Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tortus 21-07-2011

Leesbare en eenvoudige website, betaling en levering snel en tijdig.

Photonook 21-07-2011

Cameranu.nl kun je op vertrouwen. Indien voorradig en 's avonds voor 21.00 uur besteld heb je het ook echt de volgende dag in huis. Zekerheid en een gunstige prijs.
Top winkel!!!

Bert 1946 21-07-2011

Bestelling en levering goed en snel verlopen ook email contakt is prima

M. Nijveen 21-07-2011

Cameranu.nl is een overzichtelijke website en alle producten die je er besteld worden altijd keurig volgens afspraak geleverd.

Luukiee09 21-07-2011

Goede verzending etcetera. Maar de communicatie mag wat beter!

ARDJ 21-07-2011

Ben erg tevreden over mijn bestelling en de levering (was de volgende dag er al)

Tev K. 21-07-2011

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snelle/duidelijke (te volgen) levering van lens.

topje 21-07-2011

Snelle reactie via e-mail. Levering exact volgens beloftes en binnen de tijd als op website vermeld stond.

Duckie 21-07-2011

Een goede winkel voor al je foto spullen. Alweer de tweede bestelling.Prima prijs en een uitstekende service. Geleverd binnen de afgesproken termijn.

I.C 20-07-2011

De site is duidelijk, weergeeft gewenste en voldoende informatie tijdens aankoop en werkt gemakkelijk. Ik was verbaasd over de snelheid en zorgvuldigheid waarmee mijn bestelling werd afgehandeld, erg prettig. In tegenatelling tot andere ervaringen die ik heb met webshops, voelde ik me bij cameraNU. echt als een klant van een bedrijf behandelt, en niet als een toevallige koper ver weg achter een computer beeldscherm.

J.J.H. Gustings 20-07-2011

Ik had onlangs een statief gekocht. Was de adapter kwijt. Via de serviceafdeling nieuwe adaptor gekregen. Alles gratis, zowel de adaptor als de verzendkosten werden door CameraNu betaald. Geweldige service.

sok53 20-07-2011

Ik vond de uit staling van jullie site goed en over zichtelijk.Kom betrouwbaar en zeker over.Vragen worden snel na je toe gemail en dat vindik wel fijn.
ga zo door.

Willem.L 20-07-2011

Informatie was helder,product op tijd geleverd en het kan niet anders goed verpakt.

hobbyfreak1958 20-07-2011

Geweldige website niets op aan te merken.
Helemaal toppie

JF Waslander 20-07-2011

Profesionele voorlichting tijdens de keuze tussen een tweetal modelen. Ik ben nog steeds blij met mijn keuze van de D90, zowel als camara en objectief als prijs.

Roos1988 20-07-2011

Goede service bij de webshop, ik had het verkeerde huisnummer ingevuld en dat konden ze nog voor me veranderen! Heel snel geleverd. Website was heel duidelijk, met alle specificaties en foto's van de producten. Ik was gericht op zoek naar deze camera, maar de volgende keer zal ik hier zeker weer komen! Mijn vader is professioneel fotograaf en ook bij bestelt zijn spullen wel eens via CameraNU.nl. Zeker een aanrader!

ArjanB1982 20-07-2011

Fantastische service. Ze houden je op de hoogte van de productstatus. Zijn goed bereikbaar en erg klantvriendelijk! Echt top!!

Henk Slaghuis 20-07-2011

Uitstekende en snelle bespring, tevens fijne site om te bezoeken en prima bestellingssysteem.

Olaf van der Velden 20-07-2011

Ik heb al diverse aankopen gedaan bij CameraNU. Alle bestellingen zijn naar wens verlopen.

Mijn laatste aankoop was de Canon EF 50mm f/1.8 II. Deze bleek bij levering niet in orde te zijn. Kan gebeuren natuurlijk. Telefonisch contact gehad. Omruilen was geen probleem. Lens teruggestuurd en binnen een paar dagen een nieuwe ontvangen.

Verwerking en levering van de bestelling is snel en goed. Ook de website is duidelijk en overzichtelijk. Ik ben zeer tevreden over CameraNU.

Bas Smit 20-07-2011

Heldere website, snelle en keurige levering. Ben niet anders gewend van deze zaak!

Th.de wit 20-07-2011

Via het internet terecht gekomen bij CameraNU.nl op zoek naar een camera voor mijn zoon.
Werkelijk perfecte site en supersnelle bezorging.
Echt een reden om terug te keren en aan te raden.

EV te O 20-07-2011

bestelling van het objectief is uitstekend verlopen.
Niets op aan te merken.

TP1970 20-07-2011

Goed gegaan allemaal.
Eerst info ingewonnen via de telefoonlijn. Prima geholpen en vervolgens het produkt vlak voor 21.00 uur besteld en de volgende dag netjes thuis bezorgd.

Al eerder wat besteld bij deze winkel. Toen opgehaald bij in Urk. Dus adres was bekend en vertrouwd.

Volgende bestelling zeker ook bij deze winkel.

L van Heugten 20-07-2011

Hallo,

Snel besteld en even zo snel gelevend, toppie!
Zeer tevreden tot nu toe.

Richard Bergmans 20-07-2011

Bij het zoeken naar een camera kon ik eenvoudig en zonder problemen mijn weg vinden op de website. De camera was met een paar klikken besteld en werd supersnel geleverd.

Helaas viel de camera erg tegen waardoor ik deze heb terug gestuurd en ook dit is heel snel en netjes geregeld.

Ik kan niet anders zeggen dan dat CameraNU.nl een hele betrouwbare, betaalbare webshop is met een super service.

Was de camera ook maar zo goed geweest, jammer dat Panasonic daar een steek laat vallen.

jan-dirk ttncw 20-07-2011

gewoon goed, maar ik heb pas 2 slechte ervaringen met aanschaf via webwinkels.nu ging alles weer keurig.

thirei 20-07-2011

Goeie site met zeer goede afhandeling van bestelling + volgen van de levering

Meijer03 20-07-2011

Snelle en correcte wijze van bestelling en van de levering. Tevens zeer concurerende prijs

Thom van Rooij 20-07-2011

Na ontvangst bleek de lens wat stroef bij het uitzoomen. Ik verwachtte dat dit door gebruik beter zou worden. Na zo'n 1700 opnames bleek het echter eerder slechter dan beter te worden. De lens bleek wat speling te vertonen bij de aansluiting op de camerabody waardoor er problemen ontstonden met de autofocus.
Na overleg met cameranu.nl de lens ter beoordeleing opgestuurd. Zonder gezeur en snel een nieuw exemplaar gekregen dat wel soepel zoomt en spelingvrij op de camerabody past.

Fanatieke Amateurfotograaf 20-07-2011

De website is duidelijk en overzichtelijk. Het bestelsysteem werkt optimaal en heel snel. Correctie email communicatie over de status van de order. Ik heb betaald met IDeal om 20.58 uur. Er stond voor 21.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Dat was ook écht zo. Alles keurig verpakt. Zeer tevreden over de winkel en zeer tevreden over de camera en het objectief!

H. Ros 20-07-2011

Een overzichtelijke website, waar je gemakkelijk je product vind. De levering was snel. Goed zo.

Piet v U 20-07-2011

Had in de revieuws al doorgenomen wat ik nu zelf kan bevestigen na aankoop van een verrekijker (Bushnell H2O 8x42 ).
Mijn conclusie is dus:

CameraNu.nl is een prettige overzichtelijke website met sublieme vergelijkingsmogelijkheden na bv. zoeken op merknaam.
Makelijke betalinsmogelijkheden na bestellen, en ook met ingevulde verzoeken ...[svp.graag doorgeven verwachte leveringstijd of bellen], hiervoor kreeg ik daags erna meteen al een persoonlijk telefoontje.
Zoals was afgesproken binnen 2 dagen pakje keurig afgeleverd in huis.
Complimenten.

appie77 20-07-2011

Zeer makkelijk en zorgvuldig gemaakte site, het is plezierig om hier wat te bestellen de levering en betaalwijzes zijn zeer uitgebreid en snel. Kortom perfect

BDY 20-07-2011

Web-site is goed toegankelijk. Per artikel veel doorklikmogelijkheden naar aanverwante artikelen of accessoires. Alleen als je terug wilt naar het oorspronkelijke product moet je dit weer opnieuw kiezen.
Via web-site en e-mail 24 uur per dag bereikbaar. Alleen in de weekenden moet je even wachten op antwoord.
Bestelling en levering worden perfect verzorgt en je krijgt tijdig en correcte update van de stand van zaken van je bestelling.
After sales, voor zover ik ze nu heb meegemaakt uitstekend. Snelle en duidelijke reactie op een retour zending. De betreffende web-pagina leent zich echter niet zo goed voor het stellen van een vraag.

hansvleugels 20-07-2011

Supersnelle afhandeling van de bestelling. Inderdaad voor 21.00 uur besteld, volgende dag al in huis.

Jan Mrosz 20-07-2011

Keurig en optijd geleverd, in een goede verpakking.

henk6872 20-07-2011

Bestelling & aanbieding c.q. beschrijving matched 100%
Levering idem dito.
Wat wil een mens meer ?

Jo Re 20-07-2011

Super afhandeling en snelle levering, eenvoudig en komen na wat er beloofd wordt.

Hans1986 20-07-2011

Goede webwinkel, je merkt direct dat je te maken hebt met echte winkel waar men verstand van zaken heeft. Afhandeling goed en netjes. Scherpe prijzen en je wordt niet ongewenst gebombardeerd met aanvullende geranties en accesoires. Dit is niet voor niets de tweede keer dat ik hier een camera aanschaf. Keep up the good work!

M. Pronk 20-07-2011

Prima en snelle levering door CameraNu.nl. Voelt goed!

H.G. Vos 20-07-2011

Super snelle service, binnen 24 uur had ik het de camera thuis.

Yvonne-1961 20-07-2011

Informatieve duidelijke website, kundige service vóór de bestelling en een zéér vlotte levering.
Keurige afhandeling!

Vijselaar 20-07-2011

De website vind ik niet praktisch ingedeeld. Het koste mij enige tijd om uit te vinden hoe ik producten snel kon opzoeken en filteren naar mijn wensen.

Communicatie was duidelijk en aflevering was supersnel. Hier ben ik dan ook heel tevreden mee.

Over de aftersal kan ik weinig noemen, omdat ik hier nog geen ervaring mee heb

Ann99 20-07-2011

Super snelle levering.
We hebben al vaker bij jullie besteld en de levering is echt super snel en jullie hebben scherpe aanbiedingen.
Foto camera nog maar net in ons bezit.
Foto,s zijn scherp.
Mooi klein toestelletje, met veel mogelijkheden.

Putten01 20-07-2011

Levering via internet correct. Heb na levering nog een bezoek gebracht aan uw winkel en ben vriendelijk en kundig geholpen.

duit 20-07-2011

snelle leveringen.
zelfs zo snel dat de track en tace codes vaak later zijn dan de doos met de post.

Rjte 20-07-2011

CameraNu maakt vandaag besteld morgen in huis waar!
Dus snelle levering tegen een zeer scherpe prijs. De door ons bestelde camera was na enig speurwerk bij CameraNu het goedkoopst, bleek dat ook nog eens zonder verzendkosten te zijn. Helemaal top!

Nameca 19-07-2011

Al jaren een vertrouwd adres daar in Urk met scherpe prijzen, snelle levering en prima bereikbaarheid.

Xonic Fotogafie 19-07-2011

Perfecte sevice en super snelle levertijd!
voor 21:00 besteld is ook echt de volgende dag in huis (mits voorradig natuurlijk!)

nienke25042002 19-07-2011

We hebben het toestel gekocht voor vakantiefoto's dus deze is nog niet veel gebruikt, maar de foto's die genaakt zijn zijn prima en een makkelijk toestel om mee te werken