Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

remcor 09-05-2011

De digitale camera was 1 dag na bestelling binnen. Over de inhoud van het pakketje had ik nog een vraag. Hierover per e-mail contact gezocht met de klantenservice. Nog dezelfde dag een bevredigend antwoord gekregen. Kortom, tot nu toe allen maar lof.

barbara brugman 09-05-2011

Snelle verwerking, duidelijk informatie op de site.
De volgende dag al in huis!
Top

canon 1100d 09-05-2011

Ik heb nu een keer iets besteld en ik vond het duidelijk hoe je moest handelen en de volgende dag in huis klasse.
Ik zou trots zijn met een 8 als rapport cijfer.

Ruud Feltzer 09-05-2011

Zeer, zeer snelle levering van goed produkt!

Adrianus Smit 09-05-2011

Nergens in Nederland een Olympus E5 te krijgen, alleen Cameranu.nl had er nog een aantal, 's avonds besteld, volgende ochtend voor 10.00 uur binnen. Nu juist een printer via cameranu.nl besteld.

Sixx 09-05-2011

Supersnelle levering, groot aanbod. Zou er weer kopen.

A.Boogert 09-05-2011

Online bestelling en de daaromheen info zoals datum van versturen en wanneer de bestelling bezorgd zal worden waren zeer correct.

serdel 09-05-2011

Winkel heeft een veel selecties Geen probleem met retoure van dekoopwaar Goed gedaan site profe.

riaat 09-05-2011

keurige website beloven wat ze doen en de levering is ook keurig op tijd. Je kan je bestelling volgen.Staat duidelijk alle info over artikelen vermeld. Is vaak goedkoper dan in de winkel.
Bestelling goed verpakt. Kortom zeer tevree en ga zeker vaker via deze web winkel bestellen en aanraden bij familie en vrienden.

sanja63 08-05-2011

Voor wat betreft CameraNu:
Het objectief was gemakkelijk te vinden. De prijs was erg oké in vergelijking tot andere (web)winkels. Levering is heel adequaat en volgens afspraak gebeurd.

Ik ben erg tevreden!

irene12 08-05-2011

alle artikelen goed op de website kunnen vinden en vlotte aflevering

Erik Vermaas 08-05-2011

Ik had per ongeluk de verkeerde fotocamera besteld. Gebeld met Cameranu.nl klantenservice en tekst en uitleg gekregen over retourneren en ruilen. Verkeerde camera opgestuurd met een briefje erbij. Goede camera binnen 2 dagen bezorgd bij mij thuis. Nog net op tijd voor het verjaardagcadeautje.
Perfecte service!!!!

vlinder48 08-05-2011

Goede informatie over de levering via de mail.
Correcte verpakking en snel geleverd.

Eric-Jan Aling 08-05-2011

Prima shop, mooie prijzen. Correcte levering van de producten, goed verpakt.

ThCamps 08-05-2011

De bestelling is na betaling prompt verwerkt en de camera is binnen een dag toegezonden. Prima service, alles conform verwachting.

Ansje50 08-05-2011

Het bestellen van de camera is van het uitzoeken, bestellen tot het leveren heel goed verlopen. Duidelijke website, makkelijk betaling en levering al de volgende werkdag.

berkel45 08-05-2011

goede en snelle service op aanraden gedaan van kennis

wombats 08-05-2011

Netjes een mail dat de scanner onderweg was.
en dus op tijd geleverd.

perfecte scanner voor mijn dia's en negatieven.
bruikbare sotware bijgeleverd om resultaten te verbeteren.

PoohEeyore 08-05-2011

Toen ik deze camera bestelde, ging er iets mis met Ideal. De eerste werkdag na mijn bestelling kreeg ik meteen een link om alsnog via Ideal te kunnen betalen. Dat vond ik heel goed (alleen ik had het geld al zo over gemaakt, dus voor mij was het niet nodig). Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en de prijs van het product was ook gewoon erg leuk!

Mona 21 08-05-2011

Snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakketje is. Goede prijzen. Alles is netje verpakt.

peter FJ 08-05-2011

Alles netje geleverd. Meerdere afleveringsopties. Betrouwbaar doordat er een fysiek adres aan de interbnet winkel gekoppeld zit.

Mylene de Ruijter 08-05-2011

Direct bericht over de ontvangst van betaling en verzending van het product. Je weet waar je aan toe bent. Product was ook goed verpakt en snel in huis.

geenprof 08-05-2011

Alles is prima afgehandeld, vragen via e-mail worden zeer snel beantwoord.
Duidelijke website en gemakkelijk in het bestellen.
Snelle levering: mijn volgende bestelling ga ik weer bij Cameranu.nl doen.

jolanda471 08-05-2011

De website is zeer overzichtelijk. Het assortiment is groot. De bestelde producten worden snel geleverd en ook aangetekend verstuurd. Ik heb al vaker bij cameraNU
besteld en ze hebben mij nog nooit teleurgesteld.

Aliot 08-05-2011

goede service ondanks koninginne dag,toch een vlotte bezorging.
verpakking ook goed en in goede conditie bezorgd.

Michael 1960 08-05-2011

Snelle en correcte afhandeling,afgesproken leveringstermijn stipt nagekomen,zorvuldig verpakt.
Produkt voldoet aan de eisen.

Bastiaankiest 08-05-2011

6,8
De lijst is snel geleverd en ziet er goed uit. Alleen jammer dat bij aangetekend versturen deze toch bij de buren wordt bezorgd

snellekoper 08-05-2011

Lage prijs, snelle levering, goede telefoon

Eddies38 08-05-2011

Ik ben erg tevreden over CameraNu. Ik heb hier al meerdere malen artikelen besteld en de levering verloopt altijd goed. Tevens wordt er ook goed gecommuniceerd over de levering. Wat ik niet begrijp is de claim over bestelling voor 21.00u en levering de volgende dag. Meerdere webshops claimen dit maar dat is nog nooit ergens gelukt.

nieuwe gebruiker mei 2011 08-05-2011

netjes conform afspraak, nadat eerst een fout bij de betaling was (door eigen fout) keurig door cameranu gecorrigeerd middels een mailtje. Daarna alles conform toezegging.

AnnedeJong 08-05-2011

Mijn derde aankoop bij deze webshop, voelt intussen vertrouwd en met een snelle levering en een goede prijs, is dit mijn camera-winkel.

Ton D Middelburg 08-05-2011

Snelle service en een betaalbare prijs, zonder teveel verzendkosten.
Een webwinkel waar men met een gerust hart, zonder risico's kan bestellen.

freek10 08-05-2011

Voor dit produkt de goedkoopste leverancier, op vrijdagmiddag om 1600 besteld, zaterdag feestdag, en desondanks op maandagmiddag geleverd, super!!!

Simone1964 07-05-2011

Geweldige snelle levering, veel op voorraad

CyrilH 07-05-2011

Scherp geprijsd en besteld in het weekend, desondanks toch vlot bezorgd. Wederom positief.

bo64 07-05-2011

Ik heb dit product s'avonds om half negen besteld en de volgende dag s'middags werd het geleverd.

Perfect!

Makkelijker kan het niet.

wicicala 07-05-2011

makkelijke internetsite, makkelijk bestellen, goede service, snelle reactie als er iets niet goed is. Snel je aankoop bedrag terug. Via mail word je van alles goed op de hoogte gehouden.
meer dan tevreden en ga daar zeker vaker bestellen.

de Jong17 07-05-2011

Prettige afhandeling, binnengekregen binnen de officiele termijn, zending is te volgen via Track & Trace.
Duidelijke productinformatie.

baza848 07-05-2011

Ik heb het artikel dat ik nodig had makkelijk op de website kunnen vinden en bestellen ook de betaling is makkelijk via de website te doen.

De bestelling was de volgende dag in huis.

Cristy 07-05-2011

Snelle levering, goed verpakt.

Dirk Jan1939 07-05-2011

De website is overzichtelijk, je kunt een gezocht product makkelijk vinden. De levering ging buitengewoon snel!

J.N.Sloos 07-05-2011

Zeer snelle en correcte levering van het bestelde.
Bij telefonisch contact word je ook op 'n goede manier te word gestaan.

MooiOp17 07-05-2011

Vrijwel al mijn fotografie aankopen doe ik via CameraNu. Ik bestel regelmatig via de webshop, maar kom ook vaak in de winkel in Urk. Medewerkers nemen alle tijd om je te helpen en geven goed advies. Gewoon een hele fijne winkel met super service!

Har66ald 07-05-2011

Ik wist niet zeker of dit artikel echt was wat ik moest hebben, dus eerst even gebeld met de klantenservice. Ik werd uitstekend te woord gestaan. Eenmaal besteld had ik het artikel snel in huis.

jorgen van der velde 07-05-2011

Goede en vooral complete informatievoorziening op de site. En gewoon snelle levering. Ze doen wat ze zeggen.

Harrie Sieben 07-05-2011

Alles correct verlopen met een zeer snelle levering.
Hartelijk bedankt hiervoor.

jkrijn1136 06-05-2011

Je wordt goed op de hoogte gehouden betreffende de levering van de bestelling. Twee dagen voor mijn vakantie besteld en op tijd binnengekregen. Super!

atermulder 06-05-2011

Goede hulp bij bestelling, geduld om me door de bestelling te helpen. Snelle levering/ Prima!

Karin33 06-05-2011

Erg snelle levering, geen portokosten, duidelijke site, goed product toegestuurd gekregen

Sandie 06-05-2011

Bestellen ging super snel en gemakkelijk, de informatie stond goed en duidelijk op de site.
De levering helemaal super, we zijn zeer tevreden over de service van CameraNU. Prijs en kwaliteit verhouding , niets over te klagen.