Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

carantys2 17-07-2011

Uitstekende order verwerking, wordt keurig op de hoogte gehouden van het hele afleverinsproces via TNT.

Vierstor 17-07-2011

Was al enige tijd van plan deze onverter aan te schaffen. In een paar minuten tijd deze gevonden op uw website. Besteld en al na een paar dagen binnen.
PRIMA !!!

Uncie 17-07-2011

CameraNU is zeer goed bereikbaar via e-mail! Afhandeling van de bestelling is ook correct en snel verlopen. Zelfs een wijziging van de order op de dag van verzending was nog mogelijk!

Hiermee onderscheidt CameraNU zich, wat mij betreft, van anderen.

Riffy1963 17-07-2011

Rode Nikon S3100 als goedkoopste aangeboden, op voorraad, geen verzendkosten en zeer vlot geleverd. Wat wil je nog meer?

Helga56 16-07-2011

Duidelijke, overzichtelijke site, snelle service, degelijke verpakking. Geen verborgen (on)kosten.
Kortom: gewoon goed!

smaragd11 16-07-2011

Overzichtelijke site, goede telefonische klantenservice, snelle levering.
En soms,als ik toevallig langs Urk kom, is het afhalen van orders ook vlot.

HSs 1980 16-07-2011

De site is zeer duidelijk en we hebben de camera zaterdag's besteld en hij werd dinsdag bezorgd.

neen1957 16-07-2011

Ik ben per ongeluk op de site van CameraNu.nl terechtgekomen via een vergelijksite. CameraNu.nl stond als één van de goedkoopste en met erg goede winkelrecenties vermeld.
In elk geval met dit product en met deze levering zijn die recenties waargemaakt en ben ik zeer tevreden met hoe het gegaan is.
Mocht ik weer iets nodig hebben, dan zal CameraNu.nl zeker in mijn overwegingen meegenomen worden.

BossaNova 16-07-2011

Ik heb een Xd card gekocht voor mijn fotocamera. In de winkel kan ik deze niet meer kopen omdat olympus deze card niet meer gebruikt. Ik blij dat ik hem nu toch heb en niet eens duur.

Hondsrug 16-07-2011

Alles verliep keurig. Snelle en goede levering met nederlandse gebruiksaanwijzing. Geen gezeur en geen gedoe!

titus04 16-07-2011

Ik ben goed op de hoogte gehouden over m'n bestelling. Levering prima, volgens afspraak

Ivyy 16-07-2011

Prettige website en zeer klantvriendelijk. Geen 9-5 mentaliteit. Zelfs na zessen, na sluitingstijd, wordt je telefonisch netjes te woord gestaan en goed geholpen

Abhishek 16-07-2011

I really liked the easy and fast service. I ordered on Sunday evening and on Monday at 10:30 received a mail for the dispatch of order! Moreover the product is no doubt perfect! Highly recommended seller.

Joel Tjintjelaar 16-07-2011

Goede website, goede en snelle levering van topproducten.

Wels1947 16-07-2011

Ik heb reeds eerder aankopen bij Cameranu gedaan en evenals nu zeer snel en correct geholpen. Ook de gegevens die op internet staan op de site van Cameranu zijn zeer accuraat en uitgebreid, waardoor een goed oordeel gekregen kan worden over de zaken waarvoor je belangstelling hebt.

debby1980 16-07-2011

snel te vinden, makkelijk te bestellen, snel geleverd.

M. Fotoamateur 16-07-2011

De website van CameraNu.nl is gebruiksvriendelijk en duidelijk. Vragen gesteld via de mail worden snel beantwoord. Bestellingen worden goed verpakt en snel geleverd.

ton1985 16-07-2011

Een bijzonder fijn bedrijf. Heb er afgelopen jaren meerdere artikelen gekocht.
Altijd deskundig personeel, goede uitleg.
En heel belangrijk, goede producten voor een scherpe prijs.

gerda hendrix 16-07-2011

Wij hebben voor het eerst iets bestelt via deze site,erg goed bevallen vooral de snelle levering vonden wij erg prettig.Succes allemaal

juneel 16-07-2011

Erg overzichtelijke website. Online bestelling ging vlot en eenvoudig. Zondag besteld (vanuit België) en woensdag alles netjes aan huis geleverd.

Badeendd 16-07-2011

Alles wat beloofd wordt, wordt nageleefd. Vandaag besteld, morgen in huis was ook daadwerkelijk zo. Ook via Twitter had ik een aantal algemene, niet gerichte tweets gepost over bepaalde vragen (accu of batterijen etc.) onder de termen #dtv of #durftevragen. Ironisch genoeg kreeg ik van dit keten, waar ik net mijn goedkope digitale camera op accu had besteld een post die voor mij bedoeld was. Echt ideaal, want nu was ik nogmaals dik overtuigd van mijn aankoop!

Joepdegroot 16-07-2011

Al vaker goede berichten gehoord over Cameranu.nl en ze maken het keurig waar. Product besteld in de namiddag en volgende ochtend netjes afgeleverd. Precies op tijd voor de vakantie! Bovendien alle accessoires op voorraad in tegenstelling tot sommige andere winkels.

Peter xxx 16-07-2011

Makkelijk bestellen en de volgende dag in huis.

Via kieskeurig bleek dat de prijs de laagste was!

Matthieu1959 16-07-2011

Prima service en informatie via de telefoon en behulpzaam bij de bestelling.
Snelle levering en goed verpakt !

Wilm Bech 16-07-2011

Het is fantastisch dat Cameranu de laagste prijs toont.Eerdere leverantier was Konijnenberg maar kon bij de prijsopgave niet concurreren met Cameranu.De leverantie en het volgen van de zending was perfect.Deze Nikon is al m'n vijfde camera,en ze doen het nog allemaal prima.

Carel57 16-07-2011

Bijzonder snelle bestelling en levering van een
verrekijker die op geen enkel andere website op
voorraad was, hier wel!

Nick Dijkstra 15-07-2011

Goed geholpen per telefoon en mail,keurig factuur per mail direct geleverd ( volgende dag )

Rob van der Geest 15-07-2011

Eye-Fi Mobile X2 (SD geheugenkaart met WiFi) aanbieding van cameranu advertentie, in een fotovakblad, gelezen.
Het product besteld via cameranu.nl. Voor mij nieuw, dus eerst even rondgevraagd bij mensen die daar eerder besteld hebben. Reacties waren positief genoeg om een bestelling te plaatsen. Website is overzichtelijk en helder. Bestelling en levering zijn naar wens verlopen.
Product werkt goed; After Sales is daarom niet van toepassing

G. Kooijman50 15-07-2011

Niets op aan te merken. Traject van bestelling tot levering verliep snel en goed

momba001 15-07-2011

Goede site. Info waarop je een keuze maakt is goed te vinden. Eén opmerking: wat "Single Frame SR-zoom" van een Casio fotocamera is wordt niet uitgelegd.
Levering perfect, geheel zoals aangekondigd was.
Camera nog maar enkele dagen kunnen proberen. Tot nu toe verbaast hij me positief.

Oma5 15-07-2011

Ik had een tas besteld die toch te groot was voor ons gebruik. We hebben hem teruggestuurt, om te ruilen. En 1 dag later is de andere al bezorgt. Perfect geregeld!

and19555 15-07-2011

duidelijke website, leuk dat je ziet wat je er bij kunt bestellen.
verder snelle afhandeling

Axion 15-07-2011

Prima winkel, goedkoop, groot assortiment. Hele snelle levering. Indien op voorraad en voor 21:00 besteld de volgende dag in huis. Wij bestelden 20:50 en volgende dag werd het geleverd.

BarrelJack 15-07-2011

Gewoon alles goed tot zeer goed. Vanuit je luie stoel bestellen is onpersoonlijk, CameraNu weet er voor te zorgen dat er juist persoonlijk en met aandacht contact is. Een goed advies, telefonisch, en een snelle en correcte levering. CameraNu is een aanrader en zal ze zeker nog een keer gebruiken.

msvdg 15-07-2011

Een perfect webwinkel, ook telefonisch goed bereikbaar voor vragen en informatie!
Komen hun afspraken keurig na ook met geld terug op rekening storten zodra ze het retour binnen hebben binnen enkele dagen geld terug op rekening.

Karin Duimel 15-07-2011

Overzichtelijke site, na vergelijking beste prijs. Vrijdag, net voor 21.00 uur besteld en betaald. En ja hoor, zaterdag in mijn bezit. Dat heb ik nou graag. Prima, houden zo!

Gerard_68 15-07-2011

CameraNU.nl maakt het waar. De prijzen zijn zeer concurrerend en omdat de producten die ik besteld had op voorraad waren, had ik de spullen de volgende dag al in huis. Alles wat netjes verpakt en tijdens het gehele proces werd ik netjes op de hoogte gehouden.

franciscus maria jansen 15-07-2011

geen enkele klacht, prima onderneming, betrouwbaar en integer, duidelijk, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Een voorbeeld voor ondernemend Nederland.

Jhonny59 15-07-2011

Na uitgebreide zoektocht op internet besloten om deze Canon multifunctional te kopen. Bij de prijsvergelijking kwam CameraNu.nl als een van de goedkoopste uit de bus. Aangezien bij het betalen met Ideal er geen verzendkosten in rekening worden gebracht was dit overal de beste aanbieding. Bestelling via de website verliep snel in degelijk. De volgende morgen vroeg stond Post.nl al met de printer op de stoep. Perfect.

susie_flower 15-07-2011

Ik heb de camera een paar dagen in huis. Hij was snel geleverd. Zo op het eerste gezicht bevalt hij prima. Aangezien ik al een spiegelreflexcamera van Canon had heb ik bewust gekozen voor een compactcamera van hetzelfde merk, en inderdaad het menu is zo vergelijkbaar dat alles gelijk duidelijk is!

Derco 15-07-2011

De webshop is overzichtelijk, en het aanbod is zeer uitgebreid. Tevens zijn de prijzen in vergelijking met andere bedrijven, erg goed geprijsd. Ook zijn de snelle levertijden erg prettig. Kortom, niets dan
lof.

Martin45eh 15-07-2011

Ik heb via de site op vriijdagavond een bestelling gedaan en deze werd zaterdagochtend al bij mij afgeleverd.

Manon19 15-07-2011

Supersnelle levering en verschillende keuze mbt verzending.

De prijzen waren ook zeer gunstig echt een super site!

manjav 15-07-2011

Het was fijn om zoiets groots via internet te bestellen en dan ookzeker te weten dat hij aankomt. Via verschillende emails word je op de hoogte gehouden en ik had hem om 16.00 besteld, dag erna om 11.00 binnen. Bedankt!

helene22 15-07-2011

op donderdag besteld en vrijdag binnen. Echt super snel. Ik had een fout gemaakt met bestellen en met een telefoontje was het zo opgelost. zijn telefonisch goed te bereiken. Super winkel, zeker hier kopen

Hendrik O. 15-07-2011

We wilden snel een goed fototoestel tegen een scherpe
prijs, 's avonds om 19.00 uur besteld volgende dag om 11.00 uur bezorgd. Wat wil je nog meer?

Jxd 15-07-2011

Duidelijke website, waarbij direct leverbaar ook betekent direct leverbaar!
Ook bij mij werd de belofte van de volgende dag geleverd keurig nagekomen. Kortom alle prima.
De enige reden voor geen beoordeling van de after-sales is omdat ik die niet nodig heb gehad :-)
De kijker zelf die ik gekocht had is een (duur) maar prima product. De beeld-stabilisatie is geweldig ! en werkt echt goed.

P. Bierens 15-07-2011

Goede website, alles goed omschreven. Goede product/prijsverhouding. Snelle en goede levering.

petert150v 15-07-2011

Op de site duidelijke info over de camera en de eventueel extra te kopen accessoires.
Zeer snelle levering en dit zonder verdendkosten

koelooptiemanna 15-07-2011

alsof de winkel naast de deur is.. zo'n gevoel geeft het.
bestellen en zeker weten dat je het de volgende dag in huis hebt.