Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

WilvdSchoor 23-05-2011

Een internetshop zoals een internetshop behoort te zijn: doen wat je zegt en zeggen wat je doet.

Pe82 23-05-2011

Ik ben super te spreken over mijn aankoop.
Op de site kun je makkelijk je bestelling plaatsen,
de bestelling is snel in huis en het product wordt verkocht tegen een aantrekkelijk lage prijs.

Louis Schmetz 23-05-2011

Goede website, vlotte afhandeling en keurig aflevering.

Goed bedrijf !

jujube 23-05-2011

duidelijke website, goede info, snelle levering

Elwoet 23-05-2011

Helder duidelijk, zeer snel geleverd. Super!!! Een voorbeeld webwinkel met prachtig prijsniveau.

tineke S 23-05-2011

de site was over zichtelijk . Ook per telefoon goed te bereiken voor info. de levering was echt de volgende dag . dus heel tevreden

Christoph_ 23-05-2011

Op vrijdag mijn nieuwe Canon 600D besteld, betaald via ideal. Vrijwel meteen kreeg ik een mailtje dat mijn betaling was ontvangen en dat ik diezelfde avond nog een track and trace nummer gemaild zou krijgen. Niets van gelogen! Zaterdagochtend om 10 uur stond de pakketchauffeur op de stoep. Heb hier al vaker besteld, niets dan lof! Bedankt.

Piet 678 23-05-2011

S'avond 20.30 uur besteld,andere morgen geleverd.

JJ Kuip 23-05-2011

Een mooie verrekijker voor een zeer redelijke prijs.
Licht in gewicht en mooi van vormgeving.
Het bijgeleverde tasje is wat aan de kleine kant; zeker als je ook de draagriem om de verrekijker draait,
Verder een prima aankoop.

Sandra Oisterwijk 23-05-2011

Levering was niet de volgende dag, maar na 2 dagen (blijkens track & trace heeft het bestelde apparaat twee nachten in het TNT distributiecentrum gelegen. Dat lijkt me niet nodig), ondanks dat het apparaat in de middag (en dus niet 's avonds net voor 21 uur) was besteld. Dat was een kleine teleurstelling. Verder alles prima!

Fred Vogel 23-05-2011

Zoals gewoonlijk klopt de voorraad zoals aangegeven op de site. Altijd punctueel leveren. We noemen Urk hier niet voor niets "ons Mekka"!

Hans pobs911 23-05-2011

Goede en snelle levering. Prijzen Metz flitsers Co. curerend. Nikon camera's d3s en d3x helaas 500 à 700 euro te duur !

waeck01 23-05-2011

Heb al meerdere artikelen aangekocht en in het geheel ben ik zeer tevreden over de afhandeling en advies van het personeel . Al met al een goede zaak met deskundige personeel. CHAPEAU

Judger 23-05-2011

Een hele snelle levering en alles goed geregeld. Hier bestellen dus!

Frans 67 23-05-2011

Behandeling en informatie op vragen zijn prima .
Klantvriendelijk

PietMuziek 23-05-2011

Duidelijke website, snelle levering en door mond-op-mond reclame gehoord over de uitstekende service indien er problemen zijn met de camera.

besteller_uit_urk 23-05-2011

Omdat wij een bedrijf zijn wilden wij graag via factuur (na de tijd) betalen.
Wij stuurden een email en daarop werd gelijk positief gereageerd.

Rob van Herpt 23-05-2011

ONtzettend snelle levering en prima factuur.

DiederikTP 22-05-2011

De bestelling, op zondag gedaan werd snel en betrouwbaar afgehandeld. Via e-mail werd ik op de hoogte gehouden.

Wat ik erg kon waarderen is het feit dat in de e-mail een link stond naar de website met dan meteen al de gegevens voor het volgen ingevuld. Dat is hele handig want dan hoef je zelfs niet alle gegevens weer in te vullen maar zie je meteen de status van de aflevering.

Tanja27 22-05-2011

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, heb ik opgebeld met de vraag of er nog een product toegevoegd kon worden aan mijn bestelling. Dit was zo geregeld. Erg fijn.

anneke1955 22-05-2011

Alles was zeer overzichtelijk en duidelijk. Goede beschrijving van de artikelen. Goedkoper dan andere websites. Snelle levering

ml montage 22-05-2011

zondagavond besteld
per mail werd ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling
dinsdag geleverd zoals afgesproken
prima service

w.t 22-05-2011

goed en voordelig, verzend verpakking heel goed

Legendary Canon 22-05-2011

gewooon helder op de hoogte gehouden van bestelling en verzending

Simon de Bruin 22-05-2011

Bestelling op de webwinkel ging zeer soepel en de bestelling was snel bij mij binnen. Betaling ging goed en de bevestigingen over de mail waren duidelijk en direct na het bestellen binnen.

r van der velde 22-05-2011

erg goede service en ruim aanbod, door het ruime aanbod word alleen de website een beetje te ingewikkeld om makkelijk en snel doortelopen.

Ilka 22-05-2011

Duidelijke website, maakt waar wat men zegt qua levering en toegzegde informatie.

Tmi2507 22-05-2011

Snelle levering, goed ingepakt en was precies datgene dat ik besteld had. Ik heb geen klachten.

jokehummels 22-05-2011

telefonisch ook goed bereikbaar en mijn vraag goed beantwoord.
snelle en correcte levering

peet1234 22-05-2011

Scherpe prijs en prima levering.

bergsteijn 22-05-2011

Ik heb al eerder een camera gekocht bij CameraNu. Toen hadden we ene kabeltje teveel besteld. Na overleg konden we dat terug sturen en kwam ons geld ook direct terug.
Nu bij de aankoop van mijn nieuwe camera is alles in orde.

rosa dekker 22-05-2011

overzichtelijke website en levering binnen 2 dagen.

6382 22-05-2011

Duidelijke site. Kopen en de volgende dag in huis.
After sales is echt aandacht aan besteed.

dith 22-05-2011

duidelijke website, makkelijke navigatie
de prijs van het produkt was net onder de gemiddelde prijs op internet en bezorgkosten waren redelijk
je wordt op de hoogte gehouden door emails hoever het staat met je bestelling en het betalen via Ideal is fijn (ik kies uitsluitend site waar is op die manier kan betalen)
levering goed gegaan, geen kapotte zaken

marceltm 22-05-2011

Heldere cmmunicatie via email (Bestelling + ordernummer, Orderstatus, Factuur + verzendstatus te volgen via TNT site) vlotte levering, netjes in omdoos bij de buren afgeleverd dus je hoeft ook niet naar een Bruna oid. Wel zo handig als je pas om 19:00 uit je werk thuis komt!

jelle0805 22-05-2011

Camera woensdag besteld, donderdag bezorgd!Erg snelle levering, keurig verpakt,niks op aan te merken.Ruim aanbod van producten op de site, ga hier zeker weer kopen.Hier zit een tevreden klant van Cameranu.nl!

Peter den Ouden 22-05-2011

Voor de eerste keer iets besteld hier en ben super tevreden.
Duidelijke website, gunstige prijzen en zeer snelle levering.
Bij een volgende aankoop zeker als eerste naar deze site!!!

Teike van Baden 22-05-2011

Heldere site. Goede service en informatie na de bestelling. De coördinatie van verzending en leverdatum etc. zou nog iets helderder kunnen worden vertaalt naar de koper. Niks op aan te merken voor de rest.

micha1012bs 22-05-2011

zending werd binnen een dag na de bestelling al thuis geleverd, echter mis ik een voucher voor een workshop digitale fotografie die als actie bij aankoop van een EOS 550D meegeleverd zou worden. Verder super service wat de afhandeling betreft.

APDK 21-05-2011

Prima site snelle service , stond alleen om 15:40 uur op zaterdag voor een dichte deur. Nooit verwacht dat ze op zaterdag al om 15:00 uur sluiten, 60km voor niets gereden. Had ik maar beter opgelet en goed naar de openingstijden gekeken :-)

RGJ 21-05-2011

Ik had 2 verschillende quick release plates van Manfrotto besteld. Snelle levering want de volgende dag al in huis. Kwam goed uit, kon ik er meteen mee werken. Echter had ik er 1 verkeerd besteld, n.l. met een 1/4 schroefdraad, dat moest een 3/4 zijn. Mailtje gestuurd, binnen een uur bericht terug met informatie over de gang en dat was snel en simpel. Online een formulier invullen inclusief factuur verzenden en een retour-nummer ontvangen. Vervolgens per post pakje terugzenden met gegevens erbij en na 2 dagen alweer de juiste in huis. Supersnelle service!

Al meerdere keren bij CameraNU gekocht en nog nooit problemen ondervonden. Aan de telefoon altijd vriendelijke mensen die je graag van dienst zijn. Daarnaast over het algemeen scherp geprijsd, en daar is ook wat voor te zeggen in deze tijd.

Ceesvbt 21-05-2011

Snelle en correcte levering. Duidelijke website.

mas1978 21-05-2011

Cameratas besteld. Zeer snel geleverd en goed verpakt.
Dus tevreden.

Kas81 21-05-2011

Had mijn bestellling op zaterdag ochtend besteld en maandag ochtend al in huis. super snelle afhandeling en levering.

Kan een ieder aan raden bij cameranu te kopen!
Misschien niet de goedkoopste maar wel de beste.

Tess van Dijken 21-05-2011

Alle producten die ik bij CameraNU.nl heb aangeschaft zijn altijd snel en netjes geleverd. Ook is CameraNu bijna altijd de goedkoopste!

Gonnie17 21-05-2011

Ik ben heel tevreden met de snelle levering van het filter.
Goed te vinden op de website, afhandeling ook prima.

S. Helder 21-05-2011

Duidelijke website. Kon gauw mijn keus maken.
Binnen een paar dagen mijn bestelde lens afgeleverd gekregen. Dit is mijn tweede koop al bij CameraNU.nl en beide keren dit tevreden.

beginnend fotograaf 21-05-2011

Ik vind het een superwinkel! en bij de aankoop zeer goed geholpen en geadviseerd. Goed advies ontbreekt vaak bij de reguliere winkels die ook dit soort artikelen verkoopt.
Houd de service minimaal op dit niveau, want dat is zeer waardevolle reclame voor jullie. We hadden al gehoord van derden over deze service en dit was inderdaad zeer goed.
Bedankt voor alle adviezen. Zeer waardevol.

CanonEye 21-05-2011

Supersnelle omruilservice toen bleek dat de batterij van de GPS niet in orde was. Complimenten!

Bert Nederlof 21-05-2011

De bestelling kwam helaas niet de volgende werkdag, maar de dag erna. Vrecder was alles prima in orde en keurig verzorgd.