Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Oomsje79 15-05-2011

Via cameranu.nl hebben we de golla story brown cameratas gekocht. Op de site word helder aangegeven of het artikel op voorraad is. Het plaatsen van de bestelling is vlot te doen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling en de bestelling werd snel, aangetekend, bezorgd.
Het enige minpuntje van de website vinden wij de indeling van de onderdelen. Je moet wel weten welk merk je wil hebben, maar dat was in dit geval geen probleem.

J.Boot 15-05-2011

Prima afhandeling, zeer snel na defecte lader, gewoon binnen een paar dagen een nieuwe in huis !, hebben ook geen portokosten hoeven te maken

Theadora 15-05-2011

Klantvriendelijke internetwinkel..
keurige snelle bezorging.
ben zeer tevreden.

Ye 15-05-2011

'S avonds besteld en betaald, volgende dag in huis. Het apparaat werkt prima. Alles tot nu toe supper!

naam2313 15-05-2011

Snelle goedwerkende site, bestelling snel afgewikkeld, snel in huis, prima!

Lemmylou 14-05-2011

Goedkope winkel en goede service en voorlichting

Leo Kist de Ruijter 14-05-2011

Dankij het uitgebreide assortiment, de goede software, uitstekende service en vlotte levering van Camera.nu. Heb ik er weer een stel tevreden klanten bij! En dat maakt me blij!

TFO 14-05-2011

Dit is de tweede compacte digitale camera die ik via cameranu.nl heb gekocht. Erg goed op de website vindt ik de accessoires die bij elke camera worden voorgesteld. Vooral het zoeken van een passende tas wordt hierdoor een stuk makkelijker. De prijzen zijn zeer concurrerend en de levering is snel en goed. Over het algemeen weet ik van te voren al wat ik wil kopen; ik koop via cameranu.nl vanwege de snelle levering en de lage prijs.

Gerard Hund G.C. 14-05-2011

Snelle levering en zeer uitgebreide voorraad.

Arjan van Driel 14-05-2011

Snelle levering, netjes snel op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Levering binnen 2 werkdagen.

esvanee 14-05-2011

Prima service, niets op aan te merken. Reactie op emails zeer snel!

Winnie Weintre 14-05-2011

wat een aantal keer misging was het betalen met de creditcard. Dit kwam doordat er op mijn credit card nog geen secure code zat. Er komt geen enkele feedback over waarom de betaling steeds fout ging. Jammer, met een goede terugkoppeling over foutief ingevoerde velden, wordt veel irritatie voorkomen.

Michiel van der Waij 14-05-2011

Het advies en de verkoop in de winkel was bijzonder prettig en professioneel. Ik reed er zonder problemen heen.
Een aanvullende bestelling later via de webshop werd snel en professioneel afgehandeld

Een zeer tevreden klant!

Doenie 14-05-2011

Goede webwinkel met goede service en nette levering.

JorgeL 14-05-2011

Snelle levering van het product, de voorraad indicatie klopt. Helaas was de geheugenkaart defect, ik kon deze terug sturen en ontving direct een nieuwe.

Uitstekende service, welke ik nog niet eerder bij een webshop heb ervaren, daarom een 9 voor de After sales.

Andre B. 14-05-2011

Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en alles was zeer goed verpakt voor de verzending.
In tegenstelling tot andere internet shops had CameraNu het wel op voorraad. Er was er zelfs een die beweerde het wel op voorraad te hebben, maar later bleek dit helemaal niet het geval te zijn.

Alexander19753 14-05-2011

Bestellen via de website gaat gewoon prima. Voor 21.00 uur besteld en de volgende dag in huis, precies zoals ze beloven.
In de winkel wordt je altijd goed en vooral enthousiast geholpen en je kunt de producten zien en voelen.

thymosan 14-05-2011

goede services ,snelle levering ,alles overzichtenlijk
en lekker goedkoop

Ivan D 13-05-2011

Duidelijke website. Na bestelling nog kunnen upgraden van gewone lens naar stabilisatielens na een eenvoudig telefoontje. Pech gehad met de verzending.
Pakket verloren gegaan bij de transporteur. Er werd een zoektocht bij ups gestart. Een tiental dagen na bestelling werd een vervangingspakket opgestuurd, die wel in 1 dag uit Urk aankwam. Dus conclusie : een correcte aanpak voor een commercieel probleem.
Lens ok : verrassend snelle af ! scherp op 1/20" !
Voor herhaling vatbaar.

PatrickVkmp 13-05-2011

Goede en snelle levering. Camera 19:00u besteld en volgende ochtend al in huis.

ggijs de k 13-05-2011

Wat door Cameranu is vermeld wordt goed na gekomen, het was een vlotte en snelle levering.

Jorgen Endert 13-05-2011

Ik heb mijn eerste DSLR camera gekocht en mijn tweede en bijna alle bijbehorende accessoires. Het komt er op neer dat hoe goed je ook kijkt op alle sites etc..je toch altijd weer voor een eerlijke prijs en goeie service naar de beste camera-site van nederland gaat. En dat is CameraNu.nl voor mij nu al een paar jaar!
Het statief kwam binnen een dag en voldoet uitstekend. Lang, stevig, beetje zwaar (dus goed stabiel) en de kop is zeer manoeuvreerbaar, dus handig.

Anne1979 13-05-2011

's Avonds om 20.00u via de webshop de Nikon D5000 besteld en de volgende ochtend om 9.00u stond de postbode voor de deur. Geweldig!

jacomien assmann 13-05-2011

Verrekijker was beschadigd maar is heel deskundig in Urk opgelost. Nieuwe verrekijker gekregen

Meow 13-05-2011

Op werkdagen voor 21.00 uur bestellen is ideaal.
Dit item was als laatste besteld maar als eerste binnen.

De levertijd en de besteltijd maken deze webshop een voorbeeld voor andere.

Geluidsfreak250 13-05-2011

Voor het eerst een foto artikel via het web gekocht.
Ik kan niet anders zeggen dan datgene wat mij in het vooruitzicht is gesteld is waargemaakt.
Artikel vrijdags besteld, het was zaterdag 30 april en op zo'n feestdag kan je geen pakje verwachten. Het werd echter maandags aangeboden, keurig verpakt.
Alles ging dus soepel en snel. Bovendien ben ik tevreden met het product.
Voor herhaling vatbaar dus!

hndrk 13-05-2011

Elke aankoop bevestigt weer het idee dat CameraNU.nl een punctuele webshop is.

Camera Obscura 13-05-2011

Prima website. Levering zoals beloofd op de website inderdaad volgende dag. Goede informatie over order en levering via e-mail

Karn1234 13-05-2011

Al tijdje op zoek naar dit produkt. Via google produkt gevonden. Product in 1e instantie niet voorradig. Via een email werd ik een dag later verteld dat produkt voorradig was. Meteen besteld en twee dagen later had ik het thuis ontvangen. Top!

willem39 13-05-2011

Snelle levering. Probleem met niet leesbare installatie disk in 1 dag opgelost.

Jan vd Veer 13-05-2011

Op de website meer dan voldoende info over de producten die ik wilde aanschaffen.
Daarnaast maakt CameraNu.nl waar dat als ik iets besteld heb voor 21.00 uur 's avonds ik echte de volgende dag mijn bestelde producten in huis heb.
Ook via de mail word ik zeer goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken betreffende mijn bestelling.
CameraNu.nl is een echte aanrader !!!

Jos - connect 13-05-2011

Alles in orde. TPG maakte foutje, maar kreeg snel reactie van CameraNU en toen de gebruiksershandleiding niet helemaal duidelijk was, kreeg ik razendsnel een prima antwoord.

fredvaneck 13-05-2011

niet alleen mijn dochter maar ook ik ben blij met zo'n winkel!!! Netjes op tijd bezorgd; goed verpakt met goede verzend info...en je hoeft de sztoel niet uit. Van ons dikke 10!

Mark6negen 13-05-2011

Altijd goed...
Altijd eerst cameranu checken... Meestal ook de goedkoopste!

Remmie75 13-05-2011

Door eerdere positieve ervaringen met CameraNU.nl besloot ik om hier ook mijn nieuwe digitale spiegelreflex camera te kopen. De prijs was zojuist van de adviesprijs gedaald en zo vlak voor het weekend was dit een uitgelezen kans om hem te bestellen.

Zoals altijd ging het bestelproces probleemloos en werd de camera de volgende dag keurig geleverd. Dankzij de uitgebreide beschrijving op de website wist ik precies wat ik kon verwachten van de camera en voldeed deze volledig aan mijn verwachting.

Na het weekend kwam ik er echter tot mijn grote schrik achter dat de prijs opnieuw gedaald was, met maar liefs een verschil van dertig euro. Dat vond ik wel erg jammer maar gelukkig werd het na een mailtje zonder problemen opgelost en kreeg ik het verschil gecrediteerd. Enkele dagen later stond het bedrag weer op mijn rekening.

Niets dan lof voor de prima afhandeling van bestelling en aftersales.

L48 13-05-2011

Duidelijke site. Goede informatie. Goed verpakt en zeer snelle levering,volgende dag al. Bij reparatie wordt je iedere week op de hoogte gehouden, heel netjes. Voor mij top!

Bouchra 13-05-2011

Ik moest een product ruilen, dit was zeer snel en correct geregeld

erica 2011 13-05-2011

super snelle levering en makkelijk telefonisch
contact.

L.de Leeuw 13-05-2011

Hele duidelijke website. Gunstige prijzen. Product werd snel geleverd en was goed verpakt. Hele goede service!

Peter uit Belgie 13-05-2011

Professionele firma. Prima feedback,zeer snelle levering zelfs in belgie in 24 uur geweldig.Zelden zo'n firma tegen gekomen.Hopend blijft het zo of wordt nog beter, wat bijna niet kan.

Maritea 13-05-2011

Informatie over gezocht produkt zeer makkelijk te vinden, overzichtelijk opgezette website en supersnelle levering. Daarbij een aantrekkelijke prijs, wat kun je nog meer willen?

visuclar 13-05-2011

Snelle en goede levering.
Goede informatie over het produkt.
Goede telefonische bereikbaarheid voor het beantwoorden van aanvullende vragen.

Bouwkundig Bureau Haverkamp BV 13-05-2011

Prima winkel ook met het gemak dat je toch heel makelijk telefonisch contact hebt over eventuele uitleg van produkten of technische vragen
succes met de handel

Monique van Genderen 13-05-2011

Heldere duidelijke website en snelle levering. Producten waren goed verpakt. Heb eerst gebeld met de nodige vragen waar de helpdesk allemaal antwoord op wisten en dat is zeer verfrissend tegenwoordig...

Dus goede service, snelle levering, ik ben om...

Steef. 13-05-2011

Goede site, snelle levering. Duidelijke voorraad indicatie.
De doos met de lens was verder opgevuld met krantensnippers, niet zo professioneel als van de plastic zakjes lucht. Maar wel milieu vriendelijker.

Y. Coervers Schoenmakers 13-05-2011

goede website en snelle service
Ook het beantwoorden van emails gaat supersnel. Top dus!

Aat O-B 13-05-2011

Perfekte snelle levering, maken afspraken over snelle levering echt waar. Om 20.58 uur besteld en betaald, volgende ochtend om 10.00 uur reeds in huis.

arie van kessel 12-05-2011

alles prima verlopen snelle afhandeling en alles volgens afspraak en belofte dat is wel eens anders met bestellingen ergens anders die beloven 2 weken en moet je dan na bellen na een maand of zo,dus niks meer dan lof voor jullie.

Cas van der Sluijs 12-05-2011

De website is helder en overzichtelijk en de bereikbaarheid via internet en telefoon is uitmuntend.
Helaas werd de eerste keer een onvolledige kit geleverd, een fout die door betere (gewichts-?) controle voorkomen had kunnen worden. Mijn overweging om dit artikel via het web aan te schaffen vanwege de snelle levertijd, werd hierdoor te niet gedaan. Gelukkig was de aftersales fantastisch en is het probleem zo snel als mogelijk was op bevredigende wijze opgelost. Ik dank bij deze cameranu voor het vertrouwen en de doortastendheid waarmee dit gebeurde.

Janbijtje16 12-05-2011

Op de website kan je snel vinden wat je wil hebben. De levering is erg snel. Binnen twee werkdagen. Het bestellen op de website gaat ook vrij vlot.