Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

zesender 17-06-2011

Prima service zowel in de winkel als door de afdeling after sales

KlaasP 17-06-2011

Omdat ik snel een scanner nodig, heb ik gezocht naar een webshop die snel leverde. CameraNu voor de zekerheid even gebeld op vrijdag middag, waar men mij bevestigede dat het apparaat op voorraad was en inderdaad de volgende dag (zaterdag) geleverd kon worden. (Diverse andere shops leveren niet op zaterdag). Apparaat conform informatie op zaterdag morgen afgeleverd door TNT. Klasse!

Jodeuchevoo 17-06-2011

Was verbaasd over de snelle levering.
Tamron lens voor Nikon canmera presteerd zeer goed.Tot nu toe zeer tevreden.
Service van CameraNU.nl is een voorbeeld voor allen.Nadat ik per abuis de lens met een verkeerde vatting had besteld , kon ik de dag van levering al terecht om de lens te ruilen voor lens met Nikon vatting.Notabene 5 jaar garantie op de lens.Dat wil dus zeggen dat Tamron ervan overtuigd is een goed product in de markt te hebben gezet.Vibratiereductie werkt voortreffelijk, resultaat is zeer goed te zien in het zoekerbeeld.Scherpte uitstekend.Tot nu niets dan lof.

Kaatje64 17-06-2011

's-Avonds om half 8 besteld en de volgende dag al in huis. Top!!

A.Prinsen 17-06-2011

Sigma AF 70-300mm f/4.0-5.6 DG OS Canon gekocht. Vrijdag aan het eind van de middag besteld.
En zaterdag morgen al in huis.
En qwa kosten goedkoper dan bij andere leveranciers
Super wat een service & klant vriendelijkheid!
Echt een aanrader!

Autobedrijf 17-06-2011

Website is overzichtelijk en geeft voldoende informatie over het product.
Tijdens de bestelling voldoende ruimte c.q. mogelijkheden om te overwegen welke product het beste geschikt is om te kiezen en te bestellen.
Nadat de keuze is gemaakt is tijdens het invoeren van de betaal gegevens de verwerking vlot.
Bestelling en levering wordt daarna volgens afspraak afgeleverd.
Daarna wordt via de e-mail op een prettige wijze geinformeerd naar de levering

Marri3 17-06-2011

Vrijdagmiddag besteld, via iDeal betaald, (maandag was 2e pinksterdag, vandaar waarschijnlijk wat later) op woensdagmiddag per PostNL afgeleverd. Wel was het doosje, verzonden in airkraft envelop, platgedrukt, maar werkt gelukkig gewoon. Misschien toch wat steviger verpakkingsmateriaal gebruiken voor klein electronisch materiaal.

Peter Maurits 17-06-2011

Op vrijdag voor 21.00 besteld en op zaterdag om 10.00 uur werd de lens al bezorgd. Prima ingepakt. De lens was bij Camera.Nu.nl ook verreweg het goedkoopst. Prima internetshop dus!

P. Jacobs 17-06-2011

Duidelijke website met goede beschrijving van het artikel. Goede prijs, en snelle levering.

naam1125 17-06-2011

Fijn dat ik een camera in combinatie met een extra accu en sd kaart voor een leuke prijs kon bestellen. Tevens was de bestelling de volgende dag binnen.

Henk Ten Brink 17-06-2011

Cameranu.nl is een zaak die vrijwel alles op voorraad heeft, goed geprijst is, en een snelle en goede levering.
Bij bezoek aan de winkel wordt er ook veel aandacht aan de klant besteed, en wordt er op professionele wijze alles toegelicht indien nodig.
Ook op emails wordt adequaat gereageerd,evnals op telefonische vragen.
De site is bijzonder goed overzichtelijk, en alle producten zijn makkelijk te vinden, met de nodige ruime info over het betreffende product.
Mijn persoonlijke ervaring is dan ook dat Cameranu.nl een regelrechte topzaak is.
Vijf sterren voor hun !!.

Evelyne Houben 17-06-2011

Deze week op 14 juni iets besteld, op 15 juni 2 artikelen besteld en op 16 juni om 19.00 uur bij CameraNu inktcartridges en een micro sd-kaart besteld. En wat hebben wij vandaag (17 juni) als eerste binnen? Juist de bestelling van CameraNu om 12.45 uur. Hulde!! Supersnel, goed verpakt!

Kees-K 17-06-2011

Topshop! duidelijk, wat je zoekt is snel te vinden, prijs vergeleken met andere aanbieders en cameranu.nl is duidelijk voordeliger. Bestelling en levering verlopen soepel en snel.

ASP64 17-06-2011

Snelle levering, keurig verpakt, helemaal toppie

Silvia Pisters 17-06-2011

Vorig week dit compactcameraatje besteld en de volgende dag had ik hem al in huis. De voldoet helemaal aan mijn wensen, klein genoeg voor in mijn handtas of broekzak en genoeg megapixels en functionaliteiten om alles mee te kunnen.

Ik heb vooruitbetaald met ideal, kreeg keurig de bevestiging in mijn mail en een papieren rekening in de doos. Helemaal niks op aan te merken dus.

Bescal 17-06-2011

- Goedkoopste leverancier
- Een paar minuten na "sluitingstijd" besteld en toch de volgende dag afgeleverd. Klasse!

supermarked 17-06-2011

Van te voren telefonisch goed geholpen. En daarna de bestelling erg snel bezorgd. Perfect!

RJ1977 17-06-2011

Na het vergelijken van diverse sites kwam ik op CameraNU, waar prijzen goed waren, beschrijvingen goed en de service zeer snel en efficient was. De camera had ik binnen 15 uur thuis liggen

senna446 17-06-2011

Canon powershot gekocht,duidelijke site zeer snelle levering voor goede prijs!

Brendo v.d Stadt 17-06-2011

Via de duidelijke website mijn camera besteld en die werd de volgende dag al bezorgd.
Dat vind ik een prima service.

Daniel Wenzel Fotografie 16-06-2011

Uitstekende website, de zoekmachine werkt goed, de site is overzichtelijk en CameraNu biedt een zeer ruim assortiment aan en ook nog voor concurrerende prijzen.

Levering van de goederen waren mooi op tijd en binnen de gestelde termijn. De goederen in goede orde ontvangen. Voor mij een blijvertje!!

RobvdP99 16-06-2011

Prime en duidelijke web-site.
Bestelling kon direct worden opgehaald, en in de winkel kon de bestelling zonder problemen worden gewijzigd. (toch maar een ander geheugenkaartje genomen..)

Ben Bergsma 16-06-2011

Het gaat allemaal reuze plezierig. De site is goed bereikbaar. De bevestiging van het bestelde staat direct, voor je controle, op je site. Dus helemaal geen nazorg omtrent vergissingen of verkeerde bestelde artikelen. Mocht dat onverhoopt wel het geval zijn dan is alles nog corrigeerbaar voordat het bedrijf tot verzending over kan gaan, aangezien de bevestiging direct op je PC staat.

Tantowi 16-06-2011

Goed werkende en zeer overzichtelijke webshop met veel informatie bij de produkten.
Maken hun beloofte waar: Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis!
Voor het artikel dat ik gekocht heb was dit de goedkoopste webshop.

Martin0299 16-06-2011

prima en snelle service. Ik had een zaterdagochtend besteed om bij twee grote fotozaken een beschermplaatje te kopen. MEnsen achter de balie wisten niet welk plastic plaatje voorde D300 nodig is. Na lang zoeken kwam een zaak met een mogelijke oplossing, die moest ik dan maar proberen. Ruilen als het niet goed is? nee daar begonnen ze niet aan.
Dus naar de site van CameraNu. Ik had daar een jaar terug een nikon lens gekocht, alles perfect geregeld. nu dus ook weer. Gelijk maar twee kapjes bestelt en de volgende werkdag in huis. Klasse!

Willemienski 16-06-2011

CameraNu.nl is een professionele winkel waar je zowel fysiek in de winkel, per telefoon of via internet uitstekend te woord wordt gestaan en de juiste adviezen kunt verwachten. Het assortiment is ook breed en ruim, dus je vindt er eigenlijk altijd wel wat je zoekt.... en meer. Oja, en betrouwbaar.

Bart Molenaers 16-06-2011

CameraNu.nl heeft een duidelijke site met veel en correcte info.
Ik kreeg snel antwoorden op mijn gestelde vragen via mail.
Zeer snelle levering, zelf met overschrijving via bank (netbanking).
Voor mij één van de betere internetshops om met vertrouwen te kopen.

Roly3006 16-06-2011

Uitstekende webste; snelle, zorgvuldige levering, goede informatie over verzenden en de controle daarop

nickylovepatrick 16-06-2011

Via een ervaren fotokenniser met jullie winkel in contact gekomen. Zeer tevreden over jullie winkel. Een compleet pakket gekocht zodat je niet nog extra kosten heb. Zeer fijn dat dit bij jullie mogelijk is. Ik heb al veel plezier van mijn camera gehad binnen een aantal dagen zo'n 300 foto's gemaakt en zijn allen erg mooi.

J. Verloop 16-06-2011

produkt was goed te vinden, bestelling en levering verliep correct en snel

mcbrt 16-06-2011

Bij andere webshops hogere prijs en niet voorradig.
Binnen een dag na de bestelling door de Post afgeleverd.
Prachtige lens voor uitstekende prijs!

Kitte 16-06-2011

Snelle service, prijs is mooi en volgens mij was deze lens (standaard lens van de Nikon D60) bij jullie het goedkoopste. Helemaal tevreden!

Toine48 16-06-2011

Na eerst een verkeerde zending bezorgd te hebben gekregen is alles toch goed gekomen.
Ik vond het keurig van Cameranu dat ik gebeld werd over hoe de stand van zakenb was en dat de juiste zending mij toegestuurd zou worden.

pedro6367 16-06-2011

snelle afhandeling de produkten voldeden in zijn geheeel aan mijn verwachtingen

Koos Lanting 16-06-2011

Supersnelle bezorging echt binnen 24 uur. Ideaal als je de website kan vertrouwen met het gene wat in voorraad is.

Wim van Wel 16-06-2011

Een aanvullende vraag werd snel beantwoord en vervolgens had ik de volgende ochtend het produkt in huis.
Dit noem ik nog eens prettig winkelen!

Monique1212 16-06-2011

3 Hama UV filters besteld via internet. Inderdaad: voor 21.00 uur besteld, de dag erna in huis.

Filters voldeden niet aan wensen, dus contact opgenomen via e-mail. Binnen 24 uur bericht retour met duidelijke aanwijzingen hoe te handelen en toezegging dat het aankoopbedrag wordt teruggeschreven op mijn rekening.

Inmiddels nieuwe filters (B+W) filters gekocht en ook nu weer: op werkdagen voor 21 uur besteld, de dag erna in huis.

Super service!

Dank hiervoor :)

vrecom 16-06-2011

Duidelijke website met goed specificaties. Levering snel en correct.

Jasper023 16-06-2011

Om 20.30 uur bestelling gedaan, camera volgende dag om 14.00 uur in huis!

Peter2012 16-06-2011

Laat besteld, zelf een fout met betalen gemaakt en door de hulp van CAMERANU had ik toch de volgende ochtend de scanner inhuis. HULDE!

JTASS 16-06-2011

Prima winkel, goed assortiment, deskundig personeel, goeie bereikbaarheid.

Eric Franckx 16-06-2011

Super service;
's maandagsavond besteld via de webshop,
en donderdagnamiddag aan m'n deur afgeleverd

kreeg ondertussen ook m'n factuur toegemaild, en een bevestiging dat m'n betaling goed werd ontvangen + verstuurd

what more can you want?

TOP!

Onno Faber 16-06-2011

De levering was netjes op tijd (voor 21:00 besteld volgende dag leveren) alleen was ik zelf niet thuis...dus de volgende dag geleverd. Prijs goed, product goed en levering goed!

Een Service gevalletje heb ik nog niet hoeven ervaren, dus daar heb ik nog geen mening over.

Loek1950 16-06-2011

Overzichtelijke site met makkelijke keuzemogelijkheden. Snelle levering en al in een eerder geval (reparatie van een fototoestel) zeer vlotte service.

H3nri 16-06-2011

Overzichtelijk, scherp geprijsd en snelle levering.

Lin810 16-06-2011

Makkelijk te bestellen. Camera was de volgende dag al in huis

mark welagen 16-06-2011

Snel en betrouwbaar twee camera's besteld in twee weken tijd binnen 24 uur in huis perfekt.

lindabre 16-06-2011

wederom was cameranu heel snel met leveren. en de service is uitstekend. Je wordt bijzonder vriendelijk te woord gestaan. Volgende keer koop ik weer bij cameranu

wes79 16-06-2011

had deze bestelling erg snel nodig; 's avonds om 20.30u besteld en de volgende dag om 8.45u in huis! Zeer tevreden dus...:-)

Sabine11 16-06-2011

Duidelijke informatie op de site maar door mijn twijfel heb ik ook nog gebeld naar de klantenservice en ben daar prima geholpen. De camera was de volgende dag in mijn bezit en bevalt ontzettnd goed.