Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

erica 2011 13-05-2011

super snelle levering en makkelijk telefonisch
contact.

L.de Leeuw 13-05-2011

Hele duidelijke website. Gunstige prijzen. Product werd snel geleverd en was goed verpakt. Hele goede service!

Peter uit Belgie 13-05-2011

Professionele firma. Prima feedback,zeer snelle levering zelfs in belgie in 24 uur geweldig.Zelden zo'n firma tegen gekomen.Hopend blijft het zo of wordt nog beter, wat bijna niet kan.

Maritea 13-05-2011

Informatie over gezocht produkt zeer makkelijk te vinden, overzichtelijk opgezette website en supersnelle levering. Daarbij een aantrekkelijke prijs, wat kun je nog meer willen?

visuclar 13-05-2011

Snelle en goede levering.
Goede informatie over het produkt.
Goede telefonische bereikbaarheid voor het beantwoorden van aanvullende vragen.

Bouwkundig Bureau Haverkamp BV 13-05-2011

Prima winkel ook met het gemak dat je toch heel makelijk telefonisch contact hebt over eventuele uitleg van produkten of technische vragen
succes met de handel

Monique van Genderen 13-05-2011

Heldere duidelijke website en snelle levering. Producten waren goed verpakt. Heb eerst gebeld met de nodige vragen waar de helpdesk allemaal antwoord op wisten en dat is zeer verfrissend tegenwoordig...

Dus goede service, snelle levering, ik ben om...

Steef. 13-05-2011

Goede site, snelle levering. Duidelijke voorraad indicatie.
De doos met de lens was verder opgevuld met krantensnippers, niet zo professioneel als van de plastic zakjes lucht. Maar wel milieu vriendelijker.

Y. Coervers Schoenmakers 13-05-2011

goede website en snelle service
Ook het beantwoorden van emails gaat supersnel. Top dus!

Aat O-B 13-05-2011

Perfekte snelle levering, maken afspraken over snelle levering echt waar. Om 20.58 uur besteld en betaald, volgende ochtend om 10.00 uur reeds in huis.

arie van kessel 12-05-2011

alles prima verlopen snelle afhandeling en alles volgens afspraak en belofte dat is wel eens anders met bestellingen ergens anders die beloven 2 weken en moet je dan na bellen na een maand of zo,dus niks meer dan lof voor jullie.

Cas van der Sluijs 12-05-2011

De website is helder en overzichtelijk en de bereikbaarheid via internet en telefoon is uitmuntend.
Helaas werd de eerste keer een onvolledige kit geleverd, een fout die door betere (gewichts-?) controle voorkomen had kunnen worden. Mijn overweging om dit artikel via het web aan te schaffen vanwege de snelle levertijd, werd hierdoor te niet gedaan. Gelukkig was de aftersales fantastisch en is het probleem zo snel als mogelijk was op bevredigende wijze opgelost. Ik dank bij deze cameranu voor het vertrouwen en de doortastendheid waarmee dit gebeurde.

Janbijtje16 12-05-2011

Op de website kan je snel vinden wat je wil hebben. De levering is erg snel. Binnen twee werkdagen. Het bestellen op de website gaat ook vrij vlot.

M Reijnders 12-05-2011

Klantvriendelijk! Super snelle levering ondanks "normale" telebanking betaling. Bedankt

Bos Installatietchniek 12-05-2011

Alles prive verlopen. Omdat het de eerste bestelling was, heb ik niet gelijk een 10 gegeven.

willem774 12-05-2011

Snelle levering en het produkt was veel goedkoper dan bij de concurrentie.
Het prijsverschil met een winkel in de buurt was 50%.

L.S. 24 12-05-2011

Bestelling was vlot verwerkt. Camera snel ontvangen. Duidelijke informatie ontvangen via e-mail.

B.Pater 12-05-2011

Prima webshop. Het bestelde artikel was snel binnen, dat is erg belangrijk. De prijzen zijn goed t.o.v. van concurrentie.

PieDesRos 12-05-2011

Mijn ervaring in deze webwinkel is zeer goed. Product was op voorraad, eenvoudig te bestellen en betalen en werd meteen de volgende dag afgeleverd. Ook nog blij verrast door het enorm kleine formaat van deze prima harde schijf!

dolf groen 12-05-2011

Heb een Panasonic G1 met 2 lenzen gekocht met enkele filters en een flitser. Flitser na kort gebruik defect, nette afhandeling goede communicatie.

wouter123456hoelangduurtheteereennaamuniekis 12-05-2011

De webshop stelt klanten in staat snel een goed product te vinden en te kopen. Na het bestellen had ik nog een vraag over de levering (welke verpakking er gebruikt was, of het door de brievenbus paste of dat ik iets moest regelen met de buren).De bereikbaarheid van de klantenservice is erg goed. Zij informeerde mij over de verpakking in envelop, en een dag later lag deze bij thuiskomst op de mat op me te wachten.
Keurig geholpen dus.

Richard Fieten 12-05-2011

Keurige service. Om 20.45 uur besteld en er niet van uitgegaan dat ik m nog voor moederdag binnen zou hebben.
Ongelooflijk. Volgende dag binnen. Ook keurig gemeld via de mail voor trackingnr. pakket. Complimenten voor alle zorg en betrouwbaarheid. Een absolute 10.

H. van den Buijs 12-05-2011

De website vind ik overzichtelijk en goed ingedeeld
de bereikbaarheid van CameraNu is ok daar ik zonder moeite de bestelling heb kunnen afronden. De levering was de andere dag daar ik voor 15:00 uur mijn bestelling had gedaan. Via deze weg laat u toch weer iets van u horen wat bij mij vertrouwen geeft.

ymeijdam 12-05-2011

Deze filter heb ik al langer in mijn bezit, maar is helaas kapot gegaan (binnen de garantietermijn). Het filter is via CameraNU opgestuurd naar de fabrikant, maar liet lang op zich wachten. CameraNU heeft uit zichzelf besloten om een nieuw exemplaar (kosteloos) op te sturen omdat het te lang duurde.

lendo 12-05-2011

Over de snelle levering en overige service van Cameranu.nl ben ik zeer tevreden. De website is duidelijk, op vragen krijg je direct antwoord én, ook heel belangrijk: het bestelde product is heel goed verpakt. Dat kom je wel eens anders tegen. Cameranu.nl is voor mij dé webwinkel op gebied van fotografie!

ab-s95 12-05-2011

Overzichtelijke site, zoekfunctie werkt prima. Artikel op voorraad zoals aangegeven. Snelle bezorging binnen de aangegeven termijn. Product prima in orde.
Super!

Kareltje80 12-05-2011

Met deze lens maak je perfecte foto's. Verder was de levering ook heel snel. Om 16.00 uur besteld en de volgende dag om 9.30 uur werd het al geleverd.

A. Louwes 12-05-2011

Duidelijke website en de materialen keurig de dag erop geleverd

P. Veldt 12-05-2011

Zonder een account aan te hoeven maken de lens besteld en vooruitbetaald. Levering gebeurde snel nadat de betaling was gedaan.

Op de website staat goed wat geleverd wordt.

Elha1945 12-05-2011

Prima snelheid van levering en overzichtelijke site

Een zeer tevreden klant34 12-05-2011

De duidelijke website, de beste prijs/kwaliteit en de snelle bezorging met de tracering van TNT, die aangetekend en voor mij kosteloos was geven voor mij de aanleiding voor de beoordeling: Uitstekend!

Melmen 11-05-2011

Overzichtelijke en duidelijke website, snelle levering binnen 24 uur van het product en je wordt hierover ook duidelijk geinformeerd, namelijk status van bestelling.

Diebo 11-05-2011

Camera bestelt, omdat deze alleen bij CameraNU in voorraad was. Netjes geholpen tijdens telefonisch contact en snelle afhandeling van de bestelling via internet

Kolck 11-05-2011

Prima service snelle levering zeer klantvriendelijk aan de telefoon en daarbij ook zeer behulpzaam dikke pluim!

Playsport 11-05-2011

Voor 21.00 besteld is inderdaad de volgende dag geleverd!! Perfect. Duidelijke website en tips met betrekking tot betaling.Ook accesoires kun je gelijk meebestellen.

pster 11-05-2011

Website is zeer uitgebreid, ook onderdelen en kleine accessoires zijn makkelijk te vinden.
Bereikbaarheid is zeer goed
Zeer snelle betrouwbare levering met de mogelijkheid om aan te geven dat alleen op het leveradres mag worden afgeleverd, dit zou iedereen moeten doen.

Lex Kruijer 11-05-2011

De website is zeer uitgebreid maar ook overzichtelijk en toegankelijk. Bestellen is eenvoudig en kan zonder een account aan te hoeven maken. De toon van de mails is hartelijk en de informatie duidelijk en kompleet. Ook wordt er meteen duidelijk gemaakt wat je rechten als klant zijn.Door een probleem met mijn mobiele telefoon, lukte het niet om de betaling via iDeal af te ronden. De volgende dag kreeg ik een vriendelijke uitnodiging met een link om het nogmaals te proberen.
Je voelt je als klant bij jullie echt koning. In mijn vriendenkring hoor ik dezelfde positieve ervaringen.

Breed Advies 11-05-2011

Heb ook een Flitser gekocht in de winkel (Metz), die bleek bij thuiskomst niet te werken. Ik kon deze portvrij terug sturen en had de dag erop al een nieuwe.
Kortom prima service.;

hepagter 11-05-2011

Op de dag van bestelling direct aangetekend verstuurd. Nalevering van 1 stuks vond al de dag daarna plaats. Via de email keurig op de hoogte gehouden van alles wat met de bestelling en levering te maken had.

nel de jong 11-05-2011

Snele service
Telefoniche goed berijkbaar; vriendelijke telefoniste

een plaatje 11-05-2011

Ik ben tevreden, vindt het wel moeilijk zo iets te kopen zonder dat je het in de handen hebt gehad, maar heb de gok gewaagd, De bezorging was ook goed, ik was de 1e dag er niet en de 2e dag kwam de jongen die bezorgde en hij was aardig we hadden elkaar de 1e dag misgelopen.

Wil000 11-05-2011

Ik heb al vaker bij camera.nu aankopen gedaan en altijd is het prima geregeld. Dit keer heb ik iets langer moeten zoeken naar een tasje behorend bij de camera welke ik heb gekocht. Dat ging wat moeizamer. Via een andere site heb ik deze toch kunnen vinden.
Over de camera ben ik zeer tevreden.

Dick Roos 11-05-2011

bestelling via de webshop zeer eenvoudig, super snel geleverd(s'avonds 19.00 besteld volgende ochtend voor 12.00 in huis)en keurig en goed ingepakt.

Inge edelschaap 11-05-2011

Sony reader binnen 24 uur ontvangen. Helaas na veel proberen is het apparaat nooit gestart. Teruggestuurd en omruilen voor een nieuwe was niet mogelijk. Keurig na 2 dagen mijn geld terug gestort gekregen.

Danielle22 11-05-2011

De bestelling is snel geleverd, zonder extra kosten, wat ik als prettig heb ervaren.

Nanceto 11-05-2011

Alles ging prima. Overzichtelijke duidelijke site. Het artikel werd inderdaad de volgende dag al geleverd. Dus prettig en betrouwbaar.

familie31 11-05-2011

duidelijke website en snelle levering van het product, via de mail wordt je op de hoogte gehouden van de bestelling en wanneer deze is verzonden

Naam T 11-05-2011

Prima levering en snel. Een min puntje, het fotopapier was gewikkeld in noppenfolie. Maar bij uitpakken waren de twee dozen met fotopapier kapot . Waarschijnlijk door het vervoer. Een stevigere verpakking zou wenselijk zijn , lijkt mij. Moet ook kunnen voor 6,5 euro verzenkosten.

vlugt 11-05-2011

Camera vol kinderziektes, service cameranu.nl is perfect goede meedewerking bij het zoeken naar de oorzaak en terug sturen was geen probleem. Mijn nieuwe keus ga ik zeker bij cameranu bestellen.

SJL 11-05-2011

Het kan bijna niet makkelijker om een Macbook te kopen tegen de laagste prijs!
Bezorging binnen 24 uur.
Ik zou iets meer technische specificaties opnemen opdat de klant zeker kan stellen dat dit het juiste product is.
Verder voelde het een beetje als een gokje om bij CameraNU.nl te kopen, want ik had nooit van ze gehoord en er waren heel weinig reacties over Macs, maar vooralsnog ben ik super tevreden (alhoewel de Mac nog niet is gebruikt - het is een cadeau).