Venema 11-08-2018 In de winkel gekocht

Goede ontvangst.

Mooie zaak, goede uitstraling vakkundig en vriendelijk geholpen. Alle tijd wordt er voor je genomen en moet je wachten dan is er koffie of thee.

Pat 11-08-2018 Via de website gekocht

Wat een bestelgemak en snelle levering

Canon EOS 80D DSLR + 18-135mm IS USM besteld via de webshop.
Perfect op de hoogte gehouden via e-mail over het verloop van de bestelling, track&trace code, pakbon en factuur etc.
En inderdaad de volgende dag in huis. Super.

Rinse 11-08-2018 Via de website gekocht

Supersnel

Supersnel bestellen en voor slechts € 1,99 extra nog dezelfde dag in huis. Daarbij kun je online direct zien wanneer ze bij je aan de deur zijn om af te leveren.

Bart 10-08-2018 Via de website gekocht

Tuut tuut, dat was snel!

Tafelstatief van Mandrotto besteld aan het einde van de middag. Volgende ochtend om half 10 afgeleverd. Snel!

Edwin 10-08-2018 Via de website gekocht

Eerlijk advies!

Op zoek naar een goede schermcalibratie en eigen onderzoek een goed advies gekregen van iemand met kennis van zaken. Niet de duurste werdt geadviseerd, maar de beste aankoop.

Kyona 10-08-2018 Via de website gekocht

Super snel bezorgd

Ik heb geen enkel probleem ondervonden tot dusver! Snelle bezorging, goede producten! Ik had een tripod voor mijn camera gekocht en een afstandsbediening. Had het de volgende dag in huis en het zijn allebei top producten als het om prijs/kwaliteit gaat is het een topper.

Richard Rombout 10-08-2018 In de winkel gekocht

Teleurstellende viewfinder

Heb de Canon G5X nu een week in bezit en heb mixed feelings. De foto's zijn niet te vergelijken met een spiegelreflex met name door het toch wat beperkte objectief. De mogelijkheid om in RAW (voor mij een pré) te fotograferen maakt veel goed en kan veel compenseren, maar de lens is nogal gevoelig voor tegenlicht en dat valt in post niet meer te corrigeren. Scherpte van de lens is goed genoeg voor normale afdrukformaten.
Grootste teleurstelling is echter de viewfinder. Deze is bij zonnige momenten onvoldoende helder en zelfs in de meeste heldere stand toch (veel) te donker. Juist voor die momenten wil je juist een viewfinder en dan blijkt de kantelbare display achterop zelfs helderder dan de viewfinder. Niet ok. Al met al overweeg ik de camera terug te brengen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 10-08-2018

Richard,

Fijn dat we elkaar even hebben kunnen spreken. Goed om te horen dat u over onze service en winkel tevreden bent. Het reviewen van een product kan op onze website bij het product zoals telefonisch aangegeven in ons gesprek.

Kieskeurig is echt bedoeld om de winkel op service en klantvriendelijkheid te beoordelen. We zijn erg benieuwd of dit dan nog een positief effect op uw cijfer zou hebben.

Richard 10-08-2018

Beste Cameranu, inderdaad een misverstand van mijn kant. Ik ben al jarenlang klant bij jullie en zeer tevreden over Cameranu. De wijze waarop ik mijn G5X kan omruilen voor een ander type dat beter aansluit bij mijn specifieke behoefte is hier een goed voorbeeld van. Mijn rapportcijfer voor cameranu is een 9. Ik wil dat graag voor jullie aanpassen, maar weet niet hoe.
Met vriendelijke groet, Richard

Debbie 09-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Super snelle levering, fijne producten, goed omschreven op de website. Goede update via mail over waar je pakketje is. Ik ga hier zeker weer bestellen.

Robert Makkinga 09-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige aftersales

Per ongelijk een product twee maal betaald, door twee verschillende personen. Één telefoontje om het uit te leggen en twee dagen later het bedrag terugbetaald gekregen. Echt top

K Heij 09-08-2018 Via de website gekocht

Tegenvallend

Voor de tweede keer verkeerd voorgelicht door de klantenservice. Nu betrof het een teleconverter (2.0x). Ik kreeg hem vlot toegestuurd. Uitgepakt ontdekte ik, dat er een rammeltje in zat. Opgebeld, omdat ik het niet vertrouwde. Moest hem terugsturen, omdat het niet hoorde. De volgende dag was ik in een fotozaak in Alkmaar en vroeg naar een teleconverter. Ik gaf hem dezelfde info als bij Camera.nu. Hij zei, dat een 2.0 converter niet verstandig zou zijn in combinatie met de spullen die ik had. Hij raadde mij een 1.4 aan. De verkoper zei direct, dat er een rammeltje in zou zitten en dat dit zo hoorde. Ik mocht hem thuis uitproberen en hij werkt prima. Grrrrr Camera.nu klantenservice... de know how laat te wensen over.

Officiele reactie van CameraNU.nl 20-08-2018

Beste Klaas,

Jammer dat we je hebben teleurgesteld met onze kennis, dat is niet wat je van ons zou mogen verwachten. We hebben al even telefonisch contact gehad, maar willen je ook langs deze weg onze excuses aanbieden.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

R.H. van den Berg 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, keurig verpakt!

Allereerst de prijs van de door mij aangekocht Netatmo artikelen. Die was wel erg scherp! Een erg vlotte levering en keurig verpakt. Nog niet in gebruik vanwege vakantie. Nog geen tijd gehad.

Henk van Nunen 09-08-2018 Via de website gekocht

Snel en veilig.

Cameranu.nl is mijn erg bevallen. Een duidelijke website met heel veel diepgaande uitleg over de producten en de toepassingen. Het heeft mijn erg geholpen bij het maken van mijn keuze. En na de bestelling wordt je voortdurend, maar niet hinderlijk, op de hoogte gehouden van de voortgang van je order en de levering.

Laura 09-08-2018 Via de website gekocht

Snel, fijne service en goede kwaliteit!

Goede service en erg snel bezorgd. Nette en fijne klantenservice. Ook de prijzen zijn prima. Ik bestel regelmatig op deze website en ik ben altijd tevreden. Top winkel!

Welschen 09-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

De producten worden compact en goed weergegeven. Toen ik nog 2 vragen had werden die dezelfde dag per email beantwoord. Maak je niet veel mee.

Ron 09-08-2018 Via de website gekocht

Prima service van Cameranu.nl

Goede service van bestelde Product
Overzichtelijke website
Snelle Levering van mijn bestelling
Dus zeer tevreden

Mesa 09-08-2018 Via de website gekocht

Super Service

De bestelling had ik supersnel in huis. Keurig verzorgd en veilig ingepakt. De site is overzichtelijk en alles is duidelijk en makkelijk.

Marnix 09-08-2018 Via de website gekocht

Goede levering en goed product

Cameranu is altijd klantvriendelijk, ook als er iets verkeerd gaat (wat altijd wel een keer gebeurd als je veel online koopt). Snelle levering en betrouwbaar.

LinS 09-08-2018 Via de website gekocht

Goede ervaring

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop bij cameranu.nl. Omdat het om een dure lens ging, ben ik blij dat het pakketje aangetekend werd verstuurd, zonder extra kosten. Snelle bezorging, dus helemaal tevreden!

Huib Verolme 09-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen

Nadat ik bij de bestelling een fout had gemaakt, werd dat na een telefoontje van mij heel goed opgelost

Petervanelly 09-08-2018 Via de website gekocht

Snel beschikbaar assortiment

Met een breed aanbod van kwaliteitsproducten en een snelle levering uit voorraad worden wensen snel vervuld en deugdelijk toegezonden.

Rob 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering product voor een scherpe prijs

Het Wacom tekentablet dat ik kocht was via cameranu.nl aanzienlijk goedkoper dan bij andere aanbieders. Verder alles wat je van een webshop wilt: duidelijke interface en snelle levering.

Eline 08-08-2018 Via de website gekocht

Goede prijzen en snelle levering!

Al eerder heb ik eens besteld bij Cameranu.nl en ik was op zoek naar een Wacom Cintiq. Hier was hij niet alleen zo goedkoop mogelijk maar kreeg ik de bestelling (ondanks dat het een groot, zwaar en niet alledaags product is) al een dag later. Ik ben erg tevreden over de service, prijzen en beschikbaarheid van de producten.

Joop Sens 08-08-2018 Via de website gekocht

goede service

ik had een vraag daar is correct en adequaat op gereageerd ik heb ze hierbij het advies gegeven dat het verstandig is om er een gebruiksaanwijzing bij te doen of een link naar betreffende gebruiksaanwijzing bij de aankoop te doen

Spikey 08-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, ruime keuze en goed betaalbaar.

De keuze waar je uit kan kiezen is ruim en een goeie prijs, en daarbij nog eens een snelle levering.

Harm 08-08-2018 Via de website gekocht

Prima tas die snel er was

Handige tas voor spiegelteflex. Met draagriem en kan ook om middel. Stevig materiaal, met handige vakjes voor batterij en oplader.

Maurits 08-08-2018 Via de website gekocht

Soepele afhandeling

Prima levering, een klein hobbeltje in de aflevering werd soepel opgelost door callcenter.

Beloftes worden nagekomen 08-08-2018 Via de website gekocht

Bestellen - leveren: alles keurig op tijd

Kan online in deze shop eigenlijk altijd wel alles vinden wat ik zoek. En anders is daar nog de chat-hulp die ook prima werk verricht. Geen loze antwoorden maar als men het niet zeker weet wordt dat eerst even nagevraagd.

Max van Dijk 08-08-2018 Via de website gekocht

Super winkel!!

Echt een super winkel!! Het fijne aan cameranu is de gastvrijheid en de super klantenservies. Een super snelle bezorging zorgt ervoor dat je de volgende dag gewoon keurig je product hebt. Als je altijd vragen hebt kun je altijd terecht via whatsapp en krijg je binnen een uur een keurig antwoord terug!!

André 08-08-2018 Via de website gekocht

Top shop!

Snelle levering, goed verpakt en redelijke prijs. Prima assortiment van producten die aansluiten bij mijn interesse. Mooie webshop

ASchoon 08-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Vorige week een systeem camera besteld. De beste prijs voor de camera waarbij er ook nog extra garantie en een extra accu werd aangeboden. De volgende dag de camera op kunnen halen. De extra accu bleek niet geleverd. Na een mailtje werd deze de volgende dag netjes thuis bezorgd. Goede en vriendelijke service, netjes opgelost en voor een goede prijs!

Jacob 08-08-2018 In de winkel gekocht
urk

Goed onderbouwde service

Altijd vriendelijk, allen goed verstand van zaken en nemen alle tijd voor jou, mocht je twijfels of geen verstand hebben van het product wat je zou willen aanschaffen. Ze geven ook aan wanneer je het product beter niet kunt kopen dat is ook fijn zodat je niet met iets thuis komt waar je later spijt van krijgt.

Henk 08-08-2018 Via de website gekocht

Geruime tijd geleden kocht ik in een kringloopwinkel voor een paar euro een Vanguard statief. Toen ik onlangs het statief wilde gebruiken om foto´s te maken van de maansverduistering merkte ik dat de handgrepen plakkerig waren geworden. Op internet gezocht of de handvaten los te koop waren, maar ik kon niets vinden. Mailtje gestuurd naar Cameranu met de vraag of ik de handvaten via hen kon bestellen. Ik had ook vermeld dat ik het statief in een kringloopwinkel had gekocht. Ik kreeg bericht terug dat ze navraag zouden doen bij de leverancier. Een paar dagen later kreeg ik een mailtje dat de leverancier de handvaten kostenloos naar Cameranu had gestuurd en dat ze (Cameranu) ze naar me zouden opsturen.
Even later kreeg ik een mailtje met track en trace code, de pakbon en een factuur met daarop handvaten 0,00 euro, verzendkosten 0,00 euro, totaal 0,00 euro. Geweldige service, Ik heb in de loop der tijd al diverse fotospullen bij hen gekocht en zal zeker ook een eventueel volgende aankoop bij Cameranu.nl doen.
Kortom, alle lof voor de leverancier en Cameranu.nl

DickD 08-08-2018 In de winkel gekocht

Perfect

Ben al jaren een tevreden klant van CameraNu en of de onderdelen nu via de webwinkel of in de shop op Urk zelf worden aangeschaft, de service is uitermate goed en correcte bediening in de shop door het personeel.

CW 08-08-2018 Via de website gekocht

Eerlijke service

Ik had een vraag over een goedkoper product dan het origineel en ik kreeg een heel eerlijk antwoord. Toch zat er een groot prijsverschil tussen beiden. Maar het duurdere werd me niet aangepraat.

Evi 08-08-2018 Via de website gekocht

Helemaal goed!

Mijn rugzak werd goed geleverd. De termijn was zoals aangegeven. Er waren geen extra verzendingskosten naar België. En alles was stevig verpakt.

aad 08-08-2018 Via de website gekocht

uitstekend

De webshop geeft duidelijke informatie. De levering werd uitgevoerd zoals beloofd: netjes en super snel.

Ruud 08-08-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Eenvoudig te bestellen. Snel thuis bezorgd. Tijdens het bestellen werd een combideal van extra accu, tasje en SD-kaart aangeboden. Hiervan gebruik gemaakt. Dat is klantgericht en meedenken!

Helena 08-08-2018 In de winkel gekocht

Goede uitleg.
Niet te lang dradig.
Proberen niet het duurste aan te smeren.
Niet hele lange wachttijden.
Vriendelijke verkopers.
Tot nu toe was alles altijd op voorraad.

Martinique 08-08-2018 Via de website gekocht

Bestelling, betaling, bevestiging, zending en levering is zeer voorspoedig en snel verlopen. Ik raad hen zeker aan.

Willem Rinkema 08-08-2018 In de winkel gekocht

Goede en snelle service!

In de winkel krijg je goede uitleg en geven ze je het juiste advies over de aankoop van het gekozen product.

Foto Bouma 08-08-2018 Via de website gekocht

Al jaren een zeer betrouwbare webshop!

Al meer dan 10 jaar bestel ik regelmatig online fotoapparatuur en accessoires bij Cameranu.nl. Zij bieden mij een perfecte service, een uitstekende en duidelijke online webshop met een up-to-date voorraadbeheer. Staat een artikel online op voorraad dan kun je ervan uitgaan dat je je bestelling snel in huis hebt.

Kom je er 's avonds achter dat je de volgende dag nog een essentieel artikel mist voor je fotoshoot, bestel dan voor 23.59 en de volgende dag is het in huis.

Ook twee of drie keer gebruik gemaakt van de reparatie en garantie afhandeling, dat werd allemaal netjes afgehandeld.

Kortom, super tevreden en een dikke thumbs-up voor dit bedrijf.

anita 08-08-2018 In de winkel gekocht

deskundig advies

uitgebreid assortiment, wordt goed doorgevraagd wat je wensen zijn en daarop wordt advies gegeven welke camera voor jou het beste is.
Ben zeer goed geholpen zowel bij camerakeuze en benodigdheden erbij. Zoals waar ik ga fotograferen, daar dan de juiste filters erbij.
Ben zeer tevreden over cameranu. Ik ben in staat om naar de winkel te gaan, maar ook handig dat je de producten online kan bestellen of al vast te bekijken en keuze te maken als je naar de winkel gaat.

Tamara 08-08-2018 Via de website gekocht

Zeer prettige ervaring!

Wij wilden onze zoon verrassen met een vlog camera voor zijn 8e verjaardag. Na wat zoekwerk waar de camera aan moet voldoen wist ik welke het zou gaan worden. Bij cameranu.nl bleek deze het voordeligst! De website was ook nog eens overzichtelijk en het bestellen ging makkelijk. Direct ontving ik een mail ter bevestiging en even later een mail dat het verzonden was. De camera had ik de volgende dag netjes verpakt in huis.

Mijn zoon was zo verrast, hij werd er stil van. Later zei hij dat dit zijn mooiste cadeau ooit was! Hij kan nu eindelijk een vlogger worden 😂.

Hij heeft van familie geld gekregen voor zijn verjaardag voor accessoires, deze gaan we zeker weer bij cameranu.nl bestellen!

Tineke Verheij 07-08-2018 Via de website gekocht

Het kan beter.

Ik heb de bestelling gedaan via de website. Dat werkt niet goed. Vanuit het winkelmandje terug gaat fout. Dus drie producten uit dezelfde lijn bestellen kost tijd. Het onderwerp "filters" bevat ook andere assesoires. Dit betekent steeds opnieuw zoeken. Ook mijn keuze om de bestelling te laten bezorgen via een afhaalpunt was niet mogelijk of is niet goed doorgekomen. Verder prima assortiment. Ik ben overigens niet tevreden over de bezorging van Post.nl . Ik ga jullie de winkel zeker aanbevelen, maar wel met eerdergenoemde kanttekening.

Officiele reactie van CameraNU.nl 10-08-2018

Tineke,

We hebben je na telefonisch kort gesproken te hebben even een mail gestuurd. We proberen zo het e.e.a uit te kunnen leggen.
We doen altijd ons best om de website up-to-date te houden met de juiste informatie. Helaas was dat hier dus niet helemaal gelukt.

We zien uit naar je reactie op ons mailtje.

daar wordt je door mensen behandeld als mens! 07-08-2018 In de winkel gekocht
Urk

hier vond ik wat ik zocht!

in de omschrijving kon ik vinden waar het objectief het meest geschikt voor was en waarom. wat ik nodig had vond ik op een gemakkelijke manier. overzichtelijk en snel terug te vinden om te vergelijken.

Jo 07-08-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending

Een LaCie Porsche Design P'9233 4TB USB 3.0 desktop harde schijf besteld en hem de volgende dag keurig en goed verpakt in huis. Omschrijving op de website duidelijk en afbeelding overeenkomstig het gekregen product. Prijstechnisch ook prima. En ook nog eens 2 jaar garantie. Voor ons een (web)winkel om terug te komen

Anita 07-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk en simpel te bestellen via de website. Goed en vlug geleverd in prima staat. Ben er zeer tevreden over.

B Masman 07-08-2018 Via de website gekocht

Het bestellen ging gemakkelijk om 20.00 uur besteld en de volgende dag in huis
De site is overzichtelijk

MarcK 07-08-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd!

Super goede service. Duidelijke website en zeer concurrerende prijzen. Ook handig dat je meteen de juiste accessoires mee kunt bestellen. Fantastisch snelle levering. Ik heb op zaterdagmorgen een camera gekocht en die werd zondagmiddag al geleverd. Dát verwacht je niet... Grote klasse!

Will Schouten 07-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke website. Simpel in bediening. Alles bij elkaar een fijne shop. Ik zou iedereen willen aanraden om eerst bij Cameranu.nl te gaan kijken.