Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johan-Delft 27-05-2011

Omdat ik goede berichten over dit fotolijstje had gelezen en hem nergens gewoon in de buurt kon kopen, ben ik via internet gaan zoeken. Hier stond CameraNU.nl bovenaan omdat hij het goedkoopste was, dit vond ik wel vreemd want het scheelde echt veel met de wedshops waar ik wel eens anders bestelde, maar vond o.a. via kieskeurig zeer goede berichten over deze webshop.
Vrijdagmiddag besteld en zaterdag 13.00u al door TNT afgeleverd. Goed verpakt en een duidelijke Nederlandstalige handleiding bijgeleverd.

wilma1965 27-05-2011

korte info.via de telefoon gehad over een levering van een produkt.
goed te bereiken en duidelijke uitleg,
produkten waren zeer snel geleverd en prima verpakt,
indien er een nieuwe aankoop komt zal ik zeker overwegen om het weer bij deze firma te doen.

magdas70 27-05-2011

prima service en snel geleverd!!ik bezoek uw site zeker nog eens!

Nova-noord 27-05-2011

We hebben gebruik gemaakt van een combo deal. Dat is wl handig dan hoef je de bijbehorende accecoires niet afzonderlijk te bestellen. Jammer dat sommige producten gratis verzonden worden en je voor andere verzendkosten moet betalen.

goldy67 27-05-2011

Website ziet er tiptop uit, artikelen zijn makkelijk te vinden. Bij mijn betaling bleek iets niet goed te zijn gegaan en toen kreeg ik keurig een mail toegestuurd, waarin ik daar op geattendeerd werd (had ik zelf nog niet door), dat vond ik super. Daarna had ik de artikelen binnen 2 dagen thuis.
Over de after sales kan ik nog niets zeggen, want heb de bestelling net 2 dagen in huis. Heb het vertrouwen dat dat ook wel goed zit.

Docuvat 27-05-2011

bijzonder accuraat en snelle levering
administratieve afwikkeling correct
verzending goed en compleet met handleiding

burdaard 27-05-2011

Het bestellen ging wat lastiger via de computer.
Als ik terugging bestond de pagina niet meer, moest
dan weer opnieuw inloggen.
Verder alles prima verlopen.

Fotograaf Romke Notenbomer 27-05-2011

Ik kwam bij CameraNu.nl terecht na een tip van een fotograaf die ook zijn camera's e.d. bij CameraNu.nl
Daarbij speelde ook een ander aspect een zeer belangrijke rol. Precies dezelfde SB900 flitser was bij de concurrent maar liefst bijna honderd euro duurder. Dan is de keus niet zo moeilijk meer!

edriessen 27-05-2011

Filter was als verwacht, goed, past op mijn lens en zorgt ervoor dat ik met mijn analoge fotocamera een lichtsterke lens kan gebruiken.

Tutak Jozef 27-05-2011

Gunstige prijs, in voorraad en zo geleverd.

WK-2011 27-05-2011

S'avonds om 21:00 ur besteld, de volgende ochtend om 09:00 uur ontvangen. Nog nooit zo snel iets binnen gekregen. Toestel nu een weekje in het bezit, maakt met name buiten mooie foto's en is makkelijk in gebruik.

J van Rossem 27-05-2011

Cameranu.nl had als een van de eerste webwinkels in Nederland de lens die ik wilde terwijl die bij andere nog niet leverbaar was, en Cameranu.nl was ook de goedkoopste voor zover ik kon beoordelen. De overzichtelijkheid van de site voor objectieven is prima maar de indeling voor tassen zou veel beter kunnen.

J. Hans M. Opdam 27-05-2011

Bestellling verliep rimpelloos en werd dezelfde dag nog uitgevoerd en de volgende dag geleverd.

bels1966 27-05-2011

snelle levering,bijbehorende papieren goed in orde

Pim Douw 27-05-2011

Erg snelle toesturing van het product, en nette toezending van het product. Al met al een erg duidelijke webshop.

MitchMan12 27-05-2011

Prima website. Alles staat overzichtelijk en het produkt is snel te vinden. Prettig is ook dat als je vor 21:00 uur besteld je het produkt de volgende dag al thuis hebt. Kortom een prima winkel

JHB 1955 27-05-2011

Naar mijn mening (vergeleken met soortgelijke zaken); aantrekkelijk gestelde prijzen, van het door mij ge- wenste bijna alles uit voorraad leverbaar/vergelijk-
baar, deskundig (gevraagd/ongevraagd) advies van men-sen die verstand van zaken hebben/zelf ook fotografie als hobby/passie ervaren, vlotte en correcte afhande-ling van zaken, in de winkel heerst een vriendelijke, gemoedelijke & rustige sfeer. Zeker aan te bevelen!

koru 26-05-2011

Dit was de derde keer dat ik iets besteld heb en ook dit keer is alles snel en correct afgehandeld!

AlexisW 26-05-2011

Heb al meerdere malen bij cameranu besteld, en als het op voorraad is, is het inderdaad de volgende dag in huis.
Ze hebben best veel op voorraad, groot assortiment en scherpe prijzen.
Tot nu toe erg blij met deze shop.

Big Dutchman 26-05-2011

Zoals ik al gewend ben van Canon is dit een prima printer voor een zeer scherpe prijs en deze scherpe prijs had ik bij CameraNu.nl gevonden!
De service van CameraNu.nl is zoals bekend super snel en de printer had ik de volgende dag al in huis.
Deze site kan ik dus echt aanraden.

van Strien 26-05-2011

Informatie en levering waren snel en zeer verzorgd. Een onjuist geheugenkaartje werd snel retour genomen en omgeruild. Of de garantie van Nikon Nederland is als gezegd is niet helemaal duidelijk, de bijgevoegde formulieren zijn zeker van Nikon afkomstig. Het is een bijzonder mooie camera.

Foto enthousiast 26-05-2011

Levering van de bestelling was snel zoals op de site aangegeven. Helaas zat er een verkeerde kaart bij. Telefonisch contact hierover werd goed opgepakt. Afspraak gemaakt, foute kaart teruggestuurd en de goede kaart was met een paar dagen in huis. Vlot opgelost.

pietmont 26-05-2011

Zoals gewoonlijk is de levering bij CameraNu.nl heel vlot. De prijzen zijn ook gunstig.
Pas geleden advies over verloopringen voor een gekregen ringflitser gevraagd, zaterdagmiddag gemaild, maandagmorgen beantwoord.
Mijn dochter en ik hebben al verschillende bestellingen geplaatst bij deze webwinkel. Toen dan ook mijn HP printer het begaf was het, na toch nog even vergelijken, niet moeilijk bij welke webwinkel ik een nieuwe zou bestellen. Met aftersales heb ik geen ervaring, maar ik heb de indruk dat je dan ook aan het goede adres bent.

gea1962 26-05-2011

Ik heb verder geen opmerkingen, de gedane bestelling werd snel geleverd, en voldoet aan mijn verwachtingen.

Hko 26-05-2011

Goede webwinkel, snelle levering. Bij afhalen zijn de medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam.

jeroentje77 26-05-2011

Op 2 mei heb ik een bij Cameranu aangeschafte lens wegens schade ter reparatie aangeboden. De status van de melding is keurig iedere week per mail aan mij doorgegeven en binnen 3 weken was de lens gerepareerd, wat mijns inziens een zeer snelle actie is geweest. Bij de terugkoppeling van de schademelding via mail is er een typefout gemaakt met betrekking tot de kosten en ondanks dat dit een bedrag van 11 cent bedroeg is dit per mail direct gecommuniceerd en heeft cameranu direct telefonisch contact gezocht om het een en ander te verhelderen. Kortom top service.

AngievdPloeg 26-05-2011

Eerst gebeld met een vraag over de UV filter, werd snel en netjes te woord gestaan. Daarna mijn bestelling gedaan die de volgende dag netjes bezorgd is! Super, zo zou het overal moeten gaan!

Herman Boerefijn 26-05-2011

Goede service.
Bestelling en levering volgens afspraak.
Website is duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Bereikbaarheid is oke.

W.J Schippers 26-05-2011

Website is zeer uitgebreid en duidelijk.
Bereikbaarheid zeer goed.
Vlotte levering en via mail was het product goed te volgen en was prima verpakt.
De afhandeling uit de kunst.

granny13 26-05-2011

Ik heb deze lens donderdag besteld en op vrijdag werd hij bezorgd. Supersnel! In eerste instantie kon ik niet goed met de lens omgaan, maar na een mailtje op zaterdag, kreeg ik maandagochtend een duidelijk en afdoend antwoord van de klantenservice.
Kortom: helemaal top! Eigenlijk ben ik ook niet anders gewend van Cameranu.nl in de ruim 1½ jaar dat ik er klant ben. :-)

Redbad2 26-05-2011

Keurig op tijd geleverd. Ze maken het 'vandaag besteld, morgen in huis' helemaal waar.

Joris12349 26-05-2011

woensdag avond half negen D9 besteld en donderdag ochtend keurig afgelevert.

Perfecte service!

161976 26-05-2011

Één minuut over negen ('s avonds) besteld en de volgende dag bezorgd. Top!

shiran 26-05-2011

Makkelijk, goed bereikbaar. Voldoende informatie samen met andere sites ( zoals KieKeurig )
Uitstekende after sales. Goede prijsstelling en
assortiment ruimschoots voldoende.

Website niet altijd even duidelijk, maar iets meer tijd nemen brengt je waar je wilt.

wbl1979 26-05-2011

Kan niet anders zeggen dan dat ik de website duidelijk/overzichtelijk vind. Winkel vlak langs de A6, dus prima bereikbaar. Apparaat was binnen een paar dagen binnen en aftersales heb ik nog niet mee te maken gehad, dus ga ik vanuit dat ook helemaal in orde is. Wat mij betreft dus voor alle punten een dikke 10!!!

NatasK 26-05-2011

Toen ik het product ontving constateerde ik een hoes die stuk was en een veeg op het witte gedeelte van de collapsible. Ik mocht deze kosteloos retour verzenden en 2 dagen later had ik gewoon een nieuwe, helemaal niets mis mee! Net op tijd voor de opdracht die ik had waarbij ik deze collapsible hard nodig had.

F. Le Paysan 26-05-2011

Nikon monarch verrekijker besteld en de volgende dag keurig bezorgd!

Marco Rommens 26-05-2011

Snelle en goede levering. De website geeft duidelijk aan wat op voorraad is en is overzichtelijk.

Reflux 25-05-2011

Gewoon goed, zoals je wilt dat een webwinkel werkt, keurig een mail van je bestelling, snel bezorgd, goed verpakt en keurig geprijst.

juultjet 25-05-2011

Voor het eerst besteld bij deze webwinkel. 's Avonds rond 20.00 uur besteld en de volgende dag in huis. Super service!

arjan homan 25-05-2011

prima service, heb gelijk een ander exemplaar gekregen toen bleek dat het objectief niet helemaal goed was.
zonder gezeur, toppie!

A.H de Vries 25-05-2011

Heb een statief Velbon 800R aangeschaft, alles zeer goed en vooral zeer snel geleverd. wordt ook goed op de hoogte gehouden van de orderstatus.

Louis D. 25-05-2011

Vanwege het fikse bedrag heb ik een aantal toonaangevende foto zaken in NL vergeleken. CameraNU was het best geprijsd, en nog veel belangrijker, had alles direct op voorraad. Service was ook prima, en de spullen zijn per koerier langsgebracht. Niets dan lof voor zover...

Leon Antonissen 25-05-2011

Duidelijke website vergemakkelijkt de bestelling.
de levering was zeer snel en correct uitgevoerd.

Henkh63 25-05-2011

Besteld via internet. Bestelling stond keurig klaar. Koffie stond klaar, en goede voorlichting van de baliemedewerker voor aankoop van een objectief!

Chris1956 25-05-2011

prettig contact.Klantvriendelijkheid en service zeer gewaardeerd.

Fetse 25-05-2011

De camera werd heel snel geleverd en toen er iets mis bleek te zijn met de camera werd deze binnen enkele dagen vervangen door een nieuwe. Top!

Hayoc Jan de Kroon 25-05-2011

Tot nu toe 2x bestelling geplaatst. Alles op voorraad voor 9:00 besteld en inderdaad volgende dag in huis. Keurig pdf met faktuur. Helemaal tevreden....En..? niet te vergeten natuurlijke goede scherpe prijzen..!

RicoAlmere 25-05-2011

Verkopers met kennis van zaken, Goede Voorraad, Groot Assortiment

nico_gh2 25-05-2011

Duidelijke website, product snel te vinden. Levering de volgende dag bij een bestelling rond 1600uur vind ik prima in orde.
Nooit winkel bezocht, geen aftersales nodig gehad.