Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Discovery17 16-06-2011

Duidelijke website, snelle en zeer accurate aflevering dmv van het track en trace systeem.

Alain H 16-06-2011

Alles klopt gewoon.
Vooraad , anoniem goed volgbare verpakte zending.
Zeer snelle en professionele en vriendelijke reacties op vragen ( service )
complimenten

Kaaibaai 16-06-2011

scherp geprijsd, overzichtelijke winkel, zoals beloofd had ik m'n spullen de volgende dag al in huis, super!

CCo 16-06-2011

eenvoudig met bestellen en snelle levering met benodigde info's.

avdm1985 15-06-2011

Goede webwinkel met snelle levering. Top! Tevens zeer vriendelijke
klantenservice.

Alexander29 15-06-2011

Via CameraNU.nl hebik mijn Canon 550D en Tamron 18-270 Di II VC PZD besteld, en binnen enkele dagen ontvangen via de TNT, een super service en scherp geprijsd. de combinatie is ook super, een camera en lens die tov Nikon D90 zelfs beter uit de test komt. ronduit geweldig in gebruik en maakt perfecte foto's. een 10

johanna1946 15-06-2011

website heel overzichtelijk . savonds om 9 uur besteld en de andere dag om 14.00 ontvangen via TNT.
op voorraad op de website is ook echt op voorraad.

Duidelijke omschrijving van het product en wat men in de doos kan verwachten.

Hans Ruijter 15-06-2011

Supersnelle levering en actuele voorraadinformatie die klopt! Kwart voor 9 's avonds besteld en had 'm de volgende dag tegen de middag al!

Cirrus 15-06-2011

Een hele snelle levering binnen 24 uur; savonds om 20:00 besteld en de volgende middag om 16}30 bezorgd!
Duidelijke afbeeldingen en goede beschrijving.
Telefonisch contact was zeer vriendelijk en bijzonder
adequaat.

JosBlo 15-06-2011

Eerst telefonisch contact gehad over het kabeltje, hierover snel, correct en goed te woord gestaan. De bestellingen zijn verder ook uitgeleverd zoals toegezegd. TOP!

Spielberg in de dop 15-06-2011

Overzichtelijke factuur, snelle afhandeling en duidelijke communicatie. Geweldige camera, netjes gelverd met de bijbestelde componenten. Enige minpuntje is de bijgeleverde tas. Wordt aangeduid als bij elkaar horend, maar veel te groot voor de camera.

PaulNL 15-06-2011

Leuk om eens doordeweeks te komen. Meer tijd en persoonlijke aandacht.
Jammer dat de levertijd bij nee-verkoop niet duidelijk is. Maar ja, je bent natuurlijk afhankelijk van de toeleverancier.

De medewerkers van CameraNu hebben goede kennis van zaken.
Zal daarom CameraNu aanbevelen.

Een veer... ehhhhh oh ja. Op je hoed !

kiki229 15-06-2011

Woensdag 20.50 besteld en de volgende morgen in huis
Supersnel en bestelling compleet en keurig verpakt

Brenda123 15-06-2011

Op woensdagavond besteld... Op donderdag middag in huis. Geweldig! :-)

OuwerkerkDt 15-06-2011

goede en snelle levering. Prima geregeld

kastanjeboom 15-06-2011

snel geleverd, apparaat werkt goed, gebruiksaanwijzing matig

Marjolein-23 15-06-2011

Duidelijke website en goede prijs/kwaliteit verhouding.

ronvankuilenburg 15-06-2011

Supersnelle levering, overzichtelijke webshop, scherp geprijsd, groot aanbod. Helemaal goed!

ui30 15-06-2011

Prima webshop. Er wordt gedaan wat er wordt beloofd: een keurige, vlotte levering zonder gedoe. Kocht er een Nikon objectief en die kwam netjes verpakt hier aan. Heb er geen direct cotnact over hoeven opnemen, vandaar de 2x "niet van toepassing".

Shop is een aanrader!

Berend Jqn 15-06-2011

Het is een snelle site. Door logische selecties ben je zo bij het product wat je zoekt. Ik zocht heel doelbewust en was er binnen no time.
Voor de bestelling heb ik nog een kort telefonisch gesprek gehad met een uiterst vriendelijke jongedame. Glashelder en duidelijk. Prima.
De bestelling was zoals belooft binnen een dag thuis. Haast onvoorstelbaar.
After sales; nog niet...

--Ruud-- 15-06-2011

Levering binnen 1 dag. Prima, mede dankzij tijdelijk gratis verzending.

as59 15-06-2011

eindelijk een bedrijf met goede video informatie

niks aansmeren maar luisteren naar de klant.
cameranu is voor mijn een perfect bedrijf en hoop hier ook in de toekomst zaken mee te kunnen doen.

X-BOX-X 15-06-2011

Ik heb al enige tijd ervaring met CameraNU. Heb om 20:00u een bestelling geplaatst en dit zou (indien besteld vóór 21:00u) de volgende werkdag binnen zijn. Zoals meerdere keren al meegemaakt komen ze deze afspraak niet na (duurde 3 werkdagen). Niet dat ze niet willen, maar de systemen zijn niet goed op elkaar afgestemd. Verder was levering 100% goed verpakt en was alles in perfecte staat.

joeghee 15-06-2011

Ik had eerst een fotokoffer gekocht die net te klein was. Ik kon deze na 2 weken alsnog retourneren. Alles is netjes en snel verrekend met mijn nieuwe (iets grotere) koffer. Klantenservice heeft mij netjes en snel telefonisch door het proces geloodst. Fijn!!!

Al met al, goede webshop, scherpe prijzen, snelle afhandeling en (indien nodig) een goede klantenservice! Bij mijn volgende aankoop ga ik zeker even bij CameraNu.nl kijken!

MarissieMissie 15-06-2011

Levertijd en levervoorwaarden waren uitstekend, belofte prima nagekomen (voor 21u besteld, vlg dag aangetekend geleverd op juiste adres.
Totale prijs product + korting bij extra accessoires voor mij een reden om te kiezen voor cameranu.nl

johnsonzelf 15-06-2011

eerste bestelling heb ik opgehaald, was goed
tweede bestelling heb ik laten bezorgen, was beter
accu- garantie gevalletje werd keurig netjes verzorgd
klasse

Paul0000 15-06-2011

Had acuut nieuwe batterijen nodig 's avonds en op CameraNU.nl kon ik nog diezelfde avond snel bestellen en werd het de volgende dag rond 12 uur al bezorgt op de camping in Zelhem waar ik verbleef.

Jonesy020 15-06-2011

Bestelling 8u 's avonds besteld, volgende dag 12u in huis. Alles verliep goed en soepel, totaal geen klachten, perfecte service!

camerafan 15-06-2011

Super website ! Zeer overzichtelijk . Alles is er makkelijk op te vinden .
Ook heel fijn .. alle informatie die bij de camera hoort , staat in mappen erbij vermeld zoals acties en combinatie voordeel .

Levering is geweldig ... vandaag besteld en betaald ? morgen ook echt in huis en niet 1 keer , maar tot nu toe alle keren dat we hier hebben besteld .

De spullen zijn altijd goed verzorgd verpakt en dankzij de mails
met * bestelling-bevestiging , betaling-bevestiging en verzend-
bevestiging met trackingcode is het duidelijk hoe het met de bestelling
gaat .

Naam343 15-06-2011

Zoals alle vorige bestellingen netjes verpakt netjes op tijd geleverd.
netjes geïnformeerd via de mail en met track en trace nummer van de transporteur

G. Epke 15-06-2011

Veel op voorraad (inclusief de wat minder gangbare assesoires), duidelijke en gemakkelijk navigeerbare website, prima prijzen, snelle levering en artikelen goed verpakt. Om deze redenen geen ervaring met after-sales, maar ik heb er desondanks alle vertrouwen in. Kortom: dit is een van de betere webshops.

Rick de g. 15-06-2011

Heb de tas gekocht omdat ik dagelijks mijn DSLR mee wil dragen. En wat een goede tas heb ik uitgezocht!
Buiten het feit dat je camera heel erg stevig en veilig zit past er ontzetten veel in het niet al te grote model tas. Slim ontworpen, comfortabel om te dragen. De bestelling deed ik na kantooruren, maar blijkbaar is CameraNU.nl ijverig en had ik de tas de volgende middag al in handen. Bedankt, top!

Justin1992 15-06-2011

Erg goede Service en producten altijd op tijd !

MariekeSmits 15-06-2011

Duidelijk, overzichtelijke website. Snelle levering.

BVisser 15-06-2011

Twee Nikon D3100's besteld (combo pack).
Goede prijs & hele snelle levering, volgende dag al in huis..TOP!

Martin van Es 15-06-2011

Zeer overzichtelijke website met voldoende zoekmogelijkheden.
Snelle levering, netjes verpakt.

jeanneteke 15-06-2011

Ik vond het super dat ik een A merk aanklikte en daarbij de tip kreeg dat er kwalitatief vergelijkbare artikelen zijn tegen een lagere prijs.
Er was mij niet duidelijk of er bij de remote al een batterij incl. was. Na een telefoontje naar Cameranu.nl, zonder wachttijd, was het me al snel duidelijk dat deze inbegrepen was.
De bestelling was de volgende dag al binnen.

A.C. Vos 15-06-2011

Alles is naar alle tevredenheid geleverd. Uitstekende service en levering. Als we weer een bestelling doen zal dat zeker bij jullie zijn!

Rob van Stigt 15-06-2011

Geen klachten, bestelling snel verwerkt en snel verzonden. Prima dus!

wendybuiter 15-06-2011

Prima camera, maakt erg mooie foto's. Lens is ook prima. Je bent als oriënterende consument snel geneigd te kijken en te zoeken naar wat nog beter is, professioneler en dus duurder en dit instapmodel camera (want zo wordt hij omschreven) ga je dan wellicht voorbij. Dat is jammer want hij is echt heel praktisch ingebruik. Je kunt automatische instellingen gebruiken, maar je kunt ook veel handmit instellen. Alles is erg duidelijk en je kunt ook snel aan de slag. Tot nu toe erg tevreden. Ook de levertijd en de prijs en keuzemogelijheden qua webshop (en ook omschrijving van het product) zijn erg duidelijk.

Elroy Wassink 15-06-2011

Geweldig snelle service!

Had gisteren rond 12 uur mijn Sony HDR-PJ50VE besteld en vandaag om 19 uur 's ochtends stond TNT al voor de deur.

Verder was hij uitermate goed verpakt wat ook wel moet voor zo'n dure camera, die overigens bij hun het goedkoopst was.

Al met al supergoed en supersnel.
Ik kan CameraNU.nl aan iedereen aanbevelen!

Miranda Res 15-06-2011

Duidelijke,overzichtelijke website.....
Met betrekking tot mijn tas, het staat goed omschreven,hoeveel ruimte er is voor je camera,lenzen etc.
Een keuze maken, uit de hoeveelheid soorten tassen, wordt zo makkelijk gemaakt.

AK2011 15-06-2011

Zeer snelle levering, kan bestelling zeer goed volgen via TNT. Goed verpakt.

Website Productlijst links niet geweldig overzichtelijk,voor verbetering vatbaar

arnoud30 15-06-2011

Ik heb al meerdere items besteld bij cameranu.
ruime keuze, beste prijs. snelle levering (ik woon in frankrijk,...na drie dagen is het meestal binnen ideaal)
snelle replys bij vragen per mail en vriendelijk aan de telefoon.

Scheeltje 15-06-2011

Een mooie webwinkel, erg gebruiksvriendelijk. Daarnaast hanteerd CameraNU scherpe prijzen en snelle service. Na mijn bestelling had ik het filter heel snel in huis, zodat ik ook er snel van kon genieten. Verzendkosten waren ook goed, geen hoge bedragen als het niet nodig is.

Oftewel een aanbeveling om er te winkelen en ik kom er zeker terug !

R.E Saris 15-06-2011

Vorige week de Casio EX-FH100 besteld bij cameranu.nl Deze webwinkel heeft het wel echt op voorraad !!! Eind van de middag besteld en betaald en echt de volgende dag nog netjes verpakt in huis !! Maken dus keurige de belofte waar zoals het hoort !!

mariekesdb 15-06-2011

Snelle service. Het product was de volgende dag in huis.

Rene Schoonderbeek 15-06-2011

Helaas had ik in de haast de verkeerde Flitser besteld. Geen probleem voor CameraNU.nl, ik kon het direct weer retour terugsturen. Omdat ik de juiste flitser binnen 2 dagen moest hebben kwam de zeer vriendelijke dame met een prima oplossing. Ik bestel op de website de juiste en CameraNU.nl zorgt ervoor dat ik het geld van het verkeerde artikel weer op mijn rekening krijg terug gestort. Ook via de mail wordt je perfect geïnformeerd over de status van levering of in dit geval het terugstorten van je geld. CameraNU.nl is voor mij een zeer betrouwbare winkel.

Ton de Mooij 14-06-2011

Prima voorlichting snelle service en afhandeling

Monique Peijnenburg 14-06-2011

Snelle levering, netjes verpakt, geen beschadigingen