Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marijke van Ekeren 04-05-2011

De camera die ik heb uitgezocht is door CameraNu snel en correct geleverd. Ik ben al langer klant van jullie, maar heb nog niet eerder via de website besteld, bespaart me wel een trip naar Urk.

i. Edelschaap 04-05-2011

E-reader werkte niet en kon ook niet worden omgeruild. Het aankoopbedrag is direct teruggestort.

marinus verhoek 04-05-2011

bestelling moeilijk te plaatsen in winkelmandje was even zoek maar het is gelukt en voor een scherpe prijs een mooi toestel met tasje,en de volgende dag in huis

Fred Fotografie 04-05-2011

Prima service, snelle reaktie op mail en snel in levering. Erg duidelijk en alles goed voor elkaar.
Ik ben zeer tevreden over CameraNU.nl!

Jvdk01 04-05-2011

Ondanks dat TNT er een zootje van maakt, heeft Cameranu ervoor gezorgd dat het leveringsprobleem supersnel en goed opgelost is

Luus1955 04-05-2011

Voor de eerste keer iets besteld, 's avonds om 20:30uur besteld, de volgende middag in huis. Over aftersales... dat weet ik niet, ik heb het product net in huis, daar heb ik gelukkig nog geen ervaring mee hoeven opdoen.

wkip 04-05-2011

hel snelle levering en heel goed ingepakt

ElineElly 04-05-2011

Ik heb de batterijen woensdagavond besteld, en vrijdagochtend had ik ze al in huis! Makkelijke site, en de bestelling en levering gaat precies zoals het hoort; goed en snel.

Edje67 04-05-2011

Objectief gekocht in winkel Urk.Goed advies en uitleg over objectief.
Mooie overzichtelijke winkel.
bij eerdere bestelling netjes verpakt en afgeleverd.

Corine Mosterdijk 04-05-2011

Ik had een extra accu nodig voor mijn Canon camera en ja hoor die was de andere dag al binnen.
Wederom zeer tevreden met mijn aankoop en zeer snelle levering. Bedank CameraNu, dit vond ik SUPER....

Herman Groeneveld 04-05-2011

Ik ben zeer onder de indruk van de snelle en betrouwbare internetwinkel camera.nl. Dit heeft zeker voordeel als je goed wordt behandeld.Een corette afhandeling van ons bestelde goederen en daarmee doen we binnenkort weer eeen bestelling.Dit mede ook op aanraden van onze zoon die ook een goede ervaring heeft met Camera.nl

siemkos 04-05-2011

snelle service,goed verpakt en niet duur ....top

wbree 04-05-2011

Voor mij is CameraNu.nl altijd de eerste keuze. Niet alleen in 99% van de gevallen de goedkoopste maar ook snelle levering. Eigenlijk nooit problemen gehad dus after sales geen ervaring mee. Als je vragen hebt en je stuurt een email heb je binnen 24 uur een reactie.

majala 04-05-2011

De website is goed bereikbaar en heel overzichtelijk en duidelijk. De bestelling waren binnen 24 uur in mijn bezit en je wordt op de hoogte gehouden van stand van zaken van de bestelling. Zeker een goeie webshop die ik zal aanbevelen bij andere mensen.

MarkB. 04-05-2011

Scherpe prijzen en snelle service

ReL40 04-05-2011

Duidelijke en overzichtelijke site. Goede uitleg producten. Makkelijk bestelling kunnen plaatsen. Envoudig afrekenen. Deze keer opgehaald. Dit nadat er bevestigd is dat het artikel klaar staat. Andere keren laten thuisbezorgen. Inderdaad voor 21.00uur besteld, de andere dag in huis. Had nog een vraag achteraf en binnen een dag reactie.

EddyK 04-05-2011

Goede prijzen en razendsnel verzonden (alleen jammer dat TNT er een dagje langer over deed dan beloofd). Alles goed geregeld.

johgul 04-05-2011

Twee zaken die verwaaring gaven:
1. Op mijn uitgedraai stond dat een acessoire uitverkocht was, maar bij telefonische navraag was het er wel.
2. Een week voor mijn aankoop was de camera 14 euro goedkoper........ een fors verschil.....

Bruno Schulz 04-05-2011

Reeds meerdere malen bij CameraNu 'dingen' besteld en ook deze keer stelt deze firma niet teleur: goede prijs, prima communicatie en zeer snelle verzending. Van 'after sales' heb ik tot op heden - gelukkig - geen gebruik hoeven maken, maar ik heb alle vertrouwen in een goede service!

Photophil 04-05-2011

Ik bestel al jaren mijn fotospullen bij camera.nu. Goede prijs, veel op voorraad, makkelijk te vinden op de website, heldere informatie en snelle levering. Nog nooit problemen gehad met een product, dus geen ervaring met de aftersales en garantie. Maar ik verwacht eigenlijk dat dat op hetzelfde hoge niveau staat

EdeJong 04-05-2011

De leveringstijd van deze webwinkel is uitzonderlijk en maakt dat je graag terug komt voor een volgende bestelling

SharonB89 04-05-2011

Goede service, snelle levering en de camera is helemaal top!

hans de haas 04-05-2011

goed werk deskundig een zeer snele levering

j.i.m.lucassen 04-05-2011

een hele goede service op de website.
reageert direct op de site ,na betaling is hij direct geleverd.

canon gek 04-05-2011

camera nu is een betrouwbare online winkel voor mij, goede service, snelle levering en de beste prijs.

Johan_46 04-05-2011

Snelle levering van een monopod, UV-filter en lenscoat. Bij ontvangst van het UV-filter bleek deze kapot te zijn. Deze kon ik terugsturen naar een antwoordnummer (dus geen verzendkosten voor mij) en binnen 3 dagen had ik een nieuw filter thuis.

Goed internebedrijf en niet duur.

haas63 04-05-2011

geweldige site gelijk antwoord en levering is zeer snel en adequaat goede service en betrouwbaarheid.
supper

gebruiker6400 04-05-2011

Duidelijke en helderen website
Goede service en duidelijke uitleg en informatie

Inge81 04-05-2011

Je wordt goed op de hoogte gehouden met de status van je bestelling en krijgt indien zo gekozen de tracking nummer van je verzending.

GroeneHerfst 04-05-2011

Website
De website is rustig en overzichtelijk. Jammer is dat de aanbiedingen niet allemaal in één overzicht getoond kunnen worden: iedere keer een refresh van de homepage geeft telkens andere producten. Een soort van 'actiekrantje' zou leuk zijn. Daarnaast werkt het sorteren binnen een categorie niet prettig: je kiest een merk en dat is het. Zoals bij cameratassen zou ik juist van meerdere merken die overeenkomende eigenschappen hebben willen kunnen rondneuzen en vergelijken. Dat kan niet, daarvoor moet je eerst naar andere websites toe en dan heel gericht bij cameranu gaan kijken voor de prijs.

De combinatie acties die bij producten worden gedaan zijn aardig. Prettig zou zijn om te zien wat 'anderen' ook hebben gekocht bij dit product. Je ziet dit bij onder meer IMDB, Amazon en BOL terug.

Bestelling en levering
De bestelling verloopt in enkele stappen en is duidelijk uitgelegd. De voorwaarden zijn goed terug te vinden en daarnaast heeft cameranu een bezinningstermijn van 14 dagen ipv de wettelijke 7. Ook bieden zij 2 jaar garantie, wat uiteraard overal zou moeten zijn voor dit soort apparaten, maar goed, het scheelt veel gedoe als de winkel er zelf ook achter staat. Daarnaast, heel belangrijk, geeft de winkel zelf ook aan dat na de garantieperiode het niet ophoudt: de consument staat in z'n recht dat een dure spiegelreflexcamera naar behoren hoort te werken mits fatsoenlijk mee omgegaan, ook na 3 jaar bijv. In de meeste landen hebben Nikon en Canon 5 jaar garantie. In Nederland niet, vreemd, maar voor winkeliers zou het dus niet lastig moeten zijn. Met Canon heb ik ook de ervaring dat na de officiële garantie alles wordt geregeld, valt onder zgn. coulante regeling of zoiets. Hoe dan ook, prettig dat cameranu.nl de indruk wekt te verkopen voor de consument en niet voor de fabrikant.

De levering was snel, volgende dag, en goed verpakt. Vreemd, maar het voelde als een tegenvaller dat bij aankoop van ruim 1000 euro er geen presentje bij. Bij lage bedragen krijg je bij MyCOM bijv. al wel een presentje van een paar euro. Voelt altijd weer leuk zoiets. Een blaasbalgje of iets dergelijks had de service die de website uitstraalt ook een fysieke glans gegeven. (Tuurlijk, 'k koop zelf zo'n ding wel, 't gaat om 't idee.)

Aftersales
Nog niet nodig gehad. Dit is geen product review, dus hoe lang ik iets in mijn bezit heb is niet echt relevant, maar ik heb deze bestelling geplaatst op de tweede dag dat de nikon d5100 uit was in NL; en toevallig is ook precies op die dag de teruggave actie van de tamron lens ingegaan :)

Kortom
+ goede prijs/kwaliteit verhouding
+ garantie beleid/service uitstraling
+ een échte fotozaak
+ ruime keus
- weinig échte aanbiedingen of spetterende acties
- lastig producten vergelijken, andere websites noodzakelijk

Inge B. 04-05-2011

De prijs was scherp, maar bovenal leek het betrouwbaar. Belangrijk vind ik dat als ik iets betaal dat het ook direct komt en dus dat de website waarheidsgetrouw meld of het artikel op voorraad is. De bestelling was snel verwerkt en direct en goed verzonden.

aago13967 04-05-2011

Duidelijke website, je kunt snel vinden wat je nodig hebt. De prijzen zijn erg gunstig, en de levering erg snel. Had deze camera 's avonds om 20.30 u besteld, en de volgende middag was hij binnen. Super! Ben over de camera zelf ook bijzonder tevreden.

twinkles 04-05-2011

Overzichtelijke website, volgende product nformatie. Overdag besteld, meteen bevestingsmail en andere info. Volgende dag in huis. Bijzonder scherp geprijsd iov veel andere webshops en fysieke winkels.

Kortom, een aanrader! Ik bestel in de toekomst zeker weer Camera.nu

J.H. Post 04-05-2011

De 2 bestelde lampenstatieven waren niet leverbaar. Order in nalevering geplaatst. Keurig feedback van de sales afdeling. Bij uiteindelijke levering van de statieven bij eerste levering 1 statief ontvangen. Na telefoontje, de volgende dag keurig een tweede ontvangen.

Ronaldoke 04-05-2011

Overzichtelijke website,snelle levering en goede service. Ben echt zeer tevreden!

Bart Kummel 04-05-2011

Prima webshop, scherpe prijzen. Product was wat slordig ingepakt, dat zou beter kunnen.

Kees Bakhuizen 04-05-2011

Drie jaar geleden m'n eerste camera gekocht bij CameraNU.
De keuze voor CameraNu toen mede gemaakt door de reviews op Kieskeurig en duidelijke site.
Levering en produkt hebben volledig aan de verwachtingen voldaan, daarom nu weer de camera gekocht bij CameraNu en weer snelle en correcte levering.
Had naar aanleiding van de bestelling nog een vraag gesteld via de mail en kreeg binnen 12 uur antwoord.
Kortom wederom alles naar tevredenheid.

foto1948 03-05-2011

Overzichtelijke site, als je een vraag stelt per e-mail snel een duidelijk antwoord. Snelle levering van de bestelling, binnen 48 uur!

Roger Janssen 03-05-2011

Al verschillende producten gekocht bij Cameranu.nl. Zowel met levering als koerier alsmede levering via tnt post. Altijd snel en correct de juiste spullen, netjes afgeleverd. After sales nog geen ervaring mee, nog nooit een defect gehad mbt de aangekochte spullen (TV, camera, camera accessoires, ...).

Bram2011 03-05-2011

Een goede prijs en een snelle levering.

J.W.Feij 03-05-2011

Duidelijke site en uitstekende communicatie snelle levering. Heb ook een bestelling van cameratas retour gezonden omdat deze niet voldeed. Ik kreeg direct een e-mail nadat zij de tas weer retour hadden ontvangen. Het geld werd direct overgemaakt. Keurige service!

Henk Landlust vliegerfotograaf 03-05-2011

Omdat dit niet de eerste keer was dat ik bij Cameranu.nl iets had gekocht ,wist ik uit ervaring dat het GOED was. Ook deze keer ging het prima. Na bestelling en overmaking van het geldbedrag (makkie) had ik het produkt 24 uur later in goede conditie thuis! De volgende dag een mailtje gestuurd naar Urk dat alles goed was aangekomen en tot mijn verrassing een mailtje terug dat men mij veel succes wenste met mijn aankoop. Hier doe je het voor!! Een goed produkt leveren en een goede aftersales.

RoyCke 03-05-2011

Snelle service goede prijs

krn 03-05-2011

Ging vlot. Prima bediening. Snelle levering

Jobr 03-05-2011

Goede en overzichtelijke site, levertijden worden nagekomen. Duidelijke omschrijving van de artikelen en ook bijpassende producten worden handig weergegeven.

RebelStar 03-05-2011

Na een lange periode van research en vergelijken van verschillende camera's uiteindelijk de Canon Powershot SX30 IS gekocht. Eén ding hoefde ik niet lang over na te denken, en dat was waar ik hem zou kopen. Bij CameraNu was hij zonder meer voor de beste prijs. Daarnaast bleek de webwinkel ook nog eens vijf sterren te hebben, dus hoefde ik geen tweede keer na te denken.

Maandag besteld en dinsdag keurig in huis. Ik ben inmiddels 2 weken de trotse bezitter van mijn nieuwe camera met de webshop van CameraNu steevast onder mijn favorieten!

ducati748 03-05-2011

's Avonds voor 21u besteld en de volgende dag inderdaad geleverd! Super snel dus!

fotorien 03-05-2011

Doe al jaren zaken met Cameranu.nl, en ook een garantiegeval is in het verleden naar tevredenheid afgehandeld.

B1947 03-05-2011

De website is overzichtelijk, de bestelmethode is duidelijk en de scanner werd 2 dagen later (besteld ná 21.00 uur) afgeleverd.

T.R.Scheffer 03-05-2011

Het bestelde werd conform omschreven afspraak keurig verpakt de volgende dag bij mij afgeleverd.

Goede service komt vertrouwd over.