Deze score is berekend op basis van 2390 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ruud Kortekaas 22-04-2011

Gemakkelijk de juiste spulen gevonden die ik zocht, (ook voor een leek). Makkelijk met betalen, snel antwoord ivm betalen ect. En even zo snel antwoord met versturen. Tussen betalen en versturen zat maar paar uur. Zeer snel dus!!!!!!!!!!

Chloetje4 22-04-2011

Je kreeg verschillende mails, waardoor je op ieder moment van de dag de status van je bestelling kon volgen. Je werd goed op de hoogte gehouden en het product was in prima staat.

Paul van Puijenbroek 21-04-2011

De website is zeer toegankelijk en duidelijk v.w.b zoeken naar diverse productene en accessoires. Telefonisch ben ik ook snel en direct to te point geholpen. Ook antwoorden op mijn mail waren zeer snel en efficient beantwoord. En ik heb bij mijn bestelling van meer dan € 3300,-- een leuke korting kunnen bedingen. Chapeau voor CameraNu

De Jong75 21-04-2011

Zeer correct. Snelle levering in een goede verpakking.

Rob II 21-04-2011

Het product redelijk snel kunnen vinden op de site en makkelijk betalen met Ideal en de volgende dag in post.

geert 1947 21-04-2011

De website ziet er goed uit, zoekken naar het product gaat vlot.
De bestelprocedut´re is duidelijk, levering geschiedt zoals toegezegd.

FransenCarin 21-04-2011

Wat ik super vond is dat ik om 21.30uur de bestelling plaatste en deze de volgende ochtend om 10.00uur al afgeleverd werd! Dit terwijl 21.00uur eigenlijk de sluitingstijd was. Helemaal TOP!

Bloempje89 21-04-2011

Super service en een heel snelle levering!

mvb1980 21-04-2011

Om 19 uur besteld en de volgende dag had ik hem al in huis, super snel!

Jantine88 21-04-2011

Supernselle service, geen verzendkosten en prima product. Wat wil je nog meer?

joevelen 21-04-2011

Nette behandeling ik heb alleen ervaring via e-mail.
Ik werd netjes te woord gestaan.

Albert ter Harmsel 21-04-2011

Echt vlekkeloos verlopen. Vooraf advies gevraagd per mail en binnen een uur antwoord. Daarna alles supersnel afgehandeld (Om 9 uur 's avonds besteld, volgende dag geleverd).

Lineke7 21-04-2011

Uitstekende service van CameraNU.nl.
Dienstverlening bestaat dus nog echt in Nederland.
Complimenten!

Patrick Zonneveld 21-04-2011

Enorm tevreden over CameraNU. Zeer snelle levering en prima website. De prijzen zijn zeer scherp.

mark van Oostveen 21-04-2011

Bij het bestellen stonden de artikelen op voorraad, maar van de vier konden er twee niet geleverd worden, ik ben daarover vlot gebeld maar er kon geen levertijd gegeven worden en de indruk werd gewekt dat het wel even kon gaan duren.

Martijn62 21-04-2011

Via Twitter een oproep gedaan welke camera voor mij het beste zou zijn, CameraNu reageerde hier direct op en wees mij op enkele mogelijkheden. Na een pagina te hebben gezien welk ik gekregen heb via CameraNU waarin ik de diverse cameras kon vergelijken heb ik besloten de Olympus U Tough 8010 aan te schaffen.

Heb de bestelling geplaatst en de dag erna kwam TNT langs om mij de camera te overhandigen. Door deze snelle service had ik de camera nog voor het feest van mijn schoonouders en kon deze dag mooi worden vast gelegd.

Hartelijk dank en zal zeker vaker gaan bestellen bij CamerNu.

trombary 21-04-2011

De bestelling 's avonds werd de volgende middag al in perfekte staat afgeleverd. Chapeau!!!!!

Voor de rest kan ik (nog) geen waardeoordeel geven.

Jos van Mil 21-04-2011

De site is duidelijk en overzichtelijk. Prijs is heel scherp.
De levering was supersnel. Om 18:00 besteld en de volgende dag in huis. Netjes met factuur.

Hans343 21-04-2011

duidelijk website, ik hoef niet te zoeken hoe ik moet bestellen, hoe ik kan betalen, wanneer ik het product kan verwachten.
Verpakking ook top. product niet zo maar in een enveloppje geduwd, maar gedegen en beschermt verzonden.
ik zeg chapeau en tot later!

OpaBMW 21-04-2011

CameraNu doet werkelijk wat ze beloven. Zeer snel en betrouwbaar.

Matjow 21-04-2011

Voor 21.00 uur besteld de volgende dag al in huis. Keurig verpakt en alles was aanwezig. Al met al een webwinkel die ik kan aanbevelen.

BesoA 21-04-2011

's middags besteld en reeds de volgende ochtend bezorgd (vóór de mail met het volgnummer gearriveerd was.

mssphotography 21-04-2011

Makkelijk snel, en goeie service

Numb 21-04-2011

CameraNU.nl is GOED, SNEL EN HET VOORDELIGST! Wat wil een mens nog meer?

Wim Naarding 21-04-2011

Deze prima beoordeling komt mede door het meedenken van de service afdeling.
Ik heb diverse malen contact gehad en kan niet anders zeggen dan dat ik deskundiug advies gehad heb over mogelijkheden.
Volgende keer kijk ik eesrt op de cameranu.nl site!

StevenDL 21-04-2011

Duidelijke en overzichtelijke site. Veel keuze.
De bestelling wordt keurig binnen de beloofde termijn afgeleverd.

wgraaf 21-04-2011

Goede adviezen en behulpzaam personeel.

Jaap Brandsteder 21-04-2011

Om 19:00 uur besteld, volgende dag geleverd: zeer vlot.
Bij de bestelling een vraag gesteld, binnen een half uur een bevredigend antwoord: zeer vlot.

Mario Stolwijk 21-04-2011

Alles wordt gewoon supersnel en goed geregeld.

fstastra 21-04-2011

Website is overzichtelijk en je kunt makkelijk een keus maken, vervolgens kun je veel info over het product krijgen.
Bereikbaarheid van de website is goed.
Bestelling en levering perfect. 's Avonds voor 21:00 uur besteld, 21:30 uur kreeg ik een bevestiging dat het aangetekend was verstuurd en de volgende dag kreeg ik het al thuis.
After sales (nog) niet nodig gehad.

DickCJ 21-04-2011

Levering de dag na bestelling en ook op de afgesproken tijd afgeleverd. Geweldig.

Chrizman 21-04-2011

Makkelijke website
Veel nuttige product informatie
Levering binnen 24 uur

Salihi 21-04-2011

indrukwekkend, vandaag besteld volgende dag in huis!!
prima service!!

jpvanvree 20-04-2011

Ik koop regelmatig artikelen bij CameraNu. Behalve een camera (eerst een Canon EOS 450D, daarna een Canon 50D met toebehoren)ook grips, objectieven, fototas e.d.
Spullen worden goed verpakt, keurig en snel geleverd. Eenmaal een kapotte filter probleemloos laten vervangen. Ook in de winkel in Urk geweest. Niks mis mee.

wetstein 20-04-2011

-overzichtelijke site
-snelle response
-uitgereide keuze
-snelle levering

Brinkey 20-04-2011

eerste instantie ging alles goed.Nadat koop bevestigd was op e-mail, bleek aangeboden producten niet aanwezig (aanbieding). Ik diende bij te betalen. Nadat ik dit gedaan had vergat men de producten direct te versturen. Na mijn telefoontje dat ik de producten nog niet ontvangen had, kwam men in actie en heb ik de producten de volgend dag ontvangen.

marcellus69 20-04-2011

Goed advies, zowel tel. als aan de balie. Open en eerlijk, no nonsense en ook nog tegen de laagste prijzen. Spullen op voorraad, afrekenen en meenemen. Super.

lindar1 20-04-2011

Na al een paar keer zeer teleurgesteld te zijn door andere webshops, internet shoppen toch nog een kans gegeven. Gelijk bevestiging gehad dat het geld ontvangen was. Camera op zaterdag besteld en op dinsdag was hij al binnen! Goed verpakt!

pauline52 20-04-2011

De bestelling was super snel in huis. Binnen 24 uur! Bestellen was simpel omdat ik al in het systeem sta.

AS1968 20-04-2011

Duidelijke heldere website. GEmakkelijk doorklikken en vergelijken

zspw 20-04-2011

Nooit zo'n snelle levering gehad ! Prima !

K.J.50 20-04-2011

sd card kwam pas na 5 werkdagen en heb er zodoende voor mijn vakantie geen gebruik van kunnen maken. Jammer!!!

jeepees 20-04-2011

Duidelijke site, met links een heldere menustructuur en vervolgens een heldere productbeschrijving. (Anders had ik deze voorzetlens niet gevonden!).
Na plaatsen van bestelling en betaling via IDEAL (Inderdaad Ideaal!) snel een bevestiging ontvangen. Daarna ook nog eens duidelijke informatie over het bezorgingsproces, aangetekende zending tegen redelijke kosten, stipte levering. Kortom een prima webwinkel wat mij betreft. Dit was de eerste ervaring met CameraNU.nl, en ik kan me voorstellen hier in de toekomst eventuele verdere aankopen te doen.

meppelerklant 20-04-2011

Prettige website, duidelijk en uitgebreid. Desondanks zeer duidelijk en prettig te bezoeken.

Kees1949 20-04-2011

De website is heel toegankelijk en overzichtelijk.
Er waren bij de bereikbaarheid totaal geen problemen en ik kon mijn bestelling snel plaatsen. Na het bestellen en betalen via I-deal kreek ik al heel snel een bevestiging van Cameranu met het ordernummer.
Besteld om ongeveer 20.30 uur en de andere dag rond 17.00 uur in huis.
Ik zou het bijna vergeten, de printer bevalt ook uitstekend.

van hasseld 20-04-2011

Ik vroeg om een snelle levering en de volgende dag
was de printer er al. Ik was toen niet thuis dus
de volgende dag kreeg ik hem weer aangeboden. Prima service dus.
Ik had per ongeluk twee maal een bestelling gedaan
maar uiteraard maar een keer betaald.
Ik kreeg direct een mail terug dat de andere bestelling was geannuleerd.
Ik bestel niet vaak op internet maar dit is me goed bevallen.

cameranuinfo 20-04-2011

omruiling objectief ondanks fout in afspraak goed afgehandeld

Allan81 20-04-2011

Super site en echt aan te raden en dat kan ik aanbevelen!
Ik had namelijk op Ebay een flitser besteld en na 6 wkn was ie nog niet binnen. Ondanks dat het nog geen afgeronde zaak is, had ik toch een flitser nodig.
Cameranu zorgde voor een nette afwikkeling en door hun kan ik in het lange vrije weekend volop fotograferen!
Mooi op tijd dus.
Prijs viel overigens ook mee. Iets duurder dan Ebay maar wel een veeeel betere service. Volgende keer check ik eerst Cameranu.nl
AAA+++

Sined 20-04-2011

Op diverse site's gezocht naar deze canon pixma ip 4850 printer,( had ervaring met voorgaande type's ) en uiteidelijk besteld bij CameraNu.
Reden, de beste prijs, geen verzendkosten en abnormale snelle levering.(smiddags besteld, andere morgen in huis ).
Aanrader bij deze firma te kopen.

Nicck 20-04-2011

De beste prijs !! SUPER snelle levering, bestelde om 20:56 uur betaalde om 20:58 En .. zoals beloofd de volgende dag in huis. OM ong. 12 uur geleverd.
En ook nog een super product.