Sixpack78 03-07-2011

Mijn eerste aankoop bij cameranu.nl maar zeker niet mijn laatste.
Supersnelle levering en ook de prijs is erg scherp!
Helemaal blij met mijn camera!!!

Sjors2011 03-07-2011

Heldere website, supersnelle levering.

paul013 03-07-2011

Ik ben netjes geholpen via de telefoon en ook via het internet.

Het pakketje had ik besteld en de volgende dag in huis.

I. van Nunen 03-07-2011

Zoals altijd is het heerlijk 'winkelen' bij cameranu.nl. Overzichtelijke site, ruim aanbod en goede prijzen. Daarnaast gaat de levering altijd vlot, het is er de volgende werkdag!

Dr.Beam 02-07-2011

Uitstekende website en orderafhandeling. Zondag besteld, dinsdag in huis (aangetekend, geen verzendkosten). Beste prijs.

Paul54321 02-07-2011

Levering was snel en de gehele bestelling is in goede orde ontvangen.

pinkster 02-07-2011

goede en snelle service en niet duur groet

marij van der vrande 02-07-2011

zeer tevreden over het verloop van mijn bestelling en je word zeer goed op de hoogte gehouden van de status hiervan.

compliment hiervoor

robbewob 02-07-2011

Prima levering, keurig op tijd, kortom een aanrader

zomaareenklant 02-07-2011

Op vrijdagavond om +/-18.30uur een CANON EF-S groothoek lens besteld en betaald via "ideal" (zonder me te hoeven registreren:)

Op zaterdagochtend zo rond 10.00uur ontvangen.

supersnel van Urk naar Alphen ad Rijn.

Rwin67 02-07-2011

Duidelijke website zeer goede aftersales bl
Je wordt steeds op de hoogte gehouden van de alle stappen, order ontvangen betaald verstuurd onderweg etc perfect. Dit maakt internet winkelen zo leuk.

Bram Ada 02-07-2011

Snelle service en levering, correcte afhandeling.

Gerard Achternaam 02-07-2011

Al een tijd wilde ik deze camera kopen. CameraNU.nl was concurrentloos scherp met de prijs. Ik vind dat de presentatie van de producten op de website beter en aantrekkelijker kan. Wat grotere plaatjes met name. De website werkt verder goed. Via Ideal was de koop in no time gesloten. Ik kreeg keurig een bevestiging van bestelling, een bevestiging van betaling en daarna diverse e-mails met de status van de order en de levering. Ik had de camera in het weekend besteld en werd keurig op dinsdag op mijn werkadres afgeleverd. Uitstekend! Nazorg d.m.v. een verzoek tot beoordeling vind ik ook heel erg goed. Kortom: zeer tevreden!

laserdevil 02-07-2011

Na een heel slechte ervaring met een online inkoop via een webshop (muizenshop.nl) deze maar eens genomen voor een camera voor m'n dochter , omdat ze geslaagd is.
Na verkeerd aanklikken voor de betaling (wou iDeal betalen) moest ik vooruit betalen.
Ik dacht , dat gaat wel even duren voor de bank dat overgemaakt heeft.
Nou , niks is minder waar als ik zeg dat ik vrijdag's besteld had , en de camera al dinsdag middag op de mat lag.
Zo kan het dus ook.
Op een mail van mij werd ook direct antwoord gegeven.
Dit spreekt niet altijd voor zichzelf bij sommige shops.
Alles bij elkaar gerekend een goede zaak.
Aftersales heb ik geen ervaring mee , maar hoop daar ook geen gebruik van hoeven te maken.
Zeker voor herhaling vatbaar als ik in dit sigment weer een aanschaf overweeg.

TovD 02-07-2011

Erg fijne organisatie. Ik bestel veel via internet en moet zeggen producten worden zeer snel geleverd. Daarbij hebben ze ook gewoon de laagste prijzen: toch het belangrijkste! Vertrouwenwekkend. Zeker aanrader

Henk Sim 02-07-2011

Via internet een bestelling geplaatst. bij het ophalen was er alle tijd om ook nog andere camera's te bekijken.
Zodat er ook nog een andere keus gemaakt kon worden.
mooie winkel erg klantvriendelijk en heel veel keus.

mel1970 02-07-2011

Geheel was duidelijk en overzichtelijk, zowel op website als gehele verloop van de bestelling. De informatie en tijdsduur komt overeen met zoals aangegeven (is niet bij alle bedrijven zo) en dat is erg prettig.

Mocht het voorkomen dan zal ik het zeker op dezelfde wijze uitvoeren.

hartelijk dank voor de goede service!

sjdh 02-07-2011

Een prima winkel, met kwaliteit, goed opgeleid, vriendelijk personeel die uitgebreid de tijd voor je nemen. Prettig zaken doen.

Math de Bitter 02-07-2011

Bestelling geplaats a.d.h.v de goed informeerde website. Vervolgens geld overgemaakt en na twee daagjes had ik mijn bestelling in huis. Super geregeld, bij een volgende benodiging zal ik zeker weer de website raadplegen en een bestelling doen.

Duijnd 02-07-2011

Ik ben heel tevreden over de wijze van bestelling en levering van mijn camera, ook doordat ik per abuis 2x de camera besteld had en dit prima in orde is gekomen

mijn dank hiervoor

Laurens68 02-07-2011

Reeds meerdere malen bij deze winkel besteld.

Helder, duidelijk en betrouwbaar. Aanrader.

1946h 02-07-2011

Het telefonisch kontakt voor nadere informatie is helder en duidelijk.
Het bestellen via internet verliep coorect.
Het leveren was volgens afspraak.

Niek2011 02-07-2011

Alles ging heel soepel en de bestelling was snel in huis.

Ruud Janssen 02-07-2011

Webside: is goed net als vele andere en doet daar zeker niet voor onder.
Bereikbaarheid (van de winkel): Ook goed ik ben er één keer geweest goed te vinden ruime parkeer mogelijkheden het is alleen een ontzettend end rijden.
Bestelling en levering: Perfect kan niet beter en doen wat ze zeggen voor een bepaalde tijd besteld dan is de volgende dag in huis geweldig gewoon.
After sales: Zeer goed er word gemaild dat bestelling is verzonden maar hij was al in huis.

Dus wat mij beterft, HET KAN NIET BETER !!!!!!!!

Slaghuis026 02-07-2011

Ik had een verkeerd artikel besteld. Het hele proces van retour zending, geld terug en nieuw artikel ging bijzonder soepel en efficiënt. De service is geweldig!!!

proletera 02-07-2011

Snelle levering, producten waarvan er op de website staat dat ze op voorrad zijn zijn dat ook daadwerkelijk. Heb het vaak anders meegemaakt. Dus al met al tevreden met deze webshop.

Rik van den Heuvel 02-07-2011

beste prijs
correcte informatie afhandeling via e-mail
tijdige levering met goede tracking mogelijklheden

SietseK 02-07-2011

Voordat de bestelling wordt geplaatst worden de verzendkosten duidelijk weergegeven. Na de bestelling krijg je direct een orderbevestiging via e-mail. Zodra je aankoop is verzonden wordt dit direct met track&trace info via e-mail meedegedeeld.
Alleen jammer dat de gekochte camera inmiddels €10,- goedkoper is.

BVE Fotografie 02-07-2011

perfecte uitleg in de winkel, demonstraties, etc. Helaas duurde het bij de kassa allemaal erg lang en ging er ook iets fout met een besteld product; een verkeerd product werd meegegeven.
dit is wel weer netjes opgelost, ik kon het pakketje terugsturen naar het antwoordnummer en volgende week ontvang ik dan het juiste product.

Karsb 02-07-2011

Geweldige service en afhandeling. Vrijdagavond bestelt en op zaterdagmorgen al in huis. Ook voor vragen zijn ze altijd goed bereikbaar en ze weten waar ze het over hebben

sandra van es 02-07-2011

ik ben super tevreden ben met toeval op jullie site gekomem heb toen gekeken voor een leuke camera voor een bijzonder iemand wilde geven zag dat jullie vandaag bestellen morgen in huis dat kwam mooi uit dus besteld en inderdaad de volgende dag kwamen ze hem brengen SUPER!!! En alles via mail werkt ook perfect Dus de volgende keer kom ik zeker op jullie terug.

jtc van ommen 02-07-2011

website goed
berijkbaarhijd ok
besteling was op tijd

Yvonne D. 02-07-2011

De camara die ik toegezonden kreeg, bleek iets te mankeren. Omdat het een verjaardagscadeau was, ben ik nog dezelfde dag naar de winkel in Urk gegaan. Daar werd ik op prettige wijze geholpen en de camara werd zonder probleem omgewisselt voor een andere. Kortom, een aanrader deze (web)winkel.

Za01phod 02-07-2011

Niets op aan te merken. Prima assortiment, zeer goede prijzen en snelle levering. Winkel is absoluut een aanrader.

MB3 02-07-2011

Via een site was het product op voorraad maar bleek na bestelling en vier dagen later niet meer leverbaar. Bij andere sites was de camera eveneens niet meer leverbaar of had een levertijd van een aantal weken. Bij CameraNU was het product op voorraad en werd binnen een halve dag geleverd!

znagy 02-07-2011

Ook een lens besteld & ontvangen die niet
bleek te passen. Fout lag niet aan levering.
Retour gezonden en uiterst correct en snel afgehandeld.

Creusen 02-07-2011

Webshop is duidelijk en overzichtelijk, geeft 'n goed en reeel beeld wat betreft producten zelf en prijsstelling. Prijzen zijn aantrekkelijk. Bestelling en levering snel en prima verlopen, zoals toegezegd.
Kortom ben zeer tevreden over Cameranu.nl

Rinuss1986 01-07-2011

Rugtas via de site gevonden en bijna als enige op voorraad, top!
Verder 's avonds rond 19.00 uur pas besteld, maar wel de volgende dag al in huis:-).

De canon rugtas bevalt in ieder geval goed!!

xhblues 01-07-2011

Gezien de eerde service die ze mij geleverd hebben, toch terug gekomen bij Cameranu, eerlijk duidelijk, nemen de tijd voor je met uitleg.
Ik weet er zijn meerdere van dit soort zaken die ook stunten met langere garanties, maar camaranu komt zijn voorwaarden na en zelfs iets meer.

ruud pothuizen 01-07-2011

bestelling, verzending was erg snel correct afgehandelt.

Rene Peters 01-07-2011

Een perfecte webwonkel.
Niet alleen is de sortering erg ruim (de keuze is enorm) maar ook de snelheid van leveren van de bestelling viel mij erg (positief) op.
Ik heb hier een Sony filter gekocht die bijna nergens aan te komen was, ook niet bij de Sony website. Omdat ik dit filter na een jaar daar nog steeds niet kon kopen ben ik verder gaan zoeken en had vrij snel CameraNu gevonden. Daar heb ik aan het begin van de avond de bestelling geplaats en kreeg deze de volgende dag al 's ochtends geleverd. Daar bij moet ook aangegeven worden dat ik goed op de hoogte werd gehouden van de status van mijn bestelling. Alle lof en complimenten.
Bij CameraNu ga ik zeker kijken voor mijn eerstvolgende bestelling!!

7981DJ 01-07-2011

Super voordelig, nergens een goedkopere nikon s 3100 gezien. De levering was super snel vrijdag s' middags gekocht en zaterdag ochtend geleverd om 9.00 uur door tnt post paket service TOPPER.

Tim1981 01-07-2011

Handige website. Overzichtelijk en na bestelling en betaling binnen 2 dagen in huis.

Martijn v B 01-07-2011

Ik had mijn camera snel binnen. Ook het antwoord op een vraag werd per ommegaande beantwoord.

Leens 01-07-2011

Zeer goede informatie van de produkten en een snele levertijd.

m.p.j. kok 01-07-2011

Website kieskeurig gaf aan dat artikel op voorraad was maar bij bestelling bleek dat niet zo te zijn.
Ondanks dat had ik het bestelde artikel toch nog binnen een week in huis.

van Dorland 01-07-2011

Camera nikon d90 +18-105mm lens snelle levering en goed verpakt in doos.keurig gadaan

Llien 01-07-2011

Wanneer je een product bestelt, heb je het de volgende dag al binnen, keurig verpakt. Geen klachten.

Martin Borsboom 01-07-2011

Wat een fantastische service.
Op vrijdag voor 21.00 uur besteld en op zaterdag in huis. Binnen 24 uur.

renemarga 01-07-2011

Cameranu.nl vind ik echt een topwinkel. Ik heb er al verschillende fototoestellen en accesoires gekocht en nooit enig probleem ondervonden. Ik kan de winkel aan iedereen aanbevelen.