Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Storm 26-07-2018 Via de website gekocht

Goede producten, snelle verzending

Goede winkel, snelle levering. Producten worden goed verzonden en vragen snel beantwoorden.
Ik heb vaker op deze site besteld en tot heden nog altijd met veel plezier.
De levering is zoals op de site staat, ik heb nooit langer hoeven wachten.

Sanna 26-07-2018 Via de website gekocht

gewoon top

De bestelling heb je eigenlijk bijna altijd wel de volgende dag in huis hoe geweldig is dat! De producten zijn van goede kwaliteit en worden goed verpakt. De website is ook gebruiksvriendelijk en je hebt een goede keuzen uit verschillende producten

Harmen 26-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Zowel de Nikon accu en de SD kaart werden conform mijn bestelling snel geleverd. Zonder schade en degelijk verpakt. Zeker een rede voor mij om te blijven bestellen nu Camera nu. Prima organisatie!

Els 26-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service, ruime keus.

Hele goede webwinkel, zeer uitgebreid assortiment en zeer snelle levering. Mijn bestelling was ook goed verpakt, waardoor de lens geen gevaar liep tijdens het transport.

André 26-07-2018 Via de website gekocht

Binnen 24 uur geleverd

Duidelijke overzichtelijke webshop.
Groot assortiment product binnen 24 uur geleverd.
Ik kan deze webshop aanbevelen.

Hans 26-07-2018 Via de website gekocht

Volgens afspraak geleverd.

Produkt oké en levering oké. Het duurde even omdat het produkt niet op voorraad was, maar dar is keurig vermeld.

Nick 26-07-2018 In de winkel gekocht

UITSTEKEND GEHOLPEN!

Ik was langs geweest bij het filiaal op Urk. Ik was opzoek naar een Sony A6300 en ben vervolgens erg vriendelijk geholpen. Hij had mij aanbevolen om een plaatje op mijn camerascherm te doen, omdat het vaak voorkomt dat het scherm een slechtere staat kan krijgen na verloop van tijd. Hier was ikzelf natuurlijk niet opgekomen. Hij vertelde mij ook om extra batterijen erbij te nemen, omdat deze camera de batterij opslurpt. Ik heb een totaalpakket gekocht en hij had mij aangeraden om een cameratas erbij te kopen, waar ik in eerste instantie nog niet aan had gedacht. Ik ben erg goed geholpen.

Als je opzoek bent naar een camera, ga dan langs bij één van hun filialen, want zij weten meer raadt te geven dan op het Internet.

Merel 26-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Gekozen voor cameranummer.nl vanwege de occasions. De lens die bestelde is van prima kwaliteit en ziet er keurig uit

Marije 26-07-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Leveren altijd snel en geven indien nodig goed advies. Als er een probleem met het product is wordt er ook goede service verleend.

Lvd 26-07-2018 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en snelle bezorging met veel bezorgopties! Erg tevreden over het bestelde product.

Eric Bormans 25-07-2018 Via de website gekocht

Heel erg goede service!

Ik had een camerahoesje besteld dat te klein voor mijn camera bleek te zijn. Retour gezonden met PostNL. Helaas heeft PostNL het pakketje zoek gemaakt (kreeg alleen de verzendkosten terug). Bij wijze van uitzondering heeft CameraNu het bedrag van het hoesje teruggestort. Uitermate sympathiek gebaar!

Geert 25-07-2018 Via de website gekocht

Vlot en netjes geleverd, en niet duur.

Ik heb de afgelopen jaren al vaker spullen bij Cameranu.nl besteld, zoals camera's, lenzen, studiolampen en software. En ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Heldere website met veel informatie, duidelijke mailcommunicatie en vlotte, nette levering. Ik heb nog nooit klachten gehad, dus wat dat betreft kan ik niet over ze ooreelen, maar als ik zie hoe ze de rest voor elkaar hebben, ga ik ervan uit dat ook de klantenservice uitstekend zal zijn.

Tineke Druijf 25-07-2018 Via de website gekocht

Heerlijke winkel!

Met deze shop kan ik prima uit de voeten. Als je advies nodig hebt, helpen ze je graag heb ik ervaren. En het assortiment voldoet ruimschoots aan de verwachting. Wanneer ik een aanvulling wil op wat ik heb, kan ik altijd bij Camera Nu.nl terecht. Fijn om een vast adres te hebben, dat geeft vertrouwen naar beide kanten.

Gerbert 25-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering na goed advies.

Na een goed advies en snelle reactie na vragen, producten gekocht en snel geleverd. Voldoen aan verwachting

Luijckx 25-07-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Laagste prijs, onmiddellijke levering. Beschikbaarheid van het produkt wordt goed en correct weergegeven.

Stephan 25-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en super snel

Bestelling was er zeer snel en voldoet prima. Uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling

snarfjf 25-07-2018 Via de website gekocht

Telefonische advies ingewonnen m.b.t. een HDHC geheugen kaart.
Vriendelijk en deskundig geholpen.
Er is toch een minpunt nl de verpakking , een product met de afmeting 75 x 13 x 2 mm in een doosje ? van 200 x 125 x 125 mm dit had naar mijn idee wel wat milieu vriendelijker opgelost kunnen worden.
Er is voor ruim 90% lucht verstuurd.

Greetje 25-07-2018 Via de website gekocht

Super service!

De levering verliep zeer vlot. Over verandering van betaalmethode werd niet moeilijk gedaan en alles werd zeer snel aangepast. Ik zal zeker nog bestellen bij cameranu.nl

Micha 25-07-2018 Via de website gekocht

Vertrouwd en vakkundig

Ik ben al jarenlang klant van Cameranu omdat het bedrijf en de medewerkers staan voor klantvriendelijkheid, vakkundig advies en betrouwbaarheid. De webshop is het verlengde van de winkel(s) en is overzichtelijk van opzet. Je vindt er alles wat je nodig hebt op het gebied van foto en video apparatuur. Snel en eenvoudig shoppen en betalen via een veilige verbinding. Levering is altijd correct en op tijd en communicatie naar de klant is uitstekend.

Hendricks (Limb.) 25-07-2018 Via de website gekocht

Top Service hoor!!

Wat is dit Geweldig Service van cameranu.!!
Gisteren besteld een ``Manfrotto Off Road Stunt Backpack`` met gratis verzending en een dag later al ontvangen, dat zie ik graag.
Ga zo door Team CameraNu.nl !!

Christa 25-07-2018 Via de website gekocht

Super service !

Snelle levering . Prima hulp daar waar nodig is. Met bestelling plaatsen verkeerde betaalmogelijkheid ingevoerd. Met 1 mail alles weer opgelost en verder geen “vertraging “ in de levering.

Martin Kuipers 25-07-2018 Via de website gekocht

Scherpe aanbieding, snel in huis!

Goede aanbieding en heel snel al binnen! Ben superblij met mijn nieuwe lowpro tas. Alles past precies zoals ik het had bedacht.

Marco van Wijk 24-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering van topproducten

Vandaag besteld uiterlijk morgen in huis en dat is altijd lekker als je net voor een fotovakantie nog iets nodig hebt. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment, vandaar voor mij De fotocamerawebshop van Nederland.

HansZ 24-07-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd prima service en snelle levering

Had eerst een ander product besteld, maar dat was niet geheel naar mijn zin. Gelukkig werd mijn geld zeer snel terug gestort, en heb ik een ander product besteld.

Ab 24-07-2018 In de winkel gekocht

Prettige sfeer.

Voor CameraNu heb ik gekozen omdat de gegevens op hun website mij hebben ‘aangesproken’.
De uitleg in de winkel heeft mij tot deze aankoop doen besluiten.

A.J de Zwart 24-07-2018 In de winkel gekocht
urk

Vlotte service,,,

altijd goed en snel en vakkundig geholpen.. zowel online als de winkel op Urk duidelijke prijzen stelling

R. Megens 24-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, zeer veilig verpakt

Na wat research kwam ik uit bij cameranu.nl. Mijn eerste aanschaf was een lens, deze werd de volgende dag thuisbezorgd. Zeer veilig verpakt en bijgevoegd een tijdschrift en extra folders, altijd leuk.

Tevreden klant! 24-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Ik kan niks meer zeggen dan een 10! Ik heb hem op een donderdag besteld en kreeg hem de volgende dag, lekker snel want had nog snel iets nodig. Ze geven ook handig aan wanneer het binnen komt. Echt een top bedrijf en service!

Jan 24-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service en een goed product!

CameraNU heeft echt van alles wat je graag wilt. Deze keer betrof het een goede Epson printer. Er werd snel geleverd nadat ik via de nodige, eenvoudig in te stellen, vergelijkingen tot een keuze was gekomen.
Ik ben bij hen ook aan het kijken naar een compacte zoomcamera. Er is echter zoveel te kiezen, waardoor ik er nog wel even mee bezig zal zijn :-)

Nohemi Marin Valencia 24-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig Service - klanten binding

Ik had vast rietjes voor mijn rugzak kwijt geraakt en ze waren alleen bij de importeur te vinden dus ik camera nu gebeld en verteld en ze hebben voor me 2x voor me geregeld en gestuurd en ik hoefde niets voor betalen. Heel erg fijn

Dax 24-07-2018 Via de website gekocht

De laagste prijs, super snel geleverd en heldere info!

2 Camera's gekocht in de afgelopen 2 weken. De tweede bleek niet direct leverbaar i.v.m. voorraad. Kreeg hier direct een mail over; het zou 2 a 3 dagen duren, maar ik kreeg de camera uiteindelijk alsnog binnen een dag binnen! Super service en heldere communicatie!

daviddave1 24-07-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk, efficiënt, betrouwbaar en zeer goede prijs.

FALCON EYES CONTINU LICHTSET besteld. Ik had per ongelijk de verkeerde wattage besteld (25W i.p.v. 40W). Nadat ik de bevestiging van de order binnen had belde ik op waarna ik vriendelijk en energiek te woord werd gestaan: "Geen probleem. We maken het in orde. Ik zie dat de 40W 1 euro duurder is maar dat is geen probleem. We sturen die gewoon op!" Kreeg dit ook bevestigd per email.

De spullen die worden aangeboden op de site zijn elders volgens mij ook niet goedkoper te krijgen. Je betaalt dus niet extra voor de goede betrouwbare service wat je wel doet bij winkel zoals Coolblue.

Matthijs 24-07-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en snelle reacties

Ik surf vaak naar cameranu.nl voor mijn camera gear. De website is overzichtelijk en het aanbod is ruim. De bestelprocedure is gemakkelijk en als er een keer iets verkeerd gaat dan is het via e-mailcontact snel verholpen.

Mw 24-07-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

Duidelijke communicatie over de levering. Op de datum geleverd zoals eerder doorgegeven. Helemaal prima!

Stieneke 24-07-2018 Via de website gekocht

Supersnel geregeld!

De ene dag besteld en de volgende dag al geregeld. Top!
Bij een andere zaak had ik het besteld. Ik wachtte maar en wachtte. Na een week belde ik en bleek het voorlopig niet leverbaar. Hier plaatste ik de bestelling en was het binnen een dag voor elkaar. Erg blij mee. Had er nodig voor een workshop.

Ruud 23-07-2018 Via de website gekocht

Goed advies

Op zoek naar verrekijker.gebeld voor advies.goed geholpen om mijn keuze te kunnen maken.besteld .betaald.volgende dag al in huis

Ritavk 23-07-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

De printer is snel en goed geleverd. Prijs is zeer concurrerend ten op zichte van webwinkels. Goed assortiment

Jurgen 23-07-2018 Via de website gekocht

Helemaal prima!

- Scherpe prijs
- Snelle levering
- Ruim assortiment
Wat wil je nog meer?
Eindelijk zou een 10 voor deze bestelling op z’n plaats zijn, maar omdat het een ‘simpele bestelling’ was mogen ze een volgende keer nogmaals de service bewijzen voor een nog hogere waardering ;)

Chris Gottenbos 23-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving op de site en snelle levering!

Duidelijke site waarop je artikel makkelijk vindbaar is. correcte en snelle levering. Factuur en pakbon via de email dus altijd weer terug te vinden. Top!

ARCTV 23-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Ik rij er graag een eindje voor om!

Ik kan dichter bij huis ook een winkel vinden met vergelijkbare producten, maar door de ervaring met internetbestellingen (die heel positief zijn) rij ik graag naar Urk om daar als het nodig is persoonlijk te worden geholpen. Een nieuwe camera bestel je niet via pakketpost, maar laat je je persoonlijk informeren.

JS 23-07-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en snelle levering!

Snelle antwoorden op e-mails.
Pakketje was zoek geraakt bij de post, hierop vriendelijk geholpen aan de telefoon en dezelfde dag het product opnieuw verzonden!

M Pranger 23-07-2018 Via de website gekocht

snelle en goede service en duidelijke informatie

Ik bestel al een aantal jaren bij Cameranu mijn spullen voor fotografie. In de winkel nemen ze ruim de tijd voor je, ook al gaat het nog alleen om advies. Online kun je gemakkelijk chatten, en zo tot een goede keuze komen. Ook via de mail wordt snel gereageerd. Als je denkt dat je eruit bent en met jouw apparatuur komt, kan je soms met een ander onderdeel naar huis gaan, wat uiteindelijk zelfs goedkoper en praktischer is.
Ze hebben echt verstand van hun producten.
Levering via de post is bij mij altijd de volgende dag in huis. De prijzen zijn ook altijd scherp en tweedehands is er voor de geduldige spaarder ook genoeg te koop.
Daarnaast zijn de aangeboden workshops ook erg goed.
Ik heb zelfs een keer gratis een excursie gehad ism Sigma.

Fotograaf Mot 23-07-2018 Via de website gekocht

De artikelen zijn bij deze shop op voorraad en worden snel geleverd. Site is overzichtelijk. Prijzen zijn laag

Johan Beekman 23-07-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Ik ga beginnen met macrofotografie. Hiervoor gebruik ik een omkeerring. Gelukkig had ik nog een oud objectief. Op de site van Cameranu.nl stonden gelukkig vele omkeerring en van Nikon in diverse maten, dus de keus was snel gemaakt. Voor een statief heb ik gebruik gemaakt van een online advies. De levering gebeurde de volgende dag en was via track en trace te volgen. Een volgende bestelling gaat derhalve weer via Cameranu.nl

Lex 23-07-2018 Via de website gekocht

prima communicatie over bestelling en (snelle) levering

Ik heb de algelopen periode meerdere artikelen besteld bij Cameranu.nl en in alle gevallen zeer tevreden over de goede communicatie van de bestelling en levering. Artikelen worden keurig en op tijd geleverd.
Prima verhouding van prijs-kwaliteit.

Gerlof 23-07-2018 Via de website gekocht

Altijd conform afspraak

Wij bestellen hier regelmatig en vinden de afhandeling echt super. Elke keer nog de volgende dag geleverd gekregen en dat ook nog eens voor de scherpste prijs

Stefan 23-07-2018 Via de website gekocht

Goede service, duidelijke site

Site is zeer gebruiksvriendelijk.
Goede service, beantwoord vragen snel.
Veel keuze en een zeer schappelijke prijs.
Kortom; aanrader.

Tea Idzenga 23-07-2018 Via de website gekocht

Geen enkele klacht

Komt er altijd als 1 van de goedkoopsten uit bij het vergelijken van prijzen. Bovendien altijd geweldige service: duidelijke uitleg bij de complexe bon toen ik moest ruilen. En toen ik een keer net buiten garantieperiode met een kapot artikel kwam, zeiden ze dat ze wilden proberen of het toch tegen garantie opgelost kon worden. En ja, ik kreeg zonder extra kosten een nieuw (en inmiddels verbeterd) exemplaar!

Leo van Doornik 23-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige collectie cameratassen voor elk wat wils.

De site van camera nu.nl is erg duidelijk en beschikt over een uitgebreide collectie camera's plus toebehoren. De door mij bestelde cameratas is op een zeer correcte manier thuis afgeleverd.
En ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Ik ben super tevreden over camera nu. Er volgen zeker meerdere aankopen.

Van der Wal 23-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Erg tevreden over deze winkel, shop is overzichtelijk en duidelijk. Verzendig is snel en alles is goed verpakt.