Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

van bolhuis 02-05-2011

service is geweldig , ik had twee keer het bedrag wat ik moest betalen overgemaakt , per ongeluk , en het stond binnen een week weer op mijn rekening.

Rob-Visser 02-05-2011

Beoordeling is enkel op basis van deze aankoop, gezien ik (nog) geen verdere aankopen bij deze winkel heb gedaan.

Prima prijs, snelle levering, goed verpakt (qua bescherming). De website is niet spectaculair, maar wel overzichtelijk.
Als bij mijn volgende geplande aankoop de prijs van deze winkel weer zo goed is, dan kom ik zeker terug als klant!

dcvrommel 02-05-2011

Snelle levering en goed verpakt. Geen telefonisch of e-mail contact gehad en ook geen after sales gebruikt

erik587 02-05-2011

Prima website, altijd voorraad, scherpe prijzen en supersnelle levering.
Daarom blijf ik vaste klant.

staart 02-05-2011

CameraNU.nl was qua prijs heel gunstig en bleek bovendien een goedkoop hoesje (nog geen 16 euro) bij de e-reader te kunnen leveren. Dat TNT-post het pakketje kon aflerevern, was voor mij ook belangrijk. Die doet het in mijn woonplaats, Amsterdam, heel keurig - geen gedeukte doos, het niet droppen bij buren, etc.

wendybout 02-05-2011

Zeer goede service, thuis besteld en op mijn werk geleverd. Werd zeer netjes op de hoogte gehouden vann mijn bestelling en echt super snel geleverd. ( zaterdag besteld om ca. 16:00 en dinsdag om 09:00 al in mijn bezit.

Klein minpuntje is dat de geheugenkaart anders beschreven staat als dat er werkelijk geleverd is. maar voor mijn EOS werkt hij perfect.

C. v.d. Hoogen 02-05-2011

Ik ben heel erg tevreden. Snelle en correcte service.
Ik heb de site aan vrienden doorgestuurd.
Zij bestellen waarschijnlijk ook deze week nog een camera.

Wakkie Elok 02-05-2011

Ben blij met de snelle levering van de fotocamera plus bij behorende spullen.
Heb alle gegevens op de site gevonden om een verantwoorde aankoop te doen van de fotocamera.
De prijs is ook scherp.

Paal1 02-05-2011

Vlotter kan het niet, keurig geleverd en een mooi product.

Strijen1960 02-05-2011

Via een productvergelijking kwam CamereaNU meteen al als de beste (goedkoopste) aanbieder naar voren.
Nadat het product aanvankelijk uitverkocht was heb ik de bestelling geplaatst op het moment dat het weer op voorraad was. Verzending en ontvangst hebben daarna op de snelst mogelijke manier plaatsgevonden. Ik ben zeer tevreden.

jack58 02-05-2011

Alles is goed geregeld. Van de gebruiksvriendelijkheid van de website t/m de aflevering a.d. deur.

A. Spruit 02-05-2011

Perfecte zaak met perfecte service. Vanwege eerdere aankopen kom ik hier steeds terug.

Wim Blankenstijn 02-05-2011

Het bestelde filter was in een dag geleverd.
Toen bleek dat ik de verkeerde maat had besteld, was ruilen geen enkel probleem.

Motorgelens 02-05-2011

Duidelijke website, scherpe prijzen, goede betaalmethodes en snelle, nette levering.

M. Roeloffzen 02-05-2011

Cameranu is een winkel met een goed assortiment aan artikelen. Tot nu toe heb ik alles gemakkelijk kunnen vinden. Zeker met ondersteuning van de website, die simpel maar zeer doeltreffend is, kun je altijd vinden wat je zoekt.
Toen ik de lens ging ophalen was het een zeer drukke zaterdag. Toen ik binnenkwam waren er zeker 20 tot 30 personen voor mij. Echter, omdat ik de lens besteld had kon ik terecht bij de snelkassa en stond ik snel weer buiten met mijn lens.

MrG83 01-05-2011

De Braun Digiframe 1560 is keurig volgens afspraak een dag na bestelling bezorgd op mijn werk. Er zat geen omdoos omheen, maar dat was feitelijk ook niet nodig: de doos waar de fotolijst in zat bood voldoende bescherming. De website is overzichtelijk en up to date. Samen met scherpe prijzen vind ik CameraNu.nl een fijne winkel waar ik al meermalen goed ben geslaagd.

Maarten Los 01-05-2011

Overzichtelijke site, goede telefonische ondersteuning, snelle afhandeling van retour sturen tasje voor camera en goede prijs!
Prima dus.

Jan Beugelaar 01-05-2011

De TeleZoom Lens in de ochtend bestelt en volgende ochtend werd deze gebracht bij huis. Er was een probleempje met het internet, handelde de sale niet volledig, maar CameraNu heeft netjes een dubbele booking verwijderd en daarover een emailtje verstuurd. Prima service.

berg1972 01-05-2011

Goede prijs, snel verzonden

Elisanu 01-05-2011

Zonder probleem, stipt op tijd levering. Spullen keurig verpakt. Na bestelling link naar site waar je je eigen pakket kunt volgen!

Joh. Veerman 01-05-2011

Bestelling is perfect uitgevoerd, ga zo door !

Ook fijn dat jullie direct de mogelijkheid van extra verzekeren meesturen.

rarcaf 01-05-2011

Website is helder, overzichtelijk, informatief en eenvoudig te bezoeken.
Bestelling werd prompt geleverd; was compleet; en de informatie over de bezorging met tracering is een extraatje.

Linda Mulder 01-05-2011

Cameranu.nl is goed telefonisch bereikbaar. Ze geven duidelijk en helder advies. Ik bestel een nieuwe accu en ze bieden aan om naar de 'oude' te willen kijken wat ermee aan de hand is. Dus binnenkort even naar Urk. Super service hoor.

Johan HG 30-04-2011

Duidelijke site, ook voor mensen die niet regelmatig via internet kopen.
Ook telefonisch snel te bereiken en heldere antwoorden.
Levering op tijd en zoals toegezegd.

Mutab47 30-04-2011

Snel en goed contact.
Snelle en goede levering

cornelia23 30-04-2011

Een duidelijke website met goede uitleg over de producten, daarnaast heel goed geprijsd en keurig verpakt de volgende dag je product in huis. Klasse.

Arctic cat 30-04-2011

Vlotte en snelle service, lage prijsen

Tonny Bredewold 30-04-2011

Fijn bedrijf met goede service en niet op omzet gericht verkoopadvies. Natuurlijk was het op voorraad dus dat was ook goed.

nikon fanaat 30-04-2011

Duidelijke website, de bestelling had ik s'middags gedaan en ik had het de volgende dag al in huis.
Snelle, goede levering.Niets op aan te merken.
Ik ben zeer tevreden!

HenkJe123 30-04-2011

Supersnel geregeld met uitstekende feedback via de mail

theo van kooten 30-04-2011

prima service rondom levering, heldere communicatie

K. Zwinkels 30-04-2011

Ik koop al jaren mijn fotospullen bij cameranu.nl, geen gedoe, snelle levering, ook met eigen bezorgdienst, als er iets niet klopt (geen ervaring mee buiten een verkeerde bestelling mijnerzijds) word het zonder dralen opgelost, topzaak.

HansJcl 30-04-2011

De bestelling was eenvoudig te plaatsen en werd snel geleverd.

Jos Danse 30-04-2011

Website Ok: alles wijst zich goed en snel. Verzoek om aanvullende informatie m.b.t extra garantie van het bestelde product in een nutshell adequaat beantwoord en aangeleverd. Bestelling en levering liep allemaal op rolletjes: zodra geld bij bank van camera.nu (vooruitbetaling product) binnen was, meteen mailtje binnen van het aangetekend verstuurd hebben van product en de dag na bestelling had ik product al in handen en kon ermee aan de gang gaan. Camera-nu aan anderen zeer aan te bevelen ook w.b. informatie over garantie e.d.

dreupiet 30-04-2011

We zijn zeer goed en bekwaam geholpen, en zo een statief voor ons doel kunnen kopen voor een nette prijs.
De goede sevice was voor on de reden om weer bij cameranu te kopen.

bolijn 30-04-2011

Duidelijke voorwaarden en communicatie
Levering kan sneller

G.J. Bosch 30-04-2011

Snelle en correcte service en levering. Ik hoop dat de after sales net zo goed zijn, maar gelukkig nog niet nodig gehad!

thebattic 30-04-2011

Duidelijke website. Snelle service en levering.
Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend al in de brievenbus.

BenL54 30-04-2011

Na een uitgebreide zoektocht naar beschikbaarheid van de nieuwe d5100 in samenstelling met de specifieke lens kwam ik bij CameraNu. Daar werd mij toegezegd dat bij een gelijkluidend combinatievoordeelvan body en lens ook na de bestelling met CameraNu te praten was [met een zekere limitering in tijd natuurlijk]. Ik vond dat erg dienstbaar en heb de set meteen bij CameraNu besteld

Roberto69 30-04-2011

een zeer nette website, veel info over de producten. Ik heb hier meerdere keren besteld, gaat altijd goed.

manusdmous 30-04-2011

De beoordeling van het toestel klopt met de informatie
De levering is stipt volgens afspraak.
Prima zo

j. chrispijn 29-04-2011

omdat ik de website niet helemaal begreep moest ik het anders oplossen. dit op een uitstekende manier door de medewerkers bij camera tot volle tevredenheid afgehandeld.

Arie Ambachtsheer 29-04-2011

Ongelooflijk! Tientallen mails verstuurd naar allerlei Camera/Foto-Shops via internet. Ik was namelijk in de jungle van Suriname een clip kwijt geraakt voor een SLR Zoom. Het statief is duur, het schoentje slechts een detail, maar waar krijg je zoiets los geleverd?.
De één na de andere firma verwees naar de internationale site van JOBY. Niet duidelijk en hoge verzendkosten. De meesten probeerden het met de te kleine clip zonder waterpas Ofwel, als je maar antwoord geeft is het ook goed... Ze stuurden je kompleet het bos in..
Bij CameraNu was het direct raak!. D.w.z. dat zij herkenden ogenblikkelijk -n.a.v. de vraag-, dat hun SLR-clip ook geschikt was voor de de SLR Zoom. Ze hadden het zelfs even uitgeprobeerd en zouden de omschrijving bij het product aanpassen. Inderdaad, het klopte helemaal en in 'no time', had ik het plaatje voor een gering bedrag binnen. Geen punt, dat ik het statief elders gekocht had.
Niemand van de andere sites kwam ook maar in de buurt van deze service.
Ik denk zelfs, dat er niet gemakkelijk een shop in Nederland te vinden is, die dit artikel los verkoopt. Complimenten voor CameraNu.nl. Hier ga ik vaker bestellen!

BertK1961 29-04-2011

Afgelopen vrijdagavond 20.20 uur de iPad2 (wit) besteld via de site van Cameranu.nl en zaterdagochtend 10.15 belde TNT aan de deur met... een iPad2 (wit)! Supersnelle service!

koyt 29-04-2011

Niets mis mee: prima info op de site en ook prima te woord gestaan en geholpen over de telefoon.

Foto Hans van Sloten 29-04-2011

Geen aanvulling.
De site is overzichtelijk, zoekt gemakkelijk.
Alles is soepel en snel verlopen.
Hartelijk dank

brouwers1 29-04-2011

Op vrijdag besteld, op zaterdag bezorgd, zoals aangegeven. Aangenaam verrast door deze makkelijke gang van zaken. De aftersales hebben wij nog niet nodig gehad. In de toekomst zullen we zeker weer bij CameraNu.nl bestellen.

Sunshine-nl 29-04-2011

Zowel vragen vooraf, als afhandeling bestelling vlot en correct. Minpunt is dat de camera geleverd werd met oude firmware.

EB23 29-04-2011

Ging allemaal heel snel. Om zeven uur 's avonds besteld, de postbode stond de volgende ochtend op de stoep.

Gert Kromhout 29-04-2011

Op Goede Vrijdag 's middags half zes besteld, de volgende dag (zaterdag) om 1 uur binnen. We konden hem direct in gebruik nemen. Geweldig!