Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

rinie van baardwijk 11-07-2011

Voor het eerst iets besteld bij cameraNu.nl en niets dan lof over deze firma.
Duidelijke website met veel keuze, goede voorraad, en niet onbelangrijk, goede(lage)prijzen en zeer snelle levering.
Kortom , niets dan HULDE, bedankt!

Harry Withenfields 11-07-2011

Dit gaat over mijn ervaringen over een periode van ruim 2 1/2 jaar.
Wat mij betreft heeft CameraNu.nl voor een van de mooiste klantervaringen gezorgd die maar mogelijk zijn. Ik ben al een paar jaar klant. Het begon toen ik op 4 december 2008 een kleine Canon A1000 kocht. Ondanks de Sinterklaasdrukte drukte was het pakket er keurig de volgende dag. Over de prijzen van CameraNu hoef ik niets te zeggen, lijkt me, want ze zijn altijd erg laag zo niet altijd de allerlaagste (heel vaak wel).
Daarna heb ik (ik spiek nu in mijn orderoverzicht op de website: dat werkt óók perfect!) op 15/4/2009 een Panasonic DMR-EH59 dvd/hdd-recorder gekocht, op 7/7/2009 een Canon PowerShot SX10 IS superzoom (waarover straks meer), en op 27/7/2009 een aantal filters e.d. voor dat toestel.
Op 14 juni van dit jaar heb ik, na rijp beraad, recensies lezen op internet, gesprekken met zoon (die een Canon 550D heeft) enz. enz., besloten om eindelijk een dSLR te kopen. Bij CameraNu.nl dus een complete set gekocht bestaande uit een Canon 600D met standaardobjectief plus de Tamron 17-270mm zoom, een tas e.d. Alweer gelijk de volgende ochtend geleverd (op het adres waar ik op dat moment logeerde: ander adres opgeven, fluitje van een cent).
Allemaal prachtig. Het enige probleem was: langzamerhand begon ik te ontdekken dat een dSLR toch niks voor mij was! Ik heb lang geleden (1975 meen ik) een Pentax ME gekocht en lang gebruikt, dus aan een SLR was ik wel gewend, maar dit was anders. Prachtige foto’s, daar niet van, maar dat ding zelf was zo groot en zwaar vergeleken bij de SX10. Vergelijking van foto’s helemaal ingezoomd toonde aan dat bij goed licht de Powershot nauwelijks voor de 600D onder deed. De 15x Tamron zoom vergroot net wat minder natuurlijk, maar de 600D heeft een grotere sensor en 18mp dus ik kon de beelden meer vergroten in de computer. Maar de 20x zoom van de SX10 kan er ook wat van. Ik zag het dus toch, tot mijn eigen verbazing, niet zitten, die prachtige 600D.
Ik maak de rest kort. Na ruim twee weken belde ik CameraNu op. Ik legde het probleem uit, met het idee dat ik misschien alles kon terugverkopen, uiteraard met verlies. Geen sprake van, zei de aardige dame van de klantendienst, ik kon alles gewoon retourneren, geen probleem. Als alles maar nog in nieuwstaat was. De volgende maandag reed ik naar Urk (wilde de zaak eens zien). Werd meteen geholpen. Alles keurig bekeken, alles in orde, en ik ging opgelucht naar huis met een warm gevoel dat niet aan het weer lag!
Wellicht in deze tijd nóg merkwaardiger: mijn geld (bijna 1300 euro) had ik twee dagen later al op mijn rekening. Dat lees je weleens anders!
Voor mij kan het dus niet op. Aan mij, zoals ik ze mailde, hebben ze een klant voor het leven. Ik ben blij dat ik dit verhaal hier kwijt kan!

Nico Stammis 11-07-2011

Een supersnelle levering bij deze winkel!
Dankzij de uitstekende service die ik heb gekregen bij het oplossen van een probleem bij een aangeschaft objectief is CameraNU.nl mijn vaste adres geworden voor het aanschaffen van al mijn fotoartikelen.

W. Bruggink 11-07-2011

Het product werd van alle webshops niet alleen het goedkoopste aangeboden (de verzending was bovendien kosteloos), maar ook de vlotheid en zorgvuldigheid waarmee de bestelling daarna werd afgehandeld was voorbeeldig. CameraNu verdient een grote pluim. Zo doe je zaken en zo word je uiteindelijk héél groot, zo niet de grootste!

rommers46 11-07-2011

ik heb een vervangende camera gekocht (de andere heeft de moed inmiddels opgegeven door veelvuldig gebruik). Zelfde type, batterijen passen en het is bekend. 's morgens besteld en 's middags opgehaald in Urk. Vriendelijke ontvangt en zo klaar! Mooie zaak ook.

JCME 11-07-2011

Bestelling en levering verliepen zonder ook maar de geringste problemen. Hulde daarvoor! Heb de camera pas net in gebruik genomen, maar de eerste resultaten zijn zeer veelbelovend.

HMN14 11-07-2011

Erg makkelijke site! Levering zeer snel: 's avonds bestelt, volgende dag in huis. Nu verschillende malen wat bestelt bij Cameranu en altijd tot volle tevredenheid.

Olaf van der Zanden 11-07-2011

Prima website. In verleden ook al producten gekocht. Telkens goede en snelle levering tegen redelijke prijs. Aan te bevelen aan anderen.

Wendy2011-1 11-07-2011

Prima winkel. Met hele snelle bezorging. Wat de site zegt wordt ook nagekomen. Zou zo nog eens bij cameraNu.nl bestellen.

Zwaag-N.H. 11-07-2011

Dit is al de derde keer dat ik via het internet tot mijn volle tevredenheid artikelen bij CameranNU.nl heb besteld. De afwikkeling van mijn bestelling was prima en snel, het bestelde heb ik via TNTpost de volgende dag al ontvangen.

M.J.de Vries 11-07-2011

goede service
snelle levering
niet te duur
algemene beoordeling: perfect

hermanstoon 11-07-2011

Snel leverbaar goede info aan de bali
Mooie overzichtelijke winkel

jwgoudkamp 11-07-2011

CameraNu.nl is een uitstekende webshop. Ik heb een lens besteld om acht uur 's avonds die ik de volgende dag al om twee uur in ontvangst mocht nemen. Men werkt blijkbaar door tot negen uur omdat dan de meeste bestellingen komen. Al met al een zeer goede winkel!

Teun Lassche 11-07-2011

Alles prima voor elkaar, snel geleverd, duidelijke website, goede status updates

88olifantjes 11-07-2011

hele transactie, dus ook het retourneren van het product (waar ik niet tevreden over was, maar dat lag aan mij en niet aan de winkel) en het terugbetalen van het aankoopbedrag, snel en vlekkeloos verlopen !!

Jmfb 11-07-2011

Opnieuw uitstekende afhandeling en verzending. Een zekere en betrouwbare internetwinkel.

Nienke van Soest 11-07-2011

Perfect product, goede informatie op de site, houd de klant perfect op de hoogte en netjes verzonden.

Pegos 11-07-2011

Geweldige snelle verzending. Duidelijke site. Groot assortiment. Zal volgende keer meteen weer hier bestellen.

dolfijn44 11-07-2011

Snelle en perfecte levering. Zondagavond 22.30 besteld en dinsdagmorgen in huis.Een pluspunt is absoluut de lage verzendkosten!

Lindsay Oonk 11-07-2011

De website vind ik zeer overzichtelijk, het is duidelijk dat je de camera los kunt bestellen maar ook met verschillende pakketten zodat je alles compleet hebt.
De camera is een juweeltje! Ik ben er ontzettend blij mee.
Ook de service van CameraNu.nl is geweldig. Na de online bestelling bleek de camera niet meer op voorraad. Ik werd hierover de volgende dag meteen gebeld. De verwachting was dat het ongeveer een week zou duren voordat de camera geleverd werd, het was niet precies bekend wanneer er weer een nieuwe levering binnenkwam. Maar... tot mijn grote verbazing kwam hij al de volgende dag!!! Wat was ik blij! Geweldige service!
Bij mijn volgende aankoop zal ik als eerste de website van cameranu.nl raadplegen.

Freeflow 11-07-2011

Overzichtelijk assortiment, scherpe prijzen en een prima advies. Een duurdere camera werd zelfs afgeraden op basis van de huidige specificaties. Aanrader!

Henk-Jan84 11-07-2011

Prima geregeld. Snelle bestelling en snelle levering. Tot nu toe nog niks te klagen!

Wimdrun 11-07-2011

Website is duidelijk, bestelde product per ommegaande ontvangen. Voorraadstatus op de site is actueel. Voor info kun je tussen 12 en 2 niet terecht, dat is wel jammer

Random123 11-07-2011

Bestelling ging perfect! Had de tas binnen twee dagen in huis en alles was in orde! Top webwinkel!

Steentje11 11-07-2011

De website is netjes en overzichtelijk opgebouwd. Via zoekopdracht komt de website hoog genoteerd naar voren. De levering ging zo snel als beschreven, maar omdat het pakket in een doos zat zonder opdruk, wist de postbode niet wat er inzat. We waren bij levering niet thuis, zodat de bode het pakket buiten en onbeheerd op het tafeltje had neergelegd. Dit was het eigenlijk het enige negatieve puntje wat ik aan kan geven.

Krichard 11-07-2011

Overzichtelijke website, makkelijk snel in huis. Niets op aan te merken. Dit was de Camera die ik wilde en mijn vader heeft ook bijna dezelfde gekocht. Geen verder onderzoek uitgevoerd.

Carla de Vries 11-07-2011

Wij hebben de camera in de winkel van CameraNU gekocht. Prima voorlichting. Mooie, overzichtelijke winkel met deskundig personeel.

keuken12 11-07-2011

Een zeer goede behandeling en aflevering van de bestelling.
Ook een overzichtelijke website.

huso 10-07-2011

Snelle, correcte afhandeling van mijn bestelling. Keurig binnen de op de website beloofde termijnen. Zo hoort het!

Bart60 10-07-2011

alle aspecten van de koop waren 100% in orde, uitzoeken op de site, kopen, aflevering bestelling.
Klasse!

Johannes 57 10-07-2011

Goede duidelijke website. Product is tegen een scherpe prijs vlot geleverd.

kaje 10-07-2011

Bestellen was een fluitje van een cent.
Leveren snel en correct.

Jaspert67 10-07-2011

Prima webshop met goede service en duidelijke website. Een aanrader.

jan olierook 10-07-2011

Zoals gewoonlijk, directe respons op je bestelling en een snelle aflevering.
was keurig verzorgd.

Headman68 10-07-2011

Zodra je de bestelling hebt gedaan wordt je regelmatig op de hoogte gehouden! Bestelling was zeer snel in huis. Dit geeft mij een goed gevoel, ook voor bestellingen in de toekomst! Bedankt CameraNu.nl

Jorgenendert 10-07-2011

Cameranu.nl blijft al jaren mijn vaste adres omdat ze prijs, kwaliteit en snelle levering combineren met het belangrijkste voor een online klant: uitstekende service!
De tas was niet alleen nergens goedkoper, maar ook supersnel geleverd.

a.wil 10-07-2011

Heb gebeld voor informatie ben erg netjes en duidelijk te woord gestaan.Vervolgens de bestelling gedaan die was ook de volgende dag binnen.Kortom netjes en goed geholpen ( zeer tevreden )

Gamelkoorn 10-07-2011

terugkoppeling bestelling prima, bestelling geleverd volgens afspraak, levering prima

Pictureperfect 10-07-2011

Bestellen was makkelijk en snel en het assortiment van de webwinkel is groot en goed op de website terug te vinden.

Smallegange 10-07-2011

Snelle en goede service. Ruime keuze aan producten. Zeker een aanrader.

binky54 10-07-2011

Duidelijk en compact. Telefonisch alles correct en duidelijk.
Bezorging snel.

G. Mijnhout 10-07-2011

keurig verzorgd, duidelijke bevestigingen per email, produkten nagelnieuw in de doos, en snel bezorgd

InusM 10-07-2011

Super, vrijdagavond om 10 voor 9 bestelt, zaterdag geleverd. Bestelling helemaal ok!

Jaap v. L. 10-07-2011

Op zaterdag besteld, op maandagochtend de factuur en track-en-trace nummer per email ontvangen. De volgende dag werd het objectief bezorgd.

dik verwoert 10-07-2011

na bestelling geplaatst te hebben binnen 2 dagen in huis
en goed e-mail contact over het verloop van het bestelde item

JSF 10-07-2011

Ik koop sinds CameraNu nog op een Urker-garageverdieping gehuisvestigd was, zorgeloos mijn camera-equipment bij CameraNU. Dat 'De Jongens' goed bezig zijn is nu duidelijk zichtbaar en heeft het vertrouwen alleen maar vergroot.

deejaykb 10-07-2011

Wat een goede zaak en goede informatievoorziening! De camera is ook top en gaat mee op vakantie.

wilmar swinkels 10-07-2011

Zoals beloofd was mijn bestelling de volgende dag in huis. Toen het product eerder niet op voorraad was kreeg ik een e-mail toen het wel weer voorradig was!

Heel fijn, duidelijk en direct!

D.Nolten 10-07-2011

Het artikel was niet op voorraad, en dat had ik niet door,pas na betaling.
Ik heb een mail gestuurd ,dat ivm mijn vakantie ik hem eigenlijk zsm nodig heb,zaterdag bestellen, en maandag in huis super super super,het kan allemaal toch wel
Dit is echt klasse van camera nu.

hps vos 10-07-2011

Het bestellen ging super eenvoudig en ik heb er voor gekozen om het product op te halen omdat ik in Urk werk. Winkel ziet er professioneel uit en de bediening is prima. Na mijn bestelling via internet gelijk een bevestiging ontvangen en een tweede berichtje (dezelfde dag) dat het product gereed stond.