Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ikke 85 09-07-2011

Alles is snel geregeld. De korting op de.combinatieverkoop heeft mij over de streep getrokken om bij jullie te bestellen.

Kor Blaauw 09-07-2011

Goedkoop en supersnelle levering.
's avonds om 20:00 uur besteld en de volgende dag om 11:00 ur in huis.

Harry 1959 09-07-2011

Na een comunicatie is het na telf. contact geweldig geregeld chapo
Succes verder

rutgerdow 08-07-2011

goede prijs
makkelijk bestellen
goede status opdates per mail
prima website
snelle levering

Spaanse zee 08-07-2011

Had per abuis twee keer bestelling gedaan voor zelfde produkt. Belde, kreeg direct iemand te pakken en een van de twee werd direct geannuleerd en ontving ook gelijk bevstiging ervan.
Bestelling al volgende dag ontvangen!

A.Meeuwse 08-07-2011

Ik heb (nog) niet zo veel ervaring met internet bestellingen. Ik wist wat ik wilde. Na uitgebreide beoordeling van de verschillende sites het beste gevoel gekregen bij CameraNU en mijn Nikon 5000 met Nikon lens 18-105 besteld. Voor alle zekerheid toch maar gekozen voor aflevering door CameraNu zelf. Kost wel wat meer. Ik kan niet anders dan super tevreden zijn over de wijze waarop de bestelling en levering heeft plaatsgevonden. Bijzonder aardige chauffeur en uitermate correct. Een volgende bestelling zal zeker via CameraNu gaan. Kortom: een bijzonder tevreden klant.

Hapibo 08-07-2011

Soepel bestellen en afrekenen. Zeer snelle levering, de volgende dag bezorgd.

moroquendo 08-07-2011

Website: is gewoontjes.

Bestelling: kreeg het niet voor elkaar hoe m'n wensen op de wensenlijst te krijgen voor een volgende keer. Bestellen verloopt verder gladjes.

Levering: supersnel

Bereikbaarheid en aftersales zijn nog niet van toepassing

Rudy Andoetoe 08-07-2011

Lage verzendkosten EN goede informatie, waardoor een juiste keuze kan worden gemaakt. De site biedt ook alternatieve aanbiedingen zoals JJC.

fbergenh 08-07-2011

Perfecte afhandeling van de bestelling (deze keer via de webshop besteld). Vrijdagmiddag besteld en netjes zaterdag afgeleverd.

De vorige keer een lens in de winkel zelf gekocht, ook daar perfect behandeld. Groot assortiment en deskundig personeel, wat ook nog eens (ruim) de tijd neemt om de zaken af te handelen.

Martine van Nes 08-07-2011

Daar de camera bij diverse ander (online) shops niet leverbaar was, was de camera bij jullie wel leverbaar!

bahama 08-07-2011

zeer vlotte levering
vrijdagavond besteld en zaterdag binnen!!
prima

sandrajadi 08-07-2011

Snelle verzending en duidelijke facturatie.
De camera is perfect en werkt erg makkelijk. Handig ook dat je combinatiepakketten kunt bestellen via de website.

Maamen 08-07-2011

vrijdagavond om half 9 besteld, zaterdag om 14 uur stond de bezorgdienst voor de deur, KLASSE !!!

Jan Melchers 08-07-2011

Met de heldere no nosenssite bereik je snel wat je zoekt. In de winkel is deze hetzelfde waardoor gauw helder is waar het om gaat. Ook de plaats waar de winkel staat is gelukkig niet middenin een dorp of stad. Het nu aangekochte product is maar een momentopname. Ik bezoek al enkele jaren de winkel. De kennis en vaardigheden van het personeel maken dat je redelijk snel vertrouwd raakt met de aankoop. Ook met vragen achteraf zijn ze graag bereid je nog te helpen met advies.

RT63 08-07-2011

De camera is conform afspraak binnen 24 uur bezorgd en was uitstekend verpakt.

M Rongen 08-07-2011

In korte tijd 2 verschillende bestellingen geplaatst, zeer snelle afhandeling waarbij ik de artikelen de volgende dag al binnen had. Op de site is duidelijk kon zien of de producten op voorraad zijn iets waar ik veel belang aan hecht.

Lanny Proost 08-07-2011

Op website uitgezocht product (eenvoudig te vinden) gereserveerd en opgehaald in de winkel. Fraaie winkel, veel personeel en door een deskunidg iemand geholpen.

Lollo Rosso 08-07-2011

Snelle levering, voor 21 uur besteld betekend de volgende dag al in huis. Daarnaast een uitgebreid assortiment aan cameraaccesoires.

Klant 1357 08-07-2011

Goede site met toegankelijke gegevens. Zeer snelle levering.

Roos1952 08-07-2011

Echt een volle 10 waard op alle fronten, prima afhandeling en levering. Niets op aan te merken. Ga zo door!

ben m. 08-07-2011

via de site bestellen ging heel eenvoudig, na 2 dagen werd de bestelling aangetekend afgeleverd. Alles netjes en deugdelijk verpakt. De lens voldoet volledig aan mijn verwachtingen.Top!

fralin 08-07-2011

Prima in orde. Product conform verwachting en razendsnelle levering.

Faber.E 08-07-2011

l.s.

Ik werd zeer netjes geholpen en te woord gestaan.
Ook werd mij een aantal tips aan de hand gedaan over mijn externe flitser

Sjoerd111 08-07-2011

Product werkt goed!
Website was weer helemaal goed! Vooral de mogelijheid om tot 9 uur 's avonds te kunnen bestellen was de motivering om bij jullie te kopen!

Henk_54 08-07-2011

Snelle levering, zoals beloofd en net als de vorige keer bij deze webshop.

Product volgens beschrijving; door fabrikant bijgeleverde software voor Windows goed, maar voor OSX niet toereikend.
Software myTracks aangeschaft; werkt prima samen met dit apparaat.

madeliefdam 08-07-2011

Snelle levertijden, goed verpakkingsmateriaal. Prima product en duidelijke info op de site om een productkeuze te kunnen maken. Erg tevreden.

Diaphragma 08-07-2011

Ik had dringend een vervangende camera nodig. Bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis.
Goed verpakt en alles dik in orde. Top!

Photopam 08-07-2011

Heb de Camera op internet besteld en idd de volgende dag in huis! Super snelle service!En ze hadden ook nog de beste prijs.

Emi5 08-07-2011

De website was erg duidelijk, de prijs gunstig, het is gewoon heel erg goed bevallen :)

dick e.h. de boer 08-07-2011

De informatie op de website is helder, zakelijk en overzichtelijk. Het is goed mogelijk om bij verdere vragen een medewerk(st)er aan de telefoon te krijgen, zodat de verschillende contactmogelijkheden elkaar uitstekend aanvullen.

Barbaar 08-07-2011

Duidelijke webshop, snelle en nette levering. Alles in goede staat ontvangen, dus after sales nvt.

Stefaan44 08-07-2011

De website is zéér gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Ook het aanbod is zeer uitgebreid en volledig. Bovendien is een groot deel ook effiectief te bestellen. Levering is ook razendsnel en goed verzorgd! Een echte aanrader!

Edwin1970123 08-07-2011

Vooral tevreden over de snelle afhandeling en verzending van de bestelling.

XPhie 08-07-2011

Mooie aanbieding gezien van de Canon EOS 600D op de website can cameranu.nl, maar wilde een kleine wijziging in de aanbieding doen, was allemaal geen probleem, dus met veel plezier besteld. Volgende dag in huis, helemaal top! Bleek 1 lens van de 2 niet te werken. De lens terug gestuurd, 2 dagen later krijg ik bericht dat meteen een nieuwe lens is opgestuurd. Wat een snelle service. Ook zijn ze erg vriendelijk en reageren ze enorn smel op e-mails. Ongeloofelijk dat deze service nog bestaat!

E. Braun 08-07-2011

Artikel was goed te vinden en de omschrijving klopte exact met het product. 'S avonds om 20.55 uur besteld en toch de volgende dag geleverd. Dat is zeker waarmaken wat je beloofd. Misschien mag er een onderscheid komen tussen "goedkopere" en "duurdere" verzendwijze omdat ik een artikel van € 16,95 verzenden via Aangetekende Post (€ 6,50) wat overdreven vind. Voor de rest ben ik zeer tevreden.

Not2Fast 08-07-2011

Duidelijke website met snelle levering! Top!

KK Tan 08-07-2011

Duidelijke item informatie.
Duidelijke betaal- en verzendvoorwaarden.
Doen precies wat is beloofd

Edwin Boer 08-07-2011

Goede prijzen, makkelijk shoppen en doorshoppen, om 20.15 iets besteld en de volgende dag om 19.00 had ik de bestelling binnen.

dkok1a 07-07-2011

Website is duidelijk en overzichtelijk
Bestelling snel en accuraat

Iv cy 07-07-2011

de website is overzichtelijke, ruim aanbod, juiste informatie.
Levering wordt geleverd binnen de afgesproken termijn.

C. P-vD 07-07-2011

Snelle levering.
Door de vlotte afhandeling was het verjaardagscadeau prima op tijd

doemijmaareenbiertje 07-07-2011

Goede berijkbaarheid.
Door een storing bij ideal bleek de order 3 maal geplaatst te zijn. Na 1 mailtje is dat keurig gecorrigeerd.

Nomen uno 07-07-2011

Ik was aangenaam verrast door de wijze en snelheid waarop CameraNu. de order en aflevering heeft verzorgd en begeleid. Binnen een dag geleverd en voorzien van de benodigde informatie over de verzending via de mail

goedheid 07-07-2011

Heb de laatste weken twee keer iets bij deze winkel besteld. Website is heel duidelijk . OP voorraad is ook echt op voorraad heb dat elders wel anders meegemaakt. Bestellen gaat heel snel en levering is ook echt andere dag thuis.

Mw Reitsma 07-07-2011

Heel positief; direct mailbevestiging en super snelle levering. Ik had het de volgende dag in huis!

Jaap Postma 07-07-2011

goed, snel, accuraat en vriendelijk.

Bertjanjvd 07-07-2011

Besteld en volgende dag in huis, ook was de website gelijk aangepast dat het product verkocht was.

Pieter Medendorp 07-07-2011

Cameranu is een aangename webwinkel en een nog plezieriger winkel. Met goed advies en service

naam5235 07-07-2011

Op de webside opgezocht (erg duidelijk).
Kieskeurig, en prijsvergelijk geraadpleegd.

Ben zeer tevreden hoe er met mijn bestelling is omgegaan, de volgende dag reeds in mijn bezit.