Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rick_Blaine 10-06-2011

Ik heb al eerder naar volle tevredenheid iets besteld bij Cameranu.nl Deze webwinkel maakt een zeer professionele en betrouwbare indruk, welke wordt versterkt door de supersnelle en correcte levering van de goederen. Aanrader!

Sebastian1987 10-06-2011

Geweldige camera en de goedkoopste prijs.... Geweldige prijs/kwaliteit verhouding dus....

Lola8 10-06-2011

Cameranu is goed bereikbaar, de medewerkers van de klantenservice zijn behulpzaam, goed op de hoogte en geven nuttige informatie.
De service is erg goed!

wieger62 10-06-2011

Ik heb op hemelvaartdag een converter bestelt en die is op zaterdag geleverd. gewoon super. retour brengen is ook geen enkel probleem. niet goed geld terug. service is top. zeker een winkel om terug te komen.
Cameranu.nl bedankt.

tevreden fotograaf 10-06-2011

Camera nu is een winkel met kundige medewerkers en een duidelijke communicatie

Cok-w 10-06-2011

Duidelijke website, goede bereikbaarheid, ruime sortering, goed advies alsmede vriendelijk en deskundig personeel.

Hans Doddema 10-06-2011

Alles dik in orde, helemaal blij met bestelling, afhandeling en levering.

ronald 144 10-06-2011

zeer snelle afhandeling ,wat je niet veel meer meemaakt.Personeel zeer goed geinformeerd.
Kortom een verademing tenopzichte van vele andere bedrijven.

naamoie 10-06-2011

Kan niet helemaal beoordelen omdat ik nog geen ervaring heb met problemen en eventueel retour.
Maar de bestelling en afhandeling is perfect gelopen.

serge70 10-06-2011

Alles prima verlopen. de bestelling is heel snel geleverd. Verpakking was prima. kortom een geslaagde aankoop.

Ruud Wijchers 10-06-2011

écht DE beste winkel om voordelig en onderbouwd je camera, objectieven en alle foto gerelateerde producten aan te schaffen. Meerdere malen bij CameraNU.nl in de afgelopen jaren mijn benodigde artikel aangeschaft en nog steeds meer dan tevreden.

sprinter2000 10-06-2011

De door mij gekochte printer kwam als goedkoopste uit op kieskeurig. De verzendkosten waren gratis. De printer is razendsnel bij mij thuis afgeleverd binnen 24 uur. Voor mij een topwinkel

Werner M. 10-06-2011

Omwille van hun scherpe prijs heb ik de MP495 bij Cameranu.nl gekocht. Naast de prijs was ook de snelle levering een belangrijk item. Uiteindelijk werd de rpinter met vertraging afgeleverd, maar de vertraging zat bij TNTpost dus daar valt Cameranu niets te verwijten.

De printer(verpakking) bleek echter gecontamineerd te zijn. Iets wat zeer waarschijnlijk in de fabriek al was gebeurd aangezien de doos volledig dichtgetaped zat. Foto's genomen en 's avonds nog een mailtje erover gestuurd. Reeds de volgende ochtend werden we gebeld, de printer zou omgeruild worden. Twee dagen later had ik de nieuwe printer al in huis, de oude kon ik kosteloos retourneren.
Dit incident werd dus naar alle tevredenheid afgewerkt! Hierover ben ik erg tevreden, een goedkope prijs is leuk, maar service achteraf is zo mogelijk nog belangrijker.
Bedankt Cameranu.

Pauline2168 10-06-2011

Op de website was er veel info te vinden over digiale camera's van Panasonic. Hierdoor kon ik makkelijk de types naast elkaar leggen en vergelijken. Hierdoor snel een keuze kunnen maken voor een passende fotocamera.
De bestelling verliep probleemloos op de site. De informatie op de site en de info die per email werd verstuurd was duidelijk en zat meteen in de mailbox.
De fotocamera werd zoals beloofd, inderdaad de eerstvolgende werkdag thuis afgeleverd.
Helemaal top dus.

BDGFM 10-06-2011

Net voor sluitingstijd op vrijdag gebeld of de camera op voorraad was, en het advies gekregen dat we echt niet zaterdag naar Urk moesten rijden,omdat 100% zeker de camera de dag na bestelling bezorgd zou worden.
Dit was ook zeker het geval.
Wij hebben schitterende filmpje's en vakantiefoto's kunnen maken.
Wij zijn blij met camera-nu en ook hulde aan TNT voor de snelle bezorging.

jos vroomen 10-06-2011

S'avonds om 20.40 uur besteld, volgende dag voor 12 uur in huis. Dus CameraNu maakt waar wat ze zeggen,
voor 9 uur bseteld volgende dag in huis. Super service
van CameraNu.

TJM van Nijnatten 10-06-2011

Kreeg zeer snel ontvangst- en betalingsbevestiging en camera was meteen de volgende dag geleverd, erg blij mee!

pmonibuvyc 10-06-2011

Overzichtelijke website. Snelle Levering. Niet te duur

wilma11 10-06-2011

echt hele snelle service goed geholpen aan de telefoon en binnen 1 dag binnen

perfect gewoon

J.W. van Manen 10-06-2011

Prima bedrijf. Zeer snelle levering en uitstekende service. Meer ervaringen

MacG 10-06-2011

Camera om 16:00 uur op een vrijdag besteld - volgende dag (zaterdag) om 14:00 uur afgeleverd! Goed ingepakt en in perfecte staat ontvangen.

Bijzonder vlotte service en goede, duidelijke communicatie, inclusief Track-en-Trace.
En dat tegen een zeer scherpe prijs.

Geweldig, dan je wel...

Meghan 10-06-2011

Op een vrijdagavond om 20:30 de Canon Ixus 115 hs besteld, de volgende dag (op zaterdag!) in de middag geleverd. "Voor 21:00 besteld, morgen in huis" is dus echt waar, super service! Camera zelf bevalt ook heel goed, kortom: geen spijt dat ik op cameraNU.nl een bestelling heb gedaan.

Corrie van Deursen 10-06-2011

keurig geleverd netjes verpakt binnen 12 uur in huis wat wil je nog meer!

Denise Hendrix 10-06-2011

Altijd topsnelheid, goed verpakt en vriendelijk telefonische hulp!

G v Malestein 10-06-2011

Goede bereikbaarheid zowel per mail als ook per telefoon.Correcte afhandeling.En als je wilt gaan kijken bij camranu kun je alles bekijken wat ze in huis hebben.

Jos Schetters 10-06-2011

Ik heb reeds meerder malen bij cameraNU materiaal gekocht. Altijd snel en in prima staat geleverd. Ook qua prijs is deze webwinkel van harte aan te bevelen.
Dus prijs kwaliteit verhouding een dikke 10!

Hetty1964 10-06-2011

Duidelijke website en inderdaad gemakkelijk bestellen als je weet dat het de dag erna wordt afgeleverd ( ook eenvoudig vanwege je eigen planning of je wel of niet thuis bent)

DennisXaVi3R 10-06-2011

Overzichtelijke en makkelijke website, prijs zeer concurrerend en daarbij ook nog eens super snelle levering.

Smartlie 10-06-2011

Prima service! Snelle en stipte levering!

Schenkie30 10-06-2011

Prima en snelle levering. Contact met customer service gehad omdat ik een dubbele bestelling had geplaatst. Dit werd super snel opgepakt en geregeld.
Al met al, prima service en super snelle levering

pietvb57 09-06-2011

Goede info over het toestel en snelle afhandeling.
De avond ervoor besteld, direct automatisch bericht, daarna direct bericht over verzending.
Kortom precies wat je verwacht.

Enterprise 09-06-2011

Snelle levering en informatie over status pakket duidelijk.

Xabia 09-06-2011

Prima webwinkel, Helder en duidelijk en snelle levering.

Dennis19751 09-06-2011

Overzichtelijke site. Bestelling zou binnen twee weken komen, was er al binnen een week. Goede prijzen. Fijn dat ze een winkel in Urk hebben.

Joris van Lieverloo 09-06-2011

Zoals gewend is het product snel op de website te vinden. Er worden diverse filters op de site aangeboden, helaas kon ik niet direct zien wat de verschillen en de werking van de diverse filters waren die op de site worden aangeboden, wellicht een tip om hier naar te kijken. Via het internet en de dame van jullie customer service heb ik een juiste kunnen maken in het soort filter dat ik nodig had. En zoals gewend de volgende dag keurig op het juiste adres afgeleverd. Ga zo door!

Kristofvaes 09-06-2011

Zeer snelle en correcte bediening en aflevering van de goederen. Mijn beste ervaring tot op heden met een webshop voor electro! En ik heb er al enkele achter de kiezen :-)

101Johan 09-06-2011

Gunstige prijsstelling.
Overzichtelijke website.
Snelle levering ondanks feestdagen

terps001 09-06-2011

Dik in orde: via internet gereserveerd en keurig gereed bij ophalen. Prima.

jeroenhend 09-06-2011

Overzichtelijke site, snelle levering

wim volken 09-06-2011

Prima toestel, levering ging ook perfect.
echt een aanrader prijs en kwaliteit is goed.
dus wat wil je nog meer...

Wendy248 09-06-2011

Ben erg tevreden over de snelle levering, het objectief was netjes verpakt. Kortom perfecte service. Volgende keer bestel ik weer via jullie site.

helenafw 09-06-2011

goed verpakt snelle levering geweldig.
goede info over levering met traceernummer
ga zo door

Wim 0706 09-06-2011

Ik vind de webshop zeer duidelijk van opzet.Alle artikelen zijn goed te vinden. Wat ik ook heel belangrijk vind is een woord is een woord en de aflevering geschiedt volledig volgens afspraak. In de toekomst zal ik zeker vaker van de webwin kel gebruik maken.

Tom Fekkes 09-06-2011

Uitstekende en snelle levering, goed verpakt. De website is heel prettig ingedeeld en helemaal functioneel. Deze site komt in de buurt van het 1-klik principe.

Bjorn frins 09-06-2011

Goedkoop, overzichtelijk en snelle levering! Veel op voorraad en als ik bel altijd een vriendelijk iemand aan de lijn! Toppie!

Jaimy123 09-06-2011

Super snelle levering, na bestelling binnen 24uur thuis geleverd. Was erg fijn!

GeWest 09-06-2011

Op de site staat goede informatie, snelle levering.

Sjaan2011 09-06-2011

Zeer behulpzaam aan telefoon. In tegenstelling tot andere grote camera-webwinkels werden de spullen ook echt de volgende dag (zaterdag) geleverd.

Aniek1992 09-06-2011

De bestelling heb ik op Hemelvaartsdag geplaatst en twee dagen later op zaterdag werd het gelevered. Hele duidelijke webshop, die tot de goedkoopste van Nederland behoort. Ik heb er ook nog een accu en een hoesje bijgekocht voor de prijs die ik ergens anders alleen voor de camera moest betalen. Super winkel!

jan41 09-06-2011

Een gebruikt objectief gekocht maar helaas voldeed deze niet aan mijn verwachting. Terug gebracht en enkele dagen later stond het gecrediteerde beadrg al weer op mijn rekening.
Zeer correct geholpen en afgehandeld.