Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Noor Smeets 26-06-2011

We hebben op zaterdag besteld, dus we hadden rekening gehouden met dat pas dinsdag geleverd zou worden i.v.m het weekend. Je word direct op de hoogte gehouden van je bestelling. Maandag kregen we bericht dat de camera onderweg was, maar helaas door een fout bij het postbedrijf werd het een dag later omdat we in de verkeerde route zaten. Daar konden ze niks aan doen maar toch hoor je meteen bericht. Alles keurig verpakt in 1 pakketje. Het scheelde ook een aanzienlijk bedrag met andere winkels.

Ray1975 26-06-2011

Een website waar eigenlijk gewoon niks op aan te merken is. Via Kieskeurig terecht gekomen en in no-time mijn bestelling geplaatst na een aantal relevante interessante combi acties aangeboden te hebben gekregen. Gewoon een gesmeerd lopende website + back-office zoals je het als consument eigenlijk altijd verwacht ... maar veelal niet krijgt. Een organisatie die zorgt dat het klopt.

twantonio 26-06-2011

De webside heeft een goed overzicht en er is een groot assortiment.Makkelijk te bereiken via internet en de bestellingen zijn de volgende dag binnen. After sales heb ik nog niet nodig gehad. omdat alles perfect was, wat ik er ooit besteld heb. Dus die zal ook wel goed zijn.

J.Bloemhof 26-06-2011

Snelle levering. Prima te volgen via mail

djenghis20 26-06-2011

Op de website stond levertijd 5-10 dagen, echter had hem binnen 2 dagen in huis!
Goede service, netjes verpakt.

Remyvang 25-06-2011

Prima levering: volgende dag zoals beloofd. duidelijke website.

Woodywoodpecker 25-06-2011

De website van CameraNU.nl is gewoonweg zeer overzichtelijk. Je hoeft niet lang te zoeken, of je hebt gauw je product gevonden.
Bij telefonisch contact, werd ik zeer vriendelijke te woord gestaan. En kom je in de winkel (waar ik mijn EOS gekocht hebt), wordt je ook zeer vakkundig geholpen.
De bestelling via CameraNU.nl was ook zeer snel geleverd. Perfect verpakt en helemaal heel overgekomen.
Met ong. 2 dagen had ik hem al in huis!
De service bij reparatie is ook heel fijn. Geen gezeur, maar het betreffende product wordt eerst door de mensen van CamaraNU getest en vervolgens wordt het naar de leverancier doorgestuurd. Het retour sturen van het serviceproduct was ook heel netjes gedaan. Wederom stefig en goed verpakt.
Kortom: Goede service, prima en overzichtelijke site, snelle levering en vakkundige mensen!

rogalla 25-06-2011

De winkel komt nauwkeurig gemaakte beloftes na, als je een vraag op vrijdagavond stuurt komt er een automatisch antwoord; excuus dat het in het weekend langer duren kan de vraag te beantwoorden ... Desalniettemin komt op zaterdagochtend toch het antwoord, beleefd, behulpzaam en constructief. Dat maak je in dienstverlenend Nederland niet meer zo vaak mee. De behandeling van bestellingen is net zo goed.

Skelter01 25-06-2011

Website is helder en overzichtelijk, duidelijke leverbaarheid status, etc.

Bereikbaarheid; ik ben bij de winkel zelf langs gekomen, ligt in middle-of-nowhere maar de winkel zelf vergoed een hoop. Persoonlijke service is goed, evenals het aanbod.

Nog geen beroep hoeven doen op de after sales, product bevalt goed tot nu toe.

Boudsil 25-06-2011

Het is allemaal prima verlopen. Duidelijk hoe de camera te bestellen en duidelijk hoe de verzending gaat.

Philip391 25-06-2011

Direct bevestiging en verzending,duidelijke factuur
Overzichtelijke website

The Whall 25-06-2011

Vlotte en nette levering.
Ik had twijvels over welke flitser ik zou doen.
Na telefonisch contact werk ik keurig geholpen met mijn vragen. Waarna ik besteld heb.

guck 25-06-2011

Overzichtelijke en duidelijke site; productinformatie zakelijk en compleet, bestelling, betaling en levering probleemloos en snel.

jeanke1951 25-06-2011

de goedkoopste-makkelijke website-hele goede afhandeling en verdere begeleiding en informatie met het product

Iwan v D 25-06-2011

Goede ervaringen met deze winkel. Ook service bij garantie is keurig . Hierbij word je regelmatig op de hoogte gehouden over de gang van zaken.
En geheel niet onbelangrijk is dat ze veelal de goedkoopste zijn met mooie aanbiedingen.

W. Zirkzee 25-06-2011

Inmiddels mijn 2e bestelling bij CameraNU. Bestelproces verloopt prettig en snel. Snelle levering en met t&t te volgen. Ik ben zeer positief over deze webwinkel, blijf vooral zo doorgaan! ;)

niekbeldernl 25-06-2011

Het aanbod van de winkel is enorm groot. Je hebt keuze uit veel producten, en de medewerkers weten waar ze over praten en wat ze verkopen.

E.F.T. de Boer 25-06-2011

Wat de site beloofd, snelle levering, is ook zo.
Wat ik belangrijk vind en vertrouwen wekkend: betalen via ideal.
Tenslotte, keurig en stootvrij ingepakt.

hebu58 25-06-2011

Het kan altijd beter, maar alles ging vlot en exact zoals toegezegd werd op de website.

Martijn vd G 25-06-2011

Makkelijke en overzichtelijke website. Snelle en goede levering.

Hagebouwer 25-06-2011

Goede prijs en snel geleverd.
Wat wil je nog meer.

huijding 25-06-2011

Alles gaat hier altijd perfect, ook in service in de winkel is perfect met mensen die er echt verstand van hebben.

MarcelVw65 25-06-2011

Snel en betrouwbaar en een scherpe prijsstelling.

MarcelvH2 25-06-2011

Eenvoudig te bestellen, duidelijke toelichting op het produkt en snel (de volgende werkdag) geleverd

vandebeek 25-06-2011

Prima webshop. Helder en toegankelijk. Veel op voorraad en een zeer concurrerend prijsniveau.
Prima geholpen in de winkel

zotyessz 25-06-2011

The site is well transparently. Almost every product is more about image and detailed description. The ordered products are received on time, in perfect condition.

rcpoeteray 25-06-2011

Grote sortering en veel linkjes naar bijbehorende accesoires. Levering was snel en vlot afgehandekd.

Heartfeld 25-06-2011

Goede en scherp geprijsde website.

Roland en Elly 25-06-2011

Heldere en duidelijke website, die een goede weergave en omschrijving van het product geeft. Bestelproces is eenvoudig en snel. De bestelling is goed te volgen en snel in huis.

Ron uit Rockanje 25-06-2011

Snel bestellen en voor een redelijke goede prijs en belangrijk goed verpakt, snel thuis! 1 puntje bij veel webshops zit de prijs van het bezorgen al bij de prijs inbegrepen.

B.Kagelmaker 25-06-2011

De zending was prima op tijd en de afwikkeling ven de retourzending zeer correct.

John en Sylvia 25-06-2011

Supersnelle levering na betaling met IDeal. Leuke aanbieding i.c.m. extra accu en geheugenkaart.

PDV52 25-06-2011

Supersnelle levering : besteld 21:30 ontvangen volgende morgen om 0.930 uur, dus binnen 12 uurtjes....
Verpakking, factuur via e-mail, prima verzorgd
O, ja het product Nikon flitser werkt prima, alhoewel ik nog maar een paar dagen ervaring heb met het gebruik.

V.Vulpen 25-06-2011

Snelle levering van artikelen. Fijn dat er telefonisch overleg is over de aflevering van het (grote) pakket! Zelfs desgevraagd een telefoontje van de koerier 15 min. vantevoren zodat je geen halve dag hoeft te zitten wachten. En ook nog eens: geen bezorgkosten.

Bianca7171 25-06-2011

Voor 21.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. Helaas heb ik toch wel een paar dagen moeten wachten op mijn bestelling.
Verder prima in orde !

nom4 25-06-2011

Snel geleverd en aflevering was goed te volgen via Post.nl

Johan KB 25-06-2011

website is duidelijk
Urk is voor mij een eind rijden
service, snelheid en behandeling was top
fantastisch advies.

marxson 25-06-2011

Overzichtelijke website, goede telefonische klantenservice, prima after sales: ik had een pixeluitval in mijn lcd van nieuwe camera en deze is probleemloos omgeruild voor een nieuwe.

Emilio Brizzi 25-06-2011

De site is overzichtelijk en goed, super prijzen, maar de technische info over de netvoeding was niet compleet, waardoor ik een benodigde travo en netsnoer niet bij besteld heb en ging missen.

De onderbreking van jullie telefonische bereikbaarheid tussen de middag (2 uur) is te lang.

Verder ben ik nog niet bij jullie langs geweest, maar wil dit graag een keer doen en zal zeker meer bestellen in de toekomst.

gunadi 25-06-2011

Bestellingen bij CameraNU 's avonds vóór 21.00 u (vrijdag), de volgende dag (zaterdag)in huis! Chapeau!

Leor55 25-06-2011

Vrijdag 20 uur besteld en zaterdag rond 11 uur al bezorgd. Super zo snel

Tiemen39 25-06-2011

Spullen zijn in goede orde ontvangen. Prijs uitstekend. Nergens goedkoper gevonden.

Doofenschmirtz 24-06-2011

Zelden zo goede uitleg gehad over de voor- en nadelen van verschillende producten.

rayschruij 24-06-2011

Super snel.
's avonds besteld andere ochtend bezorgd.
Grandioos.

ChrisJ89 24-06-2011

Overzichtelijk en een ruim aanbod. Een dag na bestelling geleverd. Na het melden van een defect aan een product, werd direct een nieuwe toegestuurd. Sneller en beter kan niet! Top!

CVer2001 24-06-2011

Ik wist al heel lang dat ik deze camera wilde, maar helaas overal uitverkocht. Toen de camera voor een redelijke prijs op de site stond heb ik deze gelijk besteld en daarna gelijk ontvangen. Geweldige snelle service.
Wat betreft de camera die ken ik al en is gewoon goed.

Rob vd Ark 24-06-2011

De camera werd werkelijk de volgende dag bezorgd terwijl ik mijn bestelling ruim over 21.00 heb geplaatst. Mijn komplimenten en Camera.nu was ook nog eens echt de laagst geprijst. Bedankt.

Bobedam 24-06-2011

De aanvankelijke aanbieding van Adobe Lightroom, stond na een dag opeens niet meer op de website.
Een berichtje per e-mail was voldoende om dat te herstellen (technische fout).

De informatie over het op voorraad zijn werd buitengewoon nauwkeurig bijgehouden.

Bob42 24-06-2011

Ik heb hier al meer spullen gekocht, die steeds prompt worden verstuurd met een directe link in de bevestigingsmail naaar de tracking en tracing site van Post.
Al met al een prima bedrijf om via Internet te bestellen.

Fam. van der Deijl 24-06-2011

Perfecte website, perfecte afhandeling bestelling en perfecte levering!
Vrijdagavond besteld, zaterdagmorgen in huis.

Petje af voor deze organisatie.