Geertruida61 04-07-2011

Ik vond de website duidelijk en de artikelen goed te zien op de foto's. De camera kwam inderdaad binnen op de beloofde tijd.

MiraMira 04-07-2011

Jammer dat je niet 's avonds kan laten afleveren. Verder helemaal prima geregeld en vooral erg snel....

eileen200848 04-07-2011

Levering ging vlot nadat ik besteld had. Geen problemen.

Titia1904 04-07-2011

Snelle levering, vriendelijk in contact. Prima webshop!

194825 04-07-2011

Kopen bij CamaraNu vanuit je luie stoel, super eenvoudig en daarbij snelle levering aan huis.

Chris van Breeden 04-07-2011

snelle levering en super dat tijdelijk de verzending gratis was!

bedankt en heb gelijk een aantal dagen daarna opnieuw een bestelling geplaatst

Paul 04-07-2011

Mooie camera, al meer producten bij camera.nu.nl gekocht. De vragen die je hebt, ze hebben daar ook nog tijd voor je, het voelt vertrouwd.Ik ben zeer tevreden.

Teslic 04-07-2011

In mijn geval is het product niet in orde geweest. Na mijn E-mail is de probleem keurig en netjes opgelost. Ik kreeg direct een andere product die wel in orde is geweest. Contact en overleg verliep voorspoedig.

van Aken 04-07-2011

Alles was op voorraad en de bestelling is volledig, snel en juist geleverd. Keurig!

RonBos2011 04-07-2011

product makkelijk te vinden, bestelling geleverd zonder problemen. perfect dus !

Rene891 04-07-2011

Goede prijs, snelle levering.

Geertos 04-07-2011

Snelle e-mail reactie en product vlot in huis. Product was goed verpakt, prima service

Joop81 04-07-2011

Al diverse producten bij CameraNu besteld, altijd snel geleverd zonder verzendkosten.

Dirkiedecameraman 04-07-2011

Prima prijs, ruim assortiment. Handige intuitieve website.

pgrashof 04-07-2011

Duidelijke website, productieinformatie is erg duidelijk en de tabs voor combodeals en optionele accesoires zijn waardevol. Ik had in het verleden hier al iets besteld, en omdat dat destijds prima verliep heb ik ook deze keer weer hier besteld. De bestelproces liep prima, de order status werd regelmatig bijgehouden en dezelfde dag is het nog verzonden. TNT deed er alleen 2 dagen over, maar dat kan Cameranu niet helpen. Aftersales voor deze camera heb ik geen ervaring mee. In het verleden heb wel een camera gehad met defecte pixels in de sensor, deze is gewoon omgeruild zonder problemen.

Leemhuis 04-07-2011

Duidelijk beeld gekregen op jullie website van het aangekochte artikel en na betaling de andere dag in huis dus een zeer goede service.

Bedankt hiervoor.

wderuiter1 04-07-2011

Zeer vriendelijke klantenservice. Ik had gebeld om te vragen of de camera ook op mijn vakantieadres afgeleverd kon worden en dat was geen enkel probleem.
Goede prijs. Snelle levering.
Helemaal top!

EJBarten 04-07-2011

Snelle levering, goed verpakt, hele mooie lens voor scherpe prijs!!
Al veel plezier van gehad!

Naamloos 16 04-07-2011

Camera besteld, op een avond,gelijk betaald via internetbankieren. Ik werd keurig geinformeerd dat de betaling binnen was en wanneer de camera is verzonden.
Had de camera de dag erna binnen via TNT post.

Perfect geregeld.

Martijn45 04-07-2011

Overzichtelijke site, goedkoop, perfect bestelproces en inderdaad volgende dag in huis!

Olaf den Uijl 04-07-2011

Ik ben zeer tevreden over CameraNU.
De berijkbaarheid,service en aftersales zijn keurig netjes.ga zo door

siejack 04-07-2011

In het verleden een Olympus compact camera bij de zaak op 't oude adres gekocht. Prima verlopen. Nu een nieuwe dslr Canon 500 met canon lens 17-135 is gekocht bij Mediamarkt . Was niet meer leverbaar bij CameraNU.
Wou toch contact houden daarom extra lens met allerlei accessoires. Tjonge wat is 't 'n grote moderne zaak geworden.

R Driessen 04-07-2011

Goede informatie on-line. Besteld voor 9 pm, volgende dag in huis...prima service.

onnemenno 04-07-2011

prima service en snel geleverd

dekoper 04-07-2011

Voldoende contact over de bestelling per e-mail.
Zodoende weet de koper hoe het zit met zijn betselling. Daarnaast kan de koper de betselling volgen via track systeem

pcman 04-07-2011

Overzichtelijke website, snelle levering en snel antwoord op email.

Wessel B 04-07-2011

Overzichtelijke website, lage prijzen en direct geleverd.

Christian450D 04-07-2011

Vorige week de Cactus V5 Triggers besteld.
Deze waren nog in voorraad en bestelde ze.
Het bestellingen is erg gemakkelijk.
Nadat je je producten in het winkel wagentje heb gedaan kan je je bestelling afronden. Het betalen is allemaal erg makkelijk en het gaat erg snel!

Het fijnste van de webwinkel vind ik dat als je voor 21.00 besteld het de volgende dag in huis heb. Zo kan je s'avonds nog iets bestellen en de volgende dag staat de postbode voor de deur!

Het product zat in een stevig kartonnendoosje. Na het doosje te hebben uitgepakt zaten daar de doosjes van de Cactus triggers in.

Ik zal zeker vaker producten bij CameraNU.nl bestellen

Caspero1991 04-07-2011

Vorige week een Camera gekocht hier. Twijfelde tussen 2 modellen en werd uiterst vriendelijk en professioneel geholpen via de telefoon. Na het bestellen 's avonds (rond 8 uur) kreeg ik direct een bevestiging. Betalen ging vlot evenals de levering, gewoon de volgende dag zoals beloofd!

Frieda Hogers 04-07-2011

De website is duidelijk. Goed gesorteerd op merk,type en prijs.Het ging even fout met het doorverwijzen naar een bank voor het afhandelen van de betaling. Ik plaatste mijn bestelling opnieuw, maar zag later dat dat niet had gehoeven. Camera Nu heeft de eerste bestelling laten vervallen. Zonder problemen.
We hebben al een paar jaar goede ervaring met dit bedrijf.

Bonecrusher 04-07-2011

Prima webshop !
Had eerst een ander model camera besteld maar wilde deze graag omwisselen.
Kon telefonisch zo geregeld worden en teveel betaald bedrag werd direct teruggestort.
Zeer klantvriendelijk en afspraken worden ook echt nagekomen.

Maaike route66 04-07-2011

prima service en snelle levering. Heldere en informatieve website.

R. Mestrom 04-07-2011

Ik heb bij CameraNu verschillende producten gekocht tegen een zeer goede prijs: een Panasonic Lumix LX5, een tasje daarvoor en een HDMI-kabel. De bestellingen werden correct en snel uitgevoerd. Vragen mijnerzijds over functies van de camera werden deskundig en snel beantwoord.

Bert Logtmeijer 04-07-2011

Uitstekende communicatie met de klant! Snelle en adequate levering.

Stichting Vrienden van Brasa Mi 04-07-2011

Cameranu.nl heeft een groot gedeelte van een fotocamera gesponsord aan de stichting 'vrienden van Brasa Mi'tbv. het gezinshuis brasa mi te Paramaribo (Suriname). Dat maakt deze winkel uniek, omdat ze zo laten blijken ook maatschappelijk betrokken zijn. We hebben een camera mogen aanschaffen die bestand is tegen de tropische omstandigheden. Dat is een Olympus TG-610 geworden. Camaranu.nl Bedankt!!!

Bobc1 04-07-2011

De website van cameranu.nl kwam naar voren als de site die de olympus aanbood tegen de laagste prijs. Dit was de grootste motivatie om de camera bij hen te kopen.

JanvB123 04-07-2011

Super camera
maakt zeer mooie foto's
eenvoudig ingebruik
handig voor sport foto's
zeer mooie lens de 18-105
al met al erg tevreden over deze camera

FB33 04-07-2011

2e keer aankoop bij deze zaak, 2e keer goede ervaring,
online gekocht, zelf opgehaald, goede feed back, lag keurig klaar.

nvt NVT 04-07-2011

snelle afhandeling van de order en levering

olijfgaard 04-07-2011

duidelijke site - snelle afhandeling - en het werkt......
tevreden dus

Jorsie 04-07-2011

Zeer snelle levering. Zondag besteld, dinsdag in huis. Stevig en met zorg verpakt.

FO21 04-07-2011

Goede communicatie en snelle levering.

zetka 04-07-2011

duidelijk overzicht op de website en goede kennis van zaken bij het persoonlijk afhalen van de bestelling in de winkel.

HvdW51 04-07-2011

Goede informatie telefonisch. Supersnel gelve.

Jowi10 04-07-2011

Ik ben nu een ruim jaar bekend met Cameranu.nl en heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehad.
Ook in de winkel ben ik een keer geweest, daar werd ik goed geholpen.

Milan07 04-07-2011

De aankoop ging gemakkelijk en de bezorging was binnen 2 dagen in huis. Zondag besteld, dinsdag in huis.

De prijs was de laagste die ik kond vinden.

Al met al een heel goede webwinkel. Aanrader!

GM.Sanders 03-07-2011

Goede overzichtelijk website met duidelijke adequate informatie. Bestelling geplaatst, betaald en de volgende dag al in huis, perfect !!!

Bennie gek 03-07-2011

Prima webshop met goede prijzen. Ik heb al diverse malen iets besteld.

Fransisca 03-07-2011

Het produckt was netjes en op tijd afgeleverd,en ik ben er zeer tevreden over.dus dat is altijd goed voor jullie om dat te horen.

leonard83 03-07-2011

een zeer goede camera en gewoon prima service. Snelle levering en goede informatievoorziening gedurende het bestelproces