wbl1979 26-05-2011

Kan niet anders zeggen dan dat ik de website duidelijk/overzichtelijk vind. Winkel vlak langs de A6, dus prima bereikbaar. Apparaat was binnen een paar dagen binnen en aftersales heb ik nog niet mee te maken gehad, dus ga ik vanuit dat ook helemaal in orde is. Wat mij betreft dus voor alle punten een dikke 10!!!

NatasK 26-05-2011

Toen ik het product ontving constateerde ik een hoes die stuk was en een veeg op het witte gedeelte van de collapsible. Ik mocht deze kosteloos retour verzenden en 2 dagen later had ik gewoon een nieuwe, helemaal niets mis mee! Net op tijd voor de opdracht die ik had waarbij ik deze collapsible hard nodig had.

F. Le Paysan 26-05-2011

Nikon monarch verrekijker besteld en de volgende dag keurig bezorgd!

Marco Rommens 26-05-2011

Snelle en goede levering. De website geeft duidelijk aan wat op voorraad is en is overzichtelijk.

Reflux 25-05-2011

Gewoon goed, zoals je wilt dat een webwinkel werkt, keurig een mail van je bestelling, snel bezorgd, goed verpakt en keurig geprijst.

juultjet 25-05-2011

Voor het eerst besteld bij deze webwinkel. 's Avonds rond 20.00 uur besteld en de volgende dag in huis. Super service!

arjan homan 25-05-2011

prima service, heb gelijk een ander exemplaar gekregen toen bleek dat het objectief niet helemaal goed was.
zonder gezeur, toppie!

A.H de Vries 25-05-2011

Heb een statief Velbon 800R aangeschaft, alles zeer goed en vooral zeer snel geleverd. wordt ook goed op de hoogte gehouden van de orderstatus.

Louis D. 25-05-2011

Vanwege het fikse bedrag heb ik een aantal toonaangevende foto zaken in NL vergeleken. CameraNU was het best geprijsd, en nog veel belangrijker, had alles direct op voorraad. Service was ook prima, en de spullen zijn per koerier langsgebracht. Niets dan lof voor zover...

Leon Antonissen 25-05-2011

Duidelijke website vergemakkelijkt de bestelling.
de levering was zeer snel en correct uitgevoerd.

Henkh63 25-05-2011

Besteld via internet. Bestelling stond keurig klaar. Koffie stond klaar, en goede voorlichting van de baliemedewerker voor aankoop van een objectief!

Chris1956 25-05-2011

prettig contact.Klantvriendelijkheid en service zeer gewaardeerd.

Fetse 25-05-2011

De camera werd heel snel geleverd en toen er iets mis bleek te zijn met de camera werd deze binnen enkele dagen vervangen door een nieuwe. Top!

Hayoc Jan de Kroon 25-05-2011

Tot nu toe 2x bestelling geplaatst. Alles op voorraad voor 9:00 besteld en inderdaad volgende dag in huis. Keurig pdf met faktuur. Helemaal tevreden....En..? niet te vergeten natuurlijke goede scherpe prijzen..!

RicoAlmere 25-05-2011

Verkopers met kennis van zaken, Goede Voorraad, Groot Assortiment

nico_gh2 25-05-2011

Duidelijke website, product snel te vinden. Levering de volgende dag bij een bestelling rond 1600uur vind ik prima in orde.
Nooit winkel bezocht, geen aftersales nodig gehad.

Marjanne55 25-05-2011

Deskundige uitgebreide voorlichting op een prettige manier door vriendelijk en ter zake kundig personeel.

heerh1 25-05-2011

Super snelle levering en een zeer mooie prijs.
De service is prima.

iepje 25-05-2011

Mede door kieskeurig (review)uitgezocht.Snel doorgeschakeld naar Site CameraNu.nl.Ik bestelde om 19.00 uur en had de volgende dag de verrekijker (Nikon)in huis. Snelle service,prima levering,keurig verpakt.Ik kom hier zeker nog eens terug.

newborn son 25-05-2011

zeer snelle en correcte levering.
goede communicatie via e-mail.

De Bunzing 25-05-2011

Duidelijke info over de camera, dit trok mij over de streep om tot aanschaf over te gaan. Ook info over de inhoud van de verpakking.

Zeer snelle levering, 's avonds besteld en de volgende ochtend in huis!

DeirdreX1 25-05-2011

Wilde via Ideal betalen, maar de website gooide me eruit. (heb een Mac). Toen de mogelijkheid gebruikt om per bank te betalen. Een mailtje gestuurd naar de winkel, dat ik toch graag snel mijn tasje wilde hebben. Per ommegaande vriendelijk bericht gekregen. Binnen 24 uur het tasje ontvangen. Netjes verpakt en van uitstekende kwaliteit. Bravo.

fotoliefhebber2000 25-05-2011

Duidelijke website, concurrerende prijzen, doordachte pakketten (UV filter bij lens, heb je toch nodig), supersnelle levering!!!: 's avonds besteld, volgende ochtend in huis!

ndebruin 24-05-2011

Website is overzichtlijk en snel.
Als je op (bv) filters klikt zie ook gelijk de prijs, wat ik belangerijk vind. Je ziet ook gelijk of het op voorraad is of niet. En inderdaad, voor 9 uur s'avonds
bestellen is de volgende dag in huis.

JoseM6533 24-05-2011

camera+geheugenkaartje werkten niet, camera etc na telefonisch contact retour gezonden. Werd door een medewerker netjes te woord gestaan. Paar dagen later de camera weer ontvangen met een nieuwe geheugenkaart. Werkt perfect. Vriendelijk, vlot en netjes geregeld!

Voorbeeld2 24-05-2011

Ik ontving het product (zoals staat vermeld op de site) gelijk de dag erna, en bovendien werkt het product uitstekend! Niets op aan te merken!

edjenikon 24-05-2011

camera nu is een uitstekend bedrijf
uitleg in de winkel is gedildig en uitstekend
vakkundig personeel.
camera in het weekend gereserveerd: enige minpuntje is dat ik pas een personlijke bevestiging kreeg na een mail mijnerzijds: je rijdt niet op de gok naar Urk...

tommy 12 24-05-2011

Ik ben zeer te vreden over mijn aankoop,er werd een
duidelijk beeld gegeven van het product,ik vind het
een heel mooi prettig in de hand liggend fototoestel,en eenvoudig in gebruik.Na bestelling super snelle levering,ben dik te vreden.

annekevh 24-05-2011

Snelle levering en netjes verpakt. Toppie!

Claudia Sankes 24-05-2011

Ik vindt dit een topsite. goede bevestiging wordt er gegeven en je kan je product goed volgen. De levering is ook top. Zeker de moeite waard om weer een bestelling te plaatsen.

Rob Joukes 24-05-2011

Duidelijke webshop met voldoende informatie. Alles op voorraad, makkelijk besteld en zeer snel geleverd. Het statief bevalt uitstekend. Bij CameraNu besteld omdat de webshop zeer duidelijk is en de prijs het beste was.

Erik2112 24-05-2011

De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Aangetekende verzending is gratis! De verzending kan met TNT track&trace gevolgd worden. Alles prima in orde, super.

Pedro05 24-05-2011

Eindelijk een winkel die ook werkelijk snel leverd zoals ze schrijven.

John-hendriks 24-05-2011

Supergoed advies, vooraf aan de aankoop en even zo snelle levering

Tom uit Eindhoven 24-05-2011

Erg fijne webshop! Geen klachten, snelle levering.

ad de leeuw 24-05-2011

website handig in gebruik, makkelijke bestelling.
zeer snelle levering volgens afspraak niet te leveren bij buren.
ben zeer tevreden over de prestatie van camernu als bedrijf.

Bibi33 24-05-2011

Ik heb mijn batterygrip gekocht bij Cameranu.nl. Ik ben zeer tevreden over deze winkel. De service is goed en het is een betrouwbare winkel. Je kunt er ook altijd terecht als er vragen zijn.

Robert van der Wal 24-05-2011

Duidelijk website en een snelle levering ook telefonisch word je goed en netjes te woord gestaan.

Deze winkel is zeker aan te bevelen.

Knutselaartje 24-05-2011

Keurig geleverd volgens de afspraken.
D.w.z snel en goed

Ibateur 24-05-2011

Website is always up to date. Prices are good. Delivery is very fast, and client service is very responsive and helpful. I will buy from them again.

Jan K 1951 24-05-2011

Bij camera nu voor de laagste prijs een camera besteld deze is de volgende dag door TNT afgeleverd alles volgens de website, prima levering.

david vanh 1970 24-05-2011

Gewoon jammer dat er niet kan betaald worden van belgische rekening naar belgische rekening, daardoor verliezen we vier a zes Dagen tegen dat het product kan geleverd worden, dit is het enige minpunt.

Verder ben ik zeer tevreden over Cameranu.nl

BasW008 24-05-2011

De website werkt prettig. De stappen die je doorloopt voor een aanschaf zijn intuitief. Snelle levering.

rhvdberg 24-05-2011

Na telefonisch advies van Cameranu overgegaan tot de aanschaf van de Canon Canonscan 9000F. 's-avonds om 21:10 uur via de webwinkel besteld. Eigenlijk te laat omdat bestellingen tot 21:00 uur nog dezelfde dag worden verwerkt. Ik ontving echter nog dezelfde avond de mededeling dat het pakket onderweg was keurig met Tracking code. De volgende morgen keurig afgeleverd! Perfect! Gewoon een product voor de NL markt met NL handleiding en garantie tegen de scherpste prijs die ik kon vinden. De scanner voldoet uitstekend en maakt uitstekende scans.
Wat mij betreft in aale opzichten een aanrader! De volgende keer weet ik Cameranu in Urk zeker te vinden.

John29061962 24-05-2011

Snelle levering, goede stevige verpakking, compleet

Wil1950 24-05-2011

Mijn bestelling is perfect verlopen bij wijze van min tot min te volgen, heb heel wat minder mee gemaakt.

Herman Pierik 24-05-2011

advies dat ik voorafgaande aan de bestelling heb gevraagd was uitstekend en gaf de doorslag voor de aankoop.

pietjs 24-05-2011

Uiterst simpel....zoeken, bestellen, betalen en levering ontvangen.

Gewoon perfect zoals het hoort!

Rolo12 24-05-2011

Een super camera gekocht bij cameranu.nl. De levering was supersnel. Voor 21.00 uur besteld, de volgende dag bezorgt!!! De website is mooi en duidelijk te lezen. Kortom een voorbeeld voor iedereen!

de jongh 24-05-2011

Super snelle service!Ik bestelde mijn camera eind van de middag en hij werd de volgende dag al afgeleverd.