Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

as59 15-06-2011

eindelijk een bedrijf met goede video informatie

niks aansmeren maar luisteren naar de klant.
cameranu is voor mijn een perfect bedrijf en hoop hier ook in de toekomst zaken mee te kunnen doen.

X-BOX-X 15-06-2011

Ik heb al enige tijd ervaring met CameraNU. Heb om 20:00u een bestelling geplaatst en dit zou (indien besteld vóór 21:00u) de volgende werkdag binnen zijn. Zoals meerdere keren al meegemaakt komen ze deze afspraak niet na (duurde 3 werkdagen). Niet dat ze niet willen, maar de systemen zijn niet goed op elkaar afgestemd. Verder was levering 100% goed verpakt en was alles in perfecte staat.

joeghee 15-06-2011

Ik had eerst een fotokoffer gekocht die net te klein was. Ik kon deze na 2 weken alsnog retourneren. Alles is netjes en snel verrekend met mijn nieuwe (iets grotere) koffer. Klantenservice heeft mij netjes en snel telefonisch door het proces geloodst. Fijn!!!

Al met al, goede webshop, scherpe prijzen, snelle afhandeling en (indien nodig) een goede klantenservice! Bij mijn volgende aankoop ga ik zeker even bij CameraNu.nl kijken!

MarissieMissie 15-06-2011

Levertijd en levervoorwaarden waren uitstekend, belofte prima nagekomen (voor 21u besteld, vlg dag aangetekend geleverd op juiste adres.
Totale prijs product + korting bij extra accessoires voor mij een reden om te kiezen voor cameranu.nl

johnsonzelf 15-06-2011

eerste bestelling heb ik opgehaald, was goed
tweede bestelling heb ik laten bezorgen, was beter
accu- garantie gevalletje werd keurig netjes verzorgd
klasse

Paul0000 15-06-2011

Had acuut nieuwe batterijen nodig 's avonds en op CameraNU.nl kon ik nog diezelfde avond snel bestellen en werd het de volgende dag rond 12 uur al bezorgt op de camping in Zelhem waar ik verbleef.

Jonesy020 15-06-2011

Bestelling 8u 's avonds besteld, volgende dag 12u in huis. Alles verliep goed en soepel, totaal geen klachten, perfecte service!

camerafan 15-06-2011

Super website ! Zeer overzichtelijk . Alles is er makkelijk op te vinden .
Ook heel fijn .. alle informatie die bij de camera hoort , staat in mappen erbij vermeld zoals acties en combinatie voordeel .

Levering is geweldig ... vandaag besteld en betaald ? morgen ook echt in huis en niet 1 keer , maar tot nu toe alle keren dat we hier hebben besteld .

De spullen zijn altijd goed verzorgd verpakt en dankzij de mails
met * bestelling-bevestiging , betaling-bevestiging en verzend-
bevestiging met trackingcode is het duidelijk hoe het met de bestelling
gaat .

Naam343 15-06-2011

Zoals alle vorige bestellingen netjes verpakt netjes op tijd geleverd.
netjes geïnformeerd via de mail en met track en trace nummer van de transporteur

G. Epke 15-06-2011

Veel op voorraad (inclusief de wat minder gangbare assesoires), duidelijke en gemakkelijk navigeerbare website, prima prijzen, snelle levering en artikelen goed verpakt. Om deze redenen geen ervaring met after-sales, maar ik heb er desondanks alle vertrouwen in. Kortom: dit is een van de betere webshops.

Rick de g. 15-06-2011

Heb de tas gekocht omdat ik dagelijks mijn DSLR mee wil dragen. En wat een goede tas heb ik uitgezocht!
Buiten het feit dat je camera heel erg stevig en veilig zit past er ontzetten veel in het niet al te grote model tas. Slim ontworpen, comfortabel om te dragen. De bestelling deed ik na kantooruren, maar blijkbaar is CameraNU.nl ijverig en had ik de tas de volgende middag al in handen. Bedankt, top!

Justin1992 15-06-2011

Erg goede Service en producten altijd op tijd !

MariekeSmits 15-06-2011

Duidelijk, overzichtelijke website. Snelle levering.

BVisser 15-06-2011

Twee Nikon D3100's besteld (combo pack).
Goede prijs & hele snelle levering, volgende dag al in huis..TOP!

Martin van Es 15-06-2011

Zeer overzichtelijke website met voldoende zoekmogelijkheden.
Snelle levering, netjes verpakt.

jeanneteke 15-06-2011

Ik vond het super dat ik een A merk aanklikte en daarbij de tip kreeg dat er kwalitatief vergelijkbare artikelen zijn tegen een lagere prijs.
Er was mij niet duidelijk of er bij de remote al een batterij incl. was. Na een telefoontje naar Cameranu.nl, zonder wachttijd, was het me al snel duidelijk dat deze inbegrepen was.
De bestelling was de volgende dag al binnen.

A.C. Vos 15-06-2011

Alles is naar alle tevredenheid geleverd. Uitstekende service en levering. Als we weer een bestelling doen zal dat zeker bij jullie zijn!

Rob van Stigt 15-06-2011

Geen klachten, bestelling snel verwerkt en snel verzonden. Prima dus!

wendybuiter 15-06-2011

Prima camera, maakt erg mooie foto's. Lens is ook prima. Je bent als oriënterende consument snel geneigd te kijken en te zoeken naar wat nog beter is, professioneler en dus duurder en dit instapmodel camera (want zo wordt hij omschreven) ga je dan wellicht voorbij. Dat is jammer want hij is echt heel praktisch ingebruik. Je kunt automatische instellingen gebruiken, maar je kunt ook veel handmit instellen. Alles is erg duidelijk en je kunt ook snel aan de slag. Tot nu toe erg tevreden. Ook de levertijd en de prijs en keuzemogelijheden qua webshop (en ook omschrijving van het product) zijn erg duidelijk.

Elroy Wassink 15-06-2011

Geweldig snelle service!

Had gisteren rond 12 uur mijn Sony HDR-PJ50VE besteld en vandaag om 19 uur 's ochtends stond TNT al voor de deur.

Verder was hij uitermate goed verpakt wat ook wel moet voor zo'n dure camera, die overigens bij hun het goedkoopst was.

Al met al supergoed en supersnel.
Ik kan CameraNU.nl aan iedereen aanbevelen!

Miranda Res 15-06-2011

Duidelijke,overzichtelijke website.....
Met betrekking tot mijn tas, het staat goed omschreven,hoeveel ruimte er is voor je camera,lenzen etc.
Een keuze maken, uit de hoeveelheid soorten tassen, wordt zo makkelijk gemaakt.

AK2011 15-06-2011

Zeer snelle levering, kan bestelling zeer goed volgen via TNT. Goed verpakt.

Website Productlijst links niet geweldig overzichtelijk,voor verbetering vatbaar

arnoud30 15-06-2011

Ik heb al meerdere items besteld bij cameranu.
ruime keuze, beste prijs. snelle levering (ik woon in frankrijk,...na drie dagen is het meestal binnen ideaal)
snelle replys bij vragen per mail en vriendelijk aan de telefoon.

Scheeltje 15-06-2011

Een mooie webwinkel, erg gebruiksvriendelijk. Daarnaast hanteerd CameraNU scherpe prijzen en snelle service. Na mijn bestelling had ik het filter heel snel in huis, zodat ik ook er snel van kon genieten. Verzendkosten waren ook goed, geen hoge bedragen als het niet nodig is.

Oftewel een aanbeveling om er te winkelen en ik kom er zeker terug !

R.E Saris 15-06-2011

Vorige week de Casio EX-FH100 besteld bij cameranu.nl Deze webwinkel heeft het wel echt op voorraad !!! Eind van de middag besteld en betaald en echt de volgende dag nog netjes verpakt in huis !! Maken dus keurige de belofte waar zoals het hoort !!

mariekesdb 15-06-2011

Snelle service. Het product was de volgende dag in huis.

Rene Schoonderbeek 15-06-2011

Helaas had ik in de haast de verkeerde Flitser besteld. Geen probleem voor CameraNU.nl, ik kon het direct weer retour terugsturen. Omdat ik de juiste flitser binnen 2 dagen moest hebben kwam de zeer vriendelijke dame met een prima oplossing. Ik bestel op de website de juiste en CameraNU.nl zorgt ervoor dat ik het geld van het verkeerde artikel weer op mijn rekening krijg terug gestort. Ook via de mail wordt je perfect geïnformeerd over de status van levering of in dit geval het terugstorten van je geld. CameraNU.nl is voor mij een zeer betrouwbare winkel.

Ton de Mooij 14-06-2011

Prima voorlichting snelle service en afhandeling

Monique Peijnenburg 14-06-2011

Snelle levering, netjes verpakt, geen beschadigingen

petr57 14-06-2011

Bestelen en de informatie over de status van de bestelling verliep probleemloos. Mailtjes waren duidelijk en to the point.

ockhuijsen 14-06-2011

snelle levering en overzichtelijke site

Hilversummer 14-06-2011

De 7 voor de bestelling en levering komt eigenlijk niet voor rekening van CameraNu.nl, maar van postNL. Ondanks uw verzendopdracht "Aangetekend, handtekening retour" en de opmerking dat het artikel alleen aan mij mocht worden afgeleverd, is het bij de buren afgegeven. Gelukkig is het allemaal goed terecht gekomen, omdat wij een goede verstandhouding hebben met onze buren, maar het risico dat hierbij iets misgaat, is wel heel groot.

jan c j rodenburg 14-06-2011

snelle, heldere site, overzichtelijke winkel met geweldig, zeer deskundig personeel

a.m. Schraa 14-06-2011

Makkelijk te bestellen, snelle service en goed verpakt verzonden. Groot voordeel voor 21.00 bestellen dag erna in huis. helemaal top.

phlp 14-06-2011

Laagste prijs! Geen afleverkosten. Bestelling binnen beloofde termijn afgeleverd. Alles probleemloos en daardoor zeer tevreden.

Ben van Buiten 14-06-2011

Vorige week nav tv reclame gezocht naar de prijs.

Via website prijzen vergeleken en kwam zo bij Cameranu.nl terecht.

Camera besteld en betaald om even voor negen uur
's-avonds en meteen bevestiging ontvangen van bestelling. Volgene dag mail ontvangen over verzending en de dag erna keurig de camera thuis ontvangen.

Goede site en goede afhandeling. Ik ga vaker bij hun shopen via de site.

GA ZO DOOR!!!

pjager 14-06-2011

we hebben een verrekijker gekocht,snelle service,
hebben er al veel plezier aan beleefd.
ook hebben wij al meerdere mensen jullie site doorgegeven.

h. prins 14-06-2011

de info over het product was goed. het product was snel en correct geleverd

Achillesboo 14-06-2011

Prima website, laagste prijs en snelle levering.

Gerrit Film 14-06-2011

De site is overzichtelijk en gemakkelijk.
De aflevering was zelfs vlak na Hemelvaartsdag nog binnen een dag!!
Een product van de bestelling viel tegen.
Retoursturen ging eenvoudig mbv van formulier.
Ik heb het geld al terug.

Wim Camera 14-06-2011

Prima site. Het was een prijzige camera, dus afgehaald in winkel in Urk. Uitstekend geholpen.

Floortje_2009 14-06-2011

Goede prijs en zeer vlotte bestelling/levering. 's avonds laat besteld, volgende dag keurig geleverd. chapeau

Canonshotje 14-06-2011

Voldoende info, supersnelle aflevering.

Case63 14-06-2011

Vraag per mail correct beantwoord en na bestelling vlot geleverd.

Peter Brouwer de Koning 14-06-2011

Ik heb eerst per e-mail nagevraagd of de lens geschikt was voor mijn Nikon D40 em kreeg al zeer snel een reactie terug met de mededeling dat deze lens inderdaad geschikt is voor mijn toestel. Vervolgens besteld en de andere werkdag in huis. Perfecte service.

53wiel 14-06-2011

Een duidelijke website, gemakkelijk in gebruik. De levering is zoals aangegeven snel en accuraat.

mr Sony 14-06-2011

Goede website, directe bevestiging van de bestelling,
betaald met IDEAL, direct een mailtje dat de bestelling door TNT zou worden verzonden. Volgende ochtend weer een mailtje met het TNT trackingnummer,
om 14.00 uur aan huis bezorgd, goed verpakt.
Bestellen en aflevering binnnen 24uur.

Benno60 14-06-2011

Gebruikers vriendelijke duidelijke website. Genoeg info te vinden over het product dat je wilt aanschaffen. De levering is inderdaad voor 21.00 uur besteld de andere dag in huis. Perfect

R.Raijmakers 14-06-2011

Het door mij bestelde objectief werd de volgende dag al geleverd, volgens afspraak.

Epsonprintergebruiker 14-06-2011

Snelle, complete levering.
Duidelijke informatie op de site met handige zoekfunctie