Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tiemen39 25-06-2011

Spullen zijn in goede orde ontvangen. Prijs uitstekend. Nergens goedkoper gevonden.

Doofenschmirtz 24-06-2011

Zelden zo goede uitleg gehad over de voor- en nadelen van verschillende producten.

rayschruij 24-06-2011

Super snel.
's avonds besteld andere ochtend bezorgd.
Grandioos.

ChrisJ89 24-06-2011

Overzichtelijk en een ruim aanbod. Een dag na bestelling geleverd. Na het melden van een defect aan een product, werd direct een nieuwe toegestuurd. Sneller en beter kan niet! Top!

CVer2001 24-06-2011

Ik wist al heel lang dat ik deze camera wilde, maar helaas overal uitverkocht. Toen de camera voor een redelijke prijs op de site stond heb ik deze gelijk besteld en daarna gelijk ontvangen. Geweldige snelle service.
Wat betreft de camera die ken ik al en is gewoon goed.

Rob vd Ark 24-06-2011

De camera werd werkelijk de volgende dag bezorgd terwijl ik mijn bestelling ruim over 21.00 heb geplaatst. Mijn komplimenten en Camera.nu was ook nog eens echt de laagst geprijst. Bedankt.

Bobedam 24-06-2011

De aanvankelijke aanbieding van Adobe Lightroom, stond na een dag opeens niet meer op de website.
Een berichtje per e-mail was voldoende om dat te herstellen (technische fout).

De informatie over het op voorraad zijn werd buitengewoon nauwkeurig bijgehouden.

Bob42 24-06-2011

Ik heb hier al meer spullen gekocht, die steeds prompt worden verstuurd met een directe link in de bevestigingsmail naaar de tracking en tracing site van Post.
Al met al een prima bedrijf om via Internet te bestellen.

Fam. van der Deijl 24-06-2011

Perfecte website, perfecte afhandeling bestelling en perfecte levering!
Vrijdagavond besteld, zaterdagmorgen in huis.

Petje af voor deze organisatie.

m.j.vandoesburg 24-06-2011

Bestelling snel en correct in huis. Kortom prima.
Website is duidelijk.

Ria H. 24-06-2011

Duidelijke site.
Staat op wat je wilt weten. Geen verzendkosten.

Snelle levering.
Mail wordt snel beantwoord

Zal hier zo weer kopen en aanraden aan mijn vrienden

Theijssen 24-06-2011

Mijn eerste ervaring met de webshop van Camera.nu, was meteen een goede.
Zoals iedereen wel doet, zoek je naar een sterke prijsconcurerende webshop, die een vertrouwde naam heeft opgebouwd.
Dat was voor mij de reden dat ik met Camera.nu in zee ging.
Dat mijn keuze terecht was, bleek later.
Een zeer snelle levering van de flitser, en wel zo snel dat ik toch nog verrast was.
Mijn goede keuze werd nogmaals bevestigd.
De flitser vertoonde gebreken, en ik besloot contact op te nemen met Camera.nu.
Zeer snel was er een reactie van Camera.Nu zijde, en kreeg meteen een duidelijke omschrijving van wat er moest gebeuren om de flitser retour te sturen. Gratis !!
Nadat de flitser bij Camera.Nu was aangekomen, werd er meteen een geheel nieuwe flitser naar mij toegestuurd, en die was wederom snel op mijn adres geleverd.
Voor mij is het vertrouwen in Camera.Nu tot 100% gegroeid, en ik zal zeker in de toekomst met hen zaken doen.

Jackdaw 24-06-2011

De bestelling werd de volgende dag al afgeleverd en was netjes verpakt. Urk is niet echt een centrale plaats of in de buurt maar wel goed dat er een fysieke winkel is. Door de goede leverservice maakt het niet uit dat er maar een winkel is.

Lindsay C 24-06-2011

Heldere website en scherpe prijzen! De levering heeft ook plaatsgevonden binnen de levertijd.

CJ.Pastijn 24-06-2011

snelle afhandeling goede service battery was overbodig dus is die retour geen probleem geld snel terug gestort
ga zo door.

ThereseHeemskerk 24-06-2011

De bestelde producten waren snel in huis en we kregen goed informatie over de stand van zaken

jdevries.huizen 24-06-2011

een zeer overzichtelijke, mooi ingerichte winkel met deskundig en vriendelijk personeel

Ab Schuurhuis 24-06-2011

Goede website, eenvoudig bestellen, eenvoudig betalen en snelle bevestiging van bestelling.
Levering reeds volgende dag.

Makedonec 24-06-2011

Uitstekende sales en after sale diensten ! Alle respect, en Groeten aan iedereen bij Camera nu,

Frank en Petra 24-06-2011

Prima webshop! Snelle levering (al na 1 dag). Alles was keurig en compleet verpakt.

Mike Linthout 24-06-2011

Tevredenheid OK. Ik had echter verwacht dat er bij het package deal een externe oplader voor de accu zou zitten. Dit is op de site niet helemaal duidelijk.

suurtje63 24-06-2011

zeer overzichtelijke website, zeer scherpe prijs, snelle levering

Thomas2123456 24-06-2011

Als er op hun website te lezen staat "in voorraad", dan hebben ze het ook in hun eigen stock. De leveringen verlopen zeer vlot en je krijgt feedback bij elk deelproces van de aankoop. Super-ervaring!

Mir24 24-06-2011

Veel goedkoper als andere sites.
Snelle otvangst van product (volgende dag)

fahv 24-06-2011

Vlot verloop van bestelling en levering. Nette verpakking.

Hoevelaken-1 24-06-2011

Makkelijk te bestellen via de webshop en snelle levering met goede informatie omtrent status via email.

Christine en Peter 24-06-2011

Wow!!! niet normaal zo´n Super snelle levering. Hoe krijgen ze dat voor elkaar! vrijdagavond om 20:57 uur klikte ik voor het laatste akkoord betaling/bestelling, de dag erop zaterdag om 09:02 uur kwam TNT aan de deur om de bestelling af te leveren. En dat had ik niet eens voor de koerier optie gekozen. Echt supersnel en super goed. Prima verpakt, duidelijke factuur. Kortom een absolute aanrader!

Jaap Witteveen 24-06-2011

Levering zeer snel, en werd goed en snel gereageerd op een vraag per email.

Oeverzwaluw 24-06-2011

Ik had een aantal secifieke vragen over digiscoping en ben daar zeer uitvoerig over voorgelicht. Erg vriendelijk geholpen. Prijstechnisch concurerend.

beqwaam 24-06-2011

Prima levering. Super snel. Handige overzichtelijke website en nog een aanbiedingspakket van Focus toe! Prijs was ietsje hoger dan anderen, maar ik opt. voor service.

Aad54 23-06-2011

Makkelijke bestelling via website en snel geleverd

regato76 23-06-2011

De goedkoopste aanbieding, geen verzendkosten en zeer snelle levering, kortom TOP!

Sab2 23-06-2011

Goede prijs, snelle levering. Keurig

Teije01 23-06-2011

Ontzettend snelle bezorging, producten voldoen precies aan de omschrijving. Bijgeleverd hoesje past wel, maar deze is eigenlijk net iets te klein.

johan 1940 23-06-2011

geleverd vlugger dan verwacht Printer was goed verpakt met alle toebehoren Zeer te vreden over de printer deze heb ik besteld voor mijn zoon en is bij hem snel af geleverd Prima service van Cameranu.nl

anjavdbrink 23-06-2011

Wij hebben al eerder via CameraNU.nl gekocht.
De productinformatie op deze website is zeer volledig.
Je kunt handig bestellen en de artikelen worden zo
snel mogelijk en goed verpakt afgeleverd.
Je hoeft er de deur nit voor uit. Wij zijn
zeer tevreden.

suake 23-06-2011

We waren wat huiverig om een dure camera via internet te bestellen. Maar CameraNu.nl maakt waar wat zij beloofde! De volgende dag had ik de camera in huis. Ik kon het via internet volgen, dus wist dat ik het zou ontvangen! Het pakket was goed ingepakt, en alle accesoires erbij geleverd! Later sprak ik enthousiast over onze aankoop, en wat bleek: ook zij waren bekend met cameraNu.nl! Wat ons betreft: DOEN!

A Dijkstra 23-06-2011

Op de namiddag besteld en de volgende dag in huis. Alles dik in orde. Leuk toestel.

Mirjamwietse 23-06-2011

Sneller service, goed op de hoogte gehouden via mail

fotofloris 23-06-2011

duidelijke en complete webwinkel. Ruime keuze maar ook niet te veel.
Betaling geen geouwehoer maar gewoon duidelijk. Geen verzendkosten is ook een dikke plus.
Levering snel! Dat is ook een pluspunt voor TNT.

fred2420 23-06-2011

Gisteren voor 21.00 uur besteld en vandaag netjes door de post gezorgd. Dit is inmiddels de 3e bestelling bij CameraNu en alleen nog maar positieve ervaringen. Ook de aftersales afdeling reageert snel per e-mail op vragen over accessoires. Een professionele (web-) winkel waar ik zeker nog vaker spullen voor mijn fotografie hobby zal kopen.

Ace50 23-06-2011

Het product wat ik wilde hebben was niet op voorraad. Ik ben uitstekend op de hoogte gehouden en alsnog werd het product zeer snel geleverd. 5 voor 9 's avonds besteld en toch nog de volgende dag geleverd.
Vooral ook omdat dit artikel nergens anders te krijgen is.

Frenske15 23-06-2011

Heel snel een reactie op mijn bestelling via e-mail. Kort daarop een bevestiging, dat mijn bestelling aangeboden was bij TNT-post. Ik kon mijn bestelling zelf volgen.
Aflevering was uitstekend. Goed verpakt. Bestelling was compleet en onbeschadigd.

Peter Nicolaas 23-06-2011

De website is informatief en makkelijk toegankelijk. De levering bleef een dag achter bij mijn verwachting.

rolanou 23-06-2011

Prima geregeld. Na een dag geleverd. Product in goede staat. Goed te volgen op track en trace. Tot nog toe geen klachten.

1966H 23-06-2011

Ik kwam bij het zoeken op google op de site van CameraNu.nl.
Ik had nog nooit van deze webwinkel/zaak gehoord.
Bij het zoeken in winkels bij ons in buurt was het niet gelukt om dit type camera te kopen, tot ik deze site vond.
Om mijn vragen te beantwoorden heb ik even telefonisch contact gehad over de camera en welk sd kaartje ik dan het beste kon kopen. De dame heeft me prima geholpen en daarna heb ik de camera besteld, dat was donderdag.
De volgende dag,vrijdag, al in huis, uitstekend.
Het was een cado voor mijn vrouw die zaterdags jarig was.
Prima service, ik zal jullie zeker aanraden bij vrienden of familie.
Een dikke tien voor deze site, alles was goed te vinden en een supersnelle levering, keurig.

a diepstra 23-06-2011

Snel en gemakkelijk bestellen en betalen. Mijn vraag is telefonisch prima beantwoord en het pakketje is de volgende dag keurig ingepakt bij mij bezorgd door de postbode. Super service.

hillie1 23-06-2011

fotocamera besteld en correct aan leverdatum gehouden alles liep voorspoedig

Ben Grolle 23-06-2011

Goed assortiment, goede prijs-kwaliteitsverhouding, vakkundig en positief ingesteld personeel. Uitstekende bereikbaarheid met veel parkeergelegenheid en gelegen in een, fotografisch gezien, interessant gebied (Urk/IJsselmeer). Kom er graag met mijn fotomaatje en heb er al heel wat €'s laten liggen.

pieter23post 23-06-2011

goed zoals het hoort, bij het overzicht van de verrekijkers in de webshop zou het handig zijn als je op een merk kon klikken en dan all kijkers kon zien.
IPV de huidige situatie waar je helemaal naar type moet doorklikken voor je plaatje krijgt.
Mijn alternative situatie voorkomt dat je in 2 windows producten naast elkaar moet vergelijken