Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hasiba hussain 03-06-2011

Uw website is heel overzichtelijk, en goed georganiseerd, waardoor ik alles goes kon vinden waarnaar ik op zoek was. Ook u telefonische hulp is heel behulpzaam en heeft me goed geholpen.

ritger 03-06-2011

Zeer snelle en correcte levering, probleem met dubbele idealbetaling met één mail snel opgelost.

Officiele reactie van CameraNU.nl 11-04-2014

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw nieuwe review. Wij zien in uw update geen negatieve ervaring, maat toch worden wij fors lager beoordeeld. Als u een negatief punt heeft, welke wij kunnen verbeteren wilt u ons dan svp mailen op aftersales@cameranu.nl. Alvast bedankt!

Wilco de Vries
CameraNU.nl

H4O-tje 03-06-2011

Camera in eerste instantie niet voorradig. Aangemeld op de website voor emailmelding voorraadpositie, waarna spoedig bericht volgde. Vervolgens meteen besteld en supersnel verstuurd. Uiterst correcte afhandeling!

proed 03-06-2011

Product eenvoudig te vinden en snelle levering.

Derk2011 03-06-2011

's avonds voor 21:00 besteld is inderdaad de volgende dag "op de mat".
Service in de winkel en via mail is snel, accuraat, deskundig en vriendelijk. Het is een plezier om er te winkelen

A.J. van Dam 03-06-2011

Alles ging van een leien dakje, van de bestelling tot het ontvangen een dag later.

meady 03-06-2011

Zeer snelle bezorging en geweldige verzorging.

lente264 03-06-2011

Ik heb via Cameranu een verloopring voor mijn Spiegelrefelxcamera gekocht.
Ik heb hier al vaker spullen besteld, fantastische website, mooi overzichtelijk en hele goede service.
Er is geen betere online camera-speciaalzaak te vinden. Een dikke pluim!

bankpet 03-06-2011

Ik ben 'n tijd bezig geweest om te beslissen WAAR ik dan die D7000 zou gaan kopen. CAMERANU is een van de voordeligste, heeft 'n duidelijk site, meteen alle contact info indien er wat mocht zijn, prompte levering. Alles wat op de site stond bleek waar te zijn (de camera was ECHT voorradig). Ik had eerder al 'n Nikon lens bij hen gekocht, en wist zo ongeveer wat ik kon verwachten.

De levering was gratis, verzorgd door TNT post .... heb de hele (lange) dag moeten wachten (kon de deur niet uit) omdat ze geen gedetailleerde tracking kunnnen tonen. Dat is (was) wel 'n min punt.

Pim uit Boskoop 03-06-2011

geen problemen, alles keurig netjes, en snel.
kortom positief. volgende keer weer

lensje2 03-06-2011

Prima service, alleen jammer dat als je iets terug stuurd je ineens 6,50 eu moet betalen, ipv 2,5 bij toezenden.

Erwin87 03-06-2011

Het objectief zelf is natuurlijk een prima product. Ook de service is prima in de winkel. Al met al goede ervaringen met dit bedrijf.

patrick 209 03-06-2011

Ik ben erg tevreden met de lens,het is niet de eerste aankoop die ik bij cameranu.nl doe,dat wil zeggen dat ik erg tevreden ben met de website en de snelle afhandeling van cameranu.nl

Straathoffie 03-06-2011

Snelle levering, goede service en geen gedoe.

w.meistirs 03-06-2011

's avonds om 20.50u besteld, maar toch de volgende dag in huis. Prima service, goede website. Aanrader!!

stealthb6 03-06-2011

Super geregeld. sávonds rond 20:00 uur besteld en de volgende dag in huis.

Riny van Dinther 03-06-2011

Camera aangekocht en sedert enkele dagen in gebruik genomen. Het beeld is gewoon perfect voor een camera van die prijsklasse en ook het te filmen HD beeld ziet er super uit. Kortom, dik tevreden over deze aankoop.

Atacama 63 03-06-2011

Vragen vooraf? Even mailen is snel antwoord krijgen.
Vandaag bestellen is morgen in huis. Dat klopt.

T. Masselink 03-06-2011

Via de webwinkel gekocht en alles verliep zoals belooft was, ik ben zeer tevreden met Cameranu.

Riek12345 03-06-2011

Om 20.00h 's avond besteld en de volgende dag 9.00h 's ochtends thuis gebracht! Sneller kan niet!!!

pipo4life 03-06-2011

op basis van beoordelingen op sites als tweakers ben ik tot mijn keuze gekomen. Snelheid van levering is uitstekend.

joma60 03-06-2011

vlotte service en een prima opvolging van de bestelling

RonSme 03-06-2011

goed snelle en verzorgde levering

hen88ri 03-06-2011

Bestelling en levering waren top. Meteen in huis.
Beetje problemen met het uitzoeken maar dat kan ook aan mijn computer liggen.

Nico46 03-06-2011

duidelijke website, vlotte afhandeling, betaling veilig

Michel Blanco 03-06-2011

Ondanks wereldwijd tekort van de lens hadden zij er toch een paar weten te bemachtigen. Vriendelijke en eerlijk telefonische service, zonder commerciele druk om snel te bestellen. Tegen uiteraard scherpe prijs.

Hans Kock 03-06-2011

Simpele digitale camera maar met alle gemakken. Foto's goed, films duidelijk. Handig formaat. Pakketje genomen met fototas, snellader en 4 GB kaart (goed voor zo'n 500 foto's op de hoogste resolutie).

All in all; Goede waar voor weinig geld.

De kobus 03-06-2011

Vriendelijke mensen, goeie uitleg, zeer snelle levering. in één woord: fantastisch!

aglaran 03-06-2011

Diverse sites bezocht en bij deze winkel was de lens op voorraad.
Ik wilde deze lens hebben omdat ik in de toekomst een 70-200 lens bij wilt kopen zodat ik een goede lens combinatie heb.
Site was ook prettig en duidelijk te lezen en te volgen.

Zeppo 03-06-2011

Het werd netjes de volgende dag al bezorgd zoals afgesproken. De inhoud klopte en zat goed verpakt. Een prima service.

R.M.Brouwer 03-06-2011

de leverantie was buiten gewoon snel en geheel volgens de belofte op de website.

f3foto 02-06-2011

je rijdt niet voor niks want de website geeft al aan dat iets op voorraad is, prima zaak met concurrerende prijzen.

Sonja39 02-06-2011

Ze hebben telefonisch goed advies gegeven en binnen een dag had ik alles thuis.

J.Wintjes 02-06-2011

Alles prima in orde. Factuur, verzendbevestiging en informatie na aankoop over het inbegrepen actieaanbod van Focus dat ik niet helemaal begreep. Product werd ook stipt de volgende dag goed verpakt door TNT geleverd. Geen klachten dus, maar het is nog afwachten of Focus het actieaanbod gestand doet.

Ron boef 02-06-2011

Suppersnel gelevert en in goede verpaking .

rooiehennie 02-06-2011

Ik ben super te vreden,
hele snelle service, nog nooit mee gemaakt.
ze beloven wat ze zeggen en wat op de site staat.
nogmaals super te vreden

steve paradise 02-06-2011

Snelle en correcte aflevering(meteen de volgende dag).
Na wat gepuzzel met de gebruiksaanwijzing zijn de telefoons en de extra handset geïnstalleerd en werken prima. Kortom: alles tot volle tevredenheid.

R Roelofs 02-06-2011

Toen ik bestelde stond erbij dat het geheugenkaartje nog niet leverbaar was (was besteld maar moest nog binnen komen). Gelukkig had ik hem binnen een week. Geheugenkaart was goed verpakt, en werkt super!.

Wilmy van der Zwan 02-06-2011

snelle sevice, goede informatie.
mooie website, erg duidelijk en toegankelijk,
kende deze winkel niet maar staat nu bij mijn favorieten!!!

Lynn1973 02-06-2011

1e zending was helaas een zeer klein mankement aan, na telefonisch contact hebben zij het laatste exemplaar voor mij gereserveerd. Na retournering had ik dit zeer snel in huis. Zeer snelle afhandeling.

Gennep 02-06-2011

Scanner do avond 21:00h besteld. Werd vrijdagmiddag thuis afgeleverd. Alles perfect op orde.

luutv 02-06-2011

overzichtelijke website met de juiste filters vindt je gemakkelijk wat je zoekt. ben tevreden over de lenz

jovra 02-06-2011

's Avonds een bestelling gedaan en betaald, volgende ochtend rond 10.00 uur mijn bestelling in ontvangst genomen. Wat een service en afhandeling, onvoorstelbaar.

T.Daling 02-06-2011

Snelle Service.

Goeie comunicatie naar de klant.

Ik had onbewust 1 objectief 2x besteld ze hebben 1 order uit zich zelf geanuleerd.

Het is een online shop om weer te komen.

Ze krijgen van mij een 10 met een griffel.

flipfoto 02-06-2011

werkt prima, vragen worden snel behandeld... prima service.

Jan F.S 02-06-2011

Vlotte (gratis)levering en de beste prijs.
In de grote media winkels is hij min. €10,- duurder.
Goed te instaleren en werkt perfect, hopelijk blijft dat zo.

Kathy1953 02-06-2011

Na veel sites bezocht te hebben kwam ik toch weer bij jullie terecht.Even m'n zoon gebeld, die al langer klant bij jullie is. Hij was erg enthousiast over jullie vooral over de levering en afhandeling van een pechgevalletje. Dit deed mij besluiten om ook bij jullie klant te worden vooral omdat jullie de goedkoopste zijn! Daar heb ik geen spijt van gehad. s'Avonds de bestelling gedaan en daags daarna al binnen. Supper. Hartelijk dank voor deze zeer snelle levering. Zo kan het dus ook.

nomis51 02-06-2011

sDe website uitvoerig + suggesties voor bijbehorende "noodzakelijke produkten". De bereikbaarheid was goed. De verwerking van de bestelling en de daarop volgende levering prima. After salers heb ik nog geen gebruik van gemaakt.

A.G. de Jong 02-06-2011

Professioneel aanbod van artikelen met een gedegen omschrijving. Niet alleen maar positieve argumenten maar ook voor en eventuele nadelen of beperkingen melden. Ik ben zowel professioneel als particulier geïnteresseerd (overigens al lang gepensioneerd). Beide hoedanigheden komen aan hun trekken. Dat er ook een applestore inpandig is is een pré. Ik haal alle artikelen op, omdat het smullen is even bij jullie binnen te zijn. De deskundige verkopers aan de balie zijn een absolute marketingtool ondanks het feit dat digitaal verkopen waarschijnlijk jullie hoofdzaak is.
Met de 'buitenschoolse activiteiten' heb ik nog niet meegedaan (meestal fotogericht) maar het feit dat het georganiseerd wordt zegt iets over het enthousiasme voor je eigen produkt. De filmers onder ons mogen misschien wel wat meer aandacht. Het is een ander 'slag volk' dan fotografen. GA ZO DOOR.....

NickH87 02-06-2011

Website is overzichtelijk en laad snel.

Bestellen en betalen gaat erg makkelijk.

Product was de volgende dag in huis.

Top service!