Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ZOEKslachtoffers.nl 03-08-2018 Via de website gekocht

Goede service geloof ik inmiddels wel!!!

Altijd maar de reviews over de winkel/service. Maar een review van het artikel dat ik heb gekocht?? Juist ja! Helemaal top en precies wat ik zocht voor mijn GoPro. Handig in gebruikt en blijft inderdaad (reeds getest) mooi drijven op het tropische oceaanwater. Een echte aanrader dus.

M. Weers 03-08-2018 Via de website gekocht

Verstand van zaken en passie voor het vak

CameraNU is de (web)winkel voor mij als ik nieuwe apparatuur/onderdelen nodig heb voor de camera!
De fysieke winkel ligt niet om de hoek voor mij als Rotterdammer, maar wil best een ritje maken voor een goed advies!

Ze hebben interesse in jou als persoon en vragen door in waarom je het product wilt hebben. Daaropvolgend bespreken ze met jou de keuze's en de voor/na-delen ervan. Zo maak je altijd een gedegen beslissing(vind ik) en ga je met het product naar huis die je echt nodig hebt en niet die je alleen graag wilt. Dat is een waarde die veel winkels niet hebben en beveel ik CameraNU aan iedereen aan.

Van professional tot aan de persoon die net een interesse heeft ontwikkelt in bijv. fotografie. Laat je bij CameraNU informeren en indien je een product aanschaft weet ik zeker dat je met een extra goed gevoel de (web)winkel uitloopt!

Na wat extra te moeten sparen, mijn Nikon D500 via de (web)winkel gekocht. Deze had ik goedkoper bij andere partijen kunnen halen. Maar door de vakkennis/passie en de manier waarop ik geholpen ben bij een informatief bezoek....gekocht waar ik vond dat dit moest! CameraNU.nl

Leon 03-08-2018 Via de website gekocht

Altijd tevreden

Ik heb nu al een aantal keren bij Cameranu.nl iets gekocht en tot nu toe is dat altijd goed bevallen. Producten worden snel geleverd, ze zijn niet te duur, je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling, en retouren is nooit een probleem. Fijne zaak dus om je camera spullen te halen.

Jack 03-08-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod, snel geleverd!

Al vaker spullen besteld hier. Groot aanbod, en snel gevonden wat ik nodig had. Het item werd de dag erna al geleverd zonder verzendkosten. Zoals altijd prima service!

Simomfictorie 03-08-2018 Via de website gekocht

Snellere service dan verwacht

Cameranu.nl kwam snel naar voren in mijn zoektocht naar een nieuw camera objectief. Er is veel aanbod en de prijs scheelt vaak toch 10 tot 20 euro met andere winkels zoals de mediamarkt. Eenmaal besteld kwam mijn pakketje 2 dagen later geleverd in een doos met padding passend bij het geleverde product.
Sidenote: lange garantie op de producten.

Aanradertje!

Nick 03-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Zoals gebruikelijk. Weer goede en snelle complete levering van ditmaal een tussenlens de MOUNT ADAPTER EF EOS M

reviewer1234 03-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, duidelijke communicatie

De winkel is erg duidelijk in informatie over bijvoorbeeld levertijd en eigenschappen van het product. Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd, zoals ook op de site vermeld stond. Tevreden!

Hans 03-08-2018 In de winkel gekocht

Duidelijke uitleg

Een bedrijf met personeel die correct en duidelijk en in begrijpbare taal uitleg geeft, zodat je tevreden met je aankoop op pad kan gaan.

Nando 03-08-2018 Via de website gekocht

Lekker vlot en voordelig

Levering is lekker vlot en service is top!
De voorraad van spullen is groot want ook een specifiek product die ik bestelde hebben ze gewoon.

Lucca Cappelle 03-08-2018 Via de website gekocht

Statief

Ik heb een statief besteld via CameraNU.nl en ben er héél tevreden van! Zéér snelle levering en geen stuk ontbreekt, geweldige kwaliteit en zeker aan te bevelen aan iedereen die houdt van een geweldige service

Veer 03-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

De ene dag het product besteld en de volgende dag al in huis. Zelfs met een gratis camera tas en geheugenkaart geleverd.

A.v.Noort 03-08-2018 Via de website gekocht

Super goed advies en service

Heel prettige webshop. Al diverse aankopen gedaan. Vooraf advies via chat is ook TOP! Service is heel goed!

Tjeerd 03-08-2018 Via de website gekocht

Snelle betrouwbare service

Duidelijke website, producten zijn goed te vinden, voorraad beheer klopt. Zeer snelle en betrouwbare levering. Kortom perfect!

Hennie 03-08-2018 Via de website gekocht

Grote sortering super goedkoop

Bestel of kom in de winkel ben al lang klant
Superstore
Super website
Ze hebben een gigantische sortering camera.s lenzen
toebehoren en een uistekend adviex

Tanja 02-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Had een UV filterlens nodig en kwam op de site van CameraNu het voordeligst uit, scherp geprijst en geen verzendkosten en ook nog een snelle levering en keurig verpakt!

Willem 02-08-2018 Via de website gekocht

Ongekende service

Wederom prima service verleend. Geweldig hoe klantgericht alle medewerkers te werk gaan. Wijzigingen in lopende orders worden adequaat opgepakt en aangepast naar behoefte van de klant.

Natalie van Halteren 02-08-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Vakkundige service

Konijnenberg staat voor vakkundigheid, het personeel is goed op de hoogte van de nieuwste snufjes, en de persoonlijke service is hoog. Zowel de amateurs en proffesionel kunnen er voor alles terecht.

Lydia 02-08-2018 Via de website gekocht

Super Service

Snelle service en ook veel informatie gekregen over een produkt. Zeer behulpzaam en vriendelijk. Snelle reactie via de mail

mads 02-08-2018 Via de website gekocht

Vlugge levering en top kwaliteit aan goede prijs

De website is heel user-friendly en de help desk efficient met de informatie die ik vroeg.
De prijzen zijn zeer competitief.

Benny 02-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik had een afstandbediening voor mijn Canon 700D besteld. Eenmaal thuis ontvangen bleek het de verkeerde te zijn. Ik kon meteen langskomen om hem om te wisselen! woon vlakbij ;-)) top geregeld!

Wunderlust 02-08-2018 Via de website gekocht

Altijd super service!

Ik ben als professionele fotograaf een vaste klant van CameraNu. Ze hebben alles wat ik nodig heb en de service is werkelijk fantastisch! Als ik ze mail met een vraag, krijg ik vaak binnen een uur antwoord en als ik bel dan zijn ze altijd snel en correct. Ik koop eigenlijk alleen nog maar mijn (studio) spullen bij CameraNu!

Michael 02-08-2018 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Ik bestel hier graag, alles wordt zeer snel geleverd en ze hebben vrijwel altijd de laagste prijs. Ook is de website erg overzichtelijk, op andere sites is het soms moeilijk om goed op accessoires etc. te filteren.

Anouk 02-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Voor het eerst besteld op deze site. Product was goedkoper, daarom op cameranu.nl besteld. Netjes op de hoogte gehouden via mail over levering, en snel geleverd! Zeker voor herhaling!

jwg 02-08-2018 Via de website gekocht

duidelijke website, makkelijk te bestellen

website is zeer goed overzichtelijk,zodat de bestellingen snel en makkelijk ingegeven kunnen worden.

EdUutTolbert 02-08-2018 Via de website gekocht

Dit is een TOP webshop.

Slecht een kabeltje van DJI besteld voor een tientje. Deze werd gratis verstuurd, met track & trace, en keurig verpakt de volgende dag geleverd. Als ze ook onze dagelijkse boodschappen zouden leveren, zou ik die zeker bij cameranu.nl bestellen.

Marinusje 02-08-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen.

Mijn oude printer gaf de geest op een verkeerd moment. Snelle vervanging noodzakelijk. Via Epson al mails ontvangen. Printtechnologie oogt degelijk, maar beste (advies)prijzen. CameraNu zat daar ver onder en leverde de volgend morgen al.

Andre te Veele 02-08-2018 Via de website gekocht

Nikon D5200 occasion

Na vergelijken van de prijzen voor een gebruikte camera op de site van cameranu.nl gekomen. Het toestel voldeed precies aan de omschrijving en ben er zeer tevreden mee. Toestel werd degelijk verpakt en snel toegestuurd. Ik heb er niets op aan te merken en zal volgende keer als ik weer iets nodig heb eerst weer op hun site kijken.

Y. 02-08-2018 Via de website gekocht

Weer perfect!

Na 11 jaar toe aan een nieuwe camera, die ook toen bij Cameranu.nl werd besteld. Nog steeds dezelfde snelle verwerking en perfecte service. Bijbesteld schoonmaakdoekje was niet niet naar wens. Kosteloos werd de volgende dag een nieuw exemplaar toegestuurd.

Martijn 02-08-2018 Via de website gekocht

Snelle Servvice

We hadden even snel een tripod nodig en het werdt keurig en netjes op tijd geleverd.
Ook de track en trace via de email is subliem.

Jop Keesmaat 02-08-2018 Via de website gekocht

Prettig zaken doen hier

Tot op heden vrijwel al mijn camera's en benodigdheden bij cameranu.nl aangeschaft. Omdat ik het niveau van amateur nog niet ontstegen ben, koop ik meestal occasions. Standaard wordt er vermeld dat er gebruikssporen aanwezig zijn op het product, hetgeen vaak lang zoeken is om ze te vinden of soms helemaal niet. Ik heb 2 puntjes van kritiek: 1.)De laatst aangeschafte Canon D60 had van mij een dikke voldoende kunnen krijgen als de body nog even was gereinigd met een stofkwastje oid. 2.) Het was niet mogelijk om een PostNL afleveradres te kiezen dat dichter bij huis ligt, geen groot probleem (1km verder fietsen) maar wel opmerkelijk.
Zeker nog het vermelden waard voor en door amateurs zoals ik zijn de handige actuele tips die jullie geven via de nieuwsbrief, zoals laatst over het fotograferen van de maansverduistering.
En de optie onder deze beoordeling of ik jullie zou aanbevelen, ja en dit heb ik reeds meerder keren gedaan.

Ernst 01-08-2018 In de winkel gekocht

Lang wachten slechte product kennis

Ik moest lang wachten voor ik geholpen werd verder wist de gene die me hielp niet genoeg van het product wat ze verkocht
Officiele reactie van CameraNU.nl 07-08-2018

Ernst,

We zijn erg benieuwd wat hier misgaat, want dit klinkt namelijk niet zoals we het gewend zijn. Soms door drukte kan het voor komen dat de wachttijd wel wat op loopt, dit omdat we ook graag voor elke klant in de winkel de tijd nemen om te voorzien van goed advies.

Vandaar des te groter onze verbazing, het kan natuurlijk dat één van de verkopers van een bepaald product net wat minder kennis heeft, deze had in dat geval een andere collega kunnen vragen om dit over te nemen.

We zouden graag horen wat het exacte verhaal is en waar het om ging, mogelijk kunnen we u alsnog ondersteuning bieden. U kunt mailen naar info@cameranu.nl .

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Bas 01-08-2018 Via de website gekocht

Netjes op tijd, AirPods doen het geweldig!

Ik heb deze shop gekozen omdat de volgende dag bezorgd zou worden en ik had hem snel nodig omdat mijn EarPods kapot waren. De levering was keurig op tijd en de AirPods doen het prima!

G Zijderveld 01-08-2018 Via de website gekocht

Een fijne winkel voor al je foto spullen.

Bijna alles op voorraad, deskundige bediening je word fijn geholpen en via de website snel thuis bezorgd.

Tiffanykm 01-08-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor de shop gekozen vanwege de goede omschrijving van de camera’s. Ze hebben de camera meteen nadat ik hem besteld had apart gelegd en 2 dagen erna had ik hem al in huis. Goeie service en een goede kwaliteit

Erik Dignum 01-08-2018 In de winkel gekocht

Cameranu...altijd! ;-)

Voor de kostbaardere apparatuur ga ik al snel naar cameranu.nl. Onlangs ook weer voor het inwinnen van info over het overstappen van een dslr naar een (Fujifilm) systeemcamera-set (prachtige kitlens met prima grotere zoomlens. Uitstekend geholpen, goed en duidelijk geinformeerd, en de overstap gemaakt! Al eerder de uitstekende service ervaren, bij aankoop van een verrekijker, en het kunnen inruilen van een aangekocht product.

SuitBeeg 01-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Bestelling zeer snel verwerkt en geleverd. Ivm vraag ook nog telefonisch contact. Dit is vriendelijk en oplossingsgericht verlopen.

Christel 01-08-2018 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en aardige mensen!

Snelle, correcte en betrouwbare service en als je persoonlijk contact met CameraNu hebt; super aardig!
Ze komen de afspraken na, echt fijn!

Jan 01-08-2018 Via de website gekocht

Complimenten

Ik heb al eens eerder een camera bij CameraNu.nl besteld. Ook nu verliep de bestelling en bezorging conform hetgeen ze hadden toegzegd. Aanbevolen!

Beberdje 01-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goed verpakt

had meerdere dingen besteld en ze zijn allemaal snel en goed verpakt aangekomen. enige minpunt is dat ze leveren via postnl, wat betekent dat ze niet op zondag en maandag bezorgen, in tegenstelling tot bvb. coolblue. verder top!

liek 01-08-2018 Via de website gekocht

niets ontvangen

Hier ruim een week geleden een cameratas besteld en betaald.
Keurig een ontvangstbevestiging ontvangen en een factuur met de mededeling dat het pakket verstuurd is.
Tot op heden niets binnen gekregen. Volgens PostNL is het pakket bij hun wel aangemeld maar niet afgeleverd.
Op mijn email aan Cameranu.nl wordt totaal niet gereageerd.
Nu wel het verzoek om een recensie aan te maken, dus bij deze...
dit was dus eens maar nooit meer.....

Officiele reactie van CameraNU.nl 07-08-2018

Liek,

Met verbazing lezen we je bericht. Helaas kunnen we op je gekozen gebruikersnaam Liek ook niet jouw gegevens terug vinden.

We willen graag kijken wat hier exact gebeurd is, we doen er juist zo veel mogelijk aan om elk binnenkomend mailtje zo snel mogelijk te beantwoorden. Op welke manier kunnen we met je in contact komen?

Je mag natuurlijk ook even een mail sturen naar info@cameranu.nl of bellen naar 0527690404. We zouden graag deze case met je doorspreken.

P 01-08-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd snel geleverd en betrouwbaar

Al vaker iets besteld en zeer tevreden snelle levering, goed verpakt. Per mail op de hoogte gebracht stand van de bestelling zoals staat klaar, orderstatus en factuur. Website is duidelijk en de nieuwsbrieven geven behalve goede aanbiedingen ook informatie en tips over hoe je moet foto graveren. Mijn laatste bestelling gekocht n.a.v. een aanbieding in een nieuwsbrief.

Bianca 31-07-2018 Via de website gekocht

De lens die ik wilde hebben bij CameraNU.nl besteld, omdat daar voor dezelfde prijs wèl een zonnekap meegeleverd werd. 's avonds besteld en netjes de volgende dag bezorgd, zoals beloofd. De lens was ook goed ingepakt en ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering via CameraNU.nl zelf en PostNL.

Aanschaf verrekijker 31-07-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen

Ik kwam er om een verrekijker.
Ik ben uitsteken d en zeer klantvriendelijk geholpen. Ben wel meteen andere kijker vertrokken dan dat ik zelf eerst had uitgezocht maar het verschil was dan na goed advies en deskundig advies ook goed te merken.

Rubbereendje 31-07-2018 Via de website gekocht

Fijne snelle service

Goed op de hoogt gehouden van een vertraging bij post nl door cameranu.nl een vertraging waar ze zelf niets aan konden doen maar kreeg van post nl geen bericht en van cameranu.nl wel.

Cornelis 31-07-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en solide bedrijf

Doordat Camera-nu zoveel kennis en ervaring in huis heeft en de modernste apparatuur altijd bij de hand heeft is mijn keuze om hier als eerste een kijkje te nemen wel een hele kleine stap geworden en dat heeft mij nog nooit teleurgesteld.

Hubert 31-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site met goede vergelijkingsmogelijkheden

Ik heb op vrijdagavond voor 23 uur een Panasonic camera besteld. Zaterdagmiddag had ik de camera al thuis. Precies zoals ze beloofd hadden. Hoe ze het doen weet ik niet maar ik ben super tevreden over deze snelle levering. Hierdoor kon ik nog met de camera op vakantie en heb al een paar mooie foto's kunnen maken. De site is ook erg gebruiksvriendelijk en heeft goede vergelijkmogelijkheden tussen de producten.

Ad Snel 31-07-2018 Via de website gekocht

Super zaak, met geweldige service

Levering is altijd snel en correct. Ook als even iets niet op voorraad is dan krijg je meteen bericht en is je bestelde item er binnen de door hen aangegeven tijd.

Alex 31-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering (bezorging op de tweede dag met post) en de ondersteuning op de chat was zeer nuttig.

Bart 31-07-2018 Via de website gekocht

Beste prijs, snelle levering

Cameranu.nl is natuurlijk een stuk voordeliger dan de gemiddelde fotografiewinkel, dus de keuze was voor mij snel gemaakt. Na bestelling op zaterdag is het pakketje dinsdag (zonder meerkosten) netjes afgeleverd.

angela 31-07-2018 In de winkel gekocht
urk

Super service

Ik werd fijn geholpen door de medewerker aan de balie. Ze wisten mij gauw van mijn probleem af te helpen. Achteraf had ik veel eerder heen moeten gaan, voor de goede hulp die ik gekregen heb. Het wachten duurde wel even vandaar het cijfer 9