sfc3g 12-06-2011

snelle levering van het produkt. Site is duidelijk. Goed overzicht van de actuele voorraadstatus.

Ko-eK 12-06-2011

De bestelling is snel en adequaat behandeld. De volgende werkdag in huis zoals afgesproken. goede verpakking. Prima verzorgd.

J.Smits. 120657 12-06-2011

Super gemakkelijk,en afspraken die na gekomen worden.
Prima,een echte aanrader.

th53 12-06-2011

Website goed inzichtelijk / overzichtelijk; vriendelijk en deskundig personeel in de winkel bij afhalen.

Frenk001 12-06-2011

Na bestelling en onderweg naar Urk kwam ik erachter dat ik mijn portomonee vergeten was. Ben toch maar doorgereden in de hoop op een oplossing. En inderdaad heb daar ter plaatse met Ideal mogen betalen. Altijd een perfecte service en er is van ieder product kennis aanwezig.

R. Streuper 12-06-2011

Uitstekende website met supersnelle levering. Ook bij bestellig op vrijdagavond, de volgende zaterdagochtend in huis. Bovendien lage prijssetting in vergelijk met andere aanbieders

Dougie 12-06-2011

Een duidelijke website met ruim voldoende informatie
eenvoudig bestellen met voldoende betaalmogelijkheden
zeer snelle levering

Cees Ladenius 11-06-2011

Ja wat moet je er nog meer over vertellen. Deze en eerdere bestellingen zijn altijd binnen de beloofde tijd bezorgd. Wat de bereikbaarheid betreft ben ik 1 keer op de oude lokatie geweest dat ging zonder problemen,, als ik nu naar het kaartje kijk is het alleen maar gemakkelijker geworden.

Seebe Janssens 11-06-2011

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

lieke25 11-06-2011

Duidelijke website, winkel zit ook op een bereikbaar punt,
bestelling kwam alleen pas aan. 3 dagen nadat ik via de mail een bericht kreeg dat het verstuurd was, verpakking was netjes verzorgd.

Het is een fijne winkel en de website ook...

MrNafets 11-06-2011

Prima site, prima price, goede deals op de site camera, accu, tas en memory stick.

Thunderstorm 11-06-2011

De service was prima en er werd ruim tijd vrij gemaakt voor advies. De winkel zag er verzorgd uit en medewerkers waren vriendelijk.

arrewald 11-06-2011

Keurige site.
Makkelijke betaling via ideal.
Snel opgestuurd en keurig verpakt.

Bert Geelmuijden 11-06-2011

Op zaterdag 4 juni om 14:10 uur reserveerde ik een Sigma AF 17-50mm f/2.8 EX DC OS HSM Nikon. Vervolgens stapte ik in de auto en reed naar Urk, waar ik om 15.10 uur aankwam. Pech: op zaterdag gaat de winkel om 15:00 uur dicht en dat had ik niet gezien. Een vriendelijke klant drukte op de vergrendeling van de entree en zo was ik in ieder geval binnen. Ik werd onmiddellijk aangeschoten door een verkoper: "We zijn gesloten meneer". "Dat wist ik niet, ik heb net een lens gereserveerd en kom helemaal uit Amersfoort!" "Nou, vooruit dan maar ...." en 10 minuten later stond ik buiten met mijn lens. Soms ben ik dol op mensen die niet zo aan regels hechten!!

Jeroen van Sommeren 11-06-2011

Super snelle levering, binnen 2 dagen had ik de camara al in huis!!

JanMollema 11-06-2011

DE site is dyuidelijk en goed bereikbaar. De site is snel en bied meteen een goed overzicht van het gekozen artikel en de aanbiedingen hiervan.

Truida 2 11-06-2011

Website ziet er goed uit, krijg snel de producten te zien. Bestelling wordt zeer snel naar je toegestuurd mits het op voorraad is. Super!

Peter4371 11-06-2011

Levering is slecht, maar veroorzaakt door TNT.
Chauffeur komt niet langs en bezorgt geen afhaalbericht.
Na tussenkomst CameraNu barcode gekregen.

Sparky74 11-06-2011

Scherpe prijzen, snelle levering. Prima after sales service toen een paar artikelen retour werden gestuurd. Ook achteraf bij terugbetaling heel netjes op de hoogte gehouden met email. Topwinkel

harrie heerkens 11-06-2011

bestelling binnen een werkdag in huis, sans problem.
goede workflow in de bestellingsprocedure.

LouisPF 11-06-2011

Snelle en efficiënte levering met correcte mailafhandelingen, tevens uitstekende after sales gebleken ivm een retourzending.

Jack Kooij 11-06-2011

Heldere Site. Snelle levering.Ook om advies gebeld.Uitmuntend geholpen. enige minpuntje: wilde zojuist de Nikkor AF-S DX 10-24mm f/3.5-4.5G ED bestellen en deze was niet op voorraad. Ook bij eerdere vragen over niet leverbare lens kon ook niet bij benadering een leverdatum genoemd worden.

Nardones 11-06-2011

Superservice van CameraNU! Voor eventuele accessoires kom ik graag bij jullie terug!

a.frie 11-06-2011

Snelle afhandeling. Verschil in prijs in aanbieding en bedrag op factiuur wordt snel geretourneerd. Ben prima te spreken over product en service.

Carola72 11-06-2011

Woensdagavond besteld en donderdag al in huis! Nog mailcontact gehad en ook hier werd snel op gereageerd.

Sebastiaan 007 11-06-2011

Zeer snelle afhandeling, 's avonds om 7 uur besteld, de volgende dag om 4 uur geleverd. Netjes en robuust verpakt. Product precies volgens specificatie.

T.Bakker 11-06-2011

CameraNU.nl is niet alleen goedkoop, maar levert snel en is duidelijk in de communicatie. Op de website is het prettig winkelen. De bijbehorende accessoires zijn overzichtelijk en makkelijk uit te zoeken bij een product.

JosNikon66 11-06-2011

CameraNu doet precies wat ze zeggen. Het is simpel, bestellen + betalen en het wordt op tijd geleverd, net zo als ze beloven.

Sven71 11-06-2011

Snelle levering van een nette webwinkel. Erg tevreden!

F. Tielemans 11-06-2011

levering als beloofd op website,groot assortiment op voorraad

Johnny Rocket 11-06-2011

Vrijdag om 20u camera besteld, in de hoop deze op zaterdag te mogen ontvangen. Helaas mislukte de iDeal-betaling (werd niet doorgeleid naar de iDeal-site, maar ontving wel een bevestiging) en was de klantenservice niet meer bereikbaar. Zaterdagochtend kreeg ik een mail met een nieuw verzoek voor een iDeal-betaling, en even later werd er keurig telefonisch contact opgenomen, met de mededeling dat de camera maandag pas zou worden verzonden. Helaas dus niet de supersnelle levering waar ik op hoopte, maar al met al toch een prettige afhandeling van de bestelling.

ziehier 11-06-2011

Kreeg de link door van een vriendin hoefde dus niet te zoeken. Had het vrijdag besteld en betaald kreeg het pas woensdag aangeboden.

pegasus1952 11-06-2011

Hebben al vaker via internet bestelt en deze keer eens in de winkel geweest.
Onze mening is uitstekende bediening van mensen die er verstand van hebben

Ad Moors 10-06-2011

Zoals bij mijn kamerareview op kieskeurig geschreven was de afhandeling en levering van de bestelling van de sony hdr-td10 bij cameranu.nl perfekt. Vrijdags in de vroege avond via internet besteld en 's-morgens rond tienen werd hij al afgeleverd door TNT.

jstravers 10-06-2011

goede webshop. duidelijk voortgang indicatie van bestelling. prima

Rick_Blaine 10-06-2011

Ik heb al eerder naar volle tevredenheid iets besteld bij Cameranu.nl Deze webwinkel maakt een zeer professionele en betrouwbare indruk, welke wordt versterkt door de supersnelle en correcte levering van de goederen. Aanrader!

Sebastian1987 10-06-2011

Geweldige camera en de goedkoopste prijs.... Geweldige prijs/kwaliteit verhouding dus....

Lola8 10-06-2011

Cameranu is goed bereikbaar, de medewerkers van de klantenservice zijn behulpzaam, goed op de hoogte en geven nuttige informatie.
De service is erg goed!

wieger62 10-06-2011

Ik heb op hemelvaartdag een converter bestelt en die is op zaterdag geleverd. gewoon super. retour brengen is ook geen enkel probleem. niet goed geld terug. service is top. zeker een winkel om terug te komen.
Cameranu.nl bedankt.

tevreden fotograaf 10-06-2011

Camera nu is een winkel met kundige medewerkers en een duidelijke communicatie

Cok-w 10-06-2011

Duidelijke website, goede bereikbaarheid, ruime sortering, goed advies alsmede vriendelijk en deskundig personeel.

Hans Doddema 10-06-2011

Alles dik in orde, helemaal blij met bestelling, afhandeling en levering.

ronald 144 10-06-2011

zeer snelle afhandeling ,wat je niet veel meer meemaakt.Personeel zeer goed geinformeerd.
Kortom een verademing tenopzichte van vele andere bedrijven.

naamoie 10-06-2011

Kan niet helemaal beoordelen omdat ik nog geen ervaring heb met problemen en eventueel retour.
Maar de bestelling en afhandeling is perfect gelopen.

serge70 10-06-2011

Alles prima verlopen. de bestelling is heel snel geleverd. Verpakking was prima. kortom een geslaagde aankoop.

Ruud Wijchers 10-06-2011

écht DE beste winkel om voordelig en onderbouwd je camera, objectieven en alle foto gerelateerde producten aan te schaffen. Meerdere malen bij CameraNU.nl in de afgelopen jaren mijn benodigde artikel aangeschaft en nog steeds meer dan tevreden.

sprinter2000 10-06-2011

De door mij gekochte printer kwam als goedkoopste uit op kieskeurig. De verzendkosten waren gratis. De printer is razendsnel bij mij thuis afgeleverd binnen 24 uur. Voor mij een topwinkel

Werner M. 10-06-2011

Omwille van hun scherpe prijs heb ik de MP495 bij Cameranu.nl gekocht. Naast de prijs was ook de snelle levering een belangrijk item. Uiteindelijk werd de rpinter met vertraging afgeleverd, maar de vertraging zat bij TNTpost dus daar valt Cameranu niets te verwijten.

De printer(verpakking) bleek echter gecontamineerd te zijn. Iets wat zeer waarschijnlijk in de fabriek al was gebeurd aangezien de doos volledig dichtgetaped zat. Foto's genomen en 's avonds nog een mailtje erover gestuurd. Reeds de volgende ochtend werden we gebeld, de printer zou omgeruild worden. Twee dagen later had ik de nieuwe printer al in huis, de oude kon ik kosteloos retourneren.
Dit incident werd dus naar alle tevredenheid afgewerkt! Hierover ben ik erg tevreden, een goedkope prijs is leuk, maar service achteraf is zo mogelijk nog belangrijker.
Bedankt Cameranu.

Pauline2168 10-06-2011

Op de website was er veel info te vinden over digiale camera's van Panasonic. Hierdoor kon ik makkelijk de types naast elkaar leggen en vergelijken. Hierdoor snel een keuze kunnen maken voor een passende fotocamera.
De bestelling verliep probleemloos op de site. De informatie op de site en de info die per email werd verstuurd was duidelijk en zat meteen in de mailbox.
De fotocamera werd zoals beloofd, inderdaad de eerstvolgende werkdag thuis afgeleverd.
Helemaal top dus.

BDGFM 10-06-2011

Net voor sluitingstijd op vrijdag gebeld of de camera op voorraad was, en het advies gekregen dat we echt niet zaterdag naar Urk moesten rijden,omdat 100% zeker de camera de dag na bestelling bezorgd zou worden.
Dit was ook zeker het geval.
Wij hebben schitterende filmpje's en vakantiefoto's kunnen maken.
Wij zijn blij met camera-nu en ook hulde aan TNT voor de snelle bezorging.