Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jonbon 12-07-2011

Website: duidelijke productvermelding; weet precies wat je krijgt; wat je moet weten wordt vermeld.
Bestelling en levering: kan niet beter; snel en verzorgd.

flegma83 12-07-2011

Op het moment van koop de goedkoopste aanbieder... goede uitgebreide info over het product op de site, vooral de aanwezigheid van een lijst met de accessoires voor dat product...besteld en volgende werkdag meteen ontvangen...product was goed ingepakt....alles was dus naar wens.

Jan Witter 12-07-2011

Ik bestel hier al een paar jaar tot op heden nog nooit problemen gehad, super snelle levering.

basmijnheer 12-07-2011

Goede toegangelijke en overzichtelijke website. Daarnaast ben ik goed op de hoogte gehouden omtrent de status

Bram Lamers 12-07-2011

Prima, overzichtelijke webwinkel, zonder verrassingen achteraf. Artikel werd snel verstuurd na betaling.

Toine128 12-07-2011

Prima, overzichtelijk en snel.
daarbij ook nog eens de beste prijs.

Ouwe reus 12-07-2011

De afhandeling van de bestelling is voor mij prima verlopen. Ook was er een snelle levering van het bestelde.

FotoKomiso 12-07-2011

Ik koop al sinds lange tijd mijn foto-gerelateerde producten bij CN.
Altijd zeer tevreden over de snelle levering en over de professionele adviezen en ondersteuning. Verder organiseren ze veel workshops, demodagen enz.

Piet Wendrich 12-07-2011

Ik kon het gewenste product niet vinden, dus gemaild.
kreeg een link teruggestuurd waar ik het betreffende product kon vinden.
deze besteld en de volgende dag was het binnen! helemaal top!!

JapieKrekel 12-07-2011

Snelle levering en prima op de hoogte gehouden over de voortgang. Kan niets negatiefs bedenken. Prima dus!

Johannes Polinde 12-07-2011

het zoeken op de site gaat lekker snel, tevns zijn gelijk de bijpassende producten zichtbaar en de combodeals. De levering ging snel en voorspoedig. Ben zeer te spreker over het hele verloop.

hooma 12-07-2011

Scherpe prijzen, makkelijk bestellen en erg snelle levering. CameraNU heeft het bestelproces echt heel goed op orde!

Mara89 12-07-2011

Goede website, duidelijke productbeschrijving en foto's. Snelle levering. Veel aanbod.

jalbers 12-07-2011

CameraNU.nl is een betrouwbare webshop, met oog voor de klant. Wie een goed product zoelt tegen een aantrekkelijke prijs, met een goede service en snelle levering is bij CamerNu aan het goede adres.
Ik heb al heel veel besteld bij hen en ben nooit teleurgesteld. Ook niet toen ik een keertje na 21.00 uur betstelde en vroeg of het toch nog morgen kon worden bezorgd, dit was geen probleem.

DvdB09 12-07-2011

Artikel op voorraad , 's avonds besteld de volgende dag al ontvangen.
Prima

Nummer21 12-07-2011

Op zondagavond, na 21.00 uur, is de camera besteld en op dinsdag werd de camera al geleverd. Prima en snel geregeld!

bonhof40 12-07-2011

De website geeft veek bruikbare informatie. De prijzen zijn zeer scherp zeker t.o.v. een fotowinkel. In onze situatie was de lens € 80 goedkoper. De lens werd zeer snel geleverd en op een zeer nette manier aangeleverd. Wij hebben er een zeeer goed gevoel aan over gehouden.

gf1 11-07-2011

Het door mij gezochte product was zeer snel gevonden op de duidelijke website en de levering ging ook zeer soepel.

fotosmurf2011 11-07-2011

Duidelijke website, zeer snelle en goede levering! Positief dat je gelijk kunt zien of iets voorradig is.

Kwaliteit van het lensdoekje is prut, maar kost wel 4 euro. Jammer.
Zou wat mij betreft ook niet in een combo deal hoeven zitten.

Aanvulling/ Tip Combi deal
Combi deal, misschien meer keuze mogelijkheden, zelf samen te stellen uit bijv 5 producten; breder assortiment gerelateerde producten. denk aan lens kopen, combi deal met daarin beschermhoezen, adapters, tasje, en dat cleaning doekje in de keuzes.

Aanvulling/ tip Website
misschien aanvulling met filtering wanneer je nu op bijvoorbeeld nikkor lens met vast brandpunt selecteerd heb je alles en scrol je je suf... hierin zou filtering wenselijk zijn, misschien f-getal, mm , optisch gestabiliseerd, geschikt voor bijv Fullframe of niet.

Rob1834 11-07-2011

Veel keus, goede prijs en snelle levering. Heb hier al veel spullen besteld en dit zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn.

Sandra.v.l 11-07-2011

Op de site was het product makkelijk op te sporen. Ook waren de specificaties van het product goed op te zoeken. Ik heb de camera om 19:00 's avonds besteld en ik had hem de volgende dag om 14:30 in huis. Hele goede service. En de camera bevalt me zeer goed.

boelie2001 11-07-2011

's avonds besteld en de volgende dag al in huis
even mailtje dat bestelling is gedaan en verstuurd.
fijne webshop

M55-250 11-07-2011

De website geeft duidelijk de eigenschappen aan, inclusief een review. (Het is een bijzondere lens, die door nog maar weinig mensen gebruikt wordt)
's Avonds om 21.00 uur via de site besteld, de volgende morgen om 09.00 uur in huis!

GvLuttikhuizen 11-07-2011

Goede duidelijke website met
een duidelijke snelle levering !!

Goede ervaring,en een aanrader
voor een ieder.

JH2011 11-07-2011

Bestelling snel en correct afgehandeld. Degelijke verpakking. Bezorgtraject via internet te volgen.

StefanGz46 11-07-2011

Goede en snelle levering, overzichtelijke webshop,uitgebreid assortiment

Marcus_a 11-07-2011

CameraNU.nl is de enige winkel die je als fotograaf nodig hebt.
Ze hebben een enorm uitgebreid assortiment waarin je makkelijk kunt vinden wat je zoekt.
Naast de website, die erg duidelijk is, heb je tevens de keuze om zelf naar de winkel te gaan.
Producten zijn scherp geprijsd, bestellen via de website is heel eenvoudig en producten worden veelal de volgende dag geleverd.

Nog geen ervaring met after sales, hier kan ik dus niets over kwijt.

Bottom line: super fijne winkel, niets op aan te merken.

Adriaan 28 11-07-2011

werd door fout in sorteercentrum met een dag vertraging bezorgd. Verder alles in orde.

mamaleam 11-07-2011

Fijne overzichtelijke website. Makkelijk om door te komen en je wordt netjes van de combodeals op de hoogte gebracht.
Verder had ik een SD kaart verkeerd besteld, netjes afgehandeld met het retourformulier. Verder ook telefonische info opgevraagd omtrent het gebuik van een flitser, erg goed en duidelijk uitgelegd. Weet nu waar ik aan toe ben met het gebruik van een flitser, dus dat zal zeker mijn komende bestelling zijn bij cameranu.nl. Ga zo door!!

Jam47 11-07-2011

Duidelijke website, snelle ontvangst- en verzendbevestiging.
Artikel inderdaad de volgende werkdag in huis.

Cosch 11-07-2011

Prima prijzen, prima service en verzending. Voor herhaling vatbaar.

W.Houting 11-07-2011

Ik kreeg een e-mail toen de camera in de verkoop was. Verder prima service bij bestelling en levering. Mocht ik weer een camera willen bestellen dan doe ik dat via CameraNu.nl

Hanzel46 11-07-2011

Duidelijke informatie op de website. Uitgebreid aanbod, goede prijzen. Op basis van de vele positieve beoordelingen, mijn bestelling geplaatst en verrast door de supersnelle uitlevering. De spullen die ontvangen zijn, zijn prima verpakt en prima in orde.
Prettig is ook dat alles van de nederlandse importeur komt (Nikon) en er dus geen gedoe is met het ontbreken van een nederlandstalige gebruiksaanwijzing enn naar ik hoop, geen gedoe is mocht er toch ooit iets zijn.

De volgende keer kijk ik opnieuw bij cameranu.nl!

Ruud441022 11-07-2011

zoals altijd snel en betrouwbaar geholpen ook met telefonische vragen ben ik altijd keurig geholpen

Theo Loeffen 11-07-2011

e.e.a was prima geregeld after saels kan ik nog niet beoordelen,nog niet nodig gehad, ik heb plus minus 2 jaar geleden een nikkor af 2.8 24-70 gekocht ook dit is prima verlopen

Gambit000 11-07-2011

1. De website heeft een simpele, overzichtelijke indeling waardoor je de producten snel kunt vinden. Wat een pluspunt is ten opzichte van andere (foto)webwinkels, is dat bij alle producten vrij snel en duidelijk te zien is voor welke systemen het product geschikt is, en welke capaciteit het heeft.
2. De website werkt snel en is altijd online, ik heb persoonlijk nog nooit vertraging of storing meegemaakt.
3. Voor 21.00 uur bestellen en de volgende dag in huis; 100% waarheid tot nu toe. Het is fijn om te weten dat wanneer je dringend iets nodig hebt, het er de volgende dag gewoon is. Bij alle mogelijke websites heb ik vaak vertragingen meegemaakt, of zelfs gecancelde bestellingen. Hier gelukkig niet.

rinie van baardwijk 11-07-2011

Voor het eerst iets besteld bij cameraNu.nl en niets dan lof over deze firma.
Duidelijke website met veel keuze, goede voorraad, en niet onbelangrijk, goede(lage)prijzen en zeer snelle levering.
Kortom , niets dan HULDE, bedankt!

Harry Withenfields 11-07-2011

Dit gaat over mijn ervaringen over een periode van ruim 2 1/2 jaar.
Wat mij betreft heeft CameraNu.nl voor een van de mooiste klantervaringen gezorgd die maar mogelijk zijn. Ik ben al een paar jaar klant. Het begon toen ik op 4 december 2008 een kleine Canon A1000 kocht. Ondanks de Sinterklaasdrukte drukte was het pakket er keurig de volgende dag. Over de prijzen van CameraNu hoef ik niets te zeggen, lijkt me, want ze zijn altijd erg laag zo niet altijd de allerlaagste (heel vaak wel).
Daarna heb ik (ik spiek nu in mijn orderoverzicht op de website: dat werkt óók perfect!) op 15/4/2009 een Panasonic DMR-EH59 dvd/hdd-recorder gekocht, op 7/7/2009 een Canon PowerShot SX10 IS superzoom (waarover straks meer), en op 27/7/2009 een aantal filters e.d. voor dat toestel.
Op 14 juni van dit jaar heb ik, na rijp beraad, recensies lezen op internet, gesprekken met zoon (die een Canon 550D heeft) enz. enz., besloten om eindelijk een dSLR te kopen. Bij CameraNu.nl dus een complete set gekocht bestaande uit een Canon 600D met standaardobjectief plus de Tamron 17-270mm zoom, een tas e.d. Alweer gelijk de volgende ochtend geleverd (op het adres waar ik op dat moment logeerde: ander adres opgeven, fluitje van een cent).
Allemaal prachtig. Het enige probleem was: langzamerhand begon ik te ontdekken dat een dSLR toch niks voor mij was! Ik heb lang geleden (1975 meen ik) een Pentax ME gekocht en lang gebruikt, dus aan een SLR was ik wel gewend, maar dit was anders. Prachtige foto’s, daar niet van, maar dat ding zelf was zo groot en zwaar vergeleken bij de SX10. Vergelijking van foto’s helemaal ingezoomd toonde aan dat bij goed licht de Powershot nauwelijks voor de 600D onder deed. De 15x Tamron zoom vergroot net wat minder natuurlijk, maar de 600D heeft een grotere sensor en 18mp dus ik kon de beelden meer vergroten in de computer. Maar de 20x zoom van de SX10 kan er ook wat van. Ik zag het dus toch, tot mijn eigen verbazing, niet zitten, die prachtige 600D.
Ik maak de rest kort. Na ruim twee weken belde ik CameraNu op. Ik legde het probleem uit, met het idee dat ik misschien alles kon terugverkopen, uiteraard met verlies. Geen sprake van, zei de aardige dame van de klantendienst, ik kon alles gewoon retourneren, geen probleem. Als alles maar nog in nieuwstaat was. De volgende maandag reed ik naar Urk (wilde de zaak eens zien). Werd meteen geholpen. Alles keurig bekeken, alles in orde, en ik ging opgelucht naar huis met een warm gevoel dat niet aan het weer lag!
Wellicht in deze tijd nóg merkwaardiger: mijn geld (bijna 1300 euro) had ik twee dagen later al op mijn rekening. Dat lees je weleens anders!
Voor mij kan het dus niet op. Aan mij, zoals ik ze mailde, hebben ze een klant voor het leven. Ik ben blij dat ik dit verhaal hier kwijt kan!

Nico Stammis 11-07-2011

Een supersnelle levering bij deze winkel!
Dankzij de uitstekende service die ik heb gekregen bij het oplossen van een probleem bij een aangeschaft objectief is CameraNU.nl mijn vaste adres geworden voor het aanschaffen van al mijn fotoartikelen.

W. Bruggink 11-07-2011

Het product werd van alle webshops niet alleen het goedkoopste aangeboden (de verzending was bovendien kosteloos), maar ook de vlotheid en zorgvuldigheid waarmee de bestelling daarna werd afgehandeld was voorbeeldig. CameraNu verdient een grote pluim. Zo doe je zaken en zo word je uiteindelijk héél groot, zo niet de grootste!

rommers46 11-07-2011

ik heb een vervangende camera gekocht (de andere heeft de moed inmiddels opgegeven door veelvuldig gebruik). Zelfde type, batterijen passen en het is bekend. 's morgens besteld en 's middags opgehaald in Urk. Vriendelijke ontvangt en zo klaar! Mooie zaak ook.

JCME 11-07-2011

Bestelling en levering verliepen zonder ook maar de geringste problemen. Hulde daarvoor! Heb de camera pas net in gebruik genomen, maar de eerste resultaten zijn zeer veelbelovend.

HMN14 11-07-2011

Erg makkelijke site! Levering zeer snel: 's avonds bestelt, volgende dag in huis. Nu verschillende malen wat bestelt bij Cameranu en altijd tot volle tevredenheid.

Olaf van der Zanden 11-07-2011

Prima website. In verleden ook al producten gekocht. Telkens goede en snelle levering tegen redelijke prijs. Aan te bevelen aan anderen.

Wendy2011-1 11-07-2011

Prima winkel. Met hele snelle bezorging. Wat de site zegt wordt ook nagekomen. Zou zo nog eens bij cameraNu.nl bestellen.

Zwaag-N.H. 11-07-2011

Dit is al de derde keer dat ik via het internet tot mijn volle tevredenheid artikelen bij CameranNU.nl heb besteld. De afwikkeling van mijn bestelling was prima en snel, het bestelde heb ik via TNTpost de volgende dag al ontvangen.

M.J.de Vries 11-07-2011

goede service
snelle levering
niet te duur
algemene beoordeling: perfect

hermanstoon 11-07-2011

Snel leverbaar goede info aan de bali
Mooie overzichtelijke winkel

jwgoudkamp 11-07-2011

CameraNu.nl is een uitstekende webshop. Ik heb een lens besteld om acht uur 's avonds die ik de volgende dag al om twee uur in ontvangst mocht nemen. Men werkt blijkbaar door tot negen uur omdat dan de meeste bestellingen komen. Al met al een zeer goede winkel!

Teun Lassche 11-07-2011

Alles prima voor elkaar, snel geleverd, duidelijke website, goede status updates