Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

vandebeek 25-06-2011

Prima webshop. Helder en toegankelijk. Veel op voorraad en een zeer concurrerend prijsniveau.
Prima geholpen in de winkel

zotyessz 25-06-2011

The site is well transparently. Almost every product is more about image and detailed description. The ordered products are received on time, in perfect condition.

rcpoeteray 25-06-2011

Grote sortering en veel linkjes naar bijbehorende accesoires. Levering was snel en vlot afgehandekd.

Heartfeld 25-06-2011

Goede en scherp geprijsde website.

Roland en Elly 25-06-2011

Heldere en duidelijke website, die een goede weergave en omschrijving van het product geeft. Bestelproces is eenvoudig en snel. De bestelling is goed te volgen en snel in huis.

Ron uit Rockanje 25-06-2011

Snel bestellen en voor een redelijke goede prijs en belangrijk goed verpakt, snel thuis! 1 puntje bij veel webshops zit de prijs van het bezorgen al bij de prijs inbegrepen.

B.Kagelmaker 25-06-2011

De zending was prima op tijd en de afwikkeling ven de retourzending zeer correct.

John en Sylvia 25-06-2011

Supersnelle levering na betaling met IDeal. Leuke aanbieding i.c.m. extra accu en geheugenkaart.

PDV52 25-06-2011

Supersnelle levering : besteld 21:30 ontvangen volgende morgen om 0.930 uur, dus binnen 12 uurtjes....
Verpakking, factuur via e-mail, prima verzorgd
O, ja het product Nikon flitser werkt prima, alhoewel ik nog maar een paar dagen ervaring heb met het gebruik.

V.Vulpen 25-06-2011

Snelle levering van artikelen. Fijn dat er telefonisch overleg is over de aflevering van het (grote) pakket! Zelfs desgevraagd een telefoontje van de koerier 15 min. vantevoren zodat je geen halve dag hoeft te zitten wachten. En ook nog eens: geen bezorgkosten.

Bianca7171 25-06-2011

Voor 21.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. Helaas heb ik toch wel een paar dagen moeten wachten op mijn bestelling.
Verder prima in orde !

nom4 25-06-2011

Snel geleverd en aflevering was goed te volgen via Post.nl

Johan KB 25-06-2011

website is duidelijk
Urk is voor mij een eind rijden
service, snelheid en behandeling was top
fantastisch advies.

marxson 25-06-2011

Overzichtelijke website, goede telefonische klantenservice, prima after sales: ik had een pixeluitval in mijn lcd van nieuwe camera en deze is probleemloos omgeruild voor een nieuwe.

Emilio Brizzi 25-06-2011

De site is overzichtelijk en goed, super prijzen, maar de technische info over de netvoeding was niet compleet, waardoor ik een benodigde travo en netsnoer niet bij besteld heb en ging missen.

De onderbreking van jullie telefonische bereikbaarheid tussen de middag (2 uur) is te lang.

Verder ben ik nog niet bij jullie langs geweest, maar wil dit graag een keer doen en zal zeker meer bestellen in de toekomst.

gunadi 25-06-2011

Bestellingen bij CameraNU 's avonds vóór 21.00 u (vrijdag), de volgende dag (zaterdag)in huis! Chapeau!

Leor55 25-06-2011

Vrijdag 20 uur besteld en zaterdag rond 11 uur al bezorgd. Super zo snel

Tiemen39 25-06-2011

Spullen zijn in goede orde ontvangen. Prijs uitstekend. Nergens goedkoper gevonden.

Doofenschmirtz 24-06-2011

Zelden zo goede uitleg gehad over de voor- en nadelen van verschillende producten.

rayschruij 24-06-2011

Super snel.
's avonds besteld andere ochtend bezorgd.
Grandioos.

ChrisJ89 24-06-2011

Overzichtelijk en een ruim aanbod. Een dag na bestelling geleverd. Na het melden van een defect aan een product, werd direct een nieuwe toegestuurd. Sneller en beter kan niet! Top!

CVer2001 24-06-2011

Ik wist al heel lang dat ik deze camera wilde, maar helaas overal uitverkocht. Toen de camera voor een redelijke prijs op de site stond heb ik deze gelijk besteld en daarna gelijk ontvangen. Geweldige snelle service.
Wat betreft de camera die ken ik al en is gewoon goed.

Rob vd Ark 24-06-2011

De camera werd werkelijk de volgende dag bezorgd terwijl ik mijn bestelling ruim over 21.00 heb geplaatst. Mijn komplimenten en Camera.nu was ook nog eens echt de laagst geprijst. Bedankt.

Bobedam 24-06-2011

De aanvankelijke aanbieding van Adobe Lightroom, stond na een dag opeens niet meer op de website.
Een berichtje per e-mail was voldoende om dat te herstellen (technische fout).

De informatie over het op voorraad zijn werd buitengewoon nauwkeurig bijgehouden.

Bob42 24-06-2011

Ik heb hier al meer spullen gekocht, die steeds prompt worden verstuurd met een directe link in de bevestigingsmail naaar de tracking en tracing site van Post.
Al met al een prima bedrijf om via Internet te bestellen.

Fam. van der Deijl 24-06-2011

Perfecte website, perfecte afhandeling bestelling en perfecte levering!
Vrijdagavond besteld, zaterdagmorgen in huis.

Petje af voor deze organisatie.

m.j.vandoesburg 24-06-2011

Bestelling snel en correct in huis. Kortom prima.
Website is duidelijk.

Ria H. 24-06-2011

Duidelijke site.
Staat op wat je wilt weten. Geen verzendkosten.

Snelle levering.
Mail wordt snel beantwoord

Zal hier zo weer kopen en aanraden aan mijn vrienden

Theijssen 24-06-2011

Mijn eerste ervaring met de webshop van Camera.nu, was meteen een goede.
Zoals iedereen wel doet, zoek je naar een sterke prijsconcurerende webshop, die een vertrouwde naam heeft opgebouwd.
Dat was voor mij de reden dat ik met Camera.nu in zee ging.
Dat mijn keuze terecht was, bleek later.
Een zeer snelle levering van de flitser, en wel zo snel dat ik toch nog verrast was.
Mijn goede keuze werd nogmaals bevestigd.
De flitser vertoonde gebreken, en ik besloot contact op te nemen met Camera.nu.
Zeer snel was er een reactie van Camera.Nu zijde, en kreeg meteen een duidelijke omschrijving van wat er moest gebeuren om de flitser retour te sturen. Gratis !!
Nadat de flitser bij Camera.Nu was aangekomen, werd er meteen een geheel nieuwe flitser naar mij toegestuurd, en die was wederom snel op mijn adres geleverd.
Voor mij is het vertrouwen in Camera.Nu tot 100% gegroeid, en ik zal zeker in de toekomst met hen zaken doen.

Jackdaw 24-06-2011

De bestelling werd de volgende dag al afgeleverd en was netjes verpakt. Urk is niet echt een centrale plaats of in de buurt maar wel goed dat er een fysieke winkel is. Door de goede leverservice maakt het niet uit dat er maar een winkel is.

Lindsay C 24-06-2011

Heldere website en scherpe prijzen! De levering heeft ook plaatsgevonden binnen de levertijd.

CJ.Pastijn 24-06-2011

snelle afhandeling goede service battery was overbodig dus is die retour geen probleem geld snel terug gestort
ga zo door.

ThereseHeemskerk 24-06-2011

De bestelde producten waren snel in huis en we kregen goed informatie over de stand van zaken

jdevries.huizen 24-06-2011

een zeer overzichtelijke, mooi ingerichte winkel met deskundig en vriendelijk personeel

Ab Schuurhuis 24-06-2011

Goede website, eenvoudig bestellen, eenvoudig betalen en snelle bevestiging van bestelling.
Levering reeds volgende dag.

Makedonec 24-06-2011

Uitstekende sales en after sale diensten ! Alle respect, en Groeten aan iedereen bij Camera nu,

Frank en Petra 24-06-2011

Prima webshop! Snelle levering (al na 1 dag). Alles was keurig en compleet verpakt.

Mike Linthout 24-06-2011

Tevredenheid OK. Ik had echter verwacht dat er bij het package deal een externe oplader voor de accu zou zitten. Dit is op de site niet helemaal duidelijk.

suurtje63 24-06-2011

zeer overzichtelijke website, zeer scherpe prijs, snelle levering

Thomas2123456 24-06-2011

Als er op hun website te lezen staat "in voorraad", dan hebben ze het ook in hun eigen stock. De leveringen verlopen zeer vlot en je krijgt feedback bij elk deelproces van de aankoop. Super-ervaring!

Mir24 24-06-2011

Veel goedkoper als andere sites.
Snelle otvangst van product (volgende dag)

fahv 24-06-2011

Vlot verloop van bestelling en levering. Nette verpakking.

Hoevelaken-1 24-06-2011

Makkelijk te bestellen via de webshop en snelle levering met goede informatie omtrent status via email.

Christine en Peter 24-06-2011

Wow!!! niet normaal zo´n Super snelle levering. Hoe krijgen ze dat voor elkaar! vrijdagavond om 20:57 uur klikte ik voor het laatste akkoord betaling/bestelling, de dag erop zaterdag om 09:02 uur kwam TNT aan de deur om de bestelling af te leveren. En dat had ik niet eens voor de koerier optie gekozen. Echt supersnel en super goed. Prima verpakt, duidelijke factuur. Kortom een absolute aanrader!

Jaap Witteveen 24-06-2011

Levering zeer snel, en werd goed en snel gereageerd op een vraag per email.

Oeverzwaluw 24-06-2011

Ik had een aantal secifieke vragen over digiscoping en ben daar zeer uitvoerig over voorgelicht. Erg vriendelijk geholpen. Prijstechnisch concurerend.

beqwaam 24-06-2011

Prima levering. Super snel. Handige overzichtelijke website en nog een aanbiedingspakket van Focus toe! Prijs was ietsje hoger dan anderen, maar ik opt. voor service.

Aad54 23-06-2011

Makkelijke bestelling via website en snel geleverd

regato76 23-06-2011

De goedkoopste aanbieding, geen verzendkosten en zeer snelle levering, kortom TOP!

Sab2 23-06-2011

Goede prijs, snelle levering. Keurig