Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

koolvis 10-05-2011

De website is voor mij overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Voor sommige sites moet je eerst een handleiding opvragen. Je krijgt antwoord binnen 24 uur op een doordeweekse dag. Ook de aangegeven levertijd is keurig nagekomen.

nikontje79 10-05-2011

Duidelijk en eenvoudige website, maar juist wel met alle info die je verwacht. Ook op vraag over inruil producten werd erg snel gereageerd, perfect! Hierdoor kijk je niet verder naar jullie conculega's.
Bestelling werd andere dag bezorgd zoals verwacht.
Daarnaast is de camera omschrijving ook nog eens goed geweest en zijn we zeer tevreden over het artikel. Onze dank voor jullie werk waar wij naar alle tevredenheid gebruik van hebben mogen maken.

Pieter heres 10-05-2011

Snel geleverd, keurig verpakt, overzichtelijke site

Twan da Silva 10-05-2011

begrijpen hun producten en de wensen van de klant, prima winkel

robberttjuuhhhh 10-05-2011

Goede snelle levering, scherpe prijs.

htw55 10-05-2011

altijd goede service en goede hulp
mooie winkel en webside
voor mij helemaal goed

pservillas 10-05-2011

Fast Delivery & very nice customer service.

LaMazulu 10-05-2011

Snelle bestelling en prima levering, zonder meteen te moeten inloggen.

Lanshof 10-05-2011

CameraNU.nl werkt gemakkelijk. De levering gaat snel en je kunt de status van je bestelling goed volgen. Ook informeert CameraNu.nl je per email erg goed over de status, factuur en eventuele aanvullende zaken. Ga je je bestelling halen, dan zijn ze goed bereikbaar met de auto en de mensen zijn vriendelijk.

JaapVVV 10-05-2011

Was al een tijdje op zoek naar deze nieuwe versie triggers. Stond op een gegeven moment als zijnde op voorraad op de website en ben er een dag later meteen langs gereden. het was voor de medewerkers even zoeken aangezien ze net binnen waren en derhalve nog niet geregistreerd waren in het voorraadbeheer. Vriendelijk te woord gestaan. helaas waren de kabels om de camera te triggeren niet te vinden. medewerker stelde voor om hem na te sturen en ik hadj hem de dag erna gelijk binnen. prima service dus wat mij betreft.

Cxl1995 10-05-2011

Ze zijn goed, hebben een goede klantenservice, de bestelling was ruim op tijd binnen (werd gedaan door TNT, omdat ik met iDeal heb betaald), het aangeschafte product werkt goed en ze informeren redelijk goed bij hun "aftersales". Dit heb ik eigenlijk niet nodig, want ik moet nog even verder sparen om weer wat te kunnen kopen! ;-) De site is overzichtelijk, maar de interface mag wel iets vlotter. De meeste foto's van hun producten mogen eigenlijk ook wel wat scherper, want ik moest buiten de website kijken om een goede foto te kunnen verkrijgen van de Velbon CX 660.

bpmc 10-05-2011

Duidelijke website. Met een paar klikken ben je bij de producten die je zoekt. Goede combinatie aanbiedingen EN de snelle levering, die goed door TNT werd uitgevoerd!

C.Verbruggen 10-05-2011

Super goed toestel. Echt heel tevreden mee! Batterij super snel volgeladen en na een paar uur na binnenkomst al foto's kunnen schieten. Website van Cameranu.nl prima! Vandaag besteld en de volgende dag ons toestel al binnen! Super snelle en nette levering!

Sjoerd van Reenen 10-05-2011

Echt weer super service, met een goed product. alles netjes verpakt en afgeleverd, super!

hankamp 10-05-2011

Goede website. Snelle levering van de producten. Helemaal tevreden

Ro44 10-05-2011

Door een knullige fout van mij stond er een verkeerd land op het adres. Er is heel wat afgebeld met de pakjesbezorger voordat dit hersteld was.Ik ben steeds netjes op de hoogte gehouden en steeds binnen vijf minuten teruggebeld, gemaild. Bij vorige aankopen ook telefonisch een goed aankoopadvies gekregen.

Rupkereubesupke 10-05-2011

s'Avonds 20.55 uur besteld, de volgende dag 11.00 uur geleverd
! Chapeau ! Nederlandse product dus garantie zal geen probleem zijn ! Ik zal CameraNu.nl bij vrienden en kennissen aanbevelen.

WA vdHaagen 10-05-2011

alles gaat vlg het boekje
duidelijk overzicht
makkelijk te openen
zeer snelle levering

naam_23 10-05-2011

duidelijke site. snelle verwerking.
alleen afleveringsmail door het benoemen van de verschillende leveringsmogelijkheden wat onduidelijk

MauriceHertog 10-05-2011

De website is duidelijk en ruim van assortiment, de betalingsvoorwaarden zijn simpel en duidelijk en afspraak is afspraak, de volgende dag werd het netjes bezorgd. Prima service, zeker als er naderhand nog geinformeerd wordt of het product bevalt! ;-)

Lex Kuin 10-05-2011

Cameranu.nl heeft een uitgebreide keuze in merken en accessoires.
Veel producten zijn op voorraad (elders heb ik de bestelling geannuleerd omdat de levertijd te lang was).
Levering keurig op tijd.

JV82 10-05-2011

Prima service, snelle reactie gekregen op mijn vragen.

Stefan99999 10-05-2011

Supersnelle levering en prima verpakt. Goede communicatie.

Ed Vermij 10-05-2011

19:45 uur besteld en de volgende morgen om 11:30 uur al in huis. Perfecte website en levering!

koivriend 09-05-2011

Keurige nette afhandeling zowel bij telefonisch contact en bestelling via internet.

fotolijst 09-05-2011

op maandag besteld, dinsdag netjes in huis

abc321 09-05-2011

Goed advies, een goed service en een goede prijs.

104Media 09-05-2011

Ik wist wat ik moest hebben. Kon het snel vinden op de website. Proces van bestellen is duidelijk en gaat vrij snel. Twee dagen later had ik de bestelling in huis. Prima termijn. De factuur was niet direct gemaild, maar na een mailtje hierover, volgde de factuur binnen 5 minuten. Snelle service!

Bob van Amersfoort 09-05-2011

In de eerste plaats heb ik naar de prijs gekeken, daarna naar de huidige beoordelingen. Cameranu.nl kwam er voor mij erg gunstig uit. De bestelling ging erg moeiteloos en binnen de door Cameranu.nl gestelde termijn had ik het toestel al in huis. En keurig netjes ingepakt.

Pieter A 09-05-2011

Alles duidelijk en overzichtelijk. Levering binnen 1 dag. Telefonische vraag over het product zeer adequaat en vriendelijk beantwoord.

Jeppoos 09-05-2011

Je hebt je product echt binnen 24 uur thuis bezorgd. We hebben er al eerder zaken meegedaan en zijn zeer tevreden.

M. Delcour 09-05-2011

de website is zeer overzichtelijk en het assortiment en voorraad is zeer goed, verder zeer snelle levering.
zeer tevreden.

TeunVR 09-05-2011

Supersnelle levering en scherpe prijs. Helemaal prima. Geen problemen, dus geen ervaring met after-sales...

Brigitte1962 09-05-2011

De site is makkelijk en overzichtelijk, fijn is ook dat je merken met elkaar kunt vergelijken. Wel zou ik het fijn vinden als je i.p.v. 3, 5 art.kon vergelijken.

Martin Gerritsen 09-05-2011

Snelle levering, goede prijsstelling, goede verpakking

eucalinda 09-05-2011

supersnelle verzending, keurig verpakt. ik ben erg tevreden.

Peter Boos 09-05-2011

Zeer tevreden, duidelijke webshop. De dag dat ik het kocht had de rabobank problemen, en dus even nagebeld want m'n ideal werkte niet goed, ik werd vriendelijk tewoord gestaan, en gerust gesteld. Even later kwam er een email dat de ideal transactie niet gelukt was (probleem van de rabobank) en met een link in die email kon ik alsnog de oude bestelling voortzetten. Prima geregeld. En de bestelling was er de volgende dag, snel had ik niet verwacht.

John0611 09-05-2011

Overzichtelijke site met goede productbeschrijving. Snelle levering, duidelijk factuur via de mail. Prima!

linda8587 09-05-2011

goede service qua betaling en levering, alles compleet

fotoRe 33 09-05-2011

Ik moet zeggen dat cameranu een van de betere
Winkel is, jammer dat er geen winkel bij ons
In de buurt van rotterdam is want de service die wordt
Beloofd op de website zal ook zeker in de winkel zijn
Ik zal ook zeker in de toekomst meer gebruik maken
Van deze winkel/website

H.Kempener 09-05-2011

Goede site, goede balans en goede opbouw van de te verkrijgen producten,elk onderverdeeld in zijn eigen categorie. Prima betalingsmogelijkheden en goede afhandeling daarvan.
En als laatste, goed verpakt product met een prima snelle levering, waarvan de route via je eigen site
goed te volgen is.

Roy 2011 09-05-2011

Na eerst nog enige telefonische informatie de flitser besteld.
Voordeel was dat deze in voorraad was.
Zeer snelle levering.

carlamuijs 09-05-2011

Goede Service, bezorging snel en netjes, printer geweldig.

Roel Weterings 09-05-2011

Gunstige prijs. Makkelijk toe te voegen benodigdheden door combo aanbeiding. Suppersnelle levering, binnen 24 uur in huis.

sbkgd 09-05-2011

Tot u toe heb ik zeer goede ervaringen met CameraNU en ik hoop dat dit in de toekomst zo zal blijven...

phw 09-05-2011

Vlotte afhandeling, laat op de dag besteld en keurig
de volgende dag aangetekend bezorgd.

remcor 09-05-2011

De digitale camera was 1 dag na bestelling binnen. Over de inhoud van het pakketje had ik nog een vraag. Hierover per e-mail contact gezocht met de klantenservice. Nog dezelfde dag een bevredigend antwoord gekregen. Kortom, tot nu toe allen maar lof.

barbara brugman 09-05-2011

Snelle verwerking, duidelijk informatie op de site.
De volgende dag al in huis!
Top

canon 1100d 09-05-2011

Ik heb nu een keer iets besteld en ik vond het duidelijk hoe je moest handelen en de volgende dag in huis klasse.
Ik zou trots zijn met een 8 als rapport cijfer.

Ruud Feltzer 09-05-2011

Zeer, zeer snelle levering van goed produkt!