K. van der Berg 23-07-2011

Website is duidelijk, bestellen is erg eenvoudig. Artikel laat op de avond besteld en toch de volgende dag in huis. Dat is pas service.

Celtje 23-07-2011

De service is echt heel erg goed. Zijn ook erg klantvriendelijk.

jakotaki 23-07-2011

Bestelling tot tevredenheid behandeld en aflever afspraak zoals was overeengekomen. Elles tot volle tevredenheid verlopen waarvoor mijn dank.

lexdesign 23-07-2011

Snel en gemakkelijk het gewenste gevonden met duidelijke gegevens over inhoud en gebruiksmogelijkheden. Zeer snelle levering zoals op de site aangegeven. Vandaag besteld morgen in huis. Bevestigingen van de bestelling goed en direct via e-mail.

Theo en Marion 23-07-2011

Duidelijke website
Snelle en juiste levering
Goede bereikbaarheid ook telefonisch
interessante prijzen

Spaans52 23-07-2011

Goede prijs, goed verpakt en supersnel geleverd

C. Eelman 22-07-2011

Goede service en zorg voor de klant. Geen poespas. Niet goed geld terug prima geregeld. CameraNu is aan te bevelen.

Douwe 21 22-07-2011

Verstrekte informatie helder en duidelijk; service bij aankoop prima :)

deargonaut 22-07-2011

Na grondig onderzoek van het gewenste product was ik vooral opzoek naar de goedkoopst mogelijke variant. Dat bleek deze (web)winkel te zijn. In eerste instantie besloot ik de accesoires (cameratas, 2x geheugenkaart en een extra accu) ergens anders te kopen, maar besloot dit toch maar ineens bij cameranu te doen. Geen spijt, want de PostNL bezorgen stond inderdaad, zoals beloofd op de website, de volgende dag met het complete pakket op de stoep.
Deze snelle en goede service verwacht ik dan ook als er onverhoopt iets mis blijkt te zijn. Nu dolgelukkig fotograferen!

arie van tooren 22-07-2011

groot assortiment met veel artikelen voorradig tegen zeer redelijke prijzen en snelle en betrouwbare levering

seesink56 22-07-2011

heel goede en vlotte afhandeling.
Had bereikbaarheid niet nodig om dat de mails van status vanzelf kwamen.
Aftersales was ook niet nodig wegens de goed afhandeling

mvg

wim240 22-07-2011

Vandaag besteld morgen in huis, cameranu maakt de belofte waar.
Helaas als je niet thuis bent komt de postbode de volgende dag opnieuw, is het toevallig weekend, dan heb je je pakketje pas maandag in huis en is alle moeite van cameranu om het snel te bezorgen voor niets geweest.
De lens zat keurig en goed verpakt en is dus ook zonder schade afgelevert.

Toppie!!!!!!!!

Alexius 22-07-2011

Overzichtelijke website, snelle verwerking van bestelling, goede communicatie over verzending, snelle aflevering geheel volgens planning.

Hans49555 22-07-2011

De website is overzichtelijk en heeft goede vergelijkingsmogelijkheden. Het bestellen gaat zeer eenvoudig. Levering is erg snel en keurig verpakt.
Later had ik nog een vraag en werd snel en zeer goed geholpen.
Ook zijn wij meerdere keren in de zaak geweest, ondanks dat het altijd druk is is er geen gehaast en worden alle vragen compllet beantwoord. ondertussen staat er altijd een kop koffie klaar. Verder een systeem met nummertjes zodat je rustig rond kunt kijken zonder in de rij te hoeven staan.
Wij hebben hier reeds4 camera's en diverse toebehoren gekocht en altijd tevreden over onze aankopen en de manier waarop we werden geholpen.

v.Beijsterveld1 22-07-2011

Erg snel bezorgt, vrijdag middag besteld zaterdagmorgen in huis super!!!!!!!!!!!!!

Maik80 22-07-2011

Website overzichtelijk, scherpe prijzen en vandaag besteld morgen in huis. Super!!

Peter uit Almere 22-07-2011

Zeer uitgebreid assortiment.
Vriendelijk en deskundig personeel.
Overzichtelijke en klantgerichte winkel en website.
Geweldige after sales.

CameraNu is voor mij CameraForever!

Fellas 22-07-2011

We hadden 5 bekende webshops een verzoek gestuurd voor een offerte voor een Canon Eos D7 body, Canon EF 24-70mm f/2.8L USM, Canon Speedlite 580EX II en accessoires. Bij elkaar een order van ruim € 3300.

Cameranu reageerde snel, binnen twee uur hadden we een prima offerte met leuke bundelkorting. De volgende, Konijnenberg kwam 4 uur later en was € 250 duurder. De andere webshops kwamen pas véél later, met KameraExpress als slechtste, ze kwamen pas na het weekend. Geen enkele webshop kwam, qua prijs, in de buurt van de offerte van Cameranu.

We hebben de camera opgehaald, ter plekke hebben we nog wat belangrijk, deskundig advies gekregen, terwijl we eigenlijk alleen maar de camera op wilden halen. Dat was dus gunstig! De man nam alle tijd voor ons.

Dus, uitsluitend goede ervaringen tot dusver.

haroldreitz 22-07-2011

alles prima en snel gegaan. overzichtelijk en correct

kees v d roest 22-07-2011

mijn ervaring een zeer snelle afhandeling bij binnenkomst van het door mij bestelde artikel.

Gerard Domerchie 22-07-2011

Ook in het verleden al meerdere artikelen aangeschaft.
Advies, prijs en levering zijn uitstekend gegaan.

Kortom, een prima winkel.

Jan Heyrman 22-07-2011

Ongeloofelijk snel.Gisteren besteld en vandaag was mijn verrekijker al geleverd in Belgie.
Hartelijk dank voor jullie uitstekende service

Karlijnn 22-07-2011

Besteld voor negen uur, de volgende dag in huis! Super, meer kan ik niet zeggen! Geen problemen gehad, dus ik heb jullie verder niet hoeven te bereiken.

Ga zo door :)

HansN 22-07-2011

CameraNu.nl is naar mijn oordeel een van de beste, zo niet de beste, webshops in Nederland. Dat komt omdat ze doen wat ze beloven, de orders vlekkeloos afhandelen, ze bovendien een fysiek adres hebben (midden in Nederland) waar, als je vragen hebt, je ook nog eens deskundige mensen van vlees en bloed te spreken krijgt, die hun verantwoordelijkheid niet ontlopen.
En dat is zoals een (web)shop hoort te zijn: betrouwbaar.

Christian Traets 22-07-2011

Ik heb mijn cameratas besteld vanwege dat hij hier wel verkrijgbaar was en met het oog hoe snel het geleverd kon worden heb ik hem besteld. Je betaald niet teveel en levering was gelijk vroeg op de ochtend de volgende dag. Via de site kun je makkelijk navigeren naar verschillende categorieën en het bestellen ging ook gemakkelijk vandaar deze beoordeling. Gewoon een aanrader.

johann55 22-07-2011

Supersnelle levering en een overzichtelijke webshop, ook de klantenservice is terzake kundig en gelukkig geen computerstem.

jaap 9002 22-07-2011

Ik hebnog een fotocamera en een digitale videocamera met toebehooren.
prima service en garantie.
vlotte afwerking bij aankoop en garantie

Romy Finke 22-07-2011

eerste aankoop! correcte afhandeling! Wat ik vooral fijn vond dat ik eerst per telefoon meer informatie over het product kon krijgen waardoor de keuze makkelijker werd

sQuale 22-07-2011

Duidelijke website, na goed rondkijken met vrijwel alles de goedkoopste. Camera besteld, is snel geleverd. Prima dus, niets op aan te merken.

RobK. 22-07-2011

De lens na bestelling zeer snel en correct in een goede verpakking ontvangen.
Keurige afhandeling en een super communicatie.

rangel 22-07-2011

De site is duidelijk. Via internet gekocht dus bereikbaarheid niet van toepassing. Bestelling en levering top. Zondag betaald, dinsdag geleverd. Helaas was ik toen niet thuis.

Freddy van Berkum 22-07-2011

Snel, makkelijk. Had vergeten om ideal aan te klikken. één telefoontje, minuut later een nieuwe ideal login en volgende dag camera ontvangen. Zeer te vreden, aanrader.

Alp63 22-07-2011

duidelijke webpagina, scherpe prijzen, supersnelle levering, goed verpakt. aanrader!

Weststrate 22-07-2011

Zeer fijne zaak, bij vragen kun je gewoon bellen en dan krijg je een heel aardige mevrouw die je gewoon verder helpt wat je moet doen. Ideaal voor iets minder computer/internet freaks zoals ondergetekende.
Ik had ´s avonds besteld, de andere morgen om 9 uur al in huis. Voor mij een internetshop met persoonlijke service. Fantastisch.

Mario Kluser 21-07-2011

De website is goed en overzichtelijk, wat het winkelen makkelijk maakt. Vooral de betaal methodes zijn duidelijk wat niet overal het geval is. Gezien ik de lens pas vond naar expliciet een zoekopdracht in te toetsen krijgt de winkel een 9 ipv. een 10. Bij normale navigatie was het product namelijk niet te vinden.

Over de bereikbaarheid van de website valt weinig aan te merken vandaar n.v.t. De levering is uiterst vlot en geen lege belofte. Had het product de volgende dag in huis.

De afhandeling via e-mail etc. verliep vlekkeloos. Gezien ik het product pas enkele dagen in mijn bezit heb kan ik weinig zeggen of 'after sales'. De afhandeling van mijn bestelling was in ieder geval zeer goed.

wpv_73 21-07-2011

Duidelijke website, snelle mailwisseling en bezorging.

jr hagen 21-07-2011

"s-avonds rond 20:00 besteld, volgende ochtend rond 11:00 bezorgd. Geweldig!

J48 21-07-2011

Bestelling volgende dag in huis, keurig verzorgd, voor herhaling vatbaar.

mooijk 21-07-2011

Overzichtelijk, duidelijk, snelle en passende reactie op specifieke vraag.

Judith-A 21-07-2011

Super winkel! Goede prijzen en super levering. Donderdagavond iets voor 9 uur 's avonds besteld en de volgende dag al in huis! Produkt ook helemaal in orde.

Jaap Weewer 21-07-2011

Heel duidelijke website. duidelijke vermelding over de voorraad en echt de volgende dag levering bij bestelling voor 21:00 uur. Ik vind CameraNu echt geweldig

anna 2006 21-07-2011

De levering is correct binnen de beloofde termijn uitgevoerd zoals beschreven in de voorwaarden.
De printer was keurig in de canondoos verpakt. Geen onderscheid met een artikel uit de winkel.

Daniela Niderost 21-07-2011

Het is super gemakkelijk zoeken op jullie site. De informatie is overzichtelijk en helder. De afhandeling van de order was perfect.
Ik heb geen ervaring opgedaan met 'bereikbaarheid' en 'after sales' van daar de waardere 'nvt'.
Mijn dank.

tarka 21-07-2011

Duidelijk, wat ze beloven komen ze ook na,
goedkoop en zeer snelle levering.

Rob5678 21-07-2011

Bestelling 's avonds geplaatst volgende betaald en de dag daarop was het bestelde al binnen.

klaas kraaijeveld 21-07-2011

snelle levering, camera bevalt tot nutoe prima
nog niet zo heel veel mee gedaan
ga 'm in de vakantie beter uitproberen (-:

Jeroen 7311 21-07-2011

Zeer snelle levering (volgende dag in huis); werd keurig op de hoogte gehouden via mail van het verloop van de bestelling. De zending is ook te volgen via track&trace.
Daarnaast ook veel artikelen uit voorraad leverbaar en een van de goedkoopste aanbieders op het gebied van camera's en toebehoren. In één woord uitstekend!

mhaenen 21-07-2011

Bestelling perfect volgens afspraak geleverd tegen een scherpe prijs. webiste was erg overzichtelijk.

marcel 65 21-07-2011

super levering ,super service,kunnen vele andere internet winkels een voorbeeld aan nemen

Rene van Groen 21-07-2011

Erg vriendelijk en vakkundig personeel. De verkoper was zelfs zo aardig om zelfs een rol achtergrond papier mee te nemen in zijn eigen auto, omdat het niet in mijn eigen auto pastte. Nogmaals mijn dank daarvoor!