Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jan meade 05-06-2011

goede informatie over de zeer snelle levering

Marco 62 05-06-2011

Maakt helemaal waar wat er in de reviews wordt geschreven. Goede en snelle levering en het verzenden was nu (tijdelijk) gratis.

EB16 04-06-2011

Goede prijs en een zeer snelle levering

theike64 04-06-2011

Snelle, correcte levering, goede prijs.

Sjaak Wisse 04-06-2011

Snelle volledige levering tegen een goede prijs

wijkuipers 04-06-2011

Goede kwaliteit voor deze prijs! Doet wat ik er van verwachte. Snelle bezorging top

Hans d V. 04-06-2011

levering op zich goed. Doch niet compleet, Mist een HDMI kabeltje aansluiting fototoestel naar bv. TV.

Muratb 04-06-2011

Ik heb dit fototoestel besteld via internet zonder veel reviews te lezen. Ik heb een aantal jaren geleden toevallig een casio fototoestel gezien bij een kennis. Dat toestel maakte mooie foto's en de eigenaar was er erg over te spreken.

Dus even een check op een aantal functies: zag er leuk uit en besteld.

1 werkdag later was het product in huis. Alsnog was het een enorme verrassing wat voor foto's dit toestel kan maken. Gewoon op de autostand zetten, heel simpel en klik klik foto's maken. Ook in het donker en buiten in de zon zijn de foto's boven mijn verwachtingen. Ik heb hiervoor een Sony DSC-W170 gehad, maar met een kleine trilling was de foto niet om aan te zien, de stabilisator van de Casio werkt veel beter.

Ook een goede service van Camernu.nl
Je bestelt heel simpel via de site en zonder verzendkosten en lange inschrijfgedoe kon ik wachten op mijn toestel. De zending werd gelijk zichtbaar via de TNT site en de zending was zoals op de site te volgen was de eerstvolgende werkdag in huis. dus wel een aanrader en geen lange wachttijden

Bert Pieters 04-06-2011

Goeie info per mail en levering als toegezegd.

P.G. Doornekamp 04-06-2011

Naast een goede website is er ook de uitgebeide winkel in Urk. Met goede voorlichting, mogelijkheid de apparatuur te zien en beet te pakken.

C.v.d.Werf 04-06-2011

Het bestellen en snelheid van ontvangst waren prima.
Ben zeer tevreden. Ik koop niet zo vaak via het iinternet, maar dit is voor herhaling vatbaar.

Ron Whatever 04-06-2011

Gewoon snelle, correcte afhandeling met goede informatievoorziening.

lorude 04-06-2011

Snel antwoord via email en ook telefonisch direct bereikbaar. Alleen op 2 vragen via email slechts op het 1e antwoord gekregen.
Snelle levering.

Sganullekke 04-06-2011

Goed en snel geleverd. Gewoon verwachtingen waargemaakt, zoals het hoort.

digibirdpix 04-06-2011

Helaas klopt de omschrijving voor welke type camera de batterij geschikt is niet.
Battery past niet in de Pentax Optio A40 dit i.t.t. wat op de website wordt getoond. Hierdoor moest ik opnieuw een bestelling plaatsen. Tevens komen ook de verzendkosten voor de retourzending voor mijn rekening.

Guus 71 04-06-2011

prima site, alleen het overzicht van de beschikbare accessoires kan beter, bijvoorbeeld met een foto in de lijst.

Alex730 04-06-2011

Collected lens and accessories (had already ordered from web-site)from shop. Order was ready and waiting. No problems. Also asked about gimbal heads for my statieve. Knowlegable and friendly staff. So, much so, a good friend (who came for the ride), bought a 600D there and then on the spot! Also very satisfied.
Well Done CameraNu. We'll be back!

Janti63 04-06-2011

Mooie winkel, informatie voorziening goed. Prijs goed.

Anthonie de Vries 04-06-2011

praktische formule , zorgvuldige mensen en goede sfeer, vooruitstrevend
en een verrassende vestigingsplaats . s6 ,

wanbor 04-06-2011

Hoewel er in het begin enige onduidelijkheid was in de bestelling en levering, mede ook door mijn schuld hebben ze een en ander perfect en snel opgelost. De service is gewoon geweldig, snel enze zijn bijzonder klantvriendelijk

Lilian1976 03-06-2011

Hele goede service en we konden het snel afhalen.

jan v s 03-06-2011

Erg goed advies, service en enorm snelle levering.
Dag 1 : advies gevraagd en binne 1 uur een erg goed advies gekregen. Vervolgens bestelling 's avonds gedaan.

Dag 2: pakket werd bezorgd met de post.

dus , ik ben helemaal happy hiermee. Spulen voldoen ook erg goed, naar verwachting.

m.vr.gr.

jeetje2552 03-06-2011

snelle levering, goed produkt, website had wat meer info kunnen geven. 3d-foto ontbreekt. produkt is meer van 1 kant te zien.
zou winkel bij anderen aanraden.

HansIeHansie 03-06-2011

Levering in 1 dag. Geen verzendkosten.

Hasiba hussain 03-06-2011

Uw website is heel overzichtelijk, en goed georganiseerd, waardoor ik alles goes kon vinden waarnaar ik op zoek was. Ook u telefonische hulp is heel behulpzaam en heeft me goed geholpen.

ritger 03-06-2011

Zeer snelle en correcte levering, probleem met dubbele idealbetaling met één mail snel opgelost.

Officiele reactie van CameraNU.nl 11-04-2014

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw nieuwe review. Wij zien in uw update geen negatieve ervaring, maat toch worden wij fors lager beoordeeld. Als u een negatief punt heeft, welke wij kunnen verbeteren wilt u ons dan svp mailen op aftersales@cameranu.nl. Alvast bedankt!

Wilco de Vries
CameraNU.nl

H4O-tje 03-06-2011

Camera in eerste instantie niet voorradig. Aangemeld op de website voor emailmelding voorraadpositie, waarna spoedig bericht volgde. Vervolgens meteen besteld en supersnel verstuurd. Uiterst correcte afhandeling!

proed 03-06-2011

Product eenvoudig te vinden en snelle levering.

Derk2011 03-06-2011

's avonds voor 21:00 besteld is inderdaad de volgende dag "op de mat".
Service in de winkel en via mail is snel, accuraat, deskundig en vriendelijk. Het is een plezier om er te winkelen

A.J. van Dam 03-06-2011

Alles ging van een leien dakje, van de bestelling tot het ontvangen een dag later.

meady 03-06-2011

Zeer snelle bezorging en geweldige verzorging.

lente264 03-06-2011

Ik heb via Cameranu een verloopring voor mijn Spiegelrefelxcamera gekocht.
Ik heb hier al vaker spullen besteld, fantastische website, mooi overzichtelijk en hele goede service.
Er is geen betere online camera-speciaalzaak te vinden. Een dikke pluim!

bankpet 03-06-2011

Ik ben 'n tijd bezig geweest om te beslissen WAAR ik dan die D7000 zou gaan kopen. CAMERANU is een van de voordeligste, heeft 'n duidelijk site, meteen alle contact info indien er wat mocht zijn, prompte levering. Alles wat op de site stond bleek waar te zijn (de camera was ECHT voorradig). Ik had eerder al 'n Nikon lens bij hen gekocht, en wist zo ongeveer wat ik kon verwachten.

De levering was gratis, verzorgd door TNT post .... heb de hele (lange) dag moeten wachten (kon de deur niet uit) omdat ze geen gedetailleerde tracking kunnnen tonen. Dat is (was) wel 'n min punt.

Pim uit Boskoop 03-06-2011

geen problemen, alles keurig netjes, en snel.
kortom positief. volgende keer weer

lensje2 03-06-2011

Prima service, alleen jammer dat als je iets terug stuurd je ineens 6,50 eu moet betalen, ipv 2,5 bij toezenden.

Erwin87 03-06-2011

Het objectief zelf is natuurlijk een prima product. Ook de service is prima in de winkel. Al met al goede ervaringen met dit bedrijf.

patrick 209 03-06-2011

Ik ben erg tevreden met de lens,het is niet de eerste aankoop die ik bij cameranu.nl doe,dat wil zeggen dat ik erg tevreden ben met de website en de snelle afhandeling van cameranu.nl

Straathoffie 03-06-2011

Snelle levering, goede service en geen gedoe.

w.meistirs 03-06-2011

's avonds om 20.50u besteld, maar toch de volgende dag in huis. Prima service, goede website. Aanrader!!

stealthb6 03-06-2011

Super geregeld. sávonds rond 20:00 uur besteld en de volgende dag in huis.

Riny van Dinther 03-06-2011

Camera aangekocht en sedert enkele dagen in gebruik genomen. Het beeld is gewoon perfect voor een camera van die prijsklasse en ook het te filmen HD beeld ziet er super uit. Kortom, dik tevreden over deze aankoop.

Atacama 63 03-06-2011

Vragen vooraf? Even mailen is snel antwoord krijgen.
Vandaag bestellen is morgen in huis. Dat klopt.

T. Masselink 03-06-2011

Via de webwinkel gekocht en alles verliep zoals belooft was, ik ben zeer tevreden met Cameranu.

Riek12345 03-06-2011

Om 20.00h 's avond besteld en de volgende dag 9.00h 's ochtends thuis gebracht! Sneller kan niet!!!

pipo4life 03-06-2011

op basis van beoordelingen op sites als tweakers ben ik tot mijn keuze gekomen. Snelheid van levering is uitstekend.

joma60 03-06-2011

vlotte service en een prima opvolging van de bestelling

RonSme 03-06-2011

goed snelle en verzorgde levering

hen88ri 03-06-2011

Bestelling en levering waren top. Meteen in huis.
Beetje problemen met het uitzoeken maar dat kan ook aan mijn computer liggen.

Nico46 03-06-2011

duidelijke website, vlotte afhandeling, betaling veilig

Michel Blanco 03-06-2011

Ondanks wereldwijd tekort van de lens hadden zij er toch een paar weten te bemachtigen. Vriendelijke en eerlijk telefonische service, zonder commerciele druk om snel te bestellen. Tegen uiteraard scherpe prijs.