Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

bijenqueen 23-04-2011

duidelijke en snelle bestelling en levering.verloopt netjes.
Overzichtelijke website.

zyx46 23-04-2011

Goede, duidelijke site. Vragen telefonisch direct beantwoord. Camera daadwerkelijk de volgende dag in huis. Prijs / kwaliteit goed!

kajowa 23-04-2011

Goede service, duidelijke afspraken en een snelle levering, kan geen negatief punt bedenken!

Wethorse 23-04-2011

prima service, snelle levering

Willem023 23-04-2011

Op vrijdag bestelling geplaatst en zaterdagochtend om 10:00 uur bezorgd. Zo snel heb ik het nog niet zo vaak gezien. Vooraf telefonisch info gevraagd over product bij klantenservice en adequaat antwoord gekregen.
CameraNu.nl is wat mij betreft de 5 sterren wel waard.
Het product/merk Olympus behoeft m.i. geen introductie; de kwaliteit daarvan spreekt voor zich.

WJA produkties 23-04-2011

Erg handig en degelijk, makkelijk in gebruik.Ik heb 22 jaar een manfrotto videostatief, en is zeer degelijk. Maar had geen quick release base.
Een goedkoop alternatief, een waardige aanvulling.

Erwin156 23-04-2011

Nu voor de tweede keer een bestelling gedaan bij Cameranu.nl. Eersate keer een Lens voor omijn Nikon met wat accesoires erbij en nu de S95 besteld. Keurig geleverd en voor 21:00 bestellen was inderdaad volgende dag (op zaterdag in huis). Zeker een aanrader om camera en toebehoren hier te bestellen!

Marie Madeleine 23-04-2011

6,5
Op de website wordt vermeld: "Voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis."
In het verleden heb ik deze ervaring ook gehad met CameraNu.
Echter in dit geval is het artikel op vrijdagmiddag 12.00 uur besteld en de daarop volgende dinsdag pas bezorgd.

R.e.m.co 23-04-2011

Prima webshop. Juiste voorraad indicatie en levering de volgende dag! Daar zouden meer webshops een voorbeeld aan moeten nemen.

ABroek 23-04-2011

Duidelijke website, snelle afhandeling opdracht.

Foeke Kuik 22-04-2011

Wat problemen met de creditcardbetaling, maar snelle respons en uitstekende service. CF kaarten waren veruit het goedkoopst bij Cameranu.

Tevredenclient 22-04-2011

Eenvoudige bestelling, snelle bezorging

C.van Scholl van Lieshout. 22-04-2011

Goede en snelle verwerking en aflevering van mijn bestelling. Vol lof over deze zaak.

Nikie59 22-04-2011

Snelle en correcte levering. Aftersales: ondanks dat de ruilperiode verstreken was toch de gelegenheid gegeven om mijn onjuiste keuze van lens te corrigeren en zonder problemen kunnen ruilen.

Pieter12345678 22-04-2011

Zeer snelle levering en goed verpakt

k71 22-04-2011

na een bezoek aan de winkel thuis alles eens op ons in laten werken, na een paar dagen via de website de camera besteldt, voor 21:00 besteldt (op vrijdag) zaterdag om 10 uur in huis gewoonweg super!

Hermanus55 22-04-2011

Mooie snelle en correcte afwikkeling van de bestelling.

StefanT28 22-04-2011

Snelle keurige service, precies zoals het hoort! Ik kom zeker bij deze winkel terug!

Gert49 22-04-2011

op website even zoeken, maar reletief snel gevonden. overdag besteld, de volgende dag in huis.

Luuk86 22-04-2011

Super zoals altijd. Gelukkig alles op voorraad en voor 21.00u besteld is volgende dag om 11.00 's ochtends in huis. Kan niet beter toch?

naamhenkie59 22-04-2011

Canvas foto besteld, is erg mooi en duidelijk, vlotte levering

ColorWorld 22-04-2011

Al eerder ervaring met cameranu. Lekker snel. Aftersales ook prima in orde. Meedenken, probleem oplossend. Ik geef niet snel 10-en, maar voor 21.00 besteld en de volgende dag al kunnen spelen vind ik helemaal goed :)

Ricky1960 22-04-2011

Op de website zijn de artikelen duidelijk beschreven en voldoende om een goede keus te maken. Bestelling en levering is uitstekend.

Wim de Graaf 22-04-2011

Door CameraNU.nl ben ik voortreffelijk geholpen. De medewerker was ter zake heel kundig. Gaf prima advies. Niet alleen voor het objectief, maar ook voor de (mini-)studio en de scherm kalibrator.
Prima houding van zulk personeel.

JL48 22-04-2011

De website vind ik vaak gedoe om te vinden wat je wilt.

Steven van der Graaf 22-04-2011

Mooie snelle en vooral duidelijke website.
Ik wilde weten hoe lang de strap was en of er verschil in lengte zat tussen de RS-Sports en de RS-7.

Ik belde de infolijn en die belde naar aanleiding van mijn vraag binnen 15 minuten terug met het antwoord. De dame was het even gaan opmeten in het magazijn.

Ik kan niet anders zeggen dat dit een uitzonderlijke service is en ik de weg naar deze webshop in de toekomst vaker zal vinden.

J.A. van Rijjn 22-04-2011

Ik was voornemens een SD kaart met wifi aan te schaffen. De verkoper adviseerde mij ondanks dat de kaart tweemaal zo duur was deze nit aan te schaffen, omdat hij daar alleen maar negatieve ervaringen mee had. Dat noem ik nu klant gericht!

Bosmarmotje 22-04-2011

Snelle en goedkope levering. Verdere service nog niet nodig gehad

A. van Soolen 22-04-2011

Een ideaal statief zowel voor de fotograaf als voor de filmer, mede dankzij de mogelijkheid om met een kleine ingreep het eenbeen statief te veranderen in een redelijk stabiele driepoot.
Ook de koppeling tussen de camera en statief gaat zeer snel d.m.v. een sterke magneet en ,niet onbelangrijk, de koppeling kan op slot zodat de camera nooit van het statief kan vallen.
Ondanks mijn redelijk zware camera met een 18-200 en een 70-400 opjectief bleef het geheel stabiel.

Ruud Kortekaas 22-04-2011

Gemakkelijk de juiste spulen gevonden die ik zocht, (ook voor een leek). Makkelijk met betalen, snel antwoord ivm betalen ect. En even zo snel antwoord met versturen. Tussen betalen en versturen zat maar paar uur. Zeer snel dus!!!!!!!!!!

Chloetje4 22-04-2011

Je kreeg verschillende mails, waardoor je op ieder moment van de dag de status van je bestelling kon volgen. Je werd goed op de hoogte gehouden en het product was in prima staat.

Paul van Puijenbroek 21-04-2011

De website is zeer toegankelijk en duidelijk v.w.b zoeken naar diverse productene en accessoires. Telefonisch ben ik ook snel en direct to te point geholpen. Ook antwoorden op mijn mail waren zeer snel en efficient beantwoord. En ik heb bij mijn bestelling van meer dan € 3300,-- een leuke korting kunnen bedingen. Chapeau voor CameraNu

De Jong75 21-04-2011

Zeer correct. Snelle levering in een goede verpakking.

Rob II 21-04-2011

Het product redelijk snel kunnen vinden op de site en makkelijk betalen met Ideal en de volgende dag in post.

geert 1947 21-04-2011

De website ziet er goed uit, zoekken naar het product gaat vlot.
De bestelprocedut´re is duidelijk, levering geschiedt zoals toegezegd.

FransenCarin 21-04-2011

Wat ik super vond is dat ik om 21.30uur de bestelling plaatste en deze de volgende ochtend om 10.00uur al afgeleverd werd! Dit terwijl 21.00uur eigenlijk de sluitingstijd was. Helemaal TOP!

Bloempje89 21-04-2011

Super service en een heel snelle levering!

mvb1980 21-04-2011

Om 19 uur besteld en de volgende dag had ik hem al in huis, super snel!

Jantine88 21-04-2011

Supernselle service, geen verzendkosten en prima product. Wat wil je nog meer?

joevelen 21-04-2011

Nette behandeling ik heb alleen ervaring via e-mail.
Ik werd netjes te woord gestaan.

Albert ter Harmsel 21-04-2011

Echt vlekkeloos verlopen. Vooraf advies gevraagd per mail en binnen een uur antwoord. Daarna alles supersnel afgehandeld (Om 9 uur 's avonds besteld, volgende dag geleverd).

Lineke7 21-04-2011

Uitstekende service van CameraNU.nl.
Dienstverlening bestaat dus nog echt in Nederland.
Complimenten!

Patrick Zonneveld 21-04-2011

Enorm tevreden over CameraNU. Zeer snelle levering en prima website. De prijzen zijn zeer scherp.

mark van Oostveen 21-04-2011

Bij het bestellen stonden de artikelen op voorraad, maar van de vier konden er twee niet geleverd worden, ik ben daarover vlot gebeld maar er kon geen levertijd gegeven worden en de indruk werd gewekt dat het wel even kon gaan duren.

Martijn62 21-04-2011

Via Twitter een oproep gedaan welke camera voor mij het beste zou zijn, CameraNu reageerde hier direct op en wees mij op enkele mogelijkheden. Na een pagina te hebben gezien welk ik gekregen heb via CameraNU waarin ik de diverse cameras kon vergelijken heb ik besloten de Olympus U Tough 8010 aan te schaffen.

Heb de bestelling geplaatst en de dag erna kwam TNT langs om mij de camera te overhandigen. Door deze snelle service had ik de camera nog voor het feest van mijn schoonouders en kon deze dag mooi worden vast gelegd.

Hartelijk dank en zal zeker vaker gaan bestellen bij CamerNu.

trombary 21-04-2011

De bestelling 's avonds werd de volgende middag al in perfekte staat afgeleverd. Chapeau!!!!!

Voor de rest kan ik (nog) geen waardeoordeel geven.

Jos van Mil 21-04-2011

De site is duidelijk en overzichtelijk. Prijs is heel scherp.
De levering was supersnel. Om 18:00 besteld en de volgende dag in huis. Netjes met factuur.

Hans343 21-04-2011

duidelijk website, ik hoef niet te zoeken hoe ik moet bestellen, hoe ik kan betalen, wanneer ik het product kan verwachten.
Verpakking ook top. product niet zo maar in een enveloppje geduwd, maar gedegen en beschermt verzonden.
ik zeg chapeau en tot later!

OpaBMW 21-04-2011

CameraNu doet werkelijk wat ze beloven. Zeer snel en betrouwbaar.

Matjow 21-04-2011

Voor 21.00 uur besteld de volgende dag al in huis. Keurig verpakt en alles was aanwezig. Al met al een webwinkel die ik kan aanbevelen.