jtc van ommen 02-07-2011

website goed
berijkbaarhijd ok
besteling was op tijd

Yvonne D. 02-07-2011

De camara die ik toegezonden kreeg, bleek iets te mankeren. Omdat het een verjaardagscadeau was, ben ik nog dezelfde dag naar de winkel in Urk gegaan. Daar werd ik op prettige wijze geholpen en de camara werd zonder probleem omgewisselt voor een andere. Kortom, een aanrader deze (web)winkel.

Za01phod 02-07-2011

Niets op aan te merken. Prima assortiment, zeer goede prijzen en snelle levering. Winkel is absoluut een aanrader.

MB3 02-07-2011

Via een site was het product op voorraad maar bleek na bestelling en vier dagen later niet meer leverbaar. Bij andere sites was de camera eveneens niet meer leverbaar of had een levertijd van een aantal weken. Bij CameraNU was het product op voorraad en werd binnen een halve dag geleverd!

znagy 02-07-2011

Ook een lens besteld & ontvangen die niet
bleek te passen. Fout lag niet aan levering.
Retour gezonden en uiterst correct en snel afgehandeld.

Creusen 02-07-2011

Webshop is duidelijk en overzichtelijk, geeft 'n goed en reeel beeld wat betreft producten zelf en prijsstelling. Prijzen zijn aantrekkelijk. Bestelling en levering snel en prima verlopen, zoals toegezegd.
Kortom ben zeer tevreden over Cameranu.nl

Rinuss1986 01-07-2011

Rugtas via de site gevonden en bijna als enige op voorraad, top!
Verder 's avonds rond 19.00 uur pas besteld, maar wel de volgende dag al in huis:-).

De canon rugtas bevalt in ieder geval goed!!

xhblues 01-07-2011

Gezien de eerde service die ze mij geleverd hebben, toch terug gekomen bij Cameranu, eerlijk duidelijk, nemen de tijd voor je met uitleg.
Ik weet er zijn meerdere van dit soort zaken die ook stunten met langere garanties, maar camaranu komt zijn voorwaarden na en zelfs iets meer.

ruud pothuizen 01-07-2011

bestelling, verzending was erg snel correct afgehandelt.

Rene Peters 01-07-2011

Een perfecte webwonkel.
Niet alleen is de sortering erg ruim (de keuze is enorm) maar ook de snelheid van leveren van de bestelling viel mij erg (positief) op.
Ik heb hier een Sony filter gekocht die bijna nergens aan te komen was, ook niet bij de Sony website. Omdat ik dit filter na een jaar daar nog steeds niet kon kopen ben ik verder gaan zoeken en had vrij snel CameraNu gevonden. Daar heb ik aan het begin van de avond de bestelling geplaats en kreeg deze de volgende dag al 's ochtends geleverd. Daar bij moet ook aangegeven worden dat ik goed op de hoogte werd gehouden van de status van mijn bestelling. Alle lof en complimenten.
Bij CameraNu ga ik zeker kijken voor mijn eerstvolgende bestelling!!

7981DJ 01-07-2011

Super voordelig, nergens een goedkopere nikon s 3100 gezien. De levering was super snel vrijdag s' middags gekocht en zaterdag ochtend geleverd om 9.00 uur door tnt post paket service TOPPER.

Tim1981 01-07-2011

Handige website. Overzichtelijk en na bestelling en betaling binnen 2 dagen in huis.

Martijn v B 01-07-2011

Ik had mijn camera snel binnen. Ook het antwoord op een vraag werd per ommegaande beantwoord.

Leens 01-07-2011

Zeer goede informatie van de produkten en een snele levertijd.

m.p.j. kok 01-07-2011

Website kieskeurig gaf aan dat artikel op voorraad was maar bij bestelling bleek dat niet zo te zijn.
Ondanks dat had ik het bestelde artikel toch nog binnen een week in huis.

van Dorland 01-07-2011

Camera nikon d90 +18-105mm lens snelle levering en goed verpakt in doos.keurig gadaan

Llien 01-07-2011

Wanneer je een product bestelt, heb je het de volgende dag al binnen, keurig verpakt. Geen klachten.

Martin Borsboom 01-07-2011

Wat een fantastische service.
Op vrijdag voor 21.00 uur besteld en op zaterdag in huis. Binnen 24 uur.

renemarga 01-07-2011

Cameranu.nl vind ik echt een topwinkel. Ik heb er al verschillende fototoestellen en accesoires gekocht en nooit enig probleem ondervonden. Ik kan de winkel aan iedereen aanbevelen.

Redleb50 01-07-2011

Gemakkelijk te vinden op de site en snelle levering.

joke1961 01-07-2011

Inderdaad.Voor 21.00 uur besteld de volgende dag bezorgd. Ook de bezorging was gratis

OA 01-07-2011

Ik ben naar een verkeerde bestelling zeer snel een netjes geholpen door de medewerkers van CameraNU

Kproemeling 01-07-2011

Snelle levering, nl model, juiste type, keurig contact over tijdstip aflevering en kunnen afleveren bij de buren, prima communicatie tussendoor

talbas 01-07-2011

goede communicatie en snelle levering

Piet Zuidema 01-07-2011

Zeer goede uitleg over de verschillende camera's en de mogelijkheden er mee. Er werd alle tijd voor genomen, het resultaat een Canon 7D, nu een jaar tot volle tevredenheid in gebruik.

piet86 01-07-2011

De webservice is door cameranu prima geregeld.
Een stuk beter dan de winkel, waar de vriendelijkheid van de verkoper het een en ander te wensen overliet.

Schold 01-07-2011

after sales niet te beoordelen: geen gebruik van gemaakt.
verder goedkoopste, snel en accuraat, via een beveiligde betaaloptie.

Martijn Kleiboer 01-07-2011

Nette behandeling en snelle bezorging met stevige verpakking.

Hier kun je met gerust hard kopen.

FloLex 01-07-2011

Over algemeen duidelijke site maar bestelknop was lastiger te vinden. Maar na bestelling ging alles prima. De camera werd volgende dag al geleverd en was precies als aangegeven op de site.

w.karsemakers 01-07-2011

Duidelijke website.
De bereikbaarheid telefonisch kan beter.
bestelling en levering uitstekend.

Hennie 1945. 01-07-2011

Ben zeer goed geinformeerd over mijn aankoop(een 85 mm macro lens van Nikon)
Personeel heel prettig in de omgang,Zeer tevreden.

Hn.Hoefakker 01-07-2011

Mede omdat het voor mij de eerste keer was via deze manier iets te bestellen was ik wel voorzichtig om zo iets duurs via deze manier te bestellen en vroeg de telefoniste om uitleg welke ze me ook stap voor stap gaf ze volgde de stappen die ik deed om door de velden heen te gaan en dat was wel zo prettig.
Daarna kreeg ik een bevestiging en nogmaals dat het verstuurd was en de volgende dag had ik het dus ook al thuis in een woordt geweldig.
Nette afhandeling en de prijs was de doorslag positef gestemd dus en tot de volgende keer.

Laurianne 01-07-2011

Ik vind de site erg overzichtelijk.
De klanten survice is erg behulpzaam en staan graag voor je klaar.
Maar ze zijn twee keer mijn bestelling vergeten te verzenden, deze kreeg ik pas 1 week en 1 dag later dan dat ik hem besteld had.
Dat vind ik erg jammer.

Louise07 01-07-2011

Duidelijke site. Goede bestelmogelijkheden en communicatie, supersnelle levering. Aanrader!

BertCast 01-07-2011

Duidelijke website, levering inderdaad super snel
bij ons binnen 24 uur.

ramondeboer 01-07-2011

Alles is keurig geregeld zoals afgesproken. Er was iets mis gegaan met de idealbetaling, ook dat werd keurig geregeld. De camera was erg snel bij mij thuis.
Dit gaan we vaker doen.

Yv58 01-07-2011

prima,goed gestructureerde en overzichtelijke website met veel producten, die qua prijs prima zijn.
Telefonisch goed bereikbaar met klantvriendelijke medewerkster.
Bestelling de volgende dag al in huis, dus belofte wordt nagekomen!

A.schaap 01-07-2011

maandag besteld rond 17 uur ,dinsdag middag in huis
keurig netjes en degelijk verpakt, alles zag er perfect uit.

C. Keij 01-07-2011

Supersnelle levering.
Alleen het aangetekend verzenden klopte niet helemaal.
Pakketje werd door NL Post bij een (gelukkig betrouwbare) overbuurman afgeleverd.

TA Wolters 01-07-2011

Via de website heb ik de lenze gekocht voor negen uur 's avonds. De volgende dag werd de lens door TNT bezorgd. Tussentijds werd ik keurig geinformeerd over de status van het pakker Klasse!

Eeffieee 01-07-2011

Duidelijke website. Besteld is ook echt de volgende dag in huis! Nette service

johanvan puffelen 01-07-2011

CameraNU was voor mij een nieuw adres tijdens mijn zoektocht naar een printer die bijna niemand in voorraad had.
Ik was dan ook aangenaam verrast toen hij bij CameraNU binnen een dag geleverd kon worden, bovendien tegen de beste prijs en ook nog zonder vrachtkosten.
Aanrader!

Teun66 30-06-2011

De bestelling is probleemloos afgehandeld en op het afgesproken tijdstip geleverd.

Ilsel 30-06-2011

Op een of andere manier was deze videocam niet met ideal te bestellen. 1 telefoontje was genoeg om het meteen anders te regelen. Alles werd even buiten de webstore geregeld. Top service

peter.en.corina 30-06-2011

Bestellen gaat makkelijk, directe ontvangs van bevesetigingsmail. Vervolgtraject wordt ook duidelijke gecommuniceerd door middel van mail.
Snelle levering, volgende dag aangeboden.

Lacroix 30-06-2011

Uitstekende webshop, maakt alles waar wat ze aangeven.
Verzending keurig verzorgd.

h.buse 30-06-2011

Een niet tot tevredenheid stemmende aankoop,daar een onjuist
advies over een defect geraakte printer en hiervoor
geschikte vervangende all-round printer welke dia's kon verwerken, leidde tot aankoop v.genoemde printer
+scanner. De printer accepteert geen dia's en de scanner alleen oningeraamde film.
Mijn leeftijd(86)maakt het terugsturen met het bijbehorend gesjouw moeilijk.Een betere verdieping in welke apparatuur exact geschikt is als advies verdient

sheldens 30-06-2011

Het was gewoon van: bestellen, betalen en binnen een paar dagen via de post ontvangen. Beter kan het niet. Ben heel tevreden over uw bedrijf. Ga zo door!

MirtheG 30-06-2011

Prima website. Goede en vooral snelle service, bedankt!

Engeltje72 30-06-2011

Op de website stond aangegeven "voor 21:00 besteld, de volgende dag in huis". Dat hebben ze waargemaakt. De printer bevalt prima. Niet veel geld voor een behoorlijk aantal functies.