Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

SimonPK 07-06-2011

Het maken van een account is een fluitje van een cent. De bestelling zelf kostte ook geen moeite. Ivm de Cashback op het objectief al met al een scherp geprijsde aanbieding.
De bezorging was zeer vlot, de volgende ochtend. Tot dusverre reed ik,als ik in de buurt was langs en kocht dan in de winkel. Zo kan het ook en het bevalt mij goed ook omdat de verzending kosteloos was.

van der Linde 07-06-2011

Ik heb mijn camera in Urk opgehaald.
zeer professioneel en entausiast geholpen!
De winkel vond ik echt verassend, wat ruime keuze er staat.
De winkel is zeker een bezoek waard.

Ina Meulman 07-06-2011

Zeer snelle levering, keurig verpakt.

Matthias Folmer 07-06-2011

Ik ben zeer tevreden over de ontvangst en verzending van mijn aankoop. Vriendelijk dank daarvoor.

B .J 07-06-2011

CameraNU.NL Heeft een hele goede prijs kwaliteits verhouding en hebben een zeer breed aanbod aan produkten.ik vind het top zaak kan hen van harte aanbevelen. J B

Tonius. Uden 07-06-2011

gewoon uitstekend, de site, de afhandeling. de after sales. Ga zo door

C M Media 07-06-2011

Na het bestellen volgende dag in huis. er waren problemen met mijn bank via ideal even gemailt over hoe of wat en binnen vijf minuten antwoord..
Super service.

Jean N. 07-06-2011

Makkelijke website. Overzichtelijk en doelgericht. Afhandeling en bezorging top. Telefonische informatie correct.
Al met al een TOP winkel.

Veronica89 07-06-2011

De site was zeer overzichtelijk en de prijzen erg aantrekkelijk!(Goedkoper kon ik de lens nergens krijgen).
Ook zeer snelle levering: voor 9 uur besteld, de volgende dag in huis.

Goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Jeroen Wouda 07-06-2011

Ruim assortiment voor een redelijke prijs. Bestelling snel geleverd en product was beter dan ik had verwacht.

Rubinered 07-06-2011

Probleemloos, snel en tot volle tevredenheid product besteld en geleverd gekregen.

HvL01 07-06-2011

Bestelling verliep makkelijk. Inderdaad voor 21.00 uur besteld nog de zelfde dag verzonden, dus een dag later in huis.
Keurig verpakt.

Hanssie66 07-06-2011

Canon 600d was nergens goedkoper dan hier. Camera was direct leverbaar en werd dan ook de volgende dag via TNT afgeleverd.

lx lx 07-06-2011

razendsnelle levering, goede prijs, mooi product

Anunciacao 07-06-2011

Website zou wat overzichtelijker kunnen.
Product werd volgende dag geleverd!

Dimitri Georganas 07-06-2011

Uitstekende prijs, goede omschrijving van het product, goede dienstverlening (wilde iets later geleverd wegens afwezigheid, hoefde niets uit te leggen), goede afronding, heldere factuur. Verder is de site, los van deze aankoop, prima vormgegeven, duidelijke productomschrijving, uitstekend assortiment.

havo65 07-06-2011

snelle en correcte levering en meteen en snel antwoord bij gestelde vraag

Reinout Smit 07-06-2011

Super snelle levering, om 20:30 besteld en de volgede dag om 11:00u al in m'n bezit. Dit was 1 van de redenen om voor cameranu.nl te kiezen. De prijs van de benodigde spullen was ook gewoon goed te noemen.

jess78 07-06-2011

CameraNU.nl levert prima producten tegen hele scherpe prijzen. Ik bestelde mijn Powershot op dinsdag om half 7 's avonds in de webshop en ik had hem de volgende ochtend 9 uur in mn bezit.

Aron Overgaauw 07-06-2011

Erg goede service door de duidelijkheid van de website en snelle levering. Geen moeilijkheid en maar een paar keer klikken om te bestellen. Echt een super website!

PrutsFM 07-06-2011

CameraNU biedt deskundig advies, een snelle levertijd en goede producten. Kortom: een bezoek op de website of in de winkel is een aanrader. Enig nadeel is wel dat als je naar de winkel toe gaat, dit niet op zaterdag moet doen. Door de drukte moet je dan lang wachten op advies.

Kiki de Wit 07-06-2011

Goede site, duidelijk en betaalbaar.
's avonds besteld de volgende dag in huis. Geweldig.
Ik ben er heel blij mee.

Sabrina19813 07-06-2011

Fijne en overzichtelijke website. Snelle afhandeling in de winkel waardoor ik na 10 minuten alweer buiten stond met de gekochte camera.

groen 1 07-06-2011

Supersnelle levering correct verpakt en alles uit voorraad,voor fotografie koop ik alles bij camera.nu

Mike1982 07-06-2011

Website is makkelijk te bereiken en heel netjes ingericht. Duidelijk en snel.
De bestelling was echt geweldig verpakt. Veiliger kan gewoon niet. Echt helemaal top.

De camera Nikon D5000 is helemaal top. Super mooi design en heb nu al zin om op mijn vakantie helemaal los te gaan met de fantastische camera.

Lilian2345 07-06-2011

Goede prijs, snelle levering. Helemaal volgens het boekje.

Bierings 07-06-2011

Via een andere webshop kon de camera niet meer geleverd worden. Bij Camera.nu kon ik snel dezelfde camera voor dezelfde goede prijs vinden en deze heeft hem volgens afspraak geleverd. Mooi! Geen gedoe, dus heb niet hoeven bellen, bereikbaarheid n.v.t.

Johan113 07-06-2011

Vanwege probleem met Ideal betaling, kon de aankoop niet in één keer worden afgerond. Via de mail de vraag gesteld hoe nu verder en per omgaande het bericht om de bestelling via telebankieren te betalen. Nog dezelfde dag bevestiging ontavngen dat de betaling binnen was en het product was verzonden. De volgende dag werd de bestelling prompt afgeleverd.

Jan-WillemVeenendaal 07-06-2011

Website is snel en overzichtelijk. Veel informatie beschikbaar.
Dit is een lastige camera om te bestellen (Net nieuw en nergens op voorraad) maar hier was hij zoals beloofd de volgende dag in huis! Complimenten...
Ook de afhandeling van de order en bezorging was uitstekend te volgen en werd helder gecommuniceerd.

Mina.70 07-06-2011

Voor 21.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd, zoals op de website aangegeven.

tevredenklant1 07-06-2011

Voorraad aanwezig, uitstekend vlotte levering.

Roamer 07-06-2011

Geen moment twijfel over bestelling en levering. Gaat precies zoals je verwacht.
Echt super.

KTapper 06-06-2011

dinsdag 19.00 nikon d5000 besteld en volgende dag in huis, perfect verpakt en alles was compleet.

super!

ATM Webdesign 06-06-2011

Overzigtelijke webwinkel en snelle levering.

Renko49 06-06-2011

Afgelopen vrijdag tijdens de fotoworkshop de gehele dag met de camera gelopen. Ik heb de camera de hele dag aan de nieuwe strap gekoppeld gehad. Het grootste voordeel was geen pijn in mijn schouder en nek. Normaal krijg ik na een uurtje hier wel last van en ga ik de camera op verschillende manieren vasthouden en dragen. Kort gezegd een super ding. De beschreven voordelen worden waargemaakt zelfs toen ik de kata-rugzak op mijn rug had.

dave gebbeken 06-06-2011

de site is gewoonweg geweldig overzichtelijk en super voormekaar en de producten zijn van top kwaliteit

dankuwel

josee van de water 06-06-2011

besteld en de volgende dag geleverd duidelijke mail met vermelding dat mijn toestel op voorraad was en de volgende dag geleverd zou worden.
zou het iedereen kunnen aanraden

nogmaals bedankt

R von Grumbkow 06-06-2011

Vanaf info over de camera bezien, bestellen en geleverd krijgen ging helemaal goed! Geen vertraging, geen ander bedrag, keurig complete bestelling!

ton Vrancken 06-06-2011

De lens via de webshop gekocht en de dag erna thuis afgeleverd. Wat jullie beloven vandaag voor 21.00 uur besteld ,de dag erna afleveren is helemaal waar.
Dit is top.Verder is alles goed verlopen en de lens was heel goed verpakt.
Super

Henrique50 06-06-2011

Ik heb lang gezocht naar een omnibounce voor de Metz AF54, en ben nu blij deze te hebben gevonden.Omdat ik de omnibounce besteld heb, heb ik ook maar meteen een zonnekap voor de Nikkor 18-55 lens meebesteld. Goede service en snelle levering.

vd Bos 06-06-2011

Snelle en correcte levering,aftersales prima

Willem1991 06-06-2011

ik bestelde mijn camera, alles was heel duidelijk, de handelingen die ik moest ondernemen om te betalen enz. ik ben gewoon erg tevreden!!

Lennart Veer 06-06-2011

Een zeer overzichtelijke en duidelijke website.
Artikel was op voorraad en ik werd goed geinformeerd over de verzending en track and trace mogelijkheid.
Na ontvangst van een artikel een mail of alles goed ontvangen was.

vdv1 06-06-2011

Prima duidelijke site. Directe reactie op bestelling. Levering binnen twee dagen. levering prima in orde.

Gerard Jan Bakker 06-06-2011

heldere productpresentatie

scherp geprijsd

na betaling direct duidelijke terugkoppeling via verschillende mails betreffende bestelling/ ordernummer/ factuur en orderstatus.

snelle levering

er wordt door CameraNU.nl een KMS (kwaliteit management systeem) gehanteerd met als doel continu verbetering van bedrijfsprocessen en producten.

Egberts74 06-06-2011

Bestelling, berichtgeving rondom verzending liep volgens afspraak. Binnen twee dagen de Toploader in huis in goede verpakking.

fotomania2011 06-06-2011

goede duidelijke en overzichtelijke website waarop producten makkelijk te zoeken zijn. de bestelling is razendsnel afgeleverd en netjes ingepakt aangeboden. geen beschadiging daardoor.

waaromik 06-06-2011

vlotte klantenservice helaas dringt CameraNU de mensen niets op en levert waar ze om vragen. Ik kwam er later achter dat deze lens ook beschikbaar is in Canon uitvoering die had ik dan liever gehad al is hij twee keer zo duur bijna maar met de Sigma ben ik ook zeer tevreden. Wat een gemak alles in één als je zo maar wat aan het fotograferen bent.

Lydia Martens 06-06-2011

Lens snel ontvangen. Een verkeerd besteld flitsvoetje moeiteloos kunnen retourneren.

naam2874 06-06-2011

Het artikel is snel geleverd. Er werd een duidelijke factuur per e-mail toegestuurd. Ik vind het een goede webshop.