Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johannaj 18-07-2011

Geweldige website. Makkelijk in gebruik. Levering was de volgende dag. Dus ik kan jullie bij iedereen aanbevelen

suizebol 18-07-2011

Goede overzichtelijke website. Bestelling is voor 16:00 geplaatst en werd keurig op de volgende dag bezorgd zoals aangegeven op de website.

Qballbeg 18-07-2011

product de ene dag besteld voor 9 uur en de volgende dag lag hij op de mat!

klaas 31 18-07-2011

had gevraagd of het binnen de 3 dagen geleverd kon en was er binnen 2 dagen super

Fremer 18-07-2011

Ik heb een tijdje terug een objectief gekocht bij CameraNu.nl. Dit naar volle tevredenheid. Derhalve bij deze site ook een nieuwe cameratas gekocht. Wederom prima verlopen zowel de bestelling als de levering.
Nogmaals prima site waar het goed kopen is.

B. Hunsinger 18-07-2011

Een prima website! Alles is duidelijk en toegangelijk.
Zal zeker nog een keer terugkomen. Eveneens de Canon 600D gekocht. Ben hierover zeer te spreken.

JSN4 18-07-2011

Afgelopen jaren diverse zaken via cameranu.nl gekocht. In bijna alle artikelen de goedkoopste, goed assortiment, vlotte bezorging, zeer nette klantenservice: er wordt snel en goed gereageerd op vragen etc.

Ik raad het iedereen aan.

Nog een tip voor de website: zorg dat je kan selecteren op "voor" een merk. Bv. bij lenzen: als ik dan bv. Nikon selecteer dat dan ook de lenzen van andere merken voor Nikon verschijnen.

jaccok 18-07-2011

Vlotte afhandeling. Werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Marrie54 18-07-2011

De website is overzichtelijk en de info is duidelijk.
de bestelprocedure is simpel, je hoeft geen account aan te maken als je dat niet wilt. De aflevering vlot ( de volgende dag via TNT), tekenen voor ontvangst en betalen via ideal en, heel belangrijk: Geen verzendkosten.

salegb 18-07-2011

2e keer dat wij bestelling hebben geplaatst en wederom uitstekend en snelle levering.
Bij vorige bestelling keurig te woord gestaan en vragen beantwoordt. Is een echte TOPSHOP!!!

19willem52 18-07-2011

Duidelijke site, je weet waar je aan toe bent, en snelle levering.

Anna.B 18-07-2011

Ik heb een dag of 10 geleden de Canon eos 600D, Canon objectief 70-200 IS USM 4.0 en een tas waar alles in past gekocht bij CameraNu.
Ik heb via email vragen gesteld over welke tas en welke kaart ik het beste hierbij kon meebestellen.
Op mijn email werd zeer snel gereageerd en ook mijn vragen zijn daarin erg goed beantwoord. Ik heb (nog) geen aftersales nodig gehad, dus daar kan ik niet over oordelen. Ook was de hele bestelling zeer vlot thuis bezorgd (de volgende dag al in huis) en alles was zeer goed verpakt. Dit alles is voor mij zeker een reden om de volgende keer weer te bestellen bij CameraNU.

Pascal14 18-07-2011

Ik had nadien ook een cursus fotografie besteld via CameraNU.nl en daar wel direct voor betaald, maar er kwam helaas niks voor terug! Ik moest er zelf achteraan bellen om de boel op gang te krijgen. En ze waren wel behulpzaam, maar het heeft toch meerdere mailtjes gekost voordat ik uiteindelijk in kon loggen op de cursus-site.

Peet1976 18-07-2011

Ik had de camera zondagavond besteld en had hem dinsdag middag in huis.Ik had er al eens wat meer besteld en toen werd ik ook goed geholpen door cameranu.

Marloesl12 18-07-2011

5,5
Op het moment dat ik de ontvangen lens uit de doos haalde bleek dat dit een verkeerde lens betrof. De doos gaf wel de goede lens type aan. Gelijk gebeld en de lens retour gestuurd maar naar 4 dagen nog niets gehoord. Nu maar hopen dat de juist bestelde lens wordt opgestuurd. Ik had inmiddels wel een mail verwacht van Camere Nu

V.D.V. ART 17-07-2011

De site van Cameranu.nl is zeer eenvoudig opgezet, maar wel doeltreffend. Met een paar clicks ben je waar je wilt zijn. Duidelijk, simpel, overzichtelijk, makkelijk. Geweldig! Er wordt duidelijk aangegeven, wat je in een oogopslag wilt zien. Wat voor product je zou willen aanschaffen, of deze op voorraad is, specificaties, foto's. Erg goed. Het product wordt goed verpakt en met een kleine wachttijd wordt het product aangeleverd.

Denzel99 17-07-2011

Het bestellen via de website ging heel vlot en ze waren ook het goedkoopste en de prijs was inclusief portokosten. Bovendien werd de printer een dag erna al bezorgd.

Poiesz 17-07-2011

Zeer prettige en professionale hulp, die later door het internet bevestigd werd.
Zeer tevreden, was niet de eerst aankoop maar zeker ook niet de laatste, TOP

J. Segers 17-07-2011

Goede duidelijk website, uitstekende levering. Eventueel volgende bestelling zal zeer zeker bij cameranu.nl gebeuren tevens een aanbeveling voor vrienden en kennissen

Roos52 17-07-2011

Websit is duidelijk ingedeeld en overzichtelijk. De combodeals zijn handig voor mensen die alles meteen willen aanschaffen. Bestellen is eenvoudig en de levering keurig op tijd. Zondagavond laat besteld, dinsdag geleverd per post. Allemaal volgens bestelling geleverd in een goede verpakking.

j van den Dikkenberg 17-07-2011

Snelle verwerkink van de bestelling , snelle bezorging
en de items die ik bestelt had.
al met al een goede service dus.
de website is goed mee te werken items zijn goed uitgwerkt en toegelicht.
kotom niets te klachen

robertodisaronno 17-07-2011

het aankopen en de levering van mijn Canon objectief verliep vlekkeloos.

Jan Drenth 17-07-2011

Duidelijk en overzichtelijke website. Prettig te lezen en meeste onderdelen zijn aanwezig.Iets bestellen gaat zonder problemen.

Enigste nadeel, voor ons een eindje rijden naar cameraNu.nl. Bij ons in Groningen is er geen winkel voor foto apparatuur.

Jeroen Flierman 17-07-2011

De levering geschiede zoals aangegeven zeer snel. Het product was goed verpakt zodat het geen schade tijdens transport kon oplopen. Een snelle leverancier met voor veel producten een aantrekkelijke prijs.

foto-novice 17-07-2011

produktomschrijving op website mag uitgebreider, graag link met welke camera werkzaam en evt. andere uitbreidingen

Hans Nijenhuis 17-07-2011

Vorig weekend besteld en dinsdag bezorgd alles keurig ingepakt. Net als een half jaar geleden mijn camera met lens....

Partagas 17-07-2011

Je krijgt netjes (en snel) een eerlijk antwoord op je vragen. Levering zoals afgesproken binnen 24 uur.

tvh23 17-07-2011

Website ziet er overzichtelijk uit, kijken en bestellen was zo gebeurd. Netjes mailtjes bij ontvangst bestelling en status mailtjes met track&trace bij verzenden. Spullen zeer veilig ingepakt.

Aftersales niet nodig gehad, dus daarover geen beoordeling

Bigbella 17-07-2011

Een beoordeling van het product kan ik nog niet geven,
nog niet in gebruik geweest, besteld voor vakantie.
Site goed, duidelijk, meerdere foto's ook van geopende tas, zodat je kunt zien wat je er eventueel in kwijt kunt.
Betalen via IDeal lukte niet, betaling via overschrijving. Zeer snelle levering.

Edouard 17-07-2011

De website is heel duidelijk en werkt lekker snel.
De prijzen zijn concurrerend.
Producten op voorraad worden binnen de aangegeven
tijd uitgeleverd. Alles is keurig verzorgd.

jessica69 17-07-2011

Prima en snelle service. 's Avonds besteld, de volgende dag in huis! Alles was goed verpakt en zag er perfect uit.

carantys2 17-07-2011

Uitstekende order verwerking, wordt keurig op de hoogte gehouden van het hele afleverinsproces via TNT.

Vierstor 17-07-2011

Was al enige tijd van plan deze onverter aan te schaffen. In een paar minuten tijd deze gevonden op uw website. Besteld en al na een paar dagen binnen.
PRIMA !!!

Uncie 17-07-2011

CameraNU is zeer goed bereikbaar via e-mail! Afhandeling van de bestelling is ook correct en snel verlopen. Zelfs een wijziging van de order op de dag van verzending was nog mogelijk!

Hiermee onderscheidt CameraNU zich, wat mij betreft, van anderen.

Riffy1963 17-07-2011

Rode Nikon S3100 als goedkoopste aangeboden, op voorraad, geen verzendkosten en zeer vlot geleverd. Wat wil je nog meer?

Helga56 16-07-2011

Duidelijke, overzichtelijke site, snelle service, degelijke verpakking. Geen verborgen (on)kosten.
Kortom: gewoon goed!

smaragd11 16-07-2011

Overzichtelijke site, goede telefonische klantenservice, snelle levering.
En soms,als ik toevallig langs Urk kom, is het afhalen van orders ook vlot.

HSs 1980 16-07-2011

De site is zeer duidelijk en we hebben de camera zaterdag's besteld en hij werd dinsdag bezorgd.

neen1957 16-07-2011

Ik ben per ongeluk op de site van CameraNu.nl terechtgekomen via een vergelijksite. CameraNu.nl stond als één van de goedkoopste en met erg goede winkelrecenties vermeld.
In elk geval met dit product en met deze levering zijn die recenties waargemaakt en ben ik zeer tevreden met hoe het gegaan is.
Mocht ik weer iets nodig hebben, dan zal CameraNu.nl zeker in mijn overwegingen meegenomen worden.

BossaNova 16-07-2011

Ik heb een Xd card gekocht voor mijn fotocamera. In de winkel kan ik deze niet meer kopen omdat olympus deze card niet meer gebruikt. Ik blij dat ik hem nu toch heb en niet eens duur.

Hondsrug 16-07-2011

Alles verliep keurig. Snelle en goede levering met nederlandse gebruiksaanwijzing. Geen gezeur en geen gedoe!

titus04 16-07-2011

Ik ben goed op de hoogte gehouden over m'n bestelling. Levering prima, volgens afspraak

Ivyy 16-07-2011

Prettige website en zeer klantvriendelijk. Geen 9-5 mentaliteit. Zelfs na zessen, na sluitingstijd, wordt je telefonisch netjes te woord gestaan en goed geholpen

Abhishek 16-07-2011

I really liked the easy and fast service. I ordered on Sunday evening and on Monday at 10:30 received a mail for the dispatch of order! Moreover the product is no doubt perfect! Highly recommended seller.

Joel Tjintjelaar 16-07-2011

Goede website, goede en snelle levering van topproducten.

Wels1947 16-07-2011

Ik heb reeds eerder aankopen bij Cameranu gedaan en evenals nu zeer snel en correct geholpen. Ook de gegevens die op internet staan op de site van Cameranu zijn zeer accuraat en uitgebreid, waardoor een goed oordeel gekregen kan worden over de zaken waarvoor je belangstelling hebt.

debby1980 16-07-2011

snel te vinden, makkelijk te bestellen, snel geleverd.

M. Fotoamateur 16-07-2011

De website van CameraNu.nl is gebruiksvriendelijk en duidelijk. Vragen gesteld via de mail worden snel beantwoord. Bestellingen worden goed verpakt en snel geleverd.

ton1985 16-07-2011

Een bijzonder fijn bedrijf. Heb er afgelopen jaren meerdere artikelen gekocht.
Altijd deskundig personeel, goede uitleg.
En heel belangrijk, goede producten voor een scherpe prijs.

gerda hendrix 16-07-2011

Wij hebben voor het eerst iets bestelt via deze site,erg goed bevallen vooral de snelle levering vonden wij erg prettig.Succes allemaal