Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

bramvanmaas 02-06-2011

Ik koop al jaren bij Cameranu.nl mijn producten en de prijs,service en garantie zijn altijd goed

vonbartheld 02-06-2011

Goede voorlichting , uitgebreid de tijd voor genomen, ruime keus , alles op voorraad

jazzychris212 02-06-2011

Erg spoedige fijne bezorging, dat kwam mij goed uit. Zonder beschadiging en nog eerder dan de normale post die dag zelfs. Daarnaast is het een mooie lens. dankuwel.

Willem167895678 02-06-2011

binnen 24 thuis zoals beloofd, niks op aan te merken!

Bart1951 02-06-2011

Zeer snelle en correcte aflevering

steef80 02-06-2011

Snelle levering. Duidelijke afhandeling

Karol1947 02-06-2011

Even gebeld of het produkt echt aanwezig was. Heen gereden. Prima geholpen. Alle vragen prettig beantwoordt door de verkoper. Mocht voor het kopen ook lekker even vasthouden. Beviel goed. Mocht daarna lekkereven rondstruinen. Ben boven ook zeer goed geholpen met dingen die ik echt niet kon betalen, maar wel leuk waren.
Deze webshop is zeker een annrader. Ben zeer tevreden over mijn aankoop.

robbie1 02-06-2011

Prima service. Camera was op voorraad en de volgende ochtend al in huis. Track en trace link werd ook automatisch toegestuurd per email!

Z75 02-06-2011

Zeer snelle levering. Ik heb het 's avonds 20:45h besteld met iDeal en de volgende dag rond 13:30h in huis!
Ik heb het Sony Compact CompletePack gekocht waar o.a. een cameratas bij zat. Beetje jammer dat de camera daar echt niet in bleek te passen! Maar de afhandeling hiervan ging zeer vlot en klantvriendlijk (reageerden ook snel per e-mail in het weekend). Ik kon de tas kostenloos terugsturen en kon een andere kopen zonder verzendkosten. En ze hadden ook meteen hun website bijgewerkt met een andere geadviseerde cameratas.
Wat mij betreft kan het dus bijna niet beter, zeer tevreden.

Gerard Leeuw Natuurfotografie 02-06-2011

CameraNU heeft niet alleen een mooie en duidelijke website. Achter de site zit een team van goeie mensen. Aftersales nog niet echt gebruik van hoeven maken maar de communicatie over de email is snel en duidelijk. Had ik al verteld over de mooie winkel in Urk? Gewoon een zeer goeie zaak dus!

Gerben-Jan Mulder 02-06-2011

Goede bereikbaarheid. Snelle levering.

Theomanders 02-06-2011

Snelle levering lage prijzen, wat wil je nog meer.

fox321 02-06-2011

snel geleverd en goed verpakt

dfblom 02-06-2011

De winkel koos ik vanwege de prijs. De kwaliteit van het product en de levering zijn uiststekend.

Paul.47 02-06-2011

Ik heb mijn aankoop goed kunnen voorbereiden via de website en alle informatie kunnen vinden om een goede keuze te kunnen maken. Ik heb de camera met toebehoren wel zelf in de winkel op Urk gekocht omdat ik mogelijk nog iets over het hoofd kon hebben gezien.
Ik ben bijzonder prettig en vakkundig geholpen en zeer tevreden met mijn aankoop.

George Zeldenrust 02-06-2011

Al meerdere aankopen gedaan, altijd correct.
Vriendelijke behandeling en goed geinformeerd.

Woksel 02-06-2011

Mijn eerste bestelling bij cameranu.nl maar zeker niet mijn laatste. Meerdere mails gestuurd met vragen welke meestal zeer snel en correct werden beantwoord.
Wanneer ik accesoires voor mijn camera zal bestellen zal dit zeker bij cameranu.nl zijn. Niet alleen om de prijs, maar zeker ook om de snele levering en zeer nette afhandeling.

Flatcoat010 01-06-2011

Webshop is heel duidelijk met alle info die nodig is.
Bij bestelling voor 21.00 uur wordt deze de volgende werkdag afgeleverd. Bij eerdere bestellingen altijd prima verzorgd, nog nooit klachten gehad.
Een uitstekende winkel met een uitgebreid assortiment.

Patrick van Rens 01-06-2011

Cameranu.nl heeft een overzichtelijke website, een uitgebreid aanbod, een zeer snelle levering ('s avonds voor 21.00 besteld, is de volgende dag bezorgd), en uitgebreide betaalmogelijkheden. Over de fysieke winkel in Urk kan ik niet oordelen, daar ben ik niet geweest.

Elisabeth1968 01-06-2011

Een kata sling tas gekocht die veel te groot bleek te zijn. Tas terug gestuurd en een andere besteld, deze is geweldig en voldoet precies aan mijn eisen. Contact over retour zending was erg goed en het geld werd ook erg snel terug gestort op mijn rekening, Super. Het enig min puntje is dat ik 3 keer verzendkosten moest betalen maar dit weerhoudt mij er niet van om voor een volgende aankoop weer bij jullie te bestellen. En gezien mij wensen zal dit zeker nog vaak gebeuren!

essie508 01-06-2011

prima website, snelle levering zoals beschreven op de website. Via mijn computer lukte het niet om de bestelling online af te ronden, maar dit lukte prima telefonisch, goed afgehandeld. Pakketje keurig verpakt!

Sammie62 01-06-2011

Snel en klantvriendelijk behandeld. Reservering voor het afhalen voor mij als klant klaar gelegd.
Stond binnen tien minuten met mijn aankoop weer buiten. Vond ik zeer prettig.

pes 01-06-2011

Website is qua functionaliteit gemiddeld voor webshops, maar heeft tevens een verzorgd uiterlijk en goed navigeerbaar. Dit droeg bij aan de vlekkeloze bestelling en afhandeling. De orderstatus werd goed bijgewerkt en over geïnformeerd via email. Ik heb de fysieke winkel niet bezocht en vind daarom de bereikbaarheid niet van toepassing.
Bij het betalen via iDeal was een time-out van de bank-website. Voordat ik besefte dat CameraNU.nl uit zichzelf opnieuw een iDeal-transactie aanbood, had ik opnieuw de bestelling ingediend en ging het ditmaal wel goed, waardoor ik een verzoek tot annulering van mijn eerste bestelling indiende. Voor deze twee zaken, het vlot verwerken van mijn annulering en het uit zichzelf ondervangen van problemen bij de betaling, geef ik CameraNU.nl wat betreft aftersales een 9.

van benthem 01-06-2011

Keurige levering en info omtrent levering, goed telefonisch bereikbaar (met een echt persoon aan de lijn) toen de bijbestelde tas niet was wat ik ervan verwachtte, en snel reactie dat geld is teruggeboekt na retourzenden tas.

HansvV 01-06-2011

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij CameraNU.nl, ik vindt het een overzichtelijke site met (gelukkig!) een goede en overzichtelijke bestelprocedure!

Verder bekijk ik altijd de voorwaarden van webwinkels, deze zijn bij CameraNU.nl duidelijk, goed vindbaar (onder klantenservice) en goed gecategoriseerd, compliment.

De bestelling was heel goed verpakt en de ene dag voor 21.00u besteld (om precies te zijn 19.45u) en de volgende dag in huis!

After sales heb ik nog niet nodig gehad, maar gelet op de berichten op hun site heb ik daar wel goed vertrouwen in (desondanks toch nvt ingevuld).

wuzwuz 01-06-2011

Vanaf het begin af aan altijd heel tevrede met cameranu.nl. Zeer scherpe prijzen en helemaal top levering. Dikke 10

5D 01-06-2011

Een mooie overzichtelijke winkel,personeel die weten waar ze het over hebben, dus prima voorlichting. Ze nemen echt de tijd voor je om iets te demonstreren. Met de auto heel goed te bereiken, met openbaar vervoer is dat moeilijker, maar via de website is het contact ook prima, daar kan je ook met vragen terecht. mijn ervaring met Cameranu is uitstekend

DeBont 01-06-2011

Bij deze camera heb ik ook een schouder stafief besteld. Ik kreeg keurig een mail terug dat er verschillende klachten over dit statief zijn geweest omdat hij niet stabiel zou zijn. Mijn bestelling kon ik zo wijzigen. Klasse goede informatie daar heb je wat aan.

voorhamm 01-06-2011

De bestelling lag keurig klaar zoals op de website aangegeven.

sonneville 01-06-2011

goedkooppste, veel aanbod, snelle nette levering , top!

Barbeli 01-06-2011

Snelle efficiente afhandeling, keurige en kundige klantenservice.

meerkoet62 01-06-2011

Zeer goed geholpen En klacht over tnt is zeer goed op gereageerd

EBrin 01-06-2011

zeer vlot geholpen en vragen over dit type toestel werden direct beantwoord. Bereikbaarheid is voor mij top, woon ruim 10km van Urk...!

A. Kooij 01-06-2011

Ik had me (via de website) van de diffusor voor deze flitser een ander beeld gevormd dan wat ik ontving. Maar het retourneren en de verdere afhandeling, inclusief de communicatie: helemaal top!

M. Kraan 01-06-2011

De volgende dag al in huis, goed verpakt.

Jack Pennings 01-06-2011

Bij eerdere bezoeken aan Het Spijk in Urk voor een wat grotere aanschaf maakten de zaak en het personeel een deskundige en klantvriendelijke indruk. Aangezien ik in het zuiden woon - tegen de Belgische grens - leek me dit een goede gelegenheid om de reader via de webwinkel te bestellen.

Het afhandelen van de bestelling (met vooruitbetaling via iDeal), de terugkoppeling van de transactie, de follow-up van de opdracht en de bevestiging van de verzending verliepen vlekkeloos. Voor herhaling vatbaar.

webs 01-06-2011

bestelling ging via de site heel vlot en duidelijk.
Binnen no time had ik het bestelde in huis.
En voor de laagste prijs die ik kon vinden.

Bovendien had ik al eerder goede ervaringen met dit bedrijf.

Erik Koele 01-06-2011

De website en de manier van bestellen is een beetje rommelig, maar verder goed te doen. Nadat ik had besteld werd ik keurig gebeld wanneer het uitkwam, toen ik vertelde dat ik niet aanwezig zou zijn....maar dat de buren zouden ontvangen was dat geen enkel probleem en is dat keurig nagekomen. Vandaar een dikke negen. Deze beoordeling is een blijk van jullie professionaliteit....constant willen verbeteren, vandaar after sales ook een negen.
GA ZO DOOR.....

Meert85 01-06-2011

Snelle levering, goede service.

Bianca25 01-06-2011

Snelle afhandeling van bestelling en tijdig bericht van levering. Overzichtelijke webshop

marias100 01-06-2011

Werd keurig de volgende dag door TNT post geleverd.

Samucool 01-06-2011

Snelle levering zoals aangegeven op de site !

Dave1873 01-06-2011

Ik had een verrekijker besteld maar die viel me helaas tegen .Een formulier op de site ingevuld en het product met meegegeven retournummer naar het postkantoor gebracht .Twee dagen later een ontvangst e-mail gekregen en kort daarop het geld teruggeboekt gekregen (exclusief verzendkosten).
Een tevreden gevoel.

andykol 01-06-2011

website is overzichtelijk en de items zijn makkelijk te vinden. De bestelling was snel afgehandeld en de levering zoals afgesproken de volgende dag al binnen.
Complimenten daarvoor.

Bertus Gerssen 01-06-2011

Mijn bestelde product was niet op voorraad, maar toch had ik het binnen een weekje al binnen. Goede feedback vanaf de website, je wordt op de hoogte gesteld wanneer het product verzonden is en dergelijke. Echt goed!

LoBaRo 01-06-2011

Besteld en de volgende dag geleverd. Super dus.

DuQues 01-06-2011

Des middags besteld, 's ochtends voordat ik een slok koffie kon nemen op de zaak al afgeleverd!
Prima!

mandy van eldik 01-06-2011

Erg tevreden over mijn aankoop en over de webshop!!!
Overzichtelijke en duidelijke website...
En lekker snel!!!

L Schreuders 01-06-2011

Uitstekende website, goede prijzen, snelle bevestiging en de volgende dag in huis.

Cees-65 01-06-2011

Goed uitziende website, soepele bestel-/betaalprocedure en prompte levering tegen gunstige prijs.
Geeon oordeel over de (fysieke) bereikbaarheid, maar Urk lijkt redelijk afgelegen. After sales gelukkig niet nodig gehad.