Headman68 10-07-2011

Zodra je de bestelling hebt gedaan wordt je regelmatig op de hoogte gehouden! Bestelling was zeer snel in huis. Dit geeft mij een goed gevoel, ook voor bestellingen in de toekomst! Bedankt CameraNu.nl

Jorgenendert 10-07-2011

Cameranu.nl blijft al jaren mijn vaste adres omdat ze prijs, kwaliteit en snelle levering combineren met het belangrijkste voor een online klant: uitstekende service!
De tas was niet alleen nergens goedkoper, maar ook supersnel geleverd.

a.wil 10-07-2011

Heb gebeld voor informatie ben erg netjes en duidelijk te woord gestaan.Vervolgens de bestelling gedaan die was ook de volgende dag binnen.Kortom netjes en goed geholpen ( zeer tevreden )

Gamelkoorn 10-07-2011

terugkoppeling bestelling prima, bestelling geleverd volgens afspraak, levering prima

Pictureperfect 10-07-2011

Bestellen was makkelijk en snel en het assortiment van de webwinkel is groot en goed op de website terug te vinden.

Smallegange 10-07-2011

Snelle en goede service. Ruime keuze aan producten. Zeker een aanrader.

binky54 10-07-2011

Duidelijk en compact. Telefonisch alles correct en duidelijk.
Bezorging snel.

G. Mijnhout 10-07-2011

keurig verzorgd, duidelijke bevestigingen per email, produkten nagelnieuw in de doos, en snel bezorgd

InusM 10-07-2011

Super, vrijdagavond om 10 voor 9 bestelt, zaterdag geleverd. Bestelling helemaal ok!

Jaap v. L. 10-07-2011

Op zaterdag besteld, op maandagochtend de factuur en track-en-trace nummer per email ontvangen. De volgende dag werd het objectief bezorgd.

dik verwoert 10-07-2011

na bestelling geplaatst te hebben binnen 2 dagen in huis
en goed e-mail contact over het verloop van het bestelde item

JSF 10-07-2011

Ik koop sinds CameraNu nog op een Urker-garageverdieping gehuisvestigd was, zorgeloos mijn camera-equipment bij CameraNU. Dat 'De Jongens' goed bezig zijn is nu duidelijk zichtbaar en heeft het vertrouwen alleen maar vergroot.

deejaykb 10-07-2011

Wat een goede zaak en goede informatievoorziening! De camera is ook top en gaat mee op vakantie.

wilmar swinkels 10-07-2011

Zoals beloofd was mijn bestelling de volgende dag in huis. Toen het product eerder niet op voorraad was kreeg ik een e-mail toen het wel weer voorradig was!

Heel fijn, duidelijk en direct!

D.Nolten 10-07-2011

Het artikel was niet op voorraad, en dat had ik niet door,pas na betaling.
Ik heb een mail gestuurd ,dat ivm mijn vakantie ik hem eigenlijk zsm nodig heb,zaterdag bestellen, en maandag in huis super super super,het kan allemaal toch wel
Dit is echt klasse van camera nu.

hps vos 10-07-2011

Het bestellen ging super eenvoudig en ik heb er voor gekozen om het product op te halen omdat ik in Urk werk. Winkel ziet er professioneel uit en de bediening is prima. Na mijn bestelling via internet gelijk een bevestiging ontvangen en een tweede berichtje (dezelfde dag) dat het product gereed stond.

Pepijn B 10-07-2011

Snelle levering en een vriendelijke uitleg toen ik de klantenservice belde.

DennisXaVi3R2 10-07-2011

Zeer vlotte website en afhandeling van de bestelling, een voorbeeld webshop.

dirck50 09-07-2011

Via website uitgezocht, in de winkel opgehaald. GOede uitleg gekregen. Een dag later met vragen terug geweest en keurig geholpen.

nenne13 09-07-2011

Voor mij ideaal.. ik weet wat ik wil en kan vanachter mijn bureau bestellen. De volgende dag bezorgd ! Het leek de Overtoom wel !! hahaha.. Zó winkel ik graag.

joosje123 09-07-2011

Product goed en uitgebreid beschreven, goede prijs, snelle en keurige levering. Alles goed dus.

Elisa36 09-07-2011

Er is snel geleverd, duidelijk geinformeerd en netjes aangetekend verstuurd. Kortom, prima geregeld!

johnkamp 09-07-2011

site is redelijk duidelijk en makkelijk te bekijken aanbod is ook mooi, alleen extra geld voor betalen met creditcard vind ik nergens op slaan

HermanA. 09-07-2011

Er was een verkeerde opgave gedaan van mijn bestelling door mijzelf. Na een telefoontje (en geen wachttijd etc. )van mij werd alles direct naat mijn wensen geregeld. Met dank aan het betreffende personeelslid.

leo1954 09-07-2011

Goeie, overzichtelijke site, snelle levering, goeie prijs.

ineke vernooij 09-07-2011

Product besteld via de site en dezelfde dag even opgehaald, mooie zaak om eens rond te kijken.
De medewerkers van CameraNu hebben zelfs even mijn camerasensor willen reinigen ondanks de drukte en het feit dat ik geen afspraak had gemaakt...

Super, ga graag nog een terug voor een volgende aankoop.

agaampje 09-07-2011

De website is overzichtelijk.De producten duidelijk omschreven en makkelijk te vinden. Na bestelling in het weekend het product goed verpakt dinsdag in huis. Ik bestel hier beslist weer, prima geregeld.

blacklabje 09-07-2011

Ben nu ruim een week in het bezit van de canon EF-S55-250 mm meter lens met UV filter. De lens voldoet aan de verwachtingen. Kon de lens niet in de reguliere winkels bemachtigen, omdat de levering vertraagd was.
Bij CameraNU.nl was deze lens op voorraad en de volgende werkdag had ik 'm al in huis. Helemaal geweldig!!!! Nog goedkoper dan in de reguliere winkels op de koop toe!!!

7D en route 09-07-2011

Zoals gewoonlijk snelle levering, goed verpakt, goede informatie. Het artikel bleek een verkeerde keuze. Vlotte afwikkeling van de retour. Uitstekend geïnformeerd over het verloop. Snelle en vriendelijke afhandeling.
Complimenten!!

nelly71 09-07-2011

Prima.
Via kieskeurig terechtgekomen, goede prijs.
Besteld, volgende dag keurig verpakt in huis (telelens)

Djezzie 09-07-2011

Prima gegaan, helpdesk nodig door eigen fout, prima en snel afgehandeld.
Camera is "goedekoop". Lekker snel voor auto focus alleen niet tussen de foto's door, dus duurt even voor je weer kunt knallen.

leeen 09-07-2011

Duidelijke site, scherpe prijzen, snelle levering
Kortom doen wat ze moeten doen.

Wim van Riemsdijk 09-07-2011

snelle afhandeling
onbeschadigde levering
camera makkelijk in de bediening en mooie foto's
alles top

Wim Broekman 09-07-2011

Website goed toegankelijk en overzichtelijk.
Prijzen aantrekkelijk
Communicatie over de status van de bestelling subliem.
Vooral zo doorgaan.

Marcus61 09-07-2011

Zeer snelle levering door CameraNU.nl. Zeer scherpe prijs en supersnelle en correcte levering...dikke 10

hapehebo 09-07-2011

Prima advies bij de aankoop. Uitstekend advies en begeleiding.
Zeker voor hjerhaling vatbaar.
Jammer dat ze voor betaling met creditcards extra rekenen. Zo niet dan zou ik zeker vaker aankopen doen

Rien Bakker 09-07-2011

Tevreden met bestelmogelijkheden en snelheid levering. Zeer tevreden over herstel van een foutje: na een verkeerd geleverd artikel had ik binnen 2 dagen het goede artikel in huis. Heel goed.

Derik Besson 09-07-2011

Ik ben zeer tevreden over de website, bestelling en klantvriendelijkheid van jullie winkel.

Centina 09-07-2011

camera werd supersnel geleverd, zelfs op zaterdag.
Goede, handige website met duidelijke info.

W75 09-07-2011

Ik kreeg de mail dat de X100 beschikbaar was. Ik heb deze direct besteld. Zonder gedoe (met eerst registeren en daarna op linkjes in mail klikken e.d.) besteld en betaald. Volgende ochtend in huis zoals beloofd. Helder, snel, en correct. Uitstekend!

After sales = nvt omdat er geen sprake van is. Ik wil wel vermelden dat de garantie op dit product slechts 2 jaar is terwijl andere leveranciers hier gewoon 5 jaar op geven. Lijkt me netjes van CameraNu om dit alsnog aan te bieden. Deze 5 jaar garantie zou ook zeker passen binnen de stijl en service van CameraNU. Daarnaast is de Fuji X100 beslist "overpriced" te noemen waardoor standaard 5 jaar garantie zeer gepast zou zijn. De bijbehorende accessoires zijn nog steeds niet beschikbaar waardoor je een "kale" cam hebt. Deze accessoires zijn ook schrikbarend duur. Wellicht zou het de 'after sales' sieren om een "package deal" van de leren tas, zonnekap en ring voor een betere prijs aan te bieden aan degene die de Fuji X100 al hebben gekocht en dus nog niet kunnen beschikken over de accessoires die er bij horen.

Myz 09-07-2011

Een zeer overzichtelijke website met een ruim aanbod tegen scherpe prijzen. Het door mij geselecteerde item werd inderdaad de dag na bestelling geleverd en kwam in prima conditie aan.Ik zal hier zeker nog eens een bestelling plaatsen.

hanshoksbergen 09-07-2011

de website was helder, fijn is ook de opsomming van assescoires.
levering ging netjes en op tijd

Gestel12345 09-07-2011

Bestelling was vlak voor 21.00 uur 's avonds gedaan, levering de volgende ochtend.

Tony Drysen 09-07-2011

Een aantal producten hier gekocht o.a. al mijn Nikon camera bodies,lenzen, software en filters. Ook in de winkel geweest om mijn spullen op te halen. Wordt vriendelijk geholpen en de winkel ziet er keurig uit. Kom er graag terug.

Ikke 85 09-07-2011

Alles is snel geregeld. De korting op de.combinatieverkoop heeft mij over de streep getrokken om bij jullie te bestellen.

Kor Blaauw 09-07-2011

Goedkoop en supersnelle levering.
's avonds om 20:00 uur besteld en de volgende dag om 11:00 ur in huis.

Harry 1959 09-07-2011

Na een comunicatie is het na telf. contact geweldig geregeld chapo
Succes verder

rutgerdow 08-07-2011

goede prijs
makkelijk bestellen
goede status opdates per mail
prima website
snelle levering

Spaanse zee 08-07-2011

Had per abuis twee keer bestelling gedaan voor zelfde produkt. Belde, kreeg direct iemand te pakken en een van de twee werd direct geannuleerd en ontving ook gelijk bevstiging ervan.
Bestelling al volgende dag ontvangen!

A.Meeuwse 08-07-2011

Ik heb (nog) niet zo veel ervaring met internet bestellingen. Ik wist wat ik wilde. Na uitgebreide beoordeling van de verschillende sites het beste gevoel gekregen bij CameraNU en mijn Nikon 5000 met Nikon lens 18-105 besteld. Voor alle zekerheid toch maar gekozen voor aflevering door CameraNu zelf. Kost wel wat meer. Ik kan niet anders dan super tevreden zijn over de wijze waarop de bestelling en levering heeft plaatsgevonden. Bijzonder aardige chauffeur en uitermate correct. Een volgende bestelling zal zeker via CameraNu gaan. Kortom: een bijzonder tevreden klant.