Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rasterpunt - M.Barendregt 13-07-2011

Vorige week een goede lens gekocht bij CameraNu voor mijn Nikon. De voordelen van CameraNu; voordelig, geen verzendkosten, snelle levering, website overzichtelijk, geen beloftes die niet waargemaakt kunnen worden (b.v. mbt voorraad) Kortom: CameraNu heeft er een nieuwe tevreden klant bij.

Joey81 13-07-2011

De website ziet er netjes en duidelijk uit. Eén nadeel ondervonden op de site. Stel je zoekt iets op, vervolgens krijg je meerdere pagina's die voldoen aan je zoekopdracht. Je hebt op pagina 2 het produkt gevonden en je klikt er op door voor meer info en je wilt daarna weer terug naar de zoekresultaten, dan kom je terug op pagina 1 en niet waar je gebleven bent.

Verder heb ik nog geen problemen gehad met de produkten die ik van u heb afgenomen, dus niks te klagen. Het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam.

Lucien45 13-07-2011

Je krijgt de volgende dag wat je besteld hebt. Zo zou het overal moeten zijn.
Gewoon goed dus.
Valt verder weinig aan toe te voegen.

Rodro 13-07-2011

In de avond rond 20.20 uur besteld en de volgende dag in de middag in huis. Supersnel dus en erg blij met de lens. Kan haast niet beter!!!

Van Gelder Fotografie 13-07-2011

De service is prima! Op de afgesproken dag werd de zonnekap geleverd.. De website is overzichtelijk..

Boris1210 13-07-2011

Gebruiks vriendelijkheid van de website is top. Levering was hartstikke super kan niet beter.

Veerle Kik 13-07-2011

Goed product, makkelijk te vinden, bijzonder snel geleverd, goede prijs.

marianne30 13-07-2011

Bijzonder snelle en zorgvuldige afhandeling van bestelling voor een zeer goede prijs
complimenten

Jean-Marie Broekaert 13-07-2011

Vorig weekend informatie gevraagd over een product wat niet in de catalogus stond, zondags al een mailtje terug dat m'n vraag zodra mogelijk ging behandeld worden en inderdaad maandagmorgen al een duidelijk antwoord. Nadien nog een vriendelijke mail gekregen met een eventuele optie voor een vergelijkbaar product zonder opdringerig te worden. De bestelling werd dan maandagnamiddag geplaatst en woensdag net na de middag al geleverd. Een pluim voor jullie.

xrw 13-07-2011

Bestelling ging snel en soepel. Besteld om 20.45u; volgende dag om 8.45u was de camera al geleverd. Heel snel, super!

tine hendriks 13-07-2011

aankoop:
helpdesk van de webwinkel is telefonisch snel bereikbaar.
er wordt gecheckt of klant en helpdeskmedewerker het over hetzelfde artikel hebben.
direct antwoord gegeven op vragen.

bezorging:
prima.
ben duidelijk op de hoogte gehouden waar het artikel zich bevond.( track & trace)
een andere datum en tijd voor aflevering was heel makkelijk mogelijk via internet en informatie van post

G. van Schaik 13-07-2011

Eind mei toestel gekocht i.v.m. huwelijk dochter op 1 juni j.l. Mooie, scherpe foto's op trouwdag gemaakt, maar een week later viel het toestel compleet op "zwart". Einde verhaal, maar toestel meegenomen naar winkel in Urk en het werd zonder problemen omgewisseld voor een nieuwe Canon 600D. Prima service. Klasse! We kunnen het toestel nu tijdens de vakantie gaan uitproberen.

Jet Kuipers 13-07-2011

Het is een overzichtelijke website met alle benodigde informatie. Afspraken worden goed nagekomen.

M. van Buel 13-07-2011

Ik denk dat mijn beoordeling alles al zegt. Ik ben zeer tevreden met de afhandeling van mijn bestelling, die zonder problemen is verlopen. Bedankt en tot een volgende keer.

Louise Ravoo 13-07-2011

Super snelle levering.
Goed verpakt en verzekerd
Een aanrader
Tot de volgende keer

Familie van Dijik 13-07-2011

De website van Cameranu.nl is uitgebreid en toch duidelijk opgezet. Verschillende mogelijkheden om te betalen en verzenden. Het pakketje werd op de afgesproken tijd afgeleverd.

snarf1961 13-07-2011

Uitermate tevreden hoe de bestelling is gegaan voor 21:00 uur besteld en de volgende morgen! binnen.
Alleen maar complimenten voor de service en natuurlijk de aantrekkelijke prijs.

koperlens 12-07-2011

Ik twijfelde tussen twee merken voor de lens en heb even gebeld naar de webshop. Kreeg direct deskundig en concreet advies. De bestelling zelf verliep prima: ik ontving een bevestigingsmail, bericht van verzenden en daarna de lens (veilig verpakt). Heb de lens ook al kort uitgeprobeerd en hij bevalt prima.

GJB73 12-07-2011

Echt zoals een webshop moet zijn.

Makkelijk begrijpbare website.
Zeer gunstige prijs kwaliteit.
Snelle levering (volgende dag).
Goed en stevig verpakt.
Geweldige service.

Karin Kuiper 12-07-2011

Mijn vader is een groot fan van jullie winkel en koopt er dan ook alles voor zijn nieuwste hobby, fotograferen. Deze kadobonnen waren dan ook super handig. Ik had me alleen verkeken op de levertijd, voor 21.00 uur besteld volgende dag in huis. Hiervoor had ik even de voorwaarden moeten lezen, want ik heb hem niet aangetekend laten versturen.
Ik vind het een erg fijne winkel om te shoppen en de site is ook erg duidelijk. Mijn complimenten dus!

Sventoering 12-07-2011

Heel duidelijke website waar goed te zien is of je producten op voorraad zijn! Daarnaast zijn alle spullen scherp geprijsd. Super snelle levering, in de middag om 15.00 uur besteld de volgende ochtend om 11.00 uur netjes en gratis op mijn werk geleverd! In het begin wel moeite om een aardig bedrag over te maken maar is allemaal goed gegaan! Echt waar mijn complimenten aan camera.nu!

Jo Janssen1 12-07-2011

Makkelijk te bestellen en betalen.
Snelle reaktie over levering via internet.
En snel geleverd zoals omschreven.

naam23567 12-07-2011

Heb eerlijk gezegd niet veel van de website van camera.nu gezien.
Via 'kieskeurig' heb ik deze winkel gekozen omdat zij een keurmerk
webwinkel hadden.

PCman60 12-07-2011

In een periode van 2 weken bovenstaande artikelen aangeschaft. Al eerder bij deze webshop gekocht en nog steeds een tevreden klant. Goede communicatie via email, snelle levering en concurrerende prijzen.
Kortom een prima webshop !

Herbert0203 12-07-2011

Wij hebben het als goed ervaren om bij jullie deze sony te kopen. Snelle levering en alles is gelijk goed verlopen.
Bedankt hiervoor!

s v k 12-07-2011

Snel geleverd. Dinsdag besteld en woensdag al in huis. Camera was zeer goed verpakt, super.

Tevreden gebruiker II 12-07-2011

Hoewel site 'op voorraad' aan gaf bleek dat niet het geval. CameraNu reageerde adequaat per mail en gaf me de keus geld terug of wachten op aanvulling voorraad. Voor laatste gekozen, levering duurde slechts enkele dagen langer. Goede prijs-kwaliteit verhouding. DPL900 voldoet aan verwachting. Installatie op W7 eenvoudiger dan op Vista (USB to COM-port is de flessehals). Waarom een apparaatje van 5x3x2 cm in een doos van 20x30x15 moet is me een raadsel. Webshops kunnen transportruimte besparen door slimmer in te pakken.

sbvdp56 12-07-2011

Alweer 3e keer dat ik hier een camera gekocht heb, prima prijzen, snelle levering. Super adres voor wie betrouwbaarheid en service belangrijk vind.

Jarl 12-07-2011

vrijdag besteld, zaterdag in huis, werd vriendelijk geholpen aan de telefoon

BartvL1973 12-07-2011

In de afgelopen weken was ik op zoek naar een zoomobjectief voor mijn Nikon 3100. De voorkeur ging uit naar een 55-300 mm lens. CameraNu.nl had deze, in tegenstelling tot veel andere winkels, op voorraad en tegen een lage prijs. De bestelling verliep snel en vlekkeloos door de duidelijke website, e-mail notificaties en track&trace. Voor 21.00 uur besteld en gewoon de volgende dag in huis. Voor mij was het verder belangrijk dat er naast de email ook telefonisch gereageerd kan worden. Het is niet nodig geweest, maar voor het geval dat :-)

De website is overzichtelijk en de informatie is uitgebreid (denk aan het kenniscentrum en de informatie bij de klantenservice) Ik zou hier de volgende keer zeker weer bestellen.

MichB 12-07-2011

Website is easy to navigate (although the search engine gives a bit too many results).

Delivery was FAST: placed the order at 18:30 (paid using iDEAL), and received the lens the following day at 10:30 at home!!

It is not the first time I buy from them and I never had a problem.

WOD90 12-07-2011

Supersnelle verwerking, 20:30 besteld de volgende dag in huis!
Goede en snelle informatievoorziening over de bestelling.

multijohn 12-07-2011

Vlotte levering van het product.
Goed verpakt.
Prima

Arnear 12-07-2011

Snelle en gebruiksvriendelijke website, levering altijd in een snel tempo, en tot nog toe geen enkele problemen gehad. Aftersales ook goed d.m.v. een simpele vraag voor beoordeling.

Verder heb ik het hardst lopen nadenken over slechte punten van CameraNU.nl maar kan er simpelweg niet opkomen dus waarschijnlijk zal deze website nog lang in mijn favorieten staan.

Punter.H 12-07-2011

DE 2 bestellingen die ik afzonderlijk heb gedaan waren de volgende dag al binnen en goed te volgen op internet. Perfect

Bollu 12-07-2011

Heb de MP 495 via kieskeurig besteld bij CameraNU. Het aparaat was op voorraad en is meteen conform toezegging afgeleverd. Het geheel werkt uitstekend.

OttoMUFC 12-07-2011

Alles was goed; de prijs, levering, site is in orde en genoeg aanbod!

xius 12-07-2011

Niets op aan te merken. Overzichtelijke site, zeer goed verzorgde verzending, scherpe prijzen

RobHogenboom 12-07-2011

Prima site. laat zich makkelijk sturen. Vlotte afhandeling en levering. Top!

Tanja Winter 12-07-2011

Snelle mail over bestelling en levering, perfect afgeleverd! Heel blij met onze aankoop en de goede service via deze website.

M. Vink 12-07-2011

Zeer snel verzonden, jammer dat het later bezorgd is, maar daar kan CameraNu niets aan doen. Heb veel plezier van de afstandbediening.

Erik_55 12-07-2011

De oorsponkelijk geleverde meter bleek incompleet; met name de after sales afdeling heeft dit adequaat en professioneel opgepakt en binnen 24u was er een vervangend produkt in huis. Prima!

Marc Schiffers 12-07-2011

Artikelen worden netjes op tijd geleverd en nog nooit schade gehad.

Jerufo 12-07-2011

Altijd heel betrouwbare zeer snelle levering en nog voor een scherpe prijs. Uitstekende communicatie, zowel over bestelling en levering als beantwoording van vragen.
Al een aantal keer bestelling gedaan, altijd zeer tevreden.

Roelof1954 12-07-2011

Al eerder ervaringen met CameraNu en dan met name de winkel. Adequate en objectieve voorlichting en geen drang/dwang om iets te verkopen. Ik had niet anders verwacht dan dat ook bestellen via de webwinkel probleemloos zou verlopen. Gelukkig komt mijn verwachting uit. Inderdaad wordt de bestelling na een dag geleverd, goed verpakt. Over after sales kan ik niets zeggen. Tot nu toe met de bij CameraNu gekochte producten geen problemen gehad. Ik ga ervan uit dat ook op vragen en bij problemen zeer adequaat gereageerd zal worden. Voordeel bij CameraNu is dat naast een uitstekende klantgerichtheid ook de prijzen tot de laagste op het web horen.

HO te R 12-07-2011

Snelle levering. Bij andere bestelling direct contact en correcte afhandeling.

M.D.G. 12-07-2011

gebruikersvriendelijke website, uitgebreid assortiment en hele duidelijke produktomschrijving (inclusief beschrijving inhoud doos), gunstige prijs en snelle levering.

carla van beek 12-07-2011

Super snelle levering, heel correct afgehandeld
Goed geinformeerd over de levering

Gooische rakker 12-07-2011

Product is snel en correct verpakt verstuurd. Ik had de camera met de standaardlens besteld. De verpakking was er een voor een set MET zoomlens. Niet storend dat dit zo gebeurde; ik heb alles gekregen dat mij is toegezegd in een originele verpakking. Aanrader!

Joep van Boxtel 12-07-2011

Voor mijn vader had ik een verrekijker gekocht bij CameraNu.nl. Na 5 maanden was hij tijdens een boswandeling 1 van zijn lensdoppen verloren. Bij navraag bij CameraNU.nl of ik de lensdoppen los kon kopen en wat de prijs was, werd mij zonder kosten, een setje lensdoppen toegestuurd. Service van de zaak kreeg ik te horen. Geweldige service dus. Dit nodigt uit om hier nog meer te kopen.