Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fotofreak71 06-05-2011

De website van CameraNu.nl is duidelijk, overzichtelijk en compleet. Een klein minpunt vind ik dat de artikelen gesorteerd zijn op merk. Ik weet niet altijd van te voren welk merk ik wil, en moet dan alle merken aanklikken om producten te vergelijken.
De bestelprocedure en de levering zijn helemaal perfect geregeld!!

1234mike1234 05-05-2011

Volgens afspraak geleverd netjes, compleet en volgens afgesproken bezorgdatum. Ik ben zeer tevreden en zal indien nodig hier weer iets bestellen

Peter12345678 05-05-2011

Supersnelle levering, uitgebreide betaal mogelijkheden!

Martin-1967 05-05-2011

Alles is top. Heb wel eens telefonisch contact gehad met de winkel in Urk. Je wordt zeer vriendelijk behandeld en de uitleg is ook tot alle tevredenheid.
Het toestel was perfect verpakt zodat de kans op schade vrijwel nihil is. Donderdag besteld en vrijdag in huis. Super.

j.de wijs 05-05-2011

scherpe prijzen. duidelijke info op de site. Niets gelogen over snelle afhandeling. prima.

J. Havinga 05-05-2011

Goede service aan de telefoon. Vragen werden snel en helder beantwoord.
Snelle levering. goed verpakt.
Zeker een aanrader voor toekomstige bestellingen

stfnvd 05-05-2011

Superproduct voor een goede prijs. Rond 20:00 uur besteld en de volgende dag netjes in huis! Perfect geregeld!

patjepayer 05-05-2011

Aanschaf was vorig jaar, zoals het hoort, alles keurig afgehandeld.
na halfjaar had de mp3 het begeven. Opgestuurd en binnen 3 dagen een nieuwe gekregen, ook zoals het hoort maar het is altijd maar afvragen bij webshops. Derhalve gewoon een top score voor deze webshop.

agterhorst 05-05-2011

Hoewel er vele winkels waren, die een gelijke prijs hadden, hebben we voor cameraNU gekozen, omdat we telefonisch zeer duidelijk worden geholpen en omdat we in het verleden ook zaken aangekocht hebben bij CameraNu en daar zeer positieve ervaringen mee hebben.
Ongelofelijk om 15.30 uur besteld en de volgende dag om 10.00 uur in huis. Urk-Malden

zoefzoewf 05-05-2011

Dit is gewoon een super snelle webshop no nonsense met goed spul.

marinus82 05-05-2011

ik ben zeer tevreden mede omdat ik een verkeerde opdracht had gegeven nl. twee maal en deze correct is af gehandelt

Dirk Jongejans 05-05-2011

Prima lens voor een goede prijs. Een avn de goedkoopste. Vandaag bestellen en morgen in huis. Prima winkel.

arjan van Dam 05-05-2011

S'avonds bestelt en de andere dag netjes thuis afgeleverd, goede service en netjes ingepakt tegen beschadigingen!

S Toonen 05-05-2011

duidelijke site, produkten die ik zocht op voorraad, snel verstuurd en geleverd. ~*~Prima~*~

G. Laar 05-05-2011

Wij hebben nu 2 zeer positieve eraringen met CameraNu.nl
Bestellen en betalen gaat zeer eenvoudig en levering is zondermeer snel te noemen. Zeer verrast waren wij bij de laatste bestelling. De opmerking die je mee kunt geven bij de bestelling bleek heel goed te zijn gelezen. Daarin vroegen wij namelijk of de bestelling snel verzonden zou kunnen worden omdat het hier een cadeau betrof. Bij ontvangst van het pakket bleek de bestelling te zijn verpakt in cadeaupapier. Heel attent!!

W.L. Bos 05-05-2011

Ruim assortiment, goede prijzen (in vergelijking met andere aanbieders), overzichtelijke website, snelle service.

G. Slurink 05-05-2011

Het was voor mij voor het eerst dat ik iets kocht via Internet em ben uitermate tevreden over de snelle verwerking van de bestelling en de levering via TNT.
Mijn complimenten, meer kan ik er niet van maken!!!

Hyde105 05-05-2011

Prima objectief, bijgeleverde accessoires zijn ook van zeer goede kwaliteit. Mijn bestelling werd de dag erna keurig netjes afgeleverd. Prima online store!

Philip.mens 05-05-2011

Alle goederen, 5 in totaal, binnen 24 geleverd.

M. Laudy 05-05-2011

Een uitstekende, vlotte en prettige afhandeling. Prima!

1221 05-05-2011

Supersnel geleverd voor een mooie prijs.

Marcie 05-05-2011

Geven zeer snel antwoord op al uw vragen en DOEN ook wat er beloven.
Zeer snelle en correcte leveringen.

Die beoordeling van 9,4 hier bij kieskeurig verdienen ze!

Jasper Wijmer 05-05-2011

Buitengewoon tevreden over het ruime aanbod en de snelle levering. Ook zeer tevreden met het toestel zelf. Niets dan lof!

kosterkagie 05-05-2011

Absoluut een topbedrijf!! supersnelle levering en ik had een probleempje en ik kreeg keurig antwoord op mijn vragen, zelfs 's avonds.
Echte een hele goede service, kom je echt bijna niet meer tegen.

patriezz 05-05-2011

ik moet me nog erg goed in het product gaan verdiepen, maar na enkele proef foto's met de nieuwe flitser was ik al heel blij met de nieuwe aanwinst. Al moet ik nog wel een oplossing zien te vinden voor de batterijen. Waarschijnlijk heb ik niet de juiste, want ze zijn zo snel leeg (of een foutieve instelling ;-), de gebruiksaanwijzing nog even goed bekijken haha).

Gieno 05-05-2011

Ik heb deze lens via de website gekocht. Dat voelde soms een omslachtig omdat je vaak iets moest bevestigen (oid), waarschijnlijk voor de veiligheid. En als dat zo is, is het natuurlijk helemaal prima.

Eindelijk eens een internetwinkel die doet wat die belooft, nl als je voor een bepaald tijdstip besteld heb je he artikel de volgende dag in huis.

Dit was de eerste keer dat ik hier geinternetwinkeld heb. Dus verder kan ik niet veel zeggen over deze internetwinkel. Gelukkig ook nog geen ervaring met de after sales, ik hoop dat dit zo blijft.

pier mortier 05-05-2011

zeer snelle reactie op levering na bestelling, medewerker veel moeite gedaan om camara op tijd te leveren

RobNikon 05-05-2011

Keurige en duidelijke website, product redelijk snel verstuurd (na 4 dagen in huis, was op voorraad dus had sneller gekund). Communicatie over bestelling en levering via mail was prima.

Rik Martens Photography 05-05-2011

De website ziet er sober uit maar werkt goed.
Ik kan de spullen waar ik interesse in heb snel en gemakkelijk vinden.
De levering was snel en ik ben via email goed op de hoogte gehouden.

Ereldina 05-05-2011

Ik heb mijn bestelling woensdagochtend gedaan en had het donderdagochtend voor 12:00 uur al binnen. Hele snelle service. Ik heb ook al een paar keren een email gestuurd naar cameranu.nl en had ook heel snel antwoord terug. Ik ben heel tevreden.

J d B 04-05-2011

keurige prima overzichtelijke webwinkel met vriendelijk behulpzaam personeel, goed voor de klanten, een aanrader om de winkel eens te bezoeken. Alles scherp geprijsd.

hesihabu 04-05-2011

Weer snel gevonden wat ik zocht en leverbaar i.t.t. andere webwinkels voor fotocamera spullen. Goede prijzen en snelle levering. Fantastisch!

Maria1946 04-05-2011

Op advies van mijn buurman kocht ik deze printer. Mijn eerste grote bestelling via internet- best wel spannend- en dan loopt alles vanzelf en ontvang je hele klantvriendelijke mailing daarbij!
Heel hartelijk dank en ik ben super tevreden over de printer die ik binnen drie dagen na bestelling ontvangen heb en keurig verpakt en afgeleverd is!!

remcovery 04-05-2011

Snelle levering, goede service. Bedankt!

chriswurdinger 04-05-2011

Ik ben en blijf erg tevreden over mijn aankopen bij CameraNu. Je wordt goed geholpen en geadviseerd in de winkel en via internet. Soms is het even wachten bij de bali voordat je aan de beurt bent, maar dat wordt weer goed gemaakt door het feit dat ze goed de tijd voor je nemen.

E. Brands 04-05-2011

Mijn aankoop is snel en goed bezorgd. De website is overzichtelijk en de webshop heeft een ruim assortiment. Ook de voorwaarden e.d. Zijn duidelijk beschreven.

Emma Lai 04-05-2011

Zeer tevreden met de informatie op de website, het gemak van bestellen en betalen. De camera werd de volgende dag keurig bezorgd.

bobofoto 04-05-2011

Ik vind het altijd prettig om bij Cameranu te kopen omdat ze zeer snel reageren en leveren.

Voor moederdag 04-05-2011

Je kunt er écht van op aan dat je bestelling er de volgende dag is. Betrouwbaar, goed, snel!

Marijke van Ekeren 04-05-2011

De camera die ik heb uitgezocht is door CameraNu snel en correct geleverd. Ik ben al langer klant van jullie, maar heb nog niet eerder via de website besteld, bespaart me wel een trip naar Urk.

i. Edelschaap 04-05-2011

E-reader werkte niet en kon ook niet worden omgeruild. Het aankoopbedrag is direct teruggestort.

marinus verhoek 04-05-2011

bestelling moeilijk te plaatsen in winkelmandje was even zoek maar het is gelukt en voor een scherpe prijs een mooi toestel met tasje,en de volgende dag in huis

Fred Fotografie 04-05-2011

Prima service, snelle reaktie op mail en snel in levering. Erg duidelijk en alles goed voor elkaar.
Ik ben zeer tevreden over CameraNU.nl!

Jvdk01 04-05-2011

Ondanks dat TNT er een zootje van maakt, heeft Cameranu ervoor gezorgd dat het leveringsprobleem supersnel en goed opgelost is

Luus1955 04-05-2011

Voor de eerste keer iets besteld, 's avonds om 20:30uur besteld, de volgende middag in huis. Over aftersales... dat weet ik niet, ik heb het product net in huis, daar heb ik gelukkig nog geen ervaring mee hoeven opdoen.

wkip 04-05-2011

hel snelle levering en heel goed ingepakt

ElineElly 04-05-2011

Ik heb de batterijen woensdagavond besteld, en vrijdagochtend had ik ze al in huis! Makkelijke site, en de bestelling en levering gaat precies zoals het hoort; goed en snel.

Edje67 04-05-2011

Objectief gekocht in winkel Urk.Goed advies en uitleg over objectief.
Mooie overzichtelijke winkel.
bij eerdere bestelling netjes verpakt en afgeleverd.

Corine Mosterdijk 04-05-2011

Ik had een extra accu nodig voor mijn Canon camera en ja hoor die was de andere dag al binnen.
Wederom zeer tevreden met mijn aankoop en zeer snelle levering. Bedank CameraNu, dit vond ik SUPER....

Herman Groeneveld 04-05-2011

Ik ben zeer onder de indruk van de snelle en betrouwbare internetwinkel camera.nl. Dit heeft zeker voordeel als je goed wordt behandeld.Een corette afhandeling van ons bestelde goederen en daarmee doen we binnenkort weer eeen bestelling.Dit mede ook op aanraden van onze zoon die ook een goede ervaring heeft met Camera.nl