Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ingrid Willems 01-06-2011

De bestelling was gedaan en 2 dagen later had ik mijn camera in huis. Alles is heel soepel verlopen...ook toen ik mijn eerste bestelling niet helemaal goed had gedaan.
Ik stuurde een e-mail en had erg snel antwoord hierop. Ook was het "probleempje" zo verholpen.
Goede en snelle service.
SUPER!

Thijs van den Burg 01-06-2011

Goede en snelle service. Duidelijke website

annev50 01-06-2011

's-avonds om 20.00 uur besteld, 's-ochtends om 11.00 uur afgeleverd echt snel. En goed verpakt en nergens goedkoper. perfect

Imro1969 01-06-2011

Website: na een prijsvergelijking op internet ben ik
terechtgekomen bij Cameranu.nl, vanwege de
laagste prijs voor de Nikon D5000 met 2
lenzen.

Bestelling en levering: dinsdag laat in de avond
besteld...donderdag geleverd!

After sales: per mail een vraag gesteld...kort daarna
een reactie mogen ontvangen met uitleg.
Ook de volgende dag gebeld met enkele
vragen betreffende de lenzen....aan de
telefoon werd ik vriendelijk te woord
gestaan door de telefoniste en heb ik een
duidelijk antwoord op mijn vraag gekregen

Kortom....Ik ben uiterst tevreden met de service van Cameranu.nl en hoop er in de toekomst vaker wat te kunnen bestellen!

Jean Renard 01-06-2011

Bedrijf ziet er netjes uit, kundig en vriendelijk personeel.
Makkelijk te bereiken, aankopen direct via de winkel visueel aanschouwelijk werkt beter dan aankoop via internet.

Al eerder wat gekocht.

josee 1962 31-05-2011

supersnel geleverd, gekocht via kieskeurig waar dit toestel goed stond aangeschreven.
de site van cameranu. de goedkoopste

Haggie63 31-05-2011

De levering was zoals beloofd de volgende dag in huis. Het was goed verpakt.

Branko Schuijt 31-05-2011

Uitstekende site met heldere gegevens en scherpe prijzen. Goede info over beschikbaarheid produkten. Supersnelle verzending zonder kosten. Flitser volgende dag meteen kunnen gebruiken voor bruidsreportage. Iedereen blij ;-)!!!!

Adrie Laming 31-05-2011

CameraNU.nl blijkt telkens zeer scherpe prijzen te hanteren. Wat volgens de site op voorraad is, dat heb je inderdaad ook de volgende dag in hui.

Andre Poldervaart 31-05-2011

Fijne website, snelle en accurate service, nakomen van de gestelde verwachtingen. Prima ervaring dus!

Lida de Jong 31-05-2011

1. Ik zocht op een flatbedscanner met een goede prijs kwaliteit verhouding en kwam direct op de site van Cameranu.nl
2. Vervolgens zocht ik naar een gedetailleerde omschrijving van de mogelijkheden van deze flatbedscanner en door een klik op product
omschrijving zag ik wat deze scanner voor mogelijkheden/toepassingen had/heeft.
3. Na besluit tot aankoop, de bestelling geplaatst, de betaling gedaan.
4. Bevestigings e-mail ontvangen van cameranu.nl en gegevens om de aflevering te volgen.
5. Na twee dagen werd de scanner correct en goed verzorgd afgeleverd.
Hulde

Fam. Timmermans 31-05-2011

Website helder en duidelijk, zou iets fleuriger kunnen. Snel de juiste producten gevonden. De site is zeer snel te vinden! Makkelijk bestellingen plaatsen en duidelijke leveringsvoorwaarden. Aftersales correct maar misschien wat mager. Ik heb er nu, nog weinig van gehoord.

B. van Santen 31-05-2011

Ik wilde voor de vakantie nog een telelens bij mijn Nikon D3100 hebben. Via Kieskeurig handig te zien wie de goedkoopste was op dat moment én waar het op voorraad ligt. Verder goed te zien aan de keurmerken dat je er vertrouwd kunt kopen. Camera.nu heeft me wat dat betreft niet teleurgesteld, accurate bevestigingsmails en inderdaad een snelle levering. Als ze de volgende keer weer in de top 5 van goedkoopste leveranciers staan met een product wat ik wil aanschaffen, zal ik het beslist hier doen.

NaughtyInimini 31-05-2011

Website is makkelijk om te zoeken, bestellen en betalen. Service erg snel. Snel in behandeling genomen en verzonden. Netjes en stevig verpakt.

cubee 31-05-2011

Enig minpuntje dat ik heb betreft de levering. Er zou aangetekend worden geleverd. Welnu: toen ik op een dag rond lunchtijd toevallig thuiskwam, stond het pakketje met mijn bestelling (ad. € 380,=!!!) voor de voordeur!!!!! Er was niemand thuis. Beetje dom van de besteller.

FenF44 31-05-2011

Goede website, snelle reactie per email op vragen.
Snelle aflevering van de ebstelling.
Dus gewoon goed tot nu toe!

Pretzel74 31-05-2011

Gratis verzending en supersnelle levering. Artikelen worden goed verpakt

Marsz 31-05-2011

Snel en makkelijk besteld! De volgende dag was de bestelling al binnen. Prima voor elkaar!

B. K. 31-05-2011

CameraNU heeft een mooi systeem, van tevoren bestellen en dan afhalen aan de speciaal daarvoor gereserveerde balie, supersnel!!

TheNightguide Photography 31-05-2011

Mijn bestelling op Cameranu is altijd zo gepiept. een paar klikken, afrekenen en supersnel bezorgd..
Ook reacties op mails worden snel en goed adgehandeld. Zo hoort het gewoon!

svollebregt 31-05-2011

Overzichtelijke website en scherpe prijzen. 's Avonds rond 7 uur besteld en inderdaad de volgende dag prima verpakt in huis. Gedurende de bestel periode wordt je netjes op de hoogte gehouden via e-mails, ook als je geen account aan maakt.

Alexander0001 31-05-2011

Retourzending perfect en snel afgehandeld na een keurig telefoontje en een mailtje dat het afgehandeld is. Een aanrader!

Pietvangerte 31-05-2011

Evenals bij eerdere aankopen bij CameraNu was de verwerking van mijn bestelling en de levering heel snel en correct. De website geeft plezierig veel duidelijke informatie over de diverse artikelen.
het is heel plezierig shoppen.

bugsy-dog 31-05-2011

correcte afhandeling
wordt op de hoogte gehouden via mails.

viothil 31-05-2011

snel en netjes geleverd voor de laagste prijs die ik gezien heb!!!!!!

YVONNE1954 31-05-2011

Levering conform tekst op site. Het klopt wat wordt toegezegd.

Jan Konings 31-05-2011

Filter was in eerste instantie beschadigd, klachtenformulier ingezonden, uv filter teruggestuurd en binnen 2 dagen een nieuw filter.

dejong21 31-05-2011

Prima winkel/webshop en ook voordelige prijzen voor veel producten.

J.M.B. 31-05-2011

Alles is allemaal prima verlopen. Ik was verrast door de snelheid van de afhandeling en de goede kwaliteit van het pakket. (Het was voor mij de eerste keer dat ik zoiets duurs via een webshop kocht.)

Piotrke 31-05-2011

Overzichtelijke, heldere site
Goede orderbevestiging en factuur
Razendsnelle levering
goede communicatie

R.S. Claessens 31-05-2011

CameraNU.nl is een site waar ik erg tevreden over ben. De levering was snel en duidelijk.
Echt vind ik de site goed maar hij oogt erg druk waardoor hij soms minder overzichtelijk oogt.
De prijzen die ze aanbieden zijn erg scherp en in combinatie met de goede service maakt dit tot een tevreden klant

woestijn54 31-05-2011

Uit een woud van mogelijkheden uiteindelijk toch via de overzichtelijke website de keuze kunnen bepalen, mede vanwege de ruimere voorraad en gunstigere prijs.Verdere afwikkeling van de bestelling, betaling en bezorging verliep naadloos conform afspraak.

Raul Munoz 31-05-2011

Ik heb alles snel ontvangen goed verpakt en de website was overzichtelijk. Ik vind ook goed dat er combinaties te bestellen waren waarin een filter/zonnekap derg. in een combopakket zijn aangeboden. voor een of een 10 in mijn beoordeling zou je ook de verzending gratis moeten maken

Jens Korpershoek 31-05-2011

super snelle levering, netjes verpakt en onbeschadigd.
product ook helemaal in orde.
prima service.

Digimust 31-05-2011

De Sony DPF-D820 is gebruiksvriendelijk, zelfs mijn moeder van 90 kan er mee overweg. Voldoende aansluitingen om het importeren van bestanden mogelijk te maken. Mooi, scherp beeld en goede instelmogelijkheden. De kleine, compacte afstandsbediening is functioneel.

pvanbree 31-05-2011

De website ziet er overzichtelijk en verzorgd uit, het bestellen gaat zeer eenvoudig. Na bestellen is de informatie voorziening prima, levering ging snel zoals toegezegd. De camera bevalt prima, handig, compact, eenvoudig te bedienen.

Klaas Tuin 31-05-2011

Het apparaat vertoonde na 2 jaar een defect. Toch vergoedde CameraNu nog de helft van de reparatie kosten, ondanks dat ik buiten hen om zelf stappen had ondernomen om de Epson rechtstreeks bij het reparatie bedrijf van Epson te laten repareren.

jantje91 31-05-2011

duidelijke site en een
snelle levering

RonaldDennis 31-05-2011

Duidelijke site en een heel snelle levering

Wim Stol 31-05-2011

Ik had al positieve ervaring met Cameranu. Drie jaar geleden een Nikon spiegelreflexcamera aangeschaft (winkel Urk bezocht).
Dit gaf voor mij doorslag (en het vertrouwen)om nu een compactcamera te bestellen via Internet. Prima service: de volgende dag stond TNT al voor de deur met het pakketje!

opa henk 31-05-2011

snel gevonden wat ik zocht, eenvoudig besteld en betaald en zeer snel geleverd (volledig).

jeff89 30-05-2011

de levering van mijn bestelde producten was binnen een werkdag in huis verder werdt ik prima op de hoogte gehouden van de states van mijn bestelling
mijn dank hiervoor

DenP 30-05-2011

Bestellen via de website is eenvoudig. Bestelling werd 1 dag later in goede orde afgeleverd.

Nieuwenhuijzen 30-05-2011

Zeer snelle bezorging, goed prijsniveau. Tot op heden zeer tevreden met de aankoop.

Lowego 30-05-2011

Duidelijke website, veel keuze en zeer snel en goed verpakt geleverd.

piet pana 30-05-2011

gewoon, tevreden over informatie , aankoop en aflevering punt.

me2011 30-05-2011

goede overzichtelijke site en snel geleverd

vlinderman. 30-05-2011

Goede en duidelijke beschrijvingen op de Website.
Uitstekend berijkbaar.
Bestelling afgehaald in Urk.
Goede voorlichting gekregen van balie medewerker.

Pimvz 30-05-2011

Prima afhandeling van de order, zeer snelle levering

Karel Mauer 30-05-2011

Bestelling snel verwerkt en pakket snel binnen. Helaas verkeerde pakket toegestuurd gekregen (kan gebeuren). Vriendelijke medewerkster aan de lijn die mij vertelde dat ze het zelf ook net ontdekt hadden (bleek ook net mail verstuurd te hebben) en vertelde mij wat ik moest doen. Volgende dag goede bestelling binnen.
Twee artikelen teruggestuurd, op site in principe goed terug te vinden hoe te handelen. Maar, mag wel iets uitgebreider. Bijvoorbeeld procedure retourneren in geval van omruiling. Je krijgt wel een mail, maar ik had al het gewenste artikel besteld.
Kortom, op kleine puntjes verbetering mogelijk, maar in grote lijn (ook ervaring bij eerdere aankopen) erg tevreden over de service.