Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

oldrikky 27-06-2011

Heel goed en makkelijk camera. Foto,s zijn scherp en goed belicht.Tot nu toe geen foto bewerking nodig.Web winkel was overzichtelijk ,informatie over de camera was nuttig,levering zeer snel. overall ben ik zeer tevreden.

Anoniem34 27-06-2011

Geen opmerkingen, alles heel soepel en snel geleverd en gegaan.

Wim v H. Vlaardingen 27-06-2011

Leverantie ongelofelijk snel inderdaad voor 21.00 besteld andere dag rond 12.00 binnen via TNT Post, geweldig.
Zal de internetsite regelmatig beoeken mogelijk kunnen nog uitstaande wensen via camera.nu in vervulling gaan.

Spippy 27-06-2011

Goede prijs en snel geleverd. Prima!

Fam. Hoogerland 27-06-2011

een goed bedrijf! wij houden van snel afhandeling en dit gebeurt absoluut bij jullie! ook als je vragen heb wordt deze fijn en netjes behandeld. dit gaat bij ons van mond tot mond. de camera was een cadeautje voor onze vader in zeeland, en daar weten ze nu ook jullie te vinden.

Rinie Tebbe 27-06-2011

Inmiddels twee maal een bestelling bij CameraNu.nl gedaan en beiden zijn zoals op de website door hen beloofd binnen 24 uur afgeleverd.

Hans_dc 27-06-2011

CameraNu.nl is een bedrijf dat de consument weet te binden door goede service en kwaliteit producten te leveren. De producten die ik bij hun besteld heb waren met zorg verpakt en binnen de beloofde tijd ook verzonden/ontvangen. CameraNu.nl is een bedrijf dat duidelijk weet wat de consument wilt en service in een hoog vandel heeft staan. Tot nu heb ik al heel wat producten bij hun besteld en zou werkelijk niks kunnen verzinnen wat eventueel niet in orde zou kunnen zijn. CameraNu.nl heeft aan mij een goede klant en ik ben heel blij met CameraNu.nl als leverancier.

Both75 27-06-2011

De bestelling op maandagavond (letterlijk!) om 3 minuten voor 21.00 uur geplaatst en de camera werd keurig de dag erna afgeleverd!

Ben1981 27-06-2011

Heb mijn lens voor half negen in de avond besteld en kreeg hem de volgende dag voor negen uur in huis, zoals beloofd op de website. Wat een gewelidige service. Mijn volgend product wordt een flitser sb700 en deze ga ik ook zeker via cameranu.nl bestellen.

tevredenklant703 27-06-2011

ha allemaal,
ik vind jullie een geweldige bedrijf zowel in Urk als op de site met bekwame en gemotiveerde mensen en een super service. Ik koop nu al een aantal jaren bij jullie en wordt altijd goed en correct geholpen. Ik hoop van harte dat jullie dit nog lang zo mogen volhouden.
Hartlijke groet,

Piedrojo 27-06-2011

Extender aangeschaft dat niet paste op mijn lenzen.
Telefonische en emailbegeleiding prima.
Afwikkelen retourzending en terugstorten van aankoopbedrag zorgvuldig. Het verloop van de gang van zaken was door emailcontact goed te volgen.

Tehejo 27-06-2011

Duidelijke site en zeer snelle levering, donderdag besteld en zaterdag in huis.

Sandervanderheijden 27-06-2011

Zoals beloofd, voor 21.00 besteld morgen in huis.
Niet alle webshops voldaan daar aan.

mkprs 27-06-2011

zeer correcte levering, goed op de hoogte houden mbt levertijd, koerier arriveerde stipt op afgesproken tijdstip

Henk Oortgiese 27-06-2011

Het opzoeken ging via Kieskeurig.NL
De verdere afhandeling van de bestelling verliep zeer snel en keurig.
Het bleek dat we onze vorige camera 5 jaar geleden ook al bij CameraNu.nl hebben gekocht. Zonder het te weten hebben we dus wederom voor de beste optie gekozen. Dat zegt volgens mij alles over kwaliteit!

Wim van Rhee 27-06-2011

Ik kreeg een prima advies

Ik heb dit advies ook opgevolgt

De aangekochte omkeerringen voldoen prima

Gian Marco 27-06-2011

Prima website, helaas ging betalen met Visa niet zoals gepland (geen automatische formulier maar een verzoek om geld over te maken) en resulteerde dat in een dubbele bestelling. Daarna gewoon betaald met iDeal en keurig een mailtje dat mijn dubbele bestelling was verwijderd en dat de betaalde bestelling in behandeling was genomen. Zeer prettig dat er ook voor de dubbele bestelling aandacht was. Super. Camera keurig geleverd. Zeer aanbevelingswaardig deze club.

J man 27-06-2011

Bestelling ging geweldig!

Had de camera gezien in de BCC hier en uiteraard direct op internet gekeken, scheelde hier dik 100 euro en was gelijk de volgende dag binnen, dus heb verder geen contact gehad en kan dat dus niet beoordelen.

Emre Ayiran 27-06-2011

De website was zeer gebruiksvriendelijk. Deze is dan niet optimaal, het kan veel makkelijker en sneller. De opmaak ziet er goed uit. Over de bereikbaarheid kan ik niets zeggen want ben er nooit geweest. Het leveren van mijn bestelling was snel maar niet op de aangegeven tijd! Het zou de volgende dag thuis moeten zijn maar het duurde een dag langer. Voor de rest is het wel een leuk online webshop!

HTb82 27-06-2011

Product makkelijk kunnen vinden voor een goede prijs. En keurig een dag later op mijn afleveradres afgeleverd.

Jevvel 27-06-2011

Uiterst snelle levering. ook telefonisch goed bereikbaar voor informatie vooraf.

gerrit3260 27-06-2011

Cameranu.nl is een bedrijf met een groot assortiment dat ook nog eens een keer bijna geheel op voorraad is en razendsnel en correct wordt uitgeleverd

Erik Groen 27-06-2011

Prima service, snelle bezorging en uitgebreid assortiment

Arendxx 27-06-2011

Prima site. Camera zelf afgehaald zonder problemen.

fantasy_Jos 27-06-2011

Alles verliep exact naar wens en zeer snel.
De site is zeer logisch en boordevol info.
Dus er is geen reden om van het cijfer tien iets in mindering te brengen.

E2rik 27-06-2011

Goede website, uitstekend in categoriën ingedeeld waardoor alles makeklijk te vinden is.
Helaas alleen geen sortering op prijs.

Verder producten lekker goedkoop, snelle levering.
Als er iets mis gaat (eerdere bestelling) wordt dit snel adequaate opgelost.

nicole49 27-06-2011

goede overzichtelijke site , handig bij te bestellen produkten, snel reactie op aankoop en snelle levering

Lineke Ritzema 27-06-2011

Alles was heel duidelijk. Ze waren goed bereikbaar en de levering was snel en op tijd.

Benjomen 27-06-2011

Zeer tevreden over de website en de snelle levering indien het product voorradig is.
Ook de nalevering is netjes verzorgt.

Ik ben heel tevreden en koop zeker later weer hier.

Gerard van der Net 27-06-2011

Ik ben zeer tevreden over het aangekochte product! Een snelle levering, en het product was goed verpakt. De volgende keer zal ik zeker weer CameraNu bezoeken als ik iets nodig heb. Uiteraard kijk ik dan ook naar de prijs!

Bennes 27-06-2011

Wij hadden een scanner/printer van Canon gekocht, niet tevreden over de kwaliteit van de scanner. Bij navraag is de kwaliteit van een losse scanner beter. Onze korte ervaring is dat de kwaliteit van de losse scanner van Canon veel beter is.

Zoefiaan 27-06-2011

duidelijk site en snel geleverd

H69 26-06-2011

Cameranu komt de afspraken na die ze in de site toezeggen, ze zijn duidelij accuraat en dragen zorg voor het product dat toegezonden word

joops 26-06-2011

Wederom vlekkeloze bestelprocedure en dito levering. Zondagavond besteld, dinsdagochtend afgeleverd. En dat voor een scherpe prijs....

Een webwinkel zoals die hoort te zijn, helemaal top!
Ook erg blij met mijn nieuwe aanwinst!

Coolpat 26-06-2011

Snelle levering. Goede communicatie over de voorraad en status van bestelling.
Website overzichtelijk en voorzien van voorraadgegevens

Aad1975 26-06-2011

Prima website, handig te navigeren, desgewenst veel detail-informatie beschikbaar. Prima prijsstelling, snelle levering.

JMA N 26-06-2011

uitgebreide voorraad, scherpe prijzen, duidelijke productomschrijving, gemakkelijk bestelproces, snelle en accurate levering

Ricardo424 26-06-2011

Prima zaak, heldere website en voorraadindicatie, zodat je weet waar je aan toe bent.

Lievre 26-06-2011

Keurig geleverd.goed voorzien van voortgangs e-mails. Werkt erg prettig

Ide65 26-06-2011

Prima, in contact (ook met andere vragen), verwerking en verzending van bestelling.

Henk Weijerstrass 26-06-2011

Toen ik op de website was aanbeland kon ik het door mij gewenste artikel snel vinden en was ook nog eens aangenaam verrast door de prijs.
Het bestellen en betalen verliep snel en soepel en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Ik had mijn pakketje binen een paar dagen in huis, dus een snelle levering.
Later heb ik nog een Sandisk geheugenkaartje gekocht, dat ik ook snel in huis had.
Dus CameraNu.nl is echt een aanrader!

rjk74 26-06-2011

Het onderdeel wat ze in de winkel hebben vergeten te vermelden dat het bij de camera hoorde om hem goed te laten werken is goed verpakt via de webshop aangekomen helaas zijn daardoor verzendkosten bij gekomen.

Mien1001 26-06-2011

Overzichtelijke website. Snelle bezorging.

hvdb2406 26-06-2011

Zondag's besteld en altijd dinsdag in huis. Perfect!
Bovendien goed orderstatus overzicht en update.

peter..hoi 26-06-2011

Goede levering en duidelijke berichtgeving.

Inge83 26-06-2011

heldere bestelprocedure
snelle levering
uitstekend verpakt pakketje

nicoline90 26-06-2011

Goede service, snelle levering, geen verzendkosten.
Niks op aan te merken

ErKoo 26-06-2011

Niets dan lof. Snelle reactie, duidelijke website.
Geen poespas. Aanrader voor iedereen die een goed product wil met goede service en bovenal duidelijkheid.

hkilsdonk 26-06-2011

makelijk gevonden en alle pagina's goed herkenbaar te doorlopen!
levering binnen gestelde tijd