Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

K Water 13-05-2019

Uiteindelijk voor CameraNu gekozen vanwege de prijs. Voor een vraag heb ik de klantenservice gebeld en ben ik geholpen voor een dame die de hele webshop uit haar hoofd kon en mij tot in detail wist te adviseren over een product. Top dus!

Sari 12-05-2019

Mooie aanbiedingen, snel en makkelijk te bestellen. alleen een minpunt achteraf betalen kost bij andere webwinkels niks bij deze webwinkel moet je extra circa 5% extra betalen.

Schippershuis 12-05-2019

correct, terzakekundige adviezen en prima installatie, tegen een normaal tarief.

Ton 11-05-2019

Duidelijke website en aflevering bestelde product volgens afspraak.
Via email goed op de hoogte gehouden.

Patrick 11-05-2019

Prachtige winkel
Klantvriendelijk en behulpzaam
Goede uitleg over het produkt dat ik wilde aanschaffen

J.C. Dodde 11-05-2019

Vanaf zo'n beetje het eerste begin van Cameranu daar gekocht. Zonder andere conculega winkkels te kort te doen, een super aan te bevelen webwinkel. Goede en scherpe prijzen, maar bovenal een geweldige service. Als er in de afgelopen zeg maar minimaal 10 jaar al eens een keertje iets was, dan werd dat zonder morren direct en naar grote tevredenheid opgelost. Kijk eens naar hun assortiment, let eens op de afspraken, de wijze waarop de bestellingen super snel worden verstuurd. Heb je zelf soms twijfels over waar je moet bestellen op fotografie gebied en alles wat daarbij hoort, bestel dan maar via Cameranu want dan zit je echt gebeiteld! DOEN!!!!!

Jenny 11-05-2019

Bij Cameranu.nl wordt je in de winkel op Urk vriendelijk geholpen, wordt er geduldig uitgelegd, denken ze met je mee en lopen ze een stapje harder om je als klant het idee te geven dat je hier weer koning bent. En ook fijn, het product past bij je wensen en bij je portemonnee. En dat is gelukkig niet altijd het duurste product.

Michel 10-05-2019

Betrouwbare winkel met snelle levering. Ik heb meerdere online bestellingen geplaatst en nooit problemen gehad. Bij zelf gemaakte bestel fout werd ik goed geholpen en kreeg ik mijn geld terug! Zeer klantgerichte winkel. Alleen maar positieve ervaringen. En nee, ik heb geen aandelen bij cameranu.nl :p

jacky 10-05-2019

we rijden er graag een blokje voor om ...maar dan heb je ook wat!
mooie winkel en goede service...en weer een mooi fototoestel rijker...Bedankt weer!

R Martis 10-05-2019

Dit is mijn derde aankop bij Cameranu. Ik koop voor mijn fotografie studio al mijn achtergrondrollen op deze website. Ze zijn snel, de prijzen zijn marktconform en hun producten van hoge kwaliteit. Hun achtergrondpapieren raad ik zeker aan!

Myriam 10-05-2019

Heel behulpzaam.
Vraag via messenger wordt gelijk beantwoord.
Bestelling wordt super snel geleverd!!!

W. Delancker 10-05-2019

Vlugge reactie op verzoek om een offerte, vlotte medewerking op vraagstelling i.v.m. de offerte. Correcte en vlugge levering van de bestelling, een aanrader. Nu nog de mogelijkheden ontdekken. Mooi en prachtig toestel en bijhorende lens.

Savannah 10-05-2019

Super snelle levering en top service! Was iets niet in orde en volgende dag had ik het nieuwe product al in huis! Ik zal hier vaak dingen gaan bestellen

Michel 10-05-2019

Altijd vlotte verzending en via mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.

Compier 10-05-2019

Ik ben prof fotograaf en koop vaak apparatuur bij CameraNu. Spullen worden altijd op tijd geleverd, nette afhandeling, webshop is overzichtelijk en handig in gebruik. Prijzen zijn in orde en uitleg op apparatuur (mocht dat nodig zijn) is goed.
Geen 10 omdat je nooit weet ... ;-)

Marlies 10-05-2019

Duidelijke website, makkelijk zoeken naar het artikel dat je nodig hebt. En als je daar bent ook nog nuttige suggesties voor eventuele nodige accessoires.

L. Weeber 09-05-2019

Perfecte koop! Snelle bestelling en volgende dag bezorging, als beloofd. En ook nog de goedkoopste airpods 2. Ben erg blij en tevree! :-))

Anita 09-05-2019

Snelle levering had het volgende dag al in huis.
Werd geinformeerd via de mail super fijn

Kurt Claeys 09-05-2019

Zeer ruime keuze, scherpe prijzen, vlotte levering, prime service en tal van contactmogelijkheden met quasi onmiddellijk respons. Kortweg 100% betrouwbare online-shop met de service van een buurtwinkel om de hoek. Een aanrader dus!!!

Alex 09-05-2019

Groot assortiment, en hele duidelijke omschrijvingen.
Hierdoor is kiezen gemakkelijker. Behalve dat zijn de zendingen snel en compleet. Dus snel aan de slag!

Arnold de Gans 09-05-2019

Betrouwbare communicatie ..
Hoog kennisniveau van personeel..
Groot assortiment ...
En meedenken met de fotograaf ...
Al deze facetten maakt dit bedrijf ... mijn goto keuze!

Timo Willemsen 09-05-2019

Het is een mooie duidelijke website. soms een beetje te duurder dan andere webshops. maar ze hebben wel alles heel duidelijk. snelle levering en kwaliteit spullen.

Kevin 09-05-2019

Heb wederom besloten om een nieuwe Peli koffer te kopen bij CameraNu. Ondanks dat de koffer hier niet het goedkoopst was, wist ik wel zeker dat mijn bestelling snel en correct werd geleverd. Het artikel was op voorraad, en werd netjes de volgende dag bezorgd. Bestellen ging gemakkelijk en vlot. Voor de aankoop contact gezocht met de klantenservice, die dezelfde dag nog antwoordde.

g l kok 09-05-2019

Ik ben naar de winkel op Urk gegaan ;tijdens het wachten op je beurt kan je koffie krijgen en camera's in je hand nemen die voor klanten klaar staan.
Je wordt geholpen door zeer deskundige mensen. Je mag een nieuw objectief op je eigen camera plaatsen en het uitproberen. Het personeel is niet opdringerig, geven goed advies en laten je zelf kiezen welk objectief of camera bij je past.

filiep 09-05-2019

goede uitleg bij telefonisch contact ; goede raad en goede keuze ; deftig materiaal

Kevin 09-05-2019

Prima volgens de afspraken geleverd. In de avond besteld en de volgende dag zou het geleverd worden. Helaas door een fout van post nl een dag later in huis maar dat doet niet af dat cameraman.nl de snelle service dus wel nakomt. Top

Wiljo 09-05-2019

Zeer ruim aanbod van goede kwaliteit producten. Goed geprijsd en ongelofelijk snel geleverd.

Alphons 09-05-2019

Koop al jaren online bij cameranu. Paar keer in Urk geweest. Maar nu ook een filiaal in Amsterdam superblij mee. Eerste dag open meteen een groothoekzoom Nikonobjectief voor mn Z7 gekocht. Was op voorraad in Urk, de volgende dag opgehaald in Amsterdam. Cameranu was de enige die het nieuwe objectief kon leveren. Top!

Ralf 09-05-2019

Ik ben heel erg tevreden over het ordertraject bij Cameranu.nl. Ik was op zoek naar verschillende zonnekappen voor mijn spiegelreflexcamera. Bij concurrerende websites was mij niet meteen duidelijk welke zonnekap geschikt was voor het specifieke objectief. Bij Cameranu werd dit allemaal duidelijk omschreven. Daarnaast was de bestelling heel snel in huis. In de verpakking waren de verschillende producten goed verpakt met doosvulling zodat niets beschadigd kon worden. Ik geef niet snel een tien, maar een negen is ook heel erg mooi! Ik zal jullie zeker aanbevelen bij familie en/of vrienden!

dianne 09-05-2019

Snelle levering en goede prijzen. De camera functioneert goed, we gaan deze gebruiken om te vloggen.

Rene 08-05-2019

Uv-Filter en zonnekap voor mijn nieuwe objectief gekocht.
Camera.nu heeft een compleet assortiment, duidelijke uitleg en scherpe prijs.
Levering was snel en conform de afspraak.

Roeland Jean-Pierre 08-05-2019

Eenvoudig bestellen, hulp indien nodig en de levering is altijd zoals gepland en beloofd is .

Familie de Leeuw 08-05-2019

Online geshopt en bij jullie terecht gekomen i.v.m. de scherpste prijs in combinatie met de 5 jaar garantie die jullie op deze camera geven. Levering was super snel en ook zeer klantvriendelijke medewerker van jullie nog gesproken. Nu de camera uit gaan testen. Maar tot nu toe fijne ervaring met jullie.

Stef 08-05-2019

Ik was op zoek naar een zonnekap voor mijn Sony camera en kwam zo bij cameranu terecht. Ik heb daar mijn bestelling geplaatst en gebruik gemaakt van de mogelijkheid om achteraf via afterpay te betalen. Behalve de goede service en de snelle levering is achteraf betalen ook een topservice.

Ik kan niets anders zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Rene 08-05-2019

Veel keus met goede kwaliteit spullen, Goede afhandeling, snelle levering en ook goede service in de fysieke winkel.

Bart Van Damme 08-05-2019

Ik ben zeer tevreden van de support, via whats app heb ik alle nodige info gekregen vooraleer ik mijn aankoop gedaan heb bij jullie. Top service, koning is klant bij jullie. Top job. Dank u

Mariëtte 08-05-2019

Cameranu heeft een prachtige site, Mooi opgebouwd en veel informatie. Ik heb vaker bij cameranu besteld en ze zijn altijd erg snel met bezorgen.Ik heb ook wel eens telefonisch contact gehad en ze zijn heel behulpzaam en klantvriendelijk.Dus van mij een 10 waard en kan ik echt aanbevelen.

Ingeborg 07-05-2019

Hier voelt de klant zich echt koning. De verkoopmedewerker is er helemaal voor jou. Hij neemt alle tijd om goed advies te geven. Beïnvloedt je keuze niet, maar helpt je wel tot het maken van de juiste keuze.
Alle lof en we komen zeker weer terug.

A.A. 07-05-2019

Prima webshop, niks mis mee snelle en correcte levering. in de winkel vaak lang wachten maar heb je er voor over je wordt vakkundig geholpen en hebben alle tijd voor je. kom je alleen wat halen is er een 'snel loket' (Urk) zeer tevreden over dit bedrijf!

Jos 07-05-2019

Goede website, goede condities, prima producten en prijzen en snelle levering!

Rinus 07-05-2019

Online een bestelling gedaan op 5 mei(gesloten) 7 mei de bestelling goed verpakt al ontvangen op 7 mei . Fantastisch

Guido Bosland 07-05-2019

Camera.nu heeft een breed assortiment camera's en in mijn geval accessories. ik was het oogstukje van mijn D800 kwijt en met gemak kon in een vervangend onderdeel bestellen wat de dag erna geleverd was waardoor ik direct weer door kon gaan met fotograferen

Martijn van Leeuwen 07-05-2019

Favoriete winkel! Sinds dat ik ben begonnen met fotograferen kocht ik m'n accessoires eigenlijk altijd bij CameraNU.nl, nu ik professioneler fotografeer nog steeds. Ze hebben werkelijk alles wat je nodig hebt en meestal voor dezelfde prijzen als de grote concurrent. Vooral als ik spullen snel nodig heb, is het een uitkomst. Want voor 23:59 besteld, is de volgende dag in huis!

Een paar keer gehad dat m'n producten stuk gingen, maar daar wordt niet moeilijk over gedaan. Dankzij de vriendelijke klantenservice waren de problemen zo weer opgelost. Erg fijn om snel contact te hebben, zeker met de chat op de website en via Facebook.

Lovende woorden, maar waarom dan geen 10? Iedereen is op zoek naar de laagste prijs, zo ook ik.
Af en toe kom ik toch producten tegen die ergens anders een stuk goedkoper zijn. Maar als het niet veel scheelt, bestel ik sowieso bij CameraNU.nl

Yori v. Kesteren 07-05-2019

Geweldige service, goede producten,
Nog nooit ontevreden geweest over de winkel!!

Arnoud 07-05-2019

Goeie service en de bezorging is snel, alleen hoop ik dat er meerdere winkels worden geopend.
Officiele reactie van CameraNU.nl 11-05-2019

Goedendag Arnoud,

Bedankt voor je leuke review. De vestiging in Amsterdam is de eerste volwaardige CameraNU.nl-winkel buiten Urk. Verder hebben wij een verregaande samenwerking met CameraTools (Apeldoorn) en City Foto (Eindhoven). Wij sluiten niet uit dat er op korte termijn meerdere nieuwe vestigingen volgen.

CameraNU.nl

Guus 07-05-2019

Chille winkel die levert zoals afgesproken en goede producten heeft, gespecialiseerd op het gebied van camera.

Fons Bitter 07-05-2019

Afstandsbediening voor camera gekocht.
Goede site indeling. Correct advies, Promte afhandeling en vooral; het werkt gewoon op mijn camera. TOP!

Johan 07-05-2019

snel, gebruikersvriendelijk, zeer scherpe prijzen, goede service en bereikbaarheid, uitgebreid assortiment, no-nonsense, geen dozenschuivers, klantvriendelijk, hoog kennisniveau, willen meedenken met de klant... kortom... perfecte zaak!

Monica 06-05-2019

Ze hebben me wel goed geholpen en snel mijn vragen beantwoord, het was ook een snelle verzending.

Betrouwbare winkel.

Marlies 06-05-2019

Altijd kies ik voor Cameranu! De werknemers denken goed mee over wat je nodig hebt! Er gingen wel wat zaken mis bij deze bestelling... Maar alle problemen zijn keurig opgelost. Ik heb nu een mooie handzame set om op locatie te shooten. Veilig voor baby's en puppies en lichtgewicht en alle flitsers gaan tegelijk af! En wie weet kom ik ook nog wel een keer een leuke cursus volgen! Groetjes Marlies