Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maarten1990 21-05-2011

snel geleverd en overzichtelijke shop

Martin1945 21-05-2011

Zeer tevreden over de duidelijkheid op de website en de supersnelle correcte levering. Vrijdagmiddag om 15.00 uur besteld en zaterdag om 13.00 uur gratis en aangetekend afgeleverd doro TNT. Alles werkt prima!

HalbeH 21-05-2011

Deze lens bij CameraNu besteld vanwege de hoge beoordeling van de webwinkel en ik kan niet anders zeggen dan volledig maar dan ook verdiend. Besteld en de volgende dag in huis, dat alles prima ondersteund met mailverkeer. Bestel er zeker weer.

grietje52 21-05-2011

geweldige site en een bestelling vandaag geplaatst, dus ook werkelijk de volgende dag in huis.
prima.

grietje 52 21-05-2011

ik vind de site prima en als je een bestelling plaats is het aangekochte artikel de volgende dag al binnen.

geweldig en ben erg tevreden.

Ditie 21-05-2011

Makkelijk site, bestelling snel geregeld, goede informatievoorziening omtrent levering en uitzonderlijk snelle afhandeling van de bestelling.
Dikke duim!!

gjensuus 21-05-2011

Ik kan alleen maar positieve verhalen doorgeven.
Ik koop nu al een paar jaar via de shop en ben ook wel regelmatig in de winkel geweest.
Tot nu toe is alles altijd tot in de puntjes verzorgd geweest.
Ook het telefonisch contact is altijd helder en duidelijk, er wordt echt tijd voor je genomen.
Ik geef dus een 10, omdat ik ZEER tevreden ben.

Sjors-01 21-05-2011

Helaas was het verkeerde onderdeel gestuurd, en was helaas niet meer voorradig dit kwam door de problemen in Japan. Men wist niet hoelang de bestelling ging duren. Bij camera nu deed men niet moeilijk om het geld terug te storten op mijn rekening. Dit verdiend een 10 dat noem ik echte service, zodra ik weer eens wat nodig heb zal ik zeker de site van CameraNu bezoeken. Hier kun je met een gerust hart je spullen kopen. een telefoontje en de rest ging per email netjes, snel en correct. Daar kunnen ze bij de concurentie nog wat van leren. Helaas woon ik te ver om de winkel te bezoeken. Website ziet er verzorgt uit, met duidelijke foto's van het product, met duidelijke voorraadbeheer of dat het voorradig is met levertijden. Daar hou ik wel van.

_Andre_ 21-05-2011

38 minuten na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik al een mail dat de producten waren verzonden.
Dat is de snelste afhandeling van een bestelling die ik ooit bij een webwinkel heb gehad.

De volgende dag de producten uiteraard in huis. De producten waren goed verpakt.

Aftersales gelukkig nog niet nodig gehad

S. Vos 20-05-2011

Site is duidelijk en goed bereikbaar.
Bestelling was de volgende dag al in huis!

J.R.D. 20-05-2011

Altijd voldoende deskundig personeel in de winkel. Webshop is goed gestructureerd. Bestelling zeer snel in huis. E-mail wordt snel en goed afgehandeld.Koop er al jaren

Truus59 20-05-2011

Prima webshop, snelle levering en goede prijs

H vd Wal 20-05-2011

Website is overzichtelijk, duidelijke prijzen zonder verborgen verzendkosten.
Levering inderdaad binnen 24 uur (de volgende dag) en netjes verpakt ontvangen.
De camera werkt perfect en de kwaliteit van van Leica objectief en de bijzondere lichtsterkte met diafragma 2.0 is overduidelijk. Ik kan het niet anders zeggen.

Sjaak1971 20-05-2011

Snelle verzending van het gekochte product. Goed verpakt aangeboden.

PS79 20-05-2011

Perfecte service! Je krijgt snel reacties op vragen en daarnaast leveren ze zeer snel (in mijn geval binnen 1 dag).

Guus1310 20-05-2011

Zeer snelle levering!
Mooie printer, eenvoudig te installeren.

fototgek 20-05-2011

op website is produkt makkelijk te vinden en snel te bestellen. tevens is de afhandeling gemakkelijk en snel.

Paula55 20-05-2011

het was precies wat ik zocht. En de levering was perfect onder andere door de mailtjes die ik na aankoop kreeg met bevestiging en het track en tracesysteem.

francey 20-05-2011

Dag na bestelling geleverd, conform toezegging op de website. Geen verder contact nodig gehad, prima transactie.

vanDyk 20-05-2011

Zeer duidelijke webshop die weinig heel laat van je twijvels mocht je die hebben. Duidelijk opgestelde categorien.
Bestelling en levering voor 21.00 uur is volgende dag in huis, en de ochtend na de bestelling had ik alles keurig verpakt in een stevige doos ontvangen.

Reiniertje89 20-05-2011

Ik kon via www.cameraNU.nl makkelijk en eenvoudig zien, welke camera ideaal is voor mij en mijn ouders. Zo heb ik een goede camera kunnen kopen voor een leuke prijs. Ik werd goed geinformeerd over de levertijd en ook de nazorg werd netjes afgehandeld. De camera was binnen 2 dagen in huis.

JMN28 20-05-2011

Enorm snelle, vriendelijke en behulpzame aftersales!
Prijzen altijd net even goedkoper dan op de andere fotografie websites.

rnr 20-05-2011

Hele snelle levering. Alles prima. Niets op aan te merken of aan toe te voegen.

jhfxqck hjef oinhu 20-05-2011

Gewoon een topwinkel, zeker gezien de professionele aftersales en retour-dienst.

senioruser 20-05-2011

Een reusachtig aanbod dat goed is gerangschikt en waarvan alles goed opzoekbaar is. En: op voorraad is ook écht op voorraad! Ook de verdere berichtgeving m.b.t. de order en de betaling is OK.

Een zeer tevreden gebruiker 20-05-2011

Zeer snelle levering en een zeker niet te duur product. Ik ben erg tevreden. Over de aftersales kan ik niet oordelen, omdat alles gewoon in orde was.
Hopelijk krijg ik er ook niet mee te maken, dat zou betekenen dat de camera het blijft doen!!!
Helemaal super dus!

Oebele Gjaltema 20-05-2011

Overzichtelijke site, snelle en zorgvuldige bezorging, goede informatie. Zeer tevreden.

Carolien49 20-05-2011

Alles verliep prima, helder geen klachten tot dusverre.

C.J. Berman 20-05-2011

Ik had eerst een verkeerd product besteld, maar het ruilen voor de juiste versie was geen probleem. Ook de verrekening van het prijsverschil verliep prima.
Duidelijke en overzichtelijke website, snelle service en vooral ook duidelijke en snelle (e-mail) communicatie.

A3T 20-05-2011

Snelle levering en goed te volgen. Geen contact en after sales nodig gehad. Website is overzichtelijk. Misschien zou het iets makkelijker kunnen zijn als je kan sorteren. Als je weet wat je wil hebben is het een makkelijke site.
Zeer scherpe prijzen!
Ook nog een geheugenkaart en een tasje meebesteld. Tasje was nergens anders te bestellen. Maar hier wel.

A3x7 20-05-2011

Bij het uitpakken bleek de zwarte achtergrond van kreukvrij doek, gekreukeld en met witte vlekken te zijn, hierover direct contact gezocht met de winkel en mocht dit retour zenden om het om te ruilen.
Ik kreeg daarvan een keurige bevestiging met de mededeling dat dit binnen enkele dagen omgeruild zou worden. Na een week nog niets te hebben ontvangen, heb ik hierover gebeld en kreeg ik te horen dat er wat problemen waren geweest met de levering, maar dat het nu snel zou worden afgehandeld.
Na weer 10 of 14 dagen nog niets te hebben ontvangen kreeg ik het bericht dat het gewenste onderdeel niet los kon worden geleverd, iets wat ik eigenlijk heel vreemd vind, maar dat was toch zo, en werd mij gevraagd of hiervoor in de plaats een papieren rol mocht worden geleverd? Hier heb toen maar mee ingestemd omdat ik toch een zwarte achtergrond nodig had in deze breedte.
Hoewel ik een heel goede indruk van deze zaak had en nog steeds heb hoor, en dat de gewijzigde levering verder heel goed is afgehandeld, blijf ik het toch raar en ook heel vervelend vinden dat bij zo'n mooie combinatie-aanbod er geen beschadigde onderdelen los kunnen worden geleverd, zodat je eigenlijk toch niet krijgt wat je graag had willen hebben.

Elseke 19-05-2011

ik heb 'nog'niets te maken gehad met de after sales, dus kan ik daar ook niets over zeggen.
de levering is uitstekend: zondag besteld, op maandag, vroeg in de middag, al een mail dat de zending verzonden was, en op dinsdagochtend al het pakketje ontvangen.
De bereikbaarheid van de website is ook prima. En de site ziet er overzichtelijk uit, dit ondanks de grote hoeveelheid producten, hij is soms wat traag, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn verbinding liggen.

Disneygek 19-05-2011

De website is duidelijk en helder. Het pakketje werd netjes de volgende dag bezorgd. Via mailtjes wordt je goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken.

Leo de Waal 19-05-2011

Snelle en goed levering. Goed advies bij vraag over te bestellen scanner.

yoice 19-05-2011

ik was erg tevreden over de snellle levering en de site waarmee ik kon zien dat hij onderweg was...

flex1979 19-05-2011

De service is perfect producten zijn goed de levering is echt heel erg snel.
De website is overzichtelijk en ze hebben echt bijna alles.Ik blijf bij cameranu mijn spullen bestellen.Het voelt echt heel erg vertrouwt daarom is het een aanrader voor iedereen om daar hun spullen te kopen.

Esterm 19-05-2011

Ideaal, op het laatste moment een cadeau gekocht om 20 uur en de volgende dag bezorgd, precies zoals beloofd. Kon ook nog de zending in de gaten houden.

Leroy Seket 19-05-2011

Dit product stond niet op de website maar is na mailen speciaal besteld voor ons en binnen een paar dagen in huis. Ideaal!

Jeroen van Wilgenburg 19-05-2011

De website is duidelijk en overzichtelijk.
De bereikbaarheid is goed. Ik ben zelf niet in de winkel geweest, maar via de internet goed te vinden. De bestelling en levering is doorgegaan. De after sales kan ik thans geen oordeel geven, want hiermee heb ik nog niet mee te maken gehad.

reperatie 19-05-2011

snelle service goede uitleg juist handelen
vakkundig personeel ik vond het echt super ook bij de reperatie telkens weer een mail hoe ver het er mee was.
We kregen een vertrouwd gevoel en ook dat er wat voor ons gedaan werd, was ook nog eens sneller klaar dan we hadden verwacht.

Charlise 19-05-2011

Alles is gegaan zoals ik het verwachtte. Klantenservice gesproken en ben goed geadviseerd bij mijn keuze. Het toestel was snel in mijn bezit.
Prima gegaan, kan niet anders zeggen.

plakbandvliegje 19-05-2011

De bestelling zou worden thuisbezorgd. Ik vond het heel fijn dat hierover gecommuniceerd werd met mij via de mail. Of het oke was wanneer ze het kwamen leveren. Toen bleek dat ze later zouden zijn dan de afgesproken tijd werd ik hier een dag vantevoren al over benaderd! en was het geen probleem om het alsnog op een andere adres te laten bezorgen.
Echt super deze bezorgservice!

Ook bofte ik met de korting en geen verzendkosten!
Ik kom hier zeker vaker bestellen!

geertje66 19-05-2011

Het door mij bestelde artikel was vlot te vinden in de webshop; betaling is geen probleem, gaat ook vlot; artikel werd de volgende dag prima verpakt geleverd.

Lenie van der Hout 19-05-2011

Mijn bestelling is gebracht door de camera nu bezorger. Zij had wel eerder kunnen bellen dat het langer ging duren doordat ze in de file had gestaan. Dit was 1 uur na afgesproken tijd.

Verder was het prima!

Timaar 19-05-2011

De aankoop en de levering is prima gegaan. Na een tijd kwam er een mankement naar voren, er zat beweging in de cameralens van 500 euro.
Na het opsturen werden we uitgespeeld met de technische afdeling van Nikon die met een expertrapport aantoont dat de lens een flinke klap moet hebben gehad. Dat is van onze kant niet aan de orde geweest anders hadden we de wa verzekering ingeschakeld.
Veel uitleg en heen en weer gemail heeft geen enkele beweging gebracht in cameranu.nl. Alle kosten, ruim 300 worden 1 op 1 doorgeschoven van Nikon naar mij als consument, geen enkele coulance regeling of wat dan ook.
Als consument word ik uitgespeeld met de fabrikant. Dat is wat stoort, ik ben geen koop-en garantiecontract aangegaan met Nikon, maar met Cameranu.nl
Het zal duidelijk zijn, nooit meer cameranu.nl

danny65 19-05-2011

Dit is het tweede product bij dit bedrijf. Het eerste beviel niet. Retourneren ging goed. Geld binnen paar dagen terug op onze rekening. Ook nog contact gehad over keuze voor andere camera. Direct antwoord terug.

Tineke de Die 19-05-2011

Heel tevreden over het snelle leveren!
Veel en duidelijke informatie op de website te vinden over de technische details van het fototoestel.

piet smits 19-05-2011

Al eens eerder bij cameranu.nl gekocht. Toen goede after sales service. (Nikon camera met probleem werd direct vervangen. Ook nu snelle afhandeling zonder een enkel probleem.

Thijs Pernot 19-05-2011

Ik vond het super hoe het ging via de computer ben zeker van plan om meer via de site van CameraNU.nl te kopen

PaoloJ 19-05-2011

Snelle levering, duidelijk geinformeerd over de bestelstatus