Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

kramer15 24-07-2011

perfecte levering
snel en correct
artikel voldoet aan mijn eis

Temujin 24-07-2011

Vrijdag bestelling geplaatst en zaterdag is deze aangeboden. Camera werkte prima alleen de lamellen voor de lens sloten niet altijd even goed. Ik heb hiervan melding gemaakt en ik kon deze terugsturen.

Ik ben zelf langs geweest en het probleem deed zich daar niet voor. Ondanks dat kreeg ik zonder problemen een ander toestel mee.

Je krijgt zonder gezeur of fronzende gezichten waar je recht op hebt (wat wel eens anders is in sommige winkels) Medewerkers zijn zowel telefonisch als in persoon vriendelijk en behulpzaam.

Jack135 24-07-2011

Uitstekende prijs voor een uitstekend product. Orderafhandeling was perfect en snel.

marco47 24-07-2011

Bestellen en leveren van de camera verliep zo als het hoort. Werden op de hoogte gehouden in welke fase de levering was.

ninahamers 24-07-2011

Ik ben goed op de hoogte gehouden van de orderstatus, de levering was snel en netjes en het is een fijn idee dat ik de klantenservice kan bereiken als er wat aan de hand is.

Teun1989 24-07-2011

Goede klant bediening, systeem werkt goed al moet je op drukke dagen soms best lang wachten tot je geholpen word. Er is goed advies gegeven op het geen wat ik nodig had en welke middelen handig waren bij mijn camera.

Jaap Kaemingk 24-07-2011

Over een week wil ik met vakantie en kwam erachter dat de accu van mijn camera niet meer werkt. Op internet heb ik naar een andere accu gezocht. Ik heb een accu voor mijn nikon coolpix 8700 besteld bij cameranu.nl
Op de website was de accu goed te vinden met de zoekfunctie.
Bestelling en betaling met ideal gingen goed.
Ik kreeg bericht dat de betaling binnen was en weer een mail dat het artikel verzonden was.
De andere dag was het artikel er met de post.
Dus een goede vlotte levering met de juiste informatie. Al met al zeer tevreden.

vanbeelen 24-07-2011

Prima winkel voor de professional.Goed en duidelijk advies gekregen over meerdere producten en de verschillen er tussen.
Ook de service is erg goed.
Altijd de goedkoopste!

Luc Verheij 23-07-2011

Ik vind de website van cameranu erg overzichtelijk en gestructureerd.
Ze zijn op de site goed bereikbaar en geven uitstekend advies.
Ze komen de afspraken tav bestellingen en leveringen strikt na.
Ze geven het idee dat, als de garantietijd verstreken is, ze ook dan naar oplossingen voor evt problemen zoeken.

Remco Portier 23-07-2011

Geweldig die levering meteen de dag erna razendsnel!!!

danny p75 23-07-2011

erg goed en vriendelijk geholpen in de shop op urk.
binnen 2 dagen mail gehad dat het produkt binnen was.
overzichtelijk en makkelijk webshop

ijndel 23-07-2011

Graag wilde ik deze verrekijker voor mijn vakantie hebben en ik had hem de volgende dag al in huis !
Goed dat jullie hem ook goed ingepakt hadden,want ik was net te laat thuis en ik zag dat de bezorger hem een slinger door de auto gaf.
Toen dacht ik o,o !
Maar hij was gelukkig helemaal goed en heel.

Hans Bezema 23-07-2011

Op de website met een zeer ruim assortiment was het snel gevonden, met een duidelijke omschrijving van het product. Daarop heb ik het statiefje besteld, en met ideal de betaling verricht.
Om 12 uur de volgende dag had ik het al in huis, ik vind het geweldig.
De vorige bestelling ging ook al zo supersnel.
De complimenten camera nu team.

Harry777 23-07-2011

Bij Cameranu heerst een heel prettige sfeer. Je kunt merken dat iedereen goed met elkaar kan opschieten. Cameranu is een groot bedrijf maar de bediening is toch persoonlijk. Men is vriendelijk, staat klaar om te helpen en weet waarover men het heeft. Boven is de pro afdeling waar men werkelijk ver uitstijgt boven het niveau van een normale fotowinkel. Cameranu is echt bezig de beste (web)winkel van Nederland te worden.

Wilts 23-07-2011

Deze camera gevonden op de website cameranu.nl

Na een aantal vergelijkingen prijs/prestaties etc. het toestel besteld waarna het zeer snel bij mij thuis is afgeleverd.

JH Peters 23-07-2011

Goedendag. De website ziet er keurig uit. Er wordt veel informatie gegeven en ook het bestelproces moet voor iedereen makkelijk zijn. De After Sales heb ik een 8 gegeven (i.p.v. een 9) omdat ik aangegeven had dat ik geen Nederlandstalige gebruikershandleiding had ontvangen en deze ook niet op het internet had kunnen vinden. Het antwoord van Cameranu.nl was dat deze niet standaard meegeleverd was (prima). Maar er werd ook het volgende geantwoord:"Mogelijk kunt u deze op het internet vinden?". Dit wekt bij de klant de indruk dat de mail maar 'half gelezen' wordt. Maar nogmaals, verder alles prima.

Grietje Douma 23-07-2011

altijd makkelijk de artikelen op internet te vinden met een duidelijke beschrijving en een zeer klantvriendelijke benadering door de medewerkers in de winkel, bereid om nog alle mogelijke informatie of adviezen te verstrekken. De winkel op het industrieterrein in Urk is gemakkelijk bereikbaar. We komen er altijd tevreden weer vandaan.

golf6 23-07-2011

goede en overzichtelijke webshop, kan snel vinden wat je zoekt. Bestelling is snel in huis

jrebergen 23-07-2011

Als onderdeel van een grotere bestelling had ik mijn twijfels over een SanDisk CF card. Als trouwfotograaf moet ik mijn spullen vertrouwen en Cameranu deelde mijn gevoel. Geen vragen, terugsturen en we ruilen hem gewoon om. Echt fantastisch! Nieuwe kaartje geen problemen trouwens!

jan1932nu 23-07-2011

De beoordeling betreft niet alleen de fotocamera.
Ik heb al veel meer bij CameraNu gekocht en de aflevering, de service etc. waren altijd 100%.

En....CameraNu is een volkomen betrouwbare firma.

nlmozj 23-07-2011

Leuke producten, alleen het product dat ik kocht voldeed niet aan de verwachtingen , product persoonlijk geretourneerd in Urk, afhandeling zeer tevreden over en terugstorting van het aankoopbedrag werd zeer snel gerealiseerd voorafgaande van een mailtje met de gevens van het geretourneerde toestel en bedrag.
Prima en professionele aftersale.

Emporionelis 23-07-2011

De website is mooi en compleet, ik heb al mijn informatie daar kunnen vinden en kon daarbij ook nog eens makkelijk "door winkelen".
Nadat ik de camera en accesoires besteld had, kreeg ik keurig een bevestiging van aankoop via de site en in mijn mail.
Daarnaast ben ik keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling status:
Verpakt, verzonden, factuur, tracking nr om vervolgens 4 dagen later de camera te ontvangen.
Alles was goed verpakt in een blanko doos met de daarbij behorende pakbon.

reinfischer 23-07-2011

Ik ben zeer tevreden over de afghandeling van mijn bestelling do cameraNU.nl.
Over de werking van de camera kan ik nog niets melden want die heb ik pas een paar dagen in huis.

Mike Beijerbacht 23-07-2011

Goede website, makkelijk zaken te bestellen, ook zonder een account aan te maken. Track en trace mogelijkheden, goede info tijdens en na de bestelling en over de status van de verzending.

Joseph47 23-07-2011

De beoordelingen op Kieskeurig.nl gaven voor mij de doorslag om bij deze winkel te kopen.
Overzichtelijke website, zeer snelle levering.

tara64 23-07-2011

Erg blij mee! Eerst gemaild of de eyecup ook naar links gedraaid kon worden. vrijwel direct antwoord,super!Ik kon hem draaien gelijk besteld en binnen 2 dagen op de deurmat.Zit nu op de camera bevalt goed geen last meer van wind in mijn ogen/contaclens.

Jeanine03 23-07-2011

Het onderdeel bleek niet op mijn toestel te passen, terwijl dat volgens de site wel zo had moeten zijn.

Tulner 23-07-2011

site is makkelijk te vinden , en eenvoudig in te vullen.
Bestelling na 2 dagen al thuis . Super als je snel iets nodig hebt.

marinus1995 23-07-2011

een goede overzichtelijke site waarbij je gemakkelijk komt op de plaats die je zoekt

H.Freund 23-07-2011

Via vergelijk.nl ben ik op uw website terechtgekomen.
Het produkt wat u aanbied is inderdaad, waar voor je geld.
Uw website is ook heel overzichtelijk met een heel duidelijke tab-structuur om nadere info en inzicht te verkrijgen van het produkt.
De afhaal mogelijkheid bij de winkelbalie gaf de doorslag.
De complete winkelinrichting te Urk is een juweeltje.

Tammert 23-07-2011

Goedkoop, netjes verpakt, op de dag van bestelling verzonden. Goed op de hoogte gehouden via mails. Enige nadeel is dat je niet heel gericht kan zoeken (dit was bij vergelijkbare sites uitgebreider)!
Tas bevalt overigens prima, zeer mooi product voor het geld. Zou zeker nogmaals bestellen.

Vleermuis86 23-07-2011

Erg moeilijk om op de site een zoekopdracht te plaatsen, elk merk moet appart aangeklinkt worden om vervolgens een categorie te kunnen bekijken. Een kmop uitgebreid zoeken met velden waarin keuzes gemaakt kunnen worden zou dit veel gemakkelijker kunnen maken.

Dennis Postma83 23-07-2011

Een week geleden een Canon 17-85 IS USM objectief gekocht. Het was een occasion maar dat is niet aan de lens af te zien. Artikel werd netjes in een stevige doos gevuld met bubbeltjes plastic toe gezonden. Tijdens de verzending werd de status van het pakketje netjes via mail naar mij toe gestuurd.

Harrie Kusters 23-07-2011

Overzichtelijke website waar je snel vind wat je zoekt.
Email vlot en "to the point" beantwoord.Idem aan de telefoon. Tot nu toe steeds levering zo als toegezegd op website. Ik ben meer dan tevreden!

Tevreden klant op leeftijd 23-07-2011

Gewoon goed; zowel de site, het persoonlijke contact alsmede het product.

K. van der Berg 23-07-2011

Website is duidelijk, bestellen is erg eenvoudig. Artikel laat op de avond besteld en toch de volgende dag in huis. Dat is pas service.

Celtje 23-07-2011

De service is echt heel erg goed. Zijn ook erg klantvriendelijk.

jakotaki 23-07-2011

Bestelling tot tevredenheid behandeld en aflever afspraak zoals was overeengekomen. Elles tot volle tevredenheid verlopen waarvoor mijn dank.

lexdesign 23-07-2011

Snel en gemakkelijk het gewenste gevonden met duidelijke gegevens over inhoud en gebruiksmogelijkheden. Zeer snelle levering zoals op de site aangegeven. Vandaag besteld morgen in huis. Bevestigingen van de bestelling goed en direct via e-mail.

Theo en Marion 23-07-2011

Duidelijke website
Snelle en juiste levering
Goede bereikbaarheid ook telefonisch
interessante prijzen

Spaans52 23-07-2011

Goede prijs, goed verpakt en supersnel geleverd

C. Eelman 22-07-2011

Goede service en zorg voor de klant. Geen poespas. Niet goed geld terug prima geregeld. CameraNu is aan te bevelen.

Douwe 21 22-07-2011

Verstrekte informatie helder en duidelijk; service bij aankoop prima :)

deargonaut 22-07-2011

Na grondig onderzoek van het gewenste product was ik vooral opzoek naar de goedkoopst mogelijke variant. Dat bleek deze (web)winkel te zijn. In eerste instantie besloot ik de accesoires (cameratas, 2x geheugenkaart en een extra accu) ergens anders te kopen, maar besloot dit toch maar ineens bij cameranu te doen. Geen spijt, want de PostNL bezorgen stond inderdaad, zoals beloofd op de website, de volgende dag met het complete pakket op de stoep.
Deze snelle en goede service verwacht ik dan ook als er onverhoopt iets mis blijkt te zijn. Nu dolgelukkig fotograferen!

arie van tooren 22-07-2011

groot assortiment met veel artikelen voorradig tegen zeer redelijke prijzen en snelle en betrouwbare levering

seesink56 22-07-2011

heel goede en vlotte afhandeling.
Had bereikbaarheid niet nodig om dat de mails van status vanzelf kwamen.
Aftersales was ook niet nodig wegens de goed afhandeling

mvg

wim240 22-07-2011

Vandaag besteld morgen in huis, cameranu maakt de belofte waar.
Helaas als je niet thuis bent komt de postbode de volgende dag opnieuw, is het toevallig weekend, dan heb je je pakketje pas maandag in huis en is alle moeite van cameranu om het snel te bezorgen voor niets geweest.
De lens zat keurig en goed verpakt en is dus ook zonder schade afgelevert.

Toppie!!!!!!!!

Alexius 22-07-2011

Overzichtelijke website, snelle verwerking van bestelling, goede communicatie over verzending, snelle aflevering geheel volgens planning.

Hans49555 22-07-2011

De website is overzichtelijk en heeft goede vergelijkingsmogelijkheden. Het bestellen gaat zeer eenvoudig. Levering is erg snel en keurig verpakt.
Later had ik nog een vraag en werd snel en zeer goed geholpen.
Ook zijn wij meerdere keren in de zaak geweest, ondanks dat het altijd druk is is er geen gehaast en worden alle vragen compllet beantwoord. ondertussen staat er altijd een kop koffie klaar. Verder een systeem met nummertjes zodat je rustig rond kunt kijken zonder in de rij te hoeven staan.
Wij hebben hier reeds4 camera's en diverse toebehoren gekocht en altijd tevreden over onze aankopen en de manier waarop we werden geholpen.

v.Beijsterveld1 22-07-2011

Erg snel bezorgt, vrijdag middag besteld zaterdagmorgen in huis super!!!!!!!!!!!!!