Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Digi2011 29-06-2011

Snelle levering. Duidelijke informatie.
Je wordt echt op de hoogte gehouden.

Martin9754321 29-06-2011

alles duidelijk, er waren geen problemen met het apparaat dus geen aftersales nodig, levering erg snel en correct. Dus zeer tevreden!

Reints 29-06-2011

Website is overzichtelijk en het uitzoeken van bijbehorende accessoires gaat makkelijk. Op woensdag besteld en op donderdag al binnen, dus zeker goede service.

kouwiewisdom 29-06-2011

product is gunstig geprijsd,geen bij komende kosten en vlot bezorgd.

Perica 29-06-2011

Easy navigation on web site and fast delivery. Great availability - I purchased lenses that were not available in any store in Den Haag at the time.

Simone 1967 29-06-2011

Duidelijke website, goede en volledige productbeschrijving, termijn van garantie 2 jaar, snelle levering (2dagen)

XboXn00b 29-06-2011

Zeer goede winkel! Binnen 24 uur gratis geleverd. De bestelling was goed en veilig verpakt.
De website functioneert goed en heeft een mooie zoekfunctie waarmee ik snel het juiste product gevonden had. Ook de prijzen zijn scherp in vergelijking met Foto Konijnenberg, dus helemaal top!

Een vorige bestelling die ik bij CameraNU had besteld betrof een defect product. Na snel contact met de after sales hebben ze direct een nieuw product opgestuurd!

Niets dan lof!

Borghesia 29-06-2011

Snelle afhandeling, doch te dure verzendkosten voor een artikel dat gewoon in een enveloppe past.

papa lucio 29-06-2011

Goede levering, goede communicatie over orderstatus. Goede service

Peter081954 29-06-2011

Leverancier van Vosonic gaf foute informatie en CameraNU.nl wist alles tot in de puntjes op te lossen.
PERFECTE SERVICE!

C.D. 29-06-2011

scherpe prijs, goed product, zeer snelle levering.

Buffy2ndSlayer 29-06-2011

De service van CameraNu is uitstekend. Ik ben al een aantal keer zeer goed behandeld bij nieuwe én defecte producten. Ik zou deze webshop zeker bij vrienden aanraden.

Een verbeterpunt wel: de website is behoorlijk onoverzichtelijk, dit komt met name door het enorm lange menu aan de linkerkant. Screenen gaat niet, je bent bijna verplicht om het menu helemaal door te lezen voor je weet waar je daarna heen moet. Een goede structuur op de site met enkele hoofdcategorieën van de producten zou de site zeker ten goede komen en de vindbaarheid van producten vergroten. Daarbij schrikt het ook een stuk minder af dan zo'n enorme waslijst.

RonaldSc 29-06-2011

Cameranu is een zeer goede webwinkel. Heb al enkele jaren ervaring. Goede prijs, zeer snelle levering, vragen worden binnen het uur uitstekend beantwoord. Een keer had ik zelf een verkeerde postcode opgegeven maar hun hadden het al ontdekt en rechtgezet. Super after sales en goed kennis van zaken dus geen dom blondje die je probleem eigenlijk alleen maar groter maakt maar echte oplossingen. Ben zeer tevreden en daarom koop ik er vaker.

anonymous33 29-06-2011

Supersnelle levering van lens zoals beschreven op site

Gerald63 29-06-2011

Website is overzichtelijk. Printer om 17.00 besteld en de dag erna om 15.00 thuis geleverd.

3XtR3m3D1stort1on 29-06-2011

Kende de winkel al via m'n broer, die koopt er nog wel eens spullen voor zijn camera. Website vind ik soms wat onoverzichtelijk door het grote aanbod (wat op zich ook weer een pluspunt is), de voorraad-indicatie klopte in mijn geval, iets wat altijd wel van belang is. Levering was snel en zonder bezorgkosten, het bestelde artikel 30 euro goedkoper dan in de winkel dus van mij alleen maar positief nieuws. Bereikbaarheid was niet van toepassing vanwege bezorging en after sales tot nu toe (nog) niks mee te maken gehad, kortom: aanrader dus.

Brush1 29-06-2011

Goede voorlichting gehad.
Camera voldoet aan verwachting.

R. Quartel 29-06-2011

Het bestelde werd netjes en goed verpakt een dag ne bestelling thuis afgeleverd.
De prijsstelling ten opzichte van de andere websites voor hetzelfde product was ook goed.

Peter Natuur liefhebber 29-06-2011

Ik heb bij CameraNU een Verrekijker Nikkon action vII 16x50 Gekocht.Ik heb eerst telefonisch kontact opgenomen met CameraNU en een uitgebreide informatie over het product gekregen wat de kwaliteit en de sterkte van de kijker betreft De bestelling had ik de volgende dag al in huis snelle levering.De Nikon action VII 16x50 Verrekijker voldoet prima is goed stil te houden en heeft goede lenzen en is mooi uitgevoerd met een rubberen bescherming.De sevice is prima een vertouwd adres om je aankoop te doen.Heb met deze kijker al veel plezier beleeft.

Annemiekevdk 29-06-2011

Overzichtelijke website, per email direct op de hoogte gebracht van status levering met daarbij een zeer snelle levering. Erg prettig.

Arnold 75 29-06-2011

Duidelijke site, goede service. Ik werd op de hoogte gehouden via mail over de status van de (snelle) levering. Goedkoop en snel!

AJ79 29-06-2011

Goede prijs, uitstekende website, goede communicatie via e-mail en zeer snelle levering na bestelling.

martemies 29-06-2011

Wat een super snelle levering zeg! Ik was er echt verbaasd over. 's Middags rond 3 uur besteld en ik had mijn camera de volgende ochtend om 10 uur al! De camera is goed en mooi en was ook nog eens zeer goed geprijsd!! Thanks

Annechie 29-06-2011

Een duidelijke website.
Goed contact met de klant, d.m.v. snel emailverkeer.
Uitstekende levering: ik heb het artikel 's avonds om 20.45 uur besteld en de volgende dag om 13.00 uur was het in mijn bezit. Klasse!
Het artikel voldoet aan de verwachtingen.
Ik zou deze webwinkel zeker aanbevelen bij anderen.

JV-tommycat 29-06-2011

Via een collega gewezen op de goede afhandeling van bestelling via de webshop van cameraNU.nl. Niets is minder waar, een overzichtelijke website / webshop, een uitgebreide product informatie, scherpe prijzen en perfecte levering. Kortom, een zeer goed ervaren aankooptraject. Ik kan iedereen die een aankoop overweegt, deze webshop zeker aanbevelen.

Uncle Frank 29-06-2011

Veel keuzemogelijkheden, goede prijsstelling, vlotte en accurate levering.

jwk2 29-06-2011

Ik heb een foto besteld welke afgedrukt moest worden op canvas. Het bestellen via de website ging perfect en de foto zou na een aantal dagen geleverd worden. Ik kreeg echter geen verzendbevestiging per e-mail.

Toen contact opgenomen via Twitter en bleek dat de foto al wel verzonden was. Een tweetal dagen na het weekend heb ik vervolgens de foto alsnog ontvangen.

Concluderend kan ik zeggen dat de service perfect is, zeker ook via een sociaal medium als Twitter. Ik weet niet waar het verzendprobleem zat maar dat kan uiteraard ook bij PostNL gelegen hebben.

Kortom, wat mij betreft is CameraNU een topzaak met goede service en perfecte producten!

Jan v Herk 28-06-2011

Ik ben zeer gecharmeerd van Cameranu ook deze bestelling is zeer snel in een goede conditie geleverd een en ander conform de regels zoals die worden aangegeven op de website van cameranu, en dan ook nog zonder verzendkosten in rekening te brengen.

Hulde voor Cameranu en ik ben er zeker van dat ik de winkel in Urk deze zomer ook nog ga bezoeken aangezien ik dan toch niet al te ver daar vandaan een weekje van vakantie foto genot ga genieten
Cameranu ga zo door
Groet

gert.vanderhorn 28-06-2011

Prima snelle service. Als het op voorraad is heb je het inderdaad ook direct de volgende dag per post.
Op de website kon ik in de menu's niet direct vinden wat ik zocht (type adapter dat ik zocht is ook niet bepaald een mainstream product), maar via de zoekfunctie ging het perfect. Andere dingen waren snel gevonden. E-mail notificaties ook prima. Twee keer een aantal elders moeilijk verkrijgbare artikelen hier op voorraad gezien en besteld. Beide keren correct en snel geleverd.

Guido-R 28-06-2011

Heel handig dat je tot 21:00 kunt bestellen en betalen.
kun je teminste na werktijd ook nog iets snel kopen.

Sander Remco 28-06-2011

Vraag vooraf snel en correct beantwoord. Leveringstermijn de volgende dag werd gerealiseerd. Product was netjes verpakt.

BKoning 28-06-2011

Via kieskeurig op de site van Cameranu.nl gekomen. Zij boden het product het voordeligst aan.

Leuk meevallertje dat precies op mijn product een actie zat dat geen verzendkosten in rekening werden gebracht.

Daarnaast is het combopakket een erg praktische en voordelige optie!

Webwinkel is betrouwbaar en levering supersnel! Aan het eind van de middag bestelde ik mijn camera en de volgende middag had ik hem in huis!

Willy68 28-06-2011

Het bestellen en het leveren van het product is goed verlopen. De website is overzichtelijk en de produkten zijn aantrekklijk in prijs.

Primeur bestelling bij cameranu 28-06-2011

Veel andere web shops konden dit type camera niet leveren. Daarom eerst gebeld om te checken of het artikel echt op voorraad was. De voorraad op de site bleek inderdaad goed actueel. Direct de volgende dag is de videocamera geleverd.

Lodewijk61 28-06-2011

Op een zaterdagavond besteld en maandag al in huis. TOP, ik kan niet anders zeggen.
En over het product hetzelfde oordeel. Een echte aanrader.

Pepijn janssen 28-06-2011

duidelijke site, bestel vaker spullen en heb nooit problemen met betaling, materiaal of levering.

C putmans 28-06-2011

Voor mij was het de eerste keer kopen via internet
ik vindt het klasse maar alles ging ook perfekt.

masur001 28-06-2011

De mensen van CameraNU zijn zo razendsnel! Mijn lens was na een parachutesprong door de opening van de camera afgevallen door een lijn. Binnen 24 uur lag de nieuwe al weer op de mat! En dat is geen uitzondering want de vorige keer (...) was dat ook al zo!
Zeer tevreden!

ETG 28-06-2011

Wederom prima produkt en de prijs-kwaliteit verhouding. Super snelle verzending, info en verpakking. Top transactie wederom !!

Goedgedaan 28-06-2011

Netjes en snel geleverd. Ontspan knop werkte niet op m'n camera heb netjes een tegemoet koming ontvangen.

Ab Scholtus 28-06-2011

Perfect geregeld. Ben heel blij met mijn
product waar ik nergens anders kon slagen.
Ben heel zuinig op uw adres voor de toekomst !!!
Nog hartelijk dank !!!

geert zwerver 28-06-2011

Een goede en overzichtelijke website met goede informatie over de producten. En natuurlijk de standaard 2 volle jaren garantie. Ook telefonisch prima bereikbaar, ze weten direct met wie ze te doen hebben en heel vriendelijk.

maand25 28-06-2011

vlotte levering vandaag besteld morgen in huis
pakket in prima staat ontvangen

Tom van Veenhuijzen 28-06-2011

Niks op aan te merken, goedkoop, snelle service, keurig verpakt, kortom: zeer betrouwbaar.

bianca1968 28-06-2011

Ik wil CameraNU.nl als erg goed beoordelen, snelle levering! Webshop ook heel erg duidelijk.

Lydia Friedman 28-06-2011

Een relatief eenvoudig item, op voorraad, redelijke prijs, snel geleverd via TNT.
Kortom een uiterst betrouwbare leverancier.

Nathaliekuijpers1969 28-06-2011

Alles in het hele aankooptraject is perfect en snel verlopen. Lig met een hernia thuis dus dit was super 'winkelen' zo! Comliment.

WGUDL 28-06-2011

Ik heb deze lens bij cameranu besteld en kreeg gelijk een mailtje dat de betaling goed gegaan was en besteld voor 21.00 savonds is de volgende dag binnen
Dit was ook zo heel netjes geen verzendkosten was heel goed verpakt en uiteraard zonder schade binnen
Ik zal zeker vaker bij cameranu bestellen top service !!

Henk Kattenberg 28-06-2011

Website is duidelijk en overzichtelijk ingedeeld, de bereikbaarheid van cameranu is eenvoudig, geen gezoek in een woonkern maar lekker aan de rand van het dorp.
De bestelling is ongekend snel afgewerkt, had de artikelen binnen 24 uur ontvangen.
After sales geen problemen. Na het opmerken via e-mail dat ik aangenaam verrast was kwam er een keurig antwoord van cameranu dat ze dat op prijs stelden.

Osman kucukbiyik 28-06-2011

De website is heel netjes, alles is op zijn plaats. Er zitten bij elk product goede fotos en genoeg informatie! Heel betrouwbaar en word echt heel snel bezorgd. Eigenlijk hoef ik niet veel te vertellen. Bestel zelf eens iets. Dan zal je zien hoe gemakkelijk en snel dat gaat!

Ik hoef die €100,00 niet perse.
Als deze website maar zo blijft verdergaan vind ik het best!

Groeten, Osman.