Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dijkstram22 08-06-2011

De service van de webshop was prima. De levering was zoals aangegeven binnen 24uur binnen.

herman46 08-06-2011

Prima en correct voorgelicht, verschillen getoond en aan ons de keuze gelaten.
Zeer tevreden

Joop Best 08-06-2011

Snel,gemakelijk en dus betrouwbaar.

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van levering en hoe het product is afgeleverd.
Mocht ik nog eens wat willen bestellen in deze categorie zal ik CameraNU.nl zeker nog eens bezoeken.

Ronnie386 08-06-2011

Na mijn keuze op de website gemaakt te hebben, kon ik de producten reserveren en zodoende wist ik zeker dat de producten aanwezig waren bij aankomst in de winkel. Op de site is te zien of produkten ook daadwerkelijk op voorraad zijn en dat is een goed punt. Ook geeft deze winkel 2 jaar garantie op Apple producten ipv 1 jaar door Apple.

posco 08-06-2011

Voor aankoop had ik een vraag over a) de retail versus de reguliere uitvoering en b) waarom CameraNu.nl €100,- goedkoper was als de goedkoopste aanbieder op dat moment (tikfout of strakke prijs ?) Binnen een paar tellen werd de telefoon opgenomen, vraag aangehoord en zeer snel kwam het antwoord. Direct daarna product besteld, aflevering zoals aangegeven binnen 24 uur en aangetekend.

F.Tielemans 08-06-2011

volgende dag in huis , groot assortiment, makkelijke site

jac138. 08-06-2011

Alles ging precies zo als ik gewenst had.
Het ging nog sneller dan ik had verwacht zelfs.
En daar gaat het om.
Als de klant tevreden is op alle punten dan is het goed.
Dus niets veranderen als het goed is.

Vladimir29 08-06-2011

De fotocamera is gesteren voor 21 uur besteld en betaald met ideal en vandaag in de ochtend had ik hem al in handen. Uitstekende service!!!

C Vriens 08-06-2011

Overzichtelijke website, Bestelling geplaatst op dinsdag 12.00 betaald via ideal, e-mail binnen twee uur ontvangen dat de betaling binnen was, een paar uur later weer e-mail dat de bestelling was verzonden , en dat het pakket te volgen was via TNT. Woensdag had ik de camera om 14.00 binnen.Prima geregeld dus.

Eurekasrd 08-06-2011

dinsdagavond ca 8.45 uur besteld,volgende dag al in huis met alles erop en eraan. jullie komen na wat jullie beloven.

martine vv 08-06-2011

6,7
overzichtelijke website en snelle levering.

nikoba 08-06-2011

website is voor mij niet gemakkelijk leesbaar. ik zocht dit objectief en kon aanvankelijk alleen dit art. aanklikken met extra 's die ik niet wilde.

levering snel/ prima

Bert van der Meiden 08-06-2011

Vlot bestellen en vlot ontvangen.
Verder nog geen problemen ondervonden en daardoor cameraNu nog niet hoeven bellen en/of emailen.

ThdJ 08-06-2011

De bestel- en betaalprocedure is eenvoudig en de bestelling wordt suppersnel afgeleverd.

Wessel66 08-06-2011

Op dinsdag begin van de avond een lens besteld en de volgende ochtend voor 11 uur al aan huis afgeleverd.
Alleen als ze het zelf waren komen brengen was het misschien nog sneller geweest, maar deze levering is natuurlijk top!
Goed verpakt aangekomen, keurige afhandeling.
Zeer aan te bevelen!

Jos van Vogelpoel 08-06-2011

Zeer tevreden, na al meerdere aankopen gedaan te hebben, blijkt dat er snel geleverd wordt. Ook vind ik het belangrijk dat er telefonisch contact kan zijn, zonder lange wachttijden.

Whyman 08-06-2011

Scherpe prijzen, snelle levering en deskundig.

Madelon101 08-06-2011

Een mooi, klein, moderne camara. film kwaliteit is perfect. Als je in het donker gebruikt maakt van de ingebouwde lamp, fimt de camera ook nog mooi. Een juiste prijs/kwaliteit verhouding. Batterij is snel opgeladen en SD kaart werkt super snel. er zit standaard een usb kabeltje aan de camera. Ideaal, je kunt dat kabeltje dus nooit kwijtraken. De foto kwaliteit is ook prima. De camera filmt rustig en stabiel. Super handig in gebruik, je kunt hem zelfs instellen in de Nederlandse taal. Zeker een aanrader!!

karin1986 08-06-2011

nadat ik de bestelling had gedaan ging alles erg snel, de website was overzichtelijk. Aanvankelijk had ik problemen met betaling ( te weinig saldo op de gekozen rekening) kreeg ik 's avonds gelijk een mail met link om het nogmaals te proberen.
Super, vlot en simpel!

cisca44 08-06-2011

We hadden besloten welke camea we wilden en zochten op kieskeurig naar de verschillende prijzen. CameraNU was overduidelijkst de goedkoopste. Daarna was het prettig zoeken op CameraNU, dus snel besteld en snel en keurig ontvangen.
We zijn er heel blij mee!

Niek 2006 07-06-2011

Snelle en soepele orderverwerking en snelle levering ( volgens afspraak )

Jitske vw 07-06-2011

Omdat een telelens van een kennis had gekregen en daar een passende adapter bijzocht op mijn Panasonic fototoestel, heb ik tweemaal de maat foutief opgegeven, ook tweemaal een retourzending gekregen, waarna hij uiteindelijk paste.
Door de uitstekende telefonisch hulp van uw kantoor, en door de geduldige retourzendingen is het allemaal gelukt.
Nogmaals veel dank!

Stang 07-06-2011

Door verwarring op website vanwege niet doorgegane betaling per ongeluk twee keer besteld, maar goed opgelost door administratie; Snel geleverd; goede prijs; goede informatie met link naar producent.

Willem zuid 07-06-2011

Had via internet het verkeerde SD kaartje besteld.
Even gebeld en het werd allemaal zo geregeld.
Het teveel betaalde bedrag werd netjes teruggestoord.
Prettig om mee te werken.

G.Bakker 07-06-2011

- website is overzichtelijk en bevat alle benodigde informatie
- snelle levering
- snelle reactie op via email gestelde vragen

Peter 555 07-06-2011

website: prettig in gebruik, helder en met veel informatie
bestelling en levering: twee keer iets besteld, beide keren supersnel (binnen 24 uur) geleverd. Goede tot redelijk goede informatie over het verloop van de bestelling
after sales: een keer mee te maken gehad. Telefonisch goed bereikbaar. Na een foute doorverwijzing, in tweede instantie heel goed geholpen Pluim!

SimonPK 07-06-2011

Het maken van een account is een fluitje van een cent. De bestelling zelf kostte ook geen moeite. Ivm de Cashback op het objectief al met al een scherp geprijsde aanbieding.
De bezorging was zeer vlot, de volgende ochtend. Tot dusverre reed ik,als ik in de buurt was langs en kocht dan in de winkel. Zo kan het ook en het bevalt mij goed ook omdat de verzending kosteloos was.

van der Linde 07-06-2011

Ik heb mijn camera in Urk opgehaald.
zeer professioneel en entausiast geholpen!
De winkel vond ik echt verassend, wat ruime keuze er staat.
De winkel is zeker een bezoek waard.

Ina Meulman 07-06-2011

Zeer snelle levering, keurig verpakt.

Matthias Folmer 07-06-2011

Ik ben zeer tevreden over de ontvangst en verzending van mijn aankoop. Vriendelijk dank daarvoor.

B .J 07-06-2011

CameraNU.NL Heeft een hele goede prijs kwaliteits verhouding en hebben een zeer breed aanbod aan produkten.ik vind het top zaak kan hen van harte aanbevelen. J B

Tonius. Uden 07-06-2011

gewoon uitstekend, de site, de afhandeling. de after sales. Ga zo door

C M Media 07-06-2011

Na het bestellen volgende dag in huis. er waren problemen met mijn bank via ideal even gemailt over hoe of wat en binnen vijf minuten antwoord..
Super service.

Jean N. 07-06-2011

Makkelijke website. Overzichtelijk en doelgericht. Afhandeling en bezorging top. Telefonische informatie correct.
Al met al een TOP winkel.

Veronica89 07-06-2011

De site was zeer overzichtelijk en de prijzen erg aantrekkelijk!(Goedkoper kon ik de lens nergens krijgen).
Ook zeer snelle levering: voor 9 uur besteld, de volgende dag in huis.

Goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Jeroen Wouda 07-06-2011

Ruim assortiment voor een redelijke prijs. Bestelling snel geleverd en product was beter dan ik had verwacht.

Rubinered 07-06-2011

Probleemloos, snel en tot volle tevredenheid product besteld en geleverd gekregen.

HvL01 07-06-2011

Bestelling verliep makkelijk. Inderdaad voor 21.00 uur besteld nog de zelfde dag verzonden, dus een dag later in huis.
Keurig verpakt.

Hanssie66 07-06-2011

Canon 600d was nergens goedkoper dan hier. Camera was direct leverbaar en werd dan ook de volgende dag via TNT afgeleverd.

lx lx 07-06-2011

razendsnelle levering, goede prijs, mooi product

Anunciacao 07-06-2011

Website zou wat overzichtelijker kunnen.
Product werd volgende dag geleverd!

Dimitri Georganas 07-06-2011

Uitstekende prijs, goede omschrijving van het product, goede dienstverlening (wilde iets later geleverd wegens afwezigheid, hoefde niets uit te leggen), goede afronding, heldere factuur. Verder is de site, los van deze aankoop, prima vormgegeven, duidelijke productomschrijving, uitstekend assortiment.

havo65 07-06-2011

snelle en correcte levering en meteen en snel antwoord bij gestelde vraag

Reinout Smit 07-06-2011

Super snelle levering, om 20:30 besteld en de volgede dag om 11:00u al in m'n bezit. Dit was 1 van de redenen om voor cameranu.nl te kiezen. De prijs van de benodigde spullen was ook gewoon goed te noemen.

jess78 07-06-2011

CameraNU.nl levert prima producten tegen hele scherpe prijzen. Ik bestelde mijn Powershot op dinsdag om half 7 's avonds in de webshop en ik had hem de volgende ochtend 9 uur in mn bezit.

Aron Overgaauw 07-06-2011

Erg goede service door de duidelijkheid van de website en snelle levering. Geen moeilijkheid en maar een paar keer klikken om te bestellen. Echt een super website!

PrutsFM 07-06-2011

CameraNU biedt deskundig advies, een snelle levertijd en goede producten. Kortom: een bezoek op de website of in de winkel is een aanrader. Enig nadeel is wel dat als je naar de winkel toe gaat, dit niet op zaterdag moet doen. Door de drukte moet je dan lang wachten op advies.

Kiki de Wit 07-06-2011

Goede site, duidelijk en betaalbaar.
's avonds besteld de volgende dag in huis. Geweldig.
Ik ben er heel blij mee.

Sabrina19813 07-06-2011

Fijne en overzichtelijke website. Snelle afhandeling in de winkel waardoor ik na 10 minuten alweer buiten stond met de gekochte camera.

groen 1 07-06-2011

Supersnelle levering correct verpakt en alles uit voorraad,voor fotografie koop ik alles bij camera.nu