Jolanda van Tuijl 15-07-2011

Ik heb een zoomlens besteld 's avonds om 19.50 uur. De volgende morgen om 11.00 uur had ik hem in huis, kijk dat is service en snelle levertijd, perfect!!!
Ik heb de lens nog niet echt intensief kunnen gebruiken maar ook daarvan is mijn eerste indruk: prima!

Henrie123 15-07-2011

Op voorraad betekent bij CameraNu.nl ook ècht op voorraad. En de afgebeelde prijs is ook èchte werkelijke prijs. En ook geen dure telefoonnummers mocht je nog aanvullende vragen hebben. En dat is bij andere shops nog wel eens anders...
CameraNu.nl doet gewoon wat het moet doen; mijn bestelling direct oppikken en de volgende dag keurig op mijn adres afleveren, chapeau.

Anne Marie Monica 15-07-2011

Ik vond snel het juiste tasje bij mijn camera omdat cameraNu de passende tasjes bij het cameratype heeft vermeld. Door de vergroting van de afbeelding kon ik het tasje goed bekijken. Het tasje werd de volgende dag al thuis afgeleverd.

Lei Bikkel 15-07-2011

Alles correct en goed verlopen. Ook een duidelijke website. Fijn die combo-deals.

Koen de Roo 15-07-2011

Overzichtelijke website waarbij het makkelijk is om producten te vergelijken. Linkjes naar de producent zijn aanwezig wanneer meer gegevens nodig zijn dan op de site al aanwezig (eigenlijk overbodig door de hoeveelheid informatie die geboden wordt).

De bestelling en levering gingen volledig volgens afspraak. Vandaag besteld is morgen in huis klopt echt, ook al heb ik op vrijdag besteld.

F. Boomaars 15-07-2011

CameraNu heeft een duidelijke site. Op deze site kunje heel gemakkelijk gericht zoeken naar een product en producten met elkaar vergelijken. De gekochte filter is bij weinig leveranciers op voorraad, WEL bij cameraNU.nl. Snelle levering volgens afspraak.

Morenito 15-07-2011

Overzichtelijke website. De bezorging van het product verliep vlekkeloos en snel. CameraNU.nl maakt haar belofte waar. Ik heb het product voor 21.00 besteld en ik kreeg het de volgende dag thuis, snelle service.

imco leppers 15-07-2011

Uitstekend assortiment, goede website, duidelijke voorwaarden, prijsvechter, met behoud van klantgerichtheid.

Nicolientje 15-07-2011

Produkt werd hier het scherpst aangeboden. Een snelle levering zonder problemen.

anfoto 14-07-2011

website is overzichtelijk. is wel erg veel keus en daardoor soms moeilijk een product keuze te komen. maar klantenservice was telefonisch zeer behulpzaam en professioneel om zo tot een goede keuze te komen. producten zijn scherp geprijsd.
een van mijn favoriete webwinkels voor fotoapperatuur!

Jonnie17 14-07-2011

Duidelijke site met aanvullende suggesties over het produkt. Snelle levering en uitermate goed prijs/kwaliteit verhouding.

naam 68666 14-07-2011

Ik heb de bestelling laat in de avond geplaatst, en op zaterdag werd het keurig bezorgd

Mourad66 14-07-2011

kort geleden heb ik voor m'n family in 't buitland 2 Olympus compact camera's besteld en zoals op de site vermeld was de levering inderdaad binnen 2 werkdagen, de verpacking was netjes en de inhoud compleet en mankeerd niets en paar dagen later heb ik nog een derde besteld en tussen die 2 bestelingen heb ik 1 keer info via de telefoon gevraagd en ik was zeer tevreden over de klantvriendelijkheid service.

Paullllllllllllllllllllllllllll 14-07-2011

's avonds bestelt en de volgende werkdag afgeleverd bij TNT en keurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Lens bevalt prima en de prijs was veruit de laagste die ik heb kunnen vinden op internet in Nederland.

johancilia 14-07-2011

De website is goed toegangkelijk en goed in kategorien verdeeld.
De afwikkeling van de koop en terugkoppeling naar de klant is uitstekend.
Betaling gaat zeer goed, ook daarvan een terugkoppeling. via de mail.
Ben zeer tevreden over deze internet shop en zal er zeer zeker vaker gebruik ervan maken.

ziyoti 14-07-2011

Ik heb gebeld of er drie tasjes op voorraad waren, nee, twee in het magazijn en 1 als demo model in de winkel. moest een uur rijden en zei dat ik voor twee tasjes niet kwam, en vroeg naar het demo model, normaal gesproken werd dit niet gedaan, maar in dit geval met de rest van de spullen was het geen probleem en gingen ze dit intern wel oplossen.
Geweldige service, snelle telefonische correcte behandelingen zeer vriendelijk.

GAROLLEKE 14-07-2011

Super tevreden en zeer snelle levering.Ik kan deze site /winkel nu gerust aan eenieder aanbevelen ik zal er wat vaker een bestelling plaatsen.

dames en heren van CameraNU.nl bedank voor het geleverde artikel

Poppeke 14-07-2011

Webshop is erg gebruiksvriendelijk en de levering was zeer snel.
Ook de berichtgeving mbt order en factuur was duidelijk en snel

Bluemedia 14-07-2011

Super geregeld, bestelling snel in huis, duidelijke website. Geen enkel negatief punt te bedenken.

willem23456 14-07-2011

supersnelle levering en ook telefonisch goed bereikbaar met duidelijke informatie

Ries 14-07-2011

Ik had nog wat inktpatronen, daarom wilde ik 'n bepaald type printer. De verkrijgbaarheid was 'n probleem, bedrijven die konden leveren waren op de vingers van een hand te tellen en allemaal duurder dan CameraNU.Zij hadden de scherpste prijs en werden ook in 'n test van tweakers genoemd.
Het viel mij op dat de overzichtelijke website netjes, duidelijk en helder is, de waarborgen worden vermeld en de recenties zijn prima. Zoiets geeft mij vertrouwen .De levering was supersnel. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Filmfan Leeuwarden 14-07-2011

Razend snelle bezorgservice. camera nu zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen!

jeroen-k 14-07-2011

zeer goede prijs t.o.v. andere webshop's
goed telefonisch bereikbaar met duidelijk en objectief advies
zeer goede service, ook bij eerdere bestellingen

robinvankampen 14-07-2011

's Avonds om half 9 besteld volgende dag in huis. Supersnel dus en goede service!

HarryV. 14-07-2011

wederom goedkoopste adres voor mijn aankoop met een snelle levering

berber1210 14-07-2011

Alles naar afspraak geregeld;
De volgende dag in huis (als TNT meewerkt) en geen kleine lettertjes/bijkomende kosten.
Alles netjes ingepakt aangekomen.

Iris87 14-07-2011

Prima service. 's avonds voor 21.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Deze belofte werd door de winkel zeker waargemaakt. Verder een super pagina, lekker veel pixels en op deze website voor een hele mooie prijs. Ook het niet betalen van verzendkosten staat mij altijd erg aan. De kleur van de camera is ook echt zwart, zoals ik hem graag heb.

GekOpKoken 14-07-2011

Alles is duidelijk te vinden op de website. Een snelle levering. En altijd scherp geprijsd.

Sjanss 14-07-2011

Goede prijzen, dus geen reden om de camera niet te kopen. Daarna ervaarde ik een snelle service en heel erg klantvriendelijk. Ik krijg altijd direct reactie op mijn e-mails. Éen onderdeel werkte niet van mijn bestelling. Teruggestuurd en 2 dagen later nieuw binnen. ik heb maar 3 dagen zonder het desbetreffende onderdeel gezeten! Hoe snel is dat? Beste internetwinkel tot nu toe.

sigrid26 14-07-2011

Het product was op voorraad en zeer snel geleverd en helemaal goed.

Daniel23 14-07-2011

Veel tests gelezen vantevoren. Lens opgezocht, Cameranu is één van de weinigen die deze lenzen aanbieden. 's avonds besteld, volgende dag in huis! super

L. Seine 14-07-2011

Supersnelle en goede levering.
's avonds besteld en de volgende dag het artikel al in huis.

Harry Maartens 14-07-2011

In het verleden had ik bij een een Canon Spiegelreflexcamera EOS50D gekocht. Later bleek na de garantie dat er een deel van de pakking in een objectief heeft losgelaten en het werd gratis gerepareerd.

H. van Vugt 14-07-2011

Bestelling werd snel geleverd.
Na levering bleek de rol iets krom, werd na telefonisch contact binnen 2 werkdagen op het door mij opgegeven adres omgeruild voor een foutloos exemplaar.

NadjaV 14-07-2011

Na ontvangst bleek de kijker gebroken (waarschijnlijk productiefout). Ik belde gelijk. De telefoon hoefde maar 2 keer over te gaan. Een vriendelijke stem verzekerde mij dat alles voor mijn vakantieuitje geregeld zou zijn. Ik kreeg een antwoordnummer en hoefde dus niks voor de terugzending te betalen.
Zoals beloofd was alles heel snel afgehandeld. Binnen 2 werkdagen kon ik weer met de kijker aan de slag!
Dit was mijn 2de aankoop bij Cameranu maar zeer waarschijnlijk niet de laatste :) Thumbs Up

Aart Bijkerk 14-07-2011

De levering verliep helemaal volgens de door Camera NU vermelde regels. De website gaf op een heel goede manier aan hoe de bestelling en aflevering zou verlopen. Uitstekend!

naam02 14-07-2011

Om eerlijk te zijn, verliep alles zoals ik verwachten. Bestellen, betalen en de volgende dag in huis. Makkelijker kan het niet.

Wolf B 13-07-2011

Het produkt zelf is bekend en voldoet aan de verwachtingen. De leverancier was niet bekend en de prijs kwaliteit + advies naar een combi verkoop met lenzen was subliem.
CameraNu.nl staat nu in mijn favorieten zodat ik ze makkelijk wer kan vinden.

Bieneke 13-07-2011

Echt super zoals het hier gaat, sávonds om 20 uur besteld en de volgende morgen 11 uur al in huis!!! echt helemaal toppie. Zal het zeker aan anderen aanraden om hier hun bestelling te plaatsen.

T. Spierings 13-07-2011

Zeer vriendelijke en deskundige lui. Daarbij ook nog erg scherp geprijsd en bijna alles op voorraad.

W.J. Lemmers 13-07-2011

Duidelijke website + goede productinformatie. Concurrerende prijs en snelle levering.

zorro2006 13-07-2011

Goede duidelijke website, goede prijzen en service.
Camera is snel geleverd. Duidelijke factuur.

Arends Foto Roosendaal 13-07-2011

Foutieve levering wordt zonder pardon omgeruild, dus een goede nazorg waar een klant recht op heeft geldt nog steeds bij dit bedrijf. Chapeau.

Pensionado1 13-07-2011

Correcte behandeling, duidelijke prijs en razendsnelle bezorging. Mijn compliment.

Lydia1956 13-07-2011

Het aankoopproces is zeer transparant, wordt per stap bevestigd. De levering was meteen de volgende dag na bestelling. Uitstekend!

Amorphius Fotografie 13-07-2011

Voor het bestellen van deze softbox heb ik via twitter navraag gedaan of deze stripe softbox wel zou passen op mijn flitsset aangezien deze van een ander merk was dan aangegeven bij de productinformatie. Ik kreeg heel snel antwoord op mijn vraag en heb dit product besteld. Helaas was dit na 21:00 uur en heb ik de stripe softbox 2 dagen later ontvangen. Netjes op de hoogte gehouden via email over de voortgang van de bestelling inclusief track en trace na verzending. Ik raad ook iedereen aan om, als zij iets fotografie gerelateerd willen aanschaffen eerst eens te kijken bij CameraNu.nl

Richard6565 13-07-2011

*Website: je vindt snel wat je zoekt (intuitief). *Bereikbaarheid: twee keer per mail vraag gesteld (ruim) binnen 1 werkdag bevredigend antwoord, *levering volgens afspraak (heb 2 keer laten leveren, 1x opgehaald). *After sales: nog niet nodig gehad. Verder: groot assortiment. *Verbeterpunt: bij elk artikele een goede omschrijving (wat het is maar ook waarvoor het bedoeld is).

Joop van der Wagt 13-07-2011

Geweldige site, goedkoper dan vele andere aanbieders, goede service, snelle levering, geen problemen met betaling... kortom: ik ben meer dan tevreden!

amateur fotograaf 66 13-07-2011

Om 20:00 besteld en om 12:00 bezorgd. En dit zonder verzend kosten.

maurice 3088 13-07-2011

Camera pas een paar dagen in bezit, service en snelheid van de levering toppie, na 1 dag werd de bestelling al thuis bezorgd!!