L. Seine 14-07-2011

Supersnelle en goede levering.
's avonds besteld en de volgende dag het artikel al in huis.

Harry Maartens 14-07-2011

In het verleden had ik bij een een Canon Spiegelreflexcamera EOS50D gekocht. Later bleek na de garantie dat er een deel van de pakking in een objectief heeft losgelaten en het werd gratis gerepareerd.

H. van Vugt 14-07-2011

Bestelling werd snel geleverd.
Na levering bleek de rol iets krom, werd na telefonisch contact binnen 2 werkdagen op het door mij opgegeven adres omgeruild voor een foutloos exemplaar.

NadjaV 14-07-2011

Na ontvangst bleek de kijker gebroken (waarschijnlijk productiefout). Ik belde gelijk. De telefoon hoefde maar 2 keer over te gaan. Een vriendelijke stem verzekerde mij dat alles voor mijn vakantieuitje geregeld zou zijn. Ik kreeg een antwoordnummer en hoefde dus niks voor de terugzending te betalen.
Zoals beloofd was alles heel snel afgehandeld. Binnen 2 werkdagen kon ik weer met de kijker aan de slag!
Dit was mijn 2de aankoop bij Cameranu maar zeer waarschijnlijk niet de laatste :) Thumbs Up

Aart Bijkerk 14-07-2011

De levering verliep helemaal volgens de door Camera NU vermelde regels. De website gaf op een heel goede manier aan hoe de bestelling en aflevering zou verlopen. Uitstekend!

naam02 14-07-2011

Om eerlijk te zijn, verliep alles zoals ik verwachten. Bestellen, betalen en de volgende dag in huis. Makkelijker kan het niet.

Wolf B 13-07-2011

Het produkt zelf is bekend en voldoet aan de verwachtingen. De leverancier was niet bekend en de prijs kwaliteit + advies naar een combi verkoop met lenzen was subliem.
CameraNu.nl staat nu in mijn favorieten zodat ik ze makkelijk wer kan vinden.

Bieneke 13-07-2011

Echt super zoals het hier gaat, sávonds om 20 uur besteld en de volgende morgen 11 uur al in huis!!! echt helemaal toppie. Zal het zeker aan anderen aanraden om hier hun bestelling te plaatsen.

T. Spierings 13-07-2011

Zeer vriendelijke en deskundige lui. Daarbij ook nog erg scherp geprijsd en bijna alles op voorraad.

W.J. Lemmers 13-07-2011

Duidelijke website + goede productinformatie. Concurrerende prijs en snelle levering.

zorro2006 13-07-2011

Goede duidelijke website, goede prijzen en service.
Camera is snel geleverd. Duidelijke factuur.

Arends Foto Roosendaal 13-07-2011

Foutieve levering wordt zonder pardon omgeruild, dus een goede nazorg waar een klant recht op heeft geldt nog steeds bij dit bedrijf. Chapeau.

Pensionado1 13-07-2011

Correcte behandeling, duidelijke prijs en razendsnelle bezorging. Mijn compliment.

Lydia1956 13-07-2011

Het aankoopproces is zeer transparant, wordt per stap bevestigd. De levering was meteen de volgende dag na bestelling. Uitstekend!

Amorphius Fotografie 13-07-2011

Voor het bestellen van deze softbox heb ik via twitter navraag gedaan of deze stripe softbox wel zou passen op mijn flitsset aangezien deze van een ander merk was dan aangegeven bij de productinformatie. Ik kreeg heel snel antwoord op mijn vraag en heb dit product besteld. Helaas was dit na 21:00 uur en heb ik de stripe softbox 2 dagen later ontvangen. Netjes op de hoogte gehouden via email over de voortgang van de bestelling inclusief track en trace na verzending. Ik raad ook iedereen aan om, als zij iets fotografie gerelateerd willen aanschaffen eerst eens te kijken bij CameraNu.nl

Richard6565 13-07-2011

*Website: je vindt snel wat je zoekt (intuitief). *Bereikbaarheid: twee keer per mail vraag gesteld (ruim) binnen 1 werkdag bevredigend antwoord, *levering volgens afspraak (heb 2 keer laten leveren, 1x opgehaald). *After sales: nog niet nodig gehad. Verder: groot assortiment. *Verbeterpunt: bij elk artikele een goede omschrijving (wat het is maar ook waarvoor het bedoeld is).

Joop van der Wagt 13-07-2011

Geweldige site, goedkoper dan vele andere aanbieders, goede service, snelle levering, geen problemen met betaling... kortom: ik ben meer dan tevreden!

amateur fotograaf 66 13-07-2011

Om 20:00 besteld en om 12:00 bezorgd. En dit zonder verzend kosten.

maurice 3088 13-07-2011

Camera pas een paar dagen in bezit, service en snelheid van de levering toppie, na 1 dag werd de bestelling al thuis bezorgd!!

Kyrr 13-07-2011

De website is erg overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Als ik een mail stuur of bel dan is er tot nu toe altijd een erg snelle reactie. Met bestellen heb ik nog nooit een probleem ondervonden. Een enkele keer een lampje stuk, maar dat krijg ik dan nieuw geleverd.

JHB44 13-07-2011

Supersnelle bezorging.
De ene dag besteld,de andere dag in huis.
Keurig netjes verpakt.
En prijs ook zeer concurrerend.
Kortom voor mij een topper!

John Hendriks 1955 13-07-2011

Top service met supersnelle levering en goede adviezen

M vd V 13-07-2011

De Bestelling en levering van de producten zijn tot nu toe snel afgehandeld, waar ik dan ook zeer tevreden over ben. Ook de prijsverhouding ten aanzien van andere fotozaken ben ik hier zeer over te spreken.

Wanda1975 13-07-2011

Snelle en goede levering. We komen zeker nog is terug bij cameranu.nl!

Henk Vos 1946 13-07-2011

Korte levertijd. Perfecte aflevering. Keuze bieden tussen halen/verzenden. Kortom: Prima.
Hopelijk is de after sales i/d toekomst ook zo goed, indien ik daarvan gebruik moet maken.

Peter-pan 13-07-2011

Prima prijs en levering
Ook de winkel is pefect
in vervolg bestel ik mijn camera delen bij CameraNU.nl

WayDay 13-07-2011

Heldere informatie op de site. Na bestelling snelle reactie via e-mail. Na betaling snelle informatie m.b.t. verzendgegevens. Woensdag na 23.00 uur besteld en betaald, vrijdag geleverd tegen concurrerende prijs.

gem50 13-07-2011

De website is duidelijk , gemakkelijk te gebruiken.
Ik werd keurig via de mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling.
De levering geheel volgens de belofte. Ik heb aftersales nog niet nodig gehad .

Rasterpunt - M.Barendregt 13-07-2011

Vorige week een goede lens gekocht bij CameraNu voor mijn Nikon. De voordelen van CameraNu; voordelig, geen verzendkosten, snelle levering, website overzichtelijk, geen beloftes die niet waargemaakt kunnen worden (b.v. mbt voorraad) Kortom: CameraNu heeft er een nieuwe tevreden klant bij.

Joey81 13-07-2011

De website ziet er netjes en duidelijk uit. Eén nadeel ondervonden op de site. Stel je zoekt iets op, vervolgens krijg je meerdere pagina's die voldoen aan je zoekopdracht. Je hebt op pagina 2 het produkt gevonden en je klikt er op door voor meer info en je wilt daarna weer terug naar de zoekresultaten, dan kom je terug op pagina 1 en niet waar je gebleven bent.

Verder heb ik nog geen problemen gehad met de produkten die ik van u heb afgenomen, dus niks te klagen. Het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam.

Lucien45 13-07-2011

Je krijgt de volgende dag wat je besteld hebt. Zo zou het overal moeten zijn.
Gewoon goed dus.
Valt verder weinig aan toe te voegen.

Rodro 13-07-2011

In de avond rond 20.20 uur besteld en de volgende dag in de middag in huis. Supersnel dus en erg blij met de lens. Kan haast niet beter!!!

Van Gelder Fotografie 13-07-2011

De service is prima! Op de afgesproken dag werd de zonnekap geleverd.. De website is overzichtelijk..

Boris1210 13-07-2011

Gebruiks vriendelijkheid van de website is top. Levering was hartstikke super kan niet beter.

Veerle Kik 13-07-2011

Goed product, makkelijk te vinden, bijzonder snel geleverd, goede prijs.

marianne30 13-07-2011

Bijzonder snelle en zorgvuldige afhandeling van bestelling voor een zeer goede prijs
complimenten

Jean-Marie Broekaert 13-07-2011

Vorig weekend informatie gevraagd over een product wat niet in de catalogus stond, zondags al een mailtje terug dat m'n vraag zodra mogelijk ging behandeld worden en inderdaad maandagmorgen al een duidelijk antwoord. Nadien nog een vriendelijke mail gekregen met een eventuele optie voor een vergelijkbaar product zonder opdringerig te worden. De bestelling werd dan maandagnamiddag geplaatst en woensdag net na de middag al geleverd. Een pluim voor jullie.

xrw 13-07-2011

Bestelling ging snel en soepel. Besteld om 20.45u; volgende dag om 8.45u was de camera al geleverd. Heel snel, super!

tine hendriks 13-07-2011

aankoop:
helpdesk van de webwinkel is telefonisch snel bereikbaar.
er wordt gecheckt of klant en helpdeskmedewerker het over hetzelfde artikel hebben.
direct antwoord gegeven op vragen.

bezorging:
prima.
ben duidelijk op de hoogte gehouden waar het artikel zich bevond.( track & trace)
een andere datum en tijd voor aflevering was heel makkelijk mogelijk via internet en informatie van post

G. van Schaik 13-07-2011

Eind mei toestel gekocht i.v.m. huwelijk dochter op 1 juni j.l. Mooie, scherpe foto's op trouwdag gemaakt, maar een week later viel het toestel compleet op "zwart". Einde verhaal, maar toestel meegenomen naar winkel in Urk en het werd zonder problemen omgewisseld voor een nieuwe Canon 600D. Prima service. Klasse! We kunnen het toestel nu tijdens de vakantie gaan uitproberen.

Jet Kuipers 13-07-2011

Het is een overzichtelijke website met alle benodigde informatie. Afspraken worden goed nagekomen.

M. van Buel 13-07-2011

Ik denk dat mijn beoordeling alles al zegt. Ik ben zeer tevreden met de afhandeling van mijn bestelling, die zonder problemen is verlopen. Bedankt en tot een volgende keer.

Louise Ravoo 13-07-2011

Super snelle levering.
Goed verpakt en verzekerd
Een aanrader
Tot de volgende keer

Familie van Dijik 13-07-2011

De website van Cameranu.nl is uitgebreid en toch duidelijk opgezet. Verschillende mogelijkheden om te betalen en verzenden. Het pakketje werd op de afgesproken tijd afgeleverd.

snarf1961 13-07-2011

Uitermate tevreden hoe de bestelling is gegaan voor 21:00 uur besteld en de volgende morgen! binnen.
Alleen maar complimenten voor de service en natuurlijk de aantrekkelijke prijs.

koperlens 12-07-2011

Ik twijfelde tussen twee merken voor de lens en heb even gebeld naar de webshop. Kreeg direct deskundig en concreet advies. De bestelling zelf verliep prima: ik ontving een bevestigingsmail, bericht van verzenden en daarna de lens (veilig verpakt). Heb de lens ook al kort uitgeprobeerd en hij bevalt prima.

GJB73 12-07-2011

Echt zoals een webshop moet zijn.

Makkelijk begrijpbare website.
Zeer gunstige prijs kwaliteit.
Snelle levering (volgende dag).
Goed en stevig verpakt.
Geweldige service.

Karin Kuiper 12-07-2011

Mijn vader is een groot fan van jullie winkel en koopt er dan ook alles voor zijn nieuwste hobby, fotograferen. Deze kadobonnen waren dan ook super handig. Ik had me alleen verkeken op de levertijd, voor 21.00 uur besteld volgende dag in huis. Hiervoor had ik even de voorwaarden moeten lezen, want ik heb hem niet aangetekend laten versturen.
Ik vind het een erg fijne winkel om te shoppen en de site is ook erg duidelijk. Mijn complimenten dus!

Sventoering 12-07-2011

Heel duidelijke website waar goed te zien is of je producten op voorraad zijn! Daarnaast zijn alle spullen scherp geprijsd. Super snelle levering, in de middag om 15.00 uur besteld de volgende ochtend om 11.00 uur netjes en gratis op mijn werk geleverd! In het begin wel moeite om een aardig bedrag over te maken maar is allemaal goed gegaan! Echt waar mijn complimenten aan camera.nu!

Jo Janssen1 12-07-2011

Makkelijk te bestellen en betalen.
Snelle reaktie over levering via internet.
En snel geleverd zoals omschreven.