jandenouden 24-05-2011

Duidelijke en heldere communicatie. Het is helder of ze iets wel of niet op voorraad hebben. Voor 21.00 bestellen en de volgende dag in huis: echt waar. Twee keer iets besteld en niet teleurgesteld. Bestelling kan worden gevolgd.

Lepman72 24-05-2011

Eenvoudige wijze van bestellen en lage prijs.
Zeer snelle levering. Ben tevreden.

Barbara1965 24-05-2011

Fijn dat het na telefonisch overleg met jullie medewerkers mogelijk was de package-deal aan te passen. Flexibel! Ook telefonisch werden we prettig geholpen.

janneman47 24-05-2011

Geen speciale redenen maar alles klopte, snel, efficient, snelle levering. Zoals het hoort.

m.evertse 24-05-2011

snelle reactie m.b.t. de levering.
de levering liep niet geheel volgens planning, maar door de medewerkers werd alles gedaan om tot een fatsoenlijke oplossing te komen. m'n complimenten

JPD2011 24-05-2011

Duidelijke omschrijving van het product en dan ook nog een leuke set aanbieding. Geen verzendkosten en levering binnen 24 uur. After sales nog niet nodig gehad dus daar ook geen beoordeling over. De volgende aankoop gaat zeker weer gebeuren bij deze webwinkel.

CameraNU.nl bedankt voor de snelle levering en de scherpe prijs.

polo 1972 24-05-2011

Ik ben erg tevreden over de snelle en goede levering, en over de kwaliteit

Frank Hettema 24-05-2011

Snelle levering en prima contact! Wordt netjes op de hoogte gehouden van de bestelstatus.

mooooonique 24-05-2011

mijn lens had vertraging , ik had hem op maandag om 12.00 besteld en betaald ,en hij kwam pas op woensdag middag binnen , ipv dinsdag zoals bij mijn moeder .
( de fout lag bij TNT )

Elisabet 24-05-2011

website was perfect. Ik kwam er via vergelijken.nl. Via daar werd ik doorverwezen. site was helder, duidelijk en makkelijk toegankelijk. Mijn camera werd (terwijl ik m wel had besteld voor 21.00) niet op tijd geleverd. Ik heb een mailtje gestuurd waarom ik de bestelling nog niet had gekregen. Een paar minuten kreeg ik al antwoord op mijn vraag. Heel plezierig. Dan weet je waar je aan toe bent. Bestelling en levering duurde dus iets langer dan verwacht. After slaes. Na de bestelling niets meer vernomen. Vandaar de zeven, inhoudende 'geen opmerkingen'.

Frans Dijkstra 24-05-2011

Het lederen camera etui past perfect en is van een goede kwaliteit leer.
Ik had het etui om 20.30 besteld en de volgende dag om 15.30 binnen. Perfect

Luc1954 24-05-2011

Reeds een paar jaren volg ik CameraNu en hanteer ik haar site voor een eerste oriëntatie op producten in de foto (en nu ook quick-video) branche.

De website is snel toegankelijk, opent vrijwel onmiddellijk en levert zeer uitgebreid alle informatie die je maar kunt wensen, van objectief tot subjectief.

Qua prijsstelling staat CameraNu op sites als Vergelijk.nl steeds in de top 10. Niet de goedkoopste, maar wel steeds dicht bij. Ik heb die paar euro graag over voor de zekerheid die ik inmiddels meerdere malen heb mogen ontvangen. Geen sores over betaling, heldere afspraken over levering en je wordt nagebeld als er iets niet duidelijk is of niet klopt.

Ik ben een maal in de winkel in Urk geweest en heb daar de kennis van het personeel mogen ervaren. Ik was onder de indruk van de warenkennis.

En ook als ik meer informatie wens en bel (wat bij deze aankoop gebeurt is) wordt een eerlijk antwoord gegeven. In dit geval: we hebben nog niet zoveel ervaring met dit product, want het is nog kort in de markt. We verkopen er steeds meer van. Een goed product om snel een HDMI kwaliteit video te maken.

En ja, het blijft een eind rijden naar Urk vanuit Utrecht, dat veroorzaakt de 8. Als het uitsluitend zou gaan over digi bereikbaarheid zou ook daar een 10 staan.

marykeh 24-05-2011

De webwinkel is zeer duidelijk. Ook de levering was super snel en goed verpakt.

Anniek44 23-05-2011

De website van CameraNu.nl is overzichtelijk,erg duidelijk ook voor ons senioren!
Bezorging correct en snel,Maandag 21uur16 gemailt,toch volgende dag om 12.30 al bezorgd.
Ook aantrekkelijk was de prijs want CameraNu is ook nog de goodkoopste!!

Norbert Reijngoud 23-05-2011

Levering volgens afspraak. Website was duidelijk en overzichtelijk. Diverse opties werden goed weergegeven.

anoniem 45 23-05-2011

een hele mooie overzichtelijke site
heel goedkoop en ook nog gratis verzending
ik had mijn bestelling maandag middag gedaan en had het woensdag al in huis
ik ben helemaal tevreden

ronlo1956 23-05-2011

Bovenstaande camcorder gekocht, super snelle levering, dit is de eerste keer dat ik een artikel koop bij CameraNU.nl, zal zeker niet de laatste zijn.

In deze tijd een aanrader voor een ieder, zeker weten.
Vaak is het na de bestelling toch dat het artikel ondanks alles een levertijd heeft, hier niet.

Deepfield 23-05-2011

Heldere website, goede informatie.
Snelle levering, artikel op voorraad en inderdaad de volgende dag keurig verpakt in huis

Bert Willems 23-05-2011

Heel overzichtelijk site. Zeer gebruikersvriendelijk. Alle informatie omtrent producten zijn beschikbaar. 's avonds om half negen producten besteld, de volgende dag in huis.
Klasse

Dick Wijsman 23-05-2011

Vaker bij Camera Nu gekocht. Alles prima afgeleverd en net voor de levering om een paar last moment wijzigingen verzocht die keurig niet werden uitgevoerd. Dus ook zeer tevreden over de administratieve afhandeling. Ook bij vorige bestellingen is alles vlekkeloos verlopen.

anno R 23-05-2011

Ik heb de camera bij camerNu gekocht van wegen hun service en bereikbaarheid ook via de telefoon

R.Nijsse 23-05-2011

Via de website een goede selectie en vergelijking kunnen maken, ook diepgaand vanwege progductlinks naasr fabrikanten. Prima, daarna makkelij bestellen en bezorg of ophalen aangeven, klaar. Betalen ook gemakkelijk. Overigens loot het bezoek aan de winkel, na tel. goed geholpen te zijn, toch. Prima site, goede zaak met een heel ruim assortiment in verschillende prijsklassen. Feitelijk een voorbeeldige aanpak.

Pauline29 23-05-2011

Zeer snelle en goede levering. Goed verpakt en onbeschadigd. Erg tevreden over aankoop.

hans 8961 23-05-2011

deze winkel bevalt me goed dat je een ruime keuze op foto gebied heeft.
het contact van de klante service en het bediende personeel in de winkel was ook goed.

Eric7368 23-05-2011

Zoals inmiddels gewoon: Duidelijke & makkelijke website. Levering volgens afspraak. Niets te klagen.

Fedde Jepke 23-05-2011

Een net bedrijf met heel goede service. Ik heb er aardig wat spullen gekocht naar volle tevredenheid. Hier kun je met een gerust hart je spullen bestellen.

Mvg,

P.Brusselers 23-05-2011

Dit was mijn eerst aankoop bij cameraNu die ik verkeerd had gedaan maar is met een telefoontje
prima opgelost ook met de betaling.Badankt

niek-dohmen 23-05-2011

Een geweldige camera voor de beginnende fotograaf.
Zoveel functies die bijna ontelbaar zijn, maar toch super makkelijk te vinden en te begrijpen zijn. Wil echt iets van kwaliteit in huis halen, dan is dit een uitstekende keuze. Ook de service en levering CameraNu.nl is uitstekend om 20.00 uur besteld en de volgende dag ik ik hem om 09.00 uur aan de deur.
Al met al uitstekend product en uitstekende service.

snib2 23-05-2011

Alle bestellingen die wij tot nu toe bij CameraNU geplaatst hebben zijn op zeer correcte en snelle wijze uitgevoerd. Zeer positief!

Sas75 23-05-2011

Prima afhandeling: besteld en 2 dagen later in huis, zonder verzendkosten!

WilvdSchoor 23-05-2011

Een internetshop zoals een internetshop behoort te zijn: doen wat je zegt en zeggen wat je doet.

Pe82 23-05-2011

Ik ben super te spreken over mijn aankoop.
Op de site kun je makkelijk je bestelling plaatsen,
de bestelling is snel in huis en het product wordt verkocht tegen een aantrekkelijk lage prijs.

Louis Schmetz 23-05-2011

Goede website, vlotte afhandeling en keurig aflevering.

Goed bedrijf !

jujube 23-05-2011

duidelijke website, goede info, snelle levering

Elwoet 23-05-2011

Helder duidelijk, zeer snel geleverd. Super!!! Een voorbeeld webwinkel met prachtig prijsniveau.

tineke S 23-05-2011

de site was over zichtelijk . Ook per telefoon goed te bereiken voor info. de levering was echt de volgende dag . dus heel tevreden

Christoph_ 23-05-2011

Op vrijdag mijn nieuwe Canon 600D besteld, betaald via ideal. Vrijwel meteen kreeg ik een mailtje dat mijn betaling was ontvangen en dat ik diezelfde avond nog een track and trace nummer gemaild zou krijgen. Niets van gelogen! Zaterdagochtend om 10 uur stond de pakketchauffeur op de stoep. Heb hier al vaker besteld, niets dan lof! Bedankt.

Piet 678 23-05-2011

S'avond 20.30 uur besteld,andere morgen geleverd.

JJ Kuip 23-05-2011

Een mooie verrekijker voor een zeer redelijke prijs.
Licht in gewicht en mooi van vormgeving.
Het bijgeleverde tasje is wat aan de kleine kant; zeker als je ook de draagriem om de verrekijker draait,
Verder een prima aankoop.

Sandra Oisterwijk 23-05-2011

Levering was niet de volgende dag, maar na 2 dagen (blijkens track & trace heeft het bestelde apparaat twee nachten in het TNT distributiecentrum gelegen. Dat lijkt me niet nodig), ondanks dat het apparaat in de middag (en dus niet 's avonds net voor 21 uur) was besteld. Dat was een kleine teleurstelling. Verder alles prima!

Fred Vogel 23-05-2011

Zoals gewoonlijk klopt de voorraad zoals aangegeven op de site. Altijd punctueel leveren. We noemen Urk hier niet voor niets "ons Mekka"!

Hans pobs911 23-05-2011

Goede en snelle levering. Prijzen Metz flitsers Co. curerend. Nikon camera's d3s en d3x helaas 500 à 700 euro te duur !

waeck01 23-05-2011

Heb al meerdere artikelen aangekocht en in het geheel ben ik zeer tevreden over de afhandeling en advies van het personeel . Al met al een goede zaak met deskundige personeel. CHAPEAU

Judger 23-05-2011

Een hele snelle levering en alles goed geregeld. Hier bestellen dus!

Frans 67 23-05-2011

Behandeling en informatie op vragen zijn prima .
Klantvriendelijk

PietMuziek 23-05-2011

Duidelijke website, snelle levering en door mond-op-mond reclame gehoord over de uitstekende service indien er problemen zijn met de camera.

besteller_uit_urk 23-05-2011

Omdat wij een bedrijf zijn wilden wij graag via factuur (na de tijd) betalen.
Wij stuurden een email en daarop werd gelijk positief gereageerd.

Rob van Herpt 23-05-2011

ONtzettend snelle levering en prima factuur.

DiederikTP 22-05-2011

De bestelling, op zondag gedaan werd snel en betrouwbaar afgehandeld. Via e-mail werd ik op de hoogte gehouden.

Wat ik erg kon waarderen is het feit dat in de e-mail een link stond naar de website met dan meteen al de gegevens voor het volgen ingevuld. Dat is hele handig want dan hoef je zelfs niet alle gegevens weer in te vullen maar zie je meteen de status van de aflevering.

Tanja27 22-05-2011

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, heb ik opgebeld met de vraag of er nog een product toegevoegd kon worden aan mijn bestelling. Dit was zo geregeld. Erg fijn.