Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mien1001 26-06-2011

Overzichtelijke website. Snelle bezorging.

hvdb2406 26-06-2011

Zondag's besteld en altijd dinsdag in huis. Perfect!
Bovendien goed orderstatus overzicht en update.

peter..hoi 26-06-2011

Goede levering en duidelijke berichtgeving.

Inge83 26-06-2011

heldere bestelprocedure
snelle levering
uitstekend verpakt pakketje

nicoline90 26-06-2011

Goede service, snelle levering, geen verzendkosten.
Niks op aan te merken

ErKoo 26-06-2011

Niets dan lof. Snelle reactie, duidelijke website.
Geen poespas. Aanrader voor iedereen die een goed product wil met goede service en bovenal duidelijkheid.

hkilsdonk 26-06-2011

makelijk gevonden en alle pagina's goed herkenbaar te doorlopen!
levering binnen gestelde tijd

briksem01 26-06-2011

Supersnelle levering.
Je wordt goed op de hoogte gehouden wanner het pakket wordt verzonden.

Tevreden klant62 26-06-2011

Goede service, snelle levering. Camera is een aanrader, prachtig Full-HD beeld voor erg weinig geld!

patske83 26-06-2011

Veel aanbod op de website. Door middel van inlog kun je makkelijk je persoonlijke gegevens en bestelhistorie raadplegen. Indien product op voorraad is volgt altijd zeer snelle uitlevering.

Annette Evers 26-06-2011

CameraNu.nl is volgens mij een prima bedrijf met een mooie winkel en zeer goede website. Ook de bestellingen en leveringen zijn altijd probleemloos verlopen.

rebecca212 26-06-2011

Goede site, overzichtelijk, duidelijk en gemakkelijk navigeerbaar. Altijd up to date en goede service. Dit is niet de eerste keer dat ik iets koop bij cameranu.nl en het zal zeker niet de laatste keer zijn.

Hanzelmans 26-06-2011

Duidelijke webshop met voldoende productinfomatie en prima service. Prijs is zeer concurrerend. Obectief was verpakt in doos van fabrikant en daar omheen een omdoos. Het artikel was daardoor prima beschermd tegen onheil van buitenaf.

Jan Willem20 26-06-2011

Het product was er snel. En ik heb een goed contact kunnen hebben met de mensen van CameraNu integenstelling tot vele andere winkels! Kortom echt een aanrader om bij deze winkel je aankopen te doen!

daan-wh 26-06-2011

Het product voldoet zeer zeker aan mijn verwachting.de levering was binnen 2 dagen dus perfect

ElisaM 26-06-2011

uitstekend bereikbaar, deskundige beantwoording van mijn vragen, snelle en zorgvuldige verzending van mijn aankoop.

kilanca 26-06-2011

1e keer bij Camera.nu wat besteld.Ben best een argwanende klant en heb er best even over nagedacht of ik het zou doen. De camera die ik heb is vanwege de ramp in Japan slecht verkrijgbaar, maar bij CameraNu wel.
Maar wat ben ik verrast hoe snel en duidelijk de bestelling is gegaan en afgeleverd!!! Prima !!!
's middags besteld de volgende dag al in huis!!!

kon 26-06-2011

Ik wist wat ik wilde kopen, heb dus niet hoeven zoeken op hun website. Levering was snel en goed.

NobodyXL 26-06-2011

Heb er vaker een aankoop gedaan en ben content met service en levering.

NaamL1958 26-06-2011

LS,
Ben helemaal tevreden bijzonder duidelijk, heel vlot. Alleen alleen bij leveren zou TNT misschien nog iets kunnen verbeteren ik had graag de bestelling direct op het postkantoor afgehaald, had dat ook aangegeven maar denk dat die mogelijkheid er nog niet is. Dit betekent dat de zending eerst twee keer bij je thuis wordt afgeleverd, helaas was ik pas na 22:00 thuis dus kon ik ook niet aangeven dat de tweede bezorging weinig zin had... Maar goed voor de rest helemaal tevreden hoor!

nfkl 26-06-2011

Duidelijke website.
Wat ze beloven doen ze ook. 's Middags bestelt en de volgende dag keurig in huis.
Prima!

Noor Smeets 26-06-2011

We hebben op zaterdag besteld, dus we hadden rekening gehouden met dat pas dinsdag geleverd zou worden i.v.m het weekend. Je word direct op de hoogte gehouden van je bestelling. Maandag kregen we bericht dat de camera onderweg was, maar helaas door een fout bij het postbedrijf werd het een dag later omdat we in de verkeerde route zaten. Daar konden ze niks aan doen maar toch hoor je meteen bericht. Alles keurig verpakt in 1 pakketje. Het scheelde ook een aanzienlijk bedrag met andere winkels.

Ray1975 26-06-2011

Een website waar eigenlijk gewoon niks op aan te merken is. Via Kieskeurig terecht gekomen en in no-time mijn bestelling geplaatst na een aantal relevante interessante combi acties aangeboden te hebben gekregen. Gewoon een gesmeerd lopende website + back-office zoals je het als consument eigenlijk altijd verwacht ... maar veelal niet krijgt. Een organisatie die zorgt dat het klopt.

twantonio 26-06-2011

De webside heeft een goed overzicht en er is een groot assortiment.Makkelijk te bereiken via internet en de bestellingen zijn de volgende dag binnen. After sales heb ik nog niet nodig gehad. omdat alles perfect was, wat ik er ooit besteld heb. Dus die zal ook wel goed zijn.

J.Bloemhof 26-06-2011

Snelle levering. Prima te volgen via mail

djenghis20 26-06-2011

Op de website stond levertijd 5-10 dagen, echter had hem binnen 2 dagen in huis!
Goede service, netjes verpakt.

Remyvang 25-06-2011

Prima levering: volgende dag zoals beloofd. duidelijke website.

Woodywoodpecker 25-06-2011

De website van CameraNU.nl is gewoonweg zeer overzichtelijk. Je hoeft niet lang te zoeken, of je hebt gauw je product gevonden.
Bij telefonisch contact, werd ik zeer vriendelijke te woord gestaan. En kom je in de winkel (waar ik mijn EOS gekocht hebt), wordt je ook zeer vakkundig geholpen.
De bestelling via CameraNU.nl was ook zeer snel geleverd. Perfect verpakt en helemaal heel overgekomen.
Met ong. 2 dagen had ik hem al in huis!
De service bij reparatie is ook heel fijn. Geen gezeur, maar het betreffende product wordt eerst door de mensen van CamaraNU getest en vervolgens wordt het naar de leverancier doorgestuurd. Het retour sturen van het serviceproduct was ook heel netjes gedaan. Wederom stefig en goed verpakt.
Kortom: Goede service, prima en overzichtelijke site, snelle levering en vakkundige mensen!

rogalla 25-06-2011

De winkel komt nauwkeurig gemaakte beloftes na, als je een vraag op vrijdagavond stuurt komt er een automatisch antwoord; excuus dat het in het weekend langer duren kan de vraag te beantwoorden ... Desalniettemin komt op zaterdagochtend toch het antwoord, beleefd, behulpzaam en constructief. Dat maak je in dienstverlenend Nederland niet meer zo vaak mee. De behandeling van bestellingen is net zo goed.

Skelter01 25-06-2011

Website is helder en overzichtelijk, duidelijke leverbaarheid status, etc.

Bereikbaarheid; ik ben bij de winkel zelf langs gekomen, ligt in middle-of-nowhere maar de winkel zelf vergoed een hoop. Persoonlijke service is goed, evenals het aanbod.

Nog geen beroep hoeven doen op de after sales, product bevalt goed tot nu toe.

Boudsil 25-06-2011

Het is allemaal prima verlopen. Duidelijk hoe de camera te bestellen en duidelijk hoe de verzending gaat.

Philip391 25-06-2011

Direct bevestiging en verzending,duidelijke factuur
Overzichtelijke website

The Whall 25-06-2011

Vlotte en nette levering.
Ik had twijvels over welke flitser ik zou doen.
Na telefonisch contact werk ik keurig geholpen met mijn vragen. Waarna ik besteld heb.

guck 25-06-2011

Overzichtelijke en duidelijke site; productinformatie zakelijk en compleet, bestelling, betaling en levering probleemloos en snel.

jeanke1951 25-06-2011

de goedkoopste-makkelijke website-hele goede afhandeling en verdere begeleiding en informatie met het product

Iwan v D 25-06-2011

Goede ervaringen met deze winkel. Ook service bij garantie is keurig . Hierbij word je regelmatig op de hoogte gehouden over de gang van zaken.
En geheel niet onbelangrijk is dat ze veelal de goedkoopste zijn met mooie aanbiedingen.

W. Zirkzee 25-06-2011

Inmiddels mijn 2e bestelling bij CameraNU. Bestelproces verloopt prettig en snel. Snelle levering en met t&t te volgen. Ik ben zeer positief over deze webwinkel, blijf vooral zo doorgaan! ;)

niekbeldernl 25-06-2011

Het aanbod van de winkel is enorm groot. Je hebt keuze uit veel producten, en de medewerkers weten waar ze over praten en wat ze verkopen.

E.F.T. de Boer 25-06-2011

Wat de site beloofd, snelle levering, is ook zo.
Wat ik belangrijk vind en vertrouwen wekkend: betalen via ideal.
Tenslotte, keurig en stootvrij ingepakt.

hebu58 25-06-2011

Het kan altijd beter, maar alles ging vlot en exact zoals toegezegd werd op de website.

Martijn vd G 25-06-2011

Makkelijke en overzichtelijke website. Snelle en goede levering.

Hagebouwer 25-06-2011

Goede prijs en snel geleverd.
Wat wil je nog meer.

huijding 25-06-2011

Alles gaat hier altijd perfect, ook in service in de winkel is perfect met mensen die er echt verstand van hebben.

MarcelVw65 25-06-2011

Snel en betrouwbaar en een scherpe prijsstelling.

MarcelvH2 25-06-2011

Eenvoudig te bestellen, duidelijke toelichting op het produkt en snel (de volgende werkdag) geleverd

vandebeek 25-06-2011

Prima webshop. Helder en toegankelijk. Veel op voorraad en een zeer concurrerend prijsniveau.
Prima geholpen in de winkel

zotyessz 25-06-2011

The site is well transparently. Almost every product is more about image and detailed description. The ordered products are received on time, in perfect condition.

rcpoeteray 25-06-2011

Grote sortering en veel linkjes naar bijbehorende accesoires. Levering was snel en vlot afgehandekd.

Heartfeld 25-06-2011

Goede en scherp geprijsde website.