jos vroomen 10-06-2011

S'avonds om 20.40 uur besteld, volgende dag voor 12 uur in huis. Dus CameraNu maakt waar wat ze zeggen,
voor 9 uur bseteld volgende dag in huis. Super service
van CameraNu.

TJM van Nijnatten 10-06-2011

Kreeg zeer snel ontvangst- en betalingsbevestiging en camera was meteen de volgende dag geleverd, erg blij mee!

pmonibuvyc 10-06-2011

Overzichtelijke website. Snelle Levering. Niet te duur

wilma11 10-06-2011

echt hele snelle service goed geholpen aan de telefoon en binnen 1 dag binnen

perfect gewoon

J.W. van Manen 10-06-2011

Prima bedrijf. Zeer snelle levering en uitstekende service. Meer ervaringen

MacG 10-06-2011

Camera om 16:00 uur op een vrijdag besteld - volgende dag (zaterdag) om 14:00 uur afgeleverd! Goed ingepakt en in perfecte staat ontvangen.

Bijzonder vlotte service en goede, duidelijke communicatie, inclusief Track-en-Trace.
En dat tegen een zeer scherpe prijs.

Geweldig, dan je wel...

Meghan 10-06-2011

Op een vrijdagavond om 20:30 de Canon Ixus 115 hs besteld, de volgende dag (op zaterdag!) in de middag geleverd. "Voor 21:00 besteld, morgen in huis" is dus echt waar, super service! Camera zelf bevalt ook heel goed, kortom: geen spijt dat ik op cameraNU.nl een bestelling heb gedaan.

Corrie van Deursen 10-06-2011

keurig geleverd netjes verpakt binnen 12 uur in huis wat wil je nog meer!

Denise Hendrix 10-06-2011

Altijd topsnelheid, goed verpakt en vriendelijk telefonische hulp!

G v Malestein 10-06-2011

Goede bereikbaarheid zowel per mail als ook per telefoon.Correcte afhandeling.En als je wilt gaan kijken bij camranu kun je alles bekijken wat ze in huis hebben.

Jos Schetters 10-06-2011

Ik heb reeds meerder malen bij cameraNU materiaal gekocht. Altijd snel en in prima staat geleverd. Ook qua prijs is deze webwinkel van harte aan te bevelen.
Dus prijs kwaliteit verhouding een dikke 10!

Hetty1964 10-06-2011

Duidelijke website en inderdaad gemakkelijk bestellen als je weet dat het de dag erna wordt afgeleverd ( ook eenvoudig vanwege je eigen planning of je wel of niet thuis bent)

DennisXaVi3R 10-06-2011

Overzichtelijke en makkelijke website, prijs zeer concurrerend en daarbij ook nog eens super snelle levering.

Smartlie 10-06-2011

Prima service! Snelle en stipte levering!

Schenkie30 10-06-2011

Prima en snelle levering. Contact met customer service gehad omdat ik een dubbele bestelling had geplaatst. Dit werd super snel opgepakt en geregeld.
Al met al, prima service en super snelle levering

pietvb57 09-06-2011

Goede info over het toestel en snelle afhandeling.
De avond ervoor besteld, direct automatisch bericht, daarna direct bericht over verzending.
Kortom precies wat je verwacht.

Enterprise 09-06-2011

Snelle levering en informatie over status pakket duidelijk.

Xabia 09-06-2011

Prima webwinkel, Helder en duidelijk en snelle levering.

Dennis19751 09-06-2011

Overzichtelijke site. Bestelling zou binnen twee weken komen, was er al binnen een week. Goede prijzen. Fijn dat ze een winkel in Urk hebben.

Joris van Lieverloo 09-06-2011

Zoals gewend is het product snel op de website te vinden. Er worden diverse filters op de site aangeboden, helaas kon ik niet direct zien wat de verschillen en de werking van de diverse filters waren die op de site worden aangeboden, wellicht een tip om hier naar te kijken. Via het internet en de dame van jullie customer service heb ik een juiste kunnen maken in het soort filter dat ik nodig had. En zoals gewend de volgende dag keurig op het juiste adres afgeleverd. Ga zo door!

Kristofvaes 09-06-2011

Zeer snelle en correcte bediening en aflevering van de goederen. Mijn beste ervaring tot op heden met een webshop voor electro! En ik heb er al enkele achter de kiezen :-)

101Johan 09-06-2011

Gunstige prijsstelling.
Overzichtelijke website.
Snelle levering ondanks feestdagen

terps001 09-06-2011

Dik in orde: via internet gereserveerd en keurig gereed bij ophalen. Prima.

jeroenhend 09-06-2011

Overzichtelijke site, snelle levering

wim volken 09-06-2011

Prima toestel, levering ging ook perfect.
echt een aanrader prijs en kwaliteit is goed.
dus wat wil je nog meer...

Wendy248 09-06-2011

Ben erg tevreden over de snelle levering, het objectief was netjes verpakt. Kortom perfecte service. Volgende keer bestel ik weer via jullie site.

helenafw 09-06-2011

goed verpakt snelle levering geweldig.
goede info over levering met traceernummer
ga zo door

Wim 0706 09-06-2011

Ik vind de webshop zeer duidelijk van opzet.Alle artikelen zijn goed te vinden. Wat ik ook heel belangrijk vind is een woord is een woord en de aflevering geschiedt volledig volgens afspraak. In de toekomst zal ik zeker vaker van de webwin kel gebruik maken.

Tom Fekkes 09-06-2011

Uitstekende en snelle levering, goed verpakt. De website is heel prettig ingedeeld en helemaal functioneel. Deze site komt in de buurt van het 1-klik principe.

Bjorn frins 09-06-2011

Goedkoop, overzichtelijk en snelle levering! Veel op voorraad en als ik bel altijd een vriendelijk iemand aan de lijn! Toppie!

Jaimy123 09-06-2011

Super snelle levering, na bestelling binnen 24uur thuis geleverd. Was erg fijn!

GeWest 09-06-2011

Op de site staat goede informatie, snelle levering.

Sjaan2011 09-06-2011

Zeer behulpzaam aan telefoon. In tegenstelling tot andere grote camera-webwinkels werden de spullen ook echt de volgende dag (zaterdag) geleverd.

Aniek1992 09-06-2011

De bestelling heb ik op Hemelvaartsdag geplaatst en twee dagen later op zaterdag werd het gelevered. Hele duidelijke webshop, die tot de goedkoopste van Nederland behoort. Ik heb er ook nog een accu en een hoesje bijgekocht voor de prijs die ik ergens anders alleen voor de camera moest betalen. Super winkel!

jan41 09-06-2011

Een gebruikt objectief gekocht maar helaas voldeed deze niet aan mijn verwachting. Terug gebracht en enkele dagen later stond het gecrediteerde beadrg al weer op mijn rekening.
Zeer correct geholpen en afgehandeld.

MJK 09-06-2011

Fijn winkel en overzichtelijke webshop. Al eerder langs geweest en allerlei zaken besteld.
Scherpe prijzen en veel zaken op voorraad. Op dit moment mijn favoriete camerashop.

a.pasmans 09-06-2011

Mrede door de telefonische hulp en uitleg wat ik het beste bij het fototoestel kon aanschaffen, maakte dat de bestelling meteen geregeld was

J.G.Berendsen 09-06-2011

bereikbaarheid en vriendelijkheid in de winkel uitstekend
voorraad ruim voldoende voor de meeste artikelen

H. Seegers 09-06-2011

In eerste instantie had ik een Samsung camera gekocht. Deze bleek al heel snel bij thuiskomst niet te bevallen. Ik heb toen direct contact opgenomen met CameraNU, en werd vriendelijk en correct geholpen. Het inleveren van de Samsung en de aankoop van de Nikon was de volgende dag al geregeld.

bnj 08-06-2011

Snelle reactie
Product goed te volgen
Product prima verpakt
Product 14 dagen op zicht met recht van retour
Goedkoopste product
Alles wat ik zocht dus.

Martinus-S 08-06-2011

Zoals op de website staat vermeld voor 21.00 uur besteld (ik voltooide de transactie om 20.53 uur), wordt het inderdaad de volgende werkdag geleverd. Van elke "beweging" binnen TNT heel netjes op de hoogte gehouden. Product voldoet volgens verwachting.

S.Badhoevedorp 08-06-2011

Echt ongelooflijk. Heb deze telefoon maandag rond 16.30 uur besteld, dinsdag werd hij rond 09.00 uur op mijn werkadres afgeleverd. Hoe bedoel je snel ? Ook telefonisch contact gehad omdat per ongeluk de order dubbel geplaatst was echter de 2de niet betaald maar wilde daar geen problemen over. Werd super vriendelijke te woord gestaan en had binnen 5 minuten een bevestigingsmail dat 1 van beide orders vervallen was. Nog geen half uur later een mail met dat de "goede" order verwerkt was en dat ik het pakket de volgende dag zou ontvangen. Pffffff, hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. TOP !!

aghuden 08-06-2011

Fraaie en overzichtelijke website, scherpe prijzen. Zeer snelle afhandeling en verzending. Het bestelde artikel is in perfecte staat geleverd, tot nu toe geen after sales nodig gehad

FHS 08-06-2011

Super service, per ongeluk dubbele bestelling geplaats, werd door Cameranu, zelf gecorrigeerd. verder snelle levering van de aankoop binnen een halve dag.

M.J. van Zante 08-06-2011

Wij hebben een digitale Fujifilm camera gekocht en zijn erg tevreden met onze aankoop.

De website van cameranu.nl ziet er keurig uit en is erg duidelijk.
Ook de bevestiging van de bestelling en de levering is keurig afgehandeld.

jkorte 08-06-2011

Overzichtelijke aantrekkelijke webwinkel, mis wel zoeken met variabelen (bv prijs tussen 100 en 200 euro). Mis ook de mogelijkheid om te kunnen vergelijken en het tonen van alternatieve producten. Verder worden er lange lijsten met zoek resultaten getoond.

Prettig dat je tot laat op dag nog kunt bestellen en de volgende dag al geleverd. Telefoon werd direct beantwoord ivm vraag over ruilen. Zeer duidelijke mailtjes met status bestelling.

Brendasw 08-06-2011

snelle service, heldere website, snelle levering

Herman12358 08-06-2011

Goede duidelijke zoekfunctie op de webstek.
Na bestelling duidelijke afhandeling en vervolgens snelle levering in deugdelijke verpakking.
Verder ook de laagste prijs, verzendkosten meegerekend.
Daarom een 10!

HKVideo 08-06-2011

zoeken op de website gaat snel en gemakkelijk.
bestellen zonder problemen.
snel afgeleverd (2 dagen)

Stannie 08-06-2011

De bestelling is duidelijk op te geven op de site. Tevens wordt hierop zeer snel gereageerd, zoals ook, wanneer de betaling bij u binnen is en ook de levering, wanneer op voorraad, is heel snel bezorgd. Dus al met al een prima systeem. Complimenten.