Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ASchoon 08-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Vorige week een systeem camera besteld. De beste prijs voor de camera waarbij er ook nog extra garantie en een extra accu werd aangeboden. De volgende dag de camera op kunnen halen. De extra accu bleek niet geleverd. Na een mailtje werd deze de volgende dag netjes thuis bezorgd. Goede en vriendelijke service, netjes opgelost en voor een goede prijs!

Jacob 08-08-2018 In de winkel gekocht
urk

Goed onderbouwde service

Altijd vriendelijk, allen goed verstand van zaken en nemen alle tijd voor jou, mocht je twijfels of geen verstand hebben van het product wat je zou willen aanschaffen. Ze geven ook aan wanneer je het product beter niet kunt kopen dat is ook fijn zodat je niet met iets thuis komt waar je later spijt van krijgt.

Henk 08-08-2018 Via de website gekocht

Geruime tijd geleden kocht ik in een kringloopwinkel voor een paar euro een Vanguard statief. Toen ik onlangs het statief wilde gebruiken om foto´s te maken van de maansverduistering merkte ik dat de handgrepen plakkerig waren geworden. Op internet gezocht of de handvaten los te koop waren, maar ik kon niets vinden. Mailtje gestuurd naar Cameranu met de vraag of ik de handvaten via hen kon bestellen. Ik had ook vermeld dat ik het statief in een kringloopwinkel had gekocht. Ik kreeg bericht terug dat ze navraag zouden doen bij de leverancier. Een paar dagen later kreeg ik een mailtje dat de leverancier de handvaten kostenloos naar Cameranu had gestuurd en dat ze (Cameranu) ze naar me zouden opsturen.
Even later kreeg ik een mailtje met track en trace code, de pakbon en een factuur met daarop handvaten 0,00 euro, verzendkosten 0,00 euro, totaal 0,00 euro. Geweldige service, Ik heb in de loop der tijd al diverse fotospullen bij hen gekocht en zal zeker ook een eventueel volgende aankoop bij Cameranu.nl doen.
Kortom, alle lof voor de leverancier en Cameranu.nl

DickD 08-08-2018 In de winkel gekocht

Perfect

Ben al jaren een tevreden klant van CameraNu en of de onderdelen nu via de webwinkel of in de shop op Urk zelf worden aangeschaft, de service is uitermate goed en correcte bediening in de shop door het personeel.

CW 08-08-2018 Via de website gekocht

Eerlijke service

Ik had een vraag over een goedkoper product dan het origineel en ik kreeg een heel eerlijk antwoord. Toch zat er een groot prijsverschil tussen beiden. Maar het duurdere werd me niet aangepraat.

Evi 08-08-2018 Via de website gekocht

Helemaal goed!

Mijn rugzak werd goed geleverd. De termijn was zoals aangegeven. Er waren geen extra verzendingskosten naar België. En alles was stevig verpakt.

aad 08-08-2018 Via de website gekocht

uitstekend

De webshop geeft duidelijke informatie. De levering werd uitgevoerd zoals beloofd: netjes en super snel.

Ruud 08-08-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Eenvoudig te bestellen. Snel thuis bezorgd. Tijdens het bestellen werd een combideal van extra accu, tasje en SD-kaart aangeboden. Hiervan gebruik gemaakt. Dat is klantgericht en meedenken!

Helena 08-08-2018 In de winkel gekocht

Goede uitleg.
Niet te lang dradig.
Proberen niet het duurste aan te smeren.
Niet hele lange wachttijden.
Vriendelijke verkopers.
Tot nu toe was alles altijd op voorraad.

Martinique 08-08-2018 Via de website gekocht

Bestelling, betaling, bevestiging, zending en levering is zeer voorspoedig en snel verlopen. Ik raad hen zeker aan.

Willem Rinkema 08-08-2018 In de winkel gekocht

Goede en snelle service!

In de winkel krijg je goede uitleg en geven ze je het juiste advies over de aankoop van het gekozen product.

Foto Bouma 08-08-2018 Via de website gekocht

Al jaren een zeer betrouwbare webshop!

Al meer dan 10 jaar bestel ik regelmatig online fotoapparatuur en accessoires bij Cameranu.nl. Zij bieden mij een perfecte service, een uitstekende en duidelijke online webshop met een up-to-date voorraadbeheer. Staat een artikel online op voorraad dan kun je ervan uitgaan dat je je bestelling snel in huis hebt.

Kom je er 's avonds achter dat je de volgende dag nog een essentieel artikel mist voor je fotoshoot, bestel dan voor 23.59 en de volgende dag is het in huis.

Ook twee of drie keer gebruik gemaakt van de reparatie en garantie afhandeling, dat werd allemaal netjes afgehandeld.

Kortom, super tevreden en een dikke thumbs-up voor dit bedrijf.

anita 08-08-2018 In de winkel gekocht

deskundig advies

uitgebreid assortiment, wordt goed doorgevraagd wat je wensen zijn en daarop wordt advies gegeven welke camera voor jou het beste is.
Ben zeer goed geholpen zowel bij camerakeuze en benodigdheden erbij. Zoals waar ik ga fotograferen, daar dan de juiste filters erbij.
Ben zeer tevreden over cameranu. Ik ben in staat om naar de winkel te gaan, maar ook handig dat je de producten online kan bestellen of al vast te bekijken en keuze te maken als je naar de winkel gaat.

Tamara 08-08-2018 Via de website gekocht

Zeer prettige ervaring!

Wij wilden onze zoon verrassen met een vlog camera voor zijn 8e verjaardag. Na wat zoekwerk waar de camera aan moet voldoen wist ik welke het zou gaan worden. Bij cameranu.nl bleek deze het voordeligst! De website was ook nog eens overzichtelijk en het bestellen ging makkelijk. Direct ontving ik een mail ter bevestiging en even later een mail dat het verzonden was. De camera had ik de volgende dag netjes verpakt in huis.

Mijn zoon was zo verrast, hij werd er stil van. Later zei hij dat dit zijn mooiste cadeau ooit was! Hij kan nu eindelijk een vlogger worden 😂.

Hij heeft van familie geld gekregen voor zijn verjaardag voor accessoires, deze gaan we zeker weer bij cameranu.nl bestellen!

Tineke Verheij 07-08-2018 Via de website gekocht

Het kan beter.

Ik heb de bestelling gedaan via de website. Dat werkt niet goed. Vanuit het winkelmandje terug gaat fout. Dus drie producten uit dezelfde lijn bestellen kost tijd. Het onderwerp "filters" bevat ook andere assesoires. Dit betekent steeds opnieuw zoeken. Ook mijn keuze om de bestelling te laten bezorgen via een afhaalpunt was niet mogelijk of is niet goed doorgekomen. Verder prima assortiment. Ik ben overigens niet tevreden over de bezorging van Post.nl . Ik ga jullie de winkel zeker aanbevelen, maar wel met eerdergenoemde kanttekening.

Officiele reactie van CameraNU.nl 10-08-2018

Tineke,

We hebben je na telefonisch kort gesproken te hebben even een mail gestuurd. We proberen zo het e.e.a uit te kunnen leggen.
We doen altijd ons best om de website up-to-date te houden met de juiste informatie. Helaas was dat hier dus niet helemaal gelukt.

We zien uit naar je reactie op ons mailtje.

daar wordt je door mensen behandeld als mens! 07-08-2018 In de winkel gekocht
Urk

hier vond ik wat ik zocht!

in de omschrijving kon ik vinden waar het objectief het meest geschikt voor was en waarom. wat ik nodig had vond ik op een gemakkelijke manier. overzichtelijk en snel terug te vinden om te vergelijken.

Jo 07-08-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending

Een LaCie Porsche Design P'9233 4TB USB 3.0 desktop harde schijf besteld en hem de volgende dag keurig en goed verpakt in huis. Omschrijving op de website duidelijk en afbeelding overeenkomstig het gekregen product. Prijstechnisch ook prima. En ook nog eens 2 jaar garantie. Voor ons een (web)winkel om terug te komen

Anita 07-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk en simpel te bestellen via de website. Goed en vlug geleverd in prima staat. Ben er zeer tevreden over.

B Masman 07-08-2018 Via de website gekocht

Het bestellen ging gemakkelijk om 20.00 uur besteld en de volgende dag in huis
De site is overzichtelijk

MarcK 07-08-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd!

Super goede service. Duidelijke website en zeer concurrerende prijzen. Ook handig dat je meteen de juiste accessoires mee kunt bestellen. Fantastisch snelle levering. Ik heb op zaterdagmorgen een camera gekocht en die werd zondagmiddag al geleverd. Dát verwacht je niet... Grote klasse!

Will Schouten 07-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke website. Simpel in bediening. Alles bij elkaar een fijne shop. Ik zou iedereen willen aanraden om eerst bij Cameranu.nl te gaan kijken.

Jan Redder 07-08-2018 Via de website gekocht

Pre order Canon EOS 1D X open box

Via de website een pre order geplaatst en direct daarop een bevestiging e-mail ontvangen met het bericht zodra de order binnen is er een e-mail gestuurd zou worden, dit gebeurde al na een aantal dagen omdat ik als eerste op de lijst stond.
Dan naar de winkel in Urk waar ik werd geholpen door een acurate medewerker die mij een kop koffie aanbood en de order uit het magazijn liet komen, na controle en uitleg huiswaarts gegaan, al met al een zeer goede service van CameraNu.

Kelders 07-08-2018 Via de website gekocht

Correct persoonlijk contact en heel adviserend gericht!

Als gemiddelde huis tuin en keuken fotograaf wil je af en toe meer, en natuurlijk meer info en/of advies.
Twee keer telefonisch contact gehad en door een wisselwerking van vragen wederzijds uiteindelijk NU tot aankopen overgegaan.

NU vandaag de dag lastig om op het internet je juiste info en de juiste bedrijven te vinden.
Camera NU heeft mij overtuigd en het gevoel gegeven een juiste prijs/kwaliteit te geven.

NU verwachten we dit natuurlijk allemaal van een dergelijk bedrijf. Helaas is dit in de praktijk bij veel bedrijven nog niet zo. Normaal gesproken reageer ik bijna nooit op reviews, NU toch maar even een uitzondering gemaakt.

Prima ervaring dus en aanbevolen.

Joop Alberti. 07-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Na informatie te hebben gevraagd via chat, waar snel op gereageerd werd, heb ik de lens gekocht waarom het ging. Daarna ook zeer tevreden over de snelle levering. Gewoon een goede service.

Susanna 07-08-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

Mooie camera, precies zoals beschreven en snel geleverd.

Gekocht voor mijn 7-jarige zoon om te vloggen. Camera doet precies wat wij er van verwachtte en maakt goede kwaliteit foto’s en video’s.

elzeh1 06-08-2018 Via de website gekocht

's avonds besteld en de volgende dag al in huis.... TOP

Ik had mijn bestelling gedaan en kreeg meteen al de bevestiging binnen van de bestelling en even later dat het verstuurd zou worden. Enige tijd later kreeg ik een link van camera nu dat ik via track en trace mijn bestelling kon volgen.

hellen 06-08-2018 Via de website gekocht

goede service voor levering als nalevering

Films zijn hier altijd snel op voorraad en als t artikel niet geheel vooradig is sturen ze de rest later toe. uitstekende service

Jurgen 06-08-2018 Via de website gekocht

Cameranu.n; stelt je nooit teleur

Goed assortiment, scherpe prijzen en goede service. Cameranu.nl heeft mij nog nooit teleurgesteld en ik kom er graag voor naar Urk.

Joost 06-08-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Product kwam de volgende dag aan. alleen een beetje lastig dat ik bij het selecteren van een levertijd alleen kon kiezen uit een tijdstip in de avond.

Koen 06-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed geregeld

Goed advies gehad over wat ik nodig had on mijn camerasensor schoonmaken te maken. Spulletjes netjes afgeleverd.

Martin 06-08-2018 In de winkel gekocht

Fantastische voorlichting technische dienst

Omdat ik mij bedrogen voelde door Kamera express kwam ik gelukkig via internet bij camera nu terecht. Ik kreeg een uitstekende voorlichting over een lens voor mijn Olympus camera. Mijn besluit stond vast en bestelde hem. Zijdelings kwam mijn mantelzorgerschap voor mijn vrouw ter sprake hetgeen mij erg ontroerde vanwege het oprechte medeleven. Een dag later ontving ik een bemoedigende ansichtkaart uit Urk. Heelbijzonder helemaal in deze roerige tijden

Eleen 06-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en goede service!

Het is een hele overzichtelijke website waar ik al snel alle info kon vinden en ook bij vragen werd ik door de klantenservice netjes geholpen. Bij het vergelijken bleek ik ook prijstechnisch hier het voordeligst te zijn bij het aanschaffen van een Camera en microfoon set, wat toch wel een grote investering is. Alles had ik binnen een dag in huis, netjes verpakt. Zeker een vervolg waard!

Jan 06-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Had hier al eerder goede ervaringen mee. Deze keer een multi card reader van Lexar gekocht. Bij inlezen op computer kwamen sommige foto’s niet goed over. Gebeld, instructies gekregen over retour zenden. Vlg dag werd nieuwe toegestuurd, die nu werkt zonder problemen. Geweldige service, ook als er Iets mis is met een product.

Erik 06-08-2018 In de winkel gekocht

Uitgebreid advies

Winkel werd me via familielid aangeraden. Hebben in Urk uitgebreid advies gekregen wat de keuze uiteindelijk ook beïnvloed heeft. Ben daardoor zelfs voordeliger uitgekomen dan ik verwacht had/van plan was. Producten nog niet in gebruik genomen dus resultaat moet nog blijken maar tot op heden tevreden.

Bas 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Het product dat ik kocht zou binnen 3 dagen binnen komen en dat deed het ook echt. nou denk je maar dat doet toch ieder bedrijf sorry maar mijn ervaring met online shoppen is dat het product niet aankomt of 2 weken te laat nou was dat hier dus niet het geval.

dat wou ik even duidelijk maken.

ben ook heel blij dat mijn product heel en compleet is aangekomen.

Jeti 06-08-2018 Via de website gekocht

Goed advies, snelle levering

na een zeer slechte ervaring met een acculader gebeld met camera.nu om een originele Sony acculader te bestellen. Kreeg het advies om toch een Jupio te proberen, is stukken goedkoper en werkt wel goed. Bevalt het niet dan kon ik het nog binnen 30 dagen terug sturen, bovendien 2 jaar garantie. Maar hij werkt uitstekend. Bedankt voor het goede advies.

Bogdan Cretu 06-08-2018 Via de website gekocht

Great experience.

I bought 4 products from the online shop. Always a good experience with packing, shipping and communication.

Van Schagen 05-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische en klantgerichte service

Vlak voor m’n vakantie een nieuwe camera gekocht (Sony a5100), maar per ongeluk alleen ‘body’ besteld, dus zonder lens en daardoor voor mij onbruikbaar. Een dag voor vertrek op vakantie contact gezocht en het werd direct opgepakt en geregeld waardoor ik dezelfde avond nog de juiste camera had en de volgende ochtend vroeg op vakantie kon met m’n nieuwe camera. Dus, niets dan lof, zeer klantvriendelijke, begripvolle en oplossingsgerichte service die ik niet vaak zo tegen kom. Hulde en een aanrader!

Peter 05-08-2018 Via de website gekocht

Had een Nikon verrekijker gekocht en laten bezorgen bij Cityfoto in Eindhoven,Die zijn pas maandag om 13.00 uur open.De pakketbezorger heeft het toch op mijn adres afgegeven.Ik stond op het punt om te vertrekken.Top

Eric 05-08-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Snelle levering en de Canon 200D is een fijn apparaat.
De link naar de uitgebreide handleiding en de algemene fotografie tips
zijn leuke extra’s. Ik ben weer helemaal tevreden met de service.

Dutzu 05-08-2018 Via de website gekocht

Good price and fast service

I have bought multiple times from cameranu.nl and i did not have any problems so far. Every time the items arrived on time and in perfect condition. So far my experience with them has been really good and i will keep on returning when i need photo related stuff.

W. Horstman 05-08-2018 Via de website gekocht

Accu-pack

Wij hebben wilden een extra accu bestellen voor onze camera. Via camera-nu zagen wij een aanbieding accu met lader voor bijna hetzelfde bedrag van een losse accu. Wij hebben deze aanbieding besteld. Netjes Geleverd op het beloofde tijdstip.

Eef 05-08-2018 Via de website gekocht

Last minute voor de vakantie nog fotorolletjes nodig. Snel geleverd, dus konden nog mooi mee op vakantie!

Pieter vR 04-08-2018 Via de website gekocht

Een van de beste fotozaken van Nederland

Cameranu.nl is een van de beste fotozaken van Nederland. De keuze is enorm, de prijzen normaal en de levering is (wanneer op vorraad) vandaag besteld morgen in huis. Niet alleen voor foto maar ook voor videoapparatuur en allerlei accessoires.

De klanten service is goed, ze zijn bereikbaar per telefoon en chat en vragen worden snel beantwoord en je wordt bij eventuele problemen snel en goed geholpen.

Ryan 04-08-2018 Via de website gekocht

Snel

Ik wou voor de hete zomer dagen chemicalien in huis hebben zodat ik de warmte kon vermijden. De bestelling werd de volgende dag bezorgd. Ik was hier zeer tevreden mee.

Hansbeus 04-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Ruime keuze die gemakkelijk is toe te spitsen op persoonlijke wensen qua merk, toepassing en prijs.
's-Avonds besteld en de volgende morgen al in huis.

Eize Pieter 04-08-2018 Via de website gekocht

Bedankt voor de super service

Er was iets mis gegaan maar is tot mijn verrassing prima afgehandeld
Deze winkel vanharte aanbevolen .

Remi 04-08-2018 Via de website gekocht

Goede producten, goede service en snelle levertijd

Met het product kwam CameraNU als goedkoopste uit de bus. Binnen de website kon ik eenvoudig producten vergelijken, hoewel hier en daar wat essentiële productinformatie ontbrak. Voor de rest was alles goed. Product was snel binnen en het doorlopen van het bestelproces ging ook eenvoudig!

Dirk 04-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, binnen 12 uur in huis

Ruim aanbod, gunstige prijzen. Site overzichtelijk en goed vindbaar. Goed voorlichting over levering Enz. Razend snelle levering. Goede leverings en omruil voorwaarden. Prima garantie.

Elly 04-08-2018 Via de website gekocht

Goed meegedacht toen ik belde over de levering, snel.

Als regelmatig hier besteld en het is altijd TOP! Snel, netjes verpakt en ze doen wat ze beloven op de website. Die is ook toegankelijk en duidelijk.