Deze score is berekend op basis van 2399 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nieke Veldhuizen 24-07-2011

Gewoon, zoals altijd, top! Prima service!!!
Als ik iets nodig heb voor mn camera, kijk ik nog niet eens meer op andere websites, wetende dat CameraNu toch tot de goedkoopste behoort!

Tommy_84 24-07-2011

Prima service en levering. Maar kan als stereotype (mopperende) Nederlander geen 10 geven ;-)

rabbitshooter 24-07-2011

Ik heb mijn order besteeld op een zondag avond.
Door CameraNU.nl's kourier service was mijn bestelling aan mijn adres gedeliveerd op maandagmiddag!!
Alles besteeld.......alles arriveerd, in perfect staat.
Andere webwinkels moeten van CameraNU.nl customer service manual lezen, en leren wat customer service is.

Hebu 24-07-2011

Duidelijk en overzichtelijk met een goeie zoekfunctie. Gestelde vragen via de hyperlink worden soms dezelfde dag nog beantwoord, zelfs op zaterdag. Ok de beloofde levertijd wer ruimschoots gehaald.

pepalaje 24-07-2011

Zondag avond rond 22.00uur besteld, Dinsdag binnen. Goede prijs. heb dezelfde flitser zien staan bij Mediamarkt, 104 euro duurder. Ik ben toch niet gek (om hem daar te kopen)

herman 1947 24-07-2011

Een uitstekende website, bereikbaarheid snel en doelmatig, scherpe prijzen en supersnelle levering.

Ria L 24-07-2011

Allemaal keurig verzorgd. Snelle levering.
Duidelijke beschrijving op de website

Just-me66 24-07-2011

Nog net even voor de vakantie een nieuwe camera, kijken, vergelijken en we komen uit bij CameraNu.nl., dag erna camera in huis voor de laagste prijs en hij maakt nog mooie foto's ook.

poespas 24-07-2011

snelle en correcte afhandeling van door mij foutief geplaatste bestelling

Bas OOteman 24-07-2011

IK heb deze camera gekocht bij julie op advies van mijn vriend die al een paar jaar heel tevreden is over jullie.
hij advisseerde mij deze camera en als leek s dat wel zo rettig dat je dat dan van uit je luie stoel kan bestellen!
ook telefonisch werd ik goed te word gestaan, en waren mijn bestellingen vlot binnen.

Leo333 24-07-2011

Levering was snel en compleet.
Bovendien was het bestelde vakkundig verpakt.

Bert Tim 24-07-2011

bestellen en betalen gaat prima. Op zondag bestelt en op maandag gelijk verzonden. Zeer tevreden

Liesbeth3930 24-07-2011

op tijd geleverd. duidelijk site. verder nog geen ervaring bij bijvoorbeeld garantievoorwaarden.

tienuur 24-07-2011

Ik bestel regelmatig iets bij Cameranu, meestal haal ik het product op in de winkel maar deze keer liet ik mijn nieuwe all-in-one thuis afleveren. Alles was prima in orde, zoals ik dat gewend ben.

Patrick 1976 24-07-2011

Binnengekomen zoals aangegeven en snel een mail ontvangen. In de winkel snel, vriendelijk en service gericht geholpen. Zeer tevreden, helemaal top!!!!!!

JAM51 24-07-2011

Heb voor de eerste keer bij jullie besteld is zeer goed bevallen.
Zal in de toekommst zeker weer doen.

Spookie20 24-07-2011

Wauw, ik had mijn camera vrijdagavond voor 9 uur besteld. Ja hoor.. zaterdag kwamen ze hem brengen!! Wat een service!!

Ria Pison 24-07-2011

De Website is heel duidelijk. Na een order geplaatst te hebben direkt response. Daarna een snelle levering en de spullen zijn zeer goed verpakt. Verzending is goed te volgen via Track en Trace. Ben zeer tevreden. Dit is de 2e keer van bestelling bij CameraNu en zal zeker in de toekomst meer bestellen.

Vriendelijke groet

Van Rossem99 24-07-2011

Snelle levering en producten goed verpakt. Zeer tevreden over cameraNU.

Ab Dijkman 24-07-2011

Ze doen wat ze beloven. Over after sales kan ik (gelukkig) nog niets zeggen.

kramer15 24-07-2011

perfecte levering
snel en correct
artikel voldoet aan mijn eis

Temujin 24-07-2011

Vrijdag bestelling geplaatst en zaterdag is deze aangeboden. Camera werkte prima alleen de lamellen voor de lens sloten niet altijd even goed. Ik heb hiervan melding gemaakt en ik kon deze terugsturen.

Ik ben zelf langs geweest en het probleem deed zich daar niet voor. Ondanks dat kreeg ik zonder problemen een ander toestel mee.

Je krijgt zonder gezeur of fronzende gezichten waar je recht op hebt (wat wel eens anders is in sommige winkels) Medewerkers zijn zowel telefonisch als in persoon vriendelijk en behulpzaam.

Jack135 24-07-2011

Uitstekende prijs voor een uitstekend product. Orderafhandeling was perfect en snel.

marco47 24-07-2011

Bestellen en leveren van de camera verliep zo als het hoort. Werden op de hoogte gehouden in welke fase de levering was.

ninahamers 24-07-2011

Ik ben goed op de hoogte gehouden van de orderstatus, de levering was snel en netjes en het is een fijn idee dat ik de klantenservice kan bereiken als er wat aan de hand is.

Teun1989 24-07-2011

Goede klant bediening, systeem werkt goed al moet je op drukke dagen soms best lang wachten tot je geholpen word. Er is goed advies gegeven op het geen wat ik nodig had en welke middelen handig waren bij mijn camera.

Jaap Kaemingk 24-07-2011

Over een week wil ik met vakantie en kwam erachter dat de accu van mijn camera niet meer werkt. Op internet heb ik naar een andere accu gezocht. Ik heb een accu voor mijn nikon coolpix 8700 besteld bij cameranu.nl
Op de website was de accu goed te vinden met de zoekfunctie.
Bestelling en betaling met ideal gingen goed.
Ik kreeg bericht dat de betaling binnen was en weer een mail dat het artikel verzonden was.
De andere dag was het artikel er met de post.
Dus een goede vlotte levering met de juiste informatie. Al met al zeer tevreden.

vanbeelen 24-07-2011

Prima winkel voor de professional.Goed en duidelijk advies gekregen over meerdere producten en de verschillen er tussen.
Ook de service is erg goed.
Altijd de goedkoopste!

Luc Verheij 23-07-2011

Ik vind de website van cameranu erg overzichtelijk en gestructureerd.
Ze zijn op de site goed bereikbaar en geven uitstekend advies.
Ze komen de afspraken tav bestellingen en leveringen strikt na.
Ze geven het idee dat, als de garantietijd verstreken is, ze ook dan naar oplossingen voor evt problemen zoeken.

Remco Portier 23-07-2011

Geweldig die levering meteen de dag erna razendsnel!!!

danny p75 23-07-2011

erg goed en vriendelijk geholpen in de shop op urk.
binnen 2 dagen mail gehad dat het produkt binnen was.
overzichtelijk en makkelijk webshop

ijndel 23-07-2011

Graag wilde ik deze verrekijker voor mijn vakantie hebben en ik had hem de volgende dag al in huis !
Goed dat jullie hem ook goed ingepakt hadden,want ik was net te laat thuis en ik zag dat de bezorger hem een slinger door de auto gaf.
Toen dacht ik o,o !
Maar hij was gelukkig helemaal goed en heel.

Hans Bezema 23-07-2011

Op de website met een zeer ruim assortiment was het snel gevonden, met een duidelijke omschrijving van het product. Daarop heb ik het statiefje besteld, en met ideal de betaling verricht.
Om 12 uur de volgende dag had ik het al in huis, ik vind het geweldig.
De vorige bestelling ging ook al zo supersnel.
De complimenten camera nu team.

Harry777 23-07-2011

Bij Cameranu heerst een heel prettige sfeer. Je kunt merken dat iedereen goed met elkaar kan opschieten. Cameranu is een groot bedrijf maar de bediening is toch persoonlijk. Men is vriendelijk, staat klaar om te helpen en weet waarover men het heeft. Boven is de pro afdeling waar men werkelijk ver uitstijgt boven het niveau van een normale fotowinkel. Cameranu is echt bezig de beste (web)winkel van Nederland te worden.

Wilts 23-07-2011

Deze camera gevonden op de website cameranu.nl

Na een aantal vergelijkingen prijs/prestaties etc. het toestel besteld waarna het zeer snel bij mij thuis is afgeleverd.

JH Peters 23-07-2011

Goedendag. De website ziet er keurig uit. Er wordt veel informatie gegeven en ook het bestelproces moet voor iedereen makkelijk zijn. De After Sales heb ik een 8 gegeven (i.p.v. een 9) omdat ik aangegeven had dat ik geen Nederlandstalige gebruikershandleiding had ontvangen en deze ook niet op het internet had kunnen vinden. Het antwoord van Cameranu.nl was dat deze niet standaard meegeleverd was (prima). Maar er werd ook het volgende geantwoord:"Mogelijk kunt u deze op het internet vinden?". Dit wekt bij de klant de indruk dat de mail maar 'half gelezen' wordt. Maar nogmaals, verder alles prima.

Grietje Douma 23-07-2011

altijd makkelijk de artikelen op internet te vinden met een duidelijke beschrijving en een zeer klantvriendelijke benadering door de medewerkers in de winkel, bereid om nog alle mogelijke informatie of adviezen te verstrekken. De winkel op het industrieterrein in Urk is gemakkelijk bereikbaar. We komen er altijd tevreden weer vandaan.

golf6 23-07-2011

goede en overzichtelijke webshop, kan snel vinden wat je zoekt. Bestelling is snel in huis

jrebergen 23-07-2011

Als onderdeel van een grotere bestelling had ik mijn twijfels over een SanDisk CF card. Als trouwfotograaf moet ik mijn spullen vertrouwen en Cameranu deelde mijn gevoel. Geen vragen, terugsturen en we ruilen hem gewoon om. Echt fantastisch! Nieuwe kaartje geen problemen trouwens!

jan1932nu 23-07-2011

De beoordeling betreft niet alleen de fotocamera.
Ik heb al veel meer bij CameraNu gekocht en de aflevering, de service etc. waren altijd 100%.

En....CameraNu is een volkomen betrouwbare firma.

nlmozj 23-07-2011

Leuke producten, alleen het product dat ik kocht voldeed niet aan de verwachtingen , product persoonlijk geretourneerd in Urk, afhandeling zeer tevreden over en terugstorting van het aankoopbedrag werd zeer snel gerealiseerd voorafgaande van een mailtje met de gevens van het geretourneerde toestel en bedrag.
Prima en professionele aftersale.

Emporionelis 23-07-2011

De website is mooi en compleet, ik heb al mijn informatie daar kunnen vinden en kon daarbij ook nog eens makkelijk "door winkelen".
Nadat ik de camera en accesoires besteld had, kreeg ik keurig een bevestiging van aankoop via de site en in mijn mail.
Daarnaast ben ik keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling status:
Verpakt, verzonden, factuur, tracking nr om vervolgens 4 dagen later de camera te ontvangen.
Alles was goed verpakt in een blanko doos met de daarbij behorende pakbon.

reinfischer 23-07-2011

Ik ben zeer tevreden over de afghandeling van mijn bestelling do cameraNU.nl.
Over de werking van de camera kan ik nog niets melden want die heb ik pas een paar dagen in huis.

Mike Beijerbacht 23-07-2011

Goede website, makkelijk zaken te bestellen, ook zonder een account aan te maken. Track en trace mogelijkheden, goede info tijdens en na de bestelling en over de status van de verzending.

Joseph47 23-07-2011

De beoordelingen op Kieskeurig.nl gaven voor mij de doorslag om bij deze winkel te kopen.
Overzichtelijke website, zeer snelle levering.

tara64 23-07-2011

Erg blij mee! Eerst gemaild of de eyecup ook naar links gedraaid kon worden. vrijwel direct antwoord,super!Ik kon hem draaien gelijk besteld en binnen 2 dagen op de deurmat.Zit nu op de camera bevalt goed geen last meer van wind in mijn ogen/contaclens.

Jeanine03 23-07-2011

Het onderdeel bleek niet op mijn toestel te passen, terwijl dat volgens de site wel zo had moeten zijn.

Tulner 23-07-2011

site is makkelijk te vinden , en eenvoudig in te vullen.
Bestelling na 2 dagen al thuis . Super als je snel iets nodig hebt.

marinus1995 23-07-2011

een goede overzichtelijke site waarbij je gemakkelijk komt op de plaats die je zoekt

H.Freund 23-07-2011

Via vergelijk.nl ben ik op uw website terechtgekomen.
Het produkt wat u aanbied is inderdaad, waar voor je geld.
Uw website is ook heel overzichtelijk met een heel duidelijke tab-structuur om nadere info en inzicht te verkrijgen van het produkt.
De afhaal mogelijkheid bij de winkelbalie gaf de doorslag.
De complete winkelinrichting te Urk is een juweeltje.