Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marjanne55 25-05-2011

Deskundige uitgebreide voorlichting op een prettige manier door vriendelijk en ter zake kundig personeel.

heerh1 25-05-2011

Super snelle levering en een zeer mooie prijs.
De service is prima.

iepje 25-05-2011

Mede door kieskeurig (review)uitgezocht.Snel doorgeschakeld naar Site CameraNu.nl.Ik bestelde om 19.00 uur en had de volgende dag de verrekijker (Nikon)in huis. Snelle service,prima levering,keurig verpakt.Ik kom hier zeker nog eens terug.

newborn son 25-05-2011

zeer snelle en correcte levering.
goede communicatie via e-mail.

De Bunzing 25-05-2011

Duidelijke info over de camera, dit trok mij over de streep om tot aanschaf over te gaan. Ook info over de inhoud van de verpakking.

Zeer snelle levering, 's avonds besteld en de volgende ochtend in huis!

DeirdreX1 25-05-2011

Wilde via Ideal betalen, maar de website gooide me eruit. (heb een Mac). Toen de mogelijkheid gebruikt om per bank te betalen. Een mailtje gestuurd naar de winkel, dat ik toch graag snel mijn tasje wilde hebben. Per ommegaande vriendelijk bericht gekregen. Binnen 24 uur het tasje ontvangen. Netjes verpakt en van uitstekende kwaliteit. Bravo.

fotoliefhebber2000 25-05-2011

Duidelijke website, concurrerende prijzen, doordachte pakketten (UV filter bij lens, heb je toch nodig), supersnelle levering!!!: 's avonds besteld, volgende ochtend in huis!

ndebruin 24-05-2011

Website is overzichtlijk en snel.
Als je op (bv) filters klikt zie ook gelijk de prijs, wat ik belangerijk vind. Je ziet ook gelijk of het op voorraad is of niet. En inderdaad, voor 9 uur s'avonds
bestellen is de volgende dag in huis.

JoseM6533 24-05-2011

camera+geheugenkaartje werkten niet, camera etc na telefonisch contact retour gezonden. Werd door een medewerker netjes te woord gestaan. Paar dagen later de camera weer ontvangen met een nieuwe geheugenkaart. Werkt perfect. Vriendelijk, vlot en netjes geregeld!

Voorbeeld2 24-05-2011

Ik ontving het product (zoals staat vermeld op de site) gelijk de dag erna, en bovendien werkt het product uitstekend! Niets op aan te merken!

edjenikon 24-05-2011

camera nu is een uitstekend bedrijf
uitleg in de winkel is gedildig en uitstekend
vakkundig personeel.
camera in het weekend gereserveerd: enige minpuntje is dat ik pas een personlijke bevestiging kreeg na een mail mijnerzijds: je rijdt niet op de gok naar Urk...

tommy 12 24-05-2011

Ik ben zeer te vreden over mijn aankoop,er werd een
duidelijk beeld gegeven van het product,ik vind het
een heel mooi prettig in de hand liggend fototoestel,en eenvoudig in gebruik.Na bestelling super snelle levering,ben dik te vreden.

annekevh 24-05-2011

Snelle levering en netjes verpakt. Toppie!

Claudia Sankes 24-05-2011

Ik vindt dit een topsite. goede bevestiging wordt er gegeven en je kan je product goed volgen. De levering is ook top. Zeker de moeite waard om weer een bestelling te plaatsen.

Rob Joukes 24-05-2011

Duidelijke webshop met voldoende informatie. Alles op voorraad, makkelijk besteld en zeer snel geleverd. Het statief bevalt uitstekend. Bij CameraNu besteld omdat de webshop zeer duidelijk is en de prijs het beste was.

Erik2112 24-05-2011

De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Aangetekende verzending is gratis! De verzending kan met TNT track&trace gevolgd worden. Alles prima in orde, super.

Pedro05 24-05-2011

Eindelijk een winkel die ook werkelijk snel leverd zoals ze schrijven.

John-hendriks 24-05-2011

Supergoed advies, vooraf aan de aankoop en even zo snelle levering

Tom uit Eindhoven 24-05-2011

Erg fijne webshop! Geen klachten, snelle levering.

ad de leeuw 24-05-2011

website handig in gebruik, makkelijke bestelling.
zeer snelle levering volgens afspraak niet te leveren bij buren.
ben zeer tevreden over de prestatie van camernu als bedrijf.

Bibi33 24-05-2011

Ik heb mijn batterygrip gekocht bij Cameranu.nl. Ik ben zeer tevreden over deze winkel. De service is goed en het is een betrouwbare winkel. Je kunt er ook altijd terecht als er vragen zijn.

Robert van der Wal 24-05-2011

Duidelijk website en een snelle levering ook telefonisch word je goed en netjes te woord gestaan.

Deze winkel is zeker aan te bevelen.

Knutselaartje 24-05-2011

Keurig geleverd volgens de afspraken.
D.w.z snel en goed

Ibateur 24-05-2011

Website is always up to date. Prices are good. Delivery is very fast, and client service is very responsive and helpful. I will buy from them again.

Jan K 1951 24-05-2011

Bij camera nu voor de laagste prijs een camera besteld deze is de volgende dag door TNT afgeleverd alles volgens de website, prima levering.

david vanh 1970 24-05-2011

Gewoon jammer dat er niet kan betaald worden van belgische rekening naar belgische rekening, daardoor verliezen we vier a zes Dagen tegen dat het product kan geleverd worden, dit is het enige minpunt.

Verder ben ik zeer tevreden over Cameranu.nl

BasW008 24-05-2011

De website werkt prettig. De stappen die je doorloopt voor een aanschaf zijn intuitief. Snelle levering.

rhvdberg 24-05-2011

Na telefonisch advies van Cameranu overgegaan tot de aanschaf van de Canon Canonscan 9000F. 's-avonds om 21:10 uur via de webwinkel besteld. Eigenlijk te laat omdat bestellingen tot 21:00 uur nog dezelfde dag worden verwerkt. Ik ontving echter nog dezelfde avond de mededeling dat het pakket onderweg was keurig met Tracking code. De volgende morgen keurig afgeleverd! Perfect! Gewoon een product voor de NL markt met NL handleiding en garantie tegen de scherpste prijs die ik kon vinden. De scanner voldoet uitstekend en maakt uitstekende scans.
Wat mij betreft in aale opzichten een aanrader! De volgende keer weet ik Cameranu in Urk zeker te vinden.

John29061962 24-05-2011

Snelle levering, goede stevige verpakking, compleet

Wil1950 24-05-2011

Mijn bestelling is perfect verlopen bij wijze van min tot min te volgen, heb heel wat minder mee gemaakt.

Herman Pierik 24-05-2011

advies dat ik voorafgaande aan de bestelling heb gevraagd was uitstekend en gaf de doorslag voor de aankoop.

pietjs 24-05-2011

Uiterst simpel....zoeken, bestellen, betalen en levering ontvangen.

Gewoon perfect zoals het hoort!

Rolo12 24-05-2011

Een super camera gekocht bij cameranu.nl. De levering was supersnel. Voor 21.00 uur besteld, de volgende dag bezorgt!!! De website is mooi en duidelijk te lezen. Kortom een voorbeeld voor iedereen!

de jongh 24-05-2011

Super snelle service!Ik bestelde mijn camera eind van de middag en hij werd de volgende dag al afgeleverd.

jandenouden 24-05-2011

Duidelijke en heldere communicatie. Het is helder of ze iets wel of niet op voorraad hebben. Voor 21.00 bestellen en de volgende dag in huis: echt waar. Twee keer iets besteld en niet teleurgesteld. Bestelling kan worden gevolgd.

Lepman72 24-05-2011

Eenvoudige wijze van bestellen en lage prijs.
Zeer snelle levering. Ben tevreden.

Barbara1965 24-05-2011

Fijn dat het na telefonisch overleg met jullie medewerkers mogelijk was de package-deal aan te passen. Flexibel! Ook telefonisch werden we prettig geholpen.

janneman47 24-05-2011

Geen speciale redenen maar alles klopte, snel, efficient, snelle levering. Zoals het hoort.

m.evertse 24-05-2011

snelle reactie m.b.t. de levering.
de levering liep niet geheel volgens planning, maar door de medewerkers werd alles gedaan om tot een fatsoenlijke oplossing te komen. m'n complimenten

JPD2011 24-05-2011

Duidelijke omschrijving van het product en dan ook nog een leuke set aanbieding. Geen verzendkosten en levering binnen 24 uur. After sales nog niet nodig gehad dus daar ook geen beoordeling over. De volgende aankoop gaat zeker weer gebeuren bij deze webwinkel.

CameraNU.nl bedankt voor de snelle levering en de scherpe prijs.

polo 1972 24-05-2011

Ik ben erg tevreden over de snelle en goede levering, en over de kwaliteit

Frank Hettema 24-05-2011

Snelle levering en prima contact! Wordt netjes op de hoogte gehouden van de bestelstatus.

mooooonique 24-05-2011

mijn lens had vertraging , ik had hem op maandag om 12.00 besteld en betaald ,en hij kwam pas op woensdag middag binnen , ipv dinsdag zoals bij mijn moeder .
( de fout lag bij TNT )

Elisabet 24-05-2011

website was perfect. Ik kwam er via vergelijken.nl. Via daar werd ik doorverwezen. site was helder, duidelijk en makkelijk toegankelijk. Mijn camera werd (terwijl ik m wel had besteld voor 21.00) niet op tijd geleverd. Ik heb een mailtje gestuurd waarom ik de bestelling nog niet had gekregen. Een paar minuten kreeg ik al antwoord op mijn vraag. Heel plezierig. Dan weet je waar je aan toe bent. Bestelling en levering duurde dus iets langer dan verwacht. After slaes. Na de bestelling niets meer vernomen. Vandaar de zeven, inhoudende 'geen opmerkingen'.

Frans Dijkstra 24-05-2011

Het lederen camera etui past perfect en is van een goede kwaliteit leer.
Ik had het etui om 20.30 besteld en de volgende dag om 15.30 binnen. Perfect

Luc1954 24-05-2011

Reeds een paar jaren volg ik CameraNu en hanteer ik haar site voor een eerste oriëntatie op producten in de foto (en nu ook quick-video) branche.

De website is snel toegankelijk, opent vrijwel onmiddellijk en levert zeer uitgebreid alle informatie die je maar kunt wensen, van objectief tot subjectief.

Qua prijsstelling staat CameraNu op sites als Vergelijk.nl steeds in de top 10. Niet de goedkoopste, maar wel steeds dicht bij. Ik heb die paar euro graag over voor de zekerheid die ik inmiddels meerdere malen heb mogen ontvangen. Geen sores over betaling, heldere afspraken over levering en je wordt nagebeld als er iets niet duidelijk is of niet klopt.

Ik ben een maal in de winkel in Urk geweest en heb daar de kennis van het personeel mogen ervaren. Ik was onder de indruk van de warenkennis.

En ook als ik meer informatie wens en bel (wat bij deze aankoop gebeurt is) wordt een eerlijk antwoord gegeven. In dit geval: we hebben nog niet zoveel ervaring met dit product, want het is nog kort in de markt. We verkopen er steeds meer van. Een goed product om snel een HDMI kwaliteit video te maken.

En ja, het blijft een eind rijden naar Urk vanuit Utrecht, dat veroorzaakt de 8. Als het uitsluitend zou gaan over digi bereikbaarheid zou ook daar een 10 staan.

marykeh 24-05-2011

De webwinkel is zeer duidelijk. Ook de levering was super snel en goed verpakt.

Anniek44 23-05-2011

De website van CameraNu.nl is overzichtelijk,erg duidelijk ook voor ons senioren!
Bezorging correct en snel,Maandag 21uur16 gemailt,toch volgende dag om 12.30 al bezorgd.
Ook aantrekkelijk was de prijs want CameraNu is ook nog de goodkoopste!!

Norbert Reijngoud 23-05-2011

Levering volgens afspraak. Website was duidelijk en overzichtelijk. Diverse opties werden goed weergegeven.

anoniem 45 23-05-2011

een hele mooie overzichtelijke site
heel goedkoop en ook nog gratis verzending
ik had mijn bestelling maandag middag gedaan en had het woensdag al in huis
ik ben helemaal tevreden