Peter Westland 28-06-2011

Scherp geprijsd, keurig geholpen, breed assortiment en prima websie.

Jimmy de Leeuw 28-06-2011

Hij Was prima, eerst defect toen opgestuurd en toen een goede. Prima service

mike Schattevoet 28-06-2011

beste online winkel die ik ooit heb meegemaakt .
alles mooi en goed verpakt zodat er nergens iets mee kan gebeuren. Goedkope spullen waarvan de kwaliteit ook nog super is . supper sneller levering . het mooie van deze winkel is je kunt het bestellen en zelf ophalen als je in de buurt woont of komt . ook als je een vraag hebt krijg je bijna direct antwoord . kortom een super winkel goedkoop snel en goede kwaliteit

Snapshot2011 28-06-2011

CameraNu.nl heeft een uitgebreid assortiment, maar verzorgt zelfs ook interessante cursussen. Ik beschouw CameraNu.nl als ondernemend, betrouwbaar en betaalbaar.

albert van der Haar 28-06-2011

De bestelling werd correct volgens de mededeling op wensite bezorgd. Heel plezierig was het dat de koerier van te voren doorgaf hoe laat hij langs kwam om te bezorgen.

risseeuw 28-06-2011

Bereikbaarheid en aftersales kan ik niet beoordelen omdat ik daar niet mee te maken heb gehad. De site is duidelijk en werkt heel goed, kan misschien iets strakker waardoor hij rustiger en overzichtelijker wordt (detail). Maar de snelheid en efficiente wijze waarop de bestelling verwerkt en afgeleverd wordt is echt top.

met vriendelijke groet,

Zanderink 28-06-2011

Met name de vlotte levering van het bestelde product icm de correctheid van het product zelf, besluit mij deze aankoop zeer positief te beoordelen.

Jac.138 28-06-2011

Alles verliep prima, de website was duidelijk.
Na de bestelling had ik de camera de volgende dag al in huis. Ook de keuze van vooruitbetaling of na de levering is ook fijn. Toen ik na een week nog een vraag had werd de telefoon snel opgepakt en kreeg ik direct en bevredigend antwoord. Dus zeker een aanrader.

JohnSm 28-06-2011

Goede snelle levering, verder geen opdringerige verkopers...

FrancoisM 28-06-2011

Was volgende dag in huis nadat ik het om 20:50 besteld heb.

Petertje1964 28-06-2011

Dit is de tweede aankoop bij cameranu.nl en bij deze bestelling was de snelle levering belangrijk.
Fijne webwinkel met aantrekkelijke prijzen en snelle levering.

Chris Dreves 28-06-2011

zeer goede webshop, doch door een fout van mij, is de bestelling in mijn opdracht stopgezet. hierna een herbestelling gedaan, welke door onbekende oorzaak door de medewerker, niet is verwerkt, vervolgens telefonisch contact op genomen met cameranu.nl, waaruit de bestelling alsnog, onder excuses, de deur uit is gegaan, vandaar de 9. Als men de bestelling, na mijn fout direct had hersteld, was de 9 een 10 geworden. Ik zal zeker niet aarzelen om de volgende keer weer een bestelling bij deze zeer goede webshop te doen

Edward Kijker 28-06-2011

erg snelle levering en zeer scherpe prijzen.

Giorgakis 27-06-2011

Na wat googelen op deze fotocamera kwamen we uit bij cameranu.nl . Toestel was op voorraad tegen de laagste prijs van Nederland. Na bestelling en betaling was de camera binnen 24 uur thuisbezorgd. Goed, zorgvuldig verpakt. Tussentijdse stand van zaken van de verzending werd prompt per email gemeld.
Kortom: Cameranu.nl is veilig, vlug en voordelig!

Kievsky 27-06-2011

een heel plezierig aspect van deze website is dat ze naast het kale produkt ook nog combinatie pakketten aanbieden zodat je in een keer alles kunt bestellen wat je nodig hebt om aan de slag te gaan

levalo53 27-06-2011

Webshop werkt perfect door zeer logische, overzichtige opbouw. Goed voorraadbeheer en ruim assortiment. Heb ooit iets teruggestuurd : aftersales echt niets op aan te merken: top.

rmu-1989 27-06-2011

CameraNu heeft altijd veel op voorraad en levert snel.

Daarnaast is de prijs veelal gunstiger dan de concurent. Daarnaast vindt ik het ook handig dat het een Winkel is en geen onbereikbaar warenhuis.

CameraNu ga zo door.

ADui 27-06-2011

Alleen betalings mogelijkheid was niet erg duidelijk, doch de rest was uitstekend en vlotte levering.

PeterDeK 27-06-2011

Prima, overzichtelijke website met duidelijke informatie. Nette bevestiging van de order via de email incl. statusinformatie over verzending. Binnen 2 dagen afgeleverd. Prima video camera voor een scherpe prijs !

oldrikky 27-06-2011

Heel goed en makkelijk camera. Foto,s zijn scherp en goed belicht.Tot nu toe geen foto bewerking nodig.Web winkel was overzichtelijk ,informatie over de camera was nuttig,levering zeer snel. overall ben ik zeer tevreden.

Anoniem34 27-06-2011

Geen opmerkingen, alles heel soepel en snel geleverd en gegaan.

Wim v H. Vlaardingen 27-06-2011

Leverantie ongelofelijk snel inderdaad voor 21.00 besteld andere dag rond 12.00 binnen via TNT Post, geweldig.
Zal de internetsite regelmatig beoeken mogelijk kunnen nog uitstaande wensen via camera.nu in vervulling gaan.

Spippy 27-06-2011

Goede prijs en snel geleverd. Prima!

Fam. Hoogerland 27-06-2011

een goed bedrijf! wij houden van snel afhandeling en dit gebeurt absoluut bij jullie! ook als je vragen heb wordt deze fijn en netjes behandeld. dit gaat bij ons van mond tot mond. de camera was een cadeautje voor onze vader in zeeland, en daar weten ze nu ook jullie te vinden.

Rinie Tebbe 27-06-2011

Inmiddels twee maal een bestelling bij CameraNu.nl gedaan en beiden zijn zoals op de website door hen beloofd binnen 24 uur afgeleverd.

Hans_dc 27-06-2011

CameraNu.nl is een bedrijf dat de consument weet te binden door goede service en kwaliteit producten te leveren. De producten die ik bij hun besteld heb waren met zorg verpakt en binnen de beloofde tijd ook verzonden/ontvangen. CameraNu.nl is een bedrijf dat duidelijk weet wat de consument wilt en service in een hoog vandel heeft staan. Tot nu heb ik al heel wat producten bij hun besteld en zou werkelijk niks kunnen verzinnen wat eventueel niet in orde zou kunnen zijn. CameraNu.nl heeft aan mij een goede klant en ik ben heel blij met CameraNu.nl als leverancier.

Both75 27-06-2011

De bestelling op maandagavond (letterlijk!) om 3 minuten voor 21.00 uur geplaatst en de camera werd keurig de dag erna afgeleverd!

Ben1981 27-06-2011

Heb mijn lens voor half negen in de avond besteld en kreeg hem de volgende dag voor negen uur in huis, zoals beloofd op de website. Wat een gewelidige service. Mijn volgend product wordt een flitser sb700 en deze ga ik ook zeker via cameranu.nl bestellen.

tevredenklant703 27-06-2011

ha allemaal,
ik vind jullie een geweldige bedrijf zowel in Urk als op de site met bekwame en gemotiveerde mensen en een super service. Ik koop nu al een aantal jaren bij jullie en wordt altijd goed en correct geholpen. Ik hoop van harte dat jullie dit nog lang zo mogen volhouden.
Hartlijke groet,

Piedrojo 27-06-2011

Extender aangeschaft dat niet paste op mijn lenzen.
Telefonische en emailbegeleiding prima.
Afwikkelen retourzending en terugstorten van aankoopbedrag zorgvuldig. Het verloop van de gang van zaken was door emailcontact goed te volgen.

Tehejo 27-06-2011

Duidelijke site en zeer snelle levering, donderdag besteld en zaterdag in huis.

Sandervanderheijden 27-06-2011

Zoals beloofd, voor 21.00 besteld morgen in huis.
Niet alle webshops voldaan daar aan.

mkprs 27-06-2011

zeer correcte levering, goed op de hoogte houden mbt levertijd, koerier arriveerde stipt op afgesproken tijdstip

Henk Oortgiese 27-06-2011

Het opzoeken ging via Kieskeurig.NL
De verdere afhandeling van de bestelling verliep zeer snel en keurig.
Het bleek dat we onze vorige camera 5 jaar geleden ook al bij CameraNu.nl hebben gekocht. Zonder het te weten hebben we dus wederom voor de beste optie gekozen. Dat zegt volgens mij alles over kwaliteit!

Wim van Rhee 27-06-2011

Ik kreeg een prima advies

Ik heb dit advies ook opgevolgt

De aangekochte omkeerringen voldoen prima

Gian Marco 27-06-2011

Prima website, helaas ging betalen met Visa niet zoals gepland (geen automatische formulier maar een verzoek om geld over te maken) en resulteerde dat in een dubbele bestelling. Daarna gewoon betaald met iDeal en keurig een mailtje dat mijn dubbele bestelling was verwijderd en dat de betaalde bestelling in behandeling was genomen. Zeer prettig dat er ook voor de dubbele bestelling aandacht was. Super. Camera keurig geleverd. Zeer aanbevelingswaardig deze club.

J man 27-06-2011

Bestelling ging geweldig!

Had de camera gezien in de BCC hier en uiteraard direct op internet gekeken, scheelde hier dik 100 euro en was gelijk de volgende dag binnen, dus heb verder geen contact gehad en kan dat dus niet beoordelen.

Emre Ayiran 27-06-2011

De website was zeer gebruiksvriendelijk. Deze is dan niet optimaal, het kan veel makkelijker en sneller. De opmaak ziet er goed uit. Over de bereikbaarheid kan ik niets zeggen want ben er nooit geweest. Het leveren van mijn bestelling was snel maar niet op de aangegeven tijd! Het zou de volgende dag thuis moeten zijn maar het duurde een dag langer. Voor de rest is het wel een leuk online webshop!

HTb82 27-06-2011

Product makkelijk kunnen vinden voor een goede prijs. En keurig een dag later op mijn afleveradres afgeleverd.

Jevvel 27-06-2011

Uiterst snelle levering. ook telefonisch goed bereikbaar voor informatie vooraf.

gerrit3260 27-06-2011

Cameranu.nl is een bedrijf met een groot assortiment dat ook nog eens een keer bijna geheel op voorraad is en razendsnel en correct wordt uitgeleverd

Erik Groen 27-06-2011

Prima service, snelle bezorging en uitgebreid assortiment

Arendxx 27-06-2011

Prima site. Camera zelf afgehaald zonder problemen.

fantasy_Jos 27-06-2011

Alles verliep exact naar wens en zeer snel.
De site is zeer logisch en boordevol info.
Dus er is geen reden om van het cijfer tien iets in mindering te brengen.

E2rik 27-06-2011

Goede website, uitstekend in categoriën ingedeeld waardoor alles makeklijk te vinden is.
Helaas alleen geen sortering op prijs.

Verder producten lekker goedkoop, snelle levering.
Als er iets mis gaat (eerdere bestelling) wordt dit snel adequaate opgelost.

nicole49 27-06-2011

goede overzichtelijke site , handig bij te bestellen produkten, snel reactie op aankoop en snelle levering

Lineke Ritzema 27-06-2011

Alles was heel duidelijk. Ze waren goed bereikbaar en de levering was snel en op tijd.

Benjomen 27-06-2011

Zeer tevreden over de website en de snelle levering indien het product voorradig is.
Ook de nalevering is netjes verzorgt.

Ik ben heel tevreden en koop zeker later weer hier.

Gerard van der Net 27-06-2011

Ik ben zeer tevreden over het aangekochte product! Een snelle levering, en het product was goed verpakt. De volgende keer zal ik zeker weer CameraNu bezoeken als ik iets nodig heb. Uiteraard kijk ik dan ook naar de prijs!

Bennes 27-06-2011

Wij hadden een scanner/printer van Canon gekocht, niet tevreden over de kwaliteit van de scanner. Bij navraag is de kwaliteit van een losse scanner beter. Onze korte ervaring is dat de kwaliteit van de losse scanner van Canon veel beter is.