Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

pippa63 05-07-2011

Ik heb de camera op donderdag rond 17:30 uur besteld en deze werd op vrijdagmorgen al bezorgd. Verpakking was degelijk en stevig zodat geen schade aan de camera kon ontstaan. Ik vind dit geweldige service van CameraNU.nl

Rob Kanon 05-07-2011

No nonsense winkel. Deskundig en geduldig personeel.

Bruinekool 05-07-2011

Vor de 3e keer met deze firma te maken gehad, en steeds positieve ervaringen, zowel bij afhalen als bij levering via de post.

H. Smits 05-07-2011

Levering supersnel. Bij ontvangt bleek de camera stof onder lcd scherm te hebben. Camera retour gestuurd. Binnen 1dag is een nieuwe toegestuurd. Wat mailcontact gehad met cameranu: nagenoeg direct reply. Meerde mailtjes uigewisseld op 1 dag! Super. Zo is een webshop toch erg dichtbij. Cameranu neemt elke twijfel over webshoppen weg.

Marie-Anneneke 05-07-2011

Prima service, snelle levering(dag 1 besteld, dag 2 in bezit), vriendelijkheid, snel beantwoorden van mails i.v.m. info

mvangemert 05-07-2011

De website is prima voorzien om te bepalen welke tas ik mag kopen ook het vergelijken met andere types is prima geregeld. En ja ik heb veel plezier van mijn product.

macpriest 05-07-2011

Heldere overzichtelijke website. Alles is vindbaar en de website werkt snel en zonder onnodige animaties e.d. De winkel zelf is al even overzichtelijk en helder en bovendien ook goed bereikbaar.

m.verkerk 05-07-2011

Snelle levering uit voorraad, aangesloten bij de bekende thuiswinkel organisaties.

Elma123 05-07-2011

Camera.nl is een overzichtelijke site. De bestelling gaat snel en binnen een dag wordt het aangekochte product keurig aan de deur afgeleverd. Ook hebben ze goede combodeals, zodat je gelijk de beste bijbehorende accesoires kunt bijbestellen.

t52 05-07-2011

goede duidelijke website
bestellen gaat eenvoudig
vlotte levering

Aryan Jamshidi 05-07-2011

Website is zeer overzichtelijk. KS was goed bereikbaar. Beautydish was ten opzichte van de Belgische collega's erg duur (€195,- ten opzichte van €125,-). Van een bepaalde after-sale-service is er geen sprake.

natasja001 05-07-2011

Onlangs een statief gekocht en een cameratas. Ik heb de ene dag besteld en de volgende dag had ik alles in huis, ondertussen kon ik alles volgen via een track en trace code. Mijn ouders hebben een camera voor mij besteld via de site en zo kwam ik er ook op. Ook zij waren tevreden.

PaulE.1962 05-07-2011

Op de website is goed zichtbaar wat er beschikbaar is, en wat er bij elkaar past. Het was zeer eenvoudig om een camera te vinden met een bijpassend onderwaterhuis. Ik heb dezelfde dag de bestelling gehaald op Urk. VOldoende parkeerplaats aanwezig en goede vakkundige service. Ik kom hier zeker terug.

Meredith09 05-07-2011

Geweldige service. Mijn camera op vrijdagmiddag besteld en zaterdag kreeg ik het bezorgd. Prima Service!

ManVan1935 05-07-2011

Ooit een camerabody met een paar objectieven gehaald voor een zwaar autistische jongeman, die (uiteraard) moeilijk zijn keus kon bepalen. We werden perfect met rust gelaten en toch werden al onze vragen vriendelijk en deskundig beantwoord.
Deze bestelling: Hoewel een bestelling van slechts drie tientjes: vandaag besteld, morgen in huis.
Niks mis mee!

FransHenriet 05-07-2011

Prima behandeling van de order, snel efficiënt en goed verpakt. Een van de betere internetwinkels met goede prijzen, een absolute aanrader.

Tonnie de Vries 05-07-2011

Echt snelle levering. Volgende dag product in huis. Kon gelijk weer aan de slag.

SBAFoto 05-07-2011

Goede en overzichtelijke site en een snelle levering. Dik Tevreden

javs 04-07-2011

Snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden van de status en goed verpakt

Heer F 04-07-2011

De service en levering is snel en geheel naar wens verlopen.
Prima product.

M.Schouwenaar 04-07-2011

bestelling was binnen de genoemde termijn ter plaatse en alles was goed verpakt.

mofo 04-07-2011

Heb de compacte fotocamera besteld en binnen 2 dagen netjes ontvangen. Cameranu.nl heeft een leuke en overzichtelijke site.

JH66 04-07-2011

Gewoon goed, zoals je dat bij een webshop graag ziet.
Track & Trace werkt prettig.

schaap909 04-07-2011

De levering was super snel met de parket dienst van TNT
en goed
Dus de beoordeling is een dikke 8

Geertrude61 04-07-2011

Ik vond de website duidelijk en de artikelen goed te zien op de foto's. De camera kwam inderdaad binnen op de beloofde tijd.

Geertruida61 04-07-2011

MiraMira 04-07-2011

Jammer dat je niet 's avonds kan laten afleveren. Verder helemaal prima geregeld en vooral erg snel....

eileen200848 04-07-2011

Levering ging vlot nadat ik besteld had. Geen problemen.

Titia1904 04-07-2011

Snelle levering, vriendelijk in contact. Prima webshop!

194825 04-07-2011

Kopen bij CamaraNu vanuit je luie stoel, super eenvoudig en daarbij snelle levering aan huis.

Chris van Breeden 04-07-2011

snelle levering en super dat tijdelijk de verzending gratis was!

bedankt en heb gelijk een aantal dagen daarna opnieuw een bestelling geplaatst

Paul 04-07-2011

Mooie camera, al meer producten bij camera.nu.nl gekocht. De vragen die je hebt, ze hebben daar ook nog tijd voor je, het voelt vertrouwd.Ik ben zeer tevreden.

Teslic 04-07-2011

In mijn geval is het product niet in orde geweest. Na mijn E-mail is de probleem keurig en netjes opgelost. Ik kreeg direct een andere product die wel in orde is geweest. Contact en overleg verliep voorspoedig.

van Aken 04-07-2011

Alles was op voorraad en de bestelling is volledig, snel en juist geleverd. Keurig!

RonBos2011 04-07-2011

product makkelijk te vinden, bestelling geleverd zonder problemen. perfect dus !

Rene891 04-07-2011

Goede prijs, snelle levering.

Geertos 04-07-2011

Snelle e-mail reactie en product vlot in huis. Product was goed verpakt, prima service

Joop81 04-07-2011

Al diverse producten bij CameraNu besteld, altijd snel geleverd zonder verzendkosten.

Dirkiedecameraman 04-07-2011

Prima prijs, ruim assortiment. Handige intuitieve website.

pgrashof 04-07-2011

Duidelijke website, productieinformatie is erg duidelijk en de tabs voor combodeals en optionele accesoires zijn waardevol. Ik had in het verleden hier al iets besteld, en omdat dat destijds prima verliep heb ik ook deze keer weer hier besteld. De bestelproces liep prima, de order status werd regelmatig bijgehouden en dezelfde dag is het nog verzonden. TNT deed er alleen 2 dagen over, maar dat kan Cameranu niet helpen. Aftersales voor deze camera heb ik geen ervaring mee. In het verleden heb wel een camera gehad met defecte pixels in de sensor, deze is gewoon omgeruild zonder problemen.

Leemhuis 04-07-2011

Duidelijk beeld gekregen op jullie website van het aangekochte artikel en na betaling de andere dag in huis dus een zeer goede service.

Bedankt hiervoor.

wderuiter1 04-07-2011

Zeer vriendelijke klantenservice. Ik had gebeld om te vragen of de camera ook op mijn vakantieadres afgeleverd kon worden en dat was geen enkel probleem.
Goede prijs. Snelle levering.
Helemaal top!

EJBarten 04-07-2011

Snelle levering, goed verpakt, hele mooie lens voor scherpe prijs!!
Al veel plezier van gehad!

Naamloos 16 04-07-2011

Camera besteld, op een avond,gelijk betaald via internetbankieren. Ik werd keurig geinformeerd dat de betaling binnen was en wanneer de camera is verzonden.
Had de camera de dag erna binnen via TNT post.

Perfect geregeld.

Martijn45 04-07-2011

Overzichtelijke site, goedkoop, perfect bestelproces en inderdaad volgende dag in huis!

Olaf den Uijl 04-07-2011

Ik ben zeer tevreden over CameraNU.
De berijkbaarheid,service en aftersales zijn keurig netjes.ga zo door

siejack 04-07-2011

In het verleden een Olympus compact camera bij de zaak op 't oude adres gekocht. Prima verlopen. Nu een nieuwe dslr Canon 500 met canon lens 17-135 is gekocht bij Mediamarkt . Was niet meer leverbaar bij CameraNU.
Wou toch contact houden daarom extra lens met allerlei accessoires. Tjonge wat is 't 'n grote moderne zaak geworden.

R Driessen 04-07-2011

Goede informatie on-line. Besteld voor 9 pm, volgende dag in huis...prima service.

onnemenno 04-07-2011

prima service en snel geleverd

dekoper 04-07-2011

Voldoende contact over de bestelling per e-mail.
Zodoende weet de koper hoe het zit met zijn betselling. Daarnaast kan de koper de betselling volgen via track systeem