Hans167 25-07-2011

Goede duidelijke website. Zoeken gaat erg eenvoudig en biedt goede verfijning (zoeken op filtermaat bijvoorbeeld in de tweede stap). Goed assortiment en dit ook op voorraad. Zoekstructuur aan de linkerkant is ook goed ingericht.
Keurig netjes de volgende werkdag met aangetekende post in huis.

martin64 25-07-2011

Webshop werkt duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk ook aan te geven dat je bestelling zelf komt ophalen en dat je dan ook betaalt. Kom je nooit voor niks. Personeel vriendelijke en kundig.

ad verweij 25-07-2011

duidelijke site, goede prijs, snelle verzending, traceerbaar. Top product voor een goede prijs.

B Gerrits 25-07-2011

Ben tevreden over alle bestellingen die ik tot nu toe gedaan heb.
Bestellingen zijn altijd op tijd, heb gelukkig nog niks retour moeten sturen.
Ik raad Cameranu ook aan bij vrienden en familie.

Ruud90 25-07-2011

Producten werden precies zoals afgesproken geleverd, gewoon zoals het hoort!

L. van Baast 25-07-2011

Al eerder informatie omtrent objectieven aangevraagd en cameranu reageerde allert met het weer in voorraad zijn. Later het objectief gekocht en via ideal kunnen betalen. Volgende dag had ik het al in huis. Was prima verpakt en alles verliep vlekkeloos. Echt een site die mij vertrouwen geeft en waar ik in de toekomst meer produkten zal kopen

arjanw82 25-07-2011

Ik zou niet weten hoe het beter moest, rond een uur of 17 besteld en betaald via iDeal, 20 minuten later een verzendbevestiging, en de volgende ochtend goed verpakt om 10 uur (op een zaterdag) in huis. Daarnaast uiterst scherp geprijst en geen verzendkosten.. 10-10-10, after-sales nog niet nodig gehad :)

simoneteubel 25-07-2011

Uitgebreide informatie over het product. Een van de weinige webshops die deze uitvoering nog op voorraad had.
Wel hoge verzendkosten in verhouding tot de prijs van het product. Dat is dan wel een beetje jammer.

Ruiter20 25-07-2011

Sinds een paar jaar ben ik in het bezit van een digitale spiegelreflex camera. Door het steeds weer verwisselen van de lens is er in de loop van de tijd behoorlijk wat stof op de sensor komen te zitten.
Toen ik opzoek ging naar een manier om dit stof te verwijderen kwam ik al snel uit bij de website van CameraNu. Hier vond ik veel informatie over diverse reinigings producten. Uiteindelijk besloot ik voor de Sensor Swab en Eclipse vloeistof te gaan. De afronding van de bestelling ging erg vlot via IDeal.
Nog geen twee dagen later kreeg ik de bestelling binnen. Alles zat keurig verpakt in een doosje met bescherming binnenin. Als ik voortaan nog eens iets nodig heb weet ik waar ik moet zijn!

Furanity 25-07-2011

Duidelijke en overzichtelijke website, snelle levering en reactie op gestelde vraag.

Usager 25-07-2011

De plaatjes hadden wat groter gekund. Nu zoek je in een lijst en moet je al weten wat je hebben wilt. (Let wel: ik heb een 9 gegeven).

reijmerink 25-07-2011

Snelle levering, goed geregeld, als de after sales ook zo is: Top bedrijf!

cilhah 25-07-2011

Snelle service/levering, goeie aanbieding, gemakkelijk gevonden, ben er heel blij mee

ErikH77 25-07-2011

Als ik iets op camera gebied via internet bestel doe ik altijd bij CameraNu. De snelheid waarmee men de goederen verstuurd is ongehoord goed! Smiddags besteld en de volgende dag al in huis. TOP. Je wordt als klant ook perfect op de hoogte gehouden betreffende de status van de verzending. In een woord; een TOP zaak!

Liza Stortelers 25-07-2011

Prima levering, bestelling was makkelijk.
Snelle levering.
Jammer dat er geen bijpassende accesoires aanwezig zijn.

H.J. Volkers 25-07-2011

Het enige nadeel van de goed uitziende website is dat het moeilijk traceerbaar is tussen al die andere adverteerders. m.a.w. het springt er niet echt tussen uit

Henk Albers 25-07-2011

Voordat ik met track en trace de levering kon bekijken, stond de postbode al met het pakket voor de deur (binnen 12 uur). Verbazingwekkend snel.

EvBfotos 25-07-2011

Goede makkelijke en duidelijke webshop snelle service en scherpe prijzen kortom TOP SHOP

CharlesU 25-07-2011

Gezien de zwaarte van mijn spiegelreflexcamera en ook gebruik voor een videocamera, wilde ik een degelijke en goed in te stellen statief. Na wat surfen op het internet kwam ik bij CameraNU.nl uit. De aanbieding van tripod met een goede head heeft voor mij de doorslag gegeven. Binnen twee dagen na bestelling was de tripod binnen en deze bevalt tot nu toe uitstekend. Alleen voor zeer lage opnamestand is het verstandiger een tripod te kopen zonder middenstang.

Harm82 25-07-2011

Snelle levering (1 dag) en goede berichtgeving. Bestelling makkelijk te plaatsen.

Happy Sony fan 25-07-2011

Prima winkel, echt helemaal niets op aan te merken! Personeel is kundig geeft helder advies. Ze nemen de tijd en de after sales is erg goed. Website is duidelijk en overzichtelijk. Service is snel!

raabenow 25-07-2011

Website lekker overzichtelijk, met voldoende info.
Bereikbaarheid is goed.
Bestellen gaat makkelijk eenvoudig door de bestelpagina's heen te gaan en levering is super. s'avonds na 6 besteld, volgende ochtend reeds in huis perfect.

jurjen van der geize 25-07-2011

CameraNu: een overzichtelijke, duidelijke webwinkel.Goede (product) informatie.Goede service.Snelle levering.Alert en attent gereageerd op vragen via de mail, kortom: uitstekend gevoel!!

fransid 25-07-2011

afte sale kan ik niet beoordelen, ik heb het niet nodig gehad! het product is goed de levering als beloofd. ik kom zeker nog eens op de website kijken.

Rene1950 25-07-2011

Goed bereikbaar,
Erg overzichtelijk.
Vriendelijk en deskundig personeel.
Prijsstelling gunstig.

remo13 25-07-2011

Een goede en snelle levering.
Ik ben heel tevreden over zowel de website als de camera.

J. Bakx 25-07-2011

Volledige informatie van het product op de site, snel en makkelijk gevonden.
Bestelprocedure eenvoudig en helder.
Zeer snelle levering op de volgende dag voor 12:00u.
Product al vele malen tot volle tevredenheid gebruikt.
Mijn volgende aankoop zal zeker bij CameraNu plaatsvinden, mede door de scherpe prijsstelling.

Dr. Monk 25-07-2011

Product was via cameranu.nl goedkoop ten opzichte van andere websites. Daarnaast ging de levering perfect. Al met al zeer tevreden.

Holiday23 25-07-2011

Ik heb (o.a.) en TomTom Via 120 - Europe bij Cameranu.nl gekocht, ik wilde het apparaat eerst laten opsturen, maar doordat Rabobank een landelijke storing had, heb ik het niet via de site kunnen betalen. Aangezien ik de TomTom wel graag wilde hebben, heb ik hem gehaald. De winkel is echt een mooie moderne winkel, ik zou me er uren in kunnen vermaken, dit omdat er demo's waren van o.a. Canon. Cameranu.nl werkt met een nummersysteem, deze is weer gescheiden in afhalen, advies en volgens mij nog een andere optie. Dit zodat, wanneer je iets af komt halen je snel aan de beurt bent, wat ook bij mij het geval was. Goed onderlegd personeel. Ik beveel deze winkel van harte aan.

Lans 25-07-2011

Goede duidelijke info. Alles compleet. Zending netjes afgeleverd. Prima, zoals het hoort !

LisettedB 25-07-2011

De website is handig ingedeeld. Het was makkelijk om aanvullende producten bij de camera te vinden, zoals een hoesje en geheugenkaartje.

Sensei John 25-07-2011

Goede overzichtelijke website en super snelle levering.

naam5555 25-07-2011

Bij alle bestellingen die ik heb gedaan, haal ik het product op. Ondanks drukte in de winkel ben ik (altijd) vrijwel direct aan de beurt omdat ze het ophalen goed hebben geregeld. Besteling gaat prima en werkt feilloos. Ik had blijkbaar het laatste exemplaar en hoorde dat er geen meer waren. Was al even bang dat hij uitverkocht was, maar deze was gereserveerd. Webbestellingen is altijd afwachten, maar in Urk is het prima geregeld!

Jan687 25-07-2011

Duidelijke en goed werkende website. Zondag besteld, dinsdag ontvangen in goed staat.

ForFood 24-07-2011

Super snel en compleet, zoals het hoort.
In een word, top.

Wiel k 24-07-2011

Goede overzichtelijke website, goedkope producten met snelle levering.

albertvh 24-07-2011

Een kwetsbare product als een lens had ik zeker niet in een dunne kartonnendoos met wat papiervulling verwacht. De lens kon vrij bewegen, dus je bent volledig afhangkelijk van de zorgzaamheid van de transporteur.

Fokelina 24-07-2011

Vrijdagavond om 20:30 besteld en op zaterdagochtend door TNT post afgeleverd.

Joyce1406 24-07-2011

Goede en snelle levering
Van een eerder gekocht artikel was ik
De rekening kwijt na een telefoontje van nog geen
Minuut had ik em per mail opnieuw toe gestuurd gekregen

rke1966 24-07-2011

mooie makkelijke website, zeer goede tussentijdse orderinfo en snelle levering!

RoelTee 24-07-2011

Prima service, ook nadat ik per ongeluk het verkeerde type gekozen had, geen vertraging in de levering, super.

CameraNu00 24-07-2011

Duidelijke informatie op de website, zeer snelle reactie via email. Fijne, betrouwbare webshop!

CBvV 24-07-2011

Snelle reacties en direct bezorgd. Geheel compleet.

stedalie 24-07-2011

De camera was eenvoudig te bestellen, meteen zag je of het bestelde produkt voorradig .
Na betaling kwam de camera binnen 2 werkdagen.

JCWa 24-07-2011

De betaling via Paypall ging niet goed maar toch leek de aankoop helemaal afgerond te zijn. Ik maakte het geld 'gewoon' over via internet en vreesde: dit gaat vast vertraging opleveren...
Maar nee, ik kreeg al snel een mail dat ik alsnog via Paypall kon betalen en toen ik terugmailde dat ik al anders had betaald werd daar weer goed op gereageerd.
Al met al vind ik dit goede service.

Nieke Veldhuizen 24-07-2011

Gewoon, zoals altijd, top! Prima service!!!
Als ik iets nodig heb voor mn camera, kijk ik nog niet eens meer op andere websites, wetende dat CameraNu toch tot de goedkoopste behoort!

Tommy_84 24-07-2011

Prima service en levering. Maar kan als stereotype (mopperende) Nederlander geen 10 geven ;-)

rabbitshooter 24-07-2011

Ik heb mijn order besteeld op een zondag avond.
Door CameraNU.nl's kourier service was mijn bestelling aan mijn adres gedeliveerd op maandagmiddag!!
Alles besteeld.......alles arriveerd, in perfect staat.
Andere webwinkels moeten van CameraNU.nl customer service manual lezen, en leren wat customer service is.

Hebu 24-07-2011

Duidelijk en overzichtelijk met een goeie zoekfunctie. Gestelde vragen via de hyperlink worden soms dezelfde dag nog beantwoord, zelfs op zaterdag. Ok de beloofde levertijd wer ruimschoots gehaald.

pepalaje 24-07-2011

Zondag avond rond 22.00uur besteld, Dinsdag binnen. Goede prijs. heb dezelfde flitser zien staan bij Mediamarkt, 104 euro duurder. Ik ben toch niet gek (om hem daar te kopen)