Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jip79 06-07-2011

Het tasje wat bij de camera geleverd werd was niet de juiste, werd na overleg kosteloos omgeruild voor een juiste!

Tot service bij cameranu!!!

double w 06-07-2011

Ik had de camera voor 9 uur 's avonds besteld en de volgende morgen voor 10 uur had ik de camera in huis. Dat was boven mijn verwachting.

Tuintreintje 06-07-2011

Prijs is prima in verhouding met de concurentie, echter in mijn beleving staan ze op eenzame hoogte qua leverings snelheid en beantwoording van de emails.

Gewoon een prima webshop die na komen wat ze beloven en ze hebben er met mij een klant bij.

foto_hobby 06-07-2011

Duidelijke website met alle relavante informatie. Makkelijk te bereiken winkel. Goed advies en prettige bediening bij het afhalen.

John Wijnands 06-07-2011

Zoals het hoort, no nonsens, duidelijke productomschrijving. Duidelijke voorwaarden en wat is beloofd wordt waar gemaakt. Prijs is één van de laagste en de aflevering laat niets te wensen over.
Als ik weer iets nodig heb is deze leverancier de eerste waar ik ga shoppen.

jale56 06-07-2011

Een geweldige website, goede service.
Duidelijke website. Bestellen hier in de toekomst vaker.

laska79 06-07-2011

Heb een canon tussenring besteld. Kreeg deze de volgende dag al thuisbezorgd! Goed verpakt en netjes afgeleverd zoals beloofd.
Niks dan lof, vlotte afhandeling

Gary Friar 06-07-2011

Prima, maar voelde me toch genoodzaakt een onvoldoende te geven voor bestelling cq levering omdat ze de belofte van 'voor negen uur betaald, de volgende dag in huis' niet kunnen nakomen. Verder geen klachten.

SimonWillig 06-07-2011

Echt géén klagen! Groot assortiment, overzichtelijk gepresenteerd, snelle afhandeling.

Rode Put 06-07-2011

Alles is vlotjes en prima verlopen.
Makkelijk te bestellen op de web-siten en correcte levering op tijd.

Jeroen59 06-07-2011

Erg vriendelijk en vakkundig personeel!
Hier kom ik graag terug voor nieuwe aankopen!

Kloostertje 06-07-2011

Bestellen en de uiteindelijke levering ging vlot en volgens afspraak. Wat ik jammer vond is dat bepaalde voordeel combinaties niet gemaakt konden worden. Voordeel combi pakketten waren naar mijn menig wat beperkt.

WilHu 06-07-2011

20.30 uur bestel volgende dag 16.30 ontvangen.

pvanvliet08 06-07-2011

Gewoon goed, maar misschien wel zo belangrijk op tijd en voor hele goede prijs.

Broodje1987 06-07-2011

Om 20:45 besteld en al meteen de dag erna het product om 11:00 ontvangen. De verzendkosten waren gratis en de prijs van het product was scherp.

Top!

Guido_S 06-07-2011

Afgelopen maanden totaal 4 bestellingen gedaan bij CameraNu. En telkens leveren zij een top service. Zo had ik vorige week een bestelling om 20:56 gedaan en de volgende dag binnen. Ze komen hun afspraak na van 'Op werkdagen voor 21.00 uur besteld en betaald? Volgende werkdag in huis!'. Bij andere webshops wilt het nog wel is voorkomen als je een half uur voor de 'eindtijd' besteld, dat je de bestelling alsnog een werkdag later krijgt.

Elke bestelling zat ook goed verpakt in de doos met plastic zakjes waar lucht in zit, wat verschuiven en rammelen voorkomt.

Nick.s 06-07-2011

's avonds besteld volgende dag in huis, precies zoals het aangeboden wordt! Goede prijs vergeleken met andere webshops.

M.M.E. Haver Droeze 06-07-2011

Overzichtelijke website met nuttige informatie.
Wat beloofd werd, werd ook echt gedaan. Goed op de hoogte gehouden van de verzending en het pakketje was zeer gemakkelijk te volgen.

J. Duijf 06-07-2011

Op de website heldere info over voorraad en levertijd. Zeer snelle bezorging en trace info. Lens was verder prima verpakt.

R.Weeda 06-07-2011

Uitstekend product. Cameranu was de enige reseller in Nederland die het product ook echt op voorraad had. Voor ons was dit zeer belangrijk. Besteld via de web shop en de volgende dag opgehaald. prima uitleg en ontvangst in de winkel. Het was voor mij niet de eerste maal dat ik een product had gekocht bij Cameranu. Mijn eerste camera heb ik opgehaald in de haven van Urk, later een bedrijfspand waar ik mijn 2e camera heb gehaald. kortom een zaak om bij terug te komen.

jack4u 06-07-2011

Perfecte service en altijd de goedkoopste.

Marco P te L 06-07-2011

Goede service. Zonder probleem camera geruild nadat ik een technisch probleem heb aangetroffen.

jw05 06-07-2011

Geweldige service. Zelfs 's avonds na 12 uur nog reageren op tweets is wat mij betreft topservice!

van der Grient 06-07-2011

goede service en levering op afgesproken tijd

Ostara 06-07-2011

snelle levering en juiste betaling mogelijkheden.
website is overzichtelijk.

CeesWe 06-07-2011

Snelle levering en een goede service. Enige weken na ontvangst van mijn camera miste ik een kabeltje. Eén telefoontje, waarbij ik heel vriendelijk te woord werd gestaan, was genoeg. De volgende dag werd het kabeltje al bezorgd. "Mijn Winkel" is CameraNU.nl.

jeanne12 06-07-2011

website is duidelijk je weet heel snel wat de totale prijs is van het gekocht product.

Levering binnen een dag. Contact per mail i.v.m. bestelling was heel duidelijk.

Nicole_71 06-07-2011

Snelle levering,goed telefonisch bereikbaar,je wordt goed te woord gestaan.
ZEER TEVREDEN

giesken 06-07-2011

keurig teruggebeld bij vragen.en voor 19.00 besteld volgende dag in huis.

debloois 06-07-2011

Het bestellen en leveren van de camera ging prima. Echter ook toen de camera ons niet goed beviel en we hem terugstuurden, werd alles keurig en vlot afgehandeld. Binnen een paar dagen hebben we het geld weer teruggestort gekregen.
Complimenten en ik zal een volgende keer zeker zonder aarzelen iets bij CameraNu.nl bestellen!

Esther Vuijsters 06-07-2011

Ik kreeg een tip van iemand over CameraNu.nl, ik ging naar de website en selecteerde mijn camera. Alles was duidelijk te vinden en goed omschreven. Ik hoefde geen verzendkosten te betalen en de camera werd dezelfde dag nog verzonden. Super!

LeonArdo01 06-07-2011

Woensdagavond besteld en donderdagmorgen beide artikelen in huis! Zij waren de enigen die camera én flitser op voorraad hadden.

Erik de Groot 05-07-2011

Ik had stom genoeg de Canon lens besteld. Even bellen naar de klantenservice, deze vertelden me dat ik de lens terug kon sturen met uitleg. Maandag Canon lens teruggestuurd en vrijdag de Nikon lens in huis: geweldig.

L. van Wijk 05-07-2011

Uitgebreide website met duidelijke aanduiding of het productleverbaar is.
Zeer snelle levering, binnen 12 uur na bestelling door TNT afgeleverd.

Hobosmo 05-07-2011

Duidelijke productbeschrijving, duidelijke lijst van accesoires, hele snelle levering.

Henriette Veld 05-07-2011

Vlotte service: de postbode stond de volgende dag al voor mijn deur!!!! (hoewel ik niet aan de andere kant stond....)
De spullen die ik wilde hebben, waren makkelijk te vinden via de zoekfunctie.

Pierre Bijlsma 05-07-2011

-zeer veel producten
-goede telefonische begeleiding
-retour geld geen probleem
-verbetering zou wezen een geraamde tijd op te geven bij niet op voorraad

lmj 05-07-2011

Aller eerst ben ik zeer tevrede over mijn camera. Hij maakt onwijs mooie foto's. En ben er erg trots op. Ik zou bijna een foto willen maken van mijn fototoestel zelf, want ik heb de mooie rode camera.
Ik heb deze camera via cameranu.nl gekocht omdat ze scherpe prijzen hadden. Ik wilde erg graag de rode camera, die bij cameranu op voorraad was en goedkoop. Daarbij ben ik ook erg tevrede over de service. Het grappige was dat ik de site net iets voor 21.00u bezocht. Ik plaatste mijn bestelling precies 7 minuten voor 21.00u. Stiekem was ik er van uit gegaan dat ik deze bestelling morgen niet zou ontvangen omdat ik net voor 21.00u was. Niets was minder waar. De volgende dag stond er een vrolijke postbode aan de deur met een mooi pakketje. Ik ga nu met een goed gevoel op vakantie, omdat ik alle mooie momenten kan vast leggen.

jmat 05-07-2011

Uitstekende webshop. Overzichtelijk. Scherpe prijzen. Snelle en zorgvuldige levering. Oh, ja en de camera is ook heel goed.

Renee Geurts 05-07-2011

Ik vind het een makkelijke maar ook overzichtelijke site, heel handig. En de levering van het product is ook nog eens heel snel. Ben erg blij met m'n nieuwe camera!!

Leo van der Harst 05-07-2011

Heldere site en voorwaarden. Je weet wat je krijgt en wordt op tijd geleverd. Top!

Stefan van Gorkum 05-07-2011

De site is overzichtelijk de producten zijn gemakkelijk te vinden wat geleverd wordt is duidelijk aangegeven en de levering is geheel volgens afspraak bezorgd.

Marleen78 05-07-2011

Snelle levering, product is precies zoals beloofd op de site

AndreVee 05-07-2011

Al meerdere malen probleemloos besteld bij CameraNU.nl: bestellen, betalen, volgende dag de spullen in huis. Scherpe prijzen ook. Ervaring met after-sales heb ik (nog) niet want de artikelen zijn altijd nog in prima staat aangekomen. Op de website moest ik even zoeken naar de lens-mount selectie bij de 3rd party lenzen, dat zou wat duidelijker kunnen, maar is een kleinigheid.

Bocomans 05-07-2011

Klein artikel. Prijs/kwaliteit prima. Met diverse aankomen van film- en fotocamera, 2x tomtom enz. uitstekende ervaring. Voor ons is het gewoon een winkel, (op 7 km afstand) met prima service en produktkennis, waar je je echte voordelige aankopen doet.

P. Oosterlaar 05-07-2011

Prettige website, actuele voorraadgegevens (in tegenstelling tot sommige webshops). Goede telefonische bereikbaarheid en klantvriendelijk.

Harry Belt 05-07-2011

Het is voor het eerst dat ik bij CameraNu foto apparatuur heb aangeschaft.
De correcte afhandeling van mijn bestelling verdient een pluim. Ook de mails na de bestelling, waarbij je op de juiste manier geïnformeerd wordt omtrent de levering alleen maar lof. Jullie hebben het gewoon goed voor elkaar. ( ISO waardig )

Erica hoh 05-07-2011

Supersnel, alles geregeld! Zeer tevreden over facturering, verzending en nazorg!

tjabbo 05-07-2011

zeer ovezichtelijke site zeer snelle levering erg goed geregeld

pippa63 05-07-2011

Ik heb de camera op donderdag rond 17:30 uur besteld en deze werd op vrijdagmorgen al bezorgd. Verpakking was degelijk en stevig zodat geen schade aan de camera kon ontstaan. Ik vind dit geweldige service van CameraNU.nl