Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

C.M.Schneiders 20-06-2011

Ik heb al meerdere keren bij cameraNU.nl besteld. OOk telefonisch wordt ik correct behandeld ,met goede uitleg.
Het is voor mij de betrouwbaarste, goedkoopste
en daarom ga ik altijd rechtstreeks zonder andere site te raadplegen,naar CameraNu.nl

Jonas111 20-06-2011

Fantastische service en verzending. De volgende dag al binnen!

tevreden klant035 20-06-2011

supersnelle levering: 's avonds besteld, volgende dag in huis!

ron1918 20-06-2011

Cameru nu levert snel en is heel betrouwbaar. Soms mis ik hier en daar nog wel eens een beschrijving van losse producten die bij elkaar een set vormen. zoals bovenstaand. Neemt echter niet weg dat ik zeer tevreden ben.

Sprokholt 20-06-2011

Van het filter wat ik gekocht had zat er een soort klemring los , zodat het glas er mogelijk uit kon vallen.Geen probleem bij cameraNU.nl, ze stuurde me zo een nieuw filter !
Meestal wil je niet weten hoe de aftersales is, want dan is er iets niet goed, maar in dit geval weet ik dat ik er gerust op kan vertrouwen.

Bram Paardenkooper 20-06-2011

Had defect aan onlangs via CameraNu aangeschafte cameratas. Heb deze meegenomen en kon gelijk een andere uitzoeken.
Keurig, geen gedoe.

Volgende aankoop zo al gauw weer via cameraNu

Hans Pet 20-06-2011

De levering heeft 1 probleem, afspraak met TNT is niet te maken. Uiteindelijk ben ik na de dag van levering achter de auto aangereden en de flitser in ontvangst kunnen nemen om de volgende dag met vakantie te gaan.

Jorn Idzerda 20-06-2011

Superservice van Cameranu. Ik had een dode pixel waardoor ik de camera moest gaan ruilen. Geen probleem, er werd totaal niet moeilijk over gedaan. Hoewel ik absoluut cameranu een topwinkel vind, vond ik het wel jammer dat tussen de middag de klantenservice dicht is, en op zaterdagmiddag de hele winkel. Hier hou je geen rekening mee anno 2011.

Ernst A. 20-06-2011

De service en kennis waren voortreffelijk. We hebben er 2 verrekijkers gekocht en zijn erg tevreden.

Mark ten Bos 20-06-2011

Ik heb uitgebreid gezocht naar een winkel die deze appartuur verkocht, echter kwamen jullie er goed uit qua prijs en nevendiensten. (eigen koerier bv.)
Daarnaast krijg ik niets dan goede reacties over jullie support afdeling. (gelukkig nog niet nodig gehad)

steinklets 20-06-2011

snelle service en vriendelijk personeel. Aan de telefoon duidelijk antwoord en snel geholpen.

Jan van K 20-06-2011

Overzichtelijke website.
Snel, duidelijk en vriendelijk met beantwoorden van gestelde vragen.
Snelle levering.

Fred Palm 20-06-2011

Het navigeren op de webshop gaat erg soepel en de keuze in producten is meer dan compleet,wat ik zelf erg prettig vond was dat bij elk product een duidelijke en heldere uitleg gegeven wordt.Ik heb uiteraard voor deze aankoop ,,geshopt,, zowel in winkels als op internet maar het aanbod bij CameraNu was overweldigend en vrijdagmiddag besteld was ook echt zaterdagochtend in huis.Grote klasse.

Rombout Verschoor 19-06-2011

Op een snelle en goedkope manier een camera in huis!

The Maximum Bob 19-06-2011

Printer geselecteerd mbv web-sites. Hierna via Kieskeurig naar prijzen gekeken en naar de score van de winkel. Hierna naar de professionaliteit van de website gekeken. CameraNU.nl heeft alles waargemaakt!
Printer is top trouwens. Eerste wat opvalt dat het installeren gewoon werkt (Apple MacBook Pro en via kabel direct op m'n netwerk aangesloten) en dat ie super stil afdrukt. Hiervoor had ik een Canon i560. Beviel ook goed, maar ging kapot na 7 jaar. Voordeel van deze Epson is dat ie zowel wireless, als bedraad als usb kan.

adcrola 19-06-2011

Keurige snelle levering van mijn meerdere bestelde artikelen

Lucas2222 19-06-2011

Goeie website met Scherpe aanbiedingen en ook nog snelle levering wat wil je nog meer, reeds meerdere male bij Camera NU iets besteld en op gehaald in Urk.

fvalk 19-06-2011

De bestelling op pinkstermaandag geplaatst met een aantal variabelen (camera, lens, gps, filter, rugzak, afstandsbediening) additionele vraag gesteld op maandagavond, antwoord dinsdag vroeg en goederen afgeleverd dinsdagmiddag. Snel, efficient en accuraat.
Zeer tevreden

Remcone 19-06-2011

Scherp geprijst, overzichtelijke site, goede services!

ARF fotografie 19-06-2011

Goede voorraad, prijzen en levering is perfect.

jacquelien1968 19-06-2011

alles helemaal super en ook snel in huis alleen jammer dat ik silver had besteld en een goudkleurige had ontvangen.

runaest 19-06-2011

Mooie en een duidelijke website,prachtige winkel.
vlotte bediening en vriendelijk en kennis van zaken.

G. Manneveld 19-06-2011

Snelle service, netjes verpakt en tussentijdse updates die klopten

florisbijker 19-06-2011

Netjes en veilig ingepakt en binnen een paar dagen binnen, ondanks Pinkster weekend. Handige Nederlandse handleiding nog los bijgevoegd, dus ik ben erg tevreden.

M. Hajiahmadi 19-06-2011

Excellent design for your website. And the most important thing is your prices, they are quit cheaper than other webshops. I hope the purchased camera works for me for a long time!

artivo 19-06-2011

Snelle levering, werd keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

freddievtb 19-06-2011

Snel geleverd, goed verpakt. duidelijke info online

digi-johan 19-06-2011

kennis van zaken, goed advies, goede prijs

Huib Moelker 19-06-2011

prima service zowel op de website als in de winkel. Geduldig en behulpzaam personeel, aanrader

wouterdaemen 19-06-2011

Prima overzichtelijke site. Scherpe prijzen en keurige levering.

Janny46 19-06-2011

bestelling ging vlot, levering vlot, goed op de hoogte gehouden van de voortgang

Mulder777 19-06-2011

Op donderdagavond na 21.00 uur besteld, op vrijdag de levering onderweg en zaterdag aan het begin van de middag keurig verpakt afgeleverd.

Judami 19-06-2011

Snelle levering en mogelijkheid van volgen opdracht. Prima site!

Idemaatje 19-06-2011

Vooral jullie nazorg is een goede service richting klant. Je besteld wat en jullie houden de klant goed op de hoogte wat er met de bestelling gebeurd. Kweekt vertrouwen. Super. En nog bedankt voor de snelle service.

Lilianh1 18-06-2011

Ik had een goed gevoel over de aankoop en het is gelukkig uitgekomen. Zeer tevreden!

H.kroeskop 18-06-2011

Binnen 1 dag had ik de camara, heel geweldig zo snel.

Marten104 18-06-2011

Bij deze aankoop liep alles gesmeerd. Dus valt er niets anders dan te concluderen dat alles prima was. Bij mijn vorige aankoop via CameraNu.nl moest het product worden teruggezonden vanwege een mankement. Dan komt het er op aan of er goede service wordt verleend. En dat was ook het geval. Zowel telefonische bereikbaarheid als de verdere verwerking ging probleemloos.

Klant06-2011 18-06-2011

Alles ging prima maar duurde toch net een dag langer dan vantevoren aangegeven.

Ries v Poppel 18-06-2011

Website goed in orde en overzichtelijk, en klantvriendelijk.

Michael1959 18-06-2011

Duidelijke en overzichtelijke website en aanschafprocedure. Keurige berichtgeving over aflevering. Nette service omtrent mogelijke verzekering voor de camera.

philips2011 18-06-2011

snelle afhandeling dito levering. Aantebevelen!!!

Kanaka 18-06-2011

Klantvriendelijk, goede informatie en uitleg bij aankoop van een product.

Edwin_abcd 18-06-2011

Ik heb 2x aankopen gedaan, de eerste keer op de webshop gekeken, toen gebeld of het zeker was dat ik het kon afhalen en er voorraad was en zelf opgehaald na in de winkel nog wat advies gevraagd te hebben. De tweede keer via de webshop bestelt en laten bezorgen na betaling via Ideal.
Zeer goede hulp in de winkel die goed bereikbaar is met goede parkeergelegenheid. Webshop is overzichtelijk en het assortiment is zeer ruim waarbij veel op voorraad is. Levering op de aangegeven dag. Ik kan deze zaak aanbevelen.
After sales niet nodig gehad.

Pieterke1978 18-06-2011

Goede voorraad indicatie, en snelle nette levering.
Gewoon goed geen toestanden.

Artee 18-06-2011

snelle verzending en goede omschrijving van produkt

Rob de Louw 18-06-2011

De webshop maakt een nette rustige indruk, ondanks de grote hoeveelheid produkten die wordt aangeboden. Het is redelijk eenvoudig om een bepaald produkt op te zoeken. De bestelprocedure verloopt soepel en zonder hapren. Er worden meerdere betaalmogelijkheden aangeboden, zodat on-line bestellen hier geen probleem op hoeft te leveren. Leveringsbelofte wordt gehouden en is voorzien van de benodigde documenten/beschrijving voor eventuele klachtensituaties.
Al met al een webwinkel waar je met een gerust hart naar terug kunt keren.

groepie 18-06-2011

Ik ben op alle punten zeer tevreden over deze webshop!
Kan geen negatieve punten bedenken.....zelfs de prijs van de camera viel me mee!

Knoffelhuisie 18-06-2011

Ik was vorige week voor het erst in de winkel op Urk en ben echt perfect geholpen. Alle tijd werd genomen om alles uit te zoeken. Hele vriendelijke behandeling. Ook via de webshop verloopt alles heel ordelijk.

mnalmere 18-06-2011

Wilde na een geplaatste bestelling er later nog wat bij hebben. Service afd gebeld. Zij heeft geregeld dat het er nog kon, ondanks dat de eerdere bestelling al bijna ingepakt was. Dit scheelde dus extra bezorgkosten. Flexibele opstelling en snelle communicatie.

R.Couteaux 18-06-2011

Bestelling was binnen een minuut geregeld voor dezelfde prijs alswaar Adobe mij probeerde te doen geloven dat hier € 100.00 korting op zat en ik al drie weken aan het wachten was en nog steeds niks geleverd had gekregen.

De volgende dag om 9.30 uur werd door jullie al bezorgd, SUPER!!!
Ik ben erg tevreden over jullie website en de service.
COMPLIMENTEN.