Hanz 17-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Product was niet beschikbaar, waardoor ik moest wachten. Prijs op de website was even goedkoop als andere aanbieders, maar gezien ik betrouwbaarheid een belangrijke factor vindt, ben ik voor Cameranu.nl gegaan en het vertrouwen is niet voor niets geweest. Product was goed verpakt en netjes bezorgd. Wel was de bezorger een dag later dan aangegeven, maar dat is een probleem dat bij de bezorger ligt en niet bij Cameranu.nl.

Mw. Nadi 17-07-2018 Via de website gekocht

Super service!

Mijn pakket was de volgende dag afgeleverd zoals aangegeven, maar door mijn PostNL locatie zoek geraakt. Ondanks de vraag of mijn pakket überhaupt wel aangekomen zou zijn, ben ik goed te woord gestaan door personeel van CameraNu en boden zij mij een nieuwe lens aan zodat ik alsnog mijn bestelling zsm binnen zou krijgen.
Gelukkig was dit niet nodig omdat mijn pakket alsnog terecht was.

Roel 17-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service en vaak de aller goedkoopste

Ik bestel altijd bij Cameranu.nl omdat ze meestal de volgende dag kunnen leveren, ook al bestel je voor 12 uur 's nachts. De prijzen zijn goed en als het niet bevalt wordt er nooit moeilijk gedaan.

Wesley Hegge 17-07-2018 Via de website gekocht

Snelle, betrouwbare service!

Ik kan het iedereen aanraden bij Cameranu.nl een bestelling te plaatsen. De snelheid waarmee geleverd wordt, is ongekend. Het product wordt bovendien netjes afgeleverd.

Sandra 17-07-2018 Via de website gekocht

Wat een super fijne uitleg en informatie gekregen!

Ik vind de shop heel duidelijk en erg prettig zoeken naar de juiste spullen, vervolgens als je er niet uitkomt dan even een belletje en de mensen aan de telefoon helpen je graag verder met het bepalen van je keuze.

Cees 17-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering van het product wat ik besteld had.Het product voldoet aan de verwachting en was ook goed verpakt.Het product een APS-C sensor cleaning kit is goed voor het 10 reinigen van je sensor , de handleiding die er bij zit is voor het reinigen van een lens en de sensor (in het engels ).Op you tube staan vele filmpjes hoe het cleanen van je sensor gaat dus met dat erbij is het cleanen zelf goed te doen.

Er Stevens 17-07-2018 Via de website gekocht

Top service,!

Vanaf het eerste moment verliep alles zeer vlot en zonder de minste happening. Ook de bestelling via UPS was zeer vlot.

Tim 17-07-2018 Via de website gekocht

Aangenaam verrast

Na een korte zoekaktie op internet bij Cameranu terecht gekomen en gevonden wat ik zocht, een clip-on macro/groothoeklens voor smartphone/tablet. snelle afhandeling, snelle verzending en proper verpakt. De kwaliteit van het aangkochte product is 100% in orde en het gebruik is ook 100% ok.

Willem 16-07-2018 Via de website gekocht

Dits een gewéldig site ben supper tevrede

Super en geweldig winkel echt een aanrander voor alle mensen. Ben ook heel blij met deze winkel haal bijna ook al me camera spullen hier weg

Sonia 16-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering en goede producten. Een product voor mijn camera besteld. Deze werd snel geleverd bij een makkelijk ophaal punt in de buurt

Joan Mareille 16-07-2018 Via de website gekocht

De beste klantenservice!

Ik ben op jullie chat en telefonisch steeds zo goed geholpen! Wat een geweldig team van de klantenservice! Behulpzaam & vriendelijk. Ook de info die ik per email ontvang omtrend de bestelling is super!

Wilco 16-07-2018 Via de website gekocht

Juiste prijs en snelle levering!

Ik zocht lensfilters en na wat research kwam deze site als goedkoopste na voren. Snelle levering met goede updates over de verzendstatus. Ik zal hier vaker bestellen!

Walter Koopman 16-07-2018 In de winkel gekocht

Perfect geholpen, goede service

Ik heb voor CameraNu gekozen omdat:
1) De service is uitstekend, de helpdesk aan de telefoon of aan de balie in Urk
2) Geen gedoe met online formulieren invullen, gewoon direct 5 jaar garantie
3) Ruime keuze, een breed assortiment. voor bijna elke beurs is er wel een camera te scoren
4) Hoogste inruil voor uw "oude" camera's en objectieven van NL. (eigen ervaring)

frankie 16-07-2018 Via de website gekocht

Altijd top en snel

Goede spullen, top service, uitstekend verpakt, indien nodig geven geduldig en goed advies, echte toppers. Kan geen nadelen bedenken.

Klaus 16-07-2018 Via de website gekocht

Beter dan dit? Dat moet ik nog zien

Een webshop met wel 3 echte winkels, en dus ook 'echte' mensen. Da's wel fijn om te weten en dat merk je ook. Ik bestel wel vaker via hun zeer goede en overzichtelijke website. Na aankoop heb je onmiddellijk een bevestiging van je koop, en ook vele 'follow-ups'. Als je bestelling is ingepakt, klaar voor verzending, verzonden en ook ontvangen. De layout van de site en hoe je navigeert is zeer goed te noemen. De algehele klantbeleving is zeer goed. Hier kunnen velen een voor beeld aan nemen.

Het gemak waarmee je alles vindt is ronduit uitstekend. De prijzen zijn zeker ook absoluut goed!

De service is perfect, snel en mensen zijn professional en staan je kundig en vriendelijk te woord. Dat is wel een heel fijn gevoel.

Voor mij, als het camera's of toebehoren betreft, geen andere winkel. Dit is absolute top. Punt.

Olim 16-07-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar als altijd

Prima webshop met een ruim assortiment. Ik heb er al vaker artikelen besteld en deze zijn altijd netjes en op tijd geleverd.

JAlberts 16-07-2018 Via de website gekocht

Geen aanmerkingen

Ik heb gelukkig geen gebruik hoeven te maken van de service. Maar de levering was op tijd en het product voldeed aan de verwachtingen, precies zoals aangegeven op de website. Ik kreeg ook meteen een folder toegestuurd met leuke fotografie ideeën en tips, leuk!

Nick 16-07-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf met snelle levering!

ik heb heel wat producten in huis gehaald bij dit bedrijf! Snelle levering en een enorm grote voorraad.
Daarnaast is alles wat binnenkomt goed verpakt en dus nooit beschadiging o.i.d. getroffen.

Charlie 16-07-2018 Via de website gekocht

In degelijke doos en op afgesproken tijdstip geleverd

Omdat ik uit ervaring wist dat er een goede prijs wordt gehanteerd hoefde ik niet lang te zoeken. Daarbij is er een enorme keuze.

G. N. 16-07-2018 In de winkel gekocht

Verstandig advies!

Hebben mij geweldig geholpen en doen inzien dat de keuze die ik via internet gemaakt had toch niet verstandig was. Ben nu enorm blij met mijn camera en ga er tijd voor vrij maken om zo goed mogelijk de camera te gebruiken.

Lucien 16-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische kijker, snel geleverd, in perfecte staat.

Snelle service, goed contact, produkt voldoet 100% aan de gestelde eisen en volledig conform met de info op de website. Levering exact zoals beloofd en goed verpakt. Mijn tweede kijker bij deze verkoper en ook mijn tweede deal zonder problemen, dus ik blijf!

JvIren 16-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Helemaal Top!

Ondanks dat we op 5 km een camera winkel hebben voelen we ons beter thuis en welkom bij Camera Nu.
Vriendelijke en geduldige medewerkers en nog prima prijzen ook. Het is ff rijden maar dan heb je ook wat
En je kan je aangekochte artikelen gelijk testen in de Urker haven.

Geweldige lens voor een geweldige prijs! 16-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige lens voor een geweldige prijs!

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe lens voor mijn Nikon camera, toen ik dit koopje zag was ik meteen verkocht. De lens is netjes optijd geleverd, goed ingepakt en een super goede werking. Kortom niks om op aan de merken.

Aben 16-07-2018 Via de website gekocht

Goede informatie en bruikbaar advies.

De levering van de producten was volgens afspraak. Het advies door u gegeven resulteerde in een product waar ik al een tijdje naar op zoek was en waar ik nu onderwater betere resultaten ga krijgen.

Arthur 16-07-2018 Via de website gekocht

Prima service en uitleg

Ik heb via cameranu.nl een mooie lens besteld. Vooraf had ik wat vrasgen. Deze zijn prima beantwoord. Na de koop en voor de levering had ik ook wat vragen die vlot zijn beantwoord

Martijn 16-07-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Snel antwoord op vragen per mail en netjes de volgende dag geleverd! Goed advies en een scherpe prijs maken dit tot een prima winkel.

Henk 15-07-2018 Via de website gekocht

nachts dromen, volgende dag in huis

Duidelijke winkel, groots in keus. Doen wat ze beloven, ja, het is heus.
Uitzoeken en betalen, volgende dag in huis zonder het te halen.
Kan het een ieder aanbevelen, met cameranu sta je niet te beven.

Joost 15-07-2018 Via de website gekocht

Goede nazorg

Ik miste 2 onderdelen van een scanner. Cameranu heeft gewoon geregeld dat ik die kon bestellen. Normaal niet los leverbaar.

Paul Oudendijk 15-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en goede verpakking

De online shop is overzichtelijk en je weet onmiddellijk waar je aan toe bent. Prijzen zijn zeer concurerend .
De levering van de gekochte artikelen, accu's en oplader, werken uitstekend. Ook de snelle levering stel ik zeer op prijs. De garantie van 3 jaren op de gekochte artikelen spraken mij ook zeer goed aan.
Conclusie: een winkel die ik van harte aanbeveel.

Diny Jansen 15-07-2018 Via de website gekocht

Top winkel.

Eerst heb ik uitgebreid op de duidelijke site gekeken. Daarna gebeld en dat voelde heel serieus en betrouwbaar. Mijn vragen werden goed beantwoord en ik kreeg een duidelijk advies. Zo goed dat ik besloot om een camera bij Cameranu.nl te kopen en zoals beloofd was die de volgende dag in huis. En héél belangrijk: gekregen wat er was beloofd en mijn verwachtingen van het toestel komen uit. Dus TOP!

Steven 14-07-2018 Via de website gekocht

Helemaal Tevreden

Ik heb hier nu een aantal keren dingen besteld, ik ben een beginner en heb hier dus een paar basis-dingen weggehaald (statief, lens, afstandsbediening), alles ging helemaal volgens plan, ook de zelfde-dag-bezorging was helemaal super, ik zou deze winkel aan iedereen aanraden, ze hebben een enorm uitgebreid assortiment, fantastische service en hele lage prijzen.

Midi 14-07-2018 Via de website gekocht

Hoe snel wil je het hebben..

Super goeie service. Hoe snel wil je het hebben..lens besteld s’avonds rond 10 uur..de volgende dag om half 2 al bezorgd. Echt top! Handige chat service.

Johan Voorhorst 14-07-2018 Via de website gekocht

Super winkel en webshop

Cameranu.nl heeft een uitgebreide en heel duidelijke webshop waar alles goed te vinden is. Er is een duidelijke toelichting per product. Volgende dag al geleverd. Vakbekwame mensen en klantvriendelijk.

Piet_D7200 14-07-2018 Via de website gekocht

Goed georganiseerde webwinkel

De website is overzichtelijk en geeft duidelijke informatie en specificaties van de apparatuur. De levering is snel en de bestelde apparatuur wordt degelijk verpakt verzonden. Op veel producten geeft cameranu.nl 5 jaar garantie.

Marcel 14-07-2018 In de winkel gekocht

Goed, snel en betrouwbaar!

Al meerdere keren bestellingen geplaatst online en ook enkele keren in de winkel op Urk geweest. Zeer uitgebreid assortiment, kundige medewerkers en plezierig geholpen. Online bestellingen werden allemaal de volgende dag bezorgd en waren prima verpakt. Ik kan CameraNU.nl van harte aanbevelen!

Michelle 14-07-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel!

Er is maar één (web)winkel waar ik naar toe ga als ik iets nodig heb. Camernu heeft een breed assortiment, fijne website en goede service. Als ik iets niet kan vinden kan ik gemakkelijk chatten met de klantenservice of ik geef even een belletje. Ze helpen je goed op weg en ik heb altijd mijn gewenste spullen de volgende dag in huis!

Goofy 14-07-2018 Via de website gekocht

Snelle SErvice

Ben in Groningen naar de winkel zelf geweest en heb daarna nog verschillende artikelen on-line bestld.
Personeel is bijzonder vriendelijk, behulpzaam en op hun vakgebied goed onderlegd. On-line bestellingen worden vlot afgehandeld. Een echte aanrader!

Harry 14-07-2018 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor andere webwinkels

Na telefonisch contact mijn artikel makkelijk kunnen bestellen en dezelfde dag (was nodig) nog besteld.
Super.

Ferdi 14-07-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Ik schaf behoorlijk wat materiaal aan voor mijn fotografie en regelmatig bestel ik hierdoor bij cameranu.nl
Telefonisch zeer prettig advies: eerlijk en niet opdringerig. Onlinebestellingen worden heel snel geleverd: de volgende dag of zelfs dezelfde dag als je dat graag wilt. Super! Mijn Fujifilm batterij was goed beschermd en snel opgestuurd.

Andere prettige bijkomstigheden zijn: cashbacks worden direct bij producten vermeld, zodat je als consument hier niet zelf achteraan hoeft te gaan.
Batterijen, camera's, statieven en aankomende tijd misschien de Mirrorless camera's voor mij gaan absoluut besteld worden bij Cameranu.nl!

Anneke Rasenberg 14-07-2018 Via de website gekocht

Super service en keurig optijd

Snel geleverd en goed en veilig ingepakt. Fijn dat je op de hoogte gehouden wordt van waar je pakket is. Prima service, ik zou zeker nog een keer hier bestellen.

Gerkoops 13-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima service, had verschillende items besteld maar 1 was niet voorradig , 2 dagen later mailtje ontvangen dat alles compleet was en verstuurd zou worden, sneller kon het haast ook niet. Dus prima servis en goede communicatie.

Ian 13-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en mooie prijzen!

Ik ben zeer tevreden over deze website, ze hebben een zeer ruim assortiment van de nieuwste artikelen.

Ik zocht het pas geleden uitgebrachte artikel van Gopro de “performance chestmount” en gelukkig had Cameranu.nl dit artikel op voorraad. Waarbij andere websites dit artikel nog niet eens in hun assortiment hadden.

En ik krijg het nog eens dag later in huis. Dat noem ik nou een top service!

Nico Jekel 13-07-2018 In de winkel gekocht
Urk, vlakbij Gebr. van de Fant.

Ontzettend mooie Monopod

Deze monopod heeft de perfecte combinatie van transportlengte, maximale lengte, gewicht, gebruikersgemak, spike en rubbervoet, omkeerbare statiefschroef en natuurlijk de garantie van 6 jaar.

Ouwewaal 13-07-2018 Via de website gekocht

Middels de chat!!

Na eerder in de winkel geweest te zijn, nu bestelling geplaatst via webshop. Surfend door de shop één en ander gefilterd. Middels de chat zijn specifieke vragen beantwoordt en adviezen verkregen. Op basis hiervan een keuze gemaakt, heel blij mee!!

Jacintha Buskermolen 13-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

De levering van Cameranu.nl gaat altijd zo snel! Heb er inmiddels meerder malen iets besteld ( tja, zo'n camera blijft groeien) en nog nooit een klacht gehad. Ook een fijne samenwerking met de Canon Zomerpromotie. Ga zo door!

Tom 13-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

12:40, telefonisch besteld en nog dezelfde dag geleverd! Super snelle en vriendelijke service. Voorbeeld voor menig online shop. Aanrader voor iedereen die opzoek is na een camera

Stijn 13-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goede kwaliteit tas

'S avonds 23:00 uur besteld en 's ochtends in huis. Enorm snelle levering en erg goede rugzak met genoeg plekken voor de camera en accessoires. Zit erg comfortabel op de rug en heeft handige heupband.

Anke 13-07-2018 Via de website gekocht

's Avonds bestelling online geplaatst en netjes de volgende dag geleverd! Via de mail goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Hans 13-07-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Ik kwam camera.nu tegen op het net en hebt een klein plaatje besteld wat niet paste mail.heen en weet de.mensem hebben uit zich zelf de fabriek gebeld of er nog een in voorraad was idd dat is pas service in mijn ogen kan deze zaak niet meer stuk .

Ellen 13-07-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd!

Mooi snelle levering en een goede prijs voor de camera. Enige jammere is dat er bij de aangeraden pakketdeals geen combi gemaakt wordt met de tas die specifiek bij de camera hoort. We kwamen er achter dat camera.nu deze wel verkoopt nadat we hem al bij een ander besteld hadden. Niet zo slim van ze!