C.Th. 07-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en supersnelle levering

Vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag al kunnen ophalen bij een PostNL punt. Artikel was degelijk verpakt. Service en levering S U P E R !!!

ronny bervoets 07-07-2018 Via de website gekocht

TOP

1001 artikelen aan geweldige prijzen. super snelle levering ook naar belgie toe. ik raad het aan aan al de mensen die ik ken .

Koopie 07-07-2018 Via de website gekocht

Mooi product!

Ik heb flink wat sites bekeken, maar kon minder makkelijk zoeken dan op deze site. Ik had voor een heel specifieke taak een bepaalde set filters nodig. Die kon ik hier vrij gemakkelijk vinden

F. Siert 07-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Tijdens het zoeken naar dit specifieke artikel kwam ik op de site van cameranu.nl terecht: duidelijke omschrijving, goede prijs/kwaliteitverhouding en snelle levering. Zeer tevreden

deZwart 07-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, klantvriendelijk, goed product advies!

Toen postnl mijn pakket kwijt raakte heeft de klantenservice van cameranu erg netjes alles afgehandeld. Binnen korte tijd alsnog mijn bestelling binnen. Verschillende medewerkers gesproken en allemaal even hulp aam en vriendelijk! Een aanrader deze winkel.

Marcel 07-07-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze, goede prijzen en snelle levering.

Cameranu.nl is voor mij de eerste site waar ik heen ga om foto gear uit te zoeken. Ze hebben alles en de website is overzichtelijk. Ik vind de reviews op de website goed helpen om een mening te vormen en een keuze te maken. Levering is snel. Ook de winkel in Urk is een bezoek waard. Ruime keuze en verkopers die weten waar ze het over hebben.

Sander Meindertsma 07-07-2018 Via de website gekocht

Prima online winkel

Ik heb hier een Sony head mount voor een action camera gekocht. Ik bestelde deze een paar dagen voordat ik deze nodig zou zijn.
Nu werk ik zelf in de ploegen en ben dus niet altijd thuis wanneer de postbode langskomt. Ideaal dus dat ik het tijdstip (de bezorgdag) kon aanpassen naar een dag dat ik wel thuis zou zijn.
Ook het aanbod in de winkel is goed te noemen.
Hoe de service in de winkel is weet ik niet, want ik ben er nog nooit geweest

Peter B. 06-07-2018 Via de website gekocht

Natuurlijk direct naar CameraNu

Zeer klantgericht en een geweldige service. Het maakt niet uit of ik een draadontspanner koop van twee tientjes of een Canon G3 X van haast 900 euro, de klant is koning.

Maura 06-07-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment

Ruim assortiment. Goede beschrijving bij de artikelen. Scherpe prijzen. Bestelling snel geleverd en goed verpakt

Niek Haanappel 06-07-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Heb een D7500 besteld met een kitlens. De info bij de aanbieding was uitgebreid en goed.
De prijs was prima en gezien eerdere ervaringen uit het verleden de bestelling geplaatst. Alles liep prima alleen voor de TNT Post mail over de track en trace code moest ik even bellen.

Melanie 06-07-2018 Via de website gekocht

Superservice !!

Ik had zelf een aantal fouten gemaakt bij de bestelling....t lukte maar niet ( laptop liep diverse keren vast). Had t opgegeven. Na 1 uurtje belden de klantenservice mij op en hebben me vriendelijk geholpen zodat ik nu van mijn gekozen product geniet!

Syl 06-07-2018 Via de website gekocht

Fijnste online camerashop

Mooie overzichtelijke website. Ruim assortiment met scherpe prijzen en dit product gekocht met een nog voordeligere actie. Het reflectiescherm werd snel geleverd en gratis verzonden. Geheel tevreden dus.

Peter-195 06-07-2018 Via de website gekocht

prima webshop

snelle levering, goed contact met de klantensevice bij vragen, klantgerichte bedrijfshouding en uitstekende producten

Monique 06-07-2018 Via de website gekocht

Super goede service. ????????

Ik heb weer voor cameranu.nl gekozen omdat de service echt geweldig Is. Als je vragen hebt nemen ze alle tijd voor je om samen het goede product te kiezen. Alleen maar lof. Geweldig

Odink 06-07-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Via de online site een objectief van Tamron besteld. De aangegeven kortingscode kon ik niet invullen, maar na hulp van de online chat service was dit probleem snel opgelost. Een dag later het product op de afgesproken tijd in huis. Top.

Iede Bakker 06-07-2018 In de winkel gekocht

Goede tips!!

Als leek kwam ik in de winkel, ik wilde graag wat info over camera's.
Toen ik koos voor de spiegelreflex werd mij de goede tip gegeven om de canon1300D te nemen, als instapper tezamen met de Tamron 18-200. Tot nu toe ben ik er zeker heel tevreden over. Bedankt voor de tip!!! Op deze manier ik lekker flexibel en het werkt super om rustig alles uit te proberen!

Josje 06-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Beste prijs kwaliteit. Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis.

Super tevreden echt een aanrader!

Stef 06-07-2018 Via de website gekocht

Tip top inorde

Reeds diverse malen wat besteld en altijd tiptop inorde. Zowel in de winkel als online. Vind je het antwoord niet op de site dan kan je hen ook altijd bellen en lost men het probleem snel en vakkundig op

Jacob Narro Imago 06-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer vakkundig ondersteuning bij aankoop!

In de winkel zijn is een plezier op zich. Maar eenmaal aan de desk wordt je op een zeer vakkundig en plezierige manier geholpen. Advisering is gericht op de klant en wat deze graag wil!

Henk 06-07-2018 Via de website gekocht

Op aanraden van kennis een camera harnas besteld.
Was net op tijd levering de volgende dag.
Harnas voldoet aan de verwachting

MH Boersma 06-07-2018 Via de website gekocht

Hele goede service.

Eigenlijk kwam ik per toeval bij cameranu.nl terecht. Ik was me aan het orienteren voor een andere lens.
Heb heel veel informatie van deze site gehaald en heb uiteindelijk de goede keuze gemaakt. Ik ben een beginner qua fotografie en ben nog aan het uitzoeken wat ik het leukst vind. Ben heel blij met mn aankoop. Besteld en de volgende dag geleverd.Ik ben heel tevreden.

Richard Liberta 06-07-2018 Via de website gekocht

Snel, goed & wel.

Snel was mijn Canoncamera daar en deze was goed verpakt met duidelijke instructie. Gebruikersklaar was mijn camera en kon zo mijn video's opnemen voor mijn vlogs. De vraag die ik had bij de klantenservice was duidelijk en snel beantwoord. Een aanrader hier je camera & je onderdelen te bestellen!

Ton M 06-07-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke mensen met een uitstekende accommodatie.

volgens afspraak leveren en netjes verpakt. ben zeer tevreden met het product.
bij een volgende aankoop zal ik zeker weer op deze wijze bestellen

Ilias alexeas 06-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering !!!

Volledige fotowinkel.
Quality of service,vriendelijk en up-to-date personeel!
Ik koop uit de winkel als ik advies wil,waar ze me direct geven,en vaak online!!super!!!

Bressner Hunter 10X50 05-07-2018 Via de website gekocht

Sneller kan niet!

Donderdag(avond) 3 verrekijkers besteld. Vrijdagmiddag afgeleverd, sneller kan volgens mij echt niet. Prettig zaken doen op deze manier.

Metta 05-07-2018 In de winkel gekocht
CameraNu Urk

Top voorlichting

Heerlijk eerlijke voorlichting door enthousiaste mensen met verstand van zaken! Ik was er erg blij mee! Was absoluut de moeite waard om daarvoor naar het mooie eiland Urk te rijden.

Sankha 05-07-2018 Via de website gekocht

Fantastic web and in shop service

I bought a Panasonic 14-140 mm MFT lens (bulk) at bargain price through Camera Nu website. I had no trouble in the web shop. The lens arrived my home address next day. I used the lens for few days. It was a fantastic one but then I decided to buy Olympus 12-100 mm so wanted to return the the Panasonic one. I visited the shop at Urk to return the lens. The process was very smooth, the staffs were very friendly, spoke good English ( important for me). They immediately checked the lens and told me I shall get my full payment back. The money came back to my bank account within two days. I am very happy with Camera Nu and recommend them without any reservation.

Verwindt 05-07-2018 Via de website gekocht

Altijd topservice!

Het aanbod is actueel, de leveringsafspraken die zij vermelden op de site zijn kloppend! Producten keurig verpakt.

Fenna 05-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en complete productomschrijvingen

Ik heb al meerdere malen besteld bij Cameranu en tot nu toe hebben ze snel en goed geleverd. De productomschrijvingen zijn volledig en het is fijn om recensies van anderen te lezen.

Carla V 05-07-2018 In de winkel gekocht

Experts aan het werk

Altijd fijn om in de winkel te komen, ze weten altijd zoveel over alles om tot goede beslissing te komen. En ze nemen ook oprecht de tijd voor je, top!

Yvo 05-07-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd op zaterdag!

De webshop is erg overzichtelijk en wat mij erg aanspreekt is dat ik bestelling op vrijdag deed en dat deze ook nog op zaterdag werd bezorgd.

Let Op: Het gebruik van PostNL, voor de bezorging, zorgt er wel voor dat de doorgegeven bezorgtijden niet kloppen.

M. de Bont 05-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Voor 22:00u besteld en de volgende middag al voor 14:00u geleverd.
Zo kon ik eerder mijn opdracht uitvoeren.
De volgende dag hetzelfde product besteld zodat ik nu een set heb. En zoals verwacht ook weer super snel geleverd, vergelijkbaar als de eerste bestelling.

Annette 05-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Heb voor deze webshop gekozen omdat deze de goedkoopste is .
De Camera werd de volgende dag bezorgd
Door de klantenservice goed geholpen over een onduidelijkheid van de camera . Perfect in 1 woord

Hans van der Kooij 05-07-2018 In de winkel gekocht

Tijd, echte aandacht en eerlijk advies!

Ik word bij elk bezoek aan Cameranu weer aangenaam verrast door hun kennis van zaken, de tijd die ze voor je nemen, dat ze echt doorvragen totdat jij zelf ook helemaal scherp hebt wat je wilt en vervolgens een eerlijk advies. daarbij is het om het even door wie je geholpen wordt. Bij diverse bezoeken ben ik door verschillende medewerkers geholpen en ze zijn allemaal even kundig en betrokken. Het maakt daarbij ook niet uit of je een dure full frame camera koopt of een tas of filter. Bij mijn laatste bezoek kocht ik twee filters en dan nemen ze echt de tijd. De medewerker demonstreerde buiten op hun terras het effect van het nd filter en liet mij daarna mijn gang gaan met het oefenen met dit filter. Die tijd heb ik nodig omdat een dergelijk filter best wennen is. Voor mij is Cameranu een absolute topzaak!!!

Gripp-T grafisch bureau 05-07-2018 Via de website gekocht

De goedkoopste en snelste

Een dikke 10! In de avond een Wacom intuos pro besteld en de volgende dag al in huis en ook nog eens de goedkoopste!

Andrew 05-07-2018 Via de website gekocht

Altijd snelle en betrouwbare levering!

Veel artikelen op voorraad en bijna altijd de laagste prijzen. Snelle levering! Ook is inruil mogelijk en hen een eerlijke prijs mogen ontvangen.

teun IJff 05-07-2018 Via de website gekocht

Een echt goede fotozaak

Heb veel fotografie artikelen en een 2e hands fuji X-T2 camera besteld en ook diverse filter en lenzen.
Hier is service nog ECHTE service en bij vragen of onduidelijkheden reageren ze vaak hetzelfde uur nog op een vraag per email bijv. Komt bijna nooit voor dat er iets verkeerds geleverd wordt, maar ik had het één keer met een 2e hands lens waar de achterdop niet paste en ze stuurden meteen een wel passende en werkende dop.
Winkel heeft zeer ruime keuze en qua prijs zijn ze even concurrerend dan de andere grote winkels.
Met black friday stond bij een andere fotozaak een lens die ik graag wilde met 10% korting. Maar ik koop liever mijn spullen bij Camera NU vanwege de service en goede behandeling. Heb toen gevraagd of de 10 % korting bij hun ook mogelijk was omdat ik eigenlijk alle fotoartikelen bij hen koop en dat was mogelijk !
Dat vind ik fijn dat ze ook zien dat je een geregeld terugkerende klant bent en dat heeft dus soms ook weer zijn voordelen.

WPTJE 05-07-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

Heel goed advies, camera en lens die ze me hadden geadviseerd waren super.
Ben er super blij mee en alle andere accessoires ga ik zeker bij hun kopen!!

Deyan Kalaydzhiev 05-07-2018 Via de website gekocht

New Apple AirPods perfect purchase

I found the online shop through internet. I was simply comparing the prices for Apple AirPods and from all sites that I found www.cameranu.nl had the best price. I was also looking at the delivery terms, because it was suppose to be a present and all the conditions were just perfect. Of course the AirPods are also prefect product, but I was very happy about the site and the online shop. The interface was very user friendly and placing an order was very quick and also the payment options. So I would recommend it to anybody, because obviously this site is made of professionals. Thank you!

Luuk den Hartog 05-07-2018 Via de website gekocht

Ongefilterde mening

Ik heb een uv-filter gekocht voor mijn 400 mm lens. De volgende dag in huis, keurig verpakt: een belofte die ingelost wordt. Dat is pas betrouwbaarheid en ook nog eens goed voor mijn gezondheid (geen buikpijn)!

Gerard 05-07-2018 Via de website gekocht

Super shop. Zo zou elke webshop / winkel moeten werken.

Prima webshop / winkel. Daar kunnen andere webshops nog wat van leren. Van het begin tot het eind van een bestelling word je keurig geïnformeerd over de status van de bestelling , vragen worden snel en vakkundig beantwoord, de site is zeer overzichtelijk en je kunt daar gemakkelijk navigeren. Nogmaals een prima shop!

Reina de Winter 05-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig product

Sinds kort heb ik een camera besteld, ik moet wel zeggen dat de levering goed was, de camera is heel mooi en de foto's die ik er mee kan maken zijn fantastisch, ook filmen met deze camera gaat heel goed, als je de film bekijkt zie je geen verschil met een foto of de film. Ik zou dit bedrijf zo aanprijzen bij een ander, de service is fantastisch.

Tanja 05-07-2018 Via de website gekocht

Prima website en snelle levering

Duidelijke website met veel artikelen die door andere bedrijven niet meer geleverd kunnen worden voor een gunstige prijs en binnen een dag werd mijn bestelling bezorgd

M.F. Hansmann 04-07-2018 Via de website gekocht

Prima fotozaak.

Cameranu heeft eigenlijk alles op het gebied van fotografie. De service is prima in orde en de prijzen zijn normaal. Ik koop hier graag m'n fotografie spullen en raad deze zaak dan ook zeker aan. Levering is snel en de produkten worden goed verpakt.

Sander 04-07-2018 Via de website gekocht

Top kwaliteit service!

Het opzetstukje om mijn smartphone op een statief te plaatsen was snel gevonden. Het is makkelijk en overzichtelijk te vinden op de website. Levering was snel en ging prima en werd voortdurend op de hoogte gehouden m.b.t. de bestelling. TOP!

Joost 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service terwijl ik ‘s avonds laat nog heb besteld!!

Fijne winkel waar ik met enige regelmaat mijn spullen bestel. Van accessoires voor de GoPro, een statief of een zonnekap, bijna alles is snel leverbaar.

Ger 04-07-2018 Via de website gekocht

Update op mijn eerdere review

Na een voor mij wat teleurstellende eerste ervaring over de service blijkt nu dat er sprake is geweest van onduidelijke communicatie over en weer. Cameranu heeft zijn goede wil getoond en een goedmaker aan mij gestuurd waarmee ik blij ben. Het vertrouwen is daarmee hersteld, ook op het punt van service. Miscommunicatie kan overal ontstaan, maar het siert een bedrijf als ze dat keurig oplossen zoals Cameranu heeft gedaan. Dit bedrijf bewijst service wel degelijk hoog in het vaandel te hebben en dat waar te maken.

Thomas Brand 04-07-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, groot assortiment en vlotte service!

Ik bestel vaak bij CameraNU vanwege het grote assortiment en duidelijke zoekmenu's op de site. Zowel voor de liefhebber als in het pro segment is er ruim aanbod. Alles wordt steevast optijd geleverd. Goede service en kwaliteit.

Jan 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Zocht een gangbare lens 18-55 mm voor een canon body. Dit was een leuke aanbieding en een snelle levering. Prima lens! Makkelijke webshop.

Michel 04-07-2018 Via de website gekocht

Super site , en snel in huis

Geweldige site, super makkelijk om te bestellen en super snel in huis 👌 zou al mijn fotografeer vrienden deze winkel aanbevelen