Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bjorn frins 09-06-2011

Goedkoop, overzichtelijk en snelle levering! Veel op voorraad en als ik bel altijd een vriendelijk iemand aan de lijn! Toppie!

Jaimy123 09-06-2011

Super snelle levering, na bestelling binnen 24uur thuis geleverd. Was erg fijn!

GeWest 09-06-2011

Op de site staat goede informatie, snelle levering.

Sjaan2011 09-06-2011

Zeer behulpzaam aan telefoon. In tegenstelling tot andere grote camera-webwinkels werden de spullen ook echt de volgende dag (zaterdag) geleverd.

Aniek1992 09-06-2011

De bestelling heb ik op Hemelvaartsdag geplaatst en twee dagen later op zaterdag werd het gelevered. Hele duidelijke webshop, die tot de goedkoopste van Nederland behoort. Ik heb er ook nog een accu en een hoesje bijgekocht voor de prijs die ik ergens anders alleen voor de camera moest betalen. Super winkel!

jan41 09-06-2011

Een gebruikt objectief gekocht maar helaas voldeed deze niet aan mijn verwachting. Terug gebracht en enkele dagen later stond het gecrediteerde beadrg al weer op mijn rekening.
Zeer correct geholpen en afgehandeld.

MJK 09-06-2011

Fijn winkel en overzichtelijke webshop. Al eerder langs geweest en allerlei zaken besteld.
Scherpe prijzen en veel zaken op voorraad. Op dit moment mijn favoriete camerashop.

a.pasmans 09-06-2011

Mrede door de telefonische hulp en uitleg wat ik het beste bij het fototoestel kon aanschaffen, maakte dat de bestelling meteen geregeld was

J.G.Berendsen 09-06-2011

bereikbaarheid en vriendelijkheid in de winkel uitstekend
voorraad ruim voldoende voor de meeste artikelen

H. Seegers 09-06-2011

In eerste instantie had ik een Samsung camera gekocht. Deze bleek al heel snel bij thuiskomst niet te bevallen. Ik heb toen direct contact opgenomen met CameraNU, en werd vriendelijk en correct geholpen. Het inleveren van de Samsung en de aankoop van de Nikon was de volgende dag al geregeld.

bnj 08-06-2011

Snelle reactie
Product goed te volgen
Product prima verpakt
Product 14 dagen op zicht met recht van retour
Goedkoopste product
Alles wat ik zocht dus.

Martinus-S 08-06-2011

Zoals op de website staat vermeld voor 21.00 uur besteld (ik voltooide de transactie om 20.53 uur), wordt het inderdaad de volgende werkdag geleverd. Van elke "beweging" binnen TNT heel netjes op de hoogte gehouden. Product voldoet volgens verwachting.

S.Badhoevedorp 08-06-2011

Echt ongelooflijk. Heb deze telefoon maandag rond 16.30 uur besteld, dinsdag werd hij rond 09.00 uur op mijn werkadres afgeleverd. Hoe bedoel je snel ? Ook telefonisch contact gehad omdat per ongeluk de order dubbel geplaatst was echter de 2de niet betaald maar wilde daar geen problemen over. Werd super vriendelijke te woord gestaan en had binnen 5 minuten een bevestigingsmail dat 1 van beide orders vervallen was. Nog geen half uur later een mail met dat de "goede" order verwerkt was en dat ik het pakket de volgende dag zou ontvangen. Pffffff, hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. TOP !!

aghuden 08-06-2011

Fraaie en overzichtelijke website, scherpe prijzen. Zeer snelle afhandeling en verzending. Het bestelde artikel is in perfecte staat geleverd, tot nu toe geen after sales nodig gehad

FHS 08-06-2011

Super service, per ongeluk dubbele bestelling geplaats, werd door Cameranu, zelf gecorrigeerd. verder snelle levering van de aankoop binnen een halve dag.

M.J. van Zante 08-06-2011

Wij hebben een digitale Fujifilm camera gekocht en zijn erg tevreden met onze aankoop.

De website van cameranu.nl ziet er keurig uit en is erg duidelijk.
Ook de bevestiging van de bestelling en de levering is keurig afgehandeld.

jkorte 08-06-2011

Overzichtelijke aantrekkelijke webwinkel, mis wel zoeken met variabelen (bv prijs tussen 100 en 200 euro). Mis ook de mogelijkheid om te kunnen vergelijken en het tonen van alternatieve producten. Verder worden er lange lijsten met zoek resultaten getoond.

Prettig dat je tot laat op dag nog kunt bestellen en de volgende dag al geleverd. Telefoon werd direct beantwoord ivm vraag over ruilen. Zeer duidelijke mailtjes met status bestelling.

Brendasw 08-06-2011

snelle service, heldere website, snelle levering

Herman12358 08-06-2011

Goede duidelijke zoekfunctie op de webstek.
Na bestelling duidelijke afhandeling en vervolgens snelle levering in deugdelijke verpakking.
Verder ook de laagste prijs, verzendkosten meegerekend.
Daarom een 10!

HKVideo 08-06-2011

zoeken op de website gaat snel en gemakkelijk.
bestellen zonder problemen.
snel afgeleverd (2 dagen)

Stannie 08-06-2011

De bestelling is duidelijk op te geven op de site. Tevens wordt hierop zeer snel gereageerd, zoals ook, wanneer de betaling bij u binnen is en ook de levering, wanneer op voorraad, is heel snel bezorgd. Dus al met al een prima systeem. Complimenten.

Buster63 08-06-2011

Uitstekend geholpen door medewerker. Zeer goed adviesgegeven over via website bestelde aankoop en ook additionele aankoop (Tamron telezoom objectief + strap voor Nikon camera) tijdens mijn bezoek aan de winkel.

12345tyghn 08-06-2011

Zeer tevreden over snelheid van levering en after sales.

Gewelg product, alleen de meegeleverde software valt tegen.

CeesPetter 08-06-2011

Zeer uitgebreide en informatieve website welke 24/7 te raadplegen is. Levering keurig op tijd.

Saartje58 08-06-2011

Het is een geweldige site, alles overzichtelijk en duidelijk beschreven. De service is top! En iets retourneren is ook geen probleem.
Echt een aanrader.

mr_highwayman 08-06-2011

Bestelling prima afgewerkt.
Gisteren bestellen, vandaag leveren. En zo hoort het1

Josje bubbel 08-06-2011

Goeie site en keurig op tijd geleverd.

dijkstram22 08-06-2011

De service van de webshop was prima. De levering was zoals aangegeven binnen 24uur binnen.

herman46 08-06-2011

Prima en correct voorgelicht, verschillen getoond en aan ons de keuze gelaten.
Zeer tevreden

Joop Best 08-06-2011

Snel,gemakelijk en dus betrouwbaar.

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van levering en hoe het product is afgeleverd.
Mocht ik nog eens wat willen bestellen in deze categorie zal ik CameraNU.nl zeker nog eens bezoeken.

Ronnie386 08-06-2011

Na mijn keuze op de website gemaakt te hebben, kon ik de producten reserveren en zodoende wist ik zeker dat de producten aanwezig waren bij aankomst in de winkel. Op de site is te zien of produkten ook daadwerkelijk op voorraad zijn en dat is een goed punt. Ook geeft deze winkel 2 jaar garantie op Apple producten ipv 1 jaar door Apple.

posco 08-06-2011

Voor aankoop had ik een vraag over a) de retail versus de reguliere uitvoering en b) waarom CameraNu.nl €100,- goedkoper was als de goedkoopste aanbieder op dat moment (tikfout of strakke prijs ?) Binnen een paar tellen werd de telefoon opgenomen, vraag aangehoord en zeer snel kwam het antwoord. Direct daarna product besteld, aflevering zoals aangegeven binnen 24 uur en aangetekend.

F.Tielemans 08-06-2011

volgende dag in huis , groot assortiment, makkelijke site

jac138. 08-06-2011

Alles ging precies zo als ik gewenst had.
Het ging nog sneller dan ik had verwacht zelfs.
En daar gaat het om.
Als de klant tevreden is op alle punten dan is het goed.
Dus niets veranderen als het goed is.

Vladimir29 08-06-2011

De fotocamera is gesteren voor 21 uur besteld en betaald met ideal en vandaag in de ochtend had ik hem al in handen. Uitstekende service!!!

C Vriens 08-06-2011

Overzichtelijke website, Bestelling geplaatst op dinsdag 12.00 betaald via ideal, e-mail binnen twee uur ontvangen dat de betaling binnen was, een paar uur later weer e-mail dat de bestelling was verzonden , en dat het pakket te volgen was via TNT. Woensdag had ik de camera om 14.00 binnen.Prima geregeld dus.

Eurekasrd 08-06-2011

dinsdagavond ca 8.45 uur besteld,volgende dag al in huis met alles erop en eraan. jullie komen na wat jullie beloven.

martine vv 08-06-2011

6,7
overzichtelijke website en snelle levering.

nikoba 08-06-2011

website is voor mij niet gemakkelijk leesbaar. ik zocht dit objectief en kon aanvankelijk alleen dit art. aanklikken met extra 's die ik niet wilde.

levering snel/ prima

Bert van der Meiden 08-06-2011

Vlot bestellen en vlot ontvangen.
Verder nog geen problemen ondervonden en daardoor cameraNu nog niet hoeven bellen en/of emailen.

ThdJ 08-06-2011

De bestel- en betaalprocedure is eenvoudig en de bestelling wordt suppersnel afgeleverd.

Wessel66 08-06-2011

Op dinsdag begin van de avond een lens besteld en de volgende ochtend voor 11 uur al aan huis afgeleverd.
Alleen als ze het zelf waren komen brengen was het misschien nog sneller geweest, maar deze levering is natuurlijk top!
Goed verpakt aangekomen, keurige afhandeling.
Zeer aan te bevelen!

Jos van Vogelpoel 08-06-2011

Zeer tevreden, na al meerdere aankopen gedaan te hebben, blijkt dat er snel geleverd wordt. Ook vind ik het belangrijk dat er telefonisch contact kan zijn, zonder lange wachttijden.

Whyman 08-06-2011

Scherpe prijzen, snelle levering en deskundig.

Madelon101 08-06-2011

Een mooi, klein, moderne camara. film kwaliteit is perfect. Als je in het donker gebruikt maakt van de ingebouwde lamp, fimt de camera ook nog mooi. Een juiste prijs/kwaliteit verhouding. Batterij is snel opgeladen en SD kaart werkt super snel. er zit standaard een usb kabeltje aan de camera. Ideaal, je kunt dat kabeltje dus nooit kwijtraken. De foto kwaliteit is ook prima. De camera filmt rustig en stabiel. Super handig in gebruik, je kunt hem zelfs instellen in de Nederlandse taal. Zeker een aanrader!!

karin1986 08-06-2011

nadat ik de bestelling had gedaan ging alles erg snel, de website was overzichtelijk. Aanvankelijk had ik problemen met betaling ( te weinig saldo op de gekozen rekening) kreeg ik 's avonds gelijk een mail met link om het nogmaals te proberen.
Super, vlot en simpel!

cisca44 08-06-2011

We hadden besloten welke camea we wilden en zochten op kieskeurig naar de verschillende prijzen. CameraNU was overduidelijkst de goedkoopste. Daarna was het prettig zoeken op CameraNU, dus snel besteld en snel en keurig ontvangen.
We zijn er heel blij mee!

Niek 2006 07-06-2011

Snelle en soepele orderverwerking en snelle levering ( volgens afspraak )

Jitske vw 07-06-2011

Omdat een telelens van een kennis had gekregen en daar een passende adapter bijzocht op mijn Panasonic fototoestel, heb ik tweemaal de maat foutief opgegeven, ook tweemaal een retourzending gekregen, waarna hij uiteindelijk paste.
Door de uitstekende telefonisch hulp van uw kantoor, en door de geduldige retourzendingen is het allemaal gelukt.
Nogmaals veel dank!

Stang 07-06-2011

Door verwarring op website vanwege niet doorgegane betaling per ongeluk twee keer besteld, maar goed opgelost door administratie; Snel geleverd; goede prijs; goede informatie met link naar producent.