Deze score is berekend op basis van 2266 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jasper 30-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering met scherpe prijzen!!!

Ik bestelde bij CameraNu.nl een mooie Canon fotoprinter met diverse accessoires. Met de meest scherpe prijs op het internet werd alles ook geheel conform afspraak geleverd!

Kortom: Top bedrijf met top prijzen & service!

Elice 29-09-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en keurig verzord!

Prima winkel en overzichtelijk ingedeeld. Snel en keurig bezorgd. Je kunt er alles vinden wat je nodig hebt voor je camera.

Pieter van Oers 29-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop!

Toen ik mijn camera wilde bestellen was die bij vele anderen aanbieders niet meer verkrijgbaar, behalve bij CameraNu.
En ook nog eens voor de laagste prijs!
De webshop zelf is ook heel gemakkelijk te gebruiken, een bestelling is zo geplaatst!
Het enige jammere vind ik dat ik de camera niet meteen de dag erna in huis had (vrijdag besteld en dinsdag pas in huis). Desalniettemin doet dit niet onder voor de kwaliteit die ze bieden.
Ik ben erg tevreden!

Matthijs 28-09-2018 Via de website gekocht

Prima!

Netjes op tijd verstuurd, goed verpakt met veel bescherming. Kwam met vertraging aan, maar dat is volledig aan PostNL te wijten en niet aan CameraNu.

Vincent 28-09-2018 Via de website gekocht

RAM mount

Sommige hebben een communicatietraining nodig!
Voor de rest prima shop. Veel aanbod en zendingen zijn netjes verpakt.

Wiljan van Dalen 28-09-2018 Via de website gekocht

Erg fijne webshop!

Cameranu.nl heeft een erg fijne webshop waarop alles duidelijk te vinden is. Daarbij was de bestelprocedure ook erg duidelijk. Lekker kort en simpel. Daarbij was het product ook goed geleverd. In totaal was het dus een erg fijne ervaring!

afra 28-09-2018 Via de website gekocht

vlotte levering,

Vlotte levering, klantenservice kon vraag over de camera beantwoorden en was goed bereikbaar, scherpa prijs.

Remco 28-09-2018 Via de website gekocht

Prima Service. Op tijd binnen.

Na de bestelling was het produkt binnen op de van te voren aangegeven dag en tijd. Het produkt was netjes verpakt. Zelfs dubbel. Ze hebben een erg breed assortiment. Een duidelijke en erg overzichtelijke website. Ben erg tevreden.

Jeffrey 27-09-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Laatst mijn Lumix gh5 op een vrijdag gekocht. Voor 2,50 extra dezelfde avond nog in huis. Daarna contact gehad via de app om te bevestigen dat ik hem diezelfde avond nog binnen zou krijgen en ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid.
Snelle levering, goede service en erg klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

Rents Eddy 27-09-2018 Via de website gekocht

Een tevreden klant

Na een paar bestellingen te hebben gedaan snelle levering en prima in orde ik ga er zeker nog doen dank u

Roseboom 27-09-2018 Via de website gekocht

Goede voorlichting via helpdesk, en een complete levering

Via de helpdesk een goede keuze gemaakt
Naast een zeer snelle levering , en die compleet was , konden we meteen aan de slag
Perfect

Raymond D 27-09-2018 Via de website gekocht

Overtreft de verwachtingen van een webwinkel

Twee lenzen en twee uv filters besteld. Het hele bestelproces (ik wist niet precies wat ik nodig had) verliep uitermate soepel door de keuzehulp en filtering van mogelijkheden. Vervolgens ontving ik de producten ook nog eens razendsnel met zeer fatsoenlijke track & trace informatie die gewoon beter is dan die van veel webwinkeld.

De producten waren keurig verpakt en voldoen aan alle verwachtingen. Kortom, de Webshop van Camera Nu is er eentje waar veel anderen een voorbeeld aan kunnen nemen en doet zeker niet onder qua service en kwaliteit voor de grote en gevestigde webleveranciers, waarbij de prijzen ook gewoon ronduit aantrekkelijk zijn.

Conclusie, Camera Nu weet de begrippen goed, snel en goedkoop te combineren tot een uitstekend geheel.

J Schaapman 27-09-2018 In de winkel gekocht
Urk

Voor mij "DE" winkel voor een goed advies

Deskundige mensen die graag de tijd voor je nemen, zowel in de winkel, per mail of whatsapp alles is mogelijk

Gary Jahman 26-09-2018 Via de website gekocht

Dé webshop voor al mijn professionele camera gear!

Cameranu.nl heeft één van de beste klantenservice ooit en ik bestel aardig wat online. Iets terugsturen? Geen probleem. Iets bestellen en volgende dag in huis? Geen probleem. Betalen op bijna elk manier? Geen probleem!

Naast de uitstekende service die ze bieden voor de gewone consument is Cameranu.nl ook goed gericht op de professionele fotograaf. Er bestaan lease opties, pro service opties en natuurlijk alles wat je maar nodig hebt als professionele fotograaf.

Is er een nadeel te noemen? Nou eentje maar, en dat is dat terugsturen niet gratis is. Maar voor de rest vertrouw ik Cameranu.nl voor 100%!

Ger 26-09-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Ik zocht een camera voor mijn aanstaande vakantie, en cameranu.nl heeft een collega mij aangeraden. De camera die ik zocht heb ik bij jullie gekocht. De losse camera en ook de pakket aanbieding waren bij cameranu.nl het goedkoopst van alle andere site's die ik heb bezocht, ik heb de camera met het pakket dan ook bij cameranu.nl gekocht. De dag erna kon ik mijn camera bij een service punt ophalen. Prima service en super tevreden.

Martin 26-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prachtig product!

Makkelijke bestelprocedure in webshop. Heldere productomschrijving. Spider Pro Duo is een top draagtien voor 2 camera's. 's Avonds besteld, een da later om 3 uur af halen bij winkel in Apeldoorn, top!

Ph 26-09-2018 Via de website gekocht

Als je je bestelling snel in huis wilt hebben kun je hier rustig bestellen. Website is goed en overzichtelijk. In het verleden wel eens meegemaakt dat er iets niet goed ging in de aflevering, maar dat lag aan de vervoerder. Cameranu lost het prima op en is ook telefonisch goed te bereiken.

Peter bitter 26-09-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Goeie site kieskeurig selecteert waar die het goedkoopste is en bij cameranu.nl kon ik hem gelijk bestellen heel gemakkelijk en snelle levering super tevreden

Ivonne 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goedkoper dan elders, en je wordt goed op de hoogte gehouden mbt verzending van je bestelling!

Hans 25-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht. De info maakte de keus erg makkelijk precies de lens die ik nodig had. 24 m lens en heel klein. Niet zwaar. Helemaal mijn ding

Musa Demirel 25-09-2018 Via de website gekocht

Prachtig

İk heb snel ontvangen,ben heel blij mee
goeie winkel .ik bestel hier wel vaker nu.
Bestelling is goed ingepakt top

Ivo 25-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Met de veldcamera die ik had besteld bij Cameranu nam ik ook een uitbreidingspakket met onder meer 4 oplaadbare batterijen. Er gaan er echter 8 in het toestel. Toen ik Cameranu daarop wees, zei men dat het toestel ook werkt op 4 batterijen, maar toch kreeg ik meteen en gratis 4 extra oplaadbare batterijen toegestuurd. Dat vind ik geweldige service

Ingrid 25-09-2018 Via de website gekocht

hele goede service

Ik heb voordat ik mijn printer besteld heb contact gehad met Cameranu. De uitleg die ik kreeg was zeer vakkundig. Het product besteld en het is tijdig en goed geleverd. De printer werkt uitstekend en voldoet aan alle eisen die ik gesteld heb.

Michel 25-09-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Klantvriendelijk en duidelijk

Ik was op zoek naar een nieuwe fotocamera. Allereerst de testrapporten op de site v/d consumentenbond bekeken en vervolgens Cameranu.nl in Eindhoven bezocht.

Eerst gesproken over de keuze systeem- of spiegelreflexcamera. Daarbij mijn wensen meegenomen.
Prachtige Sony systeemcamera gekocht. Lens(FE 24-70 f/2.8 GM) op proef meegenomen en die een week later conform afspraak geretourneerd en geëvalueerd. Ook in dit gesprek goede en zeker ook eerlijke adviezen. Uiteindelijk gekozen voor 2 mooie lenzen(Zeiss) i.p.v. de prachtige maar verhoudingsgewijs dure G-Master lens die ik geleend had.

Ik ben blij met mijn aankoop en zeer tevreden over de manier waarop ik bij 2 bezoeken door de medewerkers van de winkel geholpen ben.

Kiezen met kijk ers 25-09-2018 In de winkel gekocht

Maakt kiezen makkelijker

Ik kende de reputatie van camera nu via de vogelwacht. Ik had de winkel wat groter gedacht, maar dat is geen probleem geweest. Omdat ik verschillende kijkers kon proberen was kiezen niet moeilijk. De beslissing was zonder aarzeling. Fijne zaak met oog voor de koper.......

AvHAudio 25-09-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort.

Zoals het hoort,
goeie site, uitleg produkt zoals het hoort.
En ook nog een snelle levering.

Nogmaals zoals het hoort

HC 24-09-2018 Via de website gekocht

Mijn online winkel voor film en fotografie.

Bestel al een aantal jaar camera spullen bij Cameranu.nl
Snelle levering.
Website is informatief en de foto's van de producten zijn realistisch.
Wat je ziet is wat je krijgt.

Had natuurlijk ook niet anders verwacht van een camera specialist.

Dars 24-09-2018 Via de website gekocht

Foute order werd professioneel opgelost.

Nadat ik een open-box item had besteld, bleek deze niet meer op voorraad te zijn. Meteen na de aankoop kreeg ik een e-mail van een medewerker dat er iets was fout gegaan. Ik werd keurig geholpen met de aankoop en had het item binnen 1 dag in huis. Zal er zeker nog een keer iets bestellen.

Leoapple 24-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Mooie duidelijke website en uitgebreide keus, s’avonds besteld en andere ochtend werd bestelde product geleverd

N. K. 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Een winkel met een breed assortiment waar je ook specifieke onderdelen voor bijvoorbeeld drones kunt vinden en bestellen. Daarbij zijn ze snel met het beantwoorden van vragen en leveren ze snel uit. Kortom een fijne webwinkel met een uitstekende en snelle service!

Jan 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

Door eerdere uitstekende ervaringen heb ik bij Cameranu een wildcamera besteld.
Snelle levering. Goed verpakt. Alleen de gebruiksaanwijzing wel erg mager. Waarschijnlijk ligt dit niet aan Cameranu.

Friedrich 23-09-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en no nonsense

Voor oude camera mini DV bandjes besteld. Levering heel snel, goede bescherming, meerdere aflevermomenten en mogelijkheden en zeer concurrerende prijs.

Ilse 23-09-2018 Via de website gekocht

Fijne ‘open box’ deal en goede leveringl

Ik kocht een nieuwe camera waarvan de doos al open was geweest. Dit scheelde me aardig wat euro’s op het aanschafbedrag. Doordat de camera evengoed grondig is getest door Canon, en ik alle normale garanties krijg, vind ik dit een onwijs goede deal!
Levering was netjes aangetekend op de door mij aangegeven datum.

Jer Kaitjily 23-09-2018 Via de website gekocht

Heel goede service.

Deze shop heeft altijd de spullen die ik zoek. En altijd goede kwaliteit. Een snelle levering en altijd volgens opgegeven tijdsperiode.

Theo 23-09-2018 Via de website gekocht

Goed geadviseerd

Bij het zoeken naar een goede ringflitser voor mijn camera en de door mij gewenste toepassing kreeg ik een snel en duidelijk advies over de door mogelijkheden. De geadviseerde flitser heb ik besteld en bleek inderdaad perfect. Men is deskundig en denkt met je mee wat voor jou het beste is!

Albert 23-09-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Eerst even rustig kijken met goede selectiemogelijkheden op de prima overzichtelijke site. Klik op bestel en dan gelijk in de auto stappen om het artikel nog dezelfde dag op te halen of te laten bezorgen. Vriendelijk personeel in de winkel en lekkere koffie als je even moet wachten.

wynanda 23-09-2018 Via de website gekocht

geweldige site, met goede bezorgservice! aanrader!

Mooie duidelijke site, en na besteld te hebben snel mn statief aan huis bezorgd! ik ga hier vaker bestellen!

Johan Winter 22-09-2018 In de winkel gekocht

Herkenning

Personeel herkend je en vraagt oprecht en geïnteresseerd hoe het met fotograferen gaat. Uitleg en voorlichting aankoop apparatuur is prima.

G van de B 22-09-2018 Via de website gekocht

snelle behandeling, snelle verzending volgens de post NL

mooie site, niet de duurste, makkelijk te bestellen en keurig op tijd bezorgt door Post nl met de juiste infomatie

Marije 22-09-2018 Via de website gekocht

Mooie webshop en goede service

Cameranu.nl is een mooie webshop met veel artikelen. Via bol.com ben ik op deze website terecht gekomen. Na de eerste bestelling via bol.com heb ik direct via de website van cameranu.nl besteld, vanwege de mooie uitstraling en het uitgebreide assortiment.

Niet alleen heeft de webshop een uitgebreid assortiment, ook staan er tips voor het fotograferen en blogs over bepaalde fotografie onderwerpen op. Erg leuk om te lezen en ik heb er al veel aan gehad.

Naast de mooie website heeft cameranu.nl ook een goede klantenservice. Mijn bestelling was bij de betaling 2 keer niet gelukt, de derde keer wel. Op mijn mail kreeg ik toch 3 bevestigingen. Na een mailtje aan de klantenservice was het diezelfde middag al geregeld. Helemaal top!

Henk J. Brouwer 22-09-2018 Via de website gekocht

Alles goed !!

De aankoop een keer omgedraaid en eerst in de winkel gekeken hoe de verrekijkers in de hand liggen. Vervolgens de verrekijkers die de voorkeur hadden op de website bekeken en vergeleken. Keus bepaalt a.h.v.d.
de meer dan voldoende aanwezige gegevens op de uitstekend vormgegeven website.

Goede zoekfunctie, snelle opbouw van pagina's. Indexen helpen snelle keuzen te maken en de filters links v/d pagina's zijn relevant en ruim voldoende. Snelweergave is prettig en er staat ruim voldoende productinformatie vermeld.

Deborah 22-09-2018 Via de website gekocht

Goed product, goede service!

Overzichtelijke website en ruime keuze. Zeer tevreden over mijn aangekochte product, snelle levering.

J.O. 22-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Er is ruime keuze, goede uitleg bij de producten, en mijn bestelling was er snel! Ik ben zeer tevreden over deze service.

Wim 22-09-2018 Via de website gekocht

Geen goede ervaring met Cameranu.nl

Ik had een Epson ET-7750 printer besteld, niet binnen de beloofde tijd geleverd en na het openen van de doos zag ik dat de printer gebruikt was, meteen Cameranu gebeld hoe dit kan en wat nu te doen. Zij gaven aan deze terug te sturen en dan wordt er alsnog een nieuwe bezorgd. Ik had hierbij aangegeven dat ik de printer wil testen of er geen manco’s zijn en daarbij als het goed is een vergoeding hiervoor te vragen, hiermee gingen ze akkoord. Ben nu benieuwd of zij zich hier aan houden. Vreemd dat ze zonder toestemming gebruikte goederen opsturen als nieuw. Komt door de 30 dagen niet goed geld terug garantie.

Beste Wim,

We hebben inmiddels telefonisch contact gehad, en we zijn blij dat we het hebben kunnen gladstrijken. Het is niet de bedoeling dat je een gebruikt artikel ontvangt, al je een nieuwe bestelde. Daar isb ij ons duidelijk iets mis gegaan.

We zijn blij dat je inmiddels weer tevreden bent, en we zien je graag in de toekomst weer bij ons terug.

Karin 21-09-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik koop hier graag omdat ze echt hele goede service geven. Er wordt onmiddellijk op vragen gereageerd.

Rob van Osch 21-09-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Cameranu is al jaren The Place To Be voor fotografen. Amateur of professional, de service kan niet beter. De site is zeer overzichtelijk en de prijzen scherp !

's avonds besteld en de volgende dag in huis, wat wil je nog meer?
En met de 30 dagen geld terug garantie heb je altijd zekerheid.

Cameranu is een topzaak met professionals die weten waar ze het over hebben !

Bert Venema 21-09-2018 Via de website gekocht

SUPER bedrijf

Een zeer uitgebreide en gevarieerde winkel voorraad waardoor ik de spullen snel en gemakkelijk thuis heb.
De service is tevens uitstekend

Jan 21-09-2018 Via de website gekocht

Super leverancier, weet wat service is

Afgelopen week een Photobox gekocht. Super prijsje. Op de website stond voor 23:00 besteld de volgende dag geleverd. Er is kennelijk bij de POSTNL iets fout gegaan en het pakket werd niet de volgende dag geleverd. Na een telefoontje met CameraNU kreeg ik de welgemeende excuses aangeboden, maar ook een tegoedbon als goedmakertje voor een volgende bestelling. Klasse. Dat is service.

Dominick 21-09-2018 Via de website gekocht

Bestelling kapot geleverd, toch krijg ik kosten doorberekend

Bestelling geplaatst, betaling verzending ging goed. Echter was het product kapot geleverd, ik keurig een retourlabel gekregen maar kreeg later wel een factuur voor de verzendkosten. ALs het product niet kapot was geweest had ik deze niet hoeven retourneren. Wat een oplichters.

Dit is al de 3e negatieve ervaring met dit naar bedrijf op een rij,

Hoi Dominick,

Voor zover we kunnen nagaan heb je het hier over een vervelende situatie, die we al ruimschoots hebben opgelost en op een hele mooie manier met je hebben goed gemaakt.
Sowieso betaal je bij ons nooit verzendkosten op het moment dat een artikel defect geleverd is, en sturen we je dan uiteraard ook niet alsnog een factuur. We bellen je nog even om het een en ander met je uit te spreken, want het lijkt er op als we ergens toch nog iets goed te maken hebben...

J.H.Hendricks 21-09-2018 Via de website gekocht

Bestelling en levering

Systeem camera Canon en Canon lens gekocht, alleen jammer dat de lens niet op de foto camera past en daarna nog een adapter van 100 euro moet kopen.

Beste J. H. Hendricks,

Dank voor je review, en jammer dat je aankoop niet helemaal naar tevredenheid is geweest.
We hebben even bekeken wat je hebt besteld, en de camera en het objectief zijn inderdaad alleen te gebruiken met een lensadapter. We hebben echter ook een heel uitgebreid assortiment aan objectieven die je zonder adapter kunt gebruiken.

We bellen je even om te overleggen of je beter een andere lens kunt kiezen, en we ruilen deze dan uiteraard graag met je om.