zalman10 30-06-2011

Een zaak waar ik vertouwen in heb.
Scherpe prijzen, snelle aflevering en vriendelijk en hulpvaardig personeel

Ruth999 30-06-2011

prima product prima prijs, supersnelle levering

away9264 30-06-2011

Printer 's-avonds besteld en de volgende dag al in huis. Prijs van de printer was lager of gelijk aan die van andere webshops, maar met de gratis verzending meegerekend was CameraNu.nl onbetwist de winnaar.

Pieter 60. 30-06-2011

Snelle correcte afhandeling van gekocht product.

(Donderdag 23/6/11 20:45 besteld, vrijdag 24/6/11 s'ochtends afgeleverd.

willem 1931 30-06-2011

Ik heb al vaker iets gekocht via deze weg zonder problemen en steeds vriendelijk en zakelijk informatie ontvangen.over aftersales heb ik geen ervaring ik hoop dat dit zo blijft.Het is essentieel voor uw manier van zaken doen dat uw correcte service biedt.Ik ervaar dat dit ook zo is volhouden en succes.

Harry Wilcken 30-06-2011

Als ik een vraag over een product heb, is er altijd iemand van CameraNu bereid om mij te helpen!

Ignas Stam 30-06-2011

top service en top camera lens, snel geregeld zoals ook beloofd,ik kom zeker terug dank!

E. Roost 30-06-2011

Goede communicatie, duidelijke site, inmiddels voor een ander product inmiddels ervaring met de service afdeling, welke ook gewoon super is!

linda2626 30-06-2011

Supersnelle service, goedkoopste winkel voor ons product

a van der kooi 30-06-2011

op de site stond uitverkocht. de levering zou 5 tot 10 dagen duren, maar de volgende dag was het fototoestel er al.

Hans van Loenhoud 30-06-2011

Camera Nu heeft een prima service als iets niet in voorraad is: je krijgt een mail zodra het artikel beschikbaar komt.
De Nikon microfoon is net nieuw op de markt, en op deze manier heb ik hem nog net voor mijn vakantie binnen gekregen.

Jos uit Heerlen 30-06-2011

Dit filter heb ik samen gekocht met een filter adapter van 52 naar 62 mm(kan ik hem op twee lensen gebruiken)... ben over beiden artikelen zeer tevreden.
Verder kan ik over de winkel en personeel niets anders dan lof vermelden, ik had ook een vraag gesteld over een e.v.t.aankoop van een ander artikel en ik wist niet wat ik hoorde..bij andere zaken proberen ze het meestal aan je te verkopen maar hier Cameranu kreeg ik een EERLIJK antwoord en werdt mij dit artikel toch afgeraden, terwijl ze wisten dat ik geen vervangend artikel op dat moment zou kopen(had een aankoopwaarde van € 220.00)... dat is SERVICE en eerlijkheid... niets anders dan lof kan ik melden over dit bedrijf. !!

Flits1966 30-06-2011

Na bestelling snelle levering. Compleet. Prima

guest999 30-06-2011

Ik heb deze videocamera al een tijdje op het oog gehad. Helaas is de camera zeer beperkt leverbaar en zijn er andere winkels die hem op vooraad hebben die door deze beperkte voorraad de prijs omhoog schroeven. Bij CameraNU.nl heb ik simpelweg op de button geklikt hou me op de hoogte wanneer het product op voorraad is en heb binnen afzienbare tijd kreeg ik een mailtje dat het product er weer is. Heb het gelijk besteld en de volgende dag had ik hem in huis. Super snelle levering erg eenvoudige site waar je geen oneindige zaken of klantnummers moet invullen. Kortom erg tevreden.

AvieNL 30-06-2011

Site is af en toe wat chaotisch. Maar al bij al een goede winkel, snelle levering en goede producten.

jumbootje 30-06-2011

Correcte levering. Aflevering compleet, met goede documenten voor feedback.

Nikon Kees 30-06-2011

Scherpe prijzen en de staf weet waar ze het over hebben. Top winkel!

Marc CvE 30-06-2011

Uitstekende en vriendelijke service. Zeer profesioneel. Ik zou Cameranu.nl zonder enige twijfel aanraden aan anderen !

mooi weer 30-06-2011

Prima service, duidelijke website, vlotte levering. Kortom gewoon goed!

Bart Dorlandt 30-06-2011

Het verliep uitstekend. Kan er helemaal niets op aanmerken. Besteld, betaald en geleverd. Zoals het hoort.

maya Hofstra 29-06-2011

prima service, snelle afhandeling, goede mailing

M. Heemskerk 29-06-2011

Gericht naar dit product gezocht. Op CameraNu.nl goede aanbieding gevonden. Bestellen en vervolgens leveren ging vlot en correct.

han4960 29-06-2011

Duidelijke website met voldoende informatie. Het bestellen ging gemakkelijk. De bestelling werd op de afgesproken dag door de koerier aan huis bezorgd.

Over de bereikbaarheid van de winkel in urk kan ik geen oordeel geven, ik ben er (nog) niet geweest.
After sales heb ik ook niet mee te maken gehad, ik ben volledig te vreden.

Sjariev 29-06-2011

je komt er pas bij de betaling achter dat voor 21.00 uur betaald alleen geldt bij de keuze om aangetekend te laten afleveren. verder goede service

J.Ungerer 29-06-2011

Het bestelde werd netjes en goed verpakt en een dag erna werd de bestelling thuis afgeleverd.
De prijsstelling ten opzichte van de andere websites voor hetzelfde product was zeer goed,en gratis verzendkosten wat niet overal is.

Pascal ADM 29-06-2011

Soepele bestelling, nette website.
Bestelling was te volgen via Track & Trace. Printer werd zoals beloofd al na 1 werkdag geleverd. Prima!

Arienne 29-06-2011

De supersnelle levering vond ik echt een pluspunt. De website is ook heel overzichtelijk zodat je makkelijk kunt bestellen.

Vincent Kunst 29-06-2011

Dit is echt een super scanner hele mooie scans maakt deze scanner hele mooie kleuren en ook oude dia's worden weer als nieuw herboren.

De levering van CameraNU.nl is echt uitstekend 22-6-2011 besteld en 23-6-2011 in huis en geen verzendkosten.

En CameraNU.nl die houden je keurig netjes via de email op de hoogte van de levering en ook met track & trace nummer erbij.

Aafke1984 29-06-2011

Ik heb mijn bestelling ´s avonds om 19.50 uur geplaatst en de volgende ochtend om 09.15 uur werd het pakketje afgeleverd. Helemaal geweldig!

Meijer1967 29-06-2011

Een goede prijs en supersnelle levering!

zi67ak 29-06-2011

Zeer goede site.
Levering en service uitstekend.

hr1234 29-06-2011

Snelle bezorging en goed verpakt product, geheel tevreden

D.U. 29-06-2011

Ik had deze lens al in bestelling elders staan. Zij bleken niet binnen redelijk termijn te kunnen leveren. De bestelling moeten annuleren. Via iemand verwezen naar CameraNU. In de avond besteld en de volgende dag zelfs al in huis. Duidelijke informatie op de website en zelf tegen een goede prijs! Helemaal goed! Aanrader.

jamie19122 29-06-2011

Netjes verpakt en snel verzonden. 'S avonds besteld en de andere dag in huis. Betaald via iDEAL.
Op de faktuur (via email verzonden)staat ook wie de order heeft behandeld.
Op de site staat duidelijk vermeld of het artikel in voorraad is. Ook is de productomschrijving duidelijk.
Er is overigens geen link naar de fabrikant op de site. (ik heb op de site van de fabrikant gekeken. Daar is de camera ook te koop voor 40 euro meer)

Na betaling hebben we al heel snel een bevestigingsmail gekregen dat het artikel betaald is en verzonden wordt.
Er werd een track en trace nummer gegeven zodat je kunt zien waar het pakket zich bevindt.
De verzending kostte voor dit artikel 6.50 euro, en werd aangetekend verzonden.
Ik ben bij cameranu terecht gekomen door verschillende aanbieders op prijs te selecteren.

Arno Broekmeulen 29-06-2011

super snelle levering savonds om 20.50 uur besteld en de volgende morgen al binnen en ook niet onbelangrijk is de gunstige prijs

sobinahoogland 29-06-2011

super snelle levering, goed verpakt. prima webshop
zeer tevreden klant

Jacco1307 29-06-2011

Zoals op de website staat: voor 2100 besteld , de volgende dag in huis klopte helemaal.
Ik bestelde de camera om 20.50 en de volgende morgen om 12.00 stond postnl al aan de deur. Werkelijk top!!

Scherpe prijzen en superlevering

BartKr 29-06-2011

Laagste prijs voor het artikel. Zeer snelle en correcte levering. Camera enkele dagen in bezit, kwaliteit van de foto's OK, niet super, maar perfect voor het doel waarvoor ik hem gekocht heb.

van Dijk123 29-06-2011

Duidelijke website,snelle levering,goedkoop

warpspeed2011 29-06-2011

Zoals gewoonlijk een vlekkeloze bestelling en levering bij Cameranu.nl. En dat tegen zeer scherpe prijzen. Een fijn bedrijf om zaken mee te doen!

MarkW84 29-06-2011

CameraNu.nl heeft een nette, overzichtelijke website. De prijzen zijn vaak concurrerend. Het bestelproces wordt in duidelijke stappen weergegeven op de website en na bestelling werd ik keurig per e-mail geïnformeerd over de status. Levering geschiedde zoals al op de website aangegeven de volgende dag. De bestelde camera was prima verpakt en al met al een goede aankoopervaring bij deze webwinkel.

Reina1955 29-06-2011

Vanuit op Urk een geweldige camera ontvingen. De levering is correct!! Voortijdige mailtjes over de verzending en de dag van levering. De verpakking van de artikelen was zeer goed. Ik hoefde geen verzendkosten te betalen. Via de site is te zien of de bestelde artikelen op voorraad zijn, wanneer de artikelen echt besteld werden kreeg ik heel snel een reactie en een bedankje voor de bestelling. tot nu toe hele goed ervaring met Camera.nu Zeker aan te raden bij familie, vrienden en kennissen!!

zonnetje3 29-06-2011

Goede website en zeer snelle levering. Ben er zeer tevreden over.

Spijker123 29-06-2011

Zeer goede en snelle levering. Het voelt als een zeer betrouwbare webshop.

HKom 29-06-2011

Ik ben zeer tevreden over cameranu.nl. Vooral de snelle levering en de scherpe prijzen zijn helemaal top! s Avonds om 20.50 besteld en de volgende dag in huis!

Veldman Antiek 29-06-2011

duidelijke website. Zeer snelle en correcte levering. prima dus.

Kraner 29-06-2011

Snelle en goede levering. Ik had per abuis een verkeerde geheugenkaart gekocht.
Deze werd snel weer omgeruild.

Digi2011 29-06-2011

Snelle levering. Duidelijke informatie.
Je wordt echt op de hoogte gehouden.

Martin9754321 29-06-2011

alles duidelijk, er waren geen problemen met het apparaat dus geen aftersales nodig, levering erg snel en correct. Dus zeer tevreden!

Reints 29-06-2011

Website is overzichtelijk en het uitzoeken van bijbehorende accessoires gaat makkelijk. Op woensdag besteld en op donderdag al binnen, dus zeker goede service.