Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Helma 14-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs!

Ik vind cameranu.nl een fijne webshop, ze leveren snel en netjes en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ik raad cameranu.nl zeker aan!

Leendert 14-08-2018 Via de website gekocht

Ongekend efficient en zeer servicegericht !

Zowel tijdens winkelbezoek als vragen via de website wordt een gespecialiseerde medewerker naar voren geschoven die kennis heeft van het product. Mijn ervaring is dat er altijd een passend antwoordt is op specifieke vragen en daarnaast goede adviezen worden verstrekt. Bij bezoek aan de winkel hebben medewerkers alle tijd om het product te demonstreren.

giorgio de b 14-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Site was gebruiksvriendelijk en service was helemaal in orde. Overal prima ervaring en zeer tevreden.

Ed 14-08-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte service, fijne after sales.

snel en goed verpakt geleverd, ook na aankoop nog een mail ontvangen met daarin allerlei tips om het maximale uit de camera te halen.

Visser 13-08-2018 Via de website gekocht

Foscam FI9900P

Cameranu met stip bovenaan. Eenvoudig te bestellen, snelle levering en dan uitpakken en binnen een mum van tijd aansluiten en met een goed gevoel van huis kunnen omdat via de app alles naar believen instelbaar is!

Dorus de Haan 13-08-2018 Via de website gekocht

Super service goed contact

Ondanks dat ik het verkeerde had toegestuurd gekregen,
Was het geen probleem om hem terug te sturen, ook het contact was erg makkelijk en snel, via telefoon of app
Alles is mogelijk, fijn kopen en veilig en snel geleverd,
Ik zou het aankoop bedrag terug gestort krijgen, dit is nog niet binnen maar ja er zat dan ook een weekend tussen! Veilig en snel, cameranu.nl dikke compliment voor Kelly (bel me gerust eens voor een drankje)😉

Marjolein 13-08-2018 Via de website gekocht

super service!!

Cameranu heeft geweldige aanbiedingen (open-box). een super prijs voor goede kwaliteit. fijn dat de geretourneerde producten zo toch nog verkocht worden. Ook de klantenservice is super! ik kreeg erg snel reactie en we werden goed geadviseerd. Helemaal tevreden!

Bas 13-08-2018 Via de website gekocht

Camera besteld voor een zeer scherpe prijs. Helaas beviel deze niet, en die kon ik zonder problemen terugsturen. Binnen enkele dagen stond het geld terug op mijn rekening.

Beer foto 13-08-2018 Via de website gekocht

Wakker geworden

Zoals gewend bij cameranu gewoon makkelijk en snel.
En gelukkig ook voordeel als je Sony koopt en is het doorgedrongen dat Sony een topmerk is.
Ga vooral door met het promoten en verkopen van dit merk

M 13-08-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer tevreden

Zeer goed geholpen door medewerker. Ook ervaringen van de medewerker hebben mijn beslissing tot aankoop gestimuleerd. Er was geduld en het overwegen van juiste product werd mij gegund mede door de service en de mooie producten erg gelukkig met mijn aankoop!

JM DroneProducties 13-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige oplossing na verkeerde product informatie

Voor mijn drone heb ik een set besteld met verschillende drone-gadgets. In deze set zouden ook ND Filters moeten zitten. Toen ik de doos opende zaten ze er helaas niet in. De klantenservice heeft me heel netjes te woord gestaan en direct de filters alsnog opgestuurd. Een dag later had ik ze al in huis.

Hulde aan dit fijne bedrijf!

Nikita 13-08-2018 Via de website gekocht

Altijd tevreden

Al mijn camera benodigdheden bestel ik bij cameranu.nl
Super service, snel geleverd en betalen hoe 't jou uitkomt.
In de winkel zelf in urk altijd deskundig en vriendelijk personeel. Kortom een top winkel

Philip Friskorn 13-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ben al jaren klant bij CameraNu, altijd snel, altijd deskundig advies, prima prijsstelling en bovendien zeer behulpzaam personeel.

Gerda 13-08-2018 Via de website gekocht

Prima advies!

De medewerkers van deze winkel geven goed en zeer adequaat advies. Ook als dat niet altijd is wat je zou willen horen! Daar heb je tenminste wat aan!

Hans Heerink 13-08-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levring

Ik bestelde een Sigma-extender 1.4 (occasion)
Bij levering bleek dat deze alleen handinstelling had , wat ik niet wist.
Gebeld naar Cameranu.nl en kon deze probleemloos retour doen.
Dezelfde dag sprak ik een kennis die dezelfde lens had en hij bevestigde dat, bij de sigmalens 150-500mm alleen maar deze extender past met handscherpstelling, echter de lichtmeting werkt wel.
Cameranu.nl weer gebeld en hebben deze opnieuw geleverd. Geen gezeur over verzendkosten o.i.d..
Alles no-problem. Nu ben ik heel blij met deze extender.

W.de Haan 13-08-2018 Via de website gekocht

Ik vind het geweldige winkel als je iets niet weet kun je chatten met een medewerker en dan duurt het niet lang en je hebt een correcte antwoord op je vraag

Angel 13-08-2018 Via de website gekocht

Top verzending en printer

De bestelling en verzending gingen heel goed. Ondanks de eeuwige vertraging bij postnl bleef cameranu.nl mij steeds op de hoogte te houden.
Ik heb een hele goeie keuze gemaakt qua printer helaas was de epson xp 860 er niet meer, maar de 960 is net zo goed hij print geweldig.

Heino 13-08-2018 Via de website gekocht

Goed advies

Cameranu geeft zoals gewoonlijk goed advies. Ik had een klein statief nodig. Had zelf via de website gekeken naar de mogelijkheden. Tijdens telefonisch contact, gesproken over de verschillen in model. Na de keuze van het model, de meest profesionele. Komen zij zelf met het advies van een goedkopere die beter pas bij mijn status als amateur, die kwa kwaliteit nauwelijks onder doet. Een zelfde soort model maar dan van ander merk. Ze proberen niet het duurste model aan te praten maar denken mee. Je krijgt het gevoel dat het om jou gaat. Dat is zeer prettig.

Hans 13-08-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Cameranu.nl heeft een mooi volledig assortiment en levert dit tegen prima prijzen. Mijn enige verbeterpuntje (vandaar de 9) zou zijn dat de levering wat handiger loopt. Dat wil zeggen dat ik een klein en goedkoop product heb besteld met gratis levering door postnl. In het volgende venster lees ik alleen dat levering door postnl op mijn adres de volgende dag niet mogelijk is, waarna de bezorging automatisch is omgezet naar een koerierslevering die € 20 moet kosten. Ik moet dan weer terug en de bezorging omzetten naar afleveren op een 'pakjegemak punt' om de bezorgkosten naar 0 te krijgen (hetgeen wenselijk is bij een ding van nog geen € 15). Ik zou dus zeggen: Cameranu.nl, zo doorgaan en even een betere deal onderhandelen met postnl. Verder perfecte winkel!

Sophie 13-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Het product wat ik had besteld was al de volgende dag in huis zonder enige problemen! Geweldige service. Het pakketje kwam in het goede verpakking en het product zelf (waterproof case), is een geweldige aankoop geweest.

Koen 12-08-2018 Via de website gekocht

Altijd eerste keus

Meestal zowel de beste prijs, als goede voorraad en levertijd. Nog niet veel ervaringen met de klantenservice gehad, maar dat hoeft ook niet als alles altijd in orde is.

Tonny 12-08-2018 Via de website gekocht

op en top

Een winkel met bijzonder veel mogelijkheden, waar soms kiezen moeilijk wordt.
Ik had er naar gezocht maar vond het direct bij deze winkel, had er wel eens eerder wat gekocht, dus ook nu zaten we goed

Kees den Boer 12-08-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Tot nu toe heb ik een correcte, snelle service ervaren. Voor grote of kleine spulletjes: maakt niet uit!

Ari 12-08-2018 Via de website gekocht

snelle levering

s’-avonds laat een Pentax Papilio besteld en de volgende ochtend voor 12 uur al keurig bezorgd. Was erg prettig!!

Bob 12-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Aankoop een body van de camera Nikon D5300, alleen de body omdat het aanbod bij camersnu de goedkoopste is. De camera is snel geleverd en de prestaties zijn geweldig van de camera. Alleen mijn oude lens die ik op de oude camera D3100 had wilde niet echt goed werken. Na een mail gestuurd te hebben kreeg ik het aanbod om de kitlens te mogen kopen voor het verschil van de complete set en de losse kitlens 18- 55 mm. Wat een klasse van deze cameranu.nl, Daarom alleen maar lof en ik kan weer heel scherp fotograferen. Echt een aanrader, pluim.

Yvonne 12-08-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze zeggen

Na wat zoeken vond ik wat ik zocht, een fijne camera paraat tas. Deze webshop is goedkoper dan een reguliere stenen winkel dus aantrekkelijk geprijsd. En op tijd geleverd, precies zoals het beschreven was op de site. Fijn!

Tessa 11-08-2018 Via de website gekocht

Hoya Variable Density filter 67mm

Mooi, stevig filter. Varieert gemakkelijk door het draaien van de ringen + mooie variatie tussen weinig- en veel stops. Geen gedoe met meerdere filters!
Enige nadeel: mijn lenskapje past niet op het filter.

Venema 11-08-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede ontvangst.

Mooie zaak, goede uitstraling vakkundig en vriendelijk geholpen. Alle tijd wordt er voor je genomen en moet je wachten dan is er koffie of thee.

Pat 11-08-2018 Via de website gekocht

Wat een bestelgemak en snelle levering

Canon EOS 80D DSLR + 18-135mm IS USM besteld via de webshop.
Perfect op de hoogte gehouden via e-mail over het verloop van de bestelling, track&trace code, pakbon en factuur etc.
En inderdaad de volgende dag in huis. Super.

Rinse 11-08-2018 Via de website gekocht

Supersnel

Supersnel bestellen en voor slechts € 1,99 extra nog dezelfde dag in huis. Daarbij kun je online direct zien wanneer ze bij je aan de deur zijn om af te leveren.

Bart 10-08-2018 Via de website gekocht

Tuut tuut, dat was snel!

Tafelstatief van Mandrotto besteld aan het einde van de middag. Volgende ochtend om half 10 afgeleverd. Snel!

Edwin 10-08-2018 Via de website gekocht

Eerlijk advies!

Op zoek naar een goede schermcalibratie en eigen onderzoek een goed advies gekregen van iemand met kennis van zaken. Niet de duurste werdt geadviseerd, maar de beste aankoop.

Kyona 10-08-2018 Via de website gekocht

Super snel bezorgd

Ik heb geen enkel probleem ondervonden tot dusver! Snelle bezorging, goede producten! Ik had een tripod voor mijn camera gekocht en een afstandsbediening. Had het de volgende dag in huis en het zijn allebei top producten als het om prijs/kwaliteit gaat is het een topper.

Richard Rombout 10-08-2018 In de winkel gekocht

Teleurstellende viewfinder

Heb de Canon G5X nu een week in bezit en heb mixed feelings. De foto's zijn niet te vergelijken met een spiegelreflex met name door het toch wat beperkte objectief. De mogelijkheid om in RAW (voor mij een pré) te fotograferen maakt veel goed en kan veel compenseren, maar de lens is nogal gevoelig voor tegenlicht en dat valt in post niet meer te corrigeren. Scherpte van de lens is goed genoeg voor normale afdrukformaten.
Grootste teleurstelling is echter de viewfinder. Deze is bij zonnige momenten onvoldoende helder en zelfs in de meeste heldere stand toch (veel) te donker. Juist voor die momenten wil je juist een viewfinder en dan blijkt de kantelbare display achterop zelfs helderder dan de viewfinder. Niet ok. Al met al overweeg ik de camera terug te brengen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 10-08-2018

Richard,

Fijn dat we elkaar even hebben kunnen spreken. Goed om te horen dat u over onze service en winkel tevreden bent. Het reviewen van een product kan op onze website bij het product zoals telefonisch aangegeven in ons gesprek.

Kieskeurig is echt bedoeld om de winkel op service en klantvriendelijkheid te beoordelen. We zijn erg benieuwd of dit dan nog een positief effect op uw cijfer zou hebben.

Richard 10-08-2018

Beste Cameranu, inderdaad een misverstand van mijn kant. Ik ben al jarenlang klant bij jullie en zeer tevreden over Cameranu. De wijze waarop ik mijn G5X kan omruilen voor een ander type dat beter aansluit bij mijn specifieke behoefte is hier een goed voorbeeld van. Mijn rapportcijfer voor cameranu is een 9. Ik wil dat graag voor jullie aanpassen, maar weet niet hoe.
Met vriendelijke groet, Richard

Debbie 09-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Super snelle levering, fijne producten, goed omschreven op de website. Goede update via mail over waar je pakketje is. Ik ga hier zeker weer bestellen.

Robert Makkinga 09-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige aftersales

Per ongelijk een product twee maal betaald, door twee verschillende personen. Één telefoontje om het uit te leggen en twee dagen later het bedrag terugbetaald gekregen. Echt top

K Heij 09-08-2018 Via de website gekocht

Tegenvallend

Voor de tweede keer verkeerd voorgelicht door de klantenservice. Nu betrof het een teleconverter (2.0x). Ik kreeg hem vlot toegestuurd. Uitgepakt ontdekte ik, dat er een rammeltje in zat. Opgebeld, omdat ik het niet vertrouwde. Moest hem terugsturen, omdat het niet hoorde. De volgende dag was ik in een fotozaak in Alkmaar en vroeg naar een teleconverter. Ik gaf hem dezelfde info als bij Camera.nu. Hij zei, dat een 2.0 converter niet verstandig zou zijn in combinatie met de spullen die ik had. Hij raadde mij een 1.4 aan. De verkoper zei direct, dat er een rammeltje in zou zitten en dat dit zo hoorde. Ik mocht hem thuis uitproberen en hij werkt prima. Grrrrr Camera.nu klantenservice... de know how laat te wensen over.

Officiele reactie van CameraNU.nl 20-08-2018

Beste Klaas,

Jammer dat we je hebben teleurgesteld met onze kennis, dat is niet wat je van ons zou mogen verwachten. We hebben al even telefonisch contact gehad, maar willen je ook langs deze weg onze excuses aanbieden.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

R.H. van den Berg 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, keurig verpakt!

Allereerst de prijs van de door mij aangekocht Netatmo artikelen. Die was wel erg scherp! Een erg vlotte levering en keurig verpakt. Nog niet in gebruik vanwege vakantie. Nog geen tijd gehad.

Henk van Nunen 09-08-2018 Via de website gekocht

Snel en veilig.

Cameranu.nl is mijn erg bevallen. Een duidelijke website met heel veel diepgaande uitleg over de producten en de toepassingen. Het heeft mijn erg geholpen bij het maken van mijn keuze. En na de bestelling wordt je voortdurend, maar niet hinderlijk, op de hoogte gehouden van de voortgang van je order en de levering.

Laura 09-08-2018 Via de website gekocht

Snel, fijne service en goede kwaliteit!

Goede service en erg snel bezorgd. Nette en fijne klantenservice. Ook de prijzen zijn prima. Ik bestel regelmatig op deze website en ik ben altijd tevreden. Top winkel!

Welschen 09-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

De producten worden compact en goed weergegeven. Toen ik nog 2 vragen had werden die dezelfde dag per email beantwoord. Maak je niet veel mee.

Ron 09-08-2018 Via de website gekocht

Prima service van Cameranu.nl

Goede service van bestelde Product
Overzichtelijke website
Snelle Levering van mijn bestelling
Dus zeer tevreden

Mesa 09-08-2018 Via de website gekocht

Super Service

De bestelling had ik supersnel in huis. Keurig verzorgd en veilig ingepakt. De site is overzichtelijk en alles is duidelijk en makkelijk.

Marnix 09-08-2018 Via de website gekocht

Goede levering en goed product

Cameranu is altijd klantvriendelijk, ook als er iets verkeerd gaat (wat altijd wel een keer gebeurd als je veel online koopt). Snelle levering en betrouwbaar.

LinS 09-08-2018 Via de website gekocht

Goede ervaring

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop bij cameranu.nl. Omdat het om een dure lens ging, ben ik blij dat het pakketje aangetekend werd verstuurd, zonder extra kosten. Snelle bezorging, dus helemaal tevreden!

Huib Verolme 09-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen

Nadat ik bij de bestelling een fout had gemaakt, werd dat na een telefoontje van mij heel goed opgelost

Petervanelly 09-08-2018 Via de website gekocht

Snel beschikbaar assortiment

Met een breed aanbod van kwaliteitsproducten en een snelle levering uit voorraad worden wensen snel vervuld en deugdelijk toegezonden.

Rob 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering product voor een scherpe prijs

Het Wacom tekentablet dat ik kocht was via cameranu.nl aanzienlijk goedkoper dan bij andere aanbieders. Verder alles wat je van een webshop wilt: duidelijke interface en snelle levering.

Eline 08-08-2018 Via de website gekocht

Goede prijzen en snelle levering!

Al eerder heb ik eens besteld bij Cameranu.nl en ik was op zoek naar een Wacom Cintiq. Hier was hij niet alleen zo goedkoop mogelijk maar kreeg ik de bestelling (ondanks dat het een groot, zwaar en niet alledaags product is) al een dag later. Ik ben erg tevreden over de service, prijzen en beschikbaarheid van de producten.

Joop Sens 08-08-2018 Via de website gekocht

goede service

ik had een vraag daar is correct en adequaat op gereageerd ik heb ze hierbij het advies gegeven dat het verstandig is om er een gebruiksaanwijzing bij te doen of een link naar betreffende gebruiksaanwijzing bij de aankoop te doen