FredvdK 07-07-2011

Prima, kleine compact camera met een fantastisch touchscreen. Ik was na een paar uur spelen, af en toe de beknopte gebruiksaanwijzing raadplegend, al vertrouwd met het toestel. Heeft een 35-175 zoomlens voor scherpe foto's, vol detail. HD filmen nog niet geprobeerd.
Ik heb 'm tegen een een heel goede prijs (het was de laatste) bij Camera.nu gekocht, een betrouwbare en accurate webshop.

patrick105 07-07-2011

6,7
Toen ik op zondag de fotocamera wilde bestellen werkte ideal niet. Toen maar gewoon een bedrag overgeschreven op jullie rekening en op dinsdag was hij aangekomen dus dat werkte wel gewoon snel.

josmusters 07-07-2011

Duidelijke website, snelle levering (de volgende dag al) en bovenal het meest belangrijke een goede camera.

Kortom een tevreden klant die in ieder geval bij de volgende aankoop weer bij cameranu.nl besteld.

Heb ik niet. 07-07-2011

Ik heb al verschillende artikelen bij deze internetwinkel gekocht. Altijd zeer vlot en correct behandeld. Een aanrader.

Rene vd Ploeg 07-07-2011

Prima, goeie service en vlak nadat het geld ontvangen was heb ik de flitser thuis gekregen.

NSWS 07-07-2011

Snelle levering, goede orderinformatie. geen problemen.

Hans Weenen 07-07-2011

Werd gewezen op de website via Kieskeurig.nl, website snel gevonden, product snel gevonden, prima prijs, geen transportkosten, zeer snelle levering: precies zoals beloofd!

AT89 07-07-2011

Goed service, probleemloos op tijd ontvangen
Ga voor zo door!

HansZZ 07-07-2011

Lekker makkelijk en snel geleverd zonder poespas en ook nog de goedkoopste.

Verrekijk 07-07-2011

Ben altijd wat huiverig t.a.v. aankopen via webshops.
Maar bij CameraNu: alle hulde!
Stipt op tijd, gewenste levering en geen gezeur.
Precies zoals ik het mij voorstel dat het altijd moet gebeuren!

Timberwalls 07-07-2011

Erg goede en snelle levering.
Alles veilig aangekomen in een stevige doos met opvul materiaal.

Zeker niet m'n laatste aankoop daar.

Jan00112 07-07-2011

Goede en vlotte afhandeling van de bestelling.

xxpetraxx 07-07-2011

We hadden een cameratas besteld,maar vonden hem achteraf toch te klein.
Toen hebben we een grotere besteld,en de andere teruggestuurd.
Dit ging allemaal prima,zonder enige problemen.Ook het geretouneerde bedrag stond heel snel weer op onze rekening. Echt prima service!! Dikke pluim!

Sandra-Reno 07-07-2011

Ik heb op woensdag middag een bestelling geplaatst, nog even telefonisch en per mail contact gehad of er iets uit de combideal die er geplaatst stond, gewijzigd kon worden. Kreeg binnen 10 min. een aangepaste offerte met mijn keuze combideal en heb dit bevestigd en de order betaald.
Donderdags kwam mijn camera met toebehoren binnen precies volgens offerte, super snelle levering en service dus, voor mij dus een dikke 10 !!!

Hoeing5 07-07-2011

Ik had pech met mijn bestellingen, maar zonder moeite alles snel om kunnen ruilen. Zeer goede service ook met prima track & trail.
Hele goede webwinkel

Bertfel 07-07-2011

Ik werd zeer goed geholpen door de verkoper.
Hij luisterde goed naar mijn wensen, adviseerde en doordat we beiden even nadachten over wat ik echt nodig had kwamen we tot de juiste keuze voor mij

M. Jansma 07-07-2011

Goede prijs, snel geleverd! Prima dus.

IlsjePils 07-07-2011

Supersnelle bezorging! Gisteren besteld om 20.50 en vandaag om 9.00 bezorgd!

harkhoe 07-07-2011

De website werkte niet optimaal. Ik had me geregistreerd maar kon me niet meer aanmelden via de bevestigingslink. Ik was al opzoek gegaan om de camera te kopen via een andere webshop, maar kon niet zo snel iets vinden. Toch maar weer een keer geprobeerd en weer hetzelfde probleem. Gelukkig zag ik dat het product ook gekocht kon worden zonder geregistreerd te zijn. Dit heb ik toen maar gedaan dit ging goed.

Over de levering was ik ook niet echt te spreken. Ik zal hier niet te veel op ingaan, want dit lag aan TNT en niet aan cameraNU.nl.

HansFBW 07-07-2011

Ik had 3 stuks nodig en bijna nergens hadden ze dat aantal op voorraad. CameraNU.nl wel en nog ca. 15% goedkoper ook.

John 75 07-07-2011

Voor de eerste keer besteld.
Goed tevreden over de afhandeling.
Snel in huis.
Goede berichtgeving over betaling en zending.

Renevdh123 07-07-2011

Ik heb in een periode van een aantal weken diverse spullen gekocht zoals camerarugzak en filters. De website bevat veel informatie en goede afbeeldingen. Het assortiment is groot. De communicatie bij bestellingen is snel en heel goed. De beloften mbt levertijden worden waargemaakt. Een van de beste webshops die ik ooit gebruikt heb.

H.Klomp 06-07-2011

super snelle service, overzichtelijke webshop

Getje63 06-07-2011

De bestelling de volgende dag al in huis

Hafred 06-07-2011

Toen ik eenmaal besloten had om de Samyang 35mm aan te schaffen - na een goede bespreking die ik online zag - bestelde ik hem begin van de avond. De volgende dag, einde middag, stond de postbode er mee voor de deur.
Wat een heerlijke lens! Super scherp, lichtsterk en dat dat je handmatig scherp moet stellen, daar ben je zo aangewend.

A.J.Driessen. 06-07-2011

De website vondt ik heel mooi en gebruiksvriendelijk.
De bestelling is goed en zeer snel geleverd.

Jip79 06-07-2011

Het tasje wat bij de camera geleverd werd was niet de juiste, werd na overleg kosteloos omgeruild voor een juiste!

Tot service bij cameranu!!!

double w 06-07-2011

Ik had de camera voor 9 uur 's avonds besteld en de volgende morgen voor 10 uur had ik de camera in huis. Dat was boven mijn verwachting.

Tuintreintje 06-07-2011

Prijs is prima in verhouding met de concurentie, echter in mijn beleving staan ze op eenzame hoogte qua leverings snelheid en beantwoording van de emails.

Gewoon een prima webshop die na komen wat ze beloven en ze hebben er met mij een klant bij.

foto_hobby 06-07-2011

Duidelijke website met alle relavante informatie. Makkelijk te bereiken winkel. Goed advies en prettige bediening bij het afhalen.

John Wijnands 06-07-2011

Zoals het hoort, no nonsens, duidelijke productomschrijving. Duidelijke voorwaarden en wat is beloofd wordt waar gemaakt. Prijs is één van de laagste en de aflevering laat niets te wensen over.
Als ik weer iets nodig heb is deze leverancier de eerste waar ik ga shoppen.

jale56 06-07-2011

Een geweldige website, goede service.
Duidelijke website. Bestellen hier in de toekomst vaker.

laska79 06-07-2011

Heb een canon tussenring besteld. Kreeg deze de volgende dag al thuisbezorgd! Goed verpakt en netjes afgeleverd zoals beloofd.
Niks dan lof, vlotte afhandeling

Gary Friar 06-07-2011

Prima, maar voelde me toch genoodzaakt een onvoldoende te geven voor bestelling cq levering omdat ze de belofte van 'voor negen uur betaald, de volgende dag in huis' niet kunnen nakomen. Verder geen klachten.

SimonWillig 06-07-2011

Echt géén klagen! Groot assortiment, overzichtelijk gepresenteerd, snelle afhandeling.

Rode Put 06-07-2011

Alles is vlotjes en prima verlopen.
Makkelijk te bestellen op de web-siten en correcte levering op tijd.

Jeroen59 06-07-2011

Erg vriendelijk en vakkundig personeel!
Hier kom ik graag terug voor nieuwe aankopen!

Kloostertje 06-07-2011

Bestellen en de uiteindelijke levering ging vlot en volgens afspraak. Wat ik jammer vond is dat bepaalde voordeel combinaties niet gemaakt konden worden. Voordeel combi pakketten waren naar mijn menig wat beperkt.

WilHu 06-07-2011

20.30 uur bestel volgende dag 16.30 ontvangen.

pvanvliet08 06-07-2011

Gewoon goed, maar misschien wel zo belangrijk op tijd en voor hele goede prijs.

Broodje1987 06-07-2011

Om 20:45 besteld en al meteen de dag erna het product om 11:00 ontvangen. De verzendkosten waren gratis en de prijs van het product was scherp.

Top!

Guido_S 06-07-2011

Afgelopen maanden totaal 4 bestellingen gedaan bij CameraNu. En telkens leveren zij een top service. Zo had ik vorige week een bestelling om 20:56 gedaan en de volgende dag binnen. Ze komen hun afspraak na van 'Op werkdagen voor 21.00 uur besteld en betaald? Volgende werkdag in huis!'. Bij andere webshops wilt het nog wel is voorkomen als je een half uur voor de 'eindtijd' besteld, dat je de bestelling alsnog een werkdag later krijgt.

Elke bestelling zat ook goed verpakt in de doos met plastic zakjes waar lucht in zit, wat verschuiven en rammelen voorkomt.

Nick.s 06-07-2011

's avonds besteld volgende dag in huis, precies zoals het aangeboden wordt! Goede prijs vergeleken met andere webshops.

M.M.E. Haver Droeze 06-07-2011

Overzichtelijke website met nuttige informatie.
Wat beloofd werd, werd ook echt gedaan. Goed op de hoogte gehouden van de verzending en het pakketje was zeer gemakkelijk te volgen.

J. Duijf 06-07-2011

Op de website heldere info over voorraad en levertijd. Zeer snelle bezorging en trace info. Lens was verder prima verpakt.

R.Weeda 06-07-2011

Uitstekend product. Cameranu was de enige reseller in Nederland die het product ook echt op voorraad had. Voor ons was dit zeer belangrijk. Besteld via de web shop en de volgende dag opgehaald. prima uitleg en ontvangst in de winkel. Het was voor mij niet de eerste maal dat ik een product had gekocht bij Cameranu. Mijn eerste camera heb ik opgehaald in de haven van Urk, later een bedrijfspand waar ik mijn 2e camera heb gehaald. kortom een zaak om bij terug te komen.

jack4u 06-07-2011

Perfecte service en altijd de goedkoopste.

Marco P te L 06-07-2011

Goede service. Zonder probleem camera geruild nadat ik een technisch probleem heb aangetroffen.

jw05 06-07-2011

Geweldige service. Zelfs 's avonds na 12 uur nog reageren op tweets is wat mij betreft topservice!

van der Grient 06-07-2011

goede service en levering op afgesproken tijd